Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Εκδρομή Αδελφότητας

Το τριήμερο της Πρωτομαγιάς η Αδελφότητα Κεφαλλήνων & Ιθακησίων Πειραιά πραγματοποίησε και φέτος με μεγάλη επιτυχία την εκδρομή της  στην μαγευτική Εύβοια .
Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και η χαρά  του κόσμου απίστευτη. Ξεκινήσαμε το πρωί του Σαββάτου με πολύ κέφι, με προορισμό την Αγία Άννα στη βόρεια Εύβοια .

Σταματήσαμε και προσκυνήσαμε  στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο, και έπειτα κάναμε  έναν όμορφο περίπατο και ήπιαμε καφεδάκι .
Στη συνέχεια πήγαμε στο ξενοδοχείο μας & αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, άλλοι πήγαν στη φύση, για ιππασία, άλλοι πήραν τα ποδήλατα που διέθετε το ξενοδοχείο και περιπλανήθηκαν στα δρομάκια της περιοχής και κάποιοι πιο τολμηροί … έκαναν  μπάνιο στη θαλασσα! Το βράδυ ακολούθησε φαγητό &  γλέντι μέχρι πρωίας ! Το κέφι … απίστευτο!
Την άλλη μέρα το πρωί πήραμε το δρόμο για τους καταρράκτες του Δρυμώνα.
Πραγματικά το τοπίο μας συνεπήρε !  Η ομορφιά της φύσης σε όλο της το μεγαλείο !
Αφού απολαύσαμε τη  φύση , πήγαμε  στο μοναστήρι του Οσίου  Δαβίδ και αφού προσκυνήσαμε, ακολούθησε κέρασμα από τη μονή. Αργότερα πήγαμε σε μια όμορφη ταβέρνα για φαγητό με θέα το δάσος. Φάγαμε, χορέψαμε, διασκεδάσαμε. Η μέρα μας όμως δεν τελείωσε εκεί. Περπατήσαμε  , ήπιαμε καφεδάκι και φάγαμε παγωτό στην υπέροχη λίμνη Ευβοίας!
Το βραδάκι επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Η νεολαία μας όμως ακούραστη , όπως παντα, άρχισε διάφορες φάρσες  χτυπώντας μας μια - μια τις πόρτες μας για τον «καλό μήνα» . Οι φωνές μας και τα γέλια μας ακούστηκαν παντού! Το βράδυ τελείωσε με γλέντι .
Την άλλη μέρα της Πρωτομαγιάς, αφού γευτήκαμε το πλούσιο πρωινό του ξενοδοχείου πήγαμε σε ένα πολύ γραφικό χωριό, το Πήλι. Εκεί μαζέψαμε όλοι μαζί λουλούδια και φτιάξαμε τον «Μάη» μας! Φάγαμε σε μια παραθαλάσσια ταβέρνα και το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής ! Οι μελωδικές φωνές των παιδιών και το υπέροχο μαντολίνο της δασκάλας μας,   Ματούλας Φιοράτου,  μας ξεσήκωσαν όλους!!! Όλα τα ωραία όμως κάποτε τελειώνουν. Έτσι τελείωσε και η εκδρομή μας.

Περάσαμε πραγματικά υπέροχα και ανυπομονούμε για την επόμενη εκδρομή μας!

Και του χρόνου με Υγεία !