Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Η ΔΙΨΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΓΕΥΣΗ




Ο κ Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ με αποκαλεί ψεύτη στα όσα ισχυρίζομαι στην δημόσια, αληθινή, εύλογη και επιβεβλημένη, διαμαρτυρία μου, αφού η ΔΕΥΑΚ άφησε ολόκληρο το τριήμερο του καύσωνα τρία χωριά χωρίς στάλα νερό και όχι μόνο.

Παράλληλα ο κύριος αυτός αποδίδει παραταξιακά, λέει, κίνητρα σε αυτή μου την διαμαρτυρία για να δικαιολογήσει τις ύβρεις του.
Απαντώ λοιπόν αρχίζοντας από την αθλία κατηγορία του κ προέδρου της ΔΕΥΑΚ ότι δήθεν η διαμαρτυρία μου είχε παραταξιακά κίνητρα.
Κύριε Πρόεδρε
Η ΔΙΨΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΓΕΥΣΗ
Επομένως εσύ κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ θα επιλέξεις αν η αδιαφορία η η ανικανότητα της ΔΕΥΑΚ άφησε διψασμένους στον τελευταίο καύσωνα όλους τους κατοίκους των τριών χωριών που ανήκουν στην κοινότητα της Αγ Θεκλης που εγώ εκπροσωπώ.
Το ότι επί τέσσαρες σχεδόν μέρες είπαμε το νερά νεράκι είναι περά για περά αληθινό και χωρίς παραταξιακή γεύση.
Διαμαρτυρήθηκα λοιπόν για όλους αυτούς τους ανθρώπους όπως είχα υποχρέωση ακόμη και για τους ελάχιστους συγχωριανούς μου καμιά δεκαριά όλους και, όλους που σας ψήφισαν στις εκλογές του 2014.
Βλέπεις εγώ δεν ξεχωρίζω κανένα και δεν βαζω παραταξεις πανω από τους ανθρωπους.
Άρα δεν είχα κανένα απολύτως παραταξιακό κίνητρο.
Είχα μοναδικό κίνητρο την δίψα που βασάνιζε όλους και για την οποία έπρεπε να διαμαρτυρηθώ.
Αλλά εσύ βέβαια που να αντιληφτείς αυτόν τον τρόπο λειτουργίας αφού ακόμα και το νερό την ύψιστη ανθρώπινη ανάγκη και μάλιστα σε καύσωνα μετράς με παρατάξεις και κόμματα.

Διευκρινίζω ότι η καταγγελία μου δεν αφόρα το τεχνικό προσωπικό της Παλικής που ανήκει στη ΔΕΥΑΚ.
Επομένως το ποιος είναι ο ψεύτης εύλογα νομίζω θα αντιληφτεί η κοινωνία.
Επί της ουσίας τώρα.
Είναι αλήθεια ή όχι ότι από τον Μάρτιο η αντλία στην γεώτρηση έχει καεί κάμποσες φορές?
Δύο, τρεις, τέσσαρες ή περισσότερες φορές κ Πρόεδρε?
Είναι αλήθεια ή όχι ότι, όταν καίγεται η αντλία στην γεώτρηση μένουν χωρίς νερό όσοι υδρεύονται από αυτήν.
Είχαν λοιπόν ή όχι τα χωρία πρόβλημα υδροδότησης από τον Μάρτη?
Ποιος λέει λοιπόν κ Πρόεδρε την αλήθεια?
Πέστε αλήθεια κύριε πρόεδρε πρέπει να ξέρω εγώ και οι συγχωριανοί μου γιατί εσύ και η ΔΕΗ δεν μπορείτε να μοιράσετε δύο γαϊδουριών άχυρα και έπι τρείς μήνες βάζετε αντλίες στην γεώτρηση και τις καίτε τροφοδοτώντας αυτές τις αντλίες από το καλώδιο που η ΔΕΥΑΚ λέει ότι είναι προβληματικό και η ΔΕΗ γερό.
Αν έχει δίκηο η ΔΕΗ είστε ανίκανοι
Αν έχετε δίκιο εσείς είστε ανεύθυνοι γιατί τροφοδοτείτε εν γνώσει σας την αντλία από προβληματικό καλώδιο γνωρίζοντας μετά βεβαιότητας ότι θα καεί.
Προφανώς βέβαια δεν σας καίγεται καρφάκι γιατί τον λογαριασμό θα πληρώσουμε εμείς.
Τι είσθε λοιπόν κ Πρόεδρε και ποιος λέει ψέματα εγώ η εσείς που δίνετε τελικά ως πρόεδρος τις εντολές να καούνε οι αντλίες όπως προκύπτει από τις επανειλημμένες φόρες που έχουν καεί.

Και τελευταίο και ουσιαστικότατο.
Για την υπεραντληση της γεώτρησης επιδεικνύετε αδιαφορία ή ανικανότητα όταν την συνεχίζετε αφού και ένα μικρό παιδί αντιλαμβάνεται τις καταστροφικές συνέπειες αυτής της πρακτικής .
Εκεί γιατί αποφεύγετε την απάντηση “όπως ο Διάβολος το λιβάνι?”
Μετά τα παραπάνω κ Πρόεδρε καλό θα είναι να σκύψετε πάνω στα προβλήματα υδροδότησης της κοινότητας Αγ Θέκλης και να αποφύγετε τις ύβρεις γιατί δεν μπορείτε με αυτές να αποκρύψετε τις αλήθειες της διαμαρτυρίας μου..
Τέλος το ολιγότερο που οφείλετε είναι η συγγνώμη σας κυρίως προς όλους τους κατοίκους των χωριών της κοινότητος Αγ. Θεκλης και προς εμέ προσωπικά.

Αγ Θέκλη 6 Ιουλίου 2017

Ανδρέας Μπενάτος
Πρόεδρος Αγ Θέκλης