Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Αποκατάσταση αλήθειας.

Αγαπητοί συνάδελφοι επαγγελματίες, επειδή το τελευταίο διάστημα πολλά ακούγονται γύρω από το όνομα μου, ήρθε η ώρα να κάνω την τοποθέτηση μου, για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Ουδέποτε δεν διεκδίκησα θέση (επικεφαλής σε ψηφοδέλτιο) για τις εκλογές του Επιμελητηρίου, ότι ακούστηκε για επικεφαλής εμένα είναι από ανθρώπους που θέλουν να βλάψουν την πορεία μου στα κοινά, εγώ έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι μαχητής και το γνωρίζει καλά η μικρή κοινωνία που ζούμε, γι αυτό θα αγωνιστώ για να κερδίσω την ψήφο σας, μέσα από το ψηφοδέλτιο (ΝΕΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ) με επικεφαλής έναν αξιόλογο άνθρωπο της τοπικής κοινωνίας μας τον Σπύρο Γασπαρινάτο, που τον πλαισιώνουν εκτός από εμένα νέοι επιτυχημένοι επιχειρηματίες της τοπικής αγοράς.
 Με συναδελφικούς χαιρετισμούς 
Σπυρίδων Ιωάννου Λουκάκης 
Υποψήφιος σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο (ΝΕΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ)       
             ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 23/09/2017