Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Έρτσος Παναγής: Σας ευχαριστώ θερμά για τη στήριξη σας στην υποψηφιότητα μου και δεσμεύομαι να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να μην διαψεύσω την επιλογής σας

Ευχαριστήριο
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συναδέλφους, εμπόρους  που στήριξαν την υποψηφιότητα μου και με εξέλεξαν στο διοικητικό συμβούλιο του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας και Ιθάκης.
                Μοιράζομαι τις ίδιες αγωνίες μαζί τους, για το παρόν και το μέλλον του εμπορικού κόσμου,  που δοκιμάζεται όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης, της ύφεσης και της οικονομικής περιδίνησης. Συμμετέχω στα κοινά οράματα που συν-διαμορφώνουμε, για μια επιχειρηματική δραστηριότητα, με σταθερότητα, προοπτική και συνεισφορά στον κοινωνικό ιστό  και την οικονομία των νησιών μας, μακριά από στρεβλώσεις και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, που καταπνίγουν την καινοτομία και απαξιώνουν το επιχειρείν. 

Φίλες και φίλοι, η ενασχόληση μου με τα κοινά του κλάδου μας, πηγάζει από την ανάγκη και μόνο της προσφοράς  στον αγώνα μας  για υγιείς και αξιοπρεπείς επιχειρήσεις και της διεκδίκησης, ενός επενδυτικού περιβάλλοντος, που θα είναι αρωγός δίπλα στον  επαγγελματία και τον  έμπορο, αλλά και υποστηρικτής κάθε νέου ανθρώπου που έχει το μεράκι και τη δίψα να δημιουργήσει στον τόπο του.
                Σας ευχαριστώ θερμά για τη στήριξη σας στην υποψηφιότητα μου και δεσμεύομαι να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να μην διαψεύσω  την επιλογής σας, τιμώντας την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου.
Παναγής Έρτσος.