| Προδημοσίευση, κυκλοφορεί σε λίγες μέρες !!! Κρίση, «απεχθές» Χρέος και αθέτηση πληρωμών Το Ελληνικό…δίλημμα εκδ. «Τόπος», 2011, σελ. 156 Με αφετηρία την παγκόσμια κρίση και την κρίση της «ευρωζώνης», το βιβλίο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αιτίων και των συνεπειών του χρέους ως «συμπυκνωμένη» έκφραση της κρίσης του ελληνικού καπιταλισμού και του πολιτικού συστήματος κυριαρχίας του. Διερευνά τις προεκτάσεις των μέτρων του «Μνημονίου» και της πολιτικής της «ελεγχόμενης πτώχευσης» που προωθούν κυβέρνηση και «τρόϊκα» με την υποστήριξη της χρηματιστικής ελίτ σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο. Εμπλουτίζει την ελληνική βιβλιογραφία με την ανάδειξη του «απεχθούς» χρέους και την αναγκαιότητα συγκρότησης ειδικής «επιτροπής λογιστικού ελέγχου» (ΕΛΕ) του δημόσιου χρέους. Το βιβλίο δίνει ξεχωριστή σημασία στην εξέταση της δυνατότητας «αθέτησης πληρωμών» στα πλαίσια μιας εναλλακτικής πολιτικής προοδευτικής εξόδου από την κρίση με ανοικτό τον ορίζοντα της σοσιαλιστικής προοπτικής. Η ανάπτυξη ισχυρού κινήματος αντίστασης κατά των πολιτικών του «Μνημονίου» και η κοινή δράση των δυνάμεων της Αριστεράς, αποτελούν αφετηριακές προϋποθέσεις για τη δημιουργία μιας ριζοσπαστικής-αριστερής κυβέρνησης που θα εφαρμόσει πρόγραμμα προοδευτικής εξόδου από την κρίση ώστε να ανοίξει ο δρόμος για ένα ελπιδοφόρο μέλλον της νέας γενιάς και συνολικά της ελληνικής κοινωνίας. |
| Φωτο : από την πρόσφατη επίσκεψη του συγγραφέα στο Αργοστόλι Συνάντηση στα καίκια (κλικ) |
| Η άρνηση πληρωμής του «απεχθούς» Χρέους αποτελεί ηθική, οικονομική και κοινωνική αναγκαιότητα Μιλώντας χθες στην τριήμερη «Διεθνή Συνάντηση» για το Χρέος στην Αθήνα (6-8.5.11), ο Γιάννης Τόλιος, διδάκτωρ οικονομικών επιστημών και μέλος της ΕΓ του ΣΥΝ, τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής: 1. Η κρίση υπερχρέωσης στις περισσότερες χώρες της ευρωζώνης, αποτελεί εκδήλωση της νέας διεθνούς κρίσης του σύγχρονου καπιταλισμού και ειδικότερα του νεοφιλελεύθερου υποδείγματος πριν και μετά την κρίση. Ειδικότερα στην Ελλάδα το δημόσιο χρέος είναι προϊόν της δημοσιονομικής διαχείρισης που εφάρμοσαν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τις τελευταίες δεκαετίες, της ασυδοσίας των τραπεζών και πολυεθνικών εταιριών και της αρχιτεκτονικής της Οικονομικής και Νομισματικής Ενοποίησης (ΟΝΕ). 2. Η αναγκαιότητα διαγραφής του μεγαλύτερου μέρους του Χρέους (πάνω από ¾), αποτελεί βασική προϋπόθεση ανάκαμψης της οικονομίας και ανακούφισης της κοινωνίας από το φαύλο κύκλο υπερχρέωσης, λιτότητας, ύφεσης, ανεργίας, φτώχειας και κοινωνικής περιθωριοποίησης. Η αντιμετώπιση του χρέους απαιτεί μια νέα «Σεισάχθεια» (παρόμοια με αυτήν που εφάρμοσε ο Σόλων στην αρχαία Αθήνα) ώστε να απαλλάξει τη χώρα και το λαό από το θηλιά της τοκογλυφίας και του χρηματιστικού κεφαλαίου. 3. Η αναγκαιότητα και η δυνατότητα άρνησης πληρωμής του Χρέους, δεν έχει σχέση με τις αγοραίες ερμηνείας περί «μπαταχτσίδων» και «τζαμπατζίδων», αλλά στηρίζεται στη θεωρία και πρακτική του διεθνούς δικαίου. Η επίκληση της «κατάστασης ανάγκης» της Διεθνούς Επιτροπής του ΟΗΕ και η αμφισβήτηση πληρωμής του «απεχθούς» και «εν πολλοίς» παράνομου χρέους, αποτελούν τη βάση για το δικαίωμα «αθέτησης πληρωμών». Χαρακτηριστικά παραδείγματα ανάλογων εμπειριών η Αργεντινή και ο Ισημερινός. 4. Η συγκρότηση «Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου» (ΕΛΕ) του χρέους αποτελεί άμεση ανάγκη για προσδιορισμό του «απεχθούς» χρέους. Η δημιουργία της ΕΛΕ δεν μπορεί να γίνει στη λογική των «εξεταστικών επιτροπών» της Βουλής που συνήθως «κουκουλώνουν» παρά αναδεικνύουν τις αιτίες των προβλημάτων και τους υπεύθυνους, αλλά προϋποθέτει ανεξάρτητη αρχή με αποφασιστικές αρμοδιότητες, αντιπροσωπευτική σύνθεση και ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών οργανώσεων. Την ίδια στιγμή η κινηματική διάσταση της ΕΛΕ, η γείωση της στην κοινωνία με τη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου επιτροπών και κινήματος αμφισβήτησης πληρωμής του χρέους, αποτελεί τη δυναμική της διάσταση της ΕΛΕ για την κοινωνική νομιμοποίηση της αμφισβήτησης πληρωμής του χρέους στη δημιουργία του οποίου δεν ευθύνεται ο λαός. Η συγκρότηση της ΕΛΕ δεν είναι υπόθεση ατέρμονων συζητήσεων, αλλά άμεση ανάγκη δεδομένου ότι ως το 2015 θα πρέπει να πληρωθεί το 70% του χρέους και θα πρέπει να αποτραπούν τα νέα Μνημόνια και ξεπούλημα των «ασημικών» της δημόσιας περιουσίας. 5. Η αμφισβήτηση πληρωμής και η επαναδιαπραγμάτευση του Χρέους, αποτελούν αφετηρία προώθησης μιας εναλλακτικής οικονομικής πολιτικής που θα κινείται στον αντίποδα των νεοφιλελεύθερων επιλογών με στόχο την ανάπτυξη, απασχόληση και αναδιανομή εισοδήματος, την εθνικοποίηση-κοινωνικοποίηση του τραπεζικού συστήματος, την ενίσχυση του δημόσιου χώρου (δημόσια αγαθά, κοινωνικές υπηρεσίες, υποδομές, στρατηγικοί κλάδοι της οικονομίας, κά), τη ριζική αλλαγή της δημοσιονομικής διαχείρισης (φορολογία εχόντων και κατεχόντων, δραστικός περιορισμός αντιπαραγωγικών δαπανών, πρώτα απ’ όλα στρατιωτικών), την προώθηση γενικότερου προγράμματος παραγωγικής ανασυγκρότησης κά. 6. Η αντιμετώπιση της υπερχρέωσης απαιτεί επίσης αμφισβήτηση της αρχιτεκτονικής της ευρωζώνης με τους παλιούς και νέους νεοφιλελεύθερους «πυλώνες» (ΕΚΤ, «Σύμφωνο Σταθερότητας», Σύμφωνο για Ευρώ», «Μηχανισμός Στήριξης» κά), καθώς και άρνηση της ιδέας παραμονής στο ευρωζώνη «πάση θυσία». Αναγκαίος όρος η ενίσχυση της κοινής δράσης των κινημάτων για αλλαγή του συσχετισμού δυνάμεων και ανατροπή της νεοφιλελεύθερης αρχιτεκτονικής υπέρ μιας Ευρώπης των λαών και εργαζόμενων. 7. Το κίνημα άρνησης πληρωμής του χρέους και η απόρριψη του «Μνημονίου», συνδέεται με το όραμα μιας ανώτερης κοινωνίας όπου οι άνθρωποι και το περιβάλλον θα είναι πάνω από τα κέρδη. Προκύπτει κατά συνέπεια ανάγκη ανάδειξης μιας ριζοσπαστικής-αριστερής κυβέρνησης που θα εφαρμόσει ένα ανορθωτικό πρόγραμμα προοδευτικής εξόδου από την κρίση με ανοικτό τον ορίζοντα της σοσιαλιστικής προοπτικής. 8. Τέλος κρίσιμο στοιχείο για την προώθηση των βασικών ιδεών της «Διακήρυξης των Αθηνών» που επεξεργάστηκε η «Διεθνής Συνάντηση» της «Πρωτοβουλίας για την ΕΛΕ», είναι η απόκρουση της κινδυνολογίας και των στερεότυπων της κυβερνητικής προπαγάνδας από τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης και των προσπαθειών χειραγώγησης, αποπροσανατολισμού και εκτόνωσης των λαϊκών αντιδράσεων σε ακίνδυνους δρόμους για τα κατεστημένα συμφέροντα. 9. Ήδη η αναγκαιότητα μιας εναλλακτικής ριζοσπαστικής πολιτικής όλο και περισσότερο κατακτά έδαφος σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις. Η ανάπτυξη των κοινωνικών αγώνων μπορεί να επιταχύνει τους ρυθμούς αλλαγής των συσχετισμών, για να γίνει η «μεγάλη στροφή» που χρειάζεται η ελληνική κοινωνία και η νέα γενιά προς ένα ελπιδοφόρο μέλλον. kefaloniapress.gr - |
vlahata samis ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ KEFALONIA Tο e-mail μας είναι: paliavlahata2010@hotmail.com ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΤΑΚΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Πέμπτη 12 Μαΐου 2011
Ενα βιβλίο για την κρίση και το χρέος
Τετάρτη 11 Μαΐου 2011
Σοφία Αράβου-Παπαδάτου-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ. Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ-
Μέλος Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Αριστεράς
Σήμερα που η συζήτηση στο Ευρωκοινοβούλιο στρέφεται γύρω από την αειφόρο αγροτική ανάπτυξη μικρής κλίμακας και την αναθεώρηση της ΚΑΠ (Κοινή Αγροτική Πολιτική), η κυβέρνηση καταργεί ουσιαστικά το Τμήμα Βιολογικής Γεωργίας και Τεχνολογίας Τροφίμων του ΤΕΙ στο Αργοστόλι, αντί να επενδύσει σε αυτό, αναβαθμίζοντάς το.
Σήμερα που η ιδιαιτερότητα τής οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα απαιτεί την περιφερειακή ανάπτυξη και τη δημιουργία μικρών επιχειρήσεων, η κυβέρνηση καταργεί το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Ληξούρι, αντί να το μετατρέψει σε πυλώνα στήριξης της αποκέντρωσης και της αειφόρου ανάπτυξης.
Σήμερα που η κοινωνία για να επιβιώσει έχει άμεση ανάγκη από την πληροφορία και την επικοινωνία, η κυβέρνηση επιλέγει ουσιαστικά, την κατάργηση του Τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στη Λευκάδα, αντί να το στηρίξει και να το αναβαθμίσει.
Πρόκειται για επιθετική «χειρουργική» πολιτική τής κυβέρνησης. Σίγουρα δεν ασχολήθηκαν με την Πρόληψη του προβλήματος. Μπορούν όμως να επιστρατεύσουν καίριες αντιμετωπίσεις χρηματοδότησης, για την ανάνηψη του «χρόνια ασθενή» που λέγεται Παιδεία, με σεβασμό στους φοιτητές και στους διδάσκοντες, με παράλληλη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και, κυρίως, με ανθρώπινο πρόσωπο.
0 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΑΜΗΣ -Ο ΑΙΓΙΑΛΟΣ- ΚΡΟΥΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΑΜΗΣ.
ΑΠΟ: ΠΡΟΣ:
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ 1) Δήμαρχο Κεφαλονιάς
ΣΑΜΗΣ ¨Ο ΑΙΓΙΑΛΟΣ¨ κ. Αλέξανδρο Παρίση
2) Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου
κ. Νίκο Ανουσάκη
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1) Πρόεδρο και Μέλη Συμβουλίου
Δημοτικής Ενότητας Σάμης
2) Επικεφαλείς Συνδυασμών
Δ.Σ. Κεφαλληνίας
ΘΕΜΑ: Χρηματοδότηση και Υποστήριξη της Φιλαρμονικής Σάμης ¨ΘΕΜΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ¨
Αξιότιμοι κύριοι, η μικρή μας κοινωνία είναι πλήρης αγανάκτησης και οργής με τους αρμόδιους της Δημοτικής Αρχής Σάμης και Πυλάρου, προσβάλλοντάς την τρεις φορές τους τελευταίους μήνες, αδικαιολόγητα, με αιχμή τη Φιλαρμονική Σάμης ¨ΘΕΜΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ¨ .
Η Φιλαρμονική Σάμης ¨ΘΕΜΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ¨ δημιουργήθηκε το 1999 ως μία ανάγκη έκφρασης της πόλης και δημιουργικής διεξόδου των κατοίκων, με ιδιαίτερη αγάπη και σχεδιασμό, από τον πρώην Δήμο Σάμης. Έκτοτε συμβάλλει καθημερινά στην πνευματική καλλιέργεια των νέων της περιοχής αλλά και στην πολιτιστική αναβάθμιση του τόπου, μεταφέροντας τον πολιτισμό στην ζώσα καθημερινότητα.
Αποτελείται κυρίως από 50 νέους μουσικούς, μαθητές δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου. Μαέστρος της Φιλαρμονικής είναι ο Γεράσιμος Γεωργόπουλος και απασχολεί 2 δασκάλους.
Από το 2001 μέχρι το 2010 η μπάντα συμμετείχε ανελλιπώς σε όλες τις πολιτιστικές, κοινωνικές, θρησκευτικές εκδηλώσεις, όπου χρειαζόταν, στον πρώην Δήμο Σάμης και στην υπόλοιπη Κεφαλονιά.
Μετά την εφαρμογή του ¨ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ¨ σε βάρος της τοπικής κοινωνίας και για λόγους που δεν σχετίζονται με ζητήματα χρηματοδότησης ή μισθοδοσίας, αλλά οφείλονται στην έλλειψη συνεργασίας και συντονισμού εκ μέρους της νέας Δημοτικής Αρχής, η Φιλαρμονική των Σαμικών δεν είχε συμμετοχή στον αγιασμό των υδάτων (Θεοφάνεια) στο μεγαλύτερο λιμάνι του νησιού μας, γιατί έπρεπε να βρίσκεται και στην Αγία Ευφημία, (με αποτέλεσμα να μην παρευρεθεί πουθενά, γιατί την ώρα του αγιασμού των υδάτων ήταν στα μέσα της διαδρομής Σάμης-Πυλάρου). Την 25η Μαρτίου συμμετείχε στις παρελάσεις Αγίας Ευφημίας και Σάμης με αποτέλεσμα, πέραν της ταλαιπωρίας, να καθυστερήσει η παρέλαση τεσσάρων σχολείων (νηπιαγωγείο, δημοτικό γυμνάσιο, λύκειο) στη Σάμη. Στην περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή ο Δήμος Κεφαλονιάς είχε μισθώσει ιδιωτικό λεωφορείο για να μεταφέρει την Φιλαρμονική από το κτήριο της στον Καραβόμυλο στην εκκλησία της Σάμης. Το λεωφορείο ανέμενε μέχρι τις 23:30 για να μεταφέρει την Φιλαρμονική από την εκκλησία στον Καραβόμυλο. Εντωμεταξύ, τις 21:30 άλλο λεωφορείο (ιδιοκτησίας του Δήμου) προσήλθε έξω από τον προαύλιο χώρο της εκκλησίας της Σάμης (ενώ το πρώτο ανέμενε σταματημένο λίγα μέτρα μακρύτερα) και η Φιλαρμονική επιβιβάστηκε σε αυτό με σκοπό να παρευρεθεί στην περιφορά του Επιταφίου στην Αγία Ευφημία. Συνεπώς δεν παρευρέθη στην περιφορά στη Σάμη. Πρέπει να τονιστεί ότι όσοι ζουν και εκκλησιάζονται στη Σάμη γνωρίζουν ότι ανέκαθεν η περιφορά του Επιταφίου γίνεται περί τις 21:30.
Ο μαέστρος, τα παιδιά της Φιλαρμονικής, οι ιερείς, οι ψάλτες, οι εκκλησιαζόμενοι, ουδεμία ευθύνη φέρουν και ούτε μπορούν να αποτελούν πρόσχημα για την, άνευ προηγουμένου, έλλειψη συντονισμού της Δημοτικής Αρχής.
Ορθό και επιβεβλημένο είναι η Φιλαρμονική ¨ΘΕΜΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ¨ με την παρουσία της να τιμά μία τόσο σημαντική ημέρα της χριστιανοσύνης, αρκεί η συμμετοχή της σε μία μόνο περιφορά του Επιταφίου ως απόδειξη του σεβασμού αυτού για να αποφεύγονται τέτοια προβλήματα. Σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε και οι άλλες δημοτικές φιλαρμονικές του νησιού να παρευρίσκονται την ίδια μέρα και ώρα σε δύο ή περισσότερες περιφορές ή άλλες εκδηλώσεις.
Εμείς δεν αναμοχλεύουμε το ζήτημα της διάλυσης της Φιλαρμονικής Πυλάρου. Δεν ζητάμε διευκρινήσεις ποιος μίσθωσε το λεωφορείο και ποιος έδωσε έγγραφη εντολή ταυτόχρονα στο δημοτικό λεωφορείο να έρθει να πάρει τη Φιλαρμονική από τη Σάμη.
Κατανοούμε πλήρως τις δυσχέρειες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η νέα Δημοτική Αρχή καθώς και το δύσκολο έργο που έχει αναλάβει στην παρούσα οικονομική συγκυρία. Οι δυσκολίες αυτές όμως δεν πρέπει να οδηγούν σε έλλειψη συντονισμού, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καταστάσεις, που προδίδουν έλλειψη σεβασμού στους συμπολίτες μας και σε όλους του παριστάμενους.
Μετά από αυτά απαιτούμε:
- Την υποστήριξη της Φιλαρμονικής ¨ΘΕΜΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ¨ και την συμπαράστασή σας.
- Να παραμείνει στη Σάμη και στο κτίριο που στεγάζεται στον Καραβόμυλο.
- Να σταματήσουν οι οποιεσδήποτε παρεμβάσεις που εμποδίζουν το έργο και την λειτουργία της.
- Την απρόσκοπτη συμμετοχή της Φιλαρμονικής μας στις εορταστικές εκδηλώσεις και στις επετείους στη Σάμη και τα χωριά της κατά προτεραιότητα.
- Την χρηματοδότησή της για την άμεση εξόφληση των δασκάλων και την κάλυψη των λειτουργικών της αναγκών.
- Να τεθεί ως θέμα συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Μετά τιμής,
για το Δ.Σ.
ο Πρόεδρος ο Γραμματέας
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΗΣ ΔΡΑΚΟΥΛΟΓΚΩΝΑΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ν.Ε. ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε.Ι.

Όταν η κυβέρνηση μιλά για αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εννοεί την πλήρη υποβάθμισή της. Σε καμία άλλη περίοδο της νεοελληνικής ιστορίας δεν αμφισβητήθηκε και δεν υπονομεύτηκε τόσο ωμά και απροσχημάτιστα η εκπαίδευση σαν δημόσιο και κοινωνικό αγαθό.
Το Υπουργείο Παιδείας αποδεικνύεται στον καλύτερο Καλλικρατικό υπηρέτη και οι συνεχιζόμενες συγχωνεύσεις και κλεισίματα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες οδηγούν ολοταχώς στην συρρίκνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Περικοπές όχι μόνο στις χρηματοδοτήσεις αλλά και στο προσωπικό και ακόμα στο ίδιο το επίπεδο μόρφωσης.
Με σημαία το Δ.Ν.Τ. η κυρία Διαμαντοπούλου, δίνει τις προσωπικές της «εξετάσεις» για την μετα-Παπανδρεϊκή εποχή.
Το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας στις 10/5/2011 αργά το βράδυ και μιλά για το κλείσιμο 24 τμημάτων Τ.Ε.Ι., ταρακούνησε όχι μόνο την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και την τοπική κοινωνία.
Από τα 8 εν ενεργεία τμήματα του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων , μέσα σε μία νύχτα καταργεί τα 3 τμήματα του, δείχνοντας τον δρόμο για την οριστική κατάργηση του Τ.Ε.Ι.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως η απόφαση αυτή δημοσιοποιήθηκε στο internet , την παραμονή μιας πανελλαδικής πανεργατικής απεργίας και την παραμονή των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Όσο αφορά το τμήμα Δημόσιας Διοίκησης στο Ληξούρι, αποφασίστηκε το κλείσιμό του, παραβλέποντας το γεγονός πως βρίσκεται σε συνεχή αύξηση εισαγόμενων φοιτητών ( το 2010-2011 γράφτηκαν 300 τουλάχιστον νέοι φοιτητές), παρέχει άμεση πτυχιακή επαγγελματική αποκατάσταση , και διαθέτει εξελικτικό επίπεδο μόρφωσης από ιδιαίτερα προσεγμένο εκπαιδευτικό στελεχικό δυναμικό.
Το δε τμήμα Βιολογικής Γεωργίας στο Αργοστόλι διαθέτει όλα τα εφόδια για την πραγματική βιωσιμότητα του στηριζόμενο στις νέες μορφές καλλιέργειας κάνοντας πράξη την προοπτική για πράσινη ανάπτυξη.
Αυτή τη στιγμή όλοι οι ήδη υπάρχοντες φοιτητές όλων των τμημάτων βρίσκονται μετέωροι μιας και δεν αναφέρεται πουθενά στο δελτίο τύπου για το τι πρόκειται να γίνει για την υπόλοιπη εκπαιδευτική τους πορεία.
Οι επιπτώσεις δεν ακουμπάνε μόνο τους φοιτητές αλλά και ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό που έχει αγκαλιάσει όλα αυτά τα χρόνια το Τ.Ε.Ι. Την κοινωνία που σύντομα θα κληθεί να αντιμετωπίσει και άλλα προβλήματα όπως είναι το επερχόμενο κλείσιμο του Μαντζαβινάτειου Νοσοκομείου.
Για τη σημερινή κατάσταση ευθύνες πρέπει να αποδοθούν στις κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ , που έχοντας συγκεκριμένες πολιτικές μεθόδευσαν την απαξίωση των αιτημάτων του Τ.Ε.Ι. για αναβάθμισή του.
Καλούμε το Βουλευτή του νομού μας και την Δημοτική Αρχή να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων ή να παραιτηθούν.
Αρκετά απαξίωσαν τον τόπο μας . Ήδη η θητεία τους, υπηρετώντας συνειδητά το μνημόνιο, έχει σημαδέψει με το χειρότερο τρόπο την πορεία του τόπου .
Καλούμε το λαό να κινητοποιηθεί στο πλευρό των φοιτητών προκειμένου να παλέψουμε μαζί για την αποτροπή του κλεισίματος των Τ.Ε.Ι.
Το μέλλον του τόπου μας και των παιδιών μας δεν μπορεί να στηριχτεί σε μνημονιακές πολιτικές ξεπουλήματος των πάντων.
Χρειάζεται ανατροπή αυτής της πολιτικής με επίκεντρο την Αριστερά,
- για κοινωνική δικαιοσύνη
- για Δημόσια δωρεάν παιδεία και υγεία
- για το δικαίωμα στην εργασία
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Ν.Ε. ΣΥΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΙΘΑΚΗΣ
Τρίτη 10 Μαΐου 2011
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΔΗ. ΑΡ. ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΚΑΛΑΣ.
| ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ-ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ, ΣΚΑΛΑΣ-ΠΟΡΟΥ Σε συνέχεια της ερώτησης που υποβλήθηκε από τον βουλευτή και πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτη Κουβέλη και από τον βουλευτή Νίκο Τσούκαλη, για το θέμα του Βιολογικού Καθαρισμού και Αποχέτευσης Σκάλας-Πόρου Κεφαλονιάς, οι απαντήσεις από τα συναρμόδια υπουργεία διευκρινίζουν τα ακόλουθα: √ Το Υπουργείο Δικαιοσύνης βεβαιώνει ότι ορθά υπεγράφη η σύμβαση εκτέλεσης του έργου. √ Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής με ερώτηση προς την ΕΠΠΕΡΑΑ/ΥΠΕΚΑ βεβαιώνει ότι το έργο αφορούσε αποφάσεις της πρώην ΠΕΠ Ιονίων Νήσων, √ ενώ η σημερινή Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου δεν έχει καν ενημερωθεί ακόμα. √ Το Υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι η ανάθεση υπεργολαβίας για την Αποχέτευση Σκάλας, οδήγησε στον έλεγχο από την ΕΔΕΛ, η οποία είναι αναρμόδια για την ολοκλήρωση του έργου. Για λεπτομερέστερη πληροφόρηση επισυνάπτονται οι απαντήσεις των υπουργείων. Είναι προφανές ότι το πραγματικό πολιτικό ενδιαφέρον, η γνώση και η θέληση μπορούν να οδηγήσουν σε ενέργειες προς όφελος του τόπου, εφόσον η τελική απόφαση εκκρεμεί και η όλη διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη. | ||
| Ν.Ε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ | kefaloniapress.gr - Αρχική |
ΦΙΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Ο λαγός και τα παπαγαλάκια της παγκόσμιας τραπεζικής τάξης πραγμάτων
Άρθρο | Τρί, 05/10/2011 - 09:24
Συζητήσεις επί συζητήσεων, στα καθεστωτικά ΜΜΕ, πυροδότησαν οι δηλώσεις του κ. Λοβέρδου, για να μιλούν και να μιλούν, κρύβοντας την ουσία των δηλώσεων του.
Ο άνθρωπος ήταν σαφής: "Χρειάζονται "οριζόντιες περικοπές", με μεγαλύτερη συναίνεση". ("Οριζόντιες περικοπές" είναι η επιστημονική ονομασία του "κόψτε κόλους". Σεξουαλικό υπονοούμενο εμπεριέχει και ο επιστημονικός όρος "επιμήκυνση του χρέους").
Και ενώ αυτά λέει και θέλει να συμβούνo κ.Λοβέρδος, τα παπαγαλάκια της παγκόσμιας τάξης και ησυχίας, δημοσιογράφοι, κόμματα και ΜΜΕ, συζητούν για το τι ήθελε να πει ο ποιητής, με τη φράση "θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του πρωθυπουργού", για το αν θα παραιτηθεί και αν δυναμιτίζει το κλίμα της κυβερνητικής ενότητας!
Την ίδια ώρα, οι καθεστωτικές εταιρείες δημοσκόπησης εισάγουν μια νέα ερώτηση: "θέλετε κυβέρνηση τεχνοκρατών"; Και πλησιάζοντας προς τις εκλογές, τα ευαγή δημοσκοπικά ιδρύματα διέγραψαν, από τα στημένα ερωτηματολόγια, την καταγραφή της δυσαρέσκειας των πολιτών προς το κομματικό σύαστημα, που είχε αγγίξει το 60%. Τώρα, ασχολούνται μόνο με τα ποσοστά των καθεστωτικών κομμάτων, σχολιάζοντας δημοσκοπικές κατασκευές τύπου "ΛΑΟΣ" και "Δημ. Αριστερά".
Το νόημα όλων αυτών είναι ξεκάθαρο κι ας το κρύβουν:
- Η κυβέρνηση της μιας χρήσης δεν μπορεί, λόγω πολιτικού κόστους και αντιδράσεων, να ολοκληρώσει την μεθοδευμένη εξαθλίωση της κοινωνίας.
- Οι συνταγές της ολιγαρχίας διαψεύδονται από τους δικούς τους αριθμούς.
- Τα κόμματα και τα μορφώματα, που παριστάνουν την αντιπολίτευση δεν έχουν πρόταση, πέρα από ένα αόριστο αντιμνημονιακό όχι και όλο και περισσότεροι οικονομολόγοι και πολιτικοί (ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ) βρήκαν σανίδα σωτηρίας στη σύσταση "Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου", για την αναζήτηση του "επαχθούς χρέους" και για να έχουν κάτι να δικαιολογούν την παρουσία τους στο πολιτικό προσκήνιο. (Αυτό λέγεται, αλλιώς, "πιάσε το αυγό και κούρεψτο").
- Και στο "κενό", μηδενίζοντας την πλειοψηφική δυσαρέσκεια της κοινωνίας, όλο και πιο συχνά, βάζουν την ανάγκη κυβέρνησης "σοφών, τεχνοκρατών, εθνικής σωτηρίας" (των τραπεζιτών και της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων).
Ο κ. Λοβέρδος, με τις δηλώσεις του, δεν είπε τίποτα λιγότερο ή περισσότερο, από αυτό που ζητούν οι εκπρόσωποι της Trilateral Commission στην Ελλάδα (Τσούκαλης, ΕΛΙΑΜΕΠ, ΑΛ. Παπαδόπουλος, Μίχαλος, Οδ. Κυριακόπουλος, Μητσοτάκης κ.ά.). Για "εθνική συνεννόηση", μιλούν και οι Καρατζαφέρης, Μπακογιάννη και μαλώνουν για το ποιος το είπε πρώτος.
Με το κάλυμα της συναίνεσης, της κυβέρνησης τεχνοκρατών, σοφών, εθνικής ενότητας, σωτηρίας και ανάγκης, προωθούν την άρση των βασικών ελευθεριών, που εμποδίζουν την εφαρμογή της εξαθλίωσης: Περιορισμός έως κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας, των συγκεντρώσεων, της διαδήλωσης και γιατί όχι περιορισμός ή κατάργηση της ελευθερίας του λόγου, κυρίως στο διαδίκτυο, που έχει γίνει φανερό πως προκαλεί μεγάλη ζημιά στο σύαστημα με την ελευθερία του.
Αυτό είναι το νόημα της πρότασης του Λοβέρδου - λαγού, των παπαγάλων και των συνοδοιπόρων του, αριστερών και δεξιών.
ΥΓ: Η αμεροληψία των ΜΜΕ (κάναμε κι εμείς δειγματοληψία)
Δείτε πως πνίγεται ή παρακάμπτεται η φράση κλειδί του κ. Λοβέρδου "οριζόντιες περικοπές μισθών":
XrimaNews: H φράση στην "είδηση" εξαφανίζεται. Στη νεώτερη αναφορά στα λόγια του κ. Λοβέρδου, η φράση γίνεται "οριζόντιες πολιτικές".
Ελευθεροτυπία: Η φράση υπάρχει: "Πρέπει να μηδενιστούν οι απολύσεις και να γίνουν οριζόντιες περικοπές μισθών, εκτός από εκείνους των χαμηλόμισθων και των συνταξιούχων". Και στο τέλος του άρθρου, τον χαρακτηρίζει "λαγό" των πρωθυπουργικών επιδιώξεων.
Ισοτιμία: Ξέχασε την είδηση.
RealNews: Ανησυχεί για την υγεία της κυβέρνησης: "Κυβέρνηση σε νευρική κρίση".
Εθνος: Καμία αναφορά στις "οριζόντιες περικοπές". Εστιάζει στις "νεφελώδεις πολιτικές".
Πρώτο Θέμα: Καμμία αναφορά στις "οριζόντιες περικοπές". Η εφημερίδα ασχολείται με την "έκρηξη" Λοβέρδου, με το "βαρύ κλίμα" στην κυβέρνηση, εξ αιτίας των δηλώσεων και με την "διαθεσιμότητα" Λοβέρδου.
Έτσι μας "ενημερώνουν" , μας "εξημερώνουν" ή μας αποβλακώνουν.
(και μια φωτογραφία για τη χαμένη αθωότητα του καθένα μας και όλων μαζί. "Πειραγμένη" από την ομάδα 40_και του facebook.)
ithacanet.gr
Ο άνθρωπος ήταν σαφής: "Χρειάζονται "οριζόντιες περικοπές", με μεγαλύτερη συναίνεση". ("Οριζόντιες περικοπές" είναι η επιστημονική ονομασία του "κόψτε κόλους". Σεξουαλικό υπονοούμενο εμπεριέχει και ο επιστημονικός όρος "επιμήκυνση του χρέους").
Και ενώ αυτά λέει και θέλει να συμβούνo κ.Λοβέρδος, τα παπαγαλάκια της παγκόσμιας τάξης και ησυχίας, δημοσιογράφοι, κόμματα και ΜΜΕ, συζητούν για το τι ήθελε να πει ο ποιητής, με τη φράση "θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του πρωθυπουργού", για το αν θα παραιτηθεί και αν δυναμιτίζει το κλίμα της κυβερνητικής ενότητας!
Την ίδια ώρα, οι καθεστωτικές εταιρείες δημοσκόπησης εισάγουν μια νέα ερώτηση: "θέλετε κυβέρνηση τεχνοκρατών"; Και πλησιάζοντας προς τις εκλογές, τα ευαγή δημοσκοπικά ιδρύματα διέγραψαν, από τα στημένα ερωτηματολόγια, την καταγραφή της δυσαρέσκειας των πολιτών προς το κομματικό σύαστημα, που είχε αγγίξει το 60%. Τώρα, ασχολούνται μόνο με τα ποσοστά των καθεστωτικών κομμάτων, σχολιάζοντας δημοσκοπικές κατασκευές τύπου "ΛΑΟΣ" και "Δημ. Αριστερά".
Το νόημα όλων αυτών είναι ξεκάθαρο κι ας το κρύβουν:
- Η κυβέρνηση της μιας χρήσης δεν μπορεί, λόγω πολιτικού κόστους και αντιδράσεων, να ολοκληρώσει την μεθοδευμένη εξαθλίωση της κοινωνίας.
- Οι συνταγές της ολιγαρχίας διαψεύδονται από τους δικούς τους αριθμούς.
- Τα κόμματα και τα μορφώματα, που παριστάνουν την αντιπολίτευση δεν έχουν πρόταση, πέρα από ένα αόριστο αντιμνημονιακό όχι και όλο και περισσότεροι οικονομολόγοι και πολιτικοί (ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ) βρήκαν σανίδα σωτηρίας στη σύσταση "Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου", για την αναζήτηση του "επαχθούς χρέους" και για να έχουν κάτι να δικαιολογούν την παρουσία τους στο πολιτικό προσκήνιο. (Αυτό λέγεται, αλλιώς, "πιάσε το αυγό και κούρεψτο").
- Και στο "κενό", μηδενίζοντας την πλειοψηφική δυσαρέσκεια της κοινωνίας, όλο και πιο συχνά, βάζουν την ανάγκη κυβέρνησης "σοφών, τεχνοκρατών, εθνικής σωτηρίας" (των τραπεζιτών και της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων).
Ο κ. Λοβέρδος, με τις δηλώσεις του, δεν είπε τίποτα λιγότερο ή περισσότερο, από αυτό που ζητούν οι εκπρόσωποι της Trilateral Commission στην Ελλάδα (Τσούκαλης, ΕΛΙΑΜΕΠ, ΑΛ. Παπαδόπουλος, Μίχαλος, Οδ. Κυριακόπουλος, Μητσοτάκης κ.ά.). Για "εθνική συνεννόηση", μιλούν και οι Καρατζαφέρης, Μπακογιάννη και μαλώνουν για το ποιος το είπε πρώτος.
Με το κάλυμα της συναίνεσης, της κυβέρνησης τεχνοκρατών, σοφών, εθνικής ενότητας, σωτηρίας και ανάγκης, προωθούν την άρση των βασικών ελευθεριών, που εμποδίζουν την εφαρμογή της εξαθλίωσης: Περιορισμός έως κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας, των συγκεντρώσεων, της διαδήλωσης και γιατί όχι περιορισμός ή κατάργηση της ελευθερίας του λόγου, κυρίως στο διαδίκτυο, που έχει γίνει φανερό πως προκαλεί μεγάλη ζημιά στο σύαστημα με την ελευθερία του.
Αυτό είναι το νόημα της πρότασης του Λοβέρδου - λαγού, των παπαγάλων και των συνοδοιπόρων του, αριστερών και δεξιών.
ΥΓ: Η αμεροληψία των ΜΜΕ (κάναμε κι εμείς δειγματοληψία)
Δείτε πως πνίγεται ή παρακάμπτεται η φράση κλειδί του κ. Λοβέρδου "οριζόντιες περικοπές μισθών":
XrimaNews: H φράση στην "είδηση" εξαφανίζεται. Στη νεώτερη αναφορά στα λόγια του κ. Λοβέρδου, η φράση γίνεται "οριζόντιες πολιτικές".
Ελευθεροτυπία: Η φράση υπάρχει: "Πρέπει να μηδενιστούν οι απολύσεις και να γίνουν οριζόντιες περικοπές μισθών, εκτός από εκείνους των χαμηλόμισθων και των συνταξιούχων". Και στο τέλος του άρθρου, τον χαρακτηρίζει "λαγό" των πρωθυπουργικών επιδιώξεων.
Ισοτιμία: Ξέχασε την είδηση.
RealNews: Ανησυχεί για την υγεία της κυβέρνησης: "Κυβέρνηση σε νευρική κρίση".
Εθνος: Καμία αναφορά στις "οριζόντιες περικοπές". Εστιάζει στις "νεφελώδεις πολιτικές".
Πρώτο Θέμα: Καμμία αναφορά στις "οριζόντιες περικοπές". Η εφημερίδα ασχολείται με την "έκρηξη" Λοβέρδου, με το "βαρύ κλίμα" στην κυβέρνηση, εξ αιτίας των δηλώσεων και με την "διαθεσιμότητα" Λοβέρδου.
Έτσι μας "ενημερώνουν" , μας "εξημερώνουν" ή μας αποβλακώνουν.
(και μια φωτογραφία για τη χαμένη αθωότητα του καθένα μας και όλων μαζί. "Πειραγμένη" από την ομάδα 40_και του facebook.)
ithacanet.gr
Β.Σ. Για ορισμένους περισσεύει το θράσος!!! Ο κ. Λοβέρδος, συνοδοιπόρος των λαμογιών της παράταξής του και ξεθεμελιωτής των εργασιακών και ασφαλιστικών σχέσεων στην χώρα μας, διεκδικεί να μας σώσει από την κατοχή που μας έριξαν αυτός και η κυβέρνηση που πιστά υπηρετεί!!!
Ντροπή και μόνο ντροπή του πρέπει, για τον πολιτικό αμοραλισμό του!!!
Z. Βαγγελάτος: Η Πρωτομαγιά στη Σάμη
ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ
Πρωί Πρωτομαγιάς 2011. Μια μέρα ηλιόλουστη και ένα σιγανό αεράκι είναι τα πρώτα χαρακτηριστικά μιας όμορφης μέρας.
Στην πρώτη βόλτα στην παραλία της Σάμης βλέπεις, πέρα από τους γνωστούς ψαράδες, ντόπιους και ξένους, μερικά τουριστικά σκάφη στο λιμάνι και στην προβλήτα δίπλα από το αγκυροβόλιο του πλοίου ΙΟΝΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ κάποιοι στήνουν μια ορχήστρα. Διακόσες άσπρες πλαστικές καρέκλες ημικυκλικά τοποθετημένες προς την εξέδρα να περιμένουν. Να περιμένουν να υποδεχτούν ποιους; Δίπλα κάποια φουσκωτά παιγνίδια έτοιμα να υποδεχτούν τους μικρούς λιλιπούτειους φίλους τους. Μια ευχάριστη νότα ήταν τα χαρούμενα χρώματα των λουλουδιών, συντοπίτη λιανοπωλητή.
Όλοι αναρωτιούνται τι σημαίνουν όλα αυτά;
Τι άλλο, ένα καράβι χωρίς το απαιτούμενο πλήρωμα, μόνο με "καπετάνιο", δύο άλλους και χωρίς πυξίδα που προσπαθεί να βρεί........ λιμάνι. Επόμενο στην πρώτη καταιγίδα να βουλιάξει.
Έτσι δεν στήνονται οι εκδηλώσεις αγαπητοί μου.
Σε μία οργανωμένη κοινωνία δεν ψάχνουμε μόνο τους γνωστούς μας για να στήσουμε μια τόσο σοβαρή εκδήλωση. Απευθυνόσαστε στους φορείς τοπικής διοίκησης, στους τοπικούς φορείς, εκτός και εάν τους παραβλέπετε, αλλά και αυτό εάν συμβαίνει υποχρεούστε να τους καλέστε και τέλος στους τοπικούς επαγγελματίες. Με όλους αυτούς δίπλα σας έχετε μια σίγουρη επιτυχία (πλήρωμα).
Πληροφορηθήκαμε (αυτό διαδίδεται) ότι την αποτυχημένη αυτή εκδήλωση διοργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας και την ΚΕΤΑΠ.
Πρέπει ο λαός να μάθει:
Αυτή είναι η πυξίδα.
Αν τίποτε δεν υπάρχει από όλα αυτά τότε η εκδήλωση στήθηκε αυθαίρετα και η ερώτηση είναι απλή:
Ποιος θα μας ενημερώσει πόσο στοίχισε; Ποιος θα πληρώσει τα έξοδα της;
Κε Δήμαρχε εσείς δίνεται την δική σας μάχη για την οικοδόμηση ενός Δήμου με όραμα και προοπτική, εσείς μας ενημερώσετε ότι ο Δήμος τελεί υπό επιτήρηση και ο Αντιδήμαρχος είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι δεν υπάρχει δεκάρα.
Γνωρίζουμε την πολιτιστική σας ευαισθησία. Γνωρίζουμε ότι ο πολιτισμός είναι υπόθεση όλων και κάθε δεκάρα που δαπανάται για τον σκοπό αυτό πρέπει να τον αγγίζει.
Η εικόνα που αντικρίσατε στην Σάμη κατά την επίσκεψή σας την ημέρα της Πρωτομαγιάς, σας θύμιζε πολιτιστική εκδήλωση;
Κε Δήμαρχε εκτιμώ ότι είναι στα χέρια σας η δυνατότητα και η ευθύνη να σώσετε το καράβι της Σάμης.
Πλήρωμα υπάρχει και μην το αγνοείτε.
Μην εφησυχάζεστε από κάποια παχιά λόγια. Ανοίξτε τις πόρτες σας και ακούστε τους Σαμικούς που διάλεξαν να μείνουν, να βοηθήσουν τον τόπο τους και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους.
Δεν σας λέω να αποξενωθείτε από τους φίλους και ψηφοφόρους σας.
Επιτέλους ας γίνει και μια εκδήλωση σωστή.
Οι διακρίσεις, δικοί μας - δικοί τους, πρέπει να σταματήσουν, δεν οδηγούν πουθενά και πολώνουν την τοπική κοινωνία.
Τα γεγονότα των Θεοφανείων, της 25ης Μαρτίου, του Επιταφίου και της Πρωτομαγιάς δεν πρέπει να επαναληφθούν.
Το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί το συναισθάνομαι και γιαυτό τα γράφω αυτά τα λόγια και είμαι
πάντα έτοιμος να προσφέρω για να πάμε ένα βήμα μπρος και όχι δύο πίσω.
Ζήσιμος Βαγγελάτος
ΡΟΥΠΑΚΙ
Πρωί Πρωτομαγιάς 2011. Μια μέρα ηλιόλουστη και ένα σιγανό αεράκι είναι τα πρώτα χαρακτηριστικά μιας όμορφης μέρας.
Στην πρώτη βόλτα στην παραλία της Σάμης βλέπεις, πέρα από τους γνωστούς ψαράδες, ντόπιους και ξένους, μερικά τουριστικά σκάφη στο λιμάνι και στην προβλήτα δίπλα από το αγκυροβόλιο του πλοίου ΙΟΝΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ κάποιοι στήνουν μια ορχήστρα. Διακόσες άσπρες πλαστικές καρέκλες ημικυκλικά τοποθετημένες προς την εξέδρα να περιμένουν. Να περιμένουν να υποδεχτούν ποιους; Δίπλα κάποια φουσκωτά παιγνίδια έτοιμα να υποδεχτούν τους μικρούς λιλιπούτειους φίλους τους. Μια ευχάριστη νότα ήταν τα χαρούμενα χρώματα των λουλουδιών, συντοπίτη λιανοπωλητή.
Όλοι αναρωτιούνται τι σημαίνουν όλα αυτά;
Τι άλλο, ένα καράβι χωρίς το απαιτούμενο πλήρωμα, μόνο με "καπετάνιο", δύο άλλους και χωρίς πυξίδα που προσπαθεί να βρεί........ λιμάνι. Επόμενο στην πρώτη καταιγίδα να βουλιάξει.
Έτσι δεν στήνονται οι εκδηλώσεις αγαπητοί μου.
Σε μία οργανωμένη κοινωνία δεν ψάχνουμε μόνο τους γνωστούς μας για να στήσουμε μια τόσο σοβαρή εκδήλωση. Απευθυνόσαστε στους φορείς τοπικής διοίκησης, στους τοπικούς φορείς, εκτός και εάν τους παραβλέπετε, αλλά και αυτό εάν συμβαίνει υποχρεούστε να τους καλέστε και τέλος στους τοπικούς επαγγελματίες. Με όλους αυτούς δίπλα σας έχετε μια σίγουρη επιτυχία (πλήρωμα).
Πληροφορηθήκαμε (αυτό διαδίδεται) ότι την αποτυχημένη αυτή εκδήλωση διοργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας και την ΚΕΤΑΠ.
Πρέπει ο λαός να μάθει:
- Με ποια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε η διενέργεια της εκδήλωσης και με ποια πίστωση για τα έξοδα της, ή
- Με ποια απόφαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας αποφασίστηκε η εκδήλωση και ποιος θα κάλυπτε τα έξοδα της, ή
- Με ποια απόφαση της ΚΕΤΑΠ εγκρίθηκε η διενέργεια της εκδήλωσης και πιο το ύψος εξόδων της εκδήλωσης.
- Το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλληνίας με ποια απόφαση του παραχώρησε τον χώρο για την εκδήλωση, αφού πρόκειται για λιμενικό χώρο και δεν είναι πλατεία;
Αυτή είναι η πυξίδα.
Αν τίποτε δεν υπάρχει από όλα αυτά τότε η εκδήλωση στήθηκε αυθαίρετα και η ερώτηση είναι απλή:
Ποιος θα μας ενημερώσει πόσο στοίχισε; Ποιος θα πληρώσει τα έξοδα της;
Κε Δήμαρχε εσείς δίνεται την δική σας μάχη για την οικοδόμηση ενός Δήμου με όραμα και προοπτική, εσείς μας ενημερώσετε ότι ο Δήμος τελεί υπό επιτήρηση και ο Αντιδήμαρχος είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι δεν υπάρχει δεκάρα.
Γνωρίζουμε την πολιτιστική σας ευαισθησία. Γνωρίζουμε ότι ο πολιτισμός είναι υπόθεση όλων και κάθε δεκάρα που δαπανάται για τον σκοπό αυτό πρέπει να τον αγγίζει.
Η εικόνα που αντικρίσατε στην Σάμη κατά την επίσκεψή σας την ημέρα της Πρωτομαγιάς, σας θύμιζε πολιτιστική εκδήλωση;
Κε Δήμαρχε εκτιμώ ότι είναι στα χέρια σας η δυνατότητα και η ευθύνη να σώσετε το καράβι της Σάμης.
Πλήρωμα υπάρχει και μην το αγνοείτε.
Μην εφησυχάζεστε από κάποια παχιά λόγια. Ανοίξτε τις πόρτες σας και ακούστε τους Σαμικούς που διάλεξαν να μείνουν, να βοηθήσουν τον τόπο τους και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους.
Δεν σας λέω να αποξενωθείτε από τους φίλους και ψηφοφόρους σας.
Επιτέλους ας γίνει και μια εκδήλωση σωστή.
Οι διακρίσεις, δικοί μας - δικοί τους, πρέπει να σταματήσουν, δεν οδηγούν πουθενά και πολώνουν την τοπική κοινωνία.
Τα γεγονότα των Θεοφανείων, της 25ης Μαρτίου, του Επιταφίου και της Πρωτομαγιάς δεν πρέπει να επαναληφθούν.
Το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί το συναισθάνομαι και γιαυτό τα γράφω αυτά τα λόγια και είμαι
πάντα έτοιμος να προσφέρω για να πάμε ένα βήμα μπρος και όχι δύο πίσω.
Ζήσιμος Βαγγελάτος
Δευτέρα 9 Μαΐου 2011
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΡΩΜΑΝΟΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΕΙ ΕΝΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ...
Ο πρόσφατα βραβευμένος από τον όμιλο της UNESCO, Κεφαλονίτης εικαστικός καλλιτέχνης Μιχαήλ Ρωμανός, φιλοτεχνεί μαζί με άλλους εκατό γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες ένα εικαστικό σπιτάκι, για καλό σκοπό.
Συγκεκριμένα ο γνωστός και διακεκριμένος καλλιτέχνης, ύστερα από την εξαιρετική βράβευση του σε έκθεση στοΜέγαρο του Ζαππείου, από τον αναγνωρισμένο Όμιλο της UNESCO ΤΛΕΕ, που πραγματοποιήθηκε με την έγκριση της Ελληνικής επιτροπής για την UNESCO, αποδέχτηκε την πρόταση γνωστού Αθηναϊκού Ιδρύματος που ασχολείται με τα παιδιά, να συμμετάσχει στο φιλανθρωπικό project του Ιδρύματος, φιλοτεχνώντας ένα εικαστικό σπιτάκι.
Σε αυτό το πρωτότυπο φιλανθρωπικό project ο Μιχαήλ Ρωμανός συμμετάσχει μαζί με άλλους εκατό περίπου γνωστούς εικαστικούς καλλιτέχνες, που δημιουργούν τα δικά τους σπιτάκια για να πραγματοποιηθεί μία μεγαλειώδη εικαστική έκθεση στην Αθήνα, όπου θα εκτεθούν και θα δημοπρατηθούν αρχές του καλοκαιριού, σε γνωστό Μουσείο.
Ο Μιχαήλ Ρωμανός προσάρμοσε στις επιφάνειες του εικαστικού σπιτιού, τα "ΕΠΙΧΡΙΣΜΑΤΑ" που αποτελούν την νέα εμπνευσμένη δουλειά του, ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε ανάλογα project φιλανθρωπικού χαρακτήρα, έχει συμμετάσχει και έχει δωρίσει έργα του σε σχολεία παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες, σε τηλεμαραθώνιους καθώς και στον Οργανισμό της Κλίμακας που φροντίζει τους άστεγους στην Αθήνα, εικονογραφώντας με έργα του το ημερολόγιο του συγκεκριμένου Οργανισμού, κλπ.
Στο εντυπωσιακό αυτό project με το σπιτάκι, συμμετέχουν και επιλεγμένοι καλλιτέχνες της πρωτοποριακής ομάδας που επιμελείται ο Μιχαήλ Ρωμανός, με τίτλο "ROMANOS & FRIENDS", οι οποίοι φιλοτεχνούν το δικό τους εικαστικό σπιτάκι, το οποίο θα αποτελέσει μία καταπληκτική εικαστική δημιουργία αφού τον κάθε τοίχο του σπιτιού καθώς και την σκεπή την κατασκευάζουν ξεχωριστά οι καλλιτέχνες, με το εντελώς προσωπικό στιλ και την τεχνοτροπία τους.
Ο Mιχαήλ Ρωμανός, μετά την επιτυχημένη συμμετοχή του στη διεθνή έκθεση στην Αμερική, στο Μουσείο Τεχνών McHenry στην Καλιφόρνια και την πρόσφατη βράβευση του από τον Όμιλο της UNESCO, προετοιμάζει πυρετωδώς τη μεγάλη ετήσια έκθεση «ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011» του Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας, που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο σε επιλεγμένες αίθουσες τέχνης στον Δήμο Αθηναίων και διαδραστικά στο διαδίκτυο ενώ φέτος η περίφημη αυτή διοργάνωση που πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, περικλείει και μία μεγάλη εικαστική έκπληξη, που θα συζητηθεί !!!
Πηγή:ΚΕΦΑΛΟΣ Συγνώμη
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΡΟΥΣΗ Καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου grousis@ath.forthnet.gr
Με αυτό μου το σχόλιο, ως κάποιος που προσπαθεί να είναι κομμουνιστής, θέλω να ζητήσω συγνώμη από ζώντες και νεκρούς, τους οποίους αποφάσισαν, για πολλοστή φορά στην ιστορία τους, να πλήξουν με τον πιο βάναυσο τρόπο εκείνοι που κρατούν τις σφραγίδες του κομμουνιστικού ιερατείου.
Να ζητήσω συγνώμη διότι στο όνομα του κομμουνισμού, μ' έναν τρόπο που δεν έχει να κάνει ούτε με τη μαρξική διαλεκτική, ούτε καν με την τυπική λογική του άσπρου μαύρου , αλλά με τον πιο στείρο δογματισμό, και τη θεωρητικοποίηση του σεχταρισμού, διαβάλλονται χυδαία και κατατάσσονται στους αντιπάλους όλοι όσοι δεν είναι απολύτως σύμφωνοι με τα κομματικά κριτήρια.
Συγνώμη λοιπόν από τον μεγάλο Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, τον αυτοαποκαλούμενο «κοσμοκαλόγερο», τον οποίο μέλος της Κ.Ε. του ΚΚΕ («Ριζοσπάστης» 13/3/2011) επειδή ήταν θρήσκος, χρησιμοποιούσε καθαρεύουσα και κατά τη γνώμη του (παρ' όλο που ο ίδιος έχει πει -που και να μην το 'λεγε τίποτα δεν θ' άλλαζε-ότι «η πλουτοκρατία γεννά την αδικίαν»[i]), «κάνει τον κουφό, τον αδιάφορο στις κοινωνικές εξελίξεις ή (δεν) συστρατεύεται με την "πένα" του για την κοινωνική αλλαγή» και «(δεν)συντάσσεται με την εργατική τάξη και τους συμμάχους της (αλλά) ευθυγραμμίζεται με την αστική τάξη της εποχής (του)», «παραμένει στο στενό επίπεδο της πνευματικής δημιουργίας». Λες κι αυτό το τελευταίο το οποίο και αναφέρεται για να υποτιμήσει έναν από τους πλέον σημαντικούς λογοτέχνες μας, μπορεί να έχει το οποιοδήποτε νόημα για έναν μαρξιστή!
Τι κι αν ο Ενγκελς υποστήριζε ότι έμαθε «από τον Μπαλζάκ περισσότερα απ' ό,τι απ' όλους τους επαγγελματίες ιστορικούς, οικονομολόγους και στατιστικολόγους».[ii]
Συγνώμη ακόμη από τη Μάρω Δούκα, στην οποία αφού της αποδίδεται από το ανώνυμο Ανθρωπάκι («Ριζοσπάστης» 15/3/2011) ότι με κάποια δήλωσή της, με την οποία ας σημειωθεί ότι κατηγορεί τις κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών, ως έχουσες «την κύρια ευθύνη για το οικονομικό και ηθικό μας χάλι», ότι «μόνο καλές υπηρεσίες σε κυβέρνηση και αστούς προσφέρει, ενοχοποιώντας το λαό», της αφαιρείται η ιδιότητα της συγγραφέως με την τοποθέτηση σε αυτήν εισαγωγικών!
Συγνώμη επίσης από τον Βασίλη Βασιλικό διότι κατηγορείται από το ίδιο, ή άλλο Ανθρωπάκι ότι τόλμησε (από την ΕΤ3 στις 27/3/2010) να αποκαλέσει τον Νίκο Μπελογιάννη, Ελληνα Γκράμσι («Ριζοσπάστης» 27/3/2011) λες και αποτελεί ύβρη να αποδίδεις στον Μπελογιάννη τα χαρακτηριστικά ενός από τα πιο σημαντικά πνεύματα που γέννησε το κομμουνιστικό κίνημα, και ενός αγωνιστή ηγέτη που ουσιαστικά δολοφονήθηκε από τους ιταλούς φασίστες!
Συγνώμη και από τον ίδιο τον Αντόνιο Γκράμσι ο οποίος αντιμετωπίζεται σαν εξοβελιστέο μίασμα!
Συγνώμη από τους Σρατή Τσίρκα και Αρη Αλεξάνδρου, επειδή μέλος του ΚΣ της ΚΝΕ υποστηρίζει («Ριζοσπάστης» 3-4 Απρίλη 2010) ότι η διδασκαλία της «Λέσχης» του πρώτου στη Φιλολογία της Κομοτηνής και του «Κιβώτιου» του δεύτερου στη Φιλολογία της Πάτρας, δηλαδή έργων-τομών στη μεταπολεμική μας λογοτεχνία, δύο ανθρώπων που υπήρξαν κομμουνιστές, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα «αντικομμουνιαμού από έδρα». Μάλιστα οι ίδιοι και τα έργα τους τοποθετούνται στο ίδιο επίπεδο με το γνωστό αντικομμουνιστικό πόνημα «Ελένη» και τον συγγραφέα του Γκατζογιάννη!
Συγνώμη από τον Λάκη Λαζόπουλο, τη μοναδική από τηλεόρασης φωνή αντίστασης, που το Ανθρωπάκι τον κατηγόρησε ως «Διασκεδαστή της πλουτοκρατίας» («Ριζοσπάστης» 28/4/2010), που «γελοιότητα πουλάει, αυτή είναι η φύση και έξη του και μόνο γι' αυτό είναι ικανός. (...) να πουλά ακριβά τη σαβούρα της κατευθυνόμενης φαντασίας του». («Ριζοσπάστης» 14/10/2009).
Συγνώμη επίσης από τον Λουίς Αλτουσέρ, τον μεγάλο αυτόν κομμουνιστή στοχαστή, του οποίου όταν τόλμησα κάποτε να αναφέρω έναν ορισμό του κομμουνισμού -«κάθε μέρα θα 'ναι Κυριακή»- σε ανώτατο κομματικό στέλεχος, με αποπήρε λέγοντάς μου: «Ε, όχι και να επικαλούμαστε τον Αλτουσέρ»!
Φαίνεται πως στο βασίλειό τους και αλίμονο, προφανώς και σ' εκείνο που οραματίζονται, θεωρούν πως «κάτω από τα σχήματα (δήθεν ποιητικά, [λογοτεχνικά, θεωρητικά]) κρύβεται το μαχαίρι που [τους] χτυπάει πισώπλατα»[iii] κι όπως λέει και ο Πάστερνακ στο «Ο Ανεμος» (πρώτο απόσπασμα για τον Μπλοκ):
«Εδώ μονάχα ο συκοφάντης κρίνει/ κι αυτός ασκεί επιρροή/ ποιος δάφνη αξίζει και ποιος μνήμη/ και ποιος στις ύβρεις να θαφτεί».
Κρίμα και πάλι κρίμα για όλους όσοι πονάμε αυτήν την υπόθεση.
Κρίμα πάνω απ' όλα για τους νέους ανθρώπους, που επηρεάζουν.
[i] Γρηγόρη Τραγγανίδα, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, «Ριζοσπάστης» 9/1/2011
[ii] Βλέπε, Marx, Karl and Engels, Frederick «Literature and Art: Selections from Their Writings», New York. Quoted in Rogers, 1947,ix
[iii] Αρη Αλεξάνδρου, Εισήγηση a la maniere de Jdanov
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=273509Η φωτογραφία είναι από το panosz.wordpress.com
Διαπολιτισμικό Κ έ ν τ ρ ο Ι ο ν ί ο υ: ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΛΙΟΥ ΚΕΝΤΗΜΑΤΟΣ
Διαπολιτισμικό
Κ έ ν τ ρ ο
Ι ο ν ί ο υ
Καραβόμυλος, Κεφαλονιά
e-m: dicenio@ yahoo.com
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
Η ιδέα για την έκθεση παλιού κεντήματος στον εκθεσιακό χώρο του Δ.Κ.Ι ,στο άλσος Καραβομύλου, ανήκει στην κυρία Φρειδερίκη Βαλλάτου που με πολλή όρεξη και κέφι διέθεσε ώρες από τον προσωπικό της χρόνο για να συλλέξει ,επιλέξει, επιμεληθεί και παρουσιάσει την έκθεση με γνώμονα το «φιλοκαλούμεν μετ΄ευτελείας». Πράγματι τα κεντήματα αυτά είναι μοναδικά έργα υπομονής, καλαισθησίας και επιδεξιότητας από παλαιότερες και νεώτερες κεντήστρες που ονομαστικά αναφέρονται επί των έργων τους. Ακόμη θέλουμε ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε τις κυρίες που εμπιστεύτηκαν τα κεντήματά τους για την διάρκεια της έκθεσης που θα διαρκέσει από 09/05/2011 έως 26/05/2011 ανοικτά καθημερινώς 19.00-20.30 μ.μ.
Για το Διαπολιτισμικό Κέντρο Ιονίου
Τάκης Τόκκας
Κάνετε κλικ στα πρόσωπα των ατόμων που θέλετε να επισημάνετε. |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 11ης ΜΑΗ
Η συμπλήρωση ενός χρόνου από την ένταξη στο μηχανισμό στήριξης και την εφαρμογή του νεοφιλελεύθερου μνημονίου, βρίσκει το σύνολο των εργαζομένων και συνταξιούχων σε οδυνηρή και βίαιη φτωχοποίηση.
Το σχέδιο της τρόϊκας, όπως αποδείχθηκε, αποτέλεσε συνειδητή επιλογή της Κυβέρνησης στο πλαίσιο της επιθετικής ανασυγκρότησης της νεοφιλελεύθερης πολιτικής. Πρόκειται εμφανέστατα για την πιο μεγάλη και βίαιη αναδιανομή του πλούτου σε βάρος των εργαζομένων που υπήρξε ποτέ στη χώρα μας.
Εργαζόμενοι στο Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα είδαν μισθολογικά, ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα να συνθλίβονται.
Η νέα γενιά μετατρέπεται στην γενιά της ανεργίας και της υποαπασχόλησης.
Οι συνταξιούχοι μετατρέπονται σε ζητιάνους με την δραματική και προσβλητική μείωση των συντάξεων τους.
Δημόσια περιουσία και ΔΕΚΟ μετατρέπονται από την Κυβέρνηση σε λεία στο πιο αρπαχτικό και διαπλεκόμενο τμήμα του διεθνούς κεφαλαίου.
Στον χρόνο που πέρασε οι εργαζόμενοι, παρά την τρομοκρατία στους χώρους δουλειάς, παρά την ανοχή και την ακινησία των συμβιβασμένων ηγεσιών ΠΑΣΚΕ- ΔΑΚΕ και παρά την συνειδητή διάσπαση του συνδικαλιστικού κινήματος από την κομματική περιχαράκωση του ΠΑΜΕ , ανέπτυξαν σημαντικούς εργατικούς και κοινωνικούς αγώνες.
Το ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ του ΣΥΡΙΖΑ αγωνίζεται για:
- ένα ενωτικό μαχητικό και ανατρεπτικό συνδικαλιστικό κίνημα , αυτόνομο από μικροκομματικά παιχνίδια.
- τη δημιουργία ενός πλατιού μετώπου για την ανατροπή του μνημονίου.
- να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για μια άλλη πορεία της χώρας.
- την επαναδιαπραγμάτευση και την διαγραφή μεγάλου μέρους του δημόσιου χρέους, γιατί οι εργαζόμενοι δεν χρωστούν τίποτα σε αυτούς που λεηλάτησαν τη χώρα.
Για τα νησιά μας χρειάζεται αγώνας για :
- καμιά απόλυση εργαζομένου.
- να μην απαξιωθεί η δημόσια περιουσία.
- μια άλλη ανάπτυξη με κέντρο τον εργαζόμενο.
- να μείνουν οι νέοι στον τόπο μας.
- στήριξη των ανέργων.
ΟΛΟΙ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 11ης ΜΑΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

