Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝ.Α.Σ.Α ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. ΣΠΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΤΟΥ










anasa_logo.jpg
 
 
 
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος
 
 
ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ υπ.αριθμον 3 προς ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κον ΣΠ. ΣΠΥΡΟΥ
 
ΘΕΜΑ: ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝ.Α.Σ.Α
 
Κε Περιφερειάρχη,
 
Πολύ έγκαιρα ,στις 02/01/2011 σας αποστείλαμε επιστολή την οποία μάλιστα κοινοποιούσαμε και στους τέσσερις αντιπεριφερειάρχες σας ,και στην οποία σας ζητούσαμε να προχωρήσετε στην εκ του νόμου επιβαλλομένη υποχρέωση σας για παροχή διευκόλυνσης στην λειτουργία της παράταξης μας.
Στην συνέχεια και επειδή ουδείς των παραληπτών μας απήντησε κάτι ,προφορικά η γραπτά, αποστείλαμε σε σας σχετική επιστολή με μορφή ερώτησης, την 17/02/20011στην οποία δεν λάβαμε ποτέ οποιαδήποτε απάντηση!
Παρά την αποτυχία των δύο παραπάνω προσπαθειών μας ,σας εκθέσαμε και προφορικά τις απόψεις μας στο περιθώριο της συνεδρίασης του ΠΣ για τον προϋπολογισμό, την 29/03/2011, όπου μάλιστα εκφράσατε την έκπληξη σας (!) γιατί το θέμα αυτό δεν είχε ακόμη διευθετηθεί.
Σήμερα ,έξη μήνες πλέον από την ανάληψη των καθηκόντων σας εξακολουθείτε να κωφεύετε  στα δικά μας αιτήματα και να υλοποιείτε μια σαφή προσπάθεια περιορισμού των δυνατοτήτων της απρόσκοπτης λειτουργίας της παράταξης μας και ταυτόχρονα μια έμμεση άρνηση της εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του νόμου.  
Είναι φανερό ότι εφαρμόζετε μια τέτοια διακριτική μεταχείριση σε βάρος της ΑΝ.Α.Σ.Α γιατί  η πολιτική μας δράση και παρουσία σας είναι ενοχλητική.
Δεν συγκαταλεγόμαστε στους προνομιακούς συνομιλητές σας και ούτε στους πρόθυμους να σας συνδράμουν σε κάθε στραβοπάτημα σας.
Σας καλούμε ΑΜΕΣΑ να επανορθώσετε και να μας αποδώσετε τα εκ του νόμου και της δημοκρατίας απορρέοντα δικαιώματα μας.
Σας επερωτούμε συνεπώς:
Πότε και πώς προτίθεσθε να υλοποιήσετε την υποχρέωση σας που απορρέει από την ρητή διάταξη του νόμου 3852/2010 αρθρο168 παρ.10, να προχωρήσετε δηλαδή στην παραχώρηση χώρου, γραμματειακής στήριξης και λοιπών τεχνικών διευκολύνσεων στην παράταξης μας σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα;
 Θεωρούμε απαραίτητο να σας επισημάνουμε ότι κατά την άποψη μας η επιτυχής λειτουργία του Περιφερειακού Συμβουλίου έχει ως προϋπόθεση όχι μόνον την απρόσκοπτη δράση της πλειοψηφίας αλλά και αυτήν της μειοψηφίας.
 

 
Αργοστόλι, 19/05/2011                                                          ο επερωτών
                                                                          Θεόδωρος  Α. Γαλιατσάτος
                                                                          Περιφερειακός σύμβουλος
                                                                          Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α    

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Αληθινή Δημοκρατία ζητούν στην Ισπανία. Κατέλαβαν τις πλατείες και τους δρόμους


Πραγματική Δημοκρατία ζητούν στην Ισπανία, καταλαμβάνοντας τους δρόμους και τις πλατείες.

Το κίνημα για δημοκρατία, όπου οι πολίτες θα νομοθετούν, απλώνεται.

Θυμηθείτε την πλ. Καμπάνας, στις 23/2.

Θέλουμε Σύνταγμα Δημοκρατίας και όχι Ολιγαρχίας.

Κουφάλες ολιγάρχες και ξεφτιλισμένα κόμματα:

Ο λαός ξυπνά παντού.

Λίγοι τώρα. Πολλοί αύριο.

μερικά από τα συνθήματα:

"δε μας αντιπροσωπεύουν",

"το αποκαλούν δημοκρατία...αλλά δεν είναι",

"οι δημόσιες συζητήσεις μας να σκεπάσουν τις σειρήνες",

"δε λείπουν τα λεφτά, περισσεύουν οι κλέφτες",

"κλείσε την Tv και άνοιξε το μυαλό σου",

"δε φεύγουμε",

"εδώ (στο δρόμο) βρίσκεται η δική μας αξιοπρέπεια".

(Ευχαριστούμε τους φίλους της "αυτονομία ή βαρβαρότητα", για τις πληροφορίες και τη μετάφραση)

DEMOCRACIA REAL. ΤRUE DEMOCRACY . ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Φωτογραφίες από διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας , στις πλατείες

Κι άλλες φωτογραφίες, από το κίνημα δημοκρατίας, στην Ισπανία

(Έρχεται η σειρά μας)

«Πλατεία Ταχρίρ» θυμίζει η εμβληματική Πουέρτα δελ Σολ της Μαδρίτης

(Δε χρειάζεται μετάφραση. στην εικόνα, ΕL GRECO: Ανάσταση )

http://www.ithacanet.gr/

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ. ΝΕΟ ΕΡΓΟ «Η ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ» ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Α.Ρ.ΓΚΕΡΝΥ











Οι παραστάσεις του νέου έργου του Ερασιτεχνικού Θεάτρου Κεφαλονιάς θα γίνουν στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου
στον ΚΕΦΑΛΟ 28 - 29 & 30/05/2011 ΩΡΑ: 21:15

Πρόκειται για το έργο του Αμερικάνου συγγραφέα Α.Ρ.ΓΚΕΡΝΥ,
«Η ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ»
...σε σκηνοθεσία και μουσική επιμέλεια Τασίας Γεωργάτου – Ζαπάντη
σκηνικά και κουστούμια Μαρία Ντε Ροζάριο

Εισιτήριο: 10€ , φοιτητές-μαθητές: 5€ .
Για εργαζόμενους και συνταξιούχους θα δοθούν εισιτήρια από την Εργατική Εστία.

Λίγα λόγια για το έργο :
Η καθημερινή ζωή σε δεκαοκτώ εικόνες, μεταφερόμαστε σε μια (διαφορετική) τραπεζαρία ,που ταξιδεύει αναλλοίωτη στο χρόνο.
Ο χώρος παραμένει εξωτερικά ο ίδιος, ωστόσο πάντα αλλάζει ανάλογα με τον τρόπο που τον βιώνουν οι εκάστοτε κάτοικοι του.... Μικρές σκηνές ,στιγμιότυπα καθημερινής ζωής, καταστάσεις οικείες και αναγνωρίσιμες, αναδύονται μέσα από ένα ετερόκλητο και αποσπασματικό υλικό: ένα πρωινό στην τραπεζαρία , ένας συζυγικός καβγάς δια ασήμαντον αφορμή, μια προσχεδιασμένη συνάντηση με τον παππού, η επίσκεψη κάποιου τεχνικού, ένα απόγευμα στο σπίτι χωρίς τους γονείς, μια συζήτηση-εξομολόγηση με τον πατέρα… Όλες σύντομες , όλες σημαντικές καθώς καμία δεν μπορεί να προκριθεί ως η κατεξοχήν χαρακτηριστική, αλλά ούτε και να αφαιρεθεί ως μη απαραίτητη. Στιγμές αληθινές, μέσα σε ένα χώρο ασφαλή και κατακτημένο, διαδέχονται η μια την άλλη. Μια αντανάκλαση της πραγματικότητας με όλη την απλότητα και την πολυπλοκότητα της…

ΠΑΙΖΟΥΝ:
Άρης Γεράκης - Ειρήνη Δρακάτου - Μάρια Βαγγελάτου - Μάκης Μαρκέτος - Ειρήνη Κουνάδη - Ροσσέτος Λούζης - Ελενα Κρούσου - Λητώ Μοσχονά - Απόστολος Τραυλός - Λία Τζουγανάτου - Μαρία Πεφάνη - Ελεάνα Λιβερέτου - Μπάμπης Παπαϊωάννου - Κώστας Πετράκης - Άννα Φώκα - Σπύρος Ζαπάντης - Χρυσούλα Μαρκάτου.
 ΠΗΓΗ:http://www.facebook.com/event.php?eid=219711218057625

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 1964 ,ΜΕΡΟΣ 6o ,ΜΕΛΙΣΑΝΗ, ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟΣ, ΣΑΜΗ

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ: ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ



Σοφία Αράβου-Παπαδάτου
Εντεταλμένη καθηγήτρια ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
Μέλος Κ.Π.Ε Δημοκρατικής Αριστεράς- Τομέας Παιδείας

 Η συνάντηση της επιτροπής προσωπικοτήτων από την Κεφαλονιά και τα Ιόνια με την κ. Υπουργό Παιδείας την Παρασκευή 20/5, φαίνεται ότι μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τα ΤΕΙ Ιονίων Νήσων. Η κατάργηση εισακτέων σε δύο τμήματα της Κεφαλονιάς και σε ένα Τμήμα της Λευκάδας (Δημοσίων Σχέσεων στο Ληξούρι, Βιολογικής Γεωργίας και Τεχνολογίας Τροφίμων στο Αργοστόλι, Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στη Λευκάδα), δημιουργεί κακό προηγούμενο που μπορεί να οδηγήσει στο κλείσιμο αυτών των Τμημάτων, χωρίς να αποκλείονται Μνημονιακές περικοπές για όλα τα Τμήματα του Ιδρύματος.
Πάντα όμως υπάρχει λύση εάν πραγματικά θέλουμε να επιλυθεί το ζήτημα.
Εάν η επιτροπή προσωπικοτήτων, που αποτελείται από τον βουλευτή Κεφαλονιάς Σ. Μοσχόπουλο, τον δήμαρχο Α. Παρίση, τον περιφερειάρχη Σ. Σπύρου, τον αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς Σ. Κουρή, τον παραιτηθέντα πρόεδρο του ΤΕΙ Ν. Μαραβέγια κ.α., εάν η επιτροπή, επαναλαμβάνουμε, απλά λάβει την απάντηση ότι τα Τμήματα δεν θα κλείσουν αφού τα υπόλοιπα έτη σπουδών εκτός των πρωτοετών, θα συνεχίσουν να λειτουργούν, τότε θα πρόκειται για αληθινή ήττα και συγκάλυψη της ουσίας. Θα πρόκειται για καθησυχαστική παράταση ενός «προαναγγελθέντος θανάτου». Η κ. Υπουργός σε πρόσφατη συνέντευξή της στον SKY περιέγραψε τον τρόπο επιβίωσης περιφερειακών ΤΕΙ και ΑΕΙ με δύο λέξεις. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ και δημιουργία ΣΧΟΛΩΝ. Όσο για την απουσία χρηματοδότησης, προσλήψεων κλπ. που υποστήριξε, καλά είναι να αναθεωρήσει, γιατί δε συμβαδίζει με παράλληλες χρηματοδοτήσεις που έγιναν, όπως αναφέρθηκε στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή η Δημοκρατική Αριστερά , στις 16/5. Στη συνέχεια θα δούμε τι σημαίνουν όλα αυτά για το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Αυτό που πρέπει να εξασφαλιστεί από τη συνάντηση, είναι η δέσμευση της κ. Υπουργού για αναβάθμιση και ποιοτική βιωσιμότητα όλων των Τμημάτων, καθώς και για αυτοδυναμία του Ιδρύματος. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο λειτουργικές και ποιοτικές μεθοδεύσεις. Η μία έννοια είναι, όπως προαναφέρθηκε, η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ συγγενών Τμημάτων. Η ελάχιστη συγχώνευση δύο Τμημάτων δημιουργεί ΣΧΟΛΗ, η οποία πλέον δεν μπορεί να καταργηθεί, εξασφαλίζοντας την βεβαιότητα τής ύπαρξής της. Παράδειγμα: Τα συγγενή Τμήματα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας στο Αργοστόλι και το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Ληξούρι, μπορούν να συγχωνευθούν σε μία Σχολή με νέα ονομασία και να εξασφαλίσουν την επιβίωσή τους. Οι Σχολές που θα προέλθουν από συγχωνεύσεις δεν καταργούνται. Με τον ίδιο τρόπο μπορούν να συγχωνευτούν ανά δύο, συγγενή Τμήματα και με αυτό τον τρόπο να διασωθούν (άλλο παράδειγμα: Βιολογική Γεωργία στην Κεφαλονιά και Οικολογία στη Ζάκυνθο κ.ο.κ).
Δεύτερη λειτουργική και ποιοτική έννοια-μεθόδευση, είναι η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ του Ιδρύματος. Αυτό σημαίνει πρόσληψη Μόνιμου Διδακτικού Προσωπικού, το οποίο πλέον θα μπορεί να εκλέξει Διοικούσα Επιτροπή από τα νησιά και θα πάψει να είναι διορισμένη Αθηνοκεντρικά. Η μόνιμη ακαδημαϊκή κοινότητα θα δώσει ποιοτική αίγλη στο ΤΕΙ, που απαραίτητα χρειάζεται.
Μία άλλη λύση είναι η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Αυτή όμως η συγχώνευση προαπαιτεί ένα δυνατό και πλήρες ΤΕΙ, που θα λειτουργεί με όλο το δυναμικό του.
Περιμένουμε τα αποτελέσματα της συνάντησης. Από αυτά που θα αποκομίσει η επιτροπή θα καταλάβουμε προς ποια ακριβώς κατεύθυνση βαδίζει το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων. Της πρόχειρης και αμφίβολης βιωσιμότητας, ή της δυναμικής και ποιοτικής αναβάθμισης; Στη σχετική συνέντευξη, η κ. Υπουργός Παιδείας, δήλωσε ότι περιμένει τους επόμενους μήνες(;) συνθετικές προτάσεις από τους ενδιαφερόμενους πρυτάνεις, προέδρους, τοπικές αρχές κλπ. Ας Ετοιμαζόμαστε!

Ανασφαλής και επικίνδυνος ο Πισω Αετός καταγγέλουν οι Θιακοί Ναυτικοί

Από το http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20847&Itemid=38

piso_aetos_limani_n.jpg
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΘΑΚΗΣΙΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ                  Βαθύ Ιθάκης, 17 Μαΐου 2011
             «Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ»                                                                     Αρ. Πρωτ. 01 /2011
 
 
 
Προς : 1) Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων,
                Νήσων και Αλιείας –
                Γραφείο Γενικού Γραμματέα
                Πειραιά
           2) Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Σπύρου,
                Κέρκυρα
                Με φροντίδα τής Αντιπεριφερειάρχου Ιθάκης,
                κας. Σμαράγδας Σαρδελή,
                Βαθύ Ιθάκης
Κοιν/ση : 1) Βουλευτή Κεφαλληνίας και Ιθάκης,
                     κο. Σπύρο Μοσχόπουλο, Αθήνα
                2) Δήμο Ιθάκης, Βαθύ Ιθάκης
                3) Υπολιμεναρχείο Ιθάκης, Βαθύ Ιθάκης
                4) Ένωση των Απανταχού Ιθακησίων, Αθήνα
               
 
 
Αξιότιμοι κύριοι,
 
             Δρομολόγια F/B “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” : Πάτρα – Σάμη Κεφαλληνίας – Βαθύ Ιθάκης
 
     Με έκπληξη επληροφορηθήκαμε, ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας έκαμε δεκτή την αίτηση της
ναυτιλιακής εταιρείας “STRINTZIS FERRIES”, η οποία ομολογουμένως δραστηριοποιείται με αναγνωρισμένη συνέπεια και υπευθυνότητα στην καθημερινή συγκοινωνία της Ιθάκης με την Σάμη Κεφαλληνίας και την Πάτρα με το καλό και αγαπητό πλοίο της F/B “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”, να
αλλάξει την συμβατική υποχρέωσή της και, αντί νά έχει αφετηρία και διανυκτέρευση το λιμάνι
Βαθύ της Ιθάκης, πού είναι και το μοναδικό στο νησί μας με υποδομές λιμανιού, να διανυκτερεύει
στην Σάμη της Κεφαλονιάς και από εκεί να αναχωρεί το πρωί και να προσεγγίζει στόν ακατοίκητο
μικρό όρμο του Πίσω-Αετού στις δυτικές ακτές της Ιθάκης για ολιγόλεπτη παραμονή και αναχώρηση πάλι για την Σάμη και στην συνέχεια για την Πάτρα – και τανάπαλιν -, δηλαδή να μην
προσεγγίζει καθόλου πιά στο λιμάνι του Βαθέος Ιθάκης.
     Πρό μηνός, στις 14 Απριλίου 2011, είχε συνέλθει σε έκτακτη συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) Ιθάκης με την ογκώδη συμμετοχή του λαού της Ιθάκης, όπου απεφασίσθηκε να ζητηθεί από τις αρμόδιες Αρχές και από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του F/B “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” να
παραμείνουν τά δρομολόγια του εν λόγω πλοίου ως έχουν τώρα, δηλαδή με αφετηρία και τέρμα το
λιμάνι Βαθύ της Ιθάκης. Συμπεραίνουμε, ότι την απόφαση αυτή του Δ.Σ. Ιθάκης δεν την έλαβαν
υπ’ όψη τους οι αποδέκτες της.
     Με τις νέες εξελίξεις η κοινωνία μας ευρίσκεται σε πραγματική αναστάτωση και ο Σύλλογός μας των Ιθακησίων Ναυτικών «Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ», συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις για την αποτροπή της υποβάθμισης των συγκοινωνιών του νησιού μας, σας απευθύνει την παρούσα επιστολή ζητώντας από το Σ.Α.Σ. του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να ανακαλέσει την έγκρισή του για κατάργηση του λιμανιού Βαθέος Ιθάκης καί
 
                                                                                                                                       ….-2-….
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΘΑΚΗΣΙΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ                    -2-
 
(Επιστολή προς Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας
 και προς Περιφέρεια Ιονίων Νήσων ημερομηνίας 17-05-2011)
 
 
το πλοίο, πού εκτελεί την γραμμή Πάτρα – Σάμη Κεφαλληνίας – Ιθάκη να προσεγγίζει αποκλειστικά στο Βαθύ Ιθάκης και όχι στον όρμο του Πίσω Αετού.
    Ο Σύλλογός μας πιστεύει, ότι επιβάλλεται να σας δώσει την εικόνα, πού επικρατεί στον
όρμο του Πίσω-Αετού, όπως αναλυτικά περιγράφεται πιο κάτω.
     Παρακαλούμε τόσο τον κ. Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, όσο και τον κ. Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων να λάβουν υπ΄όψη τους τά ακόλουθα :
 
1) Το λιμάνι του Βαθέος της Ιθάκης είναι το μοναδικό στο νησί με στοιχειώδεις υποδομές για νά
    θεωρηθεί ασφαλές λιμάνι τόσο για την αγκυροβολία και πρόσδεση των πλοίων, όσο και για την
    ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών και οχημάτων.
2) Στο Βαθύ και στο πλησίον ευρισκόμενο Πέραχωριό κατοικούν οι περισσότεροι κάτοικοι του
    νησιού της Ιθάκης, δηλαδή περίπου το 75% του πληθυσμού. Πάρα πολλοί επιβάτες από το
    Βαθύ, αλλά και μερικοί από το Πέραχωριό, πηγαίνουν με τά πόδια τους το πρωί για να
    επιβιβασθούν στο πλοίο, και αρκετοί τουρίστες επίσης, και στην επιστροφή τους πηγαίνουν
    πεζή στα σπίτια τους, αποφεύγοντας έτσι τά σημαντικά έξοδα για χρήση αυτοκινήτου καί ταξί.
3) Στο Βαθύ υπάρχει η δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες.
4) Στο Βαθύ υπάρχει το Κέντρο Υγείας για έκτακτη ανάγκη ασθενούς ή τραυματία.
5) Στο Βαθύ υπάρχει και αστυνομία και λιμεναρχείο για την τήρηση της τάξεως.
6) Η λαχτάρα και ο πόθος του παλιννοστούμενου Ιθακήσιου και του μακρινού ταξιδιώτη και
    τουρίστα είναι να απολαύσει την μαγεία και την ικανοποίηση της εισόδου στο λιμάνι του
    Βαθέος. Εκεί ευρίσκεται και η μεγαλύτερη ίσως διαφήμιση της τουριστικής έλξεως του νησιού
    της Ιθάκης και της Ελλάδας γενικότερα.
 
    Κατ΄αντιπαράθεση για τον όρμο του Πίσω-Αετού σας αναφέρουμε τά εξής :
    α) Δεν υπάρχει λιμάνι Πίσω-Αετού για ασφαλή προσέγγιση επιβατηγού ή φορτηγού πλοίου.
        Ο μικρός όρμος είχε προορισμό για να γίνει αλιευτικό καταφύγιο, αλλά ούτε κι αυτό τον όρο
        καλύπτει, όπως είναι σήμερα. Υπάρχει ένας μικρής κατασκευής και εξαιρετικά
        περιορισμένης δυνατότητας προβλήτας για ολιγόλεπτη πρυμνοδέτηση μόνο των πλοίων.
    β) Στον Πίσω-Αετό τά πλοία δεν έχουν την δυνατότητα να αγκυροβολήσουν και να εκτελέσουν
       τους αναγκαίους χειρισμούς για ασφαλή πρόσδεση και παραμονή τους σε περίπτωση ανάγκης,
       όπως π.χ. γιά κακοκαιρία, μηχανική βλάβη ή ατύχημα.
    γ) Το ποντισμένο ηλεκτροφόρο καλώδιο της Δ.Ε.Η. στον όρμο του Πίσω-Αετού απαγορεύει την
        χρήση των αγκυρών στα προσεγγίζοντα πλοία για ασφαλείς χειρισμούς πρόσδεσης. Αυτός
       είναι ο κυριότερος λόγος πού θεωρούμε ανασφαλή την προσέγγιση επιβατηγού πλοίου στον
       Πίσω-Αετό εμείς οι επαγγελματίες ναυτικοί.
   δ) Η περιοχή του Πίσω-Αετού δεν είναι κατοικημένη εκτός από 2 εξοχικά σπίτια. Δεν διαθέτει
       ύδρευση, δεν έχει σταθμό πρώτων βοηθειών, δεν υπάρχει πυροσβεστικό κλιμάκιο, δεν
       υπάρχει αίθουσα αναμονής επιβατών, δεν υπάρχουν ευκολίες υγιεινής. Οι επιβάτες είναι
       εκτεθειμένοι στο κρύο και την βροχή τον χειμώνα και στην αφόρητη ζέστη το καλοκαίρι.
 
                                                                                                                ….-3-….
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΘΑΚΗΣΙΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ                      -3-
 
 (Επιστολή προς Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας
  και προς Περιφέρεια Ιονίων Νήσων ημερομηνίας 17-05-2011)
 
 
 
ε) Ο υπάρχων δρόμος, πού καταλήγει στον υφιστάμενο προβλήτα στον Πίσω-Αετό, είναι
       εξαιρετικά δύσκολος έως και ακατάλληλος για τά μεγάλα οχήματα και ιδιαίτερα τά
       λεωφορεία, πού απαιτείται να εκτελούν πάρα πολλούς ελιγμούς κατά την επιβίβαση και
       αποβίβασή τους.
 στ) Οι επιβάτες από το Βαθύ και  το Περαχώρι θα πρέπει να επιβαρύνονται με επιπλέον
       έξοδα για ταξί για τον Πίσω-Αετό (περίπου €25,00 – €30,00 κόστος απαγορευτικό για
       πολλούς συντοπίτες μας, καθώς επίσης και γιά πάρα πολλούς τουρίστες).
   ζ) Προσεγγίζοντας το ακατοίκητο καί άγριο τοπίο του Πίσω-Αετού ο ξένος τουρίστας εκφράζει
       φόβο και απογοήτευση και αγωνία για το μέρος πού ευρέθηκε. Ο Πίσω-Αετός, όπως είναι
       τώρα, δυσφημίζει τον τόπο, υποτιμά την Ιθάκη, καί καταρρακώνει τις προσπάθειες για σωστή
       τουριστική ανάπτυξη.
   η) Πολύ σύντομα θα αρχίσουν τά έργα για την κατασκευή σύγχρονου λιμανιού στον
       Πίσω-Αετό και η κατασκευαστική εταιρεία θα εγκαταστήσει οικίσκους, μηχανήματα, υλικά
       κλπ. χρειώδη ενός οργανωμένου εργοταξίου στην περιοχή. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τον
       ακόμα  περιορισμό του χώρου, την μεγαλύτερη ακόμα ταλαιπωρία των επιβατών καί την πιό
       μεγάλη πίεση των οδηγών, ιδίως των μεγάλων οχημάτων και λεωφορείων. Πέραν τούτου οι
       πλωτές κατασκευές του εργοταξίου (φορτηγίδες, γερανοί, πλοιάρια και βάρκες) θα
      καταστήσουν πιο δύσκολη την προσέγγιση των πλοίων για πρόσδεση.
 
     Κυρίως για τους παραπάνω εκτεθέντας λόγους, κ. Γενικέ Γραμματέα και κ. Περιφερειάρχα,
ο Σύλλογος Ιθακησίων Ναυτικών θεωρεί τον όρμο του Πίσω-Αετού ανασφαλή και επικίνδυνο για την διακίνηση επιβατών και, διερμηνεύοντας την εκφρασμένη επιθυμία των πιο πολλών συμπατριωτών μας, σας παρακαλεί να αναθεωρήσετε την απόφασή σας και να θεωρήσετε μόνο το  Βαθύ Ιθάκης ως το μόνο ενδεδειγμένο και ασφαλές λιμάνι για τα επιβατηγά και φορτηγά πλοία, όπως αναγράφεται και στους λιμενοδείκτες ανεγνωρισμένων Υδρογραφικών Υπηρεσιών.-
 
                                      
                                                               Μετά τιμής
                                                       Σπύρος Ανδριανάτος,
                                                    Συντ/χος Πλοίαρχος Ε.Ν.
                                                    Αντιπρόεδρος του Δ.Σ.
 
(Με εντολή του Δ.Σ. λόγω απουσίας του ταξιδεύοντος Προέδρου μας Παν. Δάγλα) 

Μην αυτοκτονείτε. Έχουμε σχέδιο και στόχο

ithacanet.gr

Ας τελειώσουμε με τα λόγια. Παρακαλούμε πολύ, μην αυτοκτονείτε. Κάντε την κατάθλιψη όπλο.

Το κείμενο αυτό δεν το γράφει κάποιος "αλληλέγγυος", "ακτιβιστής" ή "δεκαρολόγος της πολιτικής", σαν τα περιφερόμενα κομματόσκυλα.

Υπήρξε κολοτράπεζα που τόλμησε να μας εκδώσει διαταγή πληρωμής. Αυτές οι νεκροζώντανες μούμιες, αυτοί οι ταριχευμένοι Φαραώ, που υπάρχουν, χάρις στην "μεγαλοθυμία" των υπηρετικών τους κυβερνήσεων, νομίζουν πως μπορούν να παίζουν με τη ζωή μας. Λάθος. Τους παραπέμψαμε στο βιογραφικό μας και τους στείλαμε τελεσίγραφο.

Η ζωή είναι δώρο. Δεν είναι ανταλλαχτική αξία, δεν είναι μισή και δε θα τη ζήσουμε με το κομμάτι, επειδή ξεφτιλισμένα κόμματα και κυβερνήσεις έχουν μετατρέψει μια χούφτα τραπεζίτες, στους κυρίαρχους του πλανήτη και σε άπληστους και στυγνούς ιδιοκτήτες του χρήματος.

Έχουμε στόχο. Κι αυτός δεν είναι ο λαθρομετανάστης που πρέπει να δείρουμε, ο διαδηλωτής που παρενοχλεί τις συγκοινωνίες, ο αστυνομικός που ρίχνει χημικά ή ο περαστικός που τρώει μαύρη μολότωφ. Ο στόχος και ο ένοχος δεν είναι όλοι αυτοί που μας δείχνουν με το δάχτυλο τα διάφορα αριστεροδεξιά δεκανίκια της ολιγαρχίας.

Όλοι αυτοί πρέπει να έρθουν μαζί μας και να πάψουν να είναι εχθροί του λαού.

Ο στόχος και ο ένοχος είναι όλοι αυτοί που πήραν το χρήμα, όντας ιδιοκτήτες του, από την αγορά, την περίθαλψη, την παιδεία, τον συνταξιούχο, τον μισθωτό, το νοικοκυριό, την επιχείρηση και τελικά την κοινωνία. Είναι όλοι αυτοί οι νεκρόφιλοι, που παίρνοντας το χρήμα, παίρνουν και τη ζωή μας, το χαμόγελο, τη χαρά, την ουσία. Είναι το ολιγαρχικό πολίτευμα, ο πολιτικός και ο τραπεζίτης, οι βαρώνοι της κόκας και των ΜΜΕ και οι άλλοι οικονομικοί και κοινωνικοί συνεταίροι τους. (Προσωρινά και λόγω βλακείας, αφήνουμε απ' έξω τον μαλάκα που τους ψηφίζει και τους στηρίζει).

Και , τώρα, θέλουν να μας πάρουν και τις περιουσίες μας ή ό,τι απέμεινε από αυτές. Παλιό το κόλπο τους και το έχουν ξανακάνει. Μοιράστε αβέρτα δάνεια, για να τους τα πάρουμε μετά πίσω, όταν θα μαζέψουμε το χρήμα. Κι έχουν για εισπράχτορες τον Παπανδρέου, τον Σαμαρά, την Παπαρήγα, το Μιχαλολιάκο και κάθε έναν που μας διαιρεί, με ψεύτικους στόχους και ψεύτικα λόγια.

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.

Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ.

Όλα όσα τραγικά συμβαίνουν στην πατρίδα και τους ανθρώπους της, όλα όσα συμβαίνουν στον πλανήτη, όλα όσα μας οδηγούν στην εξαθλίωση, την απελπισία και την αυτοκτονία έχουν κοινό παρανομαστή.

Ξέρουμε τον ένοχο, έχουμε το στόχο κι έχουμε και σκοπό:

  1. Δεν μπορεί το χρήμα να συνεχίσει να είναι ιδιωτικό εμπόρευμα , με όλο το κομματικό σύστημα να σωπαίνει και να ψάχνει στη λογιστική την ανακάλυψη της αιτίας. Σαμαράς και Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου βαδίζουν στον ίδιο δρόμο, παριστάνοντας τους "αντιστασιακούς" και δεν είναι τίποτα περισσότερο από καλά χρηματοδοτούμενους υπηρέτες. Το χρήμα να γίνει δημόσιο εργαλείο και να τελειώνουμε με τα παραμύθια της "εθνικοποίησης", της "κρατικοποίησης" ή τα ψευδοδιλήμματα "εξόδου ή παραμονής στο ευρώ". Μια μη μεταβιβάσιμη μετοχή της Κεντρικής Τράπεζας στον κάθε πολίτη. Σκοπός και στόχος, χωρίς κανένα έλεος, για την πλουτοκρατία και τα ολιγαρχικά κόμματα της.
  2. Συνταχτική εθνοσυνέλευση, αλλαγή του συντάγματος και εγκαθίδρυση δημοκρατίας, όπου οι πολίτες θα ψηφίζουν τους νόμους. Τίποτα λιγότερο.

Τόσο απλό. Τόσο λίγο.

Έχουμε πόλεμο. Το τελεσίγραφο το στείλαμε. Οι παραλήπτες, ας πάρουν τις αποφάσεις τους.

Εμείς έχουμε πάρει τις δικές μας.

Η αστυνομία και η δικαιοσύνη, οι έρημοι "εκπρόσωποι", ενημερώθηκαν ή ενημερώνονται , εντός της ημέρας.

Μην αυτοκτονείτε. Να οργανωθούμε, να συναντηθούμε. Στην Κεφαλλονιά ξεκινήσαμε.

Αυτές οι τράπεζες θα κλείσουν.

Θέλουν τις ζωές μας. Θα πάρουν τ' αρχίδια μας.

ΥΓ. Έχουμε και σχέδιο, αλλά σιγά μη το πούμε από τώρα. Όταν ξέρεις τον ένοχο, ξέρεις το στόχο, έχεις σκοπό και σχέδιο, μένει μόνο η απόφαση. . . Α, ναι! Έχουμε και όνειρα.

Θα το διασκεδάσουμε.

ΟΧΙ, κύριοι και κυρίες. Δεν θέλουμε να σώσουμε τον κόσμο.

Παραφράζοντας το δάσκαλο μας, τον Κορνήλιο, "θέλουμε κάτι πολύ μετριοπαθέστερο. Να σώσουμε τον εαυτό μας. Και ο καθένας μόνος του , δεν μπορεί".

(Τι όμορφα που ήταν χτες το βράδυ στον Κατελειό! Στις ψαροταβέρνες, δίπλα στη θάλασσα και κάτω από το φεγγάρι! Μην περιμένετε πολλές αναρτήσεις, εδώ. Έχουμε πόλεμο και είναι ανάγκη να είμαστε και αλλού.)

ΕΓΩ ΘΕΛΩ

"...Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά...

Πάμε μαζί να ανακαλύψουμε την ελευθερία..."

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΙΕΡΟΘΕΟ ΑΜΙΤΣΗ.

Τη «Μαύρη Βίβλο» του Μνημονίου παρουσίασε ο Αλ. Τσίπρας


«Έκλεισε ένας κύκλος αποτυχίας και άνοιξε ένας νέος κύκλος καταστροφής» επισήμανε ο πρόεδρος του Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, παρουσιάζοντας το μεσημέρι της Τρίτης τη «Μαύρη Βίβλο» του Μνημονίου, έναν χρόνο μετά την εφαρμογή των μέτρων. Ο κ. Τσίπρας τόνισε ότι κυβέρνηση και τρόικα επιδιώκουν μια «κοινωνία σε νάρθηκα» και υποστήριξε ότι «εξυφαίνουν σενάρια αντιλαϊκής συναίνεσης». Υποστήριξε, ότι επειδή η κυβέρνηση φοβάται την αντίδραση του λαού στα μέτρα προχωρά σε μια λογική «οικονομικής τρομοκρατίας και φόβου».
Προειδοποίησε δε, ότι αν υπάρξει καθυστέρηση πληρωμών σε μισθούς και συντάξεις, η κυβέρνηση θα έχει όλη την ευθύνη και ο κ. Γ. Παπανδρέου θα πρέπει να παραιτηθεί άμεσα. Υποστήριξε ότι δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης ούτε της τρόικας οι πρόωρες εκλογές, όμως επισήμανε ότι η αντίδραση του λαού που μπορεί να προκληθεί από ένα τυχαίο γεγονός μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στις κάλπες.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τρίπρα, αναφορικά με το εθνικό επίπεδο, οι λόγοι που οδήγησαν σε αδιέξοδο τη χώρα έχουν να κάνουν «με τις παράλογες και υπερβολικές αμυντικές δαπάνες, τη λεηλασία του δημόσιου χρήματος από κάθε λογής «εργολάβους», «προμηθευτές» και μεσάζοντες, με την τεράστια σπατάλη που έγινε με πρόσχημα τους Ολυμπιακούς Αγώνες -οι οποίοι κοστολογήθηκαν 7 δις και κόστισαν 13 τελικά- και πάνω απ' όλα κατά την εκτίμησή μας οφείλεται στη φοροδιαφυγή και τη φορολογική ασυλία του κεφαλαίου και του μεγάλου πλούτου, που οδήγησαν σε σημαντικότατη υστέρηση τα δημόσια έσοδα σε σχέση με τους αντίστοιχους μέσους ευρωπαϊκούς όρους». «Το υψηλό δημόσιο χρέος στην Ελλάδα δεν οφείλεται σε υπέρβαση των δημόσιων δαπανών σε σχέση με τα έσοδα, αλλά σε υστέρηση των εσόδων σε σχέση με τις δαπάνες» επισήμανε επιπλέον.
Κατηγόρησε δε, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ότι γνώριζαν τα μεγέθη. «Η κυβέρνηση, ενώ ήξερε τα μεγέθη προφανώς - και ο κ. Καραμανλής τα ήξερε και ο κ. Παπανδρέου πριν τις εκλογές- με το που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας απέκλεισε κάθε δυνατότητα εναλλακτικών πηγών δανεισμού και επέλεξε την υπογραφή του μνημονίου της χρεοκοπίας. Ένα χρόνο μετά την υπογραφή του μνημονίου τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά και αποκαλύπτουν την παταγώδη αποτυχία του μνημονίου σε όλα τα επίπεδα» υποστήριξε ο Αλέξης Τσίπρας.
«Έναν χρόνο πριν μας έλεγαν ότι κάπου τώρα θα είχαμε ξεπεράσει την κρίση και θα άρχιζε η ανάκαμψη. Όμως η ύφεσης τρέχει πάνω με 4%. Αντ' αυτού, σήμερα ετοιμάζεται το «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής» με ακόμα πιο σκληρά μέτρα ύψους 27 δις ως το 2015» υποστήριξε παρουσιάζοντας τη «Μαύρη Βίβλο» την οποία συγκρότησε η Επιτροπή Ερευνών και Τεκμηρίωσης της ΚΟ περιλαμβάνει τις επιπτώσεις της πολιτικής του Μνημονίου κατά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του.
Ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι η ύφεση τόσο το 2010 όσο και το 2011 είναι βαθύτερη απ' όσο προβλέπει το αρχικό Μνημόνιο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα δημόσια έσοδα να υστερούν σημαντικά σε σχέση με τους στόχους. Η υστέρηση αυτή καλύπτεται από νέα μέτρα λιτότητας και από βαθύτερες περικοπές του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, κινήσεις που βαθαίνουν περισσότερο την ύφεση και την ανεργία με αποτέλεσμα να αυξάνεται η υστέρηση των εσόδων και να δημιουργείται φαύλος κύκλος. Τονίστηκε δε, ότι για το 2011 προϋπολογίστηκαν μέτρα συνολικού ύψους 11,3 δις ευρώ και εντός τεσσάρων μηνών ετοιμάζονται και νέα πρόσθετα μέτρα. Επιπλέον επισημάνθηκε η εκτίναξη της ανεργίας στο 15,9%, αλλά και η ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων με αιχμή του δόρατος τη «διαρκή υπονόμευση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και συμβάσεων εργασίας, τη διευκόλυνση των απολύσεων, τη μείωση αμοιβής νέων εργαζομένων και υπερωριακής απασχόλησης, την ενίσχυση ευέλικτων και επισφαλών μορφών εργασίας».
«Αυτή τη στιγμή είμαστε στη φάση της απόλυτης αποτυχίας. Ή μάλλον μόλις κλείνει ένας κύκλος αποτυχίας και ξεκινά ένας κύκλος καταστροφής. Εμείς επιμένουμε ότι αυτός ο κύκλος της καταστροφής πρέπει πάση θυσία να αποφευχθεί γιατί δεν είναι μέσο για την έξοδο από τη κρίση αλλά είναι στόχος. Στόχος των εγχώριων δυνάμεων της διαπλοκής -δείτε ποιοι είναι αυτοί που ετοιμάζονται να ξεκοκαλίσουν το δημόσιο πλούτο- και των πιστωτών που θα επωφεληθούν τα μέγιστα από αυτό το κύκλο, κυρίως από το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας μας» τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας επισημαίνοντας ότι «τώρα που το μνημόνιο καταρρέει κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και όχι μόνο δεν κάνουν πίσω αλλά επιμένουν ακόμα πιο έντονα».
«Ζητάνε καταστρατήγηση του Συντάγματος. Ζητάνε υπέρβαση των δημοκρατικών θεσμών. Εξυφαίνουν σενάρια που θέλουν την κοινωνία σε νάρθηκα. Σενάρια αντιλαϊκής συναίνεσης. (...) Προχωράνε ακόμη παραπέρα, σε σχέδια εκφοβισμού και οικονομικής τρομοκρατίας σε σχέση με τις δόσεις του δανείου και τη πληρωμή των μισθών και των συντάξεων» επισήμανε υπογραμμίζοντας ότι ο δανεισμός δεν γίνεται πρωτίστως για τους μισθούς και τις συντάξεις αλλά για να διασφαλιστούν οι πιστωτές της χώρας.
Υποστήριξε πάντως ότι «αυτός ο δρόμος προς την κατεδάφιση της κοινωνίας δεν είναι μονόδρομος. Υπάρχει άλλος δρόμος. Με την κοινωνία στο προσκήνιο».
Κατόπιν ο Αλέξης Τσίπρας παρουσίασε τους τρεις άξονες του κόμματός του για έξοδο από την κρίση:

Πρώτος άξονας:
Μια επαναδιαπραγμάτευση του χρέους με διαγραφή μεγάλου μέρους του, επιμήκυνση και μείωση του επιτοκίου.

«Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι αν θα γίνει επαναδιαπραγμάτευση ή όπως το λένε αυτοί αναδιάρθρωση, αλλά με ποιους όρους και ποιόν θα εξυπηρετεί»
επισήμανε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι υπάρχει τρόπος να γίνει το χρέος βιώσιμο και ότι η λύση είναι πρωτίστως πολιτική, ενώ υποστήριξε ότι πρέπει της διαπραγμάτευσης μιας ρύθμισης του χρέους πρέπει να προηγηθεί λογιστικός έλεγχος.

Δεύτερος άξονας:
Η υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και η αξιοποίησή της για την στήριξη των στρωμάτων που πλήττονται.
Σύμφωνα με τον Αλέξη Τρίπρα πρέπει πρώτον να αποτραπεί το σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων μέσα από ένα ευρύ κίνημα συνδικάτων, καταναλωτών, πολιτικών και κοινωνικών φορέων και δεύτερον να συγκροτηθεί δημόσιος πυλώνας στον τραπεζικό φορά που θα μπορεί να δανείζεται χαμηλότοκα από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Πρότεινε επίσης τη δημιουργία τραπεζών ειδικού σκοπού για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τόνισε την ανάγκη στήριξης των ασφαλιστικών ταμείων.
Όσο για τον τρίτο άξονα, ο Αλέξης Τρίπρας έκανε λόγο για μια ραγδαία αναδιανομή του πλούτου. «Να πληρώσουν τα μεγάλα εισοδήματα και οι περιουσίες. 'Όσοι δεν πλήρωναν μέχρι τώρα που με την ασυδοσία τους συνέβαλαν στη διόγκωση του ελληνικού χρέους. Ο στόχος πρέπει να είναι η αύξηση των φορολογικών εσόδων στα επίπεδα του μέσου όρου των ευρωπαϊκών χωρών» κατέληξε.
Σχολιάζοντας την υπόθεση του Στρος-Καν και τις εξελίξεις στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε: «Δεν έχουμε αυταπάτες, τα πρόσωπα δεν κατευθύνουν τους θεσμούς. Τα ληγμένα φάρμακα θα μας τα δίνει το ΔΝΤ. Απλώς αντί για τον Στρος-Καν θα τα δίνει κάποιος άλλος».
Αναφορά έγινε στα φαινόμενα βίας και στην εγκληματικότητα. «Τα προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας είναι πολυσύνθετα ζητήματα που δεν αντιμετωπίζονται με όξυνση της καταστολής και με επιχειρήσεις-σκούπα» επισήμανε ο κ. Τσίπρας. Μάλιστα, επέρριψε ευθύνες στην Αστυνομία χαρακτηρίζοντάς την «υπ' αριθμόν 1 δημόσιο κίνδυνο, είτε γιατί», όπως είπε, «απουσιάζει από εκεί που χρειάζεται προστασία ο πολίτης, είτε γιατί είναι εκεί που δεν πρέπει εξασκώντας βίαιη καταστολή».

Και επίκαιρη ερώτηση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σε επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προς τον Πρωθυπουργό, ο κ. Τσίπρας επισημαίνει ότι «η δραστική μείωση των μισθών και των συντάξεων στραγγάλισε τον κρίσιμο αυτόν τομέα, με αποτέλεσμα χιλιάδες λουκέτα και απολύσεις, μείωση του τζίρου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά 30%, οφειλές σε Εφορία, δάνεια και λογαριασμούς ΔΕΚΟ για το 30% των επιχειρήσεων και έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες». Ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ερωτά τον κ. Παπανδρέου τι μέτρα προτίθεται να λάβει για την στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την προστασία των θέσεων εργασίας καθώς και αν σκοπεύει να προχωρήσει στην δημιουργία Δημόσιας Τράπεζας Ειδικού σκοπού, ώστε να σταθεί αρωγός στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις.
TVXS.gr

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΠΙΘΑΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΠΙΘΑΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

    Η Συντονιστική Ομάδα Εργασίας της Σπίθας, στη συνεδρίαση της 9/5/2011 αποφάσισε να βγάλει αυτή την ανακοίνωση για να ξεδιαλύνει μια σειρά φημών, που θέλει τη «Σπίθα Κεφαλλήνων Πολιτών» να έχει διαλυθεί.
Η κίνηση μας είναι αυτόνομο Κίνημα που εισάγει στη πολιτική ζωή του τόπου την πρωτόγνωρη διαδικασία της αυτόνομης δημοκρατικής λειτουργίας. Οι αποφάσεις μας παίρνονται αποκλειστικά στις συνελεύσεις μας και η οργανωτική μας δομή στηρίζεται στην έννοια του πολίτη, σαν εκείνου που εκ περιτροπής «κυβερνιέται και κυβερνά», χωρίς Διοικητικά Συμβούλια και επαγγελματίες ηγέτες. 
     Βρισκόμαστε στον 4ο μήνα ζωής της κίνησης  και είμαστε η 2η συντονιστική ομάδα εργασίας, αποτελούμενη από ανθρώπους, οι περισσότεροι των οποίων δεν έχουν ασχοληθεί ξανά με κομματικές οργανώσεις.
Ίσως η πρωτόγνωρη λειτουργία μας, που αποδεικνύει πως η δημοκρατία των συνελεύσεων χωρίς μόνιμους ηγέτες μπορεί να λειτουργήσει, να ενοχλεί κάποιους, αλλά διαβεβαιώνουμε όλους πως θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητες μας, με στόχο τη μέγιστη συμμετοχή των πολιτών στα δημόσια πράγματα.
Βασικό μας αίτημα είναι η Συνταχτική Εθνοσυνέλευση, για αλλαγή του Συντάγματος και εγκαθίδρυση πραγματικής δημοκρατίας, όπου οι πολίτες θα ψηφίζουν τους νόμους της.

Με την παρούσα ανακοίνωση διαψεύδουμε τις φήμες που διαδίδονται «για διάλυση της Σπίθας» και δηλώνουμε τη συνέχιση της αυτόνομης παρουσίας μας στην τοπική ζωή.
Η «Σπίθα Κεφαλλήνων Πολιτών» είναι ανοιχτή στον καθένα που θέλει να έλθει και σε όσους θέλουν να φύγουν. Είναι θεμιτή και επιδιωκόμενη η διαφωνία, αλλά δεν είναι θεμιτή η μεροληψία και η συκοφαντία.
      
Στη τελευταία Συνεδρίαση μας, αποφασίσαμε:

·        ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ «ΣΠΙΘΑΣ», ΣΤΙΣ 23.5.2011 (θα βγει ανακοίνωση για τον τόπο, τα θέματα και την ώρα).
·        ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 16.5.2011 ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
Οι Συνελεύσεις της Σπίθας είναι ανοιχτές σε όλη την κοινωνία και τους ανθρώπους, που πιστεύουν πως η συμμετοχή του πολίτη είναι η μόνη λύση.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

People of Pylaros: Parallel Worlds

Συνελήφθη ο πρωθυπουργός της Ελλάδας



Μεγάλη επιτυχία της αμερικάνικης δικαιοσύνης καθώς συνελήφθη ο πρωθυπουργός της Ελλάδας κατηγορούμενος για κατ΄ εξακολούθηση βιασμό λαών.

Ο πρωθυπουργός ανακρίνεται από τις μυστικές υπηρεσίες για να αποκαλύψει τους συνεργάτες τους καθώς όλοι γνωρίζουν ότι πρόκειται για ένα μεγάλο κύκλωμα που λειτουργεί με τους κανόνες της μαφίας.


Όπως όλοι γνωρίζουν ένα παρακλάδι της οργάνωσης αυτής έχει επεκτείνει τις παράνομες δραστηριότητες της στην Ελλάδα και πρόσφατα και στην Πορτογαλία.


Το βασικό χαρακτηριστικό των μελών αυτής της οργάνωσης είναι ότι πρόκειται για ανθρώπους που συχνάζουν στα «μεγάλα σαλόνια» και παριστάνουν τους πολίτες υπεράνω υποψίας.


Το σχέδιο τους είναι απλό και με την βοήθεια των μέσων παραπληροφόρησης εκτελείται χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Τουλάχιστον στα πρώτα βήματα του. Ενίοτε η οργάνωση έχοντας έρθει σε επαφή με άλλα κυκλώματα έχει στην διάθεση των μελών της ελικόπτερο που τους φυγαδεύει όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι.


Στην Ελλάδα ανήσυχοι είναι οι υπάλληλοι αυτής της οργάνωσης και οι πληροφορίες λένε ότι ο Γιωργάκης στέλνει συνεχώς email στον Παπακωνσταντίνου ανταλλάσοντας απόψεις.


Ευτυχώς για τους υπαλλήλους αυτούς η εξουσία της χώρας έχει παραχωρηθεί σε τρεις οργανώσεις και έτσι ακόμα και αν αντιμετωπίσει πρόβλημα η μία οργάνωση θα μπορούν να κυβερνούν οι άλλες δύο.


Αυτή η ιστορία πάντως έδειξε και την διαφορετική ποιότητα της δικαιοσύνης των ΗΠΑ σε σχέση με αυτή της Ελλάδας.


Στην καταγγελία και μόνο μιας καμαριέρας (θέση σαφώς υποδεέστερη από την θέση του αρχισερβιτόρου που κατέχει ο Γιωργάκης) για απόπειρα βιασμού τον κατέβασαν άρον – άρον από το αεροπλάνο για να αντιμετωπίσει την δικαιοσύνη.


Αντίθετα στην Ελλάδα που έχουμε αποδεδειγμένα υποστεί συνεχείς βιασμούς από τον εν λόγω «κύριο» όχι μόνο δεν τον βάζουμε στο σκαμνί αλλά του ανοίγουμε και την σαμπάνια για να χαλαρώσει μετά την πράξη του βιασμού.


Πέρα όμως από την πλάκα σε πιάνει απογοήτευση όταν σκέφτεσαι ότι κάτι τέτοιο δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει στην Ελλάδα. Γι΄ αυτό και τα λαμόγια έτρωγαν, τρώνε και θα τρώνε πίνοντας στην υγειά των κορόιδων.


Μας πιέζουν οι τροϊκανοί να αξιοποιήσουμε την δημόσια περιουσία. Και σε αυτό υπάρχει

ομοφωνία του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ (καθαρά και ξάστερα).

Ας δούμε λιγάκι μια περίπτωση αξιοποίησης. Είναι ο ΟΠΑΠ. Μια κερδοφόρα εταιρεία που θα πουληθεί (όπως εκτιμούν) 5 δις ευρώ.

Αυτή η εταιρεία φέρνει κέρδη στο κράτος κοντά στα 900 εκατομμύρια το χρόνο. Δηλαδή σε 5 – 6 χρόνια τα χρήματα της αξιοποίησης (του ξεπουλήματος δηλαδή) θα έχουν έρθει από τα ίδια τα κέρδη της εταιρείας. Και στα επόμενα χρόνια θα συνεχίζουν να μπαίνουν λεφτά στο δημόσιο ταμείο.

Πείτε μου τώρα εσείς ένα λόγο που να μην είναι ύποπτη και εθνικά επιζήμια (και βάλτε όποιο χαρακτηρισμό θέλετε για να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικό δικαστήριο) μια τέτοια απόφαση.

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με την ΔΕΗ. Είναι μια εταιρεία που σαφώς θέλει νοικοκύρεμα, σαφώς θα πρέπει να μην κλέβουν, σαφώς να μην υπάρχουν υπερβολές, σαφώς να μην είναι «άλλο κράτος» αλλά όμως είναι μια εταιρεία (πέρα από την στρατηγική σημασία) που μπορεί να είναι μια πηγή εσόδων και για την επόμενη γενιά.

Αρκετά σπαταλήσαμε. Έχουμε πιει το αίμα όχι μόνο το δικό μας και των παιδιών μας αλλά και των δισέγγονων μας. Κάτι από τούτη την έρημη χώρα ας μείνει. Ειδικά όταν φέρνει κέρδη…

Τελευταία κάποιοι ανακάλυψαν ότι στην δανειακή σύμβαση που είχαμε υπογράψει πέρυσι αναφέρεται ότι η χώρα μας παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει λόγω εθνικής κυριαρχίας. Το έπαιξε ο Κακλαμάνος στο radio 9.

Μόνο που αυτό είχε παίξει στο διαδίκτυο από τότε. Και να δεχθώ την αυτοκριτική του Κακλαμάνου που εμμέσως ομολόγησε ότι δεν κάνει και τόσο για αυτήν την δουλειά. Οι υπόλοιποι δημοσιογράφοι τίποτα δεν είδαν; Τίποτα δεν άκουσαν;

Αλλά μάλλον θα διάβαζαν για τίποτα σπουδές…

Μικρός Φωκίων

Και να το κλάμα για το ΤΕΙ.

INFOKEFALONIA
Και να ο θρήνος και να το πένθος!
... με καφέ ελληνικό σκέτο με παξιμάδι… 
 Και δες τους όλους να μυξοκλαίνε, φροντίζοντας να τους βλέπουνε και οι υπόλοιποι, δείχνοντας έτσι την  ευαισθησία τους..

Και όμως. Το ότι θα έφταναν τα πράγματα ως εδώ, το ήξεραν. Όλοι. Προ-υπήρξαν οι ψίθυροι.. οι φήμες..  και τα μισόλογα.. Το ξέραμε. Και η ανακοίνωση της Διαμαντοπούλου ήρθε απλώς να επιβεβαιώσει αποφάσεις που έχουν προ πολλού ληφθεί.

Πρώτος και κύριος υπεύθυνος φυσικά δεν είναι άλλος από τον βουλευτή μας. Ο οποίος δεν μπόρεσε για μια ακόμα φορά, να προλάβει τα γεγονότα και τώρα τρέχει, έτσι για να μας αποδείξει πως είναι καλά σε.. φυσική κατάσταση.

Και όλοι οι άλλοι φυσικά ακολουθούν. Και της μιας και της άλλης πλευράς. Που βρήκανε την ευκαιρία και είπανε ότι μπόρεσε να κατεβάσει η κούτρα τους, χωρίς να  σκέφτονται καθόλου πως αυτά που λένε δεν είναι παρά …τρίχες κατσαρές! 

«Παράγων πολιτιστικός και αναπτυξιακός το ΤΕι στην Κεφαλονιά»! τι ωραίο που ακούγεται! Και πόσο πομπώδες! Μόνο που, όλοι σχεδόν οι τοπικοί μας άρχοντες, σκοτίστηκαν για τα πολιτιστικά και αναπτυξιακά. Και το μόνο που τους νοιάζει, στην πραγματικότητα , είναι η υπεράσπιση του… εισοδήματος όλων εκείνων των συμπατριωτών μας που ζούνε από τους σπουδαστές. Ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων, καφετεριών, μπαρ, εστιατορίων..  Γιατί, αυτοί και μόνο αυτοί έχουνε να κερδίσουνε απ΄οτη παρουσία τους. Και το πρόβλημα είναι εισπρακτικό και μόνο! Τίποτα περισσότερο!

Από κει και πέρα τίποτα. Γιατί, πότε νοιαστήκανε για την ποιότητα της εκπαίδευσης, στα ΤΕΙ; Πότε ενδιαφέρθηκαν για την επιστημονική εργασία που γίνεται εκεί; Και πότε έδειξαν ουσιαστικό και πραγματικό ενδιαφέρον για την ποιότητα των εγκαταστάσεων;

Για όλους αυτούς (και πολλούς άλλους συμπατριώτες μας)  οι σπουδαστές του ΤΕΙ δεν ήτανε τίποτε άλλο παρά οι ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ που τους εξασφάλιζαν τα στάνταρ έσοδα. Και τίποτα παραπάνω.

Και με γνώμονα αυτό το ΣΥΜΦΕΡΟΝ, χάραζαν την «πολιτική» τους. 

-Με ενοίκια ιδιαιτέρως ακριβά (σε σχέση με εκείνα στις άλλες περιοχές της Ελλάδας που έχουν ΤΕΙ) και φυσικά, την απαίτηση οι σπουδαστές να ΦΕΥΓΟΥΝ από Ιούνιο μέχρι Οκτώβριο, για να προλάβουν να τα νοικιάσουν με την ΕΒΔΟΜΑΔΑ ή με τον ΜΗΝΑ, σε ξένους τουρίστες..  Που αλλού γίνεται αυτό; Για ψάξτε το..

-Με μισθούς  πείνας και συνθήκες απαράδεκτες, για όσους σπουδαστές δοκίμασαν να εργασθούν παράλληλα, για να καλύψουν ένα τμήμα των εξόδων τους.

-Με αντιμετώπιση πέρα για πέρα υπεροπτική και  υποτιμητική για παιδιά που βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους και προσπαθούν να μάθουν πέντε πράγματα, ζώντας  ανάμεσά μας.

Και τώρα που φεύγουν, τώρα, θυμήθηκαν να μιλήσουν για «πολιτιστικό» και «αναπτυξιακό» ρόλο. Τώρα!

Τρεις λαλούν κι’ ένας χορεύει…  Κι’ όλα τ’ άλλα είναι απλά, λόγια που λέγονται, έτσι, για να έχουμε και να επιδεικνύουμε το άλλοθι της «κοινωνικής ευαισθησίας»…

Και κάτι τελευταίο: Δεν κατάλαβα γιατί έγινε εκείνο το «ΕΠΕΙΓΟΝ» Δημοτικό Συμβούλιο! Αφού, η απόφαση έχει ήδη ληφθεί, οι εξετάσεις έχουν ήδη αρχίσει και τα μηχανογραφικά έχουν ήδη εκδοθεί! Ενώ, όλοι γνωρίζουμε, πως για φέτος τουλάχιστον δεν θα γίνει τίποτα απολύτως! (Κάτι που το δηλώνουν και οι ίδιοι, κατ΄ ιδίαν βέβαια! )

Άλλη μια θεατρινίστικη εκδήλωση, άλλη μια απόδειξη της μόνιμης κι’ αρρωστημένης  συνήθειάς τους,  να μας «δουλεύουν»!

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Χάρρυ Κλυνν: Η ιστορία σας ξέρασε… αληταράδες




Tου Χάρρυ Κλυνν

Οι ακραίες ομάδες, οι από ‘δω, οι από ‘κεί και οι από παραπέρα, οι αναρχοκαθοδηγουμενομπαχαλάκηδες (όλοι τους υπό την προστασία και καθοδήγηση του κυβερνητικού υποκόσμου) και η αυθαιρεσία της αστυνομίας, με την αβάντα των μπατιριμένων εφημερίδων και των …βοθροκάναλων, κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους!
«Προτιμώ από το να με μαχαιρώσει κανένας λαθρομετανάστης, να μου σπάσουν το κεφάλι οι χρυσαυγήτες και οι ματατζήδες ή να με κάψουν ζψντανό οι μπαχαλάκηδες, να κάθομαι σπίτι μου…»
Το άκουσα κι αυτό και εξακολουθώ να το ακούω όλο και πιο συχνά…

Ποιος «μη οργανωμένος» θα πάρει τη γυναίκα και τα παιδιά του και θα κατεβεί στο κέντρο να διαδηλώσει την οργή και την αγανάκτησή του;

Ποιος «μη οργανωμένος» θα τολμήσει να σταθεί απέναντι στα κλομπ, στα δακρυγόνα, στις μολότωφ, στα στιλέτα και στα λοστάρια;
Καλά σας το δίδαξαν το μάθημα οι συμβουλάτορες και οι επιτηρητές της διεθνούς μαφίας του κεφαλαίου…

Ακούστε ξοφλημένοι βουλευταράδες όλων των παρατάξεων…
Άκουσε μειοδότη πρωθυπουργέ, αδάκρυτε καταστροφέα της Πατρίδας των Ελλήνων…
Ακούστε απίστευτοι, δειλοί και ασήμαντοι αρχηγοί των πολιτικών αποκομμάτων…
Ακούστε υπουργοί, υφυπουργοί, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποτελείς της παγκοσμιοποίησης που ανερυθρίαστα προπαγανδίζει προωθεί η «κακιά μοίρα των Ελλήνων» που ακούει στο όνομα Γ. Α. Παπανδρέου…
Ακούστε αμαρτωλοί τραπεζίτες…
Ακούστε διαπλεκόμενοι μιντιάρχες, κρατικοδίαιτοι νταβατζήδες, τσογλανοδημοσιογράφοι, αβανταδόροι των δυνάμεων κατοχής της χώρας…
Ακούστε Αληταράδες…
Ακούστε ανθέλληνες
Η ιστορία σας ξέρασε… Ξεκουμπιστείτε από τη γη των Ελλήνων, πριν η οργή του λαού γίνει θάλασσα και σας πνίξει…
Aνεμος

Στάθης...

http://www.enet.gr/?i=news.el.gallery&id=715&m=118851#gallery-item-container