Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

O ΠΑΝΑΓΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΣΤΑ "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...

Αthens Fine Arts FestivalΦεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας
"Δρώμενα Τέχνης 2011"
 





Καλεσμένος του γνωστού και διακεκριμένου επιμελητή εκθέσεων Μιχαήλ Ρωμανού, που επιμελείται τη μεγαλειώδη καλλιτεχνική διοργάνωση στην Αθήνα τα περίφημα "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ" είναι ο ταλαντούχος Κεφαλονίτης καλλιτέχνης Παναγής Αντύπας.
Συγκεκριμένα, ο Παναγής Αντύπας αποδέκτηκε την πρόσκληση του Μιχαήλ Ρωμανού που επιμελείται την έκθεση που διοργανώνει το Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας, να εκθέσει δουλειά του στο δεύτερο μέρος των "ΔΡΩΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΗΣ" που εγκαινιάζεται την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011, στις 8.30μμ, στο Μουσείου Γ. Γουναρόπουλου (Γουναροπούλου 6, Άνω Ιλίσια) με τη συμμετοχή μιας πολύ αξιόλογης ομάδας καλλιτεχνών αποφοίτων της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και άλλων αναγνωρισμένων εργαστηρίων τέχνης.
Το Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας (Athens Fine Arts Festival), που φέτος διανύει τον τέταρτο χρόνο επιτυχημένης παρουσίας του, προσφέροντας μια σύγχρονη πλατφόρμα επικοινωνίας της τέχνης με το φιλότεχνο κοινό, συνεχίζει τις καλλιτεχνικές δράσεις του, παρουσιάζοντας τη δεύτερη από μια σειρά καλοκαιρινών εκθέσεων στην Αθήνα καθώς ολοκληρώθηκε πρόσφατα η πρώτη έκθεση που πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία στον "Φλοίσβο" του Π.Φαλήρου.
Στα "Δρώμενα Τέχνης" συμμετέχουν νέοι κυρίως καλλιτέχνες, που έχουν να παρουσιάσουν μια αξιόλογη εικαστική πρόταση που αφορά τη ζωγραφική, τη γλυπτική, την καλλιτεχνική φωτογραφία, το ψηφιδωτό, το κολλάζ και τις εικαστικές εγκαταστάσεις και λαμβάνουν χώρα σε επιλεγμένες γκαλερί και αίθουσες τέχνης των Αθηνών ενώ οι διαδοχικές εκθέσεις που αποτελούν τον κορμό της μεγάλης σπονδυλωτής έκθεσης, χαράσσουν μία ενδιαφέρουσα εικαστική διαδρομή στο φιλότεχνο κοινό.

Σε κάθε χώρο τέχνης παρουσιάζονται αντιπροσωπευτικά έργα των καλλιτεχνών ενώ ταυτόχρονα προβάλλονται ψηφιακά, για ένα χρόνο, από το δημοφιλή ιστότοπο προώθησης πολιτιστικών γεγονότων του Φεστιβάλ "Δρώμενα Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης και Πολιτισμού": http://dromenatechnis.blogspot.com

H σπονδυλωτή αυτή έκθεση είναι η εξέλιξη της εικαστικής έκθεσης "Αντιπαραθέσεις στην σύγχρονη Ελληνική τέχνη", που διοργανώθηκε τα τελευταία χρόνια με μεγάλη επιτυχία, σε έντεκα γκαλερί και αίθουσες τέχνης του Ιστορικού Κέντρου των Αθηνών, υπό την αιγίδα του Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας ενώ σημαντική θεωρείται η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και το αμείωτο ενδιαφέρον για την πρωτοποριακή σπονδυλωτή έκθεση "Δρώμενα Τέχνης" από τους καλλιτέχνες, κυρίως της νέας γενιάς.



Λίγα λόγια για τον Παναγή Αντύπα
Ο Παναγής Αντύπας γεννήθηκε στην Κεφαλονιά, όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα.
Kίνητρο για την δημιουργία των έργων του είναι η ανάγκη για σχολιασμό ή και καυτηριασμό των προσλαμβανομένων εικόνων και καταστάσεων της καθημερινότητας που αποδίδει με έναν δικό του τρόπο που έχει σαν πηγή το collage. Έχει δυο ατομικές εκθέσεις στο ενεργητικό του και συμμετοχή σε αρκετές ομαδικές. Έργα του βρίσκονται σε δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
 
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΑΙ ΛΕΟΝΤΟΣ (ΑΓΙΩΝ ΦΑΝΕΝΤΩΝ) ΣΤΗ ΣΑΜΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΩΡΑ 20:00
Πανηγυρικός Εσπερινός στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Υπεραγίας Θεοτόκου Σάμης όπου φυλάσσονται τα ιερά λείψανα των Αγίων Φανέντων, με ομιλητή τον πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητρόπολης, Αρχιμανδρίτη Γεράσιμο Φωκά.
ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΩΡΑ 07:30 π.μ.
  • Ακολουθία του Όρθρου και στη συνέχεια Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον εορτάζοντα ναό της Αρχαίας Μονής των Αγίων Φανέντων στην κορυφή του ομώνυμου λόφου, πάνω από τη Σάμη, προεξάρχοντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη κ. Σπυρίδωνα.
  • Θα ακολουθήσει παραδοσιακό κεφαλονίτικο κέρασμα από τον Πολιτιστικό Σύλλογο ¨ΑΙΓΙΑΛΟ¨ .

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

http://www.minagric.gr/greek/press/2004/04/Image3.gif


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ &  ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                                                                                 
Αθήνα, 10 Ιουνίου 2011
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων – Διοικητικός Τομέας Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών, λαμβάνοντας υπόψη τα αιτήματα των συντακτών των φακέλων υποψηφιότητας καθώς και τις αντικειμενικές δυσκολίες που έχουν παρουσιασθεί α) στη συγκέντρωση των απαραίτητων δικαιολογητικών από τους ενδιαφερομένους του Μέτρου 121 «Εκσυγχρονισμός Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων» (ΣΧΕΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ) από τις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες αλλά και β) στην εισαγωγή και οριστικοποίηση των δεδομένων στο ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής, και προκειμένου να τους διευκολύνει ως προς την έγκαιρη προετοιμασία και υποβολή των αιτήσεων ενίσχυσης στην τρέχουσα προκήρυξη που εκπνέει στις 20-6-2011, ανακοινώνει:
1.  Ως καταληκτική ημερομηνία θεώρησης των απογραφικών δελτίων υφιστάμενης κατάστασης των εκμεταλλεύσεων των υποψηφίων από τις αρμόδιες υπηρεσίες (Δ/νσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής) την 20η Ιουνίου 2011, και
2.   Τη μετάθεση με Υπουργική Απόφαση, της καταληκτικής ημερομηνίας α) ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης στις 20 Ιουλίου 2011 και β) υποβολής της έντυπης μορφής των αιτήσεων ενίσχυσης εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ηλεκτρονικής οριστικοποίησης της αίτησης.
Επισημαίνεται ότι ενδιαφερόμενοι που δεν έχουν θεωρήσει τα απογραφικά τους δελτία εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (έως και 20 Ιουνίου 2011) δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Οι ανωτέρω ρυθμίσεις γίνονται με στόχο την ουσιαστική αξιοποίηση του Μέτρου ως μοχλού ανάπτυξης του πρωτογενή τομέα της χώρας στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε και με γνώμονα την άμεση εξυπηρέτηση του συνόλου των ενδιαφερομένων και την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής συμμετοχής υποψηφίων στην τρέχουσα προκήρυξη των Σχεδίων Βελτίωσης. 
                                                                                

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ




Καλείσθε να τιμήσετε με την παρουσία σας, το δείπνο που παραθέτει το Λύκειο των Ελληνίδων, Παραρτήματος Αργοστολίου, προς τιμή των αθλητών και συνοδών που επισκέπτονται το νησί μας, στα πλαίσια της διαδρομής της φλόγας των Special Olympics 2011, που θα διεξαχθούν στην χώρα μας.       
Το δείπνο θα παρατεθεί στην «ΟΙΝΟΘΗΚΗ» (παλιός «Θαλασσόμυλος»), την Παρασκευή 17 Ιουνίου και ώρα 21.30 μ.μ.

Με εξαιρετική τιμή



ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                             Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



ΕΥΡΩΠΗ ΜΟΣΧΟΝΑ ΜΑΡΑΓΚΑΚΗ                         ΔΙΟΝΥΣΙΑ   ΚΟΥΜΑΡΙΩΤΗ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΑΜΗΣ Δ. ΦΙΟΡΑΒΑΝΤΕ ΣΤΟ /kefaloniatimes.blogspot.com

"Θεωρώ πως αυτές οι μελέτες έπρεπε να συνεχίσουν. Είναι θέμα ανάπτυξης της Σάμης και των γύρω περιοχών. Για αυτό το λόγο απέσυρα την ψήφο μου και καταψήφισα την επόμενη πρόταση του Δημάρχου. Ήδη στην Σάμη τα πράγματα είναι τραγικά. Το ΙΚΑ έκλεισε, η Πυροσβεστική κρέμεται από μια κλωστή και το Ειρηνοδικείο έχει μπει σε πρόγραμμα να κλείσει. Πού θα πάμε τελικά; Η Σάμη εγκαταλείπεται. Δεν θα μπορούσα να προδώσω τον κόσμο που με ψήφισε. Με έβαλε στην θέση του Δημοτικού Συμβούλου για να προασπίζομαι τα συμφέροντα της Σάμης και γενικότερα της Κεφαλονιάς. Πώς είναι είναι δυνατόν να ψηφίσω την κατάργηση μελετών που θα ήταν βήματα ανάπτυξης της περιοχής."

Εξώδικο του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου προς τον Βουλευτή.

Αντιγραφή από το kefalonianews.gr 
 Κύριε Βουλευτά,
Έχει περάσει ήδη ένας χρόνος από την ψήφιση από τη Βουλή του περίφημου μνημονίου και εμείς μόλις πριν από λίγους μήνες μάθαμε - δυστυχώς όχι από εσάς — τι ακριβώς ψηφίστηκε τότε. Σε γενικές γραμμές μάθαμε ότι με το μνημόνιο και τη δανειακή σύμβαση:
Α) Το σύνολο της δημόσιας περιουσίας και τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας είναι δεσμευμένα και ελέγχονται από τους δανειστές μας.
Β) Κάθε αξιοποίηση εθνικών περιουσιακών στοιχείων ( ακινήτων, ' ακτών, υπόγειων και υποθαλάσσιων πηγών εθνικού πλούτου, . αρχαιολογικών χώρων κ.λ.π. ), μετοχών, ομολόγων και άλλων αξιόγραφων και δικαιωμάτων θα μπορεί να γίνεται εκ όφελος του δανείου και επομένως μόνο με συγκατάθεση της Τρόικα.
Γ) Η Ελληνική Κυβέρνηση δεν μπορεί, χωρίς τη συναίνεση των δανειστών της να συνάψει οποιαδήποτε οικονομικού περιεχομένου σύμβαση με τρίτη χώρα ή οργανισμό.
Δ) Η μορφή της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας θα εξαρτάται από την συναίνεση των δανειστών και το προϊόν της αξιοποίησης θα είναι δεσμευμένη περιουσία,
Ε) Έχουμε παραιτηθεί «άνευ όρων και αμετακλήτως» από κάθε ένσταση εθνικής κυριαρχίας και από κάθε άλλη ένσταση που περιέχει ως όρο η σύμβαση. Με όλα αυτά εμείς καταλαβαίνουμε ότι η διακυβέρνηση της χώρας έχει εκχωρηθεί στους δανειστές οι οποίοι και δύνανται να τη μεταβιβάσουν σε τρίτους.
Εσείς κ. βουλευτά τα ξέρατε όλα αυτά;
Αποστολή σας είναι να υπερασπίζεστε το Σύνταγμα, την Εθνική κυριαρχία και τα συμφέροντα του Ελληνικού Λαού και όχι των δανειστών μας, τα δικαιώματα των οποίων έπονται των δικαιωμάτων του Ελληνικού Λαού, πράγμα που εσείς δεν πράξατε.
Ερωτάσθε τίνος τα συμφέροντα εξυπηρετείτε;
Θεωρούμε ότι στις κρίσιμες αυτές στιγμές, οι Βουλευτές θα πρέπει να σταθούν στο ύψος της αποστολής τους, ως αντιπρόσωποι του Ελληνικού Λαού και να ενεργήσουν έτσι, και όχι ως εκτελεστές αθέμιτων εντολών του κόμματος τους ή των ξένων συμφερόντων.
Επειδή εντός των προσεχών ημερών επίκειται η ψήφιση και νέου επαχθέστερου μνημονίου, σας καθιστούμε υπεύθυνους και υπόλογους έναντι του Ελληνικού Λαού και ενός εκάστου των θιγόμενων πολιτών, εάν με την ψήφο, συναίνεση ή την ανοχή σας ψηφιστεί από την Ελληνική Βουλή, οποιοδήποτε νέο μνημόνιο. Σας δηλώνουμε ότι θα ασκήσουμε ποινική δίωξη για οποιαδήποτε εθνική, ηθική ή υλική βλάβη ή απώλεια ζωής από ενδεχόμενο δόλο προκύψει σε βάρος των Ελλήνων Πολιτών. Σας κάνουμε επίσης γνωστό ότι επιφυλασσόμαστε για οποιαδήποτε εθνική, ηθική ή υλική βλάβη ή απώλεια ζωής από ενδεχόμενο δόλο έχει ήδη προκύψει σε βάρος των Ελλήνων Πολιτών λόγω της εφαρμογής του πρώτου μνημονίου ή λόγω εξουσιοδότησης από εσάς τρίτου για την ψήφιση του.
Ο Ελληνικός Λαός θα αναζητήσει και θα τιμωρήσει τους υπαίτιους μιας κοινωνικής - εθνικής καταστροφής που μπορεί να αποβεί χειρότερη από αυτές του 1922 του 1974 ή ακόμη και του 2ου παγκοσμίου πολέμου. Με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μας αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σ' αυτούς που απευθύνεται, προκειμένου να λάβουν γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΤΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥΣ!

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Κ.Ο. ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ

Στη δημοκρατία όταν προκύπτουν αδιέξοδα, τα λύνει ο λαός και μόνο ο λαός.
Οι εν εξελίξει διαπραγματεύσεις του κ. Παπανδρέου και του κ. Σαμαρά, ερήμην του λαού, αποδεικνύουν τον κοινό φόβο του δικομματισμού, της τρόικας και της εγχώριας διαπλοκής απέναντι στη διαφαινόμενη χρεοκοπία του πολιτικού συστήματος.
Οι εκατοντάδες χιλιάδες απεργοί και διαδηλωτές στους δρόμους και στις πλατείες ζητούν ξεκάθαρα δημοκρατία και άμεση απόσυρση των αντιλαϊκών μέτρων.
Δεν ζητούν ο  δικομματισμός, από χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα εναλλαγής στην εξουσία, να μετατραπεί σε ενιαία κυβέρνηση που θα εφαρμόσει το μνημόνιο.
Όταν ο λαός είναι στο προσκήνιο, δεν παρακάμπτεται. Καθορίζει τις εξελίξεις.
Οποιαδήποτε, λοιπόν, κυβέρνηση λαϊκής μειοψηφίας, που στόχο θα έχει να προστατεύσει το μνημόνιο και το επικείμενο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας από τη λαϊκή οργή και αγανάκτηση, θα αποτελεί ωμή δημοκρατική εκτροπή.
Προειδοποιούμε, λοιπόν, τις ηγεσίες των κομμάτων εξουσίας, των κομμάτων του μνημονίου να μην περιφρονήσουν το λαό, γιατί πολύ σύντομα θα τον βρουν μπροστά τους.
Μόνη επιλογή δημοκρατίας είναι η προσφυγή στις κάλπες.
Μόνη προοπτική σωτηρίας η ριζική αλλαγή συσχετισμών, η ήττα του δικομματισμού και των κομμάτων του μνημονίου και η δημιουργία ενός νέου συνασπισμού εξουσίας με επίκεντρο τις δυνάμεις της αριστεράς που θα απεμπλέξει τη χώρα από το μνημόνιο της χρεοκοπίας.
To Γραφείο Τύπου

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Εκδήλωση για τους απόστρατους Αστυνομικούς

Σας καλούμε να τιμήσετε με τη παρουσία σας την εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί προς τιμή των απόστρατων της Ελληνικής Αστυνομίας, τη Κυριακή 19 Ιουνίου 2011 στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αργοστολίου. 

Ο Αστυνομικός Διευθυντής:

Παναγιώτης Φιλίππου

Κεφαλονιά, for ever: Αύριο όλοι στις πλατείες της Ελλάδας


Σε όλο τον κόσμο τα ποτάμια ξεκινούν από τη στεριά και πάνε στη θάλασσα.
Στην Κεφαλονιά, έχουμε ένα ποτάμι που πάει ανάποδα.
Ξεκινά από τη θάλασσα, χάνεται στη στεριά, περνά μέσα από υπόγειες λίμνες και σπήλαια , για να εμφανιστεί ξανά στη θάλασσα , στην άλλη άκρη του νησιού.
 
>>Ε, από αυτό το νερό "μολύνονται" τα νερά που πίνουμε και κολυμπάμε.
Στα σπήλαια και στις υπόγειες λίμνες ζουν ακόμα οι μύθοι, οι θρύλοι και οι νύμφες, κάνοντας παρέα στον θεό Πάνα.
 
Αύριο στις 11 π.μ., όλοι στην Πλατεία Καμπάνας.   Και το απόγεμα, μετά τις 7 , όλοι στην κεντρική πλατεία.  Μπορείτε να προσέρχεστε χαλαρά. Ως τις 9 , καλά είναι.
Και φέρτε και κανένα σκαμνάκι. Ή τον καναπέ σας. 
Οι υπόλοιποι, στην άλλη Ελλάδα, ξέρετε πού θα πάτε. Παρακαλούνται οι κάτοικοι της Αθήνας να συμμετάσχουν στον αποκλεισμό της βουλής.
Βρισκόμαστε σε "κατάσταση διαρκούς ευτυχίας και ελευθερίας". (Σιγά, μην πληρωθούν οι νέοι φόροι).
Βουλευτές: 'Η στη φυλακή ή στην (αυτο)εξορία. Διαλέξτε το μέλλον σας. Το δικό μας , το ξέρουμε και είναι όμορφο, όπως το παρόν μας.
Σε τούτο τον πόλεμο ενάντια στους banksters δεν μπορούμε να χάσουμε. Αυτοί δεν ξέρουν τι νερό πίνουμε.
 
(Σημ. Ithacanet.gr: Παρέχουμε δωρεάν ξενάγηση, σe όποιον στείλει email. (Αυτό λέγεται γκρίζα τουριστική προβολή και ένα νέο είδος "εναλλακτικού" τουρισμού: "πολιτικός τουρισμός")
Aν νομίσατε, πως εδώ μόνο τα ποτάμια πάνε ανάποδα, κάνετε λάθος. Πάμε κι εμείς, με τον ίδιο τρόπο.
Αντιγραφή από τοithacanet.gr

ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΥΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ


Α

ργοστόλι
, 14 Ιουνίου 2011





Συνελήφθησαν από αστυνομικούς της υπηρεσίας μας στην περιοχή Αργοστολίου την 13-6-2011 ένας 39χρονος και ένας 23χρονος αλλοδαπός κατηγορούμενοι για ληστεία.
Ειδικότερα, περί ώρα 01:00 της 13 Ιουνίου 2011 οι προαναφερόμενοι αλλοδαποί, αφού διέρρηξαν παράθυρο της οικίας που διέμενε 80χρονη ημεδαπή στην περιοχή Αργοστολίου, εισήλθαν εντός αυτής την ακινητοποίησαν και με την απειλή αιχμηρού αντικειμένου της αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 500 Ευρώ και διάφορα χρυσαφικά.
Αμέσως υπήρξε άμεση κινητοποίηση της Υπηρεσίας μας, με εκτεταμένες και μεθοδικές αναζητήσεις, πολυάριθμες προσαγωγές υπόπτων ατόμων και μετά από αξιοποίηση στοιχείων της έρευνας, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου συνέλαβαν τους ανωτέρω δράστες.
Συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-



Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΗ.

ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΗ ΣΑΜΗ

Ο τόπος μας είναι γεμάτος από σημαντικά αρχαιολογικά μνημεία που μαρτυρούν την ανθρώπινη παρουσία από την πρώιμη αρχαιότητα μέχρι το πρόσφατο παρελθόν. Σε όλη την ευρύτερη περιοχή ανακαλύπτονται από την αρχαιολογική σκαπάνη μνημεία, οχυρές τοποθεσίες, κενοτάφια, λουτρά και ιδιωτικές κατοικίες, γεμάτα από ευρήματα σημαντικής αξίας. Πρόσφατα, δίπλα στο βυθισμένο λιμάνι, αποκαλύπτεται χερσαίο τμήμα οχυρώσεων, ενώ πιο κάτω, στο Λουτρό, περίτεχνες ρωμαϊκές κρήνες. Στο Πυργί αρχαίος βωμός και αλλού ναοί με αρχαιολογικό ενδιαφέρον.

Μεγάλο μέρος από αυτά ήρθαν στο φώς μετά από τα έργα για τον βιολογικό καθαρισμό, ενώ ένα άλλο πολύ μεγάλο μέρος με την οικονομική επιβάρυνση των ίδιων των κατοίκων της περιοχής, μέσα από την de facto χρηματοδότηση σωστικών ανασκαφών κατά την ανέγερση κατοικιών και άλλων κτισμάτων. Ας θυμηθούμε μόνο τα θαυμάσια ψηφιδωτά που βρέθηκαν μπροστά από το κτήριο του Δημαρχείου και θάφτηκαν μέχρι νεωτέρας, αλλά και άλλα που για χρόνια είναι θαμμένα στο χώμα ή στις αρχαιολογικές αποθήκες…




Ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ούτε εμείς οι Δημότες μπορούμε να τα δούμε και να τα απολαύσουμε ως στοιχεία της ιστορίας μας και του πολιτισμού μας, αλλά ούτε και οι επισκέπτες της περιοχής μας μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα τον πολιτισμό μας, την ιστορία του χώρου. Έτσι, η περιοχή μας παραμένει υποβαθμισμένη, χωρίς την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, και μάλιστα σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για τον τόπο μας, αλλά και για την ιδιαίτερή μας πατρίδα.
Ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ούτε εμείς οι Δημότες μπορούμε να τα δούμε και να τα απολαύσουμε ως στοιχεία της ιστορίας μας και του πολιτισμού μας, αλλά ούτε και οι επισκέπτες της περιοχής μας μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα τον πολιτισμό μας, την ιστορία του χώρου. Έτσι, η περιοχή μας παραμένει υποβαθμισμένη, χωρίς την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, και μάλιστα σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για τον τόπο μας, αλλά και για την ιδιαίτερή μας πατρίδα.
Με αφορμή λοιπόν την τελευταία ημερίδα με θέμα την Σάμη ως ανοικτό μουσείο, θέτουμε άμεσα και επιτακτικά το θέμα της λειτουργίας (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!) στην περιοχής μας μουσείου-αρχαιολογικής συλλογής. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Δήμος Σάμης έχει εδώ και χρόνια παραχωρήσει σχετικό χώρο για τον λόγο αυτό, και μάλιστα όταν η περιοχή έχει τεράστια έλλειψη χώρων για τις διάφορες δραστηριότητές της…

Η λειτουργία της αρχαιολογικής συλλογής θα συμβάλλει στην ανάδειξη της ιστορίας του τόπου μας. Θα προσελκύσει σημαντικό αριθμό επισκεπτών σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για την περιοχή μας. Ακόμη, θα βοηθήσει τους συμπολίτες μας να εκτιμήσουν την σημασίας της και να αισθανθούν ότι δεν πήγαν στράφι όσες δυσκολίες ή περιορισμοί έχουν αντιμετωπίσει στην καθημερινότητά τους και όσες δαπάνες έχουν κάνει για την διενέργεια των σωστικών ανασκαφών.

Νομίζουμε ότι έχει έρθει η ώρα να υλοποιηθεί, στην περιοχή μας, ένα έργο μεγάλης σημασίας και σαφή αναπτυξιακό χαρακτήρα. Το χρωστάτε όλοι προς την περιοχή, που υφίσταται τις αρνητικές συνέπιες επί χρόνια χωρίς να έχει κάποιο αντισταθμιστικό όφελος.

Αναλαμβάνουμε λοιπόν την πρωτοβουλία να θέσουμε το θέμα άμεσα για συζήτηση και δράση και για τον λόγο αυτό καλούμε κάθε απλό πολίτη ή φορέα της περιοχής να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του συμμετέχοντας σε συνάντηση το Σάββατο 18 Ιουνίου 2011 στις 8:00 μμ στο κτήριο του Ναυταθλητικού Ομίλου Σάμης, στην παραλία.

Η ομάδα πρωτοβουλίας για δημιουργία Μουσείου-Αρχαιολογικής Συλλογής

ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΥΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ


Α

ργοστόλι, 13 Ιουνίου 2011



Συνελήφθησαν από αστυνομικούς της υπηρεσίας μας την 11-6-2011 στην περιοχή Αργοστολίου δύο (2) αλλοδαποί, ένας 23χρονος και ένας 24χρονος, επικίνδυνοι κακοποιοί, οι οποίοι είχαν εισέλθει λάθρα και παρέμεναν παράνομα στην Χώρα.
Ειδικότερα νυχτερινές ώρες της ιδίας ημέρας, αστυνομικοί της Ομάδος Δίωξης Κλοπών- Διαρρήξεων του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου, στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν για την πρόληψη-καταστολή των κλοπών-διαρρήξεων, συνέλαβαν τους ανωτέρω οι οποίοι στερούνταν παντελώς ταξιδιωτικών εγγράφων και κατά την έρευνα που έγινε προέκυψε, ότι ένας εξ αυτών είχε συλληφθεί παλαιότερα από την υπηρεσίας μας, είχε εκδοθεί σε βάρος του απόφαση Δικαστικής απέλασης του Μονομελούς Πλημ/κείου Αργοστολίου και είχε επανεισέλθει παράνομα στην Χώρα μας, ενώ στην κατοχή του άλλου βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα ζευγάρι ελαστικών γαντιών που χρησιμοποιούνται για την διάπραξη κλοπών-διαρρήξεων.
Συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτ/κών Κεφ/νίας, ενώ ερευνάται η συμμετοχή τους στην διάπραξη και άλλων αξιόποινων πράξεων.
/////////////////////////////

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει.


(Απ)οικία

Η ανεργία στο 16,2%, δηλαδή οκτακόσιες χιλιάδες άνεργοι, στην πραγματικότητα, ένα εκατομμύριο.Βόμβα.

Στους νέους η ανεργία στο 42% -ο ένας στους δύο! Δεν υπάρχει σπίτι -πλην Συβαριτών χωρίς άνεργο, ή ανέργους.


Βόμβα.


Και οι Δωσιπάτριδες πουλάνε τα όπλα της χώρας, ενέργεια, λιμάνια, δρόμους, νερά, αεροδρόμια


για να προσπορισθούν πόρους για τους τόκους δύο-τριών-πέντε ετών. Κι ύστερα;


......................................


Οχι! δεν θυσιάζεται κατά εκατόμβες ο λαός προκειμένου να υπάρξει μια έστω αμυδρή ελπίδα για το αύριο,


εξουθενώνεται συστηματικώς κι ενσυνειδήτως για να ξαναγίνει σκλάβος. Στο διηνεκές.


*****


Είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και οι Ελληνες πολίτες, ο λαός, ηττάται από πεμπτοφαλαγγίτες ταγούς κι ανδράποδα...
Ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει.
Πρέπει να φύγει, είναι παράνομος. Επέβαλε το Μνημόνιο με κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και τώρα πάει να κάνει το ίδιο με το «Μεσοπρόθεσμο».
Πρέπει να φύγει, είναι ψεύτης. Είπε ψέματα στον Ελληνικό Λαό, ότι «υπάρχουν τα λεφτά», για να υφαρπάξει την εξουσία.
Πρέπει να φύγει, είναι συνωμότης. Είχε μυστικές επαφές με την Γκόλντμαν Σακς, τον Στρος-Καν και Κύριος οίδε ποιους άλλους, πίσω από την πλάτη, του λαού, του κόμματός του, όλων των θεσμών.
Πρέπει να φύγει, είναι συκοφάντης. Διέσυρε τους Ελληνες διεθνώς ότι είναι «τεμπέληδες κι άχρηστοι» και συνεχίζει να το κάνει.
Ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει, είναι ανδρείκελο. Εφερε στη χώρα Διευθυντήριο την Τρόικα και την κατέστησε φόρου υποτελή στους Τοκογλύφους εσαεί.
Πρέπει να φύγει, είναι βλαξ ή βαλτός. Μετέτρεψε το πρόβλημα δανεισμού της χώρας σε κρίση χρέους που απειλεί την ίδια της την υπόσταση και το αυτεξούσιον.
Πρέπει να φύγει, είναι ανίκανος. Δεν αντιμετώπισε τη φοροδιαφυγή, δεν σταμάτησε τη σπατάλη, δεν έκανε τίποτα για να υπάρξει οποιουδήποτε τύπου ανάπτυξη.
Πρέπει να φύγει, είναι ανάλγητος. Εφαγε τις συντάξεις, διέλυσε το Ασφαλιστικό, δημιούργησε τη γενιά των 500 ευρώ, χαράτσωσε, ξαναχαράτσωσε και εξακολουθεί να χαρατσώνει τον λαό, νέκρωσε την αγορά κι έφθασε την ανεργία στα ύψη -με έναν στους δύο νέους να 'ναι άνεργος.
Πρέπει να φύγει, είναι πουλητάρι. Πουλάει τη ΔΕΗ, τα ύδατα, τα πάντα, αφοπλίζει τη χώρα από κάθε εργαλείο ανάπτυξης, συρρικνώνει τα ΑΕΙ -ό,τι αγγίζει το κάνει κάρβουνο.
Πρέπει να φύγει, είναι δειλός. Δεν τολμάει να ανακηρύξει ΑΟΖ, φέρεται στην Τουρκία σαν να βρίσκεται η Ελλάδα υπό καθεστώς Σχεδίου Ανάν και αντιμετωπίζει το Βερολίνο ως άλλη Κομαντατούρ.
Πρέπει να φύγει, είναι επικίνδυνος. Αντιμετωπίζει όλα τα προβλήματα της χώρας, εσωτερικά και διεθνή, στη βάση της προσωπικής του ατζέντας, εκτός ιστορικού πλαισίου και θεσμών.
Πρέπει να φύγει, είναι ένας ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης, ανελλήνιστος, περιβεβλημένος από έναν εσμό κολλητάρια, τυχάρπαστους, απίθανους και τυχοδιώκτες. Φίλους, συμβούλους -Ελληνες και ξένους- ένα «περιβάλλον» εκτός πάσης λογοδοσίας κι ελέγχου.
Ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει, δεν είναι σοβαρός. Είναι ικανός μόνον για όπενγκοβ και λοιπά καραγκιοζιλίκια, ενώ ταυτοχρόνως
είναι ένας κοινός καλοπερασάκιας, που τρώει σούσι, ενώ εξαθλιώνει τον κοσμάκη, ένας ελαφρόμυαλος που πάει ανέμελος στα γυμναστήρια,
ενώ έχει βυθίσει τη χώρα στην κατάθλιψη και τους νέους στην απελπισία.
Ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει, είναι ολετήρας. Τα μέτρα που παίρνει και ξαναπαίρνει δεν είναι μόνον καταστροφικά, είναι ατελέσφορα. Ενώ δεν λύνουν κανένα πρόβλημα, οδηγούν την Ελλάδα απ' την αιχμαλωσία στην εξουθένωση κι εν τέλει στον διαμελισμό της...
*****
Τα εξ Εσπερίας νέφη μαύρα κι άραχλα, οι καιροί ου μενετοί, ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει...
Εδώ και τώρα.
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=283555

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Αρμένικο παραμύθι.wmv

Μείον δύο Συμβούλους ο Δήμαρχος - Ανεξάρτητος και ο Βασίλης Ρουχωτάς

11_june_firsto_0.jpg
 Ετι ξεκίνησε το Δημοτικό Συμβούλιο. Με τις δηλώσεις όμως ανεξαρτητοποίηση Νέστορα Βεντούρα και Βασίλη Ρουχωτά
 11_june_first_1.jpg
 τους ζητήθηκε να αλλάξουν.. θέσεις σύμφωνα με τον  Κανονισμό (καθότι η ανταρσία είναι μεταδοτική "ασθένεια"
 
Σε λίγο τα video με  τις δηλώσεις .     
 
Να σας πούμε μόνο ότι το κλίμα ήταν ήρεμο , το βαρομετρικό σε φυσιολογικά επίπεδα, ο Δήμαρχος και πριν να αρχίσει η συνεδρίαση «μαύρος και άραχνος», οι σύμβουλοι ολίγον νευρικοί..

Πάντως , όσο αφορά την κρίσιμη ώρα των δηλώσεων ανεξαρτητοποίησης , τηρήθηκε η απόφαση της «σιωπής» από τον Συνδυασμό του Δήμαρχου.
Από το  kefaloniapress.gr