Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Στις πλατείες η Ελλάδα αναστενάζει!


Αντιγραφή από το INFOKEFALONIA
Η ουσιαστική παραίτηση της κυβέρνησης Παπανδρέου, η ολιγόωρη αναζήτηση κυβέρνησης εθνικής συνεννόησης και η τελική απόσυρση της παραίτησης, με φυγή στον ανασχηματισμό και στην ψήφο εμπιστοσύνης, είναι αποτέλεσμα της λαϊκής πάλης και ακλόνητη απόδειξη της δυνατότητάς της να αλλάζει τα πράγματα. Ο λαός ενωμένος και αποφασισμένος έδωσε έναν υποδειγματικό αγώνα, έδειξε πως έχει δύναμη, έχει θέσεις, έχει όραμα, αγαπά την πατρίδα του, δεν θέλει το ξεπούλημα και την λεηλασία, δεν θέλει την φτώχεια που είναι η χειρότερη μορφή βίας.

Ο λαϊκός ξεσηκωμός σε όλη τη χώρα ήταν ο αποφασιστικός και καταλυτικός παράγοντας των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων.
Η τεράστια συμμετοχή στη γενική απεργία (ξάφνιασε ακόμα και τους γραφειοκράτες συνδικαλιστές που την προκήρυξαν) και τις διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα, η μαχητική στάση των διαδηλωτών, οι καταλήψεις των Περιφερειών, ο αποκλεισμός της Βουλής, η επανάκτηση της πλατείας Συντάγματος, παρά την καταστολή και το σχέδιο κτυπήματος της συγκέντρωσης, καθόρισαν την πρωτοφανή δήλωση αδυναμίας, παραίτησης και αδιεξόδου της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

Ο Γ.Α. Παπανδρέου απομονωμένος ακόμη από τον λαό και παρόλη την απλόχερη στήριξη που έχει από το ντόπιο και ξένο οικονομικό και πολιτικό κόσμο δεν μπορεί να κρατηθεί στην εξουσία. Το πρόγραμμά του είναι αντιλαϊκό, αντιδημοκρατικό, υποθηκεύει το μέλλον πολλών γενιών και ξεπουλά τη χώρα και ούτε μπορεί να αλλάξει κάτι η δήθεν νέα κυβέρνηση του αναγκαστικού ανασχηματισμού! Μόνο εσωτερικές ισορροπίες προσπαθεί να κρατήσει μήπως ψηφιστεί το μνημόνιο Νο2.

Ο πρωθυπουργός που τσαλάκωσε το Σύνταγμα με την υπογραφή του μνημονίου, πήγε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να ζητήσει ένα ακόμα πραξικόπημα. Θέλησε να εγκριθεί το μεσοπρόθεσμο με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, με υπογραφή του Κ. Παπούλια και παράκαμψη της Βουλής. Ήξερε καλά πως η παρούσα Βουλή κινδυνεύει να μην ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο και να μεγαλώσει η λίστα βουλευτών που θα το καταψηφίσουν.

Η αποτυχία αυτής της κίνησης, έσπρωξε τον Παπανδρέου να κάνει δήλωση παραίτησης με τη μορφή της αναζήτησης κυβέρνησης «εθνικής συνεργασίας». Το εκρηκτικό κλίμα στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, οι ασφυκτικές πιέσεις του οικονομικού και πολιτικού κατεστημένου της Ευρώπης και η ορμητική εισβολή του λαϊκού παράγοντα στο προσκήνιο είναι οι λόγοι που οδήγησαν σε ένα τέτοιο άλμα.

Οι δυσκολίες, οι αντιφάσεις, τα αδιέξοδα αλλά και οι αντιδράσεις από το εσωτερικό της κυβέρνησης και το πρωθυπουργικό περιβάλλον οδήγησαν στην γελοιοποίηση του Γ. Παπανδρέου, της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και της επιχείρησης εθνική συνεννόηση.

Άλλωστε ο σκοπός της εθνικής συνεννόησης δεν ήταν η σωτηρία της χώρας, αλλά η σωτηρία του πολιτικού συστήματος (ακούγονται αρκετές φωνές περί σικέ παιχνίδι). Δεν είναι τυχαίο ότι κόμματα και πολιτικοί που πρωτοστάτησαν στις πολιτικές της χρεοκοπίας και της διαπλοκής, πρωταγωνίστησαν και στο κλίμα συναίνεσης. Και δήλωσαν σε όλους τους τόνους ότι η πολιτική που εξυπηρετεί τους δανειστές και βιάζει τον λαό θα συνεχιστεί, υπό το νέο καθεστώς ομοψυχίας και ενότητας των ένοχων και συνένοχων κομμάτων και προσώπων. Ξεπερνώντας και τυπικά τις δήθεν διαχωριστικές γραμμές του εμφυλίου και της αποστασίας που επικαλέστηκαν για να μαντρώσουν του βουλευτές τους και να διασπείρουν τη διχόνοια στους αγανακτισμένους Έλληνες και να ξεχάσουν την εξαθλίωσή τους που τους έφεραν οι ξένοι τροϊκανοί και οι πρόθυμοι ντόπιοι κυβερνήτες….

Στον αντίποδα όμως των κομμάτων και των πολιτικών που οδήγησαν τη χώρα στην πτώχευση και το λαό στη δυστυχία, εμφανίζεται μια μεγάλη αυθόρμητη λαϊκή συσπείρωση που διαδηλώνει σχεδόν καθημερινά τον τελευταίο μήνα στις πλατείες όλης της χώρας. Ο κεντρικός στόχος των σεναρίων της εθνικής συνεννόησης ήταν η καθυπόταξη του λαϊκού ξεσηκωμού, το ξεφούσκωμα της παλλαϊκής απαίτησης για μια μεγάλη πολιτική και κοινωνική αλλαγή, για μια νέα μεταπολίτευση που θα σαρώσει ολόκληρο το πολιτικό σύστημα. Αυτά τα σενάρια πρέπει να χρεοκοπήσουν.
Ο παλλαϊκός ξεσηκωμός πρέπει να κλιμακωθεί.

Το κομματικό σύστημα οργάνωσης της κοινωνίας φαίνεται να κινδυνεύει και η κάθε πλευρά του προσπαθεί να κρατηθεί με πολλούς τρόπους. Οι χαμένες ευκαιρίες για το ανεξάρτητο απο μηχανισμούς και κόμματα κοινωνικό κίνημα είναι πολλές, τούτη τη φορά όμως θα είναι πραγματικά «έγκλημα» αν δεν αξιοποιηθεί η πολιτική συγκυρία. Οφείλουν όλοι να συμβάλουν εδώ και τώρα στη διατύπωση ενός νέου-σύγχρονου οραματικού προγραμματικού λόγου και τη διαμόρφωση ενός παλλαϊκού πατριωτικού ανατρεπτικού μετώπου απέναντι στις κατοχικές δυνάμεις, την κυβέρνηση και όσων στηρίζουν τα μνημόνια της υποταγής του Ελληνικού λαού με απώτερο στόχο μια Προτεσταντική ηθική των.............
βόρειων Ευρωπαίων σε βάρος της οικογένειας, της συλλογικότητας και του αέρα της ελευθερίας που φυσάει στο νότο. Ας σταματήσει επιτέλους η κομματική υπεροχή στην αριστερά και ας πρυτανεύσουν οι διαχρονικές αξίες και τα μεγάλα ιδανική της κοινωνικής αλληλεγγύης και της κοινωνικής απελευθέρωσης που σήμερα όσο ποτέ άλλοτε φαντάζουν αναγκαία.

Η κυβέρνηση δημοσίως ομολογεί το αδιέξοδό της, δηλαδή το ουσιαστικό τέλος της. Το τυπικό της τέλος παίρνει μικρή αναβολή. Ο πρωθυπουργός πλέον εκτελεί ψυχρά το συμβόλαιο της χρεοκοπίας του ελληνικού λαού προς όφελος των ξένων δανειστών. Ο ανασχηματισμός και η ψήφος εμπιστοσύνης δεν μπορούν να δώσουν καμιά παράταση ζωής σε αυτή την καταστροφική πολιτική.

Οι αγανακτισμένοι πολίτες με κραυγή αγωνίας φωνάζουν «Να φύγουν όλοι αυτοί και το Μνημόνιο» δεν μπορεί να αλλοιωθεί ούτε να αποδυναμωθεί το αίτημα αυτό.

Αυτό το μεγάλο λαϊκό ξέσπασμα και ο ξεσηκωμός σε ολόκληρη τη χώρα, με την ωριμότητα, το ρεαλισμό, την φαντασία, την πρωτοτυπία και το δημοκρατικό πατριωτικό χαρακτήρα του, την ανυποχώρητη και αποφασισμένη στάση του, απέναντι σε κάθε λογής καπέλωμα και θλιβερές προβοκάτσιες, απέναντι στην καταστολή και τις κάθε λογής επιθέσεις, υπάρχουν και αυτοί που δεν το θέλουν (για διαφορετικούς λόγους) γιατί αρχίζει και γίνεται επικίνδυνο στο σημερινό κοινωνικό πολιτικό status.

Η μαζικότητα και η ζωντάνια του, ο καθαρός και ενωτικός λόγος του, η συνάντησή του με τα μεγάλα προβλήματα της χώρας και του λαού, έφερε αποτελέσματα, έφερε μια πρώτη νίκη: την ομολογία αποτυχίας της πιο άθλιας κυβέρνησης που γνώρισε ο τόπος, που γύρισε την χώρα 100 χρόνια πίσω σε δικαιώματα και ελευθερίες που παρέδωσε τη χώρα στην τρόικα και στους διεθνείς τοκογλύφους.

Το μήνυμα των πλατειών θα ηχεί για πολύ καιρό.

Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι την μεγάλη πολιτική και κοινωνική ανατροπή που έχει ανάγκη η χώρα και ο λαός της.

Ένας «ΠαραΜπαστός»

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Σπορ επί τέσσερα

http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_taxgreece_1_10/06/2011_394275
  Θαλάσσιο καγιάκ, αετοσανίδα, κανό και ράφτινγκ με εξειδικευμένους επαγγελματίες, για λίγη παραπάνω δράση στις καλοκαιρινές διακοπές
Από τη ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΛΑΤΣΙΟΥ
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΚΑΓΙΑΚ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Το καγιάκ δεν είναι σπορ μόνο των ποταμών, αλλά και των θαλασσών! Ελάχιστα διαδεδομένο στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε θαλάσσιο καγιάκ στην Κεφαλονιά, όπως και να γνωρίσετε πραγματικά ένα ορεινό νησί όπου πάνω από το 80% της ακτογραμμής του είναι μη προσβάσιμο με αυτοκίνητο. Το καγιάκ είναι εξαιρετικά ασφαλές, σχεδιασμένο για συνθήκες ωκεανού, και οι περισσότεροι εκπλήσσονται όταν ανακαλύπτουν πόσο πιο εύκολο είναι στην πραγματικότητα, αφού η αλήθεια είναι ότι δεν θέλει κόπο, αλλά τεχνική. Ξεναγοί σας σε αυτή την εμπειρία θα είναι ο Παύλος Γεωργιλάς, ο μοναδικός Eλληνας εκπαιδευτής θαλάσσιου καγιάκ, πιστοποιημένος από τη Βρετανική Ομοσπονδία Κανό, και η Yvonne Walser.
Η εταιρεία τους Seakayaking Kefalonia προσφέρει δέκα διαφορετικές ημερήσιες εκδρομές, οι οποίες θα σας γεμίσουν με εικόνες από σπηλιές, απόκρημνους ασβεστολιθικούς γκρεμούς με καταπράσινα νερά, στον Αίνο, αλλά και από παραδοσιακούς οικισμούς, όπως την Ασσο και το Φισκάρδο. Η εκδρομή διαρκεί περίπου 6 ώρες και περιλαμβάνει στάσεις για snorkeling, κολύμπι κι ένα ελαφρύ σνακ. Υπάρχουν επίσης και δελεαστικές πολυήμερες εκδρομές για τις οποίες μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα τους. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι ότι στον εξοπλισμό που θα σας παρασχεθεί περιλαμβάνονται ειδικές μακρυμάνικες μπλούζες που προστατεύουν από τον ήλιο και κρατάνε δροσερό το σώμα.
Seakayaking Kefalonia, Λειβαθώ, Τ/6932-904.360 (Παύλος Γεωργιλάς), 6934-010.400 (Yvonne Walser), www.seakayakingkefalonia-greece.com. Κόστος: 60 ευρώ η ημερήσια εκδρομή.
ΠΩΣ ΠΑΜΕ
Στην Κεφαλονιά θα φτάσετε με αεροπλάνο σε μία ώρα από την Αθήνα με την Οlympic Air (www.olympicair.com, T/801 801 01 01). Εναλλακτικά, θα βρείτε καθημερινά πλοία από την Πάτρα για τα λιμάνια Αργοστολίου και Πόρου και από την Κυλλήνη για το λιμάνι της Σάμης.
ΔΙΑΜΟΝΗ
Avithos Resort (κοντά στην Παραλία Αβυθος, T/26710-42.365, www.avithosresort.com). Από απλά δωμάτια μέχρι οικογενειακές μεζονέτες, διαθέτει 2 πισίνες και εστιατόριο. Από 90 ευρώ.
Erofili Villas (Βλαχάτα, T/6955-195.759, www.erofilivillas.gr). Ανεξάρτητα διαμερίσματα και μεζονέτες με ή χωρίς πισίνα, που φιλοξενούν έως 5 άτομα. Από 110 ευρώ έως 240 ευρώ.
Aloe studios (Καραβάδο, Τ/26710-68250, 6947-722.782, www.aloestudios.gr). Απλά δωμάτια με θέα στη θάλασσα. Από 45 έως 70 ευρώ.
Για κρατήσεις που αφορούν τη διαμονή σας επισκεφθείτε τo:
www.booking.com
ΦΑΓΗΤΟ
Δοκιμάστε την ταβέρνα Avithos Preview (Τ/Τ/26710-42.135) στην Αβυθο για την πολύ καλή λίστα κρασιών και την παραδοσιακή κεφαλονίτικη κουζίνα, καθώς και το Πέτρινο Σπίτι (Τ/26710- 69.485) στα Περατάτα.

Αφιέρωμα στην Α' Πανελλαδική Συνάντηση: Το τέλος της Σπίθας που αγάπησα

ithacanet.gr
γράφει ένα μέλος της "σπίθας"
(Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Το θέμα είναι σοβαρό και απαιτεί προσοχή και τεκμηρίωση. Δεν ζητώ να με πιστέψετε. Να ασκήσετε την κριτική σας σκέψη, θέλω).
Πάνε χρόνια, που έμενα με την απορία:
Γιατί δεν μπορεί να συγκροτηθεί ένα κίνημα ανθρώπων, πάνω σε κοινά προβλήματα και κοινούς και σχεδόν αυτονόητους στόχους;
Χρόνια ολόκληρα, ο λαός, αποπροσανατολισμένος και αδύναμος, αναζητεί τον ή τους ηγέτες που θα τον βοηθήσουν να συσπειρωθεί και κατ' επέκταση να απελευθερωθεί. Ακόμα τον αναζητεί. Και κατά καιρούς, εμφανίζονται ανάμεσα μας "σωτήρες", είτε το λένε είτε όχι, που φτιάχνουν ή προτείνουν κάτι, πάντα αχαμνό και λειψό.
Σα να ξεκινάς να πας να πιείς νερό και να μη θέλεις να φτάσεις ποτέ στην πηγή. Είναι πολλοί, για να μην πω ΟΛΟΙ. Πάντα, ακούγεται κάτι που σου χαϊδεύει ευχάριστα τα αυτιά, αλλά πάντα κάτι του λείπει, ώστε, τελικά, να μην μπορεί. H απογοήτευση είναι στα σχέδια τους.
Είναι η πρώτη φορά στη σύγχρονη πολιτική ιστορία, που ο ανώνυμος παίρνει την τύχη στα χέρια του και είναι έτοιμοι όλοι να τον κατασπαράξουν. Και, πέρα από τους "εντεταλμένους κουκουλοφόρους"  και τα εντεταλμένα κόμματα, που επιτίθενται στον εξεγερμένο λαό, στέλνουν και εντεταλμένους  εγκάθετους, που παριστάνουν τους "επαναστάτες".
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μία χαρακτηριστική περίπτωση αυτών που αναφέρουμε στην εισαγωγή είναι ο Μίκης Θεοδωράκης και η σπίθα του.
Το Σαββατοκύριακο στην Πανελλαδική Συνάντηση της σπίθας θα γραφτεί ο επίλογος ενός ελπιδοφόρου κινήματος.
Από την πρώτη στιγμή, που ο Μίκης άναψε τη σπίθα, χιλιάδες άνθρωποι βγήκαν από το καβούκι τους, ενώθηκαν και μετατράπηκαν σε αυθόρμητα τοπικά κινήματα άμεσης δημοκρατίας. Αυτό το τελευταίο, καταγράφηκε σε σωρεία αποφάσεων τοπικών συνελεύσεων και η υπόθεση θέριευε. Μόνο που από τις 15/2 , περίπου, άρχισε η διαδικασία χειραγώγισης, με άνωθεν "ντιρεκτίβες" και τότε άρχισε μια μεγαλειώδης αντίσταση, που αρκετές φορές ανέτρεψε άνωθεν αποφάσεις. Αυτό κούρασε πολλούς και σήμερα, η "σπίθα" έχει αποδυναμωθεί. Οι περισσότεροι ανώνυμοι που την ξεκίνησαν έχουν απομακρυνθεί και κάποιοι λίγοι, ακόμα αντιστέκονται και θα δώσουν τη μάχη τους το Σαββατοκύριακο. Η άποψη μας είναι πως δεν θα έχουν πολύ τύχη, γιατί το παιχνίδι είναι Σημαντικά ονόματα, όπως ο Κασιμάτης, ο Φίλιας ή ο Καραμπελιάς, μαζί με άλλους  ετερόφωτους αστέρες, άγνωστους ως χτες (και ως τα σήμερα) έχουν αποφασίσει να μην επιτρέψουν στη σπίθα να είναι ένα ελεύθερο κίνημα , μια μεγάλη συνάντηση ανθρώπων.
Θα σταθούμε στις δύο "εισηγήσεις" που θα αποτελέσουν τη βάση του "διαλόγου" της Α' πανελλαδικής συνάντησης σπιθών.
Τα λόγια των ανθρώπων προδίδουν τις προθέσεις, το σκοπό και τελικά το ρόλο.
Όλοι θέλουν να παίξουν ένα ρόλο, πολλάκις διαφορετικό από αυτό που λένε, κι αυτός πάντα κρύβεται στα λόγια, τα μεγάλα και τα ψεύτικα.
Δεν θα σταθούμε σε όλα τα σημεία, παρά μόνο σε  εκείνα που ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ το ρόλο. Τον ψάχνουμε πίσω από τις γραμμές και τις λέξεις. (Με πλάγια γράμματα, τα δικά τους κείμενα).
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ - του Γιώργου Κασιμάτη
Μια σειρά από "οργανωτικές αρχές και στόχοι" , που αναφέρονται σε αυτό το κείμενο είναι "πολιτικά ορθοί" ή περίπου "ορθοί". (Το τι σημαίνει αυτή η λέξη είναι άλλο θέμα).
"Α Τομέας: Εσωτερική λειτουργία της Κίνησης - Σχέση Κέντρου και Σπιθών.
1.    Η Κ.Α.Π. δεν έχει οργάνωση ανάλογη με εκείνη των πολιτικών κομμάτων ή των αυτοτελών φορέων  που είναι οργανωμένοι σε νομικά πρόσωπα. Δεν έχει διοικητικά όργανα, δεν ασκεί διοίκηση και πειθαρχική εξουσία, ούτε επιβάλλει περιεχόμενο και κατεύθυνση δράσης.
2.    Το περιεχόμενο αγώνα της Κ.Α.Π. και των Σπιθών έχει κοινή κατεύθυνση την αποστολή της Κίνησης που προσδιορίσαμε πιο πάνω. Η ελεύθερη συμφωνία κάθε Σπίθας με την αποστολή αυτή του αγώνα και της αντίστασης αποτελεί την προϋπόθεση εναρμόνισής της με τις άλλες και με την Κ.Α.Π. ..."


Εδώ , υπάρχει πρόβλημα χρήσης της ελληνικής γλώσσας.
- Δεν "επιβάλλει περιεχόμενο και σχέδιο δράσης", αλλά  έχει "κοινή κατεύθυνση που προσδιορίσαμε πιο πάνω". Δεν επιβάλλει, αλλά προσδιορίζει!
- Στην τελευταία πρόταση γίνεται φανερό πως όταν ο κ. Κασιμάτης και η παρέα του μιλούν  για Κ(ίνημα).Α(ανεξάρτητων).Π(ολιτών)., αναφέρεται στο "Κέντρο" και όχι  στα τοπικά κινήματα σπιθών.    (Αμεσοδημοκρατική πραχτική)
- Απαιτούν "ελεύθερη συμφωνία" με μια "αποστολή" , που ήρθε από το Κέντρο. Μια νέα Μεσσιανική κατάσταση ανατέλει.
- Προσέξτε πως σε ολόκληρο το κείμενο δεν υπάρχει κάποια αναφορά στην "Συμβουλευτική Επιτροπή", αλλά μόνο στο "Κέντρο".

"3.    Θα πρέπει να οργανωθεί διαρκής επικοινωνία του Κέντρου της Κίνησης με όλες τις Σπίθες..."
- Η "σπίθα " δεν έχει διοικητικά όργανα, αλλά έχει "Κέντρο"!
Το "Κέντρο" είναι η Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών (Κ.Α.Π.) και αντιστρόφως!
Οι τοπικές "σπίθες" θα υπακούουν, ελεύθερα!

"Η κάθε Σπίθα διαμορφώνει έτσι  τη δράση της ελεύθερα για την εξυπηρέτηση του σκοπού της... θα δημιουργηθεί ένα σύστημα συγκοινωνούντων δοχείων ανταλλαγής σκέψης και συντονισμού δράσης. Σ' αυτή τη βάση θα θεμελιωθεί η προσωπική γνωριμία των προσώπων του κεντρικού Γραφείου με τα πρόσωπα δράσης των Σπιθών, καθώς και η σύμπνοια και συνεργασία των Σπιθών μεταξύ τους και με το κέντρο.Αυτή η διαρκής επικοινωνία και διαβούλευση θα αποτελεί το δεσμό συνοχής και ομογενούς δράσης της Κίνησης για την εξέλιξή της σε πανελλήνιο Μέτωπο και Κίνημα".

- Αφού "εναρμονιστεί", υπακούσει και αποδεχτεί, είναι "ελεύθερη" να διαμορφώνει δράση για την επίτευξη του σκοπού , που μας έδωσαν.
Ολόκληρο το κείμενο τιτλοφορείται "οργανωτική εισήγηση" , αλλά πουθενά, πέραν της "ανταλλαγής, του "συντονισμού", της "προσωπικής γνωριμίας", της "διαρκούς επικοινωνίας" δεν υπάρχει κάτι τις το "οργανωτικόν".
Πουθενά δεν γράφει τι είναι και από πού προέρχονται, πώς θα εκλέγονται  ή πως θα ελέγχονται το "Κέντρο" και τα "πρόσωπα του κεντρικού Γραφείου"!
Αβίαστο συμπέρασμα, που δεν επιδέχεται κριτική και σχόλια:
Το "Κέντρο" ήρθε από το Θεό, μαζί με τις εντολές Του!
Ή μήπως το "Κέντρο" είναι ο Θεός;
(Για την ιστορία, το κεντρικό γραφείο χρηματοδοτείται από τον γνωστό εθνικό μας εργολάβο  κ.Εμφιετζόγλου. Η "επίσημη" ιστοσελίδα είναι "αγνώστου"  διαχειριστή και χρηματοδότη).
Να μη το ξεχάσω: Στο "Κέντρο" είναι και ο "αντιεξουσιαστής" Καραμπελιάς. Δεν ξέρουμε αν συμμετέχουν και οι "αντιεξουσιαστές", που μας κυβερνούν. Αλλά σίγουρα συμμετέχουν ενεργά και διαμορφώνουν την κατάσταση αυτοί που το χρηματοδοτούν.
(Για τους τραπεζίτες, είναι εύκολη και χαμηλού κόστους η εκτύπωση χρήματος).

Φυσικά, όλα αυτά συνιστούν ένα "κίνημα άμεσης δημοκρατίας", όπως αναφέρεται στη δεύτερη  πολιτική εισήγηση, που θα συζητηθεί στην πανελλαδική συνάντηση:
ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ - "Α. ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ"
Όπως καταλαβαίνετε,  ο "δεκάλογος" δεν μπήκε τυχαία. Έχει τη σημειολογία του και είναι θεόσταλτος. Έρχεται να συμπληρώσει όσα ξέχαστηκαν στις 10 εντολές που έδωσε ο Θεός στον Μωϋσή.
Με το κείμενο του παράλογου "δεκάλογου", γίνεται απόπειρα κατασκευής άλλης μιας "ιδεολογίας", ανάμεσα στις πολλές άλλες, ώστε να έχουμε άλλη μία διαιρετική αναφρά στη ζωή μας, η οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί από το θεόσταλτο "Κέντρο", κατά τις ορέξεις και τις προθέσεις, που θα δούμε πιο κάτω, πόσο φανερές είναι. Δώστε "ιδεολογίες" στο λαό, για να κοιμόμαστε ήσυχοι. Όταν σκέφτεται , με βάση "ιδεολογίες" , παύει να σκέφτεται ελεύθερα και κριτικά.
Επειδή κάποια πράγματα κουράζουν και δεν αντέχουν σε οποιαδήποτε κριτική, μιας και είναι "θεόσταλτα" , μόνο ένα σημείο θα θίξουμε:
Όσα αναφέρονται στα δύο κείμενα είναι, πέραν κάθε αμφισβήτησης, "αμεσοδημοκρατικές πραχτικές" .Αυτό θα το βρείτε στον τίτλο της δέκατης εντολής:
"10. Η ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, Η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ"
Στο περιεχόμενο της 10ης εντολής, μην περιμένετε να βρείτε τι είναι αυτή "η άμεση δημοκρατία":
"Η προοπτική αυτή απαιτεί από τον Ενωμένο Λαό που θα έχει επιβάλει την Επαναστατική Κυβέρνηση, να βρεθεί σ' αυτή τη στιγμή έχοντας στη διάθεσή του ένα πλήρες Πρόγραμμα διακυβέρνησης, που θα βασίζεται πάνω σε επιστημονικά μελετημένα σχέδια θεσμικών αλλαγών και προγραμμάτων για όλους τους κλάδους της εθνικής ζωής.
Γι' αυτό το τεράστιο έργο θα πρέπει να επιστρατεύσουμε γύρω απ' αυτόν τον στόχο τους καλλίτερους επιστήμονες και διανοητές, που μαζί με τη βάση του Λαού θα επεξεργαστούν όλα τα υλικά για τη δημιουργία του Σχεδίου διακυβέρνησης που θα ανταποκρίνεται απόλυτα στα τρία βασικά μας ιδεώδη και που θα έχουν τη σφραγίδα της ελληνικότητας και των επιτευγμάτων και απαιτήσεων της εποχής μας στο υψηλότερό τους σημείο".
   Τι λέει ο ποιητής Καραμπελιάς:
Ο λαός "θα επιβάλλει "επαναστατική" κυβέρνηση" και "θα έχει στη διάθεση του ένα πλήρες Πολιτικό Πρόγραμμα"!!!  Είναι φανερό και από τα προηγούμενα το πώς θα έχει ο λαός "ένα πλήρες Πολιτικό Πρόγραμμα". Θα του το στείλει το "Κέντρο", δηλ. ο Θεός:
"Γι' αυτό το τεράστιο έργο θα πρέπει να επιστρατεύσουμε γύρω απ' αυτόν τον στόχο τους καλλίτερους επιστήμονες και διανοητές..."
Σε αυτή τη φράση, μας τα χαλάει ο "δεκάλογος". Ποιος θα επιστρατεύσει ποιον; Δεν θα έρθουν με τον ίδιο τρόπο, που ήρθε το "Κέντρο";  Η απάντηση είναι: προφανώς ναι. Το πρώτο πρόσωπο πληθυντικού αριθμού είναι κάτι σαν πληθυντικός μεγαλοπρεπείας.
Αυτάααααααααααααα!!!!!!
Το κείμενο μας ενημερώνει πως εγκρίθηκε στις 10/5, αλλά δημοσιεύτηκε στις17/6. Ενώ η εισήγηση  του κ. Κασιμάτη έχει μεγαλύτερη συνέπεια, ανάμεσα στη σύνταξη και τη δημοσίευση.
----------------

Ο "δεκάλογος" δεν γράφει πώς ο λαός θα επιβάλλει την "Επαναστατική" του Κυβέρνηση, γι' αυτό θα σας βοηθήσουμε, παραπέμποντας σε κείμενο της "επίσημης" - θεόσταλτης- ιστοσελίδας του Μίκη, που γράφτηκε πριν από μέρες:
"Όταν το ποσοστό της λευκής ψήφου είναι πάνω από το 50% +1 του εκλογικού σώματος δείχνει την αδυναμία των πολιτικών κομμάτων να εκφράσουν των κυρίαρχο λαό!!  Υπάρχει πρόβλημα αντιπροσώπευσης και έκφρασης του κυρίαρχου λαού  από τους υπάρχοντες πολιτικούς σχηματισμούς. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με βάση την αρχή της Δεδηλωμένης (δήλωση της ελεύθερης βούλησης του λαού που εκφράζετε από την ψηφοφορία), την αρχή της Λαϊκής Κυριαρχίας (πλειοψηφία του λαού) και την αρχή της Ισότητας της ψήφου (όλες οι ψήφοι των πολιτών είναι ίσες) πρέπει να διαλύσει τους υπάρχοντες πολιτικούς σχηματισμούς, να ορίσει υπηρεσιακή κυβέρνηση. Κατόπιν να δώσει εντολή σχηματισμού νέων πολιτικών σχηματισμών προκειμένου να εκφράσουν την λαϊκή  βούληση".

Όπως βλέπετε, έχουν προσδιορίσει το είδος της "επανάστασης" που οραματίζονται. Με απόφαση του Προέδρου της "δημοκρατίας" θα διαλυθούν οι υπάρχοντες πολιτικοί σχηματισμοί και θα δοθεί εντολή σχηματισμού νέων!!!!!!!!!!!!!!!!!
(αμεσοδημοκρατικά)
(Δεν σας θυμίζει λίγο Παπαδόπουλο;)
Όταν σχολιάσαμε αυτό το τελευταίο  κείμενο, πριν μέρες, ήταν το μόνο ανώνυμο, ανάμεσα στα "άρθρα" της επίσημης ιστοσελίδας. Μετά, από λίγες μέρες μπήκε υπογραφή: Γιώργος Κοφινάκος. Και μετά "εξαφανίστηκε", από την "επίσημη" ιστοσελίδα. Πολύ αργά: Κυκλοφορεί σε όλο το διαδίκτυο.
Έχουμε αναφερθεί και άλλες φορές, στην "εξαφάνιση" κειμένων από την "επίσημη", όταν καταλαβαίνουν πως με τέτοια κείμενα κάποιοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν το ρόλο τους. (κρατείστε την πραχτική της "εξαφάνισης" άρθρων και ιστοσελίδων. Θα τη συναντήσουμε και σε άλλα  "κινήματα")

--------------------
Τι θέλουμε να πούμε;
Ε, ναι. Τα κινήματα των ανθρώπων σε αυτή τη κρίσιμη στιγμή και σε αυτή τη μεγάλη καμπή "τροφοδοτούνται" με πράχτορες, υπεράνω πάσης υποψίας, χρηματοδοτούμενους από τα γνωστά σκοτεινά ολιγαρχικά "κέντρα", με το άφθονο χρήμα.
Δεν το λέμε εμείς. Το διαβάσατε στα λόγια τους.
Την απάντηση στην απορία που θέσαμε στην αρχή, την δίνουν τα δικά τους λόγια.
(Υπάρχουν κι άλλα τέτοια "κινήματα", ανάμεσα μας. Σύντομα, θα τα πούμε).
--------------------------
Συγνώμη Μίκη.
Το πιο πιθανό είναι να μη το διαβάσεις αυτό το κείμενο. Δεν στα δίνουν όλα, για να μη σε στενοχωρούν.
Μπορεί να θεώρησες σημαντική μια επιστολή που σου έστειλα και να την έβαλες στα "άρθρα" της "επίσημης",  αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Όπως τα "περιγράφουν και γράφουν"  οι γύρω σου.
Στην ιστορία, θα σε θυμόμαστε μόνο για τη μουσική σου. Ο "πολιτικός" Μίκης θυμίζει τον Μεγάλο ποιητή Έζρα Πάουντ.
Διατηρώ το δικαίωμα της κριτικής σκέψης. Δίχως ιδεολογίες και κόμματα.
---------------------------
Ευτυχώς, αυτοί που κυβερνούν τον κόσμο είναι ανίκανοι και οι πράχτορες τους ηλίθιοι. Αποκαλύπτονται, εύκολα.
Την Κυριακή στην πλατεία, θα πάω να παίξω με τα παιδιά.

Ένα μέλος της "σπίθας"

23Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ -ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-


«ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 2011»

23-24-25-26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011

          Η μαγευτική και φιλόξενη Κεφαλονιά είναι έτοιμη να υποδεχτεί και εφέτος τη μεγάλη γιορτή της Γενικής Γυμναστικής. Μιλάμε, φυσικά, για το 23ο Διεθνές Φεστιβάλ Γυμναστικής για Όλους. Πρόκειται για μία μεγάλη διοργάνωση που θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 26 Ιουνίου 2011 στο Αργοστόλι, στο Ληξούρι και στα Κουρκουμελάτα. Είναι ένα Φεστιβάλ πασίγνωστο στο εξωτερικό, το οποίο περιλαμβάνεται στο Καλεντάρι της Διεθνούς Ομοσπονδίας Γυμναστικής. Στην Ελλάδα είναι το αρχαιότερο αυτής της μορφής και της εμβέλειας και αποτελεί εδώ και χρόνια θεσμό. Στο «Κεφαλονιά 2011» θα συμμετάσχουν περίπου 1500 αθλούμενοι από Πορτογαλία, Βουλγαρία, Πολωνία και φυσικά τη χώρα μας.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ
-         Αθλητικός Γυμν. Σύλλογος Επτανήσων «Κεφαλονιά».
-         Δήμος Κεφαλονιάς.
-         Σημαντική θα είναι, επίσης, η στήριξη της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
          Επικεφαλής της Οργανωτικής Επιτροπής είναι ο Πρόεδρος του Α.Γ.Σ. Επτανήσων «Κεφαλονιά» κ. Σταύρος Μπασιαρδής ο οποίος έχει διατελέσει, επί σειρά ετών, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Γυμναστικής Ομοσπονδίας: «Είμαστε έτοιμοι και εφέτος να καλοδεχτούμε τους πολυάριθμους αθλούμενους, τους προπονητές και τους συνοδούς τους. Σίγουροι ότι η διοργάνωση θα σημειώσει εξαιρετική επιτυχία τους ευχόμαστε καλή διαμονή στο υπέροχο νησί μας».
          Την τεχνική επιμέλεια του Φεστιβάλ έχει η καταξιωμένη προπονήτρια κ. Μποζένα Μπαρτκόβσκα-Μπασιαρδή μαζί με την πρωταθλήτρια κ. Ελένη Δαρδαμάνη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑΣ



12.00 Αναχώρηση με πλοίο  από λιμάνι Αστακού .
15.30  Άφιξη στην Σάμη .
Αν το πλοίο σταματήσει στο κεντρικό λιμάνι η έναρξη θα γίνει έμπροσθεν του Λιμενικού με δεξιά κατεύθυνση , αν σταματήσει  στο νέο λιμάνι ανάβουν Δάδα μόλις βγουν από το πλοίο και κατευθύνονται αριστερά Χώρος τελετής Πλατεία Κύπρου
15.45 έναρξη Τελετής
Πρόγραμμα : Προσφωνήσεις, Ανταλλαγή Δώρων ,  Καλλιτεχνικό πρόγραμμα.
Διάρκεια τελετής  30 λεπτά .
16:15 Αναχώρηση από πλατεία Κύπρου - Δεξιά Λεωφόρο Μεταξά  πέρας διασταύρωση για Αγ. Ευθυμία - Jet Oil απόσταση 700 μέτρα.
Μεταφορά για γεύμα

16.30 επιβίβαση σε πούλμαν αναχώρηση για Ληξούρι οδικώς
18.30 Άφιξη στο Ληξούρι  απόσταση 37 χιλιόμετρα στροφές .
Μέσω της οδού Βικεντίου Χαριτάτου Στάθμευση πούλμαν επί της οδού Ριζοσπαστών.
18.45 Έναρξη Λαμπαδηδρομίας  από Πλατεία Ριζοσπαστών - οδού Ριζοσπαστών - Κεντρική πλατεία Ληξουρίου ΄. Απόσταση 500 μέτρα
19.00 Έναρξη τελετής
Πρόγραμμα : Προσφωνήσεις, ανταλλαγή Δώρων ,  Καλλιτεχνικό πρόγραμμα. Διάρκεια 45 λεπτά
19.45 Αναχώρηση με κατεύθυνση δεξιά προς Λιμεναρχείο - πέρας επί της οδού Γρ. Λαμπράκη . απόσταση 500 μέτρα.
20:00 Μεταφορά και επιβίβαση σε καΐκια(ή πλοίο) για Αργοστόλι

20.15 Άφιξη με καΐκια . Αποβίβαση πριν την γέφυρα.
Έναρξη Λαμπαδηδρομίας μέσω οδών Αντώνη Τρίτση - αριστερά από Φοίνικα προς Α΄ Πλατεία - δεξιά ριζοσπαστών πέρας Κεντρική Πλατεία
Πρόγραμμα : Προσφωνήσεις, ανταλλαγή Δώρων ,  Καλλιτεχνικό πρόγραμμα. Διάρκεια 45 λεπτά .
21.15 αναχώρηση μέσω λεωφόρου Ριζοσπαστών τέρμα όπισθεν Ναυτικής Σχολής
Μεταφορά για Δείπνο.
Διανυκτέρευση

ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ


Α

ργοστόλι
, 17 Ιουνίου 2011


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΛΛΗΨΗ


Συνελήφθησαν την 16-6-2011 από αστυνομικούς Υπηρεσίας μας πέντε αλλοδαποί για παράνομη είσοδο και παραμονή στη Χώρα.
Ειδικότερα πρωινές ώρες της ιδίας ημέρας, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου στα πλαίσια της προσπάθειας που καταβάλλουν για την πρόληψη-καταστολή της εγκληματικότητας και την εδραίωση του αισθήματος ασφαλείας των πολιτών, πραγματοποίησαν μεγάλη αστυνομική επιχείρηση στην περιοχή Λειβαθούς κατά την διάρκεια της οποίας ελέγχθηκαν πολλά άτομα, έγιναν αρκετές προσαγωγές υπόπτων και συνελήφθησαν πέντε αλλοδαποί, ένας επικίνδυνος για την Δημόσια Τάξη και Ασφάλεια, ο οποίος είχε συλληφθεί παλαιότερα από την υπηρεσία μας, είχε απελαθεί και πρόσφατα είχε επανεισέλθει παράνομα στην Χώρα και άλλοι τέσσερεις οι οποίοι είχαν εισέλθει και παρέμεναν παράνομα στην Χώρα.
Συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
Οι επιχειρήσεις αυτές θα συνεχιστούν στο μέλλον και σε άλλες περιοχές του Νησιού μας, με σκοπό την εδραίωση του αισθήματος ασφαλείας όλων των κατοίκων των Νησιών μας.-

ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΩΝ ΤΩΝ SPECIAL OLYMPICS ΣΤΗΝ ΣΑΜΗ.

Μια πολύ όμορφη και ζεστή υποδοχή, επιφύλαξαν οι κάτοικοι της Σάμης, το Τοπικό Συμβούλιο και ο Αντιδήμαρχος της πόλης  Σπύρος Κουνάδης.
Οι αθλητές με τους συνοδούς τους, έφτασαν από τον Αστακό στην Σάμη,  σήμερα το απόγευμα στις 14,45. Τους υποδέχτηκαν ο Αντιδήμαρχος τουρισμού κ. Βαγγέλης Κεκάτος, ο Αντιδήμαρχος Σάμης κ. Σπύρος Κουνάδης και τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου Σάμης.




 Στην κεντρική πλατεία της Σάμης, έγινε η επίσημη υποδοχή και το άναμμα της φλόγας.

 Τους αθλητές και συνοδούς καλωσόρισαν οι κ.κ. Σπύρος Κουνάδης και Βαγγέλης Κεκάτος. Ευχαριστίες για την υποδοχή απηύθυναν συνοδοί και αθλητές της ομάδας των special olympics.












 Ακολούθησε λαμπαδηδρομία, στην κεντρική οδό της Σάμης. Με τους αθλητές έτρεξε και ο Αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κεκάτος.


 Μετά την υποδοχή και τη λαμπαδηδρομία, οι αθλητές με τους συνοδούς τους, παρακάθησαν σε γεύμα που παρέθεσε προς τιμή τους στην παραλία -της Αννούλας στον Καραβόμυλο, το Τοπικό Συμβούλιο Σάμης.
 Τα φαγητά,γλυκά και αναψυχτικά, ήταν προσφορά των κατοίκων
 Το μέρος μαγικό (κατά τον κ. Κεκάτο ), εντυπωσίασε τους φιλοξενούμενους!

 Θερμά συγχαρητήρια στο Τοπικό Συμβούλιο Σάμης και σε όσους συνέβαλαν σ' αυτήν την άψογη τελετή υποδοχής και στην επιλογή του χώρου για το γεύμα.


 Η ομάδα... της κουζίνας με τον Αντιδήμαρχο Σπύρο Κουνάδη, φωτογραφίζονται με τα υπέροχα σπιτικά γλυκά, που προσφέρθηκαν μετά το φαγητό στα παιδιά της ομάδας των special olympics.


Τα κορίτσια που προσέφεραν την εθελοντική τους εργασία, παίρνουν μια ανάσα, πριν αρχίσουν το καθάρισμα του χώρου που δόθηκε το δείπνο.

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ε. Λειβαδά: Η Ιστορία ψάχνει από χθες μέρος να κρυφτεί

Αντιγραφή από το kefallinia.com
ΕκτύπωσηE-mail
Κάτω από την βαριά σκιά των τραγικών και κρισιμότατων πολιτικών εξελίξεων, η Ιστορία από χθες ψάχνει μέρος να κρυφτεί. Κρύβεται, γιατί η Ελλάδα σύρεται ταπεινωμένη στη σκηνή του δικού της θεάτρου, αλλά και στη σκηνή της Ευρώπης και του κόσμου ολόκληρου. Ένα κύμα σαρώνει τη χώρα μας, πρωτόγνωρο. Ένα κύμα που στην κορφή του βρίσκονται άβουλοι νάνοι, δειλοί κι άνανδροι, κατώτεροι των περιστάσεων και της ιστορίας μας.
Κι ενώ η μια παραίτηση ακολουθεί την άλλη, κι ενώ η κρίση όλο και πιο πολύ βαθαίνει και μας πληγώνει ανεξίτηλα, κι ενώ η αγωνία μας είναι διάχυτη, οι εκλογές αναπόφευκτες, η Ελλάδα οδεύει με μαθηματική ακρίβεια στο χάος και στην χρεοκοπία, κι ενώ μαζεύονται υπογραφές, δυστυχώς, σήμερα, όσο ποτέ γίνεται επίκαιρο το προφητικό άρθρο -το οποίο αναδημοσιεύω χωρίς την παραμικρή παρέμβαση παρακάτω και- που είχα δημοσιεύσει στις 4 Μαρτίου 2011 (βλ εντός Πολιτισμός) με τίτλο:
Απόφαση του ΕΝΟΣ: το νέο «Κοινωνικό Συμβόλαιο»
«…Η γη έχει σχιστεί με πνοή προφητική.
Στο μεταξύ, η Σίβυλλα με την λατινική μορφή 
κοιμάται ακόμη κάτω από την πύλη του Κωνσταντίνου. 
Και τίποτα δεν διαταράσσει το αυστηρό περιστύλιο».


Θα αρχίσω και θα τελειώσω με κομμάτια από το ποίημα DELFICA του Gerard de Nerval


Κρίνω πως, μόνο και μόνο οι στίχοι αυτοί, λένε τα πάντα για το σήμερα.
Η αλλεπάλληλη αμφιλογία αρχών έχει οδηγηθεί πέρα από τις εσχατιές. Η ιστορική διαστρέβλωση, η άρνηση στο σολωμικό «Το Έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό, ό,τι είναι αληθινό», η πολιτισμική ισοπέδωση, η επικράτηση του δίκαιου του ισχυρότερου, του τιθασευτή, έχουν, μετά από εφαρμογή σχεδίων βάθους χρόνου, γίνει ‘περιούσια’, ροκανίζοντας τα αξιακά θεμέλια και ισχυροποιώντας την διαφθορά που, διαχεόμενη,  μάς οδηγεί στην ‘αυτοχειρία’(1).
Έχει κατά πολύ ξεπεραστεί η οριακή ισορροπία σεβασμού. Σε κάθε τομέα. Οι αντιπροσωπευτικοί δημοκρατικοί θεσμοί (Βουλή, πολιτικοί, συνδικαλιστές) έχουν πλέον απόλυτο έλλειμμα εμπιστοσύνης.
Τα όρια της αξιοπρέπειάς μας έχει υπερσκελίσει η φαυλοκρατία. Βυθιζόμαστε αύτανδροι. Η Ελλάδα, μέσα στις ακραίες της αντιφάσεις, έχει παραιτηθεί από το ιερό και απαραβίαστο της εθνικής της κυριαρχίας. Κοινώς, πουλιέται. Και όσοι υπέγραψαν τον ελληνικό ενεχυριασμό, παίζουν, κυριολεκτικά, με τα ρήματα: εκποιώ, νοικιάζω, αναπτύσσω, εκμεταλλεύομαι, αξιοποιώ (2). Η γλώσσα μας διαβρώνεται (3). Καταρρακώνεται η εκπαίδευση (4). Πραγματοποιούνται μυστικές διπλωματικές συναντήσεις, ‘κρουαζιέρες΄ στο Αιγαίο και υπερπτήσεις ελικοπτέρων ειδικών δυνάμεων τουρκικού στρατού με πλήρη εξοπλισμό, σε ολόκληρη την Μακεδονία. Γίνεται πλύση εγκεφάλων από στρατευμένα ΜΜΕ-μαριονέττες, προβοκάροντας με ψευδοειδήσεις, στήνοντας νόθες δημοσκοπήσεις, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, χειραγωγώντας τούς ‘βαθιά κοιμισμένους’ Έλληνες με τις ‘καταχωνιασμένες’ αξίες.
Και όσο για την κατάσταση σε τοπικό επίπεδο, δεν επιθυμώ να επεκταθώ σε διαχρονικές αμαρτίες και σε σημερινή παρακμή και κατάπτωση. Μια απλή περιήγηση στο site, θα σας εκθέσει απόλυτα την αλήθεια.
Σκέφτομαι ότι η διαπίστωση του Φίνλεϋ «Η πρωταρχική αιτία της καρτερικής απαντοχής των Ελλήνων βρίσκεται στην εθνική τους συνείδηση» (5) είναι στο σημείο έκρηξης. «Νοιώθω» και μου έρχονται «μηνύματα» για ένα κύμα βουβό, τιτάνιο, οργίλο που θα ξεσπάσει από ώρα σε ώρα, από μέρα και μέρα, και θα παρασύρει στο διάβα του βδελυρούς φανφαρονίσκους, αυτόκλητους σωτήρες και αχρείους αναιδείς.
Δεν μπορούμε άλλο να σιωπάμε. Αποτελεί ιερό καθήκον μας να ανασύρουμε από την αφάνεια τις παραδοσιακές μας αξίες και αρχές, τις πλατωνικές, τις αριστοτελικές, αυτές που μας πότισε το γάλα της μάνας μας, που δεν έφυγαν ποτέ από μέσα μας.
Κύριοι.
Ξυπνήστε από τον λήθαργο. Πάψτε να είστε Homo pulimenus, ανεκτικοί, μαλθακοί, κολλημένοι σε κομματικά άρματα, ανθρωπάρια-ηγεμονίσκους και γεμάτοι ενοχές για το οργουελικό κακό που οδεύει έρποντας προς εμάς.
Σώστε τον τόπο. Σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.
Ήλθε η ώρα να ανταμωθούμε με τη μοίρα μας.
Να παραδώσουμε στις φλόγες το «Άδικο Συμβόλαιο» που αναφέρεται στον «άνθρωπο που γεννήθηκε ελεύθερος –και- βρίσκεται παντού αλυσοδεμένος» (6). Να ιδρύσουμε μια νέα «Φιλική Εταιρεία» βασισμένη σε ένα καινούργιο «Contrat Social», σε ένα «Κοινωνικό Συμβόλαιο», σε ένα Συμβόλαιο του Ανθρώπου για τον Άνθρωπο, που θα επιστρέφει σε αυτόν την ελευθερία, την ισότητα, την δικαιοσύνη, την αξιοπρέπεια, το καλό και τον σεβασμό στις αξίες.
Κι επειδή όλα ξεκινούν από τον ΕΝΑΝ, αυτός ο ΕΝΑΣ, παρασάγγας μακριά από κομματικές αγκυλώσεις, πρέπει να επωμιστεί το ιερό έργο της συσπείρωσης των υγιών δυνάμεων της κοινωνίας μας και να οδηγηθούμε σε ριζική ανασυγκρότηση. – Ας μην ξεχνάμε πως και ο ρους ακόμη της παγκόσμιας ιστορίας άλλαξε από τις αποφάσεις ΕΝΟΣ-. Θα έχει χαρακτηριστικά αυτονόητα, απλά: ψυχή, θάρρος, αγάπη, οράματα, γνώση. Δεν θα έχει φιλαυτία, σχέσεις πελατειακές και πατρονίας. Δεν θα είναι ρηχός και ψεύτης, ξενόδουλος και υπηρέτης πλουταλαζονικών συμφερόντων. Με δυο λόγια, θα είναι δημιουργός και όχι καταστροφέας.
Ας μην χαθεί άλλος χρόνος. Γιατί, δεν στέρεψαν τα περιθώρια. Απλώς, δεν υφίστανται πλέον.
«… θα ξαναγυρίσουν οι θεοί σου που γι’ αυτούς δάκρυα χύνεις πάντα,  
Ο χρόνος θα επαναφέρει την τάξη των παλαιών ημερών…».



Ευρυδίκη Λειβαδά



Σημ. Όσοι δεν με ξέρετε, μην βιαστείτε να με τοποθετήσετε πολιτικά σε χώρους συντηρητικούς –τους οποίους, σέβομαι απόλυτα και τιμώ, όπως άλλωστε όλο το πολιτικό φάσμα το οποίο θεωρώ εκ των ουκ άνευ στην δημοκρατία- Πάντα 'προ πρακμιακής πολιτικής κατάστασης'-. Είμαι από χρόνια πολλά, μέλος του ΠΑΣΟΚ, και δεν έφυγα από τον χώρο αυτό ούτε στιγμή. Τώρα, αν θέλει να με διαγράψει, ας το κάνει. Μου είναι παντελώς αδιάφορο. Πάνω από όλα θέλω να λέγομαι  Άνθρωπος, Ελληνίδα, Κεφαλλονίτισσα και μετά έπονται όλα τα άλλα.  
_________________________
(1). Βάζω εισαγωγικά στην λέξη, γιατί, αν δεν τα βάλω και ληφθεί κυριολεκτικά, τότε οι αναγνώστες θα οδηγηθούν στο γεγονός των συνεχών αυτοκτονιών που σημειώνονται στην χώρα μας. -Τον τελευταίο καιρό, έχουν καταγραφεί πλέον των 310-.
(2). Μνημόνιο και εγγυήσεις στο EFSF, δηλώσεις ευρωπαίων αξιωματούχων, όπως αυτή του Σερβάς Ντερούζ «πουλήστε παραλίες» ή του Γιούνγκερ που μίλησε επί λέξει για «πρόθεση της Ελληνικής Κυβέρνησης … με την πώληση στην επόμενη πενταετία περιουσιακών στοιχείων αξίας περίπου 50 δις», αλλά και η διάθεση απαξίωσης της Ελλάδας από τους Ευρωπαίους ταυτοποιώντας μας με την λέξη PIGS (γουρούνια) όταν, για συντομία, χρησιμοποιούνται τα αρχικά γράμματα των αδύναμων (πόσο αδύναμων;) οικονομικά, χωρών P (Πορτογαλία), I (Iρλανδία), G (Ελλάδα – Greece-, S (Ισπανία – Spain), κ.α.
(3). Κατά την τελευταία επίσκεψη στην Θράκη ο Πρωθυπουργός υποσχέθηκε στήριξη της Τουρκικής γλώσσας καθιερώνοντάς την στο δημόσιο. -Για να μην αναφερθώ και στην ανάκληση Έλληνα Πρόξενου και ‘πελαγοδρομίσω’ οδηγούμενη αλλού-.
(4) Αναφέρω, εκτός των τόσων άλλων στην Α/βθια και Β/βθια, και τις εξειδικεύσεις σε μεταλυκειακό επίπεδο όπου η γιγάντωση των οικονομικών και τεχνολογικών σπουδών, οδήγησε στη συρρίκνωση των φιλολογικών, χώρος όπου ενυπάρχουν οι κλασικές διαχρονικές ελληνικές αξίες.
(5). Ιστορία της Τουρκοκρατίας και Ενετοκρατίας στην Ελλάδα για την περίοδο 1453-1676.
(6). “L’ homme est ne libre et partout il est dans les fers”. J.J. Rousseau, Contrat Social, Βιβλίο 1, Κεφάλαιο 1




Το θερμόμετρο είναι στο κόκκινο και η νέα κυβέρνηση καλείται να βάλει τα δάκτυλα επί των τύπων των ήλων.

ΠΡΟΤΑΣΗ στη Λαική Συνέλευση της πλατείας Συντάγματος

Aντιγραφή από το http://www.stopcartel.info








εν όψει των ραγδαίων εξελίξεων και του κενού εξουσίας που τώρα ομολογεί το καθεστώς,ο άμεσος οργανωτικός σχηματισμός ενός Παλλαικού Μετώπου.Η πρόταση αυτή υποστηρίζεται απο σειρά πρωτοβουλιών,κινημάτων και ενεργών πολιτών και έχει ζυμωθεί τους τελευταίους μήνες μέσα απο συνελευσιακές διαδικασίες.
Εν όψει των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων και του κενού εξουσίας που τώρα ομολογεί το καθεστώς, στίς οποίες εμείς οι πολίτες δεν νοείται να παραμένουμε αμέτοχοι θεατές, ΠΡΟΤΑΣΗ στη Λαική Συνέλευση της πλατείας Συντάγματος για τον άμεσο οργανωτικό σχηματισμό ενός Παλλαικού Μετώπου.

Η πρόταση αυτή υποστηρίζεται απο σειρά πρωτοβουλιών,κινημάτων και ενεργών πολιτών και έχει ζυμωθεί τους τελευταίους μήνες μέσα απο συνελευσιακές διαδικασίες.
Δείτε και το σχετικό βίντεο