Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α Αργοστόλι 23 Ιουνίου 2011 ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α Σ Τ Υ Ν Ο Μ Ι Α

ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝ Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΦ . ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΠΡΟΣ

ΑΣΤΥΝ. Δ/ΝΣΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΣΤΥΝ . ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

Ταχ. Δ/νση: Β. Ι. Π. Ε.

Τ.Κ. 28100 Αργοστόλι

Αρμόδιος : Ανθ.ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ Ι.

Police on Line : Τηλ. 6311140

Τηλ:26710-22100 FAX 26710-25270

ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ : 1016 / 49 / 541 – α

Α Π Ο Φ Α Σ Η (ΑΡΙΘ. 11)
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

Έχοντας υπόψη :

α) Τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 2 του Ν. 2696/99(Α-57) « Περί Κώδικα Οδικής
Κυκλοφορίας » όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 3542 / 2007 ( ΦΕΚ 50/Α΄).
β) Το υπ’ αριθ. 38 από 20-6-2011 έγγραφο του Δήμου Κεφαλληνίας / Δ.Ε ΕΛΕΙΟΥ –
ΠΡΟΝΝΩΝ

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

την λήψη των κατωτέρω μέτρων κυκλοφορίας, για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της τηλεοπτικής εκπομπής της ΕΡΤ 3 «Κυριακή στο Χωριό» και η οποία θα πραγματοποιηθεί την 25 και 26-6-2011 εντός του οικισμού Πόρου Κεφ-νίας.

1ον.- Απαγορεύεται η κυκλοφορία παντός είδους οχημάτων και η στάση – στάθμευση αρχή γενομένης από την 25-06-2011 ημέρα Σάββατο και ώρα 09.00΄ έως και την 27-06-2011 ημέρα Δευτέρα και ώρα 09.00΄ στις κατωτέρω οδούς:
  • Κεντρική οδός Γερ. Μεταξά από την συμβολή της με την οδό 25η Μαρτίου (θέση Παιδικής Χαράς) έως την συμβολή της με την οδό Αλ. Παπάγου (ξενοδοχείο «ΚΕΦΑΛΟΣ»).
2ον.- Η κυκλοφορία των οχημάτων κατά τις ώρες απαγόρευσης κυκλοφορίας στις παραπάνω οδούς θα διεξάγεται μέσω παρακαμπτήριων οδών (περιφερειακής και οδού Αθηνάς) με μέριμνα και φροντίδα του Αστυνομικού Τμήματος ΕΛΕΙΟΥ – ΠΡΟΝΝΩΝ.
3ον.- Οι παραβάτες της παρούσης τιμωρούνται για μεν την στάθμευση κατά τις διατάξεις των άρθρων 3,4 ,5 και 34 του Ν. 2696/99 «Κ.Ο.Κ.» για δε τα μέτρα περιορισμού ή απαγόρευση της κυκλοφορίας κατά τις διατάξεις του άρθρου 52 του Ν. 2696/99 « Κ.Ο.Κ.».-

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
1. Α.Τ ΕΛΕΙΟΥ ΠΡΟΝΝΩΝ Ο ΑΝΑΠΛ. ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1. ΔΗΜΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΧΩΡΑΙΤΗΣ Γεώργιος
2. Δ.Ε ΕΛΕΙΟΥ ΠΡΟΝΝΩΝ Αστυνομικός Υποδιευθυντής
3. Λ.Σ ΠΟΡΟΥ
4. Μ.Μ.Ε ΝΟΜΟΥ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΚΥΛΛΗΝΗ ΧΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Διαπολιτισμικό Κ έ ν τ ρ ο Ι ο ν ί ο υ: ΕΚΘΕΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΛΙΚΟΥ


Καραβόμυλος ,22 Ιουνίου 2011



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.

Στη μικρή αίθουσα εκθέσεων στο χώρο των γραφείων του Δ.Κ.Ι, στο άλσος της λίμνης του Καραβομύλου, θα εκτεθεί μικρός αριθμός έντυπου υλικού, από την συλλογή του Διαπολιτισμικού Κέντρου Ιονίου και συγκεκριμένα από τα αρχεία της οικογενείας Ιωάννη Στεφανάτου-Μορδόκου.
Από το σημαντικό αυτό υλικό, εδώ εκτίθενται εφημερίδες, διαφημίσεις, ανακοινώσεις και έχει ενδιαφέρον να δούμε πως ενημερώνετο ένα Κεφαλονίτικο αστικό σπίτι, στις αρχές του 20ου αιώνα.
Η έκθεση θα είναι ανοιχτή από 22 έως και 29 Ιουνίου 2011, ώρες 19.30-20.30 μ.μ.

Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά.


Για το Δ.Κ.Ι

Τάκης Τόκκας

23ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ –

«ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 2011»
23-24-25-26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011


ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Με τη φαντασμαγορική Τελετή Έναρξης ανοίγει την Πέμπτη το βράδυ στο πανέμορφο Αργοστόλι η αυλαία του 23ου Διεθνούς Φεστιβάλ «Γυμναστική για Όλους». Μιας διοργάνωσης που ξεκίνησε το 1988 και σιγά-σιγά έγινε θεσμός, καθώς αγκαλιάστηκε εξ’ αρχής από τους Κεφαλονίτες, τις τοπικές αρχές, αλλά και την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Στο «Κεφαλονιά 2011» αναμένεται να σημειωθεί ρεκόρ συμμετοχών. Θα λάβουν μέρος, περίπου 1500 αθλούμενοι από Πορτογαλία, Πολωνία, Βουλγαρία, Ελλάδα και αρκετές άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ακολουθώντας την ιδέα και τη φιλοσοφία της μαζικής άθλησης «Γυμναστική για Όλους» το Φεστιβάλ είναι μη αγωνιστικού χαρακτήρα.
Οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν τα θεαματικά προγράμματά τους με τη συνοδεία μουσικής και σίγουρα θα ενθουσιάσουν όλους όσοι παρακολουθήσουν τη σημαντική αυτή διοργάνωση.
Όλοι, μάλιστα, θα βραβευτούν για τη συμμετοχή τους.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • Πέμπτη 23/6: Τελετή Έναρξης (21.30) Κεντρική Πλατεία Αργοστολίου.
  • Παρασκευή 24/6: Κεντρική Πλατεία Ληξουρίου (20.30).
  • Σάββατο 25/6: Στάδιο Κουρκουμελάτων (20.30)
  • Κυριακή 26/6: Κλειστό Γυμναστήριο «Αντώνης Τρίτσης», Αργοστόλι (18.30).

ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΙΕΘΝΩΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ - ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥ

Α
ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΙ.ΠΕ, Τ.Κ. 28 100, Αργοστόλι
ργοστόλι,
22 Ιουνίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Συνελήφθη την Τρίτη (21-6-2011) μεσημβρινές ώρες, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου, ένας αλλοδαπός ηλικίας 31 ετών, επικίνδυνος κακοποιός διωκόμενος σε διεθνές επίπεδο με σκοπό την έκδοση του στις Αρχές της Αλβανίας για διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα μετά από αξιοποίηση πληροφοριών, σύμφωνα με τις οποίες ανωτέρω αλλοδαπός, μέλος εγκληματικής οργάνωσης που δραστηριοποιείται στην μεταφορά και εμπορία ναρκωτικών ουσιών στην Αλβανία διαμένει στην περιοχή μας, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου την 1-6-2011 τον συνέλαβαν στην περιοχή Αργοστολίου για παράνομη είσοδο και παραμονή στην χώρα.
Ακολούθησε διαδικασία εξακρίβωσης των ανωτέρω μέσω INTERPOL η οποία και μας γνώρισε ότι σε βάρος του έχει εκδοθεί από την Αλβανία, αγγελία για αναζήτηση διεθνώς διωκόμενου ατόμου με σκοπό την έκδοση στην χώρα αυτή καθ’ όσον είχε εκδοθεί καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου της Αλβανίας για επ’ αυτοφώρω κατάληψη του σε μεταφορά τριακοσίων δύο (302) κιλών ναρκωτικής ουσίας (κάνναβης) το έτος 2006.
Συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως.

Φτιάξε κι εσύ ένα κόμμα. Μπορείς...

Αντιγραφή από το ithacanet.gr
(Μόνο λίγα λόγια, προς ώρας, για το "νέο κόμμα", το "Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο". Σύντομα, θα απολαύσετε και τους "πρωτεργάτες" του, στην Κεφαλλονιά. Είναι αυτοί, που οργάνωσαν τη συγκέντρωση στην Πλ. Καμπάνας, στις 15/5, συμμετέχοντας στην πανελλαδική κινητοποίηση. Στη φωτογραφία, βλέπετε τη συγκέντρωση στην κορύφωση της).
Φτιάξε κι εσύ ένα κόμμα. Μπορείς.
Πρώτη διαπίστωση  είναι το "δημοκρατικό έλλειμμα" του κειμένου- διακήρυξη. Είναι καιρός να μιλάμε με σαφήνεια, για το τι σημαίνει δημοκρατία και όχι γενικά και αόριστα. Αυτή η "καραμέλα" έχει πολλές γεύσεις, ανάλογα με αυτόν που τη γλύφει.  Το ψάρεμα στα θολά νερά, δε βγάζει ψάρια. Γεννά τέρατα.
  • "Βασική προϋπόθεση όλων αυτών είναι η πάλη για την κατάκτηση της δημοκρατίας. Η διάσωση της χώρας και του λαού δεν μπορεί να επιτευχθεί με τον λαό στον «γύψο» ούτε με «εθνικές» ή «υπερκομματικές» κυβερνήσεις εκφασισμού της πολιτικής ζωής. Η διέξοδος από την κρίση απαιτεί περισσότερη και όχι λιγότερη δημοκρατία". (από τη διακήρυξη)
Είναι φανερό πως οι συντάχτες του κειμένου του "Εναιαίου Παλλαϊκού Μετώπου" δεν θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο. Ένα κόμμα φτιάχνουν, για να πάρει θέση στα έδρανα του ελληνικού κοινοβουλίου, ανάμεσα σε πολλά άλλα.
Βουλευτές θέλουν να γίνουν και όχι να αλλάξουν το σύστημα.
Το "σύστημα" λειτουργεί κα ιεπιβιώνει, χάρις σε μια πάγια τακτική: Φτιάξε όσα κόμματα θέλετε, αλλά φροντίστε πάντα κάτι να τους λείπει. Κάτι που να δικαιολογεί την μη ψήφιση του. Και βάλτε πάντα κάτι που να διαιρεί την κοινωνία. Ένα ψεύτικο δίλημμα, που να μη μπορεί να φέρει κοντά πολίτες με διαφορετική άποψη. Π.χ.: "ναι ή όχι στο ευρώ;". Έτσι έχουμε εξασφαλισμένη τη διαίρεση και διαιωνίζουμε την τωρινή εγκατεστημένη τάξη πραγμάτων.
 
  • (Υπέρ της εξόδου από το ευρώ είναι και όσοι διαθέτουν σκληρό νόμισμα εκτός Ελλάδος. Εφοπλιστές, μεγαλοξενοδόχοι, εξαγωγείς, σιωνιστές και άλλοι. Ναι, μη χαμογελάτε. Το Ισραήλ είναι εδώ. Το θέμα δεν είναι το ναι ή το όχι και γι’ αυτό δεν παίρνουμε θέση. Όχι από οπορτουνισμό, αλλά γιατί δεν θα απαντάμε σε ψεύτικα διλήμματα που θέτει κάθε φορά το καθεστώς. Θα φτιάξουμε τα δικά μας διλήμματα, τις δικές μας ερωτήσεις και απαντήσεις. Ξέρουμε πολύ καλά τι πρέπει και πώς να το κάνουμε. Σίγουρα, όχι με την «ελαφρότητα» του κ. Καζάκη, όπου η πολιτική γίνεται σύνθημα, άνευ ουσιαστικού νοήματος. Οι κύριοι του ΕΠΑΜ ας απαντήσουν στα διλήμματα των απλών ανθρώπων. Όπως τα βάζουν οι πλατείες και οι δρόμοι.  Η νομισματική πολιτική είναι το μέσο και όχι ο σκοπός.Πριν αποφασίσουμε αυτό, πρέπει να έχουν διασαφηνιστεί άλλα. Προηγείται η πολιτική, η δημοκρατία, ο τρόπος, το είναι  και το νόημα της κοινωνίας που θέλουμε και των ανθρώπων της).

Η "ιδεολογία" του  οικονομισμού - ωφελιμισμού είναι διάχυτη στους στόχους.
  • Η ανατροπή του καθεστώτος κατοχής της χώρας από το ΔΝΤ, την ΕΕ και την ΕΚΤ.
  • Η τιμωρία όλων των ενόχων και των δωσιλόγων που οδήγησαν την χώρα σ’ αυτήν την κατάσταση.
  • Η μη αναγνώριση και η άρνηση της πληρωμής του χρέους εδώ και τώρα.
  • Η έξοδος από το ευρώ με την υιοθέτηση εθνικού νομίσματος,
  • Η εθνικοποίηση των μεγάλων τραπεζών με πρώτη την Τράπεζα της Ελλάδας και με σκοπό τον έλεγχο της οικονομίας και της κίνησης των κεφαλαίων,
  • Η παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας με βασικό μοχλό ένα άλλο παραγωγικό και αναγεννημένο κράτος, που θα υποστηρίζει και θα στηρίζεται στις ανάγκες των εργαζομένων και στην πρωτοβουλία των ζωντανών παραγωγικών δυνάμεων του τόπου,
  • Η αλλαγή του μονομερούς προσανατολισμού της χώρας και την απαλλαγή της από τα ασφυκτικά δεσμά που της έχουν επιβληθεί.
(από τη διακήρυξη)
Μόνο οικονομικοί στόχοι!!
Ούτε το ποια κοινωνία θέλουμε, ούτε το πώς και ποιος θα διαχειριστεί όλα αυτά και σε τι αποσκοπούν. Η οικονομική διαχείριση είναι το μέσο. Ο σκοπός; Ο τρόπος;
Πίσω από το κείμενο κρύβεται το "εμείς ξέρουμε". "Πιστέψτε μας". Μια ακόμα πολιτική θρησκεία γεννιέται. Δε χρειάζεται λογική. Χρειάζεται πίστη. (Το έχουμε ξαναπεί. Ιδεολογίες και κόμματα είναι φορείς, που προϋποθέτουν και απαιτούν πίστη και όχι ελεύθερη κριτική σκέψη).
Με ένα δικό μας τρόπο, γράψαμε τι εννοούμε: "Με ή χωρίς δραχμή, θα παραμείνουμε άνθρωποι του τάληρου".
Για την άμεση δημοκρατία, με σαφές περιεχόμενο, δε λένε λέξη. Για "δημοκρατία", μιλούν και  οι σταλινικοί, αλλά και άλλοι ομοϊδεάτες τους, όπως οι νεοφιλελεύθεροι και το σύνολο των κομμάτων του κοινοβουλευτισμού.
Δεν υπάρχει μια λέξη στις βασικές επιδιώξεις, για ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, με σκοπό την εγκαθίδρυση μιας δημοκρατίας, όπου οι πολίτες θα ψηφίζουν τους νόμους τους.
Το φωνάζουν όλες οι πλατείες, αλλά αυτοί δεν το άκουσαν και δεν το πρόσεξαν. Σύντομα, θα πιεστούν και θα τους ακούσετε σε κάποιο μπαλκόνι να μιλούν για "άμεση δημοκρατία". Η απουσία κάθε αναφοράς στο πρώτο κείμενο δείχνει τις προθέσεις και τη βαρύτητα που δίνουν στην ουσία.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΞΗ , Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Βουλευτές θέλουν να γίνουν.

Η "οικονομία" δεν έχει λύσεις και δεν είναι επιστήμη. Οι άνθρωποι και η σκέψη τους, οι ιδέες που θα παράγουν και οι προτάσεις που θα βάλουν σε διαδικασία πράξης, θα φέρουν τη λύση. Ξέροντας ή ξεκαθαρίζοντας πού θέλουμε να πάμε, θα βρούμε το πώς.

Το κείμενο αντλημένο από τις παραδοσιακές λογικές του οικονομισμού-ωφελιμισμού, αναπαράγει τις λογικές του συστήματος , δεν στοχεύει στην ανατροπή του και απλώς προσθέτει μια ψηφίδα ακόμα στην κομματική πολυχρωμία.
Δεν μπορεί να κάμει υπέρβαση, γιατί δεν τη θέλει ή δεν την ξέρει.
Και το ΚΟΡΥΦΑΙΟ, που αποκαλύπτει τις προθέσεις τους:
Είναι Παγκόσμια Πρωτοτυπία να φτιάχνεις κόμμα, το οποίο να βάζει σαν πρώτη προτεραιότητα "την έξοδο από το ευρώ", δηλ. την ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!
Και τη κυρά Μαρία να ρωτήσετε, που δεν ξέρει γράμματα, θα σας πει πως η "υποτίμηση ενός νομίσματος" ΔΕΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΤΑΙ. Διαψεύδεται ως την Παρασκευή το πρωί και γίνεται το απόγεμα.
Μόνο κόμματα, σαν το ΚΚΕ, που δεν ενδιαφέρονται για εξουσία και ανατροπή, τα λένε, γνωρίζοντας ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ.
Καθείστε στο μπαλκόνι σας, τώρα, και αναλογιστείτε τι θα κάμετε τις καταθέσεις σας, (αν έχετε), τώρα που πλησιάζει η ώρα να γίνει κυβέρνηση ένα κόμμα που έχει "βασική επιδίωξη" την υποτίμηση του νομίσματος.
Θα τις αφήσετε στην τράπεζα; Ή θα τις αποσύρετε, για να τις ανταλλάξετε τη Δευτέρα με υποτιμημένο νόμισμα;
Μήπως, θα τις κρατήσετε για αργότερα, ώστε να έρθουν και οι καλύτερες ευκαιρίες φτηνής αγοράς;
Φροντίστε να πίνετε φραπέ, καθώς τα σκέφτεστε.
Ένα ακόμα κόμμα για την "επανάσταση του φραπέ".
Για να περνά η ώρα μας.
Για να βολευτεί η μιζέρια μας.
Μαζί θα πάμε, με τους όρους που θα καθορίσουν οι πολίτες και όχι οι "ειδικοί επί του χρέους".
 
ΥΓ.
Επειδή δε μας αρέσει η στείρα κριτική, ιδού ένα κείμενο, το οποίο "ομοϊδεάτες" του Καζάκη, προσπάθησαν δύο φορές να το ανατρέψουν σε ψηφοφορία. (Πήραν την ψήφο τους)

Η διακήρυξη της κεντρικής πλατείας Αργοστολίου

Πού διαφωνείτε, με το κείμενο που έχει τη σαφήνεια λέξεων, εννοιών και σκοπών, σε περίσσεια; Eίναι προφανείς οι προθέσεις εκείνων που προσπαθούν να αλλάξουν το νόημα του. Η "πλατεία" έχει το νου της.
(Η διακήρυξη στηρίχθηκε σε ένα κείμενο των παιδιών της "αυτονομίας ή βαρβαρότητα", eagainst.gr, και συμπληρώθηκε με προτάσεις πολιτών στην πλατεία Αργοστολίου. Το τελευταίο, για τους κακότροπους και για να ξέρουν όλοι, τους συντελεστές του) .
 
ΣΗΜ. "Ι": Η αρχική φωτογραφία δεν είναι "μαγική εικόνα". "Μαγική εικόνα" είναι η διακήρυξη του "Ενιαιού Παλλαϊκού Μετώπου":  Πρέπει να βρεις τι είναι αυτό που κρύβεται πίσω από τις λέξεις.
Ευτυχώς, τη γλώσσα μας έδωσαν ελληνική.

ΚΟΥΡΗΣ ΠΡΟΣ ΓΕΝ.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ

Ταχ.Δ/νση : Διοικητήριο
Τ.Κ. :28100
Τηλ :2671360530
Fax :2671028462
Πληροφορίες : Α. Παγουλάτου







Αργοστόλι, 21-06-2011
Α.Π: 25530/7748

ΠΡΟΣ:- Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
Μεσογείων 229 Τ.Κ.15561
Χολαργός Αθήνα



ΚΟΙΝ:- Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων
κ. Σπύρου Σπυρίδων
- Αρχηγό Σώματος Εθελοντών
Σαμαρειτών Διασωστών &
Ναυαγοσωστών Κεφαλληνίας
κ. Μοσχόπουλο Χαράλαμπο
- Μ.Μ.Ε.

Πρόσφατα ενημερωθήκαμε ότι στα πλοία ταχείας μεταφοράς τύπου ZUBR   έχουν δοθεί ονομασίες νησιών της Επτανήσου γεγονός που συνιστά ιδιαίτερη τιμή για την περιφέρειά μας. Οφείλουμε ειδικά να σας ευχαριστήσουμε για το γεγονός ότι ονομάσθηκε Κεφαλληνία L-180 το πρώην Ρωσικό 782 και Ιθάκη L-181 το πρώην Ουκρανικό U421 Ivan Pidubniy, γεγονός που αποτελεί μια αναγνώριση και μια λίαν σημαντική ηθική επιβράβευση των Κεφαλλήνων και Ιθακησίων ναυτικών μας και γενικά της ναυτικής παράδοσης της περιοχής μας.
Ως εκ τούτου θα παρακαλούσαμε ει δυνατόν, να μεριμνήσετε ώστε τα ως άνω πλοία, που φέρουν τα ονόματα των νησιών μας, να επισκεφθούν την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, προκειμένου να μας δοθεί η δυνατότητα να επιβιβασθούμε σ΄ αυτά και να τα γνωρίσουμε δια ζώσης. Αυτό θα προσέφερε χαρά και ικανοποίηση, τόσο στο ναυτικό δυναμικό της περιοχής μας, όσο και σε όλους εμάς που θα έχουμε την ευκαιρία, να ξεναγηθούμε στους χώρους τους.
Προσβλέπουμε στην θετική εξέταση του παρόντος αιτήματός μας.


Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ


ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΥ ΠΡΟΣ ΚΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗ .

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΥΠ ΑΡΙΘΜ 5
ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΣΤΙΣ Π.Ε ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ
Είναι γενικά γνωστή η μεγάλη σημασία και η μεγάλη αξία που έχουν για την ανάπτυξη και την προκοπή ενός τόπου ,τα έργα υποδομής.
Στις σημερινές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες με κύριο χαρακτηριστικό την οικονομική ύφεση και την ανεργία καθώς και τον μηδενισμό πρακτικά του ΠΔΕ της χώρας, η προώθηση και εκτέλεση τέτοιων έργων αποτελεί ευτυχές γεγονός που μπορεί να δράσει ανακουφιστικά για πολλές κοινωνικές ομάδες και για την ίδια την περιοχή των π.ε Κεφαλονιάς και Ιθάκης.
Υπάρχει πληθώρα έργων των οποίων οι πιστώσεις είναι εξασφαλισμένες ,είτε μέσω ΕΣΠΑ είτε μέσω ΚΑΠ και τα οποία δεν προωθούνται και δεν εκτελούνται . Δικαιολογία δεν υπάρχει καμμία αφού ο προϋπολογισμός της ΠΙΝ έχει ψηφισθεί εδώ και τρείς μήνες περίπου!
Ενδεικτικά αναφέρουμε τρία έργα και ζητούμε εξηγήσεις για την στασιμότητα στην διαδικασία υλοποίησης τους:

Λιμάνι Πισαετού ,έργο πολύ σημαντικό για την Ιθάκη το οποίο θα έπρεπε ήδη να εκτελείται. Υπεγράφη η σύμβαση με τον ανάδοχο; Αν όχι ,για ποίο λόγο; Τι προτίθεσθε να κάνετε για την επίσπευση και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου.

  • Επαρχιακή οδός Αργοστόλι-Αεροδρόμιο (είσοδος αεροδρομίου), έργο πολύ σημαντικό για ένα ευαίσθητο σημείο που είναι η πρώτη εικόνα των επισκεπτών της Κεφαλονιάς. Γιατί δεν προχωρεί η εκτέλεση του αφού έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος;
  • Προτομές των Κεφαλήνων Ριζοσπαστών και του Μικέλη Αβλιχου, ένα πολιτιστικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την κοιτίδα του ριζοσπαστισμού, το οποίο θα μπορούσε ταυτόχρονα να αξιοποιηθεί σαν τουριστικό αξιοθέατο. Γιατί εμποδίσατε την διεξαγωγή του μειοδοτικού διαγωνισμού που επρόκειτο να γίνει στα τέλη του περασμένου Γενάρη; Έκτοτε γιατί έχετε παγώσει το πρωτοποριακό αυτό έργο; Τι προτίθεσθε να κάνετε σχετικά;
  • Επίσης, ποια είναι η πορεία και η προοπτική ολοκλήρωσης των έργων: 1)Επείγουσες εργασίες κρηπιδότοιχου λιμένος Κιονίου 2) Μετακίνηση και ασφάλιση πλωτού κυματοθραύστη λιμένα Φρικών

Ο κατάλογος των ανάλογων με τα παραπάνω έργα θα μπορούσε να είναι μακρύς. Για την ώρα αρκούμαστε σ αυτά και επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε στο μέλλον.
Είναι φανερή η παντελής έλλειψη παραγωγής έργου εκ μέρους σας στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
Αντί να αναλώνεστε πώς να εμποδίσετε με σοφιστείες την λειτουργία της ΑΝ.Α.Σ.Α , αντί να αναλώνεστε σε επικοινωνιακού τύπου επιστολογραφία επί παντός επιστητού, προσπαθήστε να αξιοποιήσετε την ελέω Καλλικράτη δημόσια θέση σας για την προκοπή και την ανάπτυξη των νησιών μας.
Σε μια τέτοια προσπάθεια και πρακτική μπορείτε να υπολογίζετε στην στήριξη και την βοήθεια μας.

Αργοστόλι, 20/06/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α

ΚΟΥΡΗΣ ΠΡΟΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη
Πληροφορίες: Π. Σταθάτος
Τηλ. 26713-60507

Αργοστόλι, 21/06/2011
Αρ. Πρωτ. : Οικ 26880/8117

ΠΡΟΣ:

ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ &
ΙΘΑΚΗΣΙΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Πολιτιστικό Κέντρο
Γρ. Λαμπράκη 144
Πειραιάς 185 35
Τηλ. 2104227418
Φαξ. 2104227417

-Κοιν. – Μ.Μ.Ε. 
Θέμα: Ευχαριστήρια Επιστολή
Σχετ.: το από 07/06/2011 έγγραφό σας.

Έχοντας υπόψη το ανωτέρω σχετικό έγγραφό σας, στο οποίο μας ενημερώνεται για τις άκρως ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες σας που έχουν ως στόχο την τόνωση του τουρισμού μας, μέσω δράσεων τουριστικής προβολής, θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για το έργο σας και τις προσπάθειές σας. Η ευαισθητοποίηση αυτή αποτελεί ουσιαστική κίνηση ενίσχυσης και στήριξης, σε μια περίοδο έντονων οικονομικών δυσκολιών όπου βρίσκεται η χώρα μας και στην οποία περισσότερο από ποτέ η ανάπτυξη του τουριστικού τομέα θα δώσει τα απαραίτητα αναγκαία εφόδια, για την τόνωση της τοπικής οικονομίας, βοηθώντας την κοινωνική συνοχή των νησιών μας.

Είναι φάρος ελπίδας και αισιοδοξίας το πατριωτικό σας ενδιαφέρον, το οποίο πρωτίστως αποδεικνύεται με έργα και δράσεις, κινητοποιώντας και παρακινώντας τους απανταχού Κεφαλλονίτες και Θιακούς και προβάλλοντας εύστοχα τα πλεονεκτήματα του τόπου μας στο ευρύ κοινό.

Εκ μέρους του Κεφαλλονίτη και Θιακού κατοίκου των νησιών μας, σας ευχαριστούμε για την έμπρακτη συμπαράστασή σας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης
Σωτήρης Κουρής

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Το παιδί του λαού - ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Το παιδί του λαού - ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ιστορίες της δραχμής από τη ζωή

Αντιγραφή από ithacanet.gr
Δεν έχεις να πληρώσεις λογαριασμούς. Δεν έχεις να πληρώσεις τράπεζα.
Δεν έχεις να βάλεις βενζίνη. Δεν έχεις να ταϊσεις το παιδί σου.
Δεν μπορείς να βοηθήσεις το διπλανό σου.
Και "πρέπει" να είσαι στο δρόμο. (Έστω στην πλατεία).  Πού να βρεις χρόνο να γράψεις.
Ο δρόμος, κατά τους πιστούς της θρησκευτικής πολιτικής ορθοδοξίας είναι πιο "επαναστατικός".
Η αλήθεια είναι επαναστατική, αλλά που να τη βρεις.
Ευτυχώς, που τα θέματα στα δίνει ο δρόμος, η πλατεία και η ζωή.
Την ώρα που ο παλιός κόσμος καταρρέει, την ώρα που η αμφισβήτηση είναι το σπέρμα του νέου κόσμου, έρχονται και οι απεσταλμένοι των θεών, σωτήρες μας.
Σωρεία Σωτήρων έχουν βρει το φάρμακο και το πλασάρουν, ποικιλοτρόπως και κυρίως, χάρις στη δημαγωγία, την εξειδικευμένη γνώση τους και ακόμα ποιο ¨κυρίως" , χάρις στην άγνοια των πολλών.
Ακόμα και σήμερα, ο κόσμος ζητά κάποιον να τους χαϊδέψει τα αυτιά. Κάτι να πειστεί. Δεν ψάχνει μια λύση. Η πολιτική είναι θρησκεία: Να πιστέψει θέλει.
Μια Δευτέρα Παρουσία του Ανθρώπου, μια ευτυχισμένη μελλοντική στιγμή, υπόσχεται ο καθένας με τον τρόπο του. Αρκεί να τον πιστέψεις και να τον ψηφίσεις.
Κι όλοι μαζί, οι "εκπρόσωποι" οι νυν, οι τέως και οι επόμενοι,  σπεύδουν να προσφέρουν τη Συνταγή. "Εγώ ξέρω".
Κι όλα αυτά, γιατί χάρις σε χρόνια καλλιέργειας της αμάθειας, δεν μπορούμε να σκεφτούμε. Δεν έχουμε τα γνωστικά εργαλεία, δεν ξέρουμε τον τρόπο της "κριτικής σκέψης".

Όλοι αυτοί οι "Χριστοί" έχουν κι ένα άλλο χαρακτηριστικό. Δε λένε ποτέ όλη την αλήθεια και συνήθως, λένε κάτι που δεν πείθει τους πάντες. ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ.
Είναι η συμφωνία που έχουν κάμει με τον Μαμωνά, τον Τραπεζίτη: Ενώ η λύση είναι απλή έως απλοϊκή κι ενώ βρίσκεται μπροστά στα μάτια των "ειδικών" και των γνωστικών, εσείς θα λέτε κάτι ωραίο, αλλά πάντα ελλειπές. Να πειστούν μόνο κάποιοι λίγοι. Να αποκτήσουμε άλλη μια "διαίρεση", μαζί με τις παλιές, τις φθαρμένες και εκρηκτικές.  Αν έχουν έτσι τα πράγματα, θα έχεις χώρο και βήμα για  δημόσιο λόγο.

Την ώρα που καταρρέουν όλες οι βεβαιότητες των ανθρώπων, εμφανίζονται οι "Χριστοί", προσφέροντας νέες βεβαιότητες.
Ο Μαρξ είπε στην εργατική τάξη, που μόλις αφυπνιζόταν, πως είναι ο περιούσιος λαός. Ο καπιταλισμός είναι προορισμένος να καταρρεύσει κι εσείς να κυβερνήσετε. Μια πίστη έλειπε από τους ανθρώπους. Μια πίστη "επιστημονική"! "Επιστημονικός" υλισμός. Και επίστευσαν.
Ανάλογα πράγματα κα ισυμπεριφορές έπραξε ο Άνταμ Σμίθ και οι επίγονοι του, όπως ο Φρίντμαν. Η "ελεύθερη αγορά" είναι ο νέος Θεός κι εμείς οι Χριστοί του.  Και επιστεύσαμε.
Έτσι και τώρα:
Φταίει το ευρώ και η "έξοδος από αυτό, θα μας λύσει δια μιας, όλα τα προβλήματα".  Να πάρουμε στα χέρια μας το νόμισμα, να κάνουμε κουμάντο στη ζωή μας. Να πιστεύσουμε.

Έχοντας διδαχτεί επί χρόνια, πως η οικονομία, η αγορά, οι παραγωγικές δυνάμεις είναι ο Θεός που κινεί τα πάντα, κάπου εκεί ανάμεσα, ψάχνουμε τη λύση. Η οικονομία θα φέρει τη λύση και όχι οι αξίες μας, ο άνθρωπος και το νόημα που έχουμε δώσει στη ζωή μας.
Ώστε "το ευρώ" φταίει και όχι οι άνθρωποι που το κατέχουν και το διαχειρίζονται;
Δεν θα πούμε άλλα, γιατί θάρθει η ώρα του αρμαγεδώνα. Πριν τη Δευτέρα Παρουσία της δραχμής.
Κάποιοι οραματίζονται αριστερές δικτατορίες, αλλά το ελάχιστο που θέλουν είναι μια βουλευτική έδρα,  σαν "εκπρόσωποι" ενός μικρού και αδύναμου καθεστωτικού κόμματος.
Αυτό επιδιώκουν, διαιρώντας, και όχι να "μας σώσουν". Μόνοι μας θα σωθούμε κι ας έχουμε κάψει τα μυαλά μας.

Ιστορία από τη ζωή (διδακτική):
Μια συντεχνία 25 ελεύθερων επαγγελματιών έχει ένα μέρος των εισοδημάτων της, από μια σύμβαση με το δημόσιο. Το δημόσιο για λόγους οικονομίας , διακόπτει τη σύμβαση με τους πέντε.
Πέφτει στο τραπέζι πρόταση , να αρνηθούν ΟΛΟΙ την υπογραφή σύμβασης, ως ότου το δημόσιο αναγκαστεί να υπογράψει και με τους πέντε.
Η πλειοψηφία αποφάσισε να στελεί "διαμαρτυρία" στην κυβέρνηση για τους πέντε και να υπογράψουν σύμβαση.
Το ευρώ μας φταίει; Η δημοκρατία είναι η λύση; Οι Σωτήρες λείπουν από το τραπέζι μας;

Γι' αυτά τα ερωτηματικά, ένα σοφό κείμενο μιας μικρής πλατείας πρόλαβε να γράψει: "Η δημοκρατία είναι το μέσο. Το ζητούμενο είναι το νόημα της ζωής. Τα πολλά νοήματα της ζωής".  (Κι έχουν πέσει επάνω του, να του αλλάξουν τα φώτα).
Όλα τα προηγούμενα "συστήματα" και "λύσεις", είναι μέρος μιας ιδεολογίας που λέγεται οικονομισμός- ωφελιμισμός. Όλες οι μεγάλες ιδεολογίες του καιρού μας είναι μία.  Προσπαθούν να μας πείσουν πως όλα είναι στη βάση ενός ατομικού συμφέροντος που εύκολα γίνεται συλλογικό, με οικονομίστικες συνταγές. Έχουν ξεχάσει πως δια ανατάσεως της χειρός οι Αθηναίοι οδηγήθηκαν στην καταστροφική εκστρατεία στη Σικελία και με δημοκρατικό τρόπο έσφαξαν τους Μήλιους.

ΥΓ.
Άκουσα την ιστορία με τη συντεχνία, όταν είχα μπει στις σκέψεις, για λόγους αλληλεγγύης , να προτείνω
-να μην πληρώσουμε ΔΕΗ, τώρα, που το 30% των λογαριασμών είναι σε καθυστέρηση.
-Να μην πληρώσουμε τράπεζες, όσοι μπορούν, τώρα που ο ένας στους δύο απειλείται με κατάσχεση.
-Να μην πληρώσουμε τίποτα, ως ότου όλα γίνουν δημόσια και ειλικρινά δικά μας.

Τέτοια σκεφτόμουν, περιμένοντας τη δραχμή, αλλά ακούγοντας την ιστορία, σώπασα. Θα περιμένουμε τη δραχμή. Τότε, θα αποφασίζουμε , κατά πλειοψηφία, ποιος θα την έχει και ποιος όχι.
Και δεν χρειάζεται να ξέρουμε ποιος θα την διαχειρίζεται. Θα την "κρατικοποιήσουμε". Και δεν χρειάζεται να ξέρουμε ποιος θα διαχειρίζεται το "κράτος". Αρκεί να έχουμε πίστη.
Οι πιστοί δεν χρειάζονται γνώση. Μόνο πίστη. Και φυσικά, αφού δεν ξέρουν, δεν χρειάζονται και δημοκρατία.
Άλλη ιστορία:
Επιμένει, κι ας έχει καταψηφιστεί δύο φορές, να λέει ο μασκοφόρος δημοκράτης:
"Να μη λέμε "άμεση δημοκρατία". Να λέμε "πραγματική δημοκρατία".
Το τυρί το δείχνουν. Τι φάκα, ας τη δούμε μόνοι μας.

Είμαστε άνθρωποι του τάληρου, είτε με ευρώ είτε με δραχμή.

(Στη φοτό , κήπος)

ΔΩΡΟΝ ΑΔΩΡΟΝ !



Μετά τη λήξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου τη Τετάρτη 15-06-11,πολλοί συμπατριώτες μας σχολίαζαν ότι «σήμερα ήταν ο απόλυτος εξευτελισμός, πιάσαμε πάτο». Είχαν δίκιο για το πρώτο συμπέρασμά τους όχι όμως και  στο δεύτερο. Δυστυχώς, το πηγάδι της απαξίωσης και του εξευτελισμού, του θεσμού και της προσβολής των πολιτών, είναι δίχως πάτο. Ο κατήφορος της δημοτικής αρχής δεν σταματάει εύκολα, πολύ περισσότερο μάλιστα αφού ουδείς από το συνδυασμό της φαίνεται να βάζει λίγο φρένο. Αντίθετα ,επιχαίρουν γι' αυτές τις  συμπεριφορές και τις επικροτούν είτε δια της φωνής είτε δια της σιωπής τους. Κατρακυλούν όλοι μαζί και παρασύρουν σ' αυτόν τον κατήφορο τον τόπο και την πολιτική ζωή του.
Κληθήκαμε στην προαναφερόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μεταξύ άλλων θεμάτων να αποφασίσουμε για την «ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΣΟΥ 80.000,00 €» με εισηγητή  το Δήμαρχο! Ο προβληματισμός μας για τον παράδοξο τίτλο διασκεδάστηκε σύντομα ,όταν ενημερωθήκαμε ότι δεν πρόκειται για έγκριση καταβολής της αμοιβής του Δήμαρχου-αυτά ειναι τα έξοδα παράστασης- αλλά για έγκριση καταβολής εξόδων που ο ίδιος έχει κάνει -οπως ισχυρίζεται- απο την έναρξη της θητείας του μέχρι σήμερα! Και μόνο το ύψος του ποσού ηταν αρκετό για να φέρει αναστάτωση στη κοινωνία μας.
Πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου παρουσιάζεται αιρετός να ζητά να εισπράξει από το Δήμο ένα τόσο υπέρογκο ποσό, το οποίο  διέθεσε απο τη τσέπη του- όπως ο ίδιος λέει- για ανάγκες του Δήμου!
Ύστερα από τις εντονότατες αντιδράσεις των πολιτών, κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας άρχισαν να ψιθυρίζουν ότι δεν θα ψηφίσουν να δωθούν οι 80.000,00Ε. Έτσι βρήκαν σαν συμβιβαστική λύση τη προσφιλή τους: να ... δουλέψουν για μια ακόμη φορά τους... κοινούς θνητούς! Τι σκέφτηκαν; Παραθέτουμε το έγγραφο που μας επιδόθηκε την ώρα της συνεδρίασης:
ΕΞΟΔΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΠΟ 01/01/2011 ΕΩΣ 15/06/2011
1.Προσωπικό τηλέφωνο Δημάρχου  2.500 €
2.Αεροπορικά εισιτήρια  6.500€
3.Ξενοδοχεία  3.400€
4.Πληρωμές προσωπικού  26.000€
5.Βενζίνες-πετρέλαια   4.400€
6.Tοπογράφοι(αμοιβή-έξοδα κίνησης-διαμονή-φαγητό)   16.000€
7.Μελέτη αεροδρομίου  5.000€
8.Περίφραξη αρχαιολογικού χώρου  9.000€
9.Μεταφορά Δημαρχείου  2.000€
10.Προσωπικό ανασκαφών Αγ. Αθανασίου  2.200€
11.Φαγητό αρχαιολόγων  1000€
12.Ενοίκια γραφείου Εθνικής  Αντίστασης   1.500€
13.Προσφορά εργασίας Νίκης Κασσιανού-Παναγιωτοπούλου προς το Δήμο     8.500€
14.Διάφορες πληρωμές μικροεξόδων απο Νίκη Κασσιανου -Παναγιωτοπούλου προς τον Δήμο 2.000€
15.Γεύματα  και ταξί στην Αθήνα και Κεφαλονιά για συναντήσεις που αφορούν τον Δήμο  2.000€
16.Aνθοπωλείο ,υποχρεώσεις Δημάρχου   1.200€                                                            
 ΣΥΝΟΛΟ    94.500€
(ΜΕΙΟΝ)  EΣΟΔΑ ΑΠΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ (4 ΜΗΝΕΣ Χ 2.300€)   92.000€                                                  
 ΠΡΟΣΦΟΡΑ   ΔΗΜΑΡΧΟΥ  85.300€
To ανωτέρο ποσό το κάνω δωρεά στο Δήμο Ιθάκης με το αίτημα να εκδοθεί ψήφισμα ,με το οποίο το Δημοτικό Συμβούλιο να αποδέχεται την δωρεά μου προς τον Δήμο και να μου ευχηθεί να συνεχίσω το δημιουργικό μου έργο.
Ο Δήμαρχος
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΟΣ
Δυστυχώς αυτό το αίτημα, όπως ακριβώς το διαβάζετε, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία απο το Δημοτικό Συμβούλιο!
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ.
Α. Εκαναν αποδεκτή υπέρ του Δήμου μια δωρεά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!
Β. Αποφάσισαν, οτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ,ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ -ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ- Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ:
1. ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ απο το προσωπικό του κινητό 2.500€. !ΟΥΔΕΙΣ αιρετός μέχρι σήμερα ζήτησε τέτοια δαπάνη εκτός απο τον  σημερινό Δημαρχο και τον προκάτοχό του κο Βασιλόπουλο!
2. ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ 6.500€! Προφανώς.... συνόδευε τον Πρωθυπουργό στα υπερατλαντικά ταξίδια του για τη σωτηρία της χώρας!
3.ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 3.400€ . ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ... ΣΟΥΙΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
4. ΒΕΝΖΙΝΕΣ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΤΟΥ 4.400 Ε!  ΚΥΡΙΟΙ... ΜΗΠΩΣ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ;
5. ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ  ΡΟΥΜΑΝΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ 16.00Ε .Aν και δεν  τους έφερε το Δ.Σ,η πληρωμή τους εγκρίθηκε εκ των υστέρων στο προυπολογισμό του Δήμου,οπότε για ποια... δωρεά συζητάμε!
6. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 26.000€ δηλαδή:
α.πληρωμή 2 εργατών καθαριότητας. Η σύμβαση αυτών που ανέφερε έληξε 20-5-11, επομένως τι τους πλήρωσε;
β. πληρωμή  ...κάποιων που καθαρίζουνε !Προσωπικά έναν που ξέρω τον γνώρισα οταν με κάλεσε φίλος να συμβάλλω κι εγώ με τον οβολό μου να του καλύψουμε τα έξοδα να γυρίσει στο σπίτι του,αφου ο Δήμαρχος που θα τον πλήρωνε...δεν ηρθε στο ραντεβού του!
γ. ΑΜΟΙΒΗ  ΝΙΚΟΥ ΤΑΜΠΑΚΙΔΗ! Ο συγκεκριμένος κυκλοφορεί πότε-πότε στο Θιάκι φέροντας τον τίτλο του πρώην δημάρχου Αγ. Αναργύρων και νυν συμβούλου του Δήμαρχου Ιθάκης. ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ, ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΦΑΝΗ, ΜΕ ΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΟΥΤΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΤΑΜΠΑΚΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΘΕΙ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΕΒΑΛΕ Η ΑΠΛΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΝΟΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΟΝΩΝ!!!!!
Γιατί λοιπόν ο Δήμος οφείλει να του καταβάλει οποιαδήποτε αμοιβή;Για ποιες υπηρεσίες του προς το Δήμο πρέπει να πληρωθεί ο κος Ταμπακίδης ώστε να είμαστε ευγνώμονες στον Δήμαρχο που τον πληρώνει ο ίδιος και δεν ξοδεύεται ο δημότης; Και αφου τον πληρώνει ο ίδιος ο Δήμαρχος τότε τι δουλειά είχε μέσα στο φάκελο του Δημοτικού Συμβουλίου, το ακόλουθο σημείωμα για έγκριση της παρακάτω δαπάνης: «Κύριε Πρόεδρε, κατόπιν συνεννόησης με τον κ. Δήμαρχο παρακαλώ οπως εισηγηθείτε στο Δημοτικό Συμβούλιο την έγκριση διάθεσης πίστωσης συνολικού ποσού 1000€ για τη φιλοξενία του ειδικού συμβούλου του Δήμου για όσες φορές έρχεται στην Ιθάκη εντός του έτους κατόπιν εντολών του Δημάρχου». ΤΕΛΙΚΑ :
-Απο ποιόν πληρώνεται ο Ταμπακίδης;
-Με ποια διαδικασία αναγορεύτηκε ως ειδικός σύμβουλος;
-Τι σχέση έχει με το προβλεπόμενο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Δήμου ύψους 30.000 €;
-Πόσους ειδικούς συμβούλους έχει ο Δήμος Ιθάκης, πόσο κοστίζουν ετησίως και τι προσφέρουν;
7. ΜΕΛΕΤΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 5.000 € ! Τι είδους μελέτη αεροδρομίου είναι αυτή και ποιός την ανέθεσε, θα το δούμε οταν έρθει για έγκριση στο Δ.Σ και μάλιστα ΜΟΝΟ με 5000€!!!.
8. Τα ποσά για την Περίφραξη αρχαιολογικού χώρου 9.000 €,το προωπικό ανασκαφών 2200 Ε,φαγητό αρχαιολόγων 1000Ε, ας δεχτούμε οτι τα πλήρωσε ο Δήμαρχος απο την τσέπη του αν και το Δημοτικό Συμβούλιο έχει εγκρίνει να δοθούν 80.000€  στους αρχαιολόγους για τέτοιες δαπάνες.Βεβαίως, προτιμότερο θα ηταν να φροντιζε η δημοτική αρχή να ενεργοποιηθεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας-Πανεπιστημίου Ιωαννίνων -ΥΠΠΟΤ προυπολογισμού 115.000€, η οποία προβλέπει όλα τα παραπάνω.Μια σύμβαση που λήγει τις 30-06-11 και αν δεν ενεργοποιηθεί, θα χαθούν τα χρήματα!
9. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ 2.000€. Δεν φτάνει που εντελώς αυθαίρετα άδειασε το δημοτικό κατάστημα και άφησε ενα ιστορικό κτίριο ανενεργό για το Δήμο, πρέπει ο Δήμος να τον πληρώσει και να του πει και ευχαριστώ!
10. ΕΝΟΙΚΙΑ γραφείου Εθνικής Αντίστασης 1500€ .Eβγαλε άρον άρον την Π.Ε.Α.Ε.Α απο το γραφείο που της είχε παραχωρήσει ο Δήμος, αναγγέλοντας οτι θα γκρεμίσει σε ... δυο μέρες τις παλιές αποθήκες του Δήμου! Εχουν περάσει αισίως 6 μήνες και οι αποθήκες στέκουν εκεί ... αγέρωχες σαρκάζοντας τις εμμονές της Δημοτικής Αρχής να μην ακούει κανέναν και να θεωρεί οτι με το αποφασίζω και διατάζω λύνονται τα προβλήματα!Γιατί ο Δήμος πρέπει να πληρώσει τις συνέπειες μιας τέτοιας νοοτροπίας;
10. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ 8.500 Ε ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΙΚΡΟΕΞΟΔΩΝ ΑΠΟ Ν.ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ 2.000€.
Aντι οποιουδήποτε σχολίου παραθέτω το περί ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΘΑΚΗΣ ΤΗΣ 14-01-2011.
«Μετά απο έκκληση του Δημάρχου Ιθάκης κου Κασσιανού για προσφορά εθελοντικής εργασίας διαφαίνονται οι πρώτες ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ απο τους συμπολίτες μας.
Είναι πολυ σημαντικό και τιμητικό, οτι (...) ο Δήμαρχος επέλεξε τον εθελοντισμό και ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΠΑΛΑΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ(!)
Τα άτομα που προσφέρουν εθελοντική υπηρεσία στον Δήμο είναι τα ακόλουθα:
1. ΠΑΝΔΩΡΑ ΜΑΝΙΑ συνταξιούχος-υπαλληλος δημοσιογραφίας
2. ΝΙΚΗ ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ, εκπαιδευτικός-επιχειρηματιας.
Ο Δήμαρχος προτίθεται να καλεί για τις ανάγκες του Δήμου πανστρατιά εθελοντών για να βοηθήσουν ανευ κόστους».
Αυτά τον Ιανουάριο! Τι άλλαξε απο τότε και οι... εθελοντές τον Ιούνιο θέλουν χρήμα! Τίποτα δεν άλλαξε. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ,ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!
11. Γεύματα και ταξί  2.000 Ε  και ανθοπωλείο 1200 ?Ε για υποχρεώσεις δημάρχου και για συναντήσεις που αφορούν το Δήμο.Αφου φτάσαμε σ'αυτο σημείο, απο τα εκατομμύρια που θα έρρεαν στο Δήμο,να διεκδικούμε τέτοιες δαπάνες, τότε...απολειτουργήσαμε!
Αυτά αποφάσισαν  είτε συνειδητά είτε υπο πίεση είτε αφελώς, όσοι ψήφισαν αυτό το προκλητικό και απαξιωτικό αίτημα.
Εκτός απο τα όσα αναφέραμε ,προκύπτουν και άλλα ερωτήματα σχετικά με τα όσα πρωτοφανή αναδείχθηκαν κατα τη συζήτηση αυτού του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο:
1.ΤΟ ΘΕΜΑ  μπήκε στην ημερήσια διάταξη ως έγκριση εξόδων αλλά ψηφίστηκε ως αποδοχή δωρεάς και σε κάθε περίπτωση στο φάκελο των θεμάτων του Δ.Σ δεν υπήρχε εισήγηση για το τι θα συζητήσουμε.Δηλαδή ο καθένας μπορεί να εισάγει οποιοδήποτε θέμα για συζήτηση στο Δ.Σ χωρίς να παρουσιάζει στοιχεία που να εξηγούν το θέμα και να αιτιολογούν τη συζήτησή του; Κατά τη κοινή λογική αλλά και τον κανονισμό του Δημοτικού Συμβουλίου, ΟΧΙ!
2. ΑΠΟ ΠΟΥ προκύπτει, απο ποια αναγκαιότητα,οτι οι δαπάνες που προαναφέρθηκαν πρέπει να βαρύνουν το Δήμο Ιθάκης και κατά συνέπεια οφείλει ο δημότης να είναι ευγνώμων στο Δήμαρχο που τις πληρώνει απο τη τσέπη του;
3. ΜΕ ΠΟΙΕΣ εντολές και ποιές εγκρίσεις του Δ.Σ πραγματοποίησε ο Δήμαρχος τις παραπάνω δαπάνες, για τις οποίες ζήτησε να του καταβληθούν τα χρήματα που κατέβαλε;
4. ΜΠΟΡΕΙ ο οποιοσδήποτε αιρετός ,μέσα στα πλαίσια των καθηκόντων του, να ξοδεύει κατά το δοκούν και ασύστολα, και να έχει την απαίτηση , αφενός να τον ευγνωμονούμε που δεν θα πληρώσει ο Δήμος αυτές τις δαπάνες, αφετέρου   το Δ.Σ να του εκφράζει τις ευχαριστίες του; Δηλαδή ο κάθε πολίτης της Ιθάκης πρέπει να ευγνωμονεί τον Δήμαρχο γιατί ο Δήμαρχος για παράδειγμα:
αντι να πάει στο Αργοστόλι με το καράβι της γραμμής και το αυτοκίνητό του και να πληρώσει ο Δήμος 50€ για τη μετακίνησή του, πάει με το σκάφος του και με ταξί με κόστος  1000€ αλλά αφου αυτα τα λεφτά δεν μπορεί να τα πάρει απο  τον Δήμο όπως ζήτησε, τα ... χαρίζει! Και θα πρέπει να τον ευχαριστήσουμε γι' αυτή την ...δωρεά! Και το Δ.Σ ... εκδίδει ψήφισμα ,το οποίο θα μείνει στην ιστορία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως μνημείο εξευτελισμού ανθρώπων και θεσμών!
5. Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ δωρεά του δήμαρχου είναι ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ. Θα πρέπει δηλαδή ο Δήμος να εγκρίνει όλες αυτές τις δαπάνες που έκανε ο Δήμαρχος,να θεωρήσει οτι έγιναν ύστερα απο αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων,οτι οι δαπάνες αυτές εξυπηρετούν τις ανάγκες του Δήμου και το συμφέρον του δημότη και τέλος τα εντεταλμένα όργανα να βεβαιώσουν οτι  καλώς έγιναν.Τι απ' όλα αυτά συνόδευε το θέμα με την κατάθεσή του στο Δ.Σ;ΤΙΠΟΤΑ!
6. Η ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ του συνάδελφου  Διονύση Γρίβα προσπάθεια, να συγκριθεί η συγκεκριμένη υποτιθέμενη δωρεά με αυτές των μεγάλων δωρητών και ευεργετών του νησιού μας Καλλίνικου, Σταθάτου κ.λ.π, αποτελεί προσβολή για την μνήμη των τελευταίων, αποτελεί ύβρη αλλά και δείγμα οτι η πλειοψηφία του Δήμου ,έχει χάσει πλέον κάθε αίσθηση του μέτρου, αν την είχε ποτέ!
Είναι βέβαιον οτι η συγκεκριμένη απόφαση ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ απο κανένα αρμόδιο υπερκείμενο όργανο! Ετσι, πάλι το σώμα του Δ.Σ θα υποστεί μια ακόμη πράξη απαξίωσης. Σίγουρα όμως η προσβολή θα είναι απείρως μικρότερη, απο το να υπάρχει στην ιστορία του Δήμου μια τέτοια απόφαση!
ΧΡΗΣΤΟΣ   ΣΚΛΗΡΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ   ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Αναρτήθηκε στο www.ithacanews.gr

ΠΑΣΕΓΕΣ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.


Καλούνται οι Αγρότες (παραγωγοί, κτηνοτρόφοι) της Κεφαλονιάς
v κάτοχοι δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης,
v ενταγμένοι στα αγροπεριβαλλοντικά μέτρα
Ø εξισωτικής αποζημίωσης,
Ø βιολογικής γεωργίας, 
Ø βιολογικής κτηνοτροφίας
να προσέρχονται στο χώρο της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ (πρώην Νομαρχία), στο Αργοστόλι, για:
*    Υποβολή και έλεγχος αίτησης επιδότηση ΟΣΔΕ 2011
*    Υποβολή και έλεγχος Καλλιέργειας / Εκτροφής ΕΛ.Γ.Α. Έτους 2011
*    Υποβολή και έλεγχος Μητρώου Αγροτών.
*    Έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με τις επιδοτήσεις
*    Διευκρινήσεις και  ενστάσεις για τυχόν εκκρεμότητες σε πληρωμές
*    Αντίγραφα πρωτοκολλημένων  αιτήσεων ενιαίας ενίσχυσης.

Τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες αλλά και για καθορισμό ραντεβού: 2671360500, 2671360605

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ.

Α
ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΙ.ΠΕ, Τ.Κ. 28 100, Αργοστόλι
ργοστόλι,
19 Ιουνίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΥΟ ΗΜΕΔΑΠΩΝ
ΓΙΑ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΘΟΡΑΣ

Συνελήφθησαν, την 18-6-2011 στο Ληξούρι , από αστυνομικούς του Τμήματος Παλικής δύο ημεδαποί, ένας 40χρονος και 24χρονος, κατηγορούμενοι για διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς.
Ειδικότερα την 17-6-2011, καταγγέλθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Παλικής ότι άγνωστοι δράστες περί ώρα 02.00’ της ιδίας προξένησαν φθορά ενός αγάλματος (προτομή Ευαγγέλου Τυπάλδου Μπασιά), δύο μεγάλων κεραμικών γλαστρών, δύο καλαθιών απορριμμάτων και τεσσάρων ρυθμιστικών πινακίδων που υπήρχαν στην πρόσοψη του πρώην Δημαρχείου Παλικής.
Αμέσως υπήρξε άμεση κινητοποίηση της Υπηρεσίας, με εκτεταμένες και μεθοδικές αναζητήσεις, προσαγωγές υπόπτων και μετά από αξιοποίηση στοιχείων της έρευνας, αστυνομικοί του Τμήματος Παλικής συνέλαβαν τους ανωτέρω δράστες.
Συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
/////////////////////////////

Α
ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΙ.ΠΕ, Τ.Κ. 28 100, Αργοστόλι
ργοστόλι,
20 Ιουνίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΛΛΗΨΗ ΗΜΕΔΑΠΟΥ
ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ

Συνελήφθη, την Κυριακή (19-6-2011) βραδινές ώρες στο Αργοστόλι, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου Κεφαλληνίας, ένας (1) ημεδαπός, ηλικίας 24 ετών, κατηγορούμενος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο αστυνομικής έρευνας, καταλήφθηκε ο ανωτέρω δράστης να έχει στην κατοχή του τα ακόλουθα:
  • Μία (1) νάιλον συσκευασία η οποία περιείχε μικροποσότητα ηρωίνης
  • Το χρηματικό ποσό των εξακοσίων πενήντα (650) ευρώ προερχόμενο από εμπορία ναρκωτικών ουσιών.
Συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
/////////////////////////////