Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ανησυχούν για εξεγέρσεις και μιλούν για πραξικόπημα και εμφύλιο

Αντιγραφή από το ithacanet.gr
Άρθρο |
Εμείς το ξέρουμε από καιρό. Αστυνομικοί και στρατιωτικοί εκφράζουν ποικιλοτρόπως και δημοκρατικά τη δυσαρέσκεια τους.
Ένα μεγάλο τμήμα τους έχει ξεκαθαρίσει πως δεν θα χρησιμοποιηθεί ενάντια στο λαό και παίρνουν μέρος στις κινητοποίησεις.
Κάτι λίγοι πραιτωριανοί εκτελούν τις εντολές της χούντας ενάντια στο λαό. Στην Κερατέα, ήταν δεκάδες οι αρνήσεις και οι ασθένειες. Προσπαθούν με την τρομοκρατία να υποχρεώσουν τους ένστολους σε αντιλαϊκή δράση.
Πριν λίγες μέρες, αστυνομικοί στο Αργοστόλι κρέμασαν πανό διαμαρτυρίας κατά της κυβέρνησης ...στο Αστυνομικό Τμήμα! Δεν γνωρίζουμε αν έγινε και αλλού.

Τα διεθνή ΜΜΕ παρουσιάζουν την κατάσταση, με το δικό τους τρόπο. Μιλούν για πραξικόπημα και εμφύλιο.
Όταν μιλούν έτσι, είναι αυτά που επιθυμούν. Η "δημοκρατική" Ευρώπη των ελίτ, χωρίς τη μάσκα της!
Δεν παρουσιάζουν στοιχεία, για μια τέτοια απειλή, παρά μόνο την αυξανόμενη δυσαρέσκεια των ένστολων ελλήνων, για τις μεθόδους καταστολής και την εμφάνιση στρατιωτικών στις διαδηλώσεις.
Η "πρόσκαιρη" παραίτηση Παπανδρέου τους πανικόβαλε, για τις δυνατότητες των διαδηλώσεων.
Μιλούν για σενάρια Αρμαγεδώνα κατά των τραπεζών, εξ αιτίας των ευρωπαϊκών διαδηλώσεων.
Αναφέρονται και στη δήλωση Baroso, Πρoέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το περασμένο έτος  όταν είπε "να φοβούνται ότι αρκετές χώρες της Νότιας Ευρώπης μπορεί να πέσουν θύμα εμφυλίου πολέμου και η δημοκρατία τους θα χαθεί".
Το πιο σημαντικό τους επιχείρημα είναι η δήλωση μιας Ένωσης Απόστρατων Αξιωματικών: "ο στρατός δεν θα ανεχτεί παραβίαση του Συντάγματος και α υπερασπιστεί την εθνική κυριαρχία", που αναφέρεται στο εθνοπροδοτικό κείμενο του "ενδιάμεσου".
Επικαλούνται "άγνωστες δηλώσεις" Βενιζέλου που μιλούν για "επικίνδυνες δραστηριότητες" αξιωματικών.

Και η τρομοκρατία των ΜΜΕ καλά κρατεί, αλλά δεν θα περάσει.
Εδώ θα βρείτε την οργάνωση και την ανακοίνωση που επικαλούνται. 

Οι υπερβολές των διεθνών ΜΜΕ υποδηλώνουν πανικό και σκοτεινές επιθυμίες.
  Β.Σ. Μια πανικόβλητη χούντα, που δεν διστάζει να απειλήσει ακόμα και με τανκς! Χαφιέδες και υπηρέτες της παγκόσμιας τοκογλυφίας, ξοφλημένοι κουκουλοφόροι στο τέλος της βρομερής καριέρας τους! Μιλούν για την Πατρίδα αυτοί που την ξεπούλησαν στην διεθνή χρηματηστιριακή  μαφία!
 Η ιστορία θα τους γράψει στα πιο μαύρα και ελεεινά κατάστιχά της!
 

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η ιστορία του δονητή

 Aντιγραφή από το Infoblog

Το έτος 1880, κουρασμένος από το χέρι του, αφου έπρεπε να αυνανίζει χειροκίνητα τις γυναίκες ασθενείς , ο Δρ Joseph Mortimer Granville θα κατοχυρωσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τον πρώτο ηλεκτρομηχανολογικό δονητή με φαλλικό σχήμα. Κατά τη διάρκεια του δέκατου ένατου αιώνα, το μασάζ της κλειτορίδα θεωρούταν η μόνη κατάλληλη αγωγή κατά της υστερίας, έτσι ώστε εκατοντάδες γυναίκες πήγαιναν κάθε μέρα στο γιατρό τους για μασάζ στην περιοχή της κλειτορίδας και να οδηγηθούν σε ένα «υστερικό παροξυσμό», γνωστό σήμερα ως οργασμό. Η Υστερία, που διαγνώστηκε ως ασθένεια,(οι Έλληνες την είχαν περιγράψει σαν «μήτρα φλογερή,») γίνεται ένα είδος πανούκλας μεταξύ των γυναικών της εποχής. Κάθε παράξενη συμπεριφορά που περιελάμβανε – άγχος, ευερεθιστότητα, σεξουαλικές φαντασιώσεις – θεωρούταν ως ένα σύμπτωμα και η ασθενής αποστέλλοταν αμέσως για να παρει ένα χαλαρωτικό μασάζ. Στο τέλος του δέκατου ένατου αιώνα, ο αριθμός των γυναικών που επισκέπτεται τα ιατρεία είναι τέτοιος ώστε οι γιατροί, αρχίζουν να κουράζονται με το χέρι και ψάχνουν να εφεύρουν κάτι αποδοτικό, για να συνεχίσουν την δουλειά τους. Η ποικιλία των δονητών, μετα την ανακαλυψη του γιατρού Granville, είναι πολύ μεγάλη. Μοντέλα κάνουν την εμφάνιση τους που κινούνται με ηλεκτρικό ρεύμα, ενώ άλλα λειτουργούν με μπαταρίες ή αέριο, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με πετάλια. Οι συσκευές έχουν ταχύτητες που κυμαίνονται 1000 με 7000 παλμούς ανά λεπτό και σύντομα οι τιμές θα γίνουν προσιτές για οικιακή χρήση. Μοντέλα όπως η «Universal Barker,» και η «Gyro-Lator» θα αρχίσουν να διατίθενται στο εμπόριο μέσω των εθνικών εφημερίδων. «Η Δόνησης είναι η ζωή» – λένε κάποιες διαφημίσεις .
Σε πολλους γυναικίους καταλόγους ο δονητής διαφημίζεται ως ένα εργαλείο κατά της πίεσης και του άγχους των γυναικών, καθώς και ως το μυστικό της νεότητας. Η χρήση του δονητή φτάνει σε τέτοια ακραία σημεία που ορισμένα μοντέλα περιλαμβάνουν ένα ρυθμιζόμενο ανταλλακτικό οταν χαλάσει απο την χρήση ο βασικός. Παρά τα όσα μπορεί να μας φαίνονται εμάς σήμερα, σε εκείνα τα χρόνια η εφαρμογή του δονητή στην κλειτορίδα ήταν αποκλειστικά μια ιατρική πρακτική. Τα προβλήματα και τα ταμπού αρχίζουν αργότερα, μετά το 1920, όταν οι δονητές κάνουν την εμφάνιση τους στις πρώτες πορνογραφικές ταινίες. Από εκείνη τη στιγμή, ο δονητής αρχίζει να χάνει την εικόνα του ιατρικού εργαλείου και θα αποκτήσει μια αρνητική χροιά, και θα κρατήσει αυτός ο σκιερός χαρακτήρας μέχρι σήμερα.

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ. ΤΙ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος

Στο πρόσφατο Περιφερειακό Συμβούλιο της Ιθάκης, παρά το γεγονός ότι ετέθη ως θέμα συζήτησης εκτός ημερήσιας διάταξης, δεν συζητήθηκε τελικά για διαδικαστικούς λόγους Η ΑΝΑΜΙΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΙΘΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΝΕΞΗ ΕΑΣ Κ-Ι ΚΑΙ ΠΑΣΕΓΕΣ.

Για τον λόγο αυτό είμαστε αναγκασμένοι να διατυπώσουμε την θέση μας σχετικά με τα γεγονότα ,όπως έχουν εξελιχθεί.
Η παρέμβαση της Περιφέρειας δια του αντιπεριφερειάρχη κρίνεται ως απαράδεκτη, παράτυπη και αντιδεοντολογικη.
-
με ποιο δικαίωμα παρεμβαίνει ανάμεσα σε δύο όργανα του συνεταιριστικού κινήματος; Οι διαφορές τους και τα προβλήματα που προκύπτουν λύνονται και πρέπει να λύνονται από τα συμβούλια και τις συνελεύσεις που είναι θεσπισμένα και εκλεγμένα στο συνεταιριστικό κίνημα και συμμετέχουν οι ίδιοι οι αγρότες και κτηνοτρόφοι.

-
Με ποιο δικαίωμα και ποια εξουσιοδότηση παραχώρησε δημόσιους χώρους της Περιφέρειας σε ιδιώτες της ΠΑΣΕΓΕΣ, που είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου; Δηλαδή όποιος ιδιώτης επαγγελματίας του ζητήσει γραφεία, θα του παραχωρεί; Δεν είχε την παραμικρή εξουσιοδότηση του ΠΣ για να το πράξει αυτό και είναι έκθετος.

-
Και όχι μόνο αυτό. Αλλά πράττοντας έτσι παραβιάζει κατάφωρα ομόφωνη απόφαση του ΠΣ πριν από λίγες ημέρες ,που καταδίκασε την ανάλογη επέμβαση της ΕΑΣ Αγρινίου στον χώρο δικαιοδοσίας της ΕΑΣ Κέρκυρας! Και οποία σύμπτωση: όπως διαβάζουμε στον τοπικό τύπο οι εντεταλμένοι της ΠΑΣΕΓΕΣ ανήκουν πάλι στην ΕΑΣ Αγρινίου! Φαίνεται πως για κάποιο λόγο θα είναι οι «εκλεκτοί» του προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ και τους χρησιμοποιεί σαν «πρώτο πιστόλι»
-
Μας είπε ο αντιπεριφερειάρχης ότι όλα αυτά τα πράττει για το καλό των αγροτών και των κτηνοτρόφων. Δεν θα το σχολιάσουμε ,γιατί είναι γνωστές σε όλους οι «φιλοαγροτικές» πολιτικές που χρόνια τώρα προωθεί τόσο ο ίδιος ,όσο και η παράταξη του.

Για την ΑΝ.Α.Σ.Α ο μόνος λόγος που οδήγησε τον αντιπεριφερειάρχη σε μια τέτοια συμπεριφορά είναι η ικανοποίηση εσωπαραταξιακών αιτημάτων και ισορροπιών, γνωστά όλα στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ.

Αλλά η δουλειά του αντιπεριφερειάρχη δεν είναι, δεν πρέπει να είναι αυτή. Οφείλει να συνεργάζεται αρμονικά με τους φορείς του τόπου του ,όπως είναι η ΕΑΣ Κ-Ι , και οι όποιες διαφορές να λύνονται με βάση τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας και των αγροτών μας.
Ο αντιπεριφερειάρχης θα έπρεπε, αντί να καλλιεργεί πολεμικό κλίμα, να συνεργάζεται με την ΕΑΣ Κ-Ι για τα σφαγεία , για το τυποποιητήριο και όσες άλλες προτάσεις υπάρχουν για την ουσιαστική βελτίωση της θέσης των συμπατριωτών μας αγροτών και κτηνοτρόφων.

Φυσικά εξακολουθεί να είναι έκθετος και να οφείλει εξηγήσεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο!



ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ,27/06/2011 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ
Περιφερειακος συμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α


Σημειώσεις από την συνάντηση της Ομάδας πρωτοβουλίας για το Μουσείο


Μετά την εκδήλωση του Δήμου για τις αρχαιότητες, ομάδα συμπολιτών μας πήρε την πρωτοβουλία να θέσει για συζήτηση και ανάληψη τυχόν δράσεων με κεντρικό άξονα την δημιουργία μουσείου-επισκέψιμης αρχαιολογικής συλλογής στην περιοχή μας.

Η συζήτηση και ο σχεδιασμός βασίστηκε σε κάποια βασικά σημεία:

  • Η περιοχή μας έχει σημαντικό αρχαιολογικό ενδιαφέρον,
  • Είναι δεδομένη η ανάγκη να αναδειχθεί η ιστορία της Σάμης και των γύρω περιοχών σαν στοιχείο της τοπικής ταυτότητας και αυτογνωσίας,
  • Η περιοχή διαθέτει τα σπήλαια που συνεισφέρουν καθοριστικά στον τουρισμό και την τοπική οικονομία,
  • Ταυτόχρονα, έχει ανάγκη παρεμβάσεων αναπτυξιακού χαρακτήρα ειδικά τώρα που περνάμε μια βαθιά και μακρά οικονομική κρίση ενώ η Σάμη μαραζώνει εδώ και χρόνια,
  • Πολλά από τα αρχαία ευρήματα έχουν έρθει στο φως με δαπάνες των ίδιων των κατοίκων κατά τις σωστικές ανασκαφές στα σπίτια και τα μαγαζιά τους,

Με βάση τις παραπάνω παρατηρήσεις που όλοι τις ξέρουμε εδώ και χρόνια, η Σάμη ζητάει την δημιουργία μιας επισκέψιμης αρχαιολογικής συλλογής-μουσείου στον χώρο που εδώ και πολλά χρόνια έχει παραχωρηθεί για τον σκοπό αυτό από το υστέρημα της περιοχής.

Η ομάδα πρωτοβουλίας προχωρά σε δεύτερη συνάντηση την Τετάρτη 29 Ιουνίου στις 8:00 μμ στο γραφείο του Ναυταθλητικού Ομίλου Σάμης στην παραλία, με στόχους αφενός την σύνταξη κειμένου και μαζική συλλογή υπογραφών για το αίτημα και αφετέρου την διοργάνωση εκδήλωσης στην πλατεία μπροστά από το κτήριο του υπό δημιουργία μουσείου ώστε να απαιτηθεί να ολοκληρωθεί το έργο.

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ. Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


Ε Π Ι Τ Ε Λ Ε Ι Ο
[Τηλ. 26710-22222- FAX-26710-25270]






- Ανακοινώνεται για ενημέρωση των ενδιαφερομένων, ότι με την υπ’ αρίθμ. 3009/2/23-λδ, από 16-05-2011 Απόφαση του κ.Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, παρατείνεται μέχρι την 31-12-2012 η διάρκεια ισχύος των Αδειών Κατοχής Συλλεκτικών Όπλων και λοιπών αντικειμένων, που έληξαν ή λήγουν μέχρι την ημερομηνία αυτή.-
- Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να προσέλθουν έγκαιρα στις αρμόδιες Αστυνομικές Υπηρεσίες, προκειμένου να προβούν στην ανανέωση των αδειών που έληξαν ή λήγουν μέχρι την 31-12-2012.-
- Επισημαίνεται ότι η μη έγκαιρη ανανέωση των Αδειών Κατοχής Συλλεκτικών Όπλων και λοιπών αντικειμένων, συνιστά Ποινικό Αδίκημα [παραγρ. 8 άρθρου 10 του Ν.2168/1993 «Περί Όπλων» ] και συγκεκριμένα, παράνομη κατοχή που συνεπάγεται την επιβολή ποινικών και διοικητικών κυρώσεων κατά των κατόχων κυνηγετικών όπλων, οι οποίοι μετά την παραπάνω ημερομηνία δεν θα έχουν προβεί στην ανανέωση των Αδειών κατοχής.-



23Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ -ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ- «ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 2011»


ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το 23ο Διεθνές Φεστιβάλ Γυμναστική για Όλους που έγινε τις τελευταίες ημέρες στην πανέμορφη Κεφαλονιά. Η αυλαία της διοργάνωσης έκλεισε με τρόπο εντυπωσιακό την Κυριακή το βράδυ στο Κλειστό Γυμναστήριο «Αντώνης Τρίτσης». Περίπου πέντε χιλιάδες θεατές κυριολεκτικά αποθέωσαν τους αθλούμενους οι οποίοι παρουσίασαν τα θεαματικά προγράμματά τους με τη συνοδεία μουσικής.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Βουλευτής Κεφαλονιάς – Ιθάκης κ. Σπύρος Μοσχόπουλος και ο Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλληνίας & Ιθάκης κ. Σωτήρης Κουρής.
Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Σταύρος Μπασιαρδής τόνισε: «Συγχαρητήρια στους γονείς που ωθούν τα παιδιά τους σ’ αυτό το είδος του Αθλητισμού. Μπράβο και στα παιδιά, αλλά και στους γυμναστές τους για το καταπληκτικό αποτέλεσμα, που ήταν προϊόν σκληρής προετοιμασίας. Το θέαμα ήταν εξαιρετικό. Ραντεβού το 2012 στο υπέροχο νησί μας».
Ο Αντιδήμαρχος Αργοστολίου κ. Σάββας Σαββαόγλου δήλωσε: «Απίθανη διοργάνωση που αποτελεί πλέον θεσμό. Υψηλό το επίπεδο, εντυπωσιακό το αποτέλεσμα. Πρόκειται για ένα μεγάλο αθλητικό ραντεβού που προάγει τη Μαζική Άθληση. Θέλω να συγχαρώ τους αθλούμενους και όλους όσοι έδωσαν την ώθηση ώστε αυτό το Φεστιβάλ να φτάσει τόσο ψηλά».
Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Άγγελος Κωνσταντάκης δήλωσε: «Ο Α.Γ.Σ. Επτανήσων – Κεφαλονιά – για 23η χρονιά μας δίνει το μήνυμα Γυμναστική για Όλους. Το Φεστιβάλ αυτό είναι πολύ δυνατή εικόνα της μεγαλοπρέπειας του Αθλητισμού. Πολλά συγχαρητήρια στο ζεύγος Μπασιαρδή για τις τεράστιες προσπάθειες που έχει καταβάλει όλα αυτά τα χρόνια».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι την τελευταία μέρα του Φεστιβάλ έλαβαν μέρος 33 ομάδες από την Ευρώπη και όλη την Ελλάδα. Όλοι δε οι συμμετέχοντες πήραν διπλώματα και αναμνηστικά για τη συμμετοχή τους. Έδωσαν, μάλιστα, ραντεβού για το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ που θα γίνει του χρόνου τέτοια εποχή στην Κεφαλονιά.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Θ. ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ: ΤΟ ΠΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΘΑΚΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος
 

 
Δήλωση Θ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΥ Περιφερειακού συμβούλου ,επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α
Η τοποθέτηση του δημάρχου Ιθάκης ,όπου σε γραπτό του υπόμνημα προς το Περιφερειακό Συμβούλιο ειρωνεύεται την θεματολογία της ημερήσιας διάταξης και ούτε λίγο ούτε πολύ απαιτεί από το ΠΣ να ζητάει την …άδεια του προκειμένου να θέτει και να συζητεί θέματα της Ιθάκης, αποτελεί μία άνευ προηγουμένου προσβολή και πρόκληση προς το θεσμό.
Εμείς ως ΑΝ.Α.Σ.Α καταδικάζουμε την αντιδημοκρατικής νοοτροπίας πρακτική του δημάρχου της Ιθάκης.
Ο δήμαρχος που δημοσίως είπε στους προκατόχους του δημάρχους της Ιθάκης «να το βουλώσετε..»,
Ο δήμαρχος που απειλεί δημοσίως πρώην δημοτικούς συμβούλους που αντιστέκονται και αντιλέγουν στην πολιτική του,
Ο δήμαρχος που έφτασε στο σημείο να ζητά από το δημοτικό του συμβούλιο να του εγκρίνει ως έξοδα κίνησης ,τα πετρέλαια του ιδιωτικού του σκάφους(!),
Ο δήμαρχος αυτός δεν έχει το ηθικό και πολιτικό ανάστημα να απαξιώνει με τον τρόπο αυτό το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Το ΠΣ Ιονίων Νήσων έχει υποχρέωση απέναντι στα μέλη του και στο θεσμό τον ίδιο να απορρίψει ως απαράδεκτο το υπόμνημα του δημάρχου και να του το επιστρέψει.
Αργοστόλι,25/06/2011                    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ
                                                             Περιφερειακός Σύμβουλος
                                                            Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

300 Έλληνες: Ενωμένοι μπορούμε.

 Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω ανακοίνωση.                                                                                            
Συμπατριώτη/ισσα, Είμαι ο αδερφός σου, ο φίλος σου, ο συγγενής, ο συνεργάτης σου, ένας σαν εσένα, που πλέον δεν έχω δουλειά, χάνω το σπίτι μου, κλείνω το μαγαζί μου, μου έκοψαν το μισθό και την σύνταξή μου.
Είμαι αυτός που δεν κάνει πια όνειρα, και δεν έχει πλέον τα απαραίτητα και ίσως ούτε φαγητό για τα παιδιά του.
Είμαι αυτός που κοιμάται και ξυπνάει με το στομάχι δεμένο κόμπο και το άγχος και το φόβο, μόνιμη παρέα για το αύριο.
Δεν είμαι όμως μόνος μου. Είμαστε πολλοί και είμαστε εδώ για να ζητήσουμε τα αυτονόητα.
 Για να φονάξουμε για το ΔΙΚΙΟ που μας πνίγει, γιατί -ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ-  με κανένα, γιατί δεν μας ρώτησαν ποτέ για τίποτα και τώρα μας καλούν να πληρώσουμε, για άλλη μια φορά τα σπασμένα ΑΛΛΩΝ.
Δεν είμαστε συνδικαλιστές, δεν ανήκουμε σε κανένα Κόμμα, δεν μας υποστηρίζει κανείς και τίποτα. Από τον ΜΟΝΟ που μπορούμε να περιμένουμε βοήθεια είναι από ΕΣΕΝΑ.
 Όμως είμαστε πλέον ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ και να αποδείξουμε, ότι όσο και να μας έχουν τσακίσει, υπάρχουν ακόμα  ΈΛΛΗΝΕς με ΨΥΧΗ.  Έτσι αποφασίσαμε να κατέβουμε στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ και να παραμείνουμε εκεί, μέχρι να γίνει αυτό που θα έπρεπε να γίνει, πριν από οποιαδήποτε σημαντική απόφαση.
                                                                                                            ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ  ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
                                                                                     ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ.
                                                                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΪΟΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ.
                                                                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
                                                                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
                                                                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΡΗΞΗ ΤΗΣ ΑΟΖ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.
               ΕΝΩΣΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
               ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ info@300ellines.com Ή ΣΤΟ 6980834934.
               Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΜΑΙΟΥ 2011  
               ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ.
                                 300 Έλληνες.
Ενωμένοι μπορούμε! 

Εξορκίζουν το φάντασμα του λαϊκισμού...

Αντιγραφή από το sibilla - σίβυλλα
Οι ευρωπαϊκές ελίτ στιγματίζουν ως λαϊκίστικη οποιαδήποτε εναλλακτική πολιτική, ενώ λιπαίνουν το έδαφος στην Aκροδεξιά

Του Πετρου Παπακωνσταντινου
«Οποιος καυτηριάζει τα προνόμια της ολιγαρχίας, την αυξανόμενη αισχροκέρδεια των ηγετικών τάξεων, τα δώρα στις τράπεζες, την απελευθέρωση των αγορών, τον ακρωτηριασμό των μισθών με πρόσχημα την ανταγωνιστικότητα, καταγγέλλεται ως «λαϊκιστής», που «παίζει το παιχνίδι της ακροδεξιάς»». Η διαπίστωση υπογράφεται από τον διευθυντή της γαλλικής πολιτικής επιθεώρησης Le Monde Diplomatique, Σερζ Αλιμί, αλλά ισχύει εξίσου για την Ελλάδα, την Ισπανία ή οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, όπου οι...
κοινωνικές αντιδράσεις στην εξοντωτική λιτότητα συναντούν πανομοιότυπες εκστρατείες ιδεολογικού στιγματισμού.
Να προστατέψουμε τις ελίτ, που κινδυνεύουν να λιντσαριστούν από τον μανιακό όχλο - ιδού η άρρητη αξίωση που εξελίσσεται σε έμμονη ιδέα, ιδιαίτερα μετά την εξέγερση των «Αγανακτισμένων». Προανάκρουσμα υπήρξε η ενστικτώδης αλληλεγγύη των κυρίαρχων ευρωπαϊκών κύκλων στον Ντομινίκ Στρος - Καν. Αίφνης, ο γνωστός αναλυτής Ντομινίκ Μοϊζί κατήγγειλε, από τις στήλες της International Herald Tribune τη «βία της εξισωτικής, αμερικανικής δικαιοσύνης», για να προσθέσει ότι «τα αισθήματα εναντίον των ελίτ, που θρέφονται από αυτό το σκάνδαλο, είναι βέβαιο ότι θα ενισχύσουν τις πιθανότητες επιτυχίας του ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου στις προσεχείς εκλογές».
«Χαρισματικός»
Ω, πόσο ευαίσθητη, δημοκρατική, εκλεπτυσμένη σκέψη! Βεβαίως ο κ. Στρος - Καν εισέπραττε, ως διευθυντής του ΔΝΤ, 420.930 δολάρια (αφορολόγητα!) για να εκπονεί προγράμματα συρρίκνωσης μισθών και συντάξεων των 700 ευρώ. Ο ίδιος άνθρωπος καταλύει σε σουίτα που κοστίζει 3.000 δολάρια το βράδυ - με φουαγιέ, αίθουσα συσκέψεων και σαλόνι, πλην της κρεβατοκάμαρας και του μπάνιου. Αλλά όταν η αμερικανική δικαιοσύνη τον συλλαμβάνει με τη βαρύτατη κατηγορία του βιασμού μιας καμαριέρας, ο πολίτης οφείλει να ταυτιστεί ψυχικά με αυτόν τον «χαρισματικό», όπως ακούγεται, αξιωματούχο, διαφορετικά θα είναι ένας κοινός λαϊκιστής, που παρασύρεται από τα σκοτεινά ένστικτα του χύδην όχλου και παίζει το παιχνίδι της Λεπέν ή του Καρατζαφέρη!
Δεν είναι η πρώτη φορά που το φάντασμα του λαϊκισμού εγκαθίσταται πάνω από τη γηραιά ήπειρο. Το πρώτο κύμα ήρθε στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, μετά τη δημοκρατική, «ηπειρωτική» επανάσταση του 1848 - 1849 και την πρώτη σοσιαλιστική εξέγερση, την Παρισινή Κομμούνα (1871), που εγκατέστησαν στη συλλογική συνείδηση των ανώτερων τάξεων τον «μεγάλο φόβο» (la grande peur) των λαϊκών μαζών. Το πολύκροτο βιβλίο του Γκιστάβ Λε Μπον «Το Πλήθος» αποτέλεσε την πολιτική Βίβλο του κατεστημένου που αντιμετώπιζε την εξέγερση σαν ψυχοπαθολογική εκτροπή των μαζών και αναζητούσε τρόπους δημιουργίας ενός ασηπτικού πολιτικού περιβάλλοντος, όπου οι «ειδικοί», οι «άριστοι», αυτοί «που ξέρουν καλύτερα», θα παίρνουν τις σωστές αποφάσεις. Το φάντασμα των «επικίνδυνων τάξεων» επανέρχεται στον μεσοπόλεμο, στον απόηχο της Ρωσικής Επανάστασης και της ανόδου του φασισμού, με εμβληματικό έργο την «Εξέγερση των Μαζών», του Ισπανού Ορτέγκα Υ Γκασέτ.
Σήμερα φαίνεται ότι ζούμε το τρίτο κύμα αυτού του φαινομένου. Αυτό που ο Αμερικανός αναλυτής Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκι (πρώην σύμβουλος εθνικής ασφαλείας του Λευκού Οίκου) ονομάζει «παγκόσμια αφύπνιση των μαζών», τρομάζει τις διευθύνουσες ελίτ της Ευρώπης, οι οποίες, από το Μάαστριχτ και μετά, έχουν μετατρέψει τη λιτότητα σε διά βίου οικονομικό σύνταγμα. Οι «ειδικοί» της Κομισιόν ξέρουν καλύτερα και η δημοκρατία εκφυλίζεται σε απλή νομιμοποίηση των προαποφασισμένων - γι' αυτό όποτε οι Γάλλοι, οι Ιρλανδοί ή οι Ολλανδοί ψηφίζουν «λάθος» στο όποιο δημοψήφισμα, καλούνται να προσέλθουν εκ νέου στις κάλπες μέχρις ότου ψηφίσουν, επιτέλους, «σωστά». Το ίδιο το εθνικό κράτος εμφανίζεται ως ενοχλητικός αρχαϊσμός, αγκάθι στα πλευρά των υπερεθνικών ελίτ. Ο Γάλλος τραπεζίτης Μαξάνς Μπισού μας το είπε φόρα - παρτίδα με άρθρο του στην εφημερίδα Le Monde, απ' όπου και το απόσπασμα:
«Από την εποχή του Καρλομάγνου, οι πιθανές λύσεις ταλαντεύονται μεταξύ δύο πόλων: Αυτοκρατορία ή κυρίαρχα έθνη - κράτη… Η Ευρωπαϊκή Ενωση αντιπροσωπεύει μια ιστορική απόπειρα επίλυσης αυτής της αντίθεσης μεταξύ ενότητας και ελευθερίας - μια δημοκρατική αυτοκρατορία, αποτέλεσμα εθελοντικής και ειρηνικής υπέρβασης των εθνών. Η σημερινή κρίση φανερώνει τις δυσκολίες αυτού του σχεδίου. Για τους Ελληνες η Ευρωπαϊκή Ενωση εμφανίζεται ως νεκροθάφτης της δημοκρατίας. Για τους Γερμανούς, ως όργανο μιας αλληλεγγύης που θα επιβληθεί εκ των άνω». Το συμπέρασμα της ανάλυσης είχε ήδη συμπυκνωθεί στον τίτλο του άρθρου: «Η επιλογή της Ελλάδας: Αυτοκρατορία ή Θάνατος»!
Προς άγραν ψήφων
Η ωμότητα των υπερεθνικών ελίτ θρέφει την «εθνικολαϊκή» ακροδεξιά, η οποία επιχειρεί, όχι χωρίς επιτυχίες σε σειρά χωρών, να καλύψει το κενό πολιτικής εκπροσώπησης των λαϊκών στρωμάτων, που ανοίγει η νεοφιλελεύθερη συναίνεση Κεντροδεξιάς - Κεντροαριστεράς. Με σύνθημα «ούτε Δεξιά ούτε Αριστερά - στα κοινωνικά θέματα αριστεροί, στα εθνικά δεξιοί», το γαλλικό Εθνικό Μέτωπο επιχειρεί να εμφανιστεί ως «κόμμα εναντίον των κομμάτων», εκπρόσωπος των «απλών ανθρώπων», ενάντια στο «σύστημα». Την ίδια λογική ακολουθεί το ιταλικό, μεταφασιστικό MSI με σημαία τον «τρίτο δρόμο», όπως και ο ελληνικός ΛΑΟΣ.
Ωστόσο, οι τελευταίοι που νομιμοποιούνται να μιλούν για τον κίνδυνο του ακροδεξιού λαϊκισμού είναι τα κόμματα εξουσίας, τα οποία λιπαίνουν το έδαφος για την ανάπτυξή του: Πρώτα απ' όλα, γιατί η αποδιάρθρωση του κοινωνικού ιστού που συνεπάγονται οι πολιτικές τους (ανεργία, εγκληματικότητα, καταστροφή μικρών επιχειρήσεων) διευρύνει καθημερινά το «θυμωμένο κοινό» μιας μικροαστικής τάξης που παθαίνει αμόκ και είναι εύκολο να βρει αποδιοπομπαίους τράγους στους μετανάστες και τους «κλέφτες πολιτικούς».
Επειτα, γιατί είναι το ίδιο το «δημοκρατικό Κέντρο» που νομιμοποιεί τον πολιτικό λόγο της ακροδεξιάς προς άγραν ψήφων: Σαρκοζί και Μπερλουσκόνι διαγωνίζονται στο σαφάρι μεταναστών και τσιγγάνων, η Σεγκολέν Ρουαγιάλ προτείνει στρατόπεδα εγκλεισμού ανήλικων παραβατών υπό στρατιωτική διοίκηση και ο Παπανδρέου φτιάχνει τείχος στον Εβρο. Ας αφήσουμε που, όσο αγριεύει η κοινωνική ατμόσφαιρα τόσο η «χρησιμότητα» της λαϊκιστικής ακροδεξιάς αναβαθμίζεται στα μάτια των ελίτ: Μήπως δεν ήταν ο Μπερλουσκόνι που έβαλε τους μεταφασίστες και τους ρατσιστές της Λέγκας του Βορρά στην κυβέρνηση; ΄Η μήπως δεν ήταν ο πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς εκείνος που, από το Βήμα της Βουλής των Ελλήνων, εξήρε την «υπεύθυνη και πατριωτική στάση του ΛΑΟΣ» και τη στήριξη του Μνημονίου από τον κ. Καρατζαφέρη;
Ιnfo
- Ernesto Laclau, «OPopulist Reason», Verso, 2007.
- Ζαν - Ζακ Ρουσό, «Πραγματεία περί της καταγωγής και των θεμελίων της ανισότητας ανάμεσα στους ανθρώπους», Σύγχρονη Εποχή, 1992.
- Serge Halimi, «Uraisonnement de fou», Le Monde Diplomatique, Jui2011.
- Olivier Ferrand, «Gauche: D'une strategie de classe a une strategie de valeurs», Le Monde, 09.06.2011.
Του Πετρου Παπακωνσταντινου στην Καθημερινή της 19/6/2011

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ


Σημαντικός προορισμός η Ρόδος

Την αισιοδοξία τους ότι θα έρθουν καλύτερες ημέρες για τον θαλάσσιο τουρισμό της Ρόδου και για την κρουαζιέρα εξέφρασαν κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν προχθές το βράδυ στο δημαρχιακό μέγαρο ο υφυπουργός Πολιτισμού-Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης και ο δήμαρχος Ρόδου Στάθης Κουσουρνάς παρουσία του αντιπροέδρου ανάπτυξης και λιμενικών υποδομών της Royal Caribbean Cruises John Tercek της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας κρουαζιερόπλοιων στο κόσμο.
Ο κ. Tercek συνοδευόμενος από τον κ. Νικητιάδη επισκέφτηκε προχθές το πρωί την Κω και το απόγευμα της ίδιας ημέρας τη Ρόδο για να διερευνήσει τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας στην ροδιακή κρουαζιέρα. Ο κ. Κουσουρνάς ξενάγησε τον κ. Τercek στους χώρους που είναι διαθέσιμοι για την κρουαζιέρα, δηλαδή στον εμπορικό και τουριστικό λιμένα και στις εγκαταστάσεις της νέας μαρίνας.
Στην ξενάγηση παραβρέθηκαν ακόμη ο κ. Νικητιάδης ο χωρικός αντιπερειφερειάρχης Φώτης Χατζηδιάκος ,ο γενικός αντιπρόσωπος της εταιρείας Royal Caribbean International στην Ελλάδα Ανδρέας Στυλιανόπουλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Κώστας Γεωργιάδης και αρκετοί πράκτορες που ασχολούνται με τον θαλάσσιο τουρισμό, όπως ο Γιώργος Μιχαλάκης που παραβρέθηκαν και στην συνέντευξη τύπου.
Ο κ. Tercek δήλωσε ότι η Ρόδος είναι σημαντικός προορισμός για τα κρουαζιερόπλοια και εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι στο μέλλον η συνεργασία της εταιρείας που εκπροσωπεί με τους τοπικούς φορείς θα έχει καλά αποτελέσματα. Ερωτηθείς για το αν η Ρόδος θα μπορούσε να αποτελέσει πύλη εισόδου-εξόδου για τα κρουαζιερόπλοια είπε ότι δεν είναι δύσκολο, αλλά πιθανόν να γίνει αυτό, τονίζοντας όμως ότι υπάρχουν πολλά στάδια για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος που έχει τεθεί από τους τοπικούς παράγοντες.
Στις προσπάθειες που καταβάλει η κυβέρνηση για την ανάπτυξη του θαλασσίου τουρισμού στην χώρα μας αναφέρθηκε ο κ. Νικητιάδης, ο οποίος τόνισε τα εξής:
«Με τον κ. Tercek είχαμε την ευκαιρία όταν συναντηθήκαμε στις Κάννες και στο Μαϊάμι να συζητήσουμε για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Ρόδο την Κω και στα άλλα νησιά της χώρας μας. Η κρουαζιέρα είναι μια μεγάλη πρόκληση και η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί ότι θα προχωρήσει με σημαντικά μέτρα και πιστεύουμε ότι υπάρχει η προοπτική να δημιουργήσουμε με τους δήμους ,την Περιφέρεια και τους άλλους φορείς νέες εγκαταστάσεις που θα υπαχθούν στην διαδικασία fast track.Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε όλους τους εταίρους της αγοράς για να εξασφαλίσουμε περισσότερο κόσμο, και περισσότερα καράβια όλο τον χρόνο»
Ο κ. Νικητιάδης αναφέρθηκε και στην αναγκαιότητα αναβάθμισης των λιμενικών εγκαταστάσεων της χώρας μας αλλά και στην συνεργασία που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων ,λέγοντας χαρακτηριστικά: «Οι εγκαταστάσεις είναι από τα σημαντικά θέματα που απασχολούν συνολικά την χώρα μας καθώς θέλουν αναβάθμιση για να γίνουν καλύτερες και να διασφαλίσουν περισσότερη ασφάλεια προκειμένου να εξυπηρετούν και όχι να ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα λιμάνια μας και το συζητάμε με τους ανθρώπους της κρουαζιέρας. Αυτή η συνεργασία που στο μέλλον θα δυναμώσει είναι για το καλό της Ρόδου, της κρουαζιέρας, και του θαλάσσιου τουρισμού. Ευελπιστούμε ότι στο μέλλον θα πάει καλύτερα»
Την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι η Ρόδος αυτή την εποχή βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των εταιρειών που προάγουν την κρουαζιέρα εξέφρασε ο κ. Κουσουρνάς «Βλέπουμε ότι η Ρόδος αυτή την εποχή βρίσκεται στο ενδιαφέρον των εταιρειών που προάγουν την κρουαζιέρα. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο για εμάς ,γιατί πιστεύουμε εδώ στη Ρόδο ότι είναι ένας τομέας που μπορεί να αναπτυχθεί στην περιοχή μας. Έχουμε πολλούς σημαντικούς επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον τομέα αυτό και θέλουμε η περιοχή μας να αποτελέσει λιμάνι εισόδου ύστερα από την άρση του καμποτάζ που έγινε με νόμο του κράτους. Δημιουργούνται από όλους εμάς καλύτερες προϋποθέσεις και συνεργαζόμαστε για να δείξουμε και το μεγάλο ενδιαφέρον προς τους μελλοντικούς επενδυτές.Το ενδιαφέρον είναι σημαντικό από παρά πολλούς και σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα» ανέφερε ο κ. Κουσουρνάς και πρόσθεσε:
«Πιστεύουμε ότι η Ρόδος έχει τις προϋποθέσεις να αναπτύξει τον θαλάσσιο τουρισμό της επειδή αφενός είναι τουριστικό νησί και αφετέρου θα έχει λιμενικές εγκαταστάσεις που απαιτούνται, καθώς εκτός από τις υπάρχουσες θα δημιουργηθούν και νέες με αυτοχρηματοδότηση και γρήγορες διαδικασίες ή με άλλους μικτούς τρόπους».
Ο κ. Κουσουρνάς ευχαρίστησε τον κ. Νικητιάδη που προάγει όπως είπε τον θαλάσσιο τουρισμό και τις άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Ο κ. Νικητιάδης με τον κ. Tercek αναχώρησαν προχθές το βράδυ από τη Ρόδο με προορισμό την Θεσσαλονίκη ,την Καβάλα την Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά.


 Αντιγραφή από το http://www.proodos.net/details.asp?ID=16943&catID=6

Νίκος Χουντής: « Νοθεία ελληνικού ελαιόλαδου στις ΗΠΑ-Ε.Ε. να δημιουργήσει μηχανισμό για την προστασία των Προϊόντων Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ)»




Να δημιουργήσει η Ε.Ε. μηχανισμό με τον οποίο να παρακολουθούνται και να προστατεύονται τα ευρωπαϊκά Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) σε τρίτες χώρες από περιπτώσεις νοθείας, ζητά με ερώτηση του ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής.

Πιο συγκεκριμένα στην ερώτηση του ο Νίκος Χουντής αναφέρεται σε δημοσιεύματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στις ΗΠΑ, όπου αποκαλύφθηκε κυκλοφορία ελαιόλαδου στην αγορά των ΗΠΑ με εμπορικό σήμα «LAKONIA» και ονομασία προϊόντος «extra virgin olive oil KALAMATA», και το οποίο μετά από εξετάσεις χαρακτηρίστηκε «μη κανονικό, νοθευμένο με πυρηνέλαιο και σπορέλαιο ελαιόλαδο».

Στην ερώτηση του τονίζει ότι το γεγονός αυτό αποτελεί ξεκάθαρη περίπτωση νοθείας ενός σημαντικού ελληνικού προϊόντος, όπως το ελαιόλαδο, με αποτέλεσμα να θίγονται άμεσα τα συμφέροντα των παραγωγών και με δεδομένο ότι το ελαιόλαδο με την ονομασία «ΚΑΛΑΜΑΤΑ» είναι Προϊόν Ονομασίας Προέλευσης. Τέλος ζητάει από την Κομισιόν να δημιουργήσει τον κατάλληλο μηχανισμό που να συνδράμει τους παραγωγούς για την προστασία των προϊόντων ΠΟΠ σε αγορές τρίτων χωρών, ώστε να προστατευθούν τα προϊόντα ΠΟΠ εκτός Ε.Ε.

Το Γραφείο Τύπου
Ν.Ε. ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ-ΙΘΑΚΗΣ
Του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ

23Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ -ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-


<<ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 2011>>
23 – 26 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ Η ΤΕΛΕΤΗ ΈΝΑΡΞΗΣ

Με τις καλύτερες προϋποθέσεις άρχισε την Πέμπτη το βράδυ στην κεντρική πλατεία του Αργοστολίου το 23ο Διεθνές Φεστιβάλ Γυμναστική για Όλους.
Την Τελετή Έναρξης παρακολούθησαν εκατοντάδες θεατές, οι οποίοι καταχειροκρότησαν τους αθλούμενους που παρουσίασαν τα υπέροχα προγράμματά τους με τη συνοδεία μουσικής.
Την Έναρξη του Φεστιβάλ κήρυξε ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς κ. Αλέξανδρος Παρίσης ο οποίος τόνισε:<< Ο Αθλητικός Γυμναστικός Σύλλογος Επτανήσων –Κεφαλονιά- όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πραγματοποιεί στο νησί μας το Διεθνές Φεστιβάλ Γυμναστική για Όλους. Ο Δήμος του νησιού κι εγώ προσωπικά στηρίζουμε αυτή την όμορφη διοργάνωση που αποτελεί θεσμό για τον τόπο μας. Καλωσορίζουμε τις αποστολές(από εσωτερικό και εξωτερικό)στην πανέμορφη Κεφαλονιά και ευχόμαστε σε όλους καλή διαμονή. Τέτοιες αθλητικές διοργανώσεις που προάγουν τον Αθλητικό Τουρισμό και την ευγενή άμιλλα θα μας βρίσκουν πάντα αρωγούς και συμπαραστάτες. Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία>>.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Α.Γ.Σ. Επτανήσων<<Κεφαλονιά>> και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Σταύρος Μπασιαρδής τόνισε:<< Το χειροκρότημα ανήκει σε όλους: Αθλούμενους-προπονητές-συνοδούς. Ψυχή της διοργάνωσης είναι οι γονείς και οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής. Εμείς απλά δίνουμε το κίνητρο και το ερέθισμα στα παιδιά. Είμαστε έτοιμοι να χειροκροτήσουμε τις προσπάθειες των αθλουμένων. Καλή επιτυχία στο Φεστιβάλ, καλή διαμονή σε όλους τους συμμετέχοντες στο υπέροχο νησί μας>>.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς πλούσιο θέαμα προσέφεραν στους θεατές τμήματα του διοργανωτή συλλόγου. Πραγματοποιήθηκαν επιδείξεις τραμπολίνο ,ρυθμικής και γενικής γυμναστικής. Η πρώτη παρουσίαση έγινε την Παρασκευή στην Κεντρική Πλατεία Ληξουρίου. Η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο το βράδυ στο Στάδιο Κουρκουμελάτων.

Απόηχος της ημερίδας «Σάμη, ένα ανοιχτό μουσείο»


Αναμφισβήτητα, σημείο αναφοράς για μεγάλο χρονικά διάστημα θα είναι η ημερίδα που έγινε στις 4 Ιουνίου 2011 στο θέατρο «Κέφαλος», με θέμα: Σάμη ένα ανοιχτό Μουσείο. Το θέμα αυτό είναι η κορωνίδα ενός ζητήματος που απασχολεί και ταλανίζει τους κατοίκους της από μακρού χρόνου.
Η Σάμη, είναι ένας μεγάλος, υπαίθριος αρχαιολογικός χώρος- μουσείο. Λόγω την οικοδομών, αλλά κυρίως λόγω της βιολογικής αποχέτευσης, ήρθαν στο φώς πολλά και σημαντικά ευρήματα. Δυστυχώς όμως, για πολλούς και διαφόρους λόγους, δεν αξιώθηκε να διαθέτει Αρχαιολογικό Μουσείο.
Δύο ήταν οι κύριοι λόγοι για αυτή την ημερίδα που θα αναφερθούν εν συντομία :

1.Παρότι κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί μελέτες και έχουν γίνει ανακοινώσεις με συμπεράσματα από την μελέτη των ευρημάτων των αρχαιολογικών ερευνών, εν τούτοις, ποτέ διακεκριμένοι και εγνωσμένου κύρους επιστήμονες, δεν είχαν κάνει από κοινού ανακοινώσεις παρόμοιας βαρύτητας προς το ευρύ κοινό. Συγκεκριμένα:

Ο Δρ. Αντώνης Βασιλάκης, αρχαιολόγος και προϊστάμενος της ΛΕ΄Αρχαιολογικής εφορείας, στη μεστή ομιλία του αναφέρθηκε ανάμεσα στ΄άλλα, στα κοινά σημεία και πιθανές εκλεκτικές συγγένειες μεταξύ Κρήτης και Κεφαλονιάς, κάτι που πρέσβευε και ο Μαρινάτος.

Ο κύριος Ανδρέας Σωτηρίου, αρχαιολόγος και αναπληρωτής προϊστάμενος της ΛΕ΄εφορείας, με την πολύχρονη και έμπειρη αρχαιολογική έρευνα και μελέτη του, ανάμεσα στα άλλα ενδιαφέροντα που είπε ,έκλεισε το κεφάλαιο για τους λεγόμενους «σκοτεινούς αιώνες» στη Κεφαλονιά.
O Δρ. Καλούστ Παραγκαμιάν ,Διευθυντής του Ινστιτούτου Σπηλαιολογικών Ερευνών Ελλάδος, με την αναπάντεχη και γλαφυρή ομιλία του, έδωσε νέες πολύτιμες πληροφορίες
και προτάσεις για τη Σπηλαιολογική ανάπτυξη της περιοχής Σάμης.
Δυστυχώς, εξ αιτίας σοβαρού κωλύματος, δεν μπόρεσε να προσέλθει η επί των Βυζαντινών και μεταβυζαντινών αρχαιοτήτων, αρχαιολόγος.
Ο κύριος Γιάννης Χουλιάρας ,ανέλαβε πρότινος προϊστάμενος της 20ης Εφορείας Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων και παρευρίσκετο στην ημερίδα ως προσκεκλημένος. Προς τιμήν του, θα πρέπει να αναφερθεί ότι τις μεσημβρινές ώρες αντί για ξεκούραση ,τις διέθεσε πεζοπορώντας σε δυσπρόσιτες περιοχές για αρχαιολογική ενημέρωση.

Οπότε ,μετά την συντονισμένη και έγκυρη επιστημονική ενημέρωση και πληροφόρηση για τα τελευταία αρχαιολογικά δεδομένα, να δημοσιευθούν σε τόμο τα πρακτικά και άρα οι γνώσεις αυτές να αποδεσμευθούν και να μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως.

2. Συγχρόνως, με την ευκαιρία της ημερίδας να υπενθυμισθεί και κυρίως να ασκηθεί πίεση σε κάθε επίπεδο, ούτως ώστε να κινηθεί διαδικασία για την εύρεση λύσης και το άνοιγμα-επιτέλους- του Αρχαιολογικού Μουσείου Σάμης.

Ο κύριος Κουνάδης για το μεγάλο ζήτημα του ανοίγματος του Μουσείου, αν και το κτήριο υφίσταται και έχουν γίνει έργα υποδομής εδώ και μια δεκαετία για τον σκοπό αυτό, συναντήθηκε εκ νέου με τους υπευθύνους της Αρχαιολογικής υπηρεσίας και ήδη κατέθεσε στις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Κεφαλονιάς, Ηλεκτροτεχνική Μελέτη χωρίς την οποία δεν αποπερατώνεται το κτήριο. Ευελπιστούμε όλοι οι Σαμικοί και όχι μόνο, το ζήτημα αυτό να δρομολογηθεί και να δοθεί σύντομα η οριστική λύση.
Στο πραγματικά μεγάλο τρέξιμο, για την διοργάνωση της ημερίδας ,αγόγγυστα προσέφεραν τα μέγιστα, οι κυρίες Όλγα Αντωνάτου-Βάλσαμου και Λιάνα Γιακουμάτου. Ακόμη αμέριστη ήταν η συμπαράσταση και βοήθεια από τον Αντιδήμαρχο κύριο Σπύρο Κουνάδη και βέβαια ή όλη εκδήλωση ήταν υπό την αιγίδα του Δημάρχου Κεφαλονιάς κυρίου Αλέκου Παρίση.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι στο τραπέζι των συζητήσεων με τα μέλη της επιτροπής ,τέθηκε το ζήτημα να γίνει η ημερίδα στον προαύλειο χώρο μπροστά από το άδειο Μουσείο, όμως πλειοψηφικά αποφασίστηκε να διεξαχθεί στο Αργοστόλι.
Από τις άτυχες στιγμές της ημερίδας ήταν η λήστευση του
χρόνου της κατά 1.30 ώρα, με τους επαναλαμβανόμενους λόγους των πολιτικών. Αρκούσαν οι χαιρετισμοί των κ.κ Κουνάδη και Παρίση ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαξιώνονταν οι υπόλοιποι.
Βεβαίως τα παθήματα πρέπει να γίνουν μαθήματα και άρα ευχή όλων μας είναι στις επόμενες εκδηλώσεις ούλα να πάνε πρίμα! .

Για το Διαπολιτισμικό Κέντρο Ιονίου.
Τάκης Τόκκας



Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Μας το επισήμανε η κ. Στέλα Λιάτου.

ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ


Α
ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΙ.ΠΕ, Τ.Κ. 28 100, Αργοστόλι
ργοστόλι,
23 Ιουνίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Συνελήφθη την Τρίτη (21-6-2011) μεσημβρινές ώρες στο Φισκάρδο, από αστυνομικούς του Τμήματος Σάμης, ένας (1) αλλοδαπός ηλικίας 22 ετών, κατηγορούμενος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, στα πλαίσια αστυνομικής έρευνας, που διενεργήθηκε στο Ι.Χ.Ε αυτοκίνητο του ανευρέθη επιμελώς κρυμμένη εντός αυτού μία μεταλλική συσκευασία περιέχουσα μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης.
Συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
/////////////////////////////