Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Σύλληψη ενός (1) ημεδαπού για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης

       Συνελήφθη απογευματινές ώρες της 25-8-2011, στην περιοχή Πόρου  
από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου , ένας ημεδαπός  
ηλικίας 31 ετών, κατηγορούμενος για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης .
       Ειδικότερα, αστυνομικοί της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του  
Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου, στα πλαίσια της προσπάθειας που  
καταβάλλουν για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών,  
εντόπισαν μικρή φυτεία  δενδρυλλίων  κάνναβης με φυτά ύψους 1,70 μ. τα  
οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.
          Συλληφθείς  θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-
 

ΓΟΗΤΕΥΣΕ Η ΣΕΡΕΝΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.


Καταγοητευμένο υπήρξε το κοινό που προσήλθε το βράδυ της Πέμπτης 18 Αυγούστου 2011 στο Δημοτικό θέατρο Αργοστολίου, όπου οι εξαιρετικοί καλλιτέχνες, διαμόρφωσαν μια σπάνια ατμόσφαιρα, επικοινωνώντας με άνεση και αμεσότητα με το κοινό, βιώνοντας πραγματικά ψυχή τε και σώματι, τα τραγούδια που ερμήνευσαν.
Η εκπληκτική μουσική βραδιά, υπό τον τίτλο «Σερενάτα της αγάπης» έφερε την υπογραφή του καταξιωμένου διευθυντή ορχήστρας Παναγή Μπαρμπάντη, ο οποίος μαζί με τον σπουδαίο τενόρο Αντώνη Κορωναίο, την διακεκριμένη υψίφωνο Ελπινίκη Ζερβού και αλλά και τους επίσης αξιόλογους, «Απόλλων Μουσηγέτη» και Γεράσιμο Γαλιατσάτο-Ραζή, οι οποίοι πλαισίωσαν την παράσταση, ξεδίπλωσαν ένα πανόραμα από σπουδαία τραγούδια, ένα ανθολόγιο μουσικών ακουσμάτων από όλο τον κόσμο.
Την μουσική εκδήλωση παρακολούθησε πολύς κόσμος, μεταξύ των οποίων και πλειάδα επισήμων ,όπου απόλαυσαν ένα εξαιρετικό πρόγραμμα, πραγματικά πολύ προσεκτικά επιλεγμένο. Ήταν τόσο όμορφο να είμαστε συμμέτοχοι και κοινωνοί σε κάτι τόσο ευγενές αυτές τις ημέρες, που να μην συσχετίζεται με την οικονομική κρίση ή τα προβλήματα που μας ταλανίζουν καθημερινά.
Η αξιόλογη αυτή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με την πρωτοβουλία και το μεράκι των μελών μας, του Φιλανθρωπικού & Πολιτιστικού Σωματείου Κεφαλονιάς & Ιθάκης «Λυσίππη», Τμήμα Γυναικών, Θυγατέρες Πηνελόπης «AHEPA», στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειάς μας, να προωθήσουμε και να προβάλλουμε σημαντικές δραστηριότητες, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πολιτισμική ανάταση της περιοχής μας.
Σημαντική συνεισφορά στην πραγματοποίηση και την επιτυχή ολοκλήρωση της εκδήλωσης είχαν οι χορηγοί: Mouikis Hotel, Πανταζάτος Market, Ι. Μαρούλης Α.Ε., εφημερίδα «ΠΕΝΑ», εφημερίδα «ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ», Χρυσοχοείο: Τζανάτος Θεόδωρος Δικηγορικό Γραφείο: Λασκαράτου-Μοδεσάτου Μαρία, Μαρούλη Σοφία διατροφολόγος και το site: www.ionianpress.gr, τους οποίους και ευχαριστούμε ολόψυχα για την δυνατότητα που μας προσέφεραν να απολαύσουμε τέτοιες ειδυλλιακές στιγμές.
Ευελπιστούμε ότι θα μας δοθεί η ευκαιρία να επαναλάβουμε αντίστοιχες διοργανώσεις και στο μέλλον .Σας ευχαριστούμε ειλικρινά, όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, την προσοχή σας, το χαμόγελο και το χειροκρότημά σας.
Η Πρόεδρος Το ΔΣ του Σωματείου


ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΤΟΥ Αντιπρόεδρος: ΝΟΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
  Γραμματέας: ΜΑΡΟΥΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Ταμίας: ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΩΛΑΤΟΥ
Μέλος: ΕΛΕΝΗ ΦΩΚΑ

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

«ΟΔΥΣΣΕΑΣ» ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΑΣΘΜΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΤΟΥ!!!


Έγιναν χθες τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του ΟΔΥΣΣΕΑ στην Ιθάκη। Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και μίλησαν όλο το Θιάκι και όχι μόνο… ο Δήμαρχος Κεφαλληνίας Αλέξανδρος Παρίσης, ο Αντιπεριφερειάρχης Σωτήρης Κουρής, η Αντιπεριφερειάρχης Σμαράγδα Σαρδελή, ο εφοπλιστής Παναγιώτης Τσάκος, ο Αντιδήμαρχος Ιθάκης Μάκης Βερώνης, ο τέως Δήμαρχος Ιθάκης Γιώργος Βασιλόπουλος, ο τέως Έπαρχος Ιθάκης Αθανάσιος Λιβιτσάνης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φιλομήρων Ιθάκης Σπύρος Αρσένης, οο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μανόλης Βαλέττας, ο δημοτικός σύμβουλος Ιωάννης Μαρμάρης και δεν ξέρω αν μου διέφυγε και κανένας। Σχεδόν δύο ώρες χαιρετισμοί και ομιλίες και παρ’ όλο που ο κόσμος δυσανασχετούσε τόσο αυτή। Ήρθαμε να δούμε το άγαλμα του ΟΔΥΣΣΕΑ και όχι να σε πολιτική συγκέντρωση είπαν φώναξαν μερικοί। Μέχρι και ο πρώην Δήμαρχος Βασιλόπουλος, μπορεί να μην έκλαψε αυτή τη φορά αλλά έκανε μέχρι και αποτίμηση της τετραετίας του। Τι ήθελε το δίκτυο ύδρευσης με τα από καλυπτήρια του αγάλματος δεν κατάλαβα…। Δόξα το Ποσειδώνα και ο έρμος ο Οδυσσέας ήπιε νερό με το κουτάλι। Το δε χειμώνα με τις φουρτούνες στο λιμάνι εκεί να δεις!! Άσε που ο πρώην Δήμαρχος Βασιλόπουλος λέγοντας τον Οδυσσέα πατέρα του, μάλλον έχει δίκιο ο Θοδωρής, «μπέρδεψε» το πατέρα του με το παππού του μιας και ο αείμνηστος πατέρας του λεγόταν Τηλέμαχος και ο παππούς του Οδυσσέας-του πρώην Δημάρχου εννοώ.
Και με το δίκιο της η γλύπτρια Κορίνα Κασσιανού αρκετά συγκινημένη και με πολύ τρακ αντί να μιλήσει ζήτησε από τους διοργανωτές….. να γίνουν «επιτέλους» τα αποκαλυπτήρια αφού με τον μακρύ κατάλογο των ομιλητών είχε πια βραδιάσει. Πάντως τις αξίζουν συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά παρ όλο το νεαρό της ηλικίας της - φοιτήτρια της ΑΣΚΤ. Να σημειώσουμε την απουσία του Δημάρχου Ιθάκης, η οποία σχολιάστηκε δυσμενώς. Αν ήταν στην εκδήλωση ο Δήμαρχος παρών δεν θα απουσίαζε και ο έτερος φίλος του εργολάβος και Δήμαρχος Ξηρόμερου κ. Πυθαγόρας μετά της συζύγου του Αντιδημάρχου επί των πολιτιστικών– άσε που έχασε και το πόστο του αφού στο σημείο απαγόρευσης πρόσδεσης σκαφών πάντα έδενε το δικό του πλεούμενο. Σημείο αναφοράς για τη Ιθάκη και το μέλλον της μιας και σε εκείνο το σημείο επί του σκάφους Δημάρχου Πυθαγόρα, έπεφταν τα σχέδια μεταφοράς νερού στην Ιθάκη με λάστιχο από τον Αστακό. Ξέρετε το συνηθίζει ο Δήμαρχος να αποφεύγει εντέχνως τις εκδηλώσεις με τους πολλούς ομιλητές και ιδιαίτερα όταν ανάμεσα σ αυτούς συμπεριλαμβάνεται κι η Αντιπεριφερειάρχης Σμαραγδούλα… βγάζει μπιμπίκια ο άνθρωπος σας λέω!!!
Η όλη τελετή ξεκίνησε στις 7.30 και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9.30, στο τέλος ρίχτηκαν ελάχιστα πυροτεχνήματα, που θα μπορούσε η όλη βραδιά στη συνέχει να έχει έναν πανηγυρικό χαρακτήρα, ενώ τα παραπλέοντα σκάφη σφύριζαν.. Κάτι σαν τη διέλευση της Ολυμπιακής φλόγας στο νησί μας το 2004, με βάρκες στο λιμάνι, τη μπάντα της φιλαρμονικής εν πλω και για τι όχι τη διοργάνωση μιας βαρκαρόλας η μιας αναπαράστασης της επιστροφής του Οδυσσέα από τους Φαίακες.
Το άγαλμα τοποθετήθηκε στο μπαστούνι του Λιμεναρχείου πάλι καλά που δε μπήκε στη μέση της πλατείας με της τέντες και τα τραπεζοκαθίσματα… παρέα με τον Όμηρο που κυττάει και κάνει παρέα την τόσο συμπαθέστατη Γκόλφω του ακρινού περιπτέρου της Πλατείας. Για το λόγο αυτό απομακρύνθηκαν όλα τα κότερα, ξηλώθηκαν οι δέστρες και απαγορεύτηκε η πρόσδεση σκαφών, αλλά και η στάθμευση αυτοκινήτων στο σημείο αυτό.
Ο χώρος γύρω από το άγαλμα θα μπορούσε να ήταν όπως θα έπρεπε, ευπρεπισμένος εννοώ, εάν ο Δήμαρχος Ιθάκης κ. Κασσιανός δεν ακύρωνε αυθαίρετα με το ξεκίνημα της θητείας του, τη χρηματοδότηση του Λιμενικού Ταμείου ύψους 45.000€ για την ανάπλαση του χώρου, με αφορμή εκεί της τοποθέτησης του αγάλματος του ΟΔΥΣΣΕΑ που είχε ζητηθεί και είχε εγκριθεί από τη προηγούμενη Δημοτική Αρχή. Φυσικά υπάρχουν και διαμαρτυρίες καταστηματαρχών εστιατορίων της παραλίας που υποστηρίζουν ότι η απαγόρευση της πρόσδεσης στη προβλήτα του Λιμεναρχείου τους αφαιρεί πελάτες και έτσι τους δημιουργεί ένα επιπλέον οικονομικό πρόβλημα. Σε όσους παραβρέθηκαν δόθηκε ένα δίπτυχο φυλλάδιο στα ελληνικά και αγγλικά, το οποίο αναφερόταν σ' ένα μικρό ιστορικό της πορείας κατασκευής του αγάλματος. Κάτι άλλο θα περιμέναμε που πράγματι ο καθένας που θα το έπαιρνε στην εκδήλωση να του θύμιζε μετά από χρόνια κάτι. Θα μου πεις πόσοι και ποιοι ασχολήθηκαν με το θέμα, μόνο ο πρώην Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ιθάκης Όμηρος Οδ. Κωστόπουλος πήρε πάνω του την όλη εκδήλωση και μάλιστα τα άκουσε κι από πάνω. Άντε φτάνει η γκρίνια άγαλμα έχουμε και αυτό μετράει. Απ το πρωί σήμερα Κυριακή πόσοι ντόπιοι και ξένοι έχουν παρελάσει από εκεί για αναμνηστικές φωτογραφίες δεν λέγετε!!! Παρά τη γκρίνια συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν για να έχει η Ιθάκη επιτέλους τον ΟΔΥΣΣΕΑ της.
Coutsombola from ithaca
Το ρεπορτάζ το πήραμε από ανάρτηση στο http://www.ithacanews.gr

Ο «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

Έγιναν χθες τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του ΟΔΥΣΣΕΑ στην Ιθάκη.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και μίλησαν ο Δήμαρχος Κεφαλληνίας Αλέξανδρος Παρίσης,
ο Αντιπεριφερειάρχης Σωτήρης Κουρής, η  Αντιπεριφερειάρχης Σμαράγδα Σαρδελή,
ο  τέως Δήμαρχος Ιθάκης Γιώργος Βασιλόπουλος, 
ο τέως Έπαρχος Ιθάκης Αθανάσιος Λιβιτσάνης, 
ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φιλομήρων Ιθάκης Σπύρος Αρσένης,
ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου  Μανόλης Βαλέττας, 
ο δημοτικός σύμβουλος Ιωάννης Μαρμάρης ενώ η γλύπτρια Κορίνα Κασσιανού
αρκετά συγκινημένη και με πολύ τρακ αντί ομιλίας ζήτησε να γίνουν τα αποκαλυπτήρια
αφού με τον μακρύ κατάλογο των ομιλητών είχε πια βραδιάσει.
Πάντως τις αξίζουν συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά παρ όλο το νεαρό της
ηλικίας της - φοιτήτρια
της ΑΣΚΤ. Να σημειώσουμε την απουσία του Δημάρχου Ιθάκης,
η οποία σχολιάστηκε δυσμενώς.
Η όλη τελετή ξεκίνησε στις 7.30.
Το άγαλμα τοποθετήθηκε στο μπαστούνι του Λιμεναρχείου και για το λόγο αυτό 
απομακρύνθηκαν όλα τα κότερα, και απαγορεύτηκε η πρόσδεση σκαφών, 
αλλά και η στάθμευση αυτοκινήτων στο σημείο αυτό. 
Ο χώρος γύρω από το άγαλμα θα μπορούσε να ήταν όπως θα έπρεπε, εάν ο Δήμαρχος 
Ιθάκης κ. Κασσιανός δεν ακύρωνε αυθαίρετα με το ξεκίνημα της θητείας του
τη χρηματοδότηση του Λιμενικού Ταμείου ύψους 45.000€ για την ανάπλαση του χώρου, 
με αφορμή εκεί της τοποθέτησης του αγάλματος του ΟΔΥΣΣΕΑ που είχε ζητηθεί και είχε
εγκριθεί από τη προηγούμενη Δημοτική Αρχή. Φυσικά υπάρχουν και διαμαρτυρίες 
καταστηματαρχών εστιατορίων ότι η απαγόρευση της πρόσδεσης στη προβλήτα του 
Λιμεναρχείου τους αφαιρεί πελάτες και έτσι τους δημιουργεί οικονομικό πρόβλημα. 
Στο τέλος ρίχτηκαν πυροτεχνήματα, ενώ τα παραπλέοντα σκάφη σφύριζαν. 
Σε όσους παραβρέθηκαν δόθηκε ένα δίπτυχο φυλλάδιο στα ελληνικά και αγγλικά,
το οποίο αναφερόταν σ' ένα μικρό ιστορικό της πορείας κατασκευής του αγάλματος. 
Το κείμενο αναφέρει τα εξής:
«Στις 17 Ιανουαρίου του 2009 στην αίθουσα του Δημαρχείου και αφού προηγήθηκε
πάνδημη λαϊκή συνέλευση, συγκεντρώθηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία του νησιού μας 
η τότε Δημοτική αρχή, το Επαρχείο Ιθάκης, ο σύλλογος Φιλομήρων Ιθάκης,
αλλά και μεγάλος αριθμός πολιτών και σε κλίμα ομόνοιας, καλής πίστης και 
αποφασιστικότητας αποφάσισαν ομόφωνα την δημιουργία ενός άτυπου φορέα που θα είχε αποκλειστικό θέμα την διεξαγωγή διαγωνισμού για την ανάδειξη του κατάλληλου καλλιτέχνη για τη φιλοτέχνηση του αγάλματος του Οδυσσέα, βασιλιά της Ιθάκης και πρωταγωνιστή του διασημότερου έπους του παγκόσμιου πολιτισμού.
Από τότε και μέσα σε δυόμιση χρόνια ο φορέας αυτός με την αμέριστη συμπαράσταση
του Δήμου Ιθάκης, της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Ιθάκης, του Επαρχείου
Ιθάκης και του Συλλόγου Φιλομήρων Ιθάκης έκανε το διαγωνισμό και επέλεξε την 
συμπατριώτισσά μας κυρία Κορίνα Κασσιανού ως καλλιτέχνη. Προχώρησε στην 
φιλοτέχνηση και υλοποίηση του έργου και σήμερα με μεγάλη χαρά το παραδίδει 
στον λαό της Ιθάκης και στους επισκέπτες της.
Αυτοδιαλυόμενος σήμερα, ο ενιαίος αυτός φορέας χαιρετίζοντας την τελετή θα
επιθυμούσε το λαμπρό αποτέλεσμα που προέκυψε να λειτουργήσει σαν αέναος 
γνώμονας των αποτελεσμάτων που μπορεί να επιφέρει η ανιδιοτελής και ειλικρινής 
συνεργασία των υγειών δυνάμεων του νησιού μας.
Κλείνοντας θα ήταν άδικο να μην τονιστεί πως όλα τα παραπάνω θα ήταν αδύνατα 
χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση και άοκνη προσπάθεια του Δημάρχου Κεφαλληνίας
και τότε βουλευτή του Νομού Κεφαλληνίας & Ιθάκης κ. Αλέξανδρου Παρίση».
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ
(Οι φωτογραφίες από τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος είναι του Μάκη Ράπτη-Μάκαρου).
Αναρτήθηκε από http://www.ithacanews.gr

Συνελήφθη 25χρονος υπήκοος Κροατίας για «ριφιφί» σε τουριστική επιχείρηση στην Κεφαλονιά

Κέρκυρα, 22  Αυγούστου 2011
 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 

Συνελήφθη την Κυριακή (21-8-2011) το πρωί, στην Ηγουμενίτσα σε πλοίο  
της γραμμής Πάτρα-Ιταλία, ένας 25χρονος υπήκοος Κροατίας, διότι είχε  
διαρρήξει με την μέθοδο του «ριφιφί», το πρωί του Σαββάτου (20-8-2011)  
τουριστική επιχείρηση στην Κεφαλονιά.
Ειδικότερα, όπως διαπιστώθηκε, το πρωί του Σαββάτου ο 25χρονος δράστης  
είχε εισέλθει στον εσωτερικό χώρο τουριστικής επιχείρησης στην  
Κεφαλονιά, αφού προηγουμένως είχε διαρρήξει με την μέθοδο του «ριφιφί»  
την μεσοτοιχία του καταστήματος που τη διαχωρίζει από βοηθητικό χώρο.
Στην συνέχεια επιχείρησε να διαρρήξει ανεπιτυχώς το χρηματοκιβώτιο της  
εταιρείας και φεύγοντας αφαίρεσε από τα γραφεία της επιχείρησης,  
χρήματα και ηλεκτρονικές συσκευές συνολικής αξίας τριών χιλιάδων  
πεντακοσίων (3.500) ευρώ περίπου.
Από την αστυνομική έρευνα που ακολούθησε προέκυψε ότι ο δράστης είχε  
επιβιβαστεί το απόγευμα του Σαββάτου (20-8-2011), από την Πάτρα σε  
πλοίο της γραμμής Πάτρα -Ιταλία, το οποίο πραγματοποιεί ενδιάμεση  
στάση στην Ηγουμενίτσα. Από το Τμήμα Ασφαλείας Αργοστολίου  
ενημερώθηκαν οι Λιμενικές Αρχές Ηγουμενίτσας οι οποίες εντόπισαν τον  
δράστη.
Στην κατοχή του δράστη βρέθηκαν:
o	Ένας (1) φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής
o	Μία (1) ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
o	Μία(1) πιστωτική κάρτα
o	Ένα(1) κινητό τηλέφωνο
o	Το χρηματικό ποσό των χιλίων πεντακοσίων (1500) ευρώ
Επιπλέον όπως προέκυψε ο συλληφθείς στερούνταν νομίμων εγγράφων  
παραμονής στην χώρα.
Ο δράστης θα οδηγηθεί στον Κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κεφαλληνίας.

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Γεννητούρια και στην Πεσσάδα!!


xelonakia_pessada_300.jpg
 Φωτο ρεπορταζ: Ματούλα Αλυσανδράτου
xelonakia_pessada1.jpg
 
Χθες ( Σάββατο)εντελώς τυχαία ζήσαμε μια απίστευτη εμπειρία στην παραλία Αμμος της Πεσσάδας, όταν ξαφνικά άρχισαν να βγαίνουν από την άμμο, πολλά μικρά χελωνάκια!!   Πάνω από 25 χελωνάκια ξεκίνησαν το ταξίδι τους με την βοήθεια όλων, χωρίς καμία απώλεια. Πάνω από 30 αυγά έμειναν ακόμα χωρίς περιμένοντας να εκκολαφτούν  . Ελπίζουμε να τα καταφέρουν και τα υπόλοιπα χελωνάκια να  φθάσουν στην θάλασσα. 
 xelonakia_pessada2.jpg
 xelonakia_pessada3.jpg
 Ολοι οι λουόμενοι στην παραλία βοηθήσαμε να φτιαχτεί ένα αυλάκι για να κατηφορίσουν εύκολα τα νεογέννητα χελωνάκια στο νερό..
 xelonakia_pessada4.jpg
Αντιγραφή από το kefaloniapress.gr 

Ανακοίνωση της Ν.Ε Κεφαλονιάς-Ιθάκης του Συνασπισμού‏


Το νέο καθεστώς χορήγησης του ΕΚΑΣ είναι η νέα πράξη στο θέατρο της ληστρικής επίθεσης της κυβέρνησης στα εισοδήματα των συνταξιούχων και των μισθωτών. Την ίδια στιγμή, που γύρω στους 15000 δικαιούχους χάνουν τα δικαιώματά τους στη χορήγηση του ΕΚΑΣ, που οι έκτακτες εισφορές θα πλήξουν επιπρόσθετα τους συνταξιούχους που προσπαθούν να επιβιώσουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία με συντάξεις πείνας, το πάρτι της εισφοροδιαφυγής, της μαύρης και αδήλωτης εργασίας και των εξωφρενικών επιδοτήσεων και φοροαπαλλαγών στις επιχειρήσεις συνεχίζεται. Αυτό δείχνει και τον βαθύτατα ταξικό χαρακτήρα της πολιτικής της κυβέρνησης, που στόχος της είναι η βίαιη αναδιανομή του πλούτου αδιαφορώντας για την κοινωνική και οικονομική χρεοκοπία, αλλά και την ύφεση στην οποία έχει οδηγήσει τη χώρα.

Θεόδωρος Γαλιατσάτος: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΠΥΡΟΥ.


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος


ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΙΟΝΙΩΝ κ. ΣΠΥΡΟΥ

Σε δηλώσεις του σε τοπική εφημερίδα της Κεφαλονιάς ο κ. Σπύρου εγκαλεί τον επικεφαλής της ΑΝ.Α.Σ.Α ,ότι ούτε λίγο ούτε πολύ, είναι υπεύθυνος για τις καθυστερήσεις του έργου (;) της ΠΙΝ επειδή «σαν αντινομάρχης δεν έκανε σωστά την δουλειά του» και στην συνέχεια τον καλεί να τον ρωτά για την δράση της ΠΙΝ πριν μιλήσει δημόσια!
Οποία υποκρισία κ. Σπύρου!
  • Σας φταίει άραγε ο Γαλιατσάτος που σαράντα μέρες μετά την προς τούτο συνεδρίαση της Οικονομικής επιτροπής, που είστε πρόεδρος, δεν έχετε καθαρογράψει την απόφαση για το λιμάνι του Πισαετού ,ώστε να ξεκινήσει ένα έργο σταθμός για την Ιθάκη; Όταν μάλιστα ο κίνδυνος απένταξης έργων που καθυστερούν είναι πολύ μεγάλος;
  • Σας φταίει άραγε ο Γαλιατσάτος που σ ολόκληρη την Κεφαλονιά και την Ιθάκη «δεν πέφτει σφυριά»,δεν υλοποιείται κανένα δημόσιο έργο που να έχετε προωθήσει σαν νέα αρχή;
  • Σας φταίει άραγε ο Γαλιατσάτος που δημοπρατημένα έργα τα ακυρώνετε ,όπως τα πολιτιστικά, χωρίς λόγο παρά μόνο την πολιτική σας εμπάθεια, αποστερώντας πολύτιμες επενδύσεις την τοπική οικονομία και έργα τέχνης την τοπική κοινωνία;
  • Σας φταίει άραγε ο Γαλιατσάτος που εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ έφυγαν από την τοπική οικονομία και πήγαν στα ταμεία της ΠΑΣΕΓΕΣ και της ΕΑΣ Αγρινίου, μέσα από την διαδικασία βεβαίωσης των αγροτικών δικαιωμάτων, επειδή σεις και ο αντιπεριφερειάρχης σας κάνετε φτηνή πελατειακή πολιτική;

Αλήθεια κ. Σπύρου στην Κεφαλονιά που βρεθήκατε, δεν νοιώσατε την ανάγκη να εξηγήσετε στους Κεφαλονίτες και Θιακούς γιατί επί δυόμιση μήνες εκχωρήσατε,σεις και ο αντιπεριφερειάρχης σας, παράτυπα δημόσια περιουσία σε ιδιώτες που κερδοσκόπησαν σε βάρος της τοπικής οικονομίας;
Δεν σας φταίει λοιπόν ο Γαλιατσάτος κ.Σπύρου.
Σας φταίει η έλλειψη σχεδίου, η απραξία σας ,η αδυναμία να οργανώσετε την οποιαδήποτε διεκδίκηση, η παράλειψη σας να δημιουργήσετε κοινωνικές και πολιτικές συμμαχίες στην βάση των περιφερειακών προβλημάτων. Σας φταίει εν τέλει ο αντιλαϊκός χαρακτήρας της πολιτικής που εκπροσωπείτε.
Σας λείπουν τα πολιτικά επιχειρήματα κ. Σπύρου και γι αυτό διολισθαίνετε συνεχώς σε πολιτικά ατοπήματα και πράξεις αυταρχισμού.
Κι επειδή θέλετε να κάνουμε αναφορές στο πολιτικό παρελθόν, «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί» κ. Σπύρου.
Είναι καιρός λοιπόν να γνωρίσει ο λαός των Ιονίων ότι όταν ψηφίστηκε το έτος 2000 η περιβόητη διάκριση ,υπέρ των νησιών του Αιγαίου και κατά των νησιών του Ιονίου, για εφαρμογή μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, ήσασταν μέλος του κοινοβουλίου ως βουλευτής Κερκύρας! και δεν εναντιωθήκατε στην κατάφωρη αδικία, δεν βγάλατε κίχ!
Ζητήστε λοιπόν πρώτα συγνώμη από τον λαό των νησιών μας για την συμπεριφορά σας αυτή του έτους 2000 που αποστερεί τεράστιους πόρους ανάπτυξης και προκοπής.
Ζητήστε συγνώμη για το γεγονός ότι αδυνατείτε και τώρα τ0 2011 να διεκδικήσετε και να πετύχετε την ανατροπή της αδικίας παρά την ομόθυμη κάλυψη που σας προσέφερε το ΠΣ.
Δυστυχώς για σας κ. Σπύρου ,αλλά δυο φορές δυστυχώς για την Ιόνιο Περιφέρεια και τους πολίτες της, η πολιτική δεν είναι «ανέκδοτο».
Αργοστόλι,18/08/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α



Νοσοκομείο Κεφαλληνίας: "Κλείσαμε"

Αντιγραφή από το :/www.ithacanet.gr/
Με πανηγυρικό τρόπο, η αντιπεριφέρεια Κεφαλλονιάς ανακοίνωσε την έγκριση ποσού για την αγορά τομογράφου στο ακτινολογικό τμήμα του νοσοκομείου.

Έλα, όμως, που το ακτινολογικό ξέμεινε από προσωπικό και το τμήμα ενημέρωσε τους πάντες, πως κλείνει!!!
Αυτή η κωμικοτραγική αθλιότητα συμβαίνει τώρα. Έφυγαν οι τελευταίοι συμβασιούχοι και το εναπομείναν προσωπικό είναι αδύνατο να  λειτουργήσει το τμήμα.
Επί πολλούς μήνες οι ήρωες εργαζόμενοι δούλευαν, δίχως αργίες, για να εξυπηρετήσουν τους ασθενείς. Ο "ηρωισμός", όμως, έχει τα ανθρώπινα όρια του και η τελευταία αποχώρηση των συμβασιούχων οδήγησε στο κλείσιμο.
Το θέμα είναι γνωστό από πολλούς μήνες πριν. Ίσως, γι' αυτό εμφανίστηκαν δίπλα στο νοσοκομείο , τέλεια ιδιωτικά ακτινολογικά εργαστήρια για να επωφεληθούν τις ευκαιρίας, αναμένοντας το προαναγγελθέν τέλος. Ο ιδιωτικός τομέας θα ήταν αφελής, αν δεν εκμεταλλευόταν την δυσοίωνη ,για τους πολίτες και τα ασφαλιστικά ταμεία, προοπτική.
Παρά τις επισημάνσεις, η διοίκηση, το "επιστημονικό" συμβούλιο και άλλοι φορείς του νοσοκομείου ή της τοπικής "εκπροσώπησης" ουδέν έπραξαν.
Ο καθένας μπορεί να εκλάβει την αδράνεια, με καχύποπτο τρόπο.
Η ουσία, όμως, παραμένει:
Η "δημόσια" περίθαλψη ιδιωτικοποιείται, όπως τόσα άλλα, με τη μέθοδο και τη δικαιολογία του "λεφτά δεν υπάρχουν". (Υπάρχουν, αλλά τα έχουν οι τραπεζίτες).
Το φαινόμενο δεν είναι ελληνικό. Π.χ. στη Χιλή, ο υπουργός Παιδείας δήλωσε με περισσή σαφήνεια στους εξεγερμένους μαθητές και σπουδαστές:"Το τσάμπα τέλειωσε".
Παιδεία, υγεία, ζωή, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο είναι ιδιωτική περιουσία κάποιας ολιγαρχίας.

Το φαινόμενο, όμως, που είναι ελληνικότατο είναι να πανηγυρίζει ο "εκπρόσωπος" για κάτι που δεν θα λειτουργήσει ποτέ και να μην ασχολείται με ένα πρόβλημα που το ξέρει από καιρό.

ΕΞΟΡΜΗΣΗ...

Γραφείο Ενημέρωσης Δημοσιογράφων
Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
Λ. Αλεξάνδρας 19 - 49100 Κέρκυρα
Τηλ. 2661029187 - 2661029188
Fax. 2661039574
Εκπρόσωπος Τύπου: Γεώργιος ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ, Αστυνόμος Β'
τηλ. 2661029187 - Κιν. 6951943508
e-mail: press.gadpionionison@hellenicpolice.gr
Website: www.hellenicpolice.gr
Twitter: http://twitter.com/astynomia
Youtube: http://www.youtube.com/ellinikiastynomia
 
 
Κέρκυρα, 20 Αυγούστου 2011
 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συγκρότηση συνεργείων αντιμετώπισης περιοδικής παραβατικότητας στα Ιόνια Νησιά
Ελέγχθηκαν 912 άτομα και  βεβαιώθηκαν 347 παραβάσεις
Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Ιονίων Νήσων , στο πλαίσιο  
του επιχειρησιακού σχεδιασμού για τη διαχείριση της εγκληματικότητας  
και της περιοδικής παραβατικότητας,  πραγματοποίησε κατά το χρονικό  
διάστημα 12 έως 18-8-2011, συνεχείς  αστυνομικές  εξορμήσεις με  
εξειδικευμένα συνεργεία ελέγχων στις Αστυνομικές Διευθύνσεις Κερκύρας,  
Ζακύνθου,  Κεφαλληνίας και  Λευκάδας
Για τους ελέγχους διατέθηκαν συνολικά 82 αστυνομικοί με τα ακόλουθα  
αποτελέσματα:
Ελέχθησαν :
o	912  άτομα
o	695  οχήματα
o	120  καταστήματα
Βεβαιωθείσες παραβάσεις:
Βεβαιώθηκαν συνολικά (347) παραβάσεις εκ των οποίων:
o	(138) για νομοθεσία υγειονομικού κανονισμού εκ των οποίων 26 για ηχορύπανση
o	(142) για Κ.Ο.Κ.
o	(7) περί αλλοδαπών
o	(1) για όπλα
o	(59) για λοιπές παραβάσεις
 
Προσήχθησαν : 39 άτομα στις αρμόδιες υπηρεσίες
Συνελήφθησαν :  15 άτομα
Κατασχέθηκαν :
o	 Ένα  (1) πιστόλι TOKAREV
o	 Μία (1) σιδερογροθιά
o	 2.8 γραμ. Κάνναβης
 
Οι επιχειρήσεις θα συνεχιστούν σε χρόνο και περιοχές που θα  
επιλέγονται από την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Ιονίων  
Νήσων ανάλογα με τις ανάγκες αντιμετώπισης προβλημάτων αστυνομικής  
φύσης, που συναρτώνται με τις τοπικές συνθήκες και ιδιαιτερότητες κάθε  
περιοχής.

Τι συμβαίνει όταν το άπειρο χρήμα προσκρούει σε έναν πεπερασμένο κόσμο;




Η κατάρρευση του δολαρίου θα είναι ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ στην ανθρώπινη ιστορία.

Αυτό θα είναι το πρώτο γεγονός που θα επηρεάσει όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη. Κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα διεξάγεται με την χρήση χρήματος. Ο πλούτος μας, η δουλειά μας, το φαγητό μας, η κυβέρνησή μας, ακόμη και οι σχέσειςμας επηρεάζονται από το χρήμα. Κανένα άλλο νόμισμα στην ανθρώπινη ιστορία δενέχει τόσο μεγάλο εύρος και βάθος όσο το δολάριο. Είναι το de factoπαγκόσμιο νόμισμα. Όλες οι άλλες καταρρεύσεις νομισμάτων θα ωχριούν μπροστά σε αυτή. Όλες οι άλλες νομισματικές κρίσεις ήταν τοπικές και υπήρχαν άλλα νομίσματα για να γραπωθούν οι άνθρωποι πάνω τους. Αυτή η κατάρρευση θα είναι παγκόσμια και θα γονατίσει όχι μόνο το δολάριο αλλά και όλα τα άλλα χάρτινα νομίσματα, καθώς στην ουσία τους δεν διαφέρουν από το δολάριο. Η κατάρρευση των νομισμάτων θα οδηγήσει στην κατάρρευση ΟΛΩΝ των χάρτινων assets. Ο αντίκτυπος θα έχει απίστευτες συνέπειες παγκοσμίως.
 
Χάρη στην παγκοσμιοποίηση και στα γιγαντιαία βρυκολακίσια πλοκάμια της Αγγλο-Αμερικάνικης Αυτοκρατορίας, το δολάριο είναι το παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Στηρίζει την παγκόσμια οικονομία ρυθμίζοντας το παγκόσμιο εμπόριο, και κυρίως το εμπόριο του πετρελαίου. Τα χρήματα αυτά ανακυκλώνονται μέσω του City του Λονδίνου (να μην μπερδεύεται με το Λονδίνο) και της Ν. Υόρκης. Αυτό προμηθεύει με καύσιμο τα εταιρικά βαμπίρ που συλλέγουν τον παγκόσμιο πλούτο. Οι εταιρικές δυνάμεις συμπιέζουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ assets όπως τους φυσικούς πόρους και την εργασία για να αποκομίσουν τεράστια κέρδη. Αυτό το φασιστικό, στατιστικό,κολλεκτιβιστικό μοντέλο προμηθεύει την οικονομία με χρήμα για να χρηματοδοτεί μία διαρκώς μεγαλύτερη ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Αυτή η κυβέρνηση μεγαλώνει κατόπιν περισσότερο δίνοντας στα τσιράκια της εργασία για να ελέγχουν τους συμπολίτες τους. Τελικά, για να κλείσει ο κύκλος, η κυβέρνηση ελέγχει άλλα κράτη μέσω του Στρατιωτικού Βιομηχανικού Συμπλέγματος.

Ο κύκλος αυτός θα κοπεί όταν μαθηματικά και αναπόφευκτα συμβεί η κατάρρευση του δολαρίου.Προκειμένου να λειτουργήσει το βασισμένο σε χρέος χρήμα ΠΡΕΠΕΙ να αυξάνουμε το χρέος κάθε χρόνο διότι διαφορετικά θα μπούμε σε ένα θανατηφόρο αποπληθωριστικό σπιράλ. Όταν δημιουργείται χρέος, δημιουργείται χρήμα. Όταν πληρώνεται χρέος, το χρήμα καταστρέφεται. Δεν υπάρχει ποτέ αρκετό χρήμα για να αποπληρώσει το χρέος,αφού τότε δεν θα έμενε ούτε ένα δολάριο.
 
Είμαστε στο σημείο που είτε πάμε σε default, είτε το θέλουμε είτε όχι, ή δημιουργούμε περισσότερο χρήμα/χρέος για να συνεχίσει να γυρνάει ο τροχός
 
Το πρόβλημα είναι ότι φθάνουμε στο σημείο του ροπάλου του μπέιζμπολ όπου όσο περισσότερο χρέος δημιουργείται τόσο περισσότερο αναποτελεσματικό καθίσταται οδηγώντας μας σε υπερπληθωρισμό. Χρειάζονται μόνο δύο πρωταγωνιστές για αυτό τον υπερπληθωρισμό, ο Τελικός Δανειστής, η Fed, και ο Τελικός Καταναλωτής, η κυβέρνηση. Αυτοί οι δύο μπορούν (και θα το κάνουν) να τινάξουν στον αέρα το σύστημα. Πιστεύω θα περιμένουν μέχρι την επόμενη κρίση και την οσμή μιας αποπληθωριστικής ύφεσης πριν βάλουν φωτιά στις εκτυπωτικές μηχανές. Η κρίση αυτή θα έρθει σύντομα, στο τέλος του καλοκαιριού ή το χειμώνα. Το χρήμα και τα έκτακτα μέτρα έχουν χάσει την αποτελεσματικότητά τους. Είναι γεγονός ότι ΚΑΝΕΝΑ από τα προβλήματα που προκάλεσαν την κρίση του 2008 δεν έχει επιλυθεί. Το μόνο που συνέβη είναι ότι αντί για εταιρικά προβλήματα, τώρα έχουμε εθνικά. Σε αυτό το έργο η Ελλάδα θα παίξει το ρόλο της Lehman Brothers και οι ΗΠΑ τον ρόλο της AIG. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θα υπάρχει κανένα χαλί για να κρύψουμε από κάτω την σκόνη και δεν θα υπάρχει πλέον καμία παγκόσμια κυβέρνηση για να απορροφήσει το χρέος.
 
Και αυτό μου φέρνει στο μυαλό τα Top 5 μέρη που δεν πρέπει να βρισκόμαστε όταν καταρρεύσει το δολάριο
 
1. Ισραήλ, 2. Καλιφόρνια, 3. Αγγλία, 4. Ν. Υόρκη, 5. Washington D.C.
 
"Μπορείς να αγνοείς την πραγματικότητα, όμως δεν μπορείς να αγνοείς τις συνέπειες του να αγνοείς την πραγματικότητα"
Ayn Rand
 
Αυτά είναι τα μέρη όπου το δολάριο παίζει τον πιο καθοριστικό ρόλο και θα είναι πιθανότατα τα χειρότερα μέρη για να ζήσεις όταν θα καταρρεύσει το δολάριο.
 
Πολλοί από εσάς θα διαβάσετε διαγώνια αυτό το άρθρο, όμως να είστε σίγουροι ότι η κατάρρευση του δολαρίου έρχεται. Είναι μαθηματικά αναπόφευκτη. Δεν θα είμαστε τόσο τυχεροί ώστε να τα κουτσοκαταφέρουμε με αυτή την κατάρρευση όπως κάναμε το 2008 όταν επρόκειτο για εταιρικό πρόβλημα. Αυτή την φορά πρόκειται για εθνικό και παγκόσμιο πρόβλημα. Τα παγκόσμιο σχήμα Ponzi εξάντλησε το καύσιμο με την δημογραφική πτώση, την εξάντληση του άφθονου και φθηνού πετρελαίου και την παρακμή της ηγεμονικής ισχύος. Αυτό οδηγεί στο χρονικό σημείο όπου λαμβάνει χώρα η εκθετική πτώση ή αλλιώς κατάρρευση του χρήματος. Το Παράδοξο της Ακαταμάχητης Δύναμης λέει, "Τι συμβαίνει όταν μία ασταμάτητη δύναμη συναντά ένα αμετακίνητο αντικείμενο;"

Σύντομα θα μάθουμε τι συμβαίνει όταν το άπειρο χρήμα προσκρούει σε έναν πεπερασμένο κόσμο.

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.














ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ

Ο Κοινωφελής Όμιλος Σταυρού και οι Εκδόσεις «ωκύαλος» σας προσκαλούν στην
παρουσίαση του βιβλίου ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕΣ ΑΠ ΤΟ ΧΡΟΝΟ της Ρίτας Τσιντίλη-Βλησμά που
θα πραγματοποιηθεί στη Κοινοτική Αίθουσα Σταυρού, την Τετάρτη 17 Αυγούστου
2011 και ώρα 8.30 μ.μ.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΕΙ !!
Κοινωφελής Όμιλος Σταυρού
Εκδόσεις «ωκύαλος»

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΙΣΜΙΚΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΡΩΜΑΝΟΥ !!!


 
 
 
Νοσταλγικές εικόνες από την προσεισμική Κεφαλονιά, που θυμίζουν κιτρινισμένες καρτ ποστάλ, απεικονίζονται στα έργα του γνωστού Κεφαλονίτη καλλιτέχνη Μιχαήλ Ρωμανού, ο οποίος φιλοτέχνησε το 2010, εμπνεόμενος από τις φωτογραφίες της συλλογής της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης Ληξουρίου καθώς και από τη συλλογή του Κοργιαλένιου Μουσείου Αργοστολίου.
 

 
Τα υπέροχα αυτά έργα του πρόσφατα βραβευμένου καλλιτέχνη από τον Όμιλο της UNESCO καθώς και από την ΗΕLEXPO της Διεθνούς Εκθέσεως της Θεσσαλονίκης, αποτελούν αφαιρετικές τοπογραφίες που προτρέπουν το θεατή να αναζητήσει το ταξίδι στον παρελθόντα χρόνο και στην ιστορία του νησιού, πριν οι καταστροφικοί σεισμοί του 1953 καταστρέψουν ολοσχερώς την πανέμορφη Κεφαλονιά.
Τρία από τα ιδιαίτερα αυτά έργα του Μιχαήλ Ρωμανού, με τους ευφάνταστους τίτλους "Η Βρύση παράν την αγοράν", "Τμήμα της παραλίας εκ του λιμένους" και "Το ποτάμι και η προς την θάλασσαν κτιστή λιθίνη γέφυρα" ανήκουν στη συλλογή έργων τέχνης της πόλης του Ληξουρίου, ύστερα από δωρεά του καλλιτέχνη, ενώ δύο από τα έργα του ανήκουν στη συλλογή της Ιεράς Μητρόπολης Κεφαλονιάς και Ιθάκης.
 

Ο καλλιτέχνης είχε συμμετάσχει πέρυσι, με μεγάλη επιτυχία, στην ομαδική έκθεση που διοργανώθηκε με αφορμή τα εγκαίνια του Μουσείου Ληξουρίου, τα οποία είχε τελέσει ο Μητροπολίτης Κεφαλονιάς και Ιθάκης Σπυρίδων και ο βουλευτής Σπύρος Μοσχόπουλος, όπου είχε παρουσιάσει τα έργα του, τα οποία είχε δημιούργησε ειδικά για τη συγκεκριμένη έκθεση στο Μουσείο, αποσπώντας πολύ καλές κριτικές, από σοβαρούς τεχνοκριτικούς ανάμεσα τους ο καθηγητής πανεπιστημίου και γνωστός ακαδημαϊκός κύριος Ευάγγελος Μουτσόπουλος, πρόεδρος του Ελληνογαλλικού Συνδέσμου, ο οποίος σχολίασε μεταξύ άλλων:
 

"...Τα έργα του εικαστικού καλλιτέχνη Μιχαήλ Ρωμανού, μας μεταφέρουν σε ονειρικές εικόνες μέσα από τις οποίες κατορθώνει την τέλεια αναδομή της οπτικής εμπειρίας. Οι ευφάνταστες εικόνες του, περιέχουν μουσικότητα και ένα ρυθμό στον οποίο ανήκει τόσο το συναίσθημα όσο και η ποίηση, μετουσιώνοντας τη χρωστική ύλη σε γλαφυρή γραφή που τόσο εμπνευσμένα και δημιουργικά χειρίζεται και συλλαμβάνει την αλήθεια πίσω από την οπτική αντικειμενικότητα. Στα έργα αυτά, στιγμές μεταξύ άλλων ποίησης και δημιουργίας, αποτυπώνονται και εκφράζονται μέσα από το προσωπικό τρόπο γραφής του..."

Μεγάλη η Χάρη Της: Η "επανάσταση" αναβάλλεται. Τώρα, Παρίσης κερνάει, Γιάννης πίνει

ithacanet.gr
Πάει καιρός που δεν έχουμε ασχοληθεί με τα τοπικά δρώμενα. (Για διάφορους λόγους)
Με την ευκαιρία, που μας δίνει η εορτή της Μεγαλόχαρης, λέμε να επιστρέψουμε στα πάτρια εδάφη. Η φιλοσοφική προσέγγιση της επανάστασης, αναβάλλεται.

  • Όποιος νόμισε πως έχει επιτύχει τη σιωπή μας, κάνει ένα μικρό λάθος και θα το καταλάβει αμέσως.
Η περίφημη "επιτροπή ανοίγματος της γέφυρας" επισκέφθηκε τον κ. Παρίση, ο οποίος, ούτε λίγο ούτε πολύ, τους είπε πως ο εργολάβος κ. Γιάννης Μαρούλης θα ...λύσει το πρόβλημα της γέφυρας , θα την επισκευάσει και θα την κάμει ...μονόδρομο!!!
(Δεν είναι το κωμικοτραγικό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, που αποφασίζει για την τύχη ενός "μνημείου",  αλλά ο ...εργολάβος).
Τους "ευαίσθητους" προστάτες της τοπικής κληρονομιάς μας, που ανατρίχιασαν από τα λεγόμενα Παρίση, για μονοδρόμηση της γέφυρας, δεν τους είδα να βγάζουν κιχ για το αίσχος της αυθαίρετης και πάντα κλειδωμένης τουαλέτας στα κυκλώπεια (Έργο "Αρχαιολογικό" και ακριβό, όπως μάθαμε. Κάτι μας λέει πως ο μόνος λόγος που φτιάχτηκε, ήταν για να βγουν χρήματα. Πόσο κόστισε; )

  • Η τοπική πολιτική σκηνή δεν είναι τίποτα περισσότερο από εντολοδόχοι επιχειρηματιών και υμνητές των μεγάλων ικανοτήτων τους να κάνουν θαύματα και τις γέφυρες μονόδρομους.
Γενικεύουμε ένα θέμα, που αφορά μόνο τον κύριο Παρίση, θα μας πείτε. ΝΑΙ.  Είδατε Κοτσιλίνη και ΚΚΕ να λένε κάτι, επί της ουσίας του θέματος;
Τρεις φορές σε λίγους μήνες , ο κ. Παρίσης έχει σταθεί στο πλευρό του εργολάβου, με έργα και λόγια.
1. Όταν, εμπράκτως υπερασπιζόταν και υιοθετούσε την άποψη Μαρούλη, για την αποχέτευση της Σκάλας και ενέγραφε στους προϋπολογισμούς του Δήμου, χρέος 7.000.000.
2. Mε την αναιτιολόγητη "καθυστέρηση" του δήμου στην αποπληρωμή του "έργου Παρίση", που λέγεται αλιευτικό καταφύγιο Κατελειού, οδηγεί σε οικονομική ασφυξία και πιθανά ολική καταστροφή, τον ανταγωνιστή του ίδιου εργολάβου.
3. Με όσα είπε, τώρα, για τη γέφυρα.
Τέλος.
ΚΚΕ και Κοτσιλίνης είναι μέρος του "εργολαβικού συστήματος", γι' αυτό σιωπούν.

  • Βίλλα Παύλου Παπαδάτου
Με ανώνυμες επιστολές και αεροφωτογραφίες, τα τοπικά ΜΜΕ ενημερώνονται για σωρεία αυθαιρεσιών στη βίλλα, όπου χτες ο Μανώλης Μητσιάς πραγματοποίησε πανσέληνη συναυλία.
Ε, και; Και η μητέρα Παπακωνσταντίνου έχει ένα αυθαιρετάκι, μέσα σε δάσος. Τι έγινε; Δεν φταίνει αυτοί που έχτισαν, αλλά το δάσος που είχε φυτρώσει αυθαίρετα και ο αιγιαλός που προϋπήρξε σε λάθος μέρος.
Το παιδί - Παπακωνσταντίνου, ήδη, αμάρτησε για τη μητέρα του, και έχει αποφασίσει να κηρύξει αυθαίρετα τα δάση και τις παραλίες και να νομιμοποιήσει τα κτίσματα, πάνω  ή μέσα σε αυτά.
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Επειδή, ο άνθρωπος θέλει να πολιτευθεί -για το καλό μας και το καλό των τραπεζιτών- βρήκαμε ευκαιρία να τον σπιλώσουμε, για ένα κολόσπιτο, κατά πως έλεγε και ο συχωρεμένος ο Γιαννόπουλος;
Αν δεν υπήρχε αυτός ο λόγος, θα μιλούσατε;
Στη συναυλία, όμως, τρέξατε όλοι. Εμείς βάζουμε υπογραφή και χρησιμοποιούμε είτε στοιχεία, είτε τα λόγια των μεγάλων τοπικών ανδρών, όταν τα χώνουμε.  Γι' αυτό είμαστε ανεπάγγελτοι.

  • Για την αυθαιρεσία που λέγεται Καταβόθρες και αποτελεί φυσικό μνημείο, γιατί δε μίλησε και δε μιλά κανείς;

  • Για την αυθαιρεσία στα Κυκλώπεια;

  • Για τους "εθελοντές" στα σπήλαια, γιατί δε μιλάτε;  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ - ΕΛΕΓΚΤΕΣ; Δεν σκοπεύουμε να ζητήσουμε χρήματα, από "μαύρα ταμεία". Είμαστε γνήσιοι εθελοντές. ¨Ελεγχο θέλουμε να κάνουμε, να βοηθήσουμε το δήμο και τους δημότες. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

  • Στην ιδιοκτησία των "Τουριστικών Ακινήτων" στο Μακρύ Γιαλό, δεν υπάρχει καμία αυθαιρεσία; (στους υπόλοιπους τίτλους  - θέματα, ξεχάσαμε να δώσουμε έμφαση. Σε αυτό το ερώτημα, κάτι μας "ξέφυγε".)
     

  • Είδαμε υπογραφές, πολλές υπογραφές, κάτω από κείμενα στήριξης σημαντικών προσωπικοτήτων, που έχουν τη φιλοδοξία να απελευθερώσουν το επιμελητήριο από την πολιτικοεπιχειρηματική διαπλοκή.
Δεν μας δίνουν και γραπτά αυτές τις υπογραφές;

  •   ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ, αγαπητέ Σπύρο Μοσχόπουλε.

Με αυτά που έχεις ψηφίσει, αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε στις φορολογικές, ασφαλιστικές και άλλες υποχρεώσεις μας. Είμαστε όμηροι ενός αυτοκινήτου κι ενός σπιτιού. Και έχεις ψηφίσει για όριο προσωποκράτησης τα 5.000 ευρώ. Βάλε μας από τώρα μέσα, ή να σου στείλουμε να εξωφλήσεις το λογαριασμό, που εσύ δημιούργησες με τη ψήφο σου;
------------------
Πώς σας φαίνεται η επιστροφή μας, στα τοπικά δρώμενα;

Η σιωπή ΕΙΝΑΙ χρυσός, για ορισμένους. Για μας, είναι συνενοχή και ντροπή. Κι ας μας συμβουλεύουν οι φίλοι να σωπάσουμε και τους ευχαριστούμε.

Για το γνήσιο των γραφομένων
Γιάννης Κων. Κρούσος
(για να μη στεναχωριέται η φασιστική κυβέρνηση με την ανωνυμία του διαδικτύου, τρομάρα της)

ΥΓ. Όποιος θέλει να κάψει το σπίτι μας, ας το κάμει πριν το πάρει η τράπεζα. Τους υποσχόμαστε, ακόμα καλύτερη επιστροφή.
(Η τράπεζα μας ενημέρωσε, με δύο(!!) επιστολές, πως συνεχίζει να μελετά το αίτημα μας. Και ευχαριστούμε, επίσης, όσους μας υποστήριξαν σε αυτό. Δεν το έκαμαν, για να δηλώσουμε το όνομα τους δημόσια).
---------------

Και κάτι για την Ημέρα:
Η Μητέρα του Χριστού αποκαλείται Παναγία.
Ο Άνθιμος γιατί αποκαλείται Παναγιότατος;
Γραμματική:
Επίθετο: Παναγία ή Πανάγιος  - Παναγιότερος - Παναγιότατος
Ανθιμος: Ο υπερθετικός βαθμός της Παναγίας!
Όταν έχει χαθεί το μέτρο κι αυτό δεν το βλέπουν οι πιστοί, δεν μας φταίνε τα πράγματα, αλλά οι πράξεις μας.