Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΥΡΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΤΡΑΙΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ


 
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
<<ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΣΤΟ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ & ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΙΔΗ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ>>
ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΠΡΑΝΟ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΖΕΡΒΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΠΑΝΑΓΗ ΜΠΑΡΜΠΑΤΗ .
ΚΙΘΑΡΑ -ΣΑΞΟΦΩΝΟ ΚΩΣΤΑΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ
 
 ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 22.00
ΤΗΛ. ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ 2671069152
 

Της "άμεσης¨και της "έμμεσης"

Αντιγραφή από το ithacanet.gr
Ευρισκόμενος σε απελπιστική οικονομική κατάσταση, διεπίστωσε πως το αυτοκίνητο - δώρο που του έκαμαν- χάνει λάδια.
  • Πέρα από όλα τα άλλα, η ύπαρξη του αυτοκινήτου φορολογείται, ως τεκμαρτόν εισόδημα και η απελπισία είναι αυξημένη. Όντας χωρίς εργασία, του είναι αδύνατο να πληρώσει το τεκμήριο που προέκυψε από την ψήφιση του "εφαρμοστικού νόμου". Οι επιλογές είναι τρεις: Να καταθέσει πινακίδες, να το δώσει ή να το πάρει απόφαση και να βρεθεί για πρώτη φορά στη ζωή του, οφειλέτης της εφορίας; ΚΑΝΕΙΣ δεν παίρνει ένα αυτοκίνητο 12 ετών σε καλή κατάσταση, 1.800 κυβικών, στην τιμή των 2.500 ευρώ. Δεν μπορεί να το ανταλλάξει με μικρότερου κυβισμού, ούτε καν με βέσπα.
Και αυτά σκεπτόμενος και αυτά ζώντας, άρχισε να συμπληρώνει λάδια, ως ότου το χαμηλά αμοιβόμενο συνεργείο μαζέψει τη ζημιά. Λαστιχάκι αντικαθιστούσε και άλλο λαστιχάκι έσπαγε.
Την πρώτη φορά, το πλαστικό δοχείο με το λάδι πληρώθηκε 12 ευρώ.
Τη δεύτερη φορά, πλήρωσε στο συνεργείο 15 ευρώ. Το θεώρησε λογικό, γιατί κάποιος έκαμε και τον κόπο να πάει να το αγοράσει και εργάστηκε, με χαμηλή αμοιβή, πάνω στο όχημα.
Την τρίτη φορά, ο έμπορος κράτησε 17  ευρώ.
-"Πριν λίγες μέρες, έδωσα 12. Τώρα γιατί 17;", ρώτησε ο πελάτης.
-"Α, νόμισα πως δεν θα το καταλάβεις", ήταν η απάντηση που έλαβε και του επέστρεψε τα 4.
Ο έμπορος ήξερε την οικονομική κατάσταση του πελάτη. Ο πελάτης είχε ζητήσει τη βοήθεια του, για να ξεφορτωθεί το αυτοκίνητο.
Ο έμπορος ήξερε ποιον έκλεβε.
--------------------------------------
Κάποιοι περισσότερο ή λιγότερο σοφοί, κατεβάζουν "πολιτικά προγράμματα", σπουδαίες λύσεις, προτείνουν είσοδο, παραμονή ή έξοδο από το νόμισμα, κρατικοποίηση ή ιδιωτικοποίηση, κοινωνικοποίηση και αυνανισμό.

Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, όσο παραμένουμε "άνθρωποι του τάληρου", άσπρη μέρα δε θα δούμε.
Για την ανθρώπινη κατάσταση, κανείς δεν μιλά, γιατί κανείς δε θέλει να βάλει χέρι. Ετοιμάζουν στρατούς, καμωμένους από τέτοια μυαλά.
----------------------------------------
Η μοίρα του τόπου ορίζεται από τους ανθρώπους και όχι από τους "κακούς" πολιτικούς ή τους κακούς τραπεζίτες. Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν και μη μας ξαναρωτήσει κανείς "και τώρα, τι κάνουμε;"
Ας κοιταχτεί ο καθένας μας στον καθρέφτη.
Η δημοκρατία είναι ένα βαθύτατα ατομικιστικό πολίτευμα, αλλά και ένας τρόπος ζωής, που απαιτεί συλλογικότητα.
Ο Καζαντζάκης, όταν λέει ""Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω" λέει, ακριβώς, το ίδιο πράγμα με τον Καστοριάδη, όταν τον ρώτησαν «Τι θέλετε λοιπόν; Ν' αλλάξετε την ανθρωπότητα;" - "Οχι, κάτι απείρως πιο μετριοπαθές: ν' αλλάξει η ίδια η ανθρωπότητα τον εαυτό της...».
Το συμφέρον του καθένα είναι, ταυτόχρονα, η ελευθερία του καθενός. Μη γαμάτε και τα δύο. Άστε τους επαγγελματίες της πολιτικής να το κάνουν.
Κοιτώντας στον καθρέφτη, στο πρόσωπο μας είναι η ανθρωπότητα. Η συγγένεια και η κοινή ρίζα.
Όντας όλοι παιδιά του Αδάμ και της Εύας, δεν βρίσκω λόγο να είμαι ρατσιστής απέναντι στον αλλόθρησκο, τον φτωχό , τον κλέφτη, τον έμπορο ή τον αλλοεθνή.
Κάπου στην Αφρική, στα πόδια του Κιλιμάντζαρο, βρίσκονται οι ρίζες των ανθρώπων, η εκκίνηση των διαδρομών, που ακολούθησαν προς όλη τη γη.
Και καταλήγει ο Καστοριάδης:
"σε μια δημοκρατία, ο λαός μπορεί να κάνει το οτιδήποτε -μα οφείλει να ξέρει ότι δεν πρέπει να κάνει οτιδήποτε. Η δημοκρατία είναι το καθεστώς του αυτοπεριορισμού, άρα επίσης το καθεστώς της ιστορικής διακινδύνευσης -άλλος τρόπος για να πούμε ότι είναι το καθεστώς της ελευθερίας -και είναι καθεστώς τραγικό...Επιπλέον δεν υπάρχει κανένα μέσο να εξαλείψουμε τους κινδύνους μιας συλλογικής ύβρεως. Κανείς δεν μπορεί να προστατεύσει την ανθρωπότητα από την τρέλα ή την αυτοκτονία". *
Και ο φίλος ο Νίκος ο Ηλιόπουλος, μαθητής του Κορνήλιου και πραγματικά αυτόνομος στοχαστής,  γράφει: "Για την τελευταία φράση, θα όφειλα να προσθέσω πως ο ίδιος ο Καστοριάδης θεωρεί ότι είναι ίσως αυτή που προτιμά μέσα σε όλα όσα έχει γράψει".

Με τον τρόπο που μαζεύτηκε το πλήθος στις πλατείες τον Μάη και τον Ιούνη, με τον ίδιο τρόπο θα δημιουργηθεί κι αυτό που δεν είναι κόμμα και δεν είναι πολιτική, αλλά επινόηση ανθρώπων, που αποφάσισαν να γίνουν πολίτες. Να συναντηθούμε κοιτώντας στον καθρέφτη μας το χρέος και την ανθρωπότητα και βάζοντας μια κουκούλα στο κεφάλι και στο ονοματεπώνυμο μας.Να κρυφτούμε, να χαθούμε στη συλλογικότητα της ανάστασης. Οι άνθρωποι θα βρουν τους ηγέτες που θα υπακούουν στις εντολές. Αυτό που λέγεται "διανόηση" δε χρειάζεται να δώσει τη φωτογραφία της. Ας δώσει τη ψυχή της, αν και το πιο πιθανό είναι να απουσιάζει.**  Φτιάχνουμε πολιτική επινόηση, πράξη ανατροπής. Οι εκλογές τους είναι το πιο πρόσφορο πεδία. Ή θα αλλάξουν τη ζωή μας ή θα καταργηθούν. Το δίλημμα δεν είναι δικό μας. Είναι το δικό τους πρόβλημα, από τη δική μας δράση. 
Στην θέση των πολιτικών, των εμπόρων, των ταξιτζήδων, των εστιατόρων ή των πανεπιστημιακών, θά 'μπει μια μεγάλη, τερατώδης παρουσία ανθρώπων.
Δημιουργείται και επινοείται, τώρα. Γι' αυτό το καθεστώς τρέχει να προλάβει, ανακοινώνοντας "επανάσταση" και "απελευθέρωση", μέσω κάθε είδους κόμματος ή αποκόμματος.
Η αυτονομία δεν είναι ιδεολογία. Είναι τρόπος σκέψης και πράξης, και, στις μέρες μας,  ζητείται αποτελεσματικότητα.

* "Η αρχαιοελληνική πόλις και η δημιουργία της δημοκρατίας, Χώροι του ανθρώπου, σελ. 199.
** Subcommantante Marcos: Μια ηγεσία δίχως πρόσωπο. Μια ηγεσία με προσωπικότητα ...

«ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ, ΗΛΙΘΙΕ»!!! Ένα βιβλίο που τιμά, εκτός από το μεγαλείο της ιδεολογικής αντιπαράθεσης, τη δημοσιογραφία την ίδια.

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ, Ελευθεροτυπία, 16/7/2011  (για το βιβλίο του Νίκου Μπογιόπουλου)
 «Η βαθύτερη αιτία των καπιταλιστικών κρίσεων βρίσκεται στη βασική και ανίατη αντίθεση του καπιταλιστικού συστήματος: στην αντίθεση ανάμεσα στον κοινωνικό χαρακτήρα της παραγωγής, από τη μια μεριά, και στον ατομικό τρόπο ιδιοποίησης των αποτελεσμάτων της, από την άλλη».
Συγγραφέας των ως άνω, ο δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος. Περιέχονται στο πρώτο κεφάλαιο του άρτι εκδοθέντος βιβλίου του με τίτλο
 «Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε»
και υπότιτλο
«Οι υπαίτιοι της Κρίσης και το "χρέος" της ανατροπής τους - Μια ευγενική απάντηση στους πραιτωριανούς των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ» (εκδόσεις Α.Α. Λιβάνη).
 
Ο Νίκος Μπογιόπουλος συμμετέχει χρόνια στο δημόσιο διάλογο (…). Η εμπειρία του αυτή τον βοηθά να δει πίσω από τα φαινόμενα και να φέρει στο φως τα ψεύδη, αλλά και τη σήψη του καπιταλιστικού συστήματος. Ενα άλλο όπλο που διαθέτει στον «πόλεμο» της ιδεολογικής αντιπαράθεσης είναι η ευρεία μαρξική του παιδεία, η «αποκάθαρση» που επιχειρεί στο μαρξικό λόγο από τη διαστροφή που έχουν επιφέρει αστοί, αλλά και «αριστεροί» αναλυτές του.
Ο συγγραφέας είναι ξεκάθαρος. Η διεθνής οικονομική κρίση δεν είναι προϊόν της κακής διαχείρισης του καπιταλιστικού συστήματος, όπως ανοήτως (σκοπίμως, όμως) ισχυρίζονται οι θιασώτες του• ούτε οφείλεται στα ανεπαρκή μέτρα διαφάνειας και ελέγχου στη διακίνηση των κεφαλαίων• ούτε, επίσης, στους αστρονομικούς μισθούς των golden boys και στελεχών των τραπεζών• ούτε στα φαινόμενα σκανδάλων και διασπάθισης του δημόσιου χρήματος• ούτε, τέλος, σ' εκείνους που βρήκαν ένοχο της κρίσης τον «καζινοκαπιταλισμό».
Η κρίση οφείλεται στη διακοπή του κύκλου αναπαραγωγής του κεφαλαίου, όταν δηλαδή τα υπερσυσσωρευμένα κεφάλαια αδυνατούν να διαγράψουν τον κύκλο της διευρυμένης παραγωγής. «Η κρίση υπερπαραγωγής είναι το αναπόφευκτο φαινόμενο του καπιταλιστικού κύκλου παραγωγής και η δυσαναλογία μεταξύ παραγωγής - κατανάλωσης (υπό οποιαδήποτε διαχείριση, κεϊνσιανή ή φιλελεύθερη, περιοριστική ή επεκτατική κ.λπ.) το αναγκαστικό παρακολούθημά της. Και τούτο διότι ποτέ η κατανάλωση δεν μπορεί να υπερκεράσει την παραγωγή...».
Με περισσή άνεση ο Ν. Μπογιόπουλος διαλύει τους μύθους των υπερασπιστών του καπιταλιστικού συστήματος, περί επικράτειας τάχα της αγοράς, ανάγκης να ιδιωτικοποιηθεί η δημόσια περιουσία και όλα όσα επιτάσσει το Μνημόνιο.
Ξεσκεπάζει το ρεσιτάλ ανηθικότητας («όλοι μαζί τα φάγαμε», «κοπρίτες»...) αναλύοντας διεξοδικά τα έργα και τις ημέρες των κυβερνήσεων των τελευταίων δεκαετιών, την απληστία, ασυδοσία, αυθαιρεσία του πολιτικού προσωπικού. Με ατράνταχτα στοιχεία αποδεικνύει ποιος, πού, πότε, πώς άρπαξε τον πλούτο της χώρας, βυθίζοντας στην ανέχεια, την ανεργία και την εξαθλίωση μεσαία, λαϊκά και μειονοτικά στρώματα.
Διπλά εξαιρετικό, με πολυεπίπεδη ανάγνωση. Από τη μια είναι ένα θαυμάσιο αρχειακό corpus και από την άλλη μια διεισδυτική ανάλυση των νόμων της αγοράς που οδηγούν στο καπιταλιστικό αδιέξοδο και τη συνεπακόλουθη φρίκη του συστήματος.
Και, βεβαίως, έχει τη δική του οικονομική πρόταση, τον πανεθνικό κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας της χώρας, που «κλειδί» της είναι «η αλλαγή των ξεπερασμένων ιστορικά κοινωνικών σχέσεων ιδιοκτησίας, που καθορίζουν το οικονομικό και πολιτικό σύστημα• προϋπόθεση είναι η απαλλοτρίωση της ατομικής ιδιοκτησίας και η μετατροπή της σε κοινωνική».
Ο μόνος δρόμος, υποστηρίζει, είναι ο σοσιαλισμός. Αλλως θα επικρατεί η (καπιταλιστική) βαρβαρότητα. Το βιβλίο τιμά, εκτός από το μεγαλείο της ιδεολογικής αντιπαράθεσης, τη δημοσιογραφία την ίδια.

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΑΛΣΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟΥ.
























ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΝΤΙΠΕΡΕΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ.

                      thereos

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ  ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ

ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΡΗ                 

Αργοστόλι,   29/08/2011
                                                                                                Αρ. Δελτίου 62

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, θα ήθελα να σας εκφράσω από καρδιάς τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια για την επιτυχία σας στις Πανελλαδικές  εξετάσεις. Μια επιτυχία σημαντική, ένας σταθμός στην ζωή σας,  ως αποτέλεσμα της επίπονης σας προσπάθειας, της συστηματικής και μεθοδικής δουλειάς σας, του σκληρού και δύσκολου αγώνα σας.
Γνωρίζοντας πολύ καλά, τόσο ως πολιτικός αλλά κυρίως ως πατέρας, την μακροχρόνια κοπιαστική προσπάθεια, την αγωνία και τις στερήσεις σε προσωπικό και οικογενειακό  επίπεδο, προκειμένου να επιτύχετε το στόχο σας,   απευθύνω  μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου τα πιο ειλικρινή και θερμά μου συγχαρητήρια σε εσάς, τις οικογένειές σας και στους καθηγητές σας, για την επιτυχία σας.
Από εδώ και στο εξής ως Ακαδημαϊκοί πολίτες, χαράσσετε μια νέα πορεία με στόχο την επαγγελματική και κοινωνική σας ανέλιξη. Σας εύχομαι τα φοιτητικά σας χρόνια να είναι παραγωγικά ως προς την επιστήμη,  συμβάλλοντας στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς σας, και προς όφελος γενικότερα της κοινωνίας  μας
Όσα παιδιά δεν πετύχατε απόλυτα το στόχο σας, μην απογοητεύεστε, συνεχίστε την προσπάθεια με μεθοδικότητα  και  με αυτοπεποίθηση. Η ζωή δεν κρίνεται μόνο σε μια στιγμή. Για όλες και όλους αρχίζει ένας νέος κύκλος προσπαθειών. Άλλωστε κανένας πόλεμος δεν κρίνεται από μία μάχη. Ο αγώνας για τη ζωή είναι συνεχής και οι ευκαιρίες είναι πολλές. Αργά ή γρήγορα, η συνέπεια και οι κόποι ανταμείβονται. 
Καλή πρόοδο καλή συνέχεια, θάρρος, επιμονή και θέληση, να θέτετε και να κατακτάτε, στόχους διαρκώς.




     ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ


ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟΣ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΞΗΛΩΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΕΝΤΕΣ


Ο Δήμαρχος Ιθάκης Γιάννης Κασσιανός θα είναι εκείνος ο Δήμαρχος που θα κάνει όλη την Ιθάκη ένα μπάχαλο!!!  Ο Δήμαρχος Ιθάκης Γιάννης Κασσιανός θα είναι ο μόνος Δήμαρχος στην Ιθάκη που δεν θα προλάβει να κλείσει χρόνο με αυτά που τον βαραίνουν και θα είναι και ο μόνος που θα πάρει των ομματιών και θα πάει από κει που μας τον έφεραν και μην μας πούνε όλοι οι γύρω παρατρεχάμενοι κολαούζοι ότι δεν ήξεραν ποιος ήταν ο Γιάνναρος και πως συχνά-πυκνά τους διαβεβαίωνε ότι δεν τρέχει τίποτε. Η σημερινή Αρχή και η πλειοψηφία το Δημοτικού Συμβουλίου, θα είναι εκείνη που θα πάθει τα ίδια με εκείνα που παθαίνουν οι Βουλευτές όταν βρίσκονται ανάμεσα στο λαό.
Με την ανοχή του Δημάρχου αλλά και του ΔΣ του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου –πρόεδρός του είναι ο Ιωάννης Δενδρινός- λοιπόν, σήμερα 30/8 οι καταστηματάρχες ξήλωσαν τις τέντες από τα μαγαζιά τους και από την άλλη συνεργείο του Δήμου ξεκίνησε να ξηλώνει τις τέντες της πλατείας με εντολή της Λιμενικής Αρχής φοβούμενοι το αυτόφωρο αλλά και τα πρόστιμα. Ας δούμε τι έγραφε μεταξύ των άλλων η επιστολή,  του Αντιεισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφαλληνίας, Ιωάννη Ν. Παΐσιου και αφορούσε θέματα της αρμοδιότητας της Λιμενικής ή Αστυνομικής Αρχής «Το θέμα των βεβαιώσεων, από την πλευρά της Λιμενικής ή Αστυνομικής Αρχής, παραβάσεων σε βαθμό πλημμελήματος ή πταίσματος, αναφορικώς με παράνομες επεμβάσεις στον αιγιαλό ή στη χερσαία ζώνη λιμένος, αλλά και με πολεοδομικές ή υγειονομικές παραβάσεις, κατά το μέτρο της αρμοδιότητος σας, ρυθμίζεται και πάλι από το νόμο και τις εγκυκλίους που διέπουν τις υπηρεσιακές σας ενέργειες. Δεν τίθεται, ομοίως, υπό καμία διαπραγμάτευση και δεν εξαρτάται από κανένα χρονικό ή άλλο περιορισμό ή προϋπόθεση. Οι παραβάσεις βεβαιώνονται ευθύς ως διαπιστώνονται και ακολουθείται η διαδικασία του αυτοφώρου».
Σήμερα ο παραλιακός δρόμος στο Βαθύ έμοιαζε σαν κρανίου τόπος, αφού με κάθε μέσο οι καταστηματάρχες ξήλωναν τις τέντες για να αποφύγουν τα χειρότερα, κατασκευές που υπήρχαν πάνω από 40-50 χρόνια.
Σε παρόμοιο γεγονός το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε αίτηση καταστηματάρχη που ζητούσε να ακυρωθεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξανδρουπόλεως με την οποία ανακλήθηκε η άδεια που του είχε χορηγήσει για να κατασκευάσει τέντα σε κοινόχρηστο χώρο.
Το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο επικαλέσθηκε  λόγους δημοσίου συμφέροντος που ανάγονται στην ανεμπόδιστη, ελεύθερη και ομαλή διέλευση των πεζών από τα πεζοδρόμια, τους πεζόδρομους και τους κοινόχρηστους χώρους, αλλά και στην «ακώλυτη και διαρκή χρήση» των χώρων αυτών. Ειδικότερα, οι σύμβουλοι της Επικρατείας, επικαλούμενοι το άρθρο 24 του Συντάγματος για την προστασία του πολεοδομικού σχεδιασμού στον οποίο υπάγονται και οι κοινόχρηστοι χώροι, αλλά και τον Γενικό Οικοδομικό Κανονισμό, έκριναν ότι είναι ρητώς αντίθετη στην πολεοδομική νομοθεσία η κατασκευή με κάθετα στηρίγματα σε πεζόδρομους, πεζοδρόμια και κοινόχρηστους χώρους.
Σύμφωνα με την απόφαση, οι τέντες πρέπει να τοποθετούνται πάνω από τους κοινόχρηστους χώρους, υπό τις εξής προϋποθέσεις: να στηρίζονται σε οριζόντια στηρίγματα επί των τοίχων των κτιρίων (όχι κάθετα), να μην υπερβαίνουν το μήκος που έχουν οι βεράντες των οικημάτων και να μη βγαίνουν έξω από το περίγραμμα της οικοδομικής γραμμής.
Και δεν σταματάει εδώ  η «αυθαιρεσία» του Δημάρχου, ήδη  έδωσε εντολή στις υπηρεσίες του με τη συνεργασία Αστυνομίας και Λιμεναρχείου να ελέγξει όλες τις άδειες των καταστημάτων και σαν μην έφτανε αυτό έδωσε εντολή να ελεχθούν και όλες οι  πολεοδομικές παραβάσεις. Με άλλα λόγια ο Δήμαρχος Ιθάκης, θα κάνει την όλη την Ιθάκη άνω-κάτω, θα κάνει την Ιθάκη ένα μπάχαλο και τους κατοίκους της να ρουφιανεύει ο ένας τον άλλον.
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ
Αναρτήθηκε στο http://www.ithacanews.gr/


ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΑΜΗΣ “ Ο ΑΙΓΙΑΛΟΣ ” ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με μεγαλοπρεπή λαμπρότητα η Σάμη γιόρτασε την πολιούχο της, Υπεραγία Θεοτόκο στις 23 Αυγούστου. Προηγήθηκε την προηγουμένη ημέρα Αρχιερατικός Εσπερινός .
Στις 23 το πρωί τελέστηκε πανηγυρική θεία λειτουργία και το απόγευμα εγένετο παράκληση και στην συνέχεια λιτάνευσης της ιερής εικόνας στις οδούς της πόλης με την συνοδεία αγήματος του Πολεμικού Ναυτικού, της Φιλαρμονικής Σάμης “ΘΕΜΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ”, χοροστατούντος του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κεφαλληνίας κ.κ. Σπυρίδωνα και με την συμμετοχή πλήθους πιστών.

Εμφανής ήταν και η παρουσία περιφερειακών, δημοτικών και αστυνομικών αρχών.
Τίμησαν την γιορτή εκ μέρους της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων:
ο Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλληνίας κ. Σωτήριος Κουρής ,
ο Επικεφαλής του συνδυασμού της Επτανησιακής Αναγέννησης Ιονίων Νήσων κ. Σπύρος Καλούδης,
οι περιφερειακοί Σύμβουλοι κ.κ Ευάγγελος Φιοραβάντες, Τζόγια Γρουζή και Γεράσιμος Φόρτες.
Εκ μέρους του Δήμου Κεφαλληνίας παρέστησαν:
ο Δήμαρχος κ. Αλέξανδρος Παρίσης,
ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκος Ανουσάκης,
ο Αντιδήμαρχος Σάμης κ. Σπύρος Κουνάδης και οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Σάββας Σαββάογλου, Διονύσιος Κοκκόσης, Σπύρος Παπαδάτος και Γεράσιμος Βαγιωνίτης.
Ο επικεφαλής του Δημοτικού Συνδυασμού “ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ” κ. Μάρκος Κοτσιλίνης και ο επικεφαλής του Δημοτικού Συνδυασμού “ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ” κ. Νίκος Γκισγκίνης και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι : Παναγής Ρασσιάς, Θεοτόκης Καβαλιεράτος, Νέστωρας Βεντούρας.
Επίσης παρευρέθηκαν:
Οι Πρόεδροι των Δημοτικών Ενοτήτων Αργοστολίου και Σάμης κ. κ. Λούκας Νιφοράτος και Βασίλης Κάραλης.
Οι πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων Καραβομύλου, Πουλάτων και Γριζάτων.
Ο πρώην βουλευτής Κεφαλληνίας κ. Πέτροςς Αλιβιζάτος και ο Αστυνομικός Διευθυντής Κεφαλληνίας κ. Παναγιώτης Φιλίππου.
Μετά το πέρας της λιτανείας ο Πολιτιστικός Σύλλογος έδωσε την δική του νότα, όπως αδιάλειπτα εδώ και 18 χρόνια στα πλαίσια των ΕΟΡΤΙΩΝ παρουσιάζει πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Εφέτος το πρόγραμμα περιλάμβανε ρίψη πυροτεχνημάτων και παραστάσεις με τα χορευτικά συγκροτήματα του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Σκάλας “Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ” και του Πολιτιστικού Συλλόγου Φαρακλάτων “ΚΥΚΛΩΠΕΙΑ ΤΕΙΧΗ”.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου αφού παρουσίασε τα φιλοξενούμενα συγκροτήματα τους ευχαρίστησε για την προθυμία τους να παραστούν και συνεχίζοντας ανέφερε ότι “ το χαρακτηριστικό των φετινών εκδηλώσεων ήταν η δυσκολία της διοργάνωσης μα συνάμα η σημαντικότητα τους στην διάρκεια του θεσμού των ΕΟΡΤΙΩΝ. Τα ΕΟΡΤΙΑ άντεξαν, κράτησαν τον χαρακτήρα τους και συνεχίζουν σαν θεσμός πολιτιστικής δημιουργίας , κερδίζοντας την εκτίμηση όλης της Κεφαλονιάς.
Και αξίζουν συγχαρητήρια στα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου “ Ο ΑΙΓΙΑΛΟΣ” που είχαν την πρωτοβουλία της ίδρυσης και παρέμειναν συνεχιστές των ΕΟΡΤΙΩΝ όπου με την άψογη συνεργασία εφέτος του Συλλόγου Πυργιού “Ο ΑΙΝΟΣ”, των Ζερβάτων “Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ” και των Τοπικών Συμβουλίων Καραβομύλου, Πουλάτων και Ζερβάτων καθώς επίσης και του Διαπολιτισμικού Κέντρου Ιονίου κατάφεραν να διατηρήσουν και να αναδείξουν όλο αυτό το πολιτιστικό δυναμικό και να αποδείξουν στην πράξη ότι ο πολιτισμός είναι η κορυφαία αναπτυξιακή προοπτική για τον τόπο μας.
Με αυτή την ομοψυχία κατορθώσαμε και πραγματοποιήσαμε 20 εκδηλώσεις μετατρέποντας την περιοχή μας σε προορισμό του πολιτισμού.
Όλα αυτά δεν θα γινόταν αν δεν είχαμε την υποστήριξη των συγχωριανών χορηγών μας. Τον Βαγγέλη Τζανετάτο, Χαράλαμπο Στρίντζη, Χάρη Μαρίνη και Φώτη Βλάχο (φυσιοθεραπευτή) .
Τέλος Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες και παρευρισκομένους.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣ


Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ, ΗΛΙΘΙΕ!!!


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ "ΚΛΕΙΔΙ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
Του ATILIO BORON*
 Τα διεθνή ΜΜΕ, οι σύμβουλοι, οι οικονομολόγοι, οι επενδυτικές τραπεζες, οι πρόεδροι των κεντρικών τραπεζών, οι υπουργοί οικονομικών, οι κυβερνώντες γενικώς, άλλο δεν κάνουν αυτούς τους τελευταίους καιρούς, παρά να μιλανε για την''ελληνική κρίση''. Μπροστά σε τέτοιο και τόσο ντόρο και με χίλιες κακές προθέσεις από μέρους τους, είναι σωστό να παραφράσουμε, τη γνωστή από την εκλογική καμπάνια του Μπιλ Κλίντον εκείνη φράση, για να πούμε και να βροντοφωνάξουμε, ότι η κρίση είναι κρίση του καπιταλισμού και όχι της Ελλάδας. Και ότι αυτή η χώρα είναι ένας από τους πιο αδύνατους κρίκους της ιμπεριαλιστικής αλυσίδας και ακόμα, εξαιτίας αυτού, εκεί είναι που ξεσπούν αυτή την περίοδο, όλες οι αντιφάσεις του συστήματος, ροκανίζοντας την ίδια της την υπόσταση σαν κράτος, χωρίς κανένα οίκτο.
 
Ο μεγάλος συναγερμός, χωρις αμφιβολία δικαιολογημένος, που έχει σημάνει για τους καπιταλιστές, είναι ότι μια ενδεχόμενη κατάρρευση της Ελλάδας, θα μπορούσε να παρασύρει και άλλες χώρες όπως τις, Ισπανία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ιταλία και να έθετε σε πολύ σοβαρό κίνδυνο την οικονομική και πολίτικη σταθερότητα των χωρών που είναι οι βασικοί πυλώνες της ίδιας της ΕΕ. Όπως μας πληροφορεί ο ευρωπαϊκός τύπος—γνήσιος εκπρόσωπος της ''αδελφότητας επιχειρήσεων και επιχειρηματιών'' (δηλ. τα γιγαντιαία ολιγοπώλια που ελέγχουν την διεθνή καπιταλιστική οικονομία)—η ηρωική αντίσταση του Ελληνικού λάου στα βάρβαρα μέτρα λιτότητας που εφαρμόζει ο πρόεδρος της σοσιαλιστικής διεθνούς και πρωθυπουργός της Ελλαδας, ΓΑΠ, απειλούν να ρίξουν στο κενό, όλες τις στείρες προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα, προκειμένου να μετριάσουν την κριση. Η αγωνία και ανασφάλεια μεγαλώνει και μεταδίδεται έντονα μεταξύ των επικυρίαρχων αφεντικών, μπρος στα σοβαρά εμπόδια που σκοντάφτει η Αθηνά στη προσπάθεια να επιβάλει και να περάσει τα κτηνώδη μέτρα που οι όψιμοι σωτήρες της χωράς απαιτούν. Έχοντας όλα τα δίκια με το μέρος τους και σωστά, οι Έλληνες εργαζόμενοι αρνούνται να φορτωθούν τις συνέπειες μιας κρίσης που προκλήθηκε από τους παγκόσμιους παίχτες και κερδοσκόπους της οικονομίας και φυσικά η απειλή μιας τεράστιας κοινωνικής έκρηξης, που θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλη τη νότια Ευρώπη, αλλά και γενικότερα, φέρνει εφιάλτες και παραλύει τόσο την Ελληνική όσο και την Ευρωπαϊκή άρχουσα τάξη.
Η ένεση - αιμοδοσία κεφαλαίων που επιχειρείται από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, τις βασικές χώρες της ευρωζώνης και το ΔΝΤ, με τους όρους και τον τρόπο που χορηγούνται, δεν πέτυχε τίποτε άλλο, παρά να επιδεινώσει την κριση και να ''κεντρίσει'' το χρηματιστικό κεφαλαίο σε νέες εκμεταλλευτικές - κερδοσκοπικές κινήσεις. Φαίνεται πια, ότι η πορεία των εξελίξεων στην Ελλάδα, βαδίζει σταθερά προς μια εκκωφαντική κατάρρευση, σαν εκείνη που γνώρισε η Αργεντινή τον Δεκέμβρη 2001.Αφήνοντας κατά μέρος κάποιες προφανείς διαφορές, υπάρχουν πραγματικά αρκετές ομοιότητες που οδηγούν σε μια τέτοια πρόβλεψη. Είναι βέβαια γεγονός, ότι σε αντίθεση με την κρίση της Αργεντινής, η εκδήλωση της κρίσης στην Ελλάδα, είναι προορισμένη να έχει παγκοσμίως έναν αντίκτυπο ασύγκριτα μεγαλύτερο. Και γι αυτό ακριβώς, ο ''πλανήτης των business'', σκέπτεται έντρομος σαν πολύ πιθανή την ''μολυσματική μετάδοση' της κρίσης και τις ολέθριες παρενέργειές της, μεταξύ των χωρών του μητροπολιτικού καπιταλισμού. Με λίγα λόγια, μπορεί κάνεις να διαγνώσει ότι η καρδιά του παγκοσμιοποιημένου παραδοσιακού καπιταλιστικού μπλοκ είναι σοβαρά άρρωστη.
Έρχεται λοιπόν μια στιγμή κατά την οποία η οικονομία, που είναι πάντα πολιτική (στη Λατινική Αμερική κάποιοι φαίνεται να το έχουμε χωνέψει καλά αυτό), μετασχηματίζεται σε ''μαθηματικά'' και τότε οι αριθμοί ''τραγουδούν''. Και η μελώδια που βγαίνει από το τραγούδι που τώρα ακούγεται στην Ευρώπη, λέει ότι η Ελλάδα και κάποιες χώρες ακόμα, βρίσκονται στο χείλος της αβύσσου και ότι η κατάσταση τους είναι ''μη αναστρέψιμη''. Ο μεγάλος ''πάταγος'' που θα προκαλούσε η ελληνική χρεοκοπία, δεν αφορά μόνο τις άμεσα εμπλεκόμενες τράπεζες, αλλά και μια μακρά λίστα χωρών και των τραπεζων τους, από την οποία δεν εξαιρείται ούτε η ίδια η ''αγία κεφαλή'' της ΕΕ, ο Γερμανογαλλικος άξονας. Την κεφαλή δε της λίστας κατέχουν, άνευ ανταγωνισμού, τα ήδη χαρακτηρισμένα τέσσερα ''γουρούνια'' της περιφέρειας του ''ευρωζωνικού παραδείσου'', δηλ. Ισπανία – Πορτογαλία - Ιρλανδία και η πρόσφατα ενταγμένη στην παρέα Ιταλία.
Είναι παραπάνω από σαφές λοιπόν, ότι τα προβλήματα της κρίσης, Ελληνικής και Ευρωπαϊκής, είναι γενικού δομικού χαρακτήρα. Δεν οφείλονται σε κάποιες ξαφνικές και απρόσμενες ''αναποδιές'', αλλά εκφράζουν τον τύπο των απόλυτα αναμενόμενων και προβλέψιμων αποτελεσμάτων, όταν η αχόρταγη κερδοσκοπία, ο παρασιτισμός και η πιο στυγνή εκμετάλλευση, αναλαμβάνουν τη θέση του οδηγού - αρχηγού στην "ιερή'' διαδικασία συσσώρευσης του κεφαλαίου.
Είναι λοιπόν ο καπιταλισμός που έχει πέσει σε κρίση και πολύ βαθειά μάλιστα και για να βγούμε από αυτήν την κριση, είναι κατεπείγουσα ανάγκη, αλλά και αναπόφευκτη προϋπόθεση, να βγούμε από τον καπιταλισμό, να ξεπεραστεί όσο γίνεται γρηγορότερα, ένα σύστημα στρεβλό και μοχθηρό που οδηγεί την ανθρωπότητα σε ολοκαύτωμα, δια μέσου τεραστίων και απίστευτων ταλαιπωριών για τους λαούς, αλλά και μιας χωρίς προηγούμενο βάρβαρης λεηλασίας του περιβάλλοντος. Γι αυτό τελικά, η αποκαλούμενη "ελληνική κρίση'' δεν είναι τέτοια. Είναι αντίθετα, το πιο οξυμένο σύμπτωμα της γενικής πολιτικής κρίσης του καπιταλισμού, αυτής για την οποία τρία χρόνια τώρα, τα αστικά και ιμπεριαλιστικά μέσα ενημέρωσης, μας διαβεβαιώνουν διαρκώς, ότι είναι σε φάση επίλυσης, ότι κάπου φαίνεται φως, ενώ οι εργαζόμενοι στον καπιταλισμό, όσο παίρνει ο καιρός, βλέπουν και το νοιώθουν επάνω τους, ότι τα πράγματα γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και χειρότερα.
Ο Ελληνικός λαός λοιπόν με την αποφασιστική του αντίσταση μέχρι τώρα, δείχνει ότι είναι διατεθειμένος, "να τελειώνει'' και ''να ξεμπερδεύει'', με ένα σύστημα που δεν το ανέχεται πια, όχι μόνο μακροπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα. Θα χρειαστεί λοιπόν όλοι εμείς και κυρίως οι γειτονικοί του, ευρωπαθούντες λαοί, να του συμπαρασταθουμε ολόψυχα σε αυτή την ευγενική αλλά σκληρή και ανελέητη πάλη του και επιπλέον να οργανώσουμε σε ευρύτατο διεθνές επίπεδο την αλληλεγγύη μας ώστε να αποτρέψουμε την σε βάρος του βάρβαρη και κτηνώδη "σοσιαλιστική'' καταστολή που υφίσταται ήδη τα τελευταία χρόνια.
Ίσως τελικά η Ελλάδα και οι Έλληνες, που δυόμισι χιλιάδες χρόνια πριν δημιούργησαν την φιλοσοφία, την δημοκρατία, το θέατρο, την τραγωδία και τόσα αλλά αθάνατα επιτεύγματα, επιστρέφοντας στα βήματα τους, να είναι αυτοί που θα επινοήσουν και ανακαλύψουν "το κλειδί'' που θα ανοίξει την πόρτα για την αντικαπιταλιστική και σοσιαλιστική επανάσταση στον 21ο αιώνα. Όλη η προοδευτική ανθρωπότητα, ακόμα μια φορά θα ευγνωμονεί βαθειά την Ελλάδα και τους Έλληνες.

* O Atilio Boron είναι , αργεντινός πανεπιστημιακός, μαρξιστής φιλόσοφος και πολιτικός αναλυτής, ευρύτατα γνωστός και καταξιωμένος σε όλη την αμερικανική ήπειρο, αλλά και σε όλο σχεδόν το χώρο της αντικαπιταλιστικής-κομμουνιστικής Αριστεράς στην Ευρώπη πλην της Ελλάδας, λόγω ελάχιστου ή και ανύπαρκτου ενδιαφέροντος για ότι γράφεται και συμβαίνει στη Λατινική Αμερική. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων φιλοσοφικού - πολιτικού περιεχομένου και εκατοντάδων άρθρων, κυρίως γύρω από την κρίση. Αρχές του 2009, τεράστια δημοσιότητα πήρε ένα σύντομο άρθρο του για την κρίση (5-6 σελ.) το οποίο χαρακτηρίστηκε ''Βίβλος της τσέπης για την κριση''. Ήταν από τους πρώτους και λίγους που μίλησαν για τον γενικό και έντονα πολιτικό χαρακτήρα της κρίσης, όταν ακομα εδώ μιλάγαμε μόνο για οικονομική κρίση που θα κάνει τον κύκλο της. ''Έγκυρες'' δε φωνές (ΚΚΕ) και δυστυχώς όχι μόνο, αναρωτιόντουσαν και θεωρούσαν ότι υπερβάλλουν κάποιοι για το μέγεθος της ''οικονομικής'' πάντα κρίσης.

Το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε στην πρωτόπυπη του εκδοχή στα ισπανικά, πατώντας  εδώ

ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΟΡΤΙΩΝ ΣΑΜΗΣ 2011 απο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΑΜΗΣ ΑΙΓΙΑΛΟΣ‏


ΕΟΡΤΙΑ ΣΑΜΗΣ 2011

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΩΡΑ 22:00
ΑΛΣΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟΥ

ΣΥΝΑΥΛΙΑ

αφιερωμένη στους σύγχρονους έλληνες συνθέτες
Θεοδωράκη, Χατζιδάκη, Πλέσσα, Ξαρχάκο, Κουγιουμτζή κ.ά.
με τους
ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΓΕΩΡΓΌΠΟΥΛΟ,
ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΓΟΥΛΑΤΟ και
ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΜΙΝΑΡΗ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ: Ανακοίνωση σχετικά με τη σχεδιαζόμενη εισαγωγή ΦΠΑ 2 ταχυτήτων στην εστίαση και τα νέα αντικειμενικά κριτήρια για τους ελεύθερους επαγγελματίες



ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΙ 2 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Οικονομικών για την θεσμοθέτηση «προκρούστειων» αντικειμενικών κριτηρίων φορολόγησης εκατοντάδων χιλιάδων μικροεπαγγελματιών αλλά και για την εισαγωγή ΦΠΑ δύο ταχυτήτων στην εστίαση, ώστε να ευνοηθούν τα all inclusive πακέτα που προσφέρουν οι πολύ μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, αναδεικνύει την βαθιά ταξικότητα της ασκούμενης φορολογικής πολιτικής. Ενώ μάλιστα το δεύτερο μέτρο, υποτίθεται ότι λαμβάνεται για την ενίσχυση του τουρισμού, το μόνο που θα επιτύχει θα είναι την ενίσχυση των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων σε βάρος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου, οι οποίες αποτελούν την πραγματική «ραχοκοκαλιά» του τουρισμού και θα πληγούν βαρύτατα από την «εκτόξευση» του ΦΠΑ στο 23%. Ταυτόχρονα, η εφαρμογή του μέτρου στην πράξη - πέρα από το, μαθηματικά βέβαιο, βάθεμα της ύφεσης που θα προκαλέσει - θα δημιουργήσει κωμικοτραγικές καταστάσεις καταστρατήγησής του και νέες εστίες φοροδιαφυγής.
Οι «μάσκες» όμως έχουν πέσει. Η επιχειρούμενη βίαιη αναδιανομή του πλούτου, με εργαλείο την φορολογία, σε βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Δεν είναι δυνατόν την ίδια στιγμή που «χαϊδεύονται» οι μεγαλοφοροφυγάδες και αυξάνονται οι φοροαπαλλαγές για τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις (εκτός από τον ΦΠΑ 2 ταχυτήτων βλ. την χαριστική φορολόγηση των μερισμάτων των πολυεθνικών και τη μείωση του φορολογικού συντελεστή των Α.Ε από το 24% στο 20%) να καλούνται οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι και οι μικροεπιχειρηματίες να πληρώσουν τον λογαριασμό, μέσω της υπερφορολόγησης.
Είναι αναγκαία συνεπώς, σήμερα περισσότερο από ποτέ, η απεμπλοκή, κατ’ αρχήν, της χώρας από το καταστροφικό μνημόνιο και η ριζική αλλαγή της ακολουθούμενης φορολογικής πολιτικής, ώστε από μηχανισμός εξαθλίωσης του ελληνικού λαού να μετατραπεί σε εργαλείο κοινωνικής δικαιοσύνης και αναδιανομής του πλούτου υπέρ των πολλών.

ΕΚΘΕΣΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΟΝΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟ.


Συνεχίζεται εως και 31 Σεπτεμβρίου 2011 η εξαιρετική έκθεση χειροτεχνημάτων με κροσέ (βελονάκι) στο Διαπολιτισμικό Κέντρο Ιονίου στο άλσος Καραβομύλου.
Την έκθεση επιμελήθηκε και παρουσιάζει η κ.Φρειδερίκη Βαλλάτου και περιέχει μοναδικά κομμάτια σπάνιας καλαισθησίας που αξίζει ολοι να δουν.
 
 
Για το Δ.Κ.Ι
 
Τάκης Τόκκας

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ -ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ-.




ΑΝ.Α.Σ.Α: ΠΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ ΣΠΥΡΟΥ. ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ






Το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι αναφορές και οι ενδείξεις γύρω από δραστηριότητες που σχετίζονται με έρευνες για εξεύρεση υδρογονανθράκων (πετρέλαιο , φυσικό αέριο) στην ευρύτερη περιοχή του Ιονίου. Ειδικότερες αναφορές γίνονται για περιοχές που αποτελούν ζωτικό χώρο των νησιών μας ,όπως η περιοχή των Διαπόντιων νησιών, η περιοχή νοτιοδυτικά της Κέρκυρας και η περιοχή ανάμεσα στην Κεφαλονιά και την Ζάκυνθο.

Επειδή το θέμα σχετίζεται άμεσα με την εξωτερική πολιτική της χώρας ,την καλή γειτονία και φυσικά την εθνική κυριαρχία και εθνική ανεξαρτησία.(βλέπε την ακυρωθείσα συμφωνία συνεκμετάλλευσης Ελλάδας-Αλβανίας, καθορισμός ΑΟΖ )

Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που παρόμοιες διαδικασίες εξελίσσονται στην περιοχή μας με τελευταία την παραχώρηση τεσσάρων περιοχών το 1997 για ερευνητικές γεωτρήσεις (Ήπειρος, Αιτωλοακαρνανία, Βορειοδυτική Πελοπόννησος, Πατραϊκός κόλπος) σε δυο εταιρείες του εξωτερικού, χωρίς ουσιαστική ενημέρωση για αποτελέσματα των ερευνών.
Επειδή τόσο οι ερευνητικές αυτές δραστηριότητες, όσο και κυρίως η πραγματοποίηση της εκμετάλλευσης ενδεχόμενων κοιτασμάτων πετρελαίου συνιστούν σοβαρή περιβαλλοντική παρέμβαση με ορατούς κινδύνους περιβαλλοντικής αλλοίωσης και καταστροφής.
Επειδή η ενδεχόμενη εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στην περιοχή των Ιόνιων νησιών ανατρέπει το σημερινό αναπτυξιακό και οικονομικό μοντέλο που στηρίζεται στον τουρισμό και την πρωτογενή παραγωγή καθώς και τις μέχρι τώρα εκφρασμένες στρατηγικές ανάπτυξης των κάθε είδους συλλογικών φορέων.

Για όλους τους παραπάνω σοβαρούς λόγους πιστεύουμε ότι απαιτείται να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση.
Σας επερωτώ κ. περιφερειάρχα αν και πότε είναι στις προθέσεις σας να ενημερώσετε τους πολίτες των Ιόνιων νήσων;
Θεωρούμε ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο πρέπει να συζητήσει το θέμα σε ειδική συνεδρίαση με την συμμετοχή των αρμόδιων κυβερνητικών παραγόντων και των περιφερειακών φορέων.

Οι πολίτες των Ιονίων νησιών πρέπει να γνωρίζουν τι συμβαίνει στην γειτονιά τους και πως καθορίζεται το παρόν και το μέλλον τους!

Αργοστόλι,25/08/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός Σύμβουλος
Επικεφαλής της ΑΝ.Α.Σ.Α

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ!!


ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΚΣΗ ΚΑΛΕΙ
ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΙΘΑΚΗΣ!!
Επείγουσα επιστολή και μάλιστα με απόδειξη αποστολής, απέστειλε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου και συγκεκριμένα η Δνση Διοίκησης του Νομού Κεφαλληνίας στο Δήμαρχο Ιθάκης και τον καλεί και αυτή με τη σειρά της, μετά τη διαβίβαση τριών αναφορών (26/06-26/07-02/08) της δικηγόρου Ελένης Ασημακοπούλου καθώς και του εγγράφου 8188/412/19-07-2011 της παραπάνω υπηρεσίας σχετικά με μη χορήγηση της άδειας λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος και μη παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, των εντολέων της (κ.κ. Νικολάου Γαλάτη και Αχιλλέα Καμπανά), καθώς επίσης για συνέχιση λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος της Λουΐζας Κουντουράκη στο Κιόνι, χωρίς άδεια λειτουργίας, γεγονός για το οποίο ο Δήμος Ιθάκης ήταν ενήμερος εδώ και έξη μήνες, αλλά ο Δήμαρχος ηρνείτο στην σφράγιση του, για λόγους καθαρά πελατειακούς λόγους.
Ας δούμε τι γράφει η επιστολή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου και συγκεκριμένα η Δνση Διοίκησης του Νομού Κεφαλληνίας προς το Δήμαρχο Ιθάκης: «Σας διαβιβάζουμε τις από 26-07-2011 & 02-08-2011 νεώτερες αναφορές της κ, Ελένης Ασημακοπούλου – Δικηγόρου παρ’ Εφέτας του Πρωτοδικείου Πατρών, αναφορικά με μη χορήγηση της άδειας λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος και μη παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, των εντολέων της (κ.κ. Νικολάου Γαλάτη και Αχιλλέα Καμπανά), καθώς επίσης για συνέχιση λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος χωρίς άδεια λειτουργίας, γεγονός για το οποίο ο Δήμος Ιθάκης είναι ενήμερος, ωστόσο ο κ. Δήμαρχος Ιθάκης ο οποίος είναι το αρμόδιο όργανο έως και σήμερα συνεχίζει να αρνείται την έκδοση γραπτής εντολής για την σφράγισή του, και παρακαλούμε εντός πέντε (5) ημερών από τη λήψη του παρόντος να ενημερώσετε την υπηρεσία μας για ποιο λόγο δεν έχει εκδοθεί η άδεια λειτουργίας του καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος των εντολέων της αναφέρουσας δικηγόρου, εφόσον έχουν κατατεθεί στο Γραφείο Καταστημάτων του Οργανισμού σας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, καθώς και για ποιο λόγο δεν έχει ληφθεί υπόψη σας η γνωμοδότηση της Επιτροπής Κοινοχρήστων Χώρων η οποία γνωμοδότησε μετά από αυτοψία της για τον αριθμό των τετραγωνικών μέτρων τα οποία δικαιούται το συγκεκριμένο κατάστημα για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων.
Επιπροσθέτως μαζί με την απάντησή σας, να αποστείλετε στην υπηρεσία μας το σχέδιο απόφασης έκδοσης άδειας λειτουργίας για το ανωτέρω κατάστημα οποίο σας έχει εισηγηθεί το Γραφείο Αδειών Καταστημάτων του Οργανισμού σας καθώς και φωτ/φο του πρακτικού γνωμοδότησης της Επιτροπής Κοινόχρηστων Χώρων.
Σε διαφορετική περίπτωση η υπηρεσία μας μετά την εκπνοή της ταχθείσας προθεσμίας: α) θα ενημερώσει τον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφ/νιας προκειμένου να αποκατασταθεί η νομιμότητα και β) καθώς και τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου. Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου για την έναρξη της διαδικασίας άσκησης πειθαρχικού ελέγχου, γεγονός για το οποίο έχετε ενημερωθεί με το αριθμ. 8188/412/19-07-2011 Επείγον – ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ έγγραφο της υπηρεσίας μας (σχετ. Β).
            Τέλος σας γνωρίζουμε ότι στην αριθμ. 169/2011 απόφαση του Δημοτικού σας Συμβουλίου η οποία περιήλθε στην υπηρεσία μας την 19-08-2011 με θέμα «Λήψη απόφασης – απάντησης στην από 19-07-2011 αναφορά της ανωτέρω δικηγόρου», ασκείται έλεγχος νομιμότητας και για τα αποτελέσματα αυτού θα ενημερωθεί ο Οργανισμός σας καθώς και ο κ. Εισαγγελέας Πρωτοδικών Κεφ/νιας.
Παρακαλούμε για τις άμεσες δικές σας ενέργειες.
Ε.Γ.Γ.
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ
Το παραπάνω έγγραφο στάλθηκε στο Δήμαρχο Ιθάκης, στο Δήμο Ιθάκης και κοινοποιήθηκε στον  Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφ/νιας και στο Αστυνομικό Τμήμα Ιθάκης.
Μετά τις τελευταίες πιέσεις από δημοσιογραφικές πληροφορίες γνωρίζουμε ότι ο Δήμαρχος Ιθάκης υπέγραψε χθες 25/08 πέντε ανακλήσεις αδειών λειτουργίας καταστημάτων, όπως : Κάβα Ποτών «Οίνωσις» Κίμωνα Ματαράγκα, Οπωροπωλείο «Τα Μαρουλάκια», Ψησταριά «Λαδορίγανη», Μεζεδοπωλείο «Πινακοθήκη» στο Βαθύ και το …….Εστιατόριο «Μύλοι» Λουΐζας Κουντουράκη στο Κιόνι,
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ