Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

Κέρκυρα, 8 Σεπτεμβρίου 2011


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χθες (7-9-2011) οδηγός ιδιωτικής χρήσης επιβατικού αυτοκινήτου τραυματίστηκε θανάσιμα, όταν οδηγώντας το αυτοκίνητό του σε επαρχιακή οδό Αργοστολίου- Βλαχάτας εξετράπει της πορείας του και κατέπεσε σε γκρεμό.
Προανάκριση ενεργείται από το Τμήμα Τροχαίας Αργοστολίου.

Το νέο «ανάγνωσμα» του ΓΑΠ: Το "σοβιετικό μοντέλο" των ελληνικών Πανεπιστημίων!


Του Θύμιου Παπανικολάου
  
Φαίνεται ότι το νέο ιδεολογικό παραμύθι που θα «διαβαστεί» στη νεκρώσιμη ακολουθία της Ελλάδας θα είναι ότι αυτή αποτελεί «σοβιετικό μοντέλο»!!!
Αρχικά, Το ελληνικό παράρτημα της ιμπεριαλιστικής Ευρώπης και το αμερικανικό προτεκτοράτο «λανσαρίστηκε» από τους Γερμανούς ληστές σαν «σοβιετικό μοντέλο»!!!
Η Μέρκελ απλοποίησε τον όρο: «Η Ελλάδα διαθέτει πολλές δημόσιες επιχειρήσεις»!!!
Άρα πρέπει να εξαλείψουμε αυτό το «σοβιετικό μοντέλο», με την ιδιωτικοποίησή τους και την αρπαγή τους…
Σαφέστατη η Μέρκελ!!!
Μετά ήρθε ο υμνητής της «εκσυγχρονιστικής», ελληνικής οικονομίας (παράρτημα του διεθνούς ιμπεριαλισμού) και ο γλοιώδης λακές του καθεστωτικού δωσιλογισμού, ο Πρετεντέρης, να μας «κουφάνει»: Η Ελλάδα είναι η...
 «Τελευταία κομμουνιστική χώρα της Ευρώπης»!!!
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο «Τα προμηνύματα του νέου αιμάτινου ιμπεριαλιστικού φαύλου κύκλου» ΕΔΩ
Γίνεται και στον πλέον ηλίθιο φανερό ότι χρησιμοποιείται αυτό το ιδεολόγημα της απάτης («σοβιετικό μοντέλο») για την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ισοπέδωση της ελληνικής κοινωνία, την αφηνιασμένη λεηλασία του λαού της και το αυθάδες ξεπούλημα (ιδιωτικοποίηση) και της τελευταίας πέτρας της Ελλάδας…
Φυσικά εμπορεύονται, σαν κοινοί πλασιέ, την αμάθεια, την άγνοια και τις δόλιες συκοφαντίες κατά του σοσιαλισμού και της Σοβιετικής Κοινωνίας ( έχουμε σε εκκρεμότητα την υπόσχεσή να τα αναλύσουμε όλα αυτά διεξοδικά).
Σήμερα, λοιπόν, φαίνεται, ότι το απλοϊκό αυτό «ανάγνωσμα» των διεθνών ληστών, το «εμπέδωσε» και ο παπαγάλος τους που είναι πρωθυπουργός και εκτελεί τα «συμβόλαια θανάτου»: Ο ΓΑΠ!!!
Κατεδαφίσουν και διαλύουν, τα κυβερνητικά ανδρείκελα, ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ τα Πανεπιστήμια και τα υπολείμματα της «εθνικής Παιδείας», για να ξεφύγουμε, μας λέει ο πρωθυπουργός-παπαγάλος, από το «σοβιετικό μοντέλο»!!!
Τέτοια φρενοβλάβεια του αστείου και του βλακώδους δύσκολα συναντάς στην παγκόσμια ιστορία.
Μπορεί να προσάψει κανείς στη Σοβιετική Ένωση πολλές γραφειοκρατικές παραμορφώσεις και ατέλειες, ακόμα και σταλινικές «κακουργίες, αλλά στα ζητήματα της Παιδείας (και της Οικονομίας και σε πολλά άλλα, θα τα αναλύσουμε) η ανωτερότητά της, σε σύγκριση με τον καπιταλισμό απαστράπτει.
Το σοβιετικό σύστημα, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, μετέτρεψε μια χώρα αχανέστατη και ολοκληρωτικά αναλφάβητη (τσαρισμός) σε εργαστήριο μόρφωσης και εξάλειψης του αναλφαβητισμού, σε εργαστήριο παραγωγής κορυφαίων επιτευγμάτων στις Επιστήμες, στις Τέχνες και στα Γράμματα…
Το να μιλάει, συνεπώς, το ανδρείκελο της Νέας Τάξης που αποσαθρώνει και αποτεφρώνει ολοκληρωτικά την Παιδεία και μετατρέπει τα Πανεπιστήμια σε «προτεκτοράτα» των μαφιών του χρήματος, για «σοβιετικό μοντέλο» είναι ΟΧΙ μόνο κακόγουστο αστείο, αλλά ηλιθιότητα μεγατόνων: Μια ομιλούσα μακέτα που «ξερνάει» αχώνευτα τα νέα ιδεολογήματα των καπιταλιστών λήσταρχων…
Δεν κοιτάζουν όλοι αυτοί οι καθεστωτικοί υπάλληλοι που «συναινούν» στη διάλυση της Παιδείας και λίγο τον καθρέπτη;
Εκεί θα αντικρύσουν την καπιταλιστική ελεεινότητα και δωσίλογη μοχθηρία στο πιο ταιριαστό τους αποτύπωμα…
Αλλά κλείνουν σκόπιμα τα μάτια σε ΟΛΑ.
Γιατί, άμα τα ανοίξουν θα δούνε την εφιαλτική βαρβαρότητα και κτηνωδία του συστήματος που υπηρετούν: Τα εκατομμύρια των αναλφάβητων στον κόσμο τους
- Περίπου 793 εκατομμύρια ενήλικες στον κόσμο, στην πλειοψηφία τους νεαρά κορίτσια και γυναίκες, δεν ξέρουν να διαβάζουν ούτε να γράφουν.
- Περίπου 67 εκατομμύρια παιδιά σχολικής ηλικίας δεν παρακολουθούν μαθήματα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
- Περίπου 72 εκατομμύρια έφηβοι, που θα έπρεπε να φοιτούν στον πρώτο κύκλο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο...
Τα παραπάνω στοιχεία ανακοίνωσε χτες η «Unesco», ενόψει της αυριανής Παγκόσμιας Μέρας κατά του Αναλφαβητισμού.
Αυτό είναι το καπιταλιστικό τους σύστημα: Της αμάθειας, του αναλφαβητισμού, της φτώχειας και της εξαθλίωσης για τους λαούς…
Των ασύστολων κερδών για τα ιμπεριαλιστικά αρπακτικά..
Αφήνουμε την «ποιότητα» των γνώσεων: «ποιότητα» υποταγμένη πλήρως στο κέρδος των αρπακτικών, στις μεθόδους λεηλασίας, τρομοκρατικής υποταγής και διάλυσης του Ανθρώπου, στους νεοταξικούς σχεδιασμούς αποσάθρωσης των εθνικών κοινωνιών, των Ιδεών, των Αξιών και του Πολιτισμού, καθώς και σε εκείνους τους σχεδιασμούς μπροστά στους οποίος ο Όργουελ ωχριά: Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του μυαλού και της ψυχής…
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ…
Αντιγραφή από το sibilla - σίβυλλα

Μίκης Θοδωράκης "ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ


από τον Σύλλογος Κεφαλλονιτών Αργυρούπολης, Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011 στις 9:43 π.μ.
«Την μουσική την ανακάλυψα στην Κεφαλλόνια, εκεί για μένα έγινε η μεγάλη τομή»
Αυτό αποκαλύπτει στο βιβλίο «Άξιος εστί» ο διάσημος Έλληνας μουσικοσυνθέτης Μίκης Θοδωράκης.
Στο συγκεκριμένο σημείο του βιβλίου ο Μίκης αναφέρει τα εξής
Εγώ τη μουσική την ανακάλυψα πολύ αργότερα. Τότε ακόμη δεν ήξερα ότι υπάρχει. Αργότερα στην Κεφαλλονιά, έγινε για μένα η μεγάλη τομή. Διότι η Κεφαλλονιά ανήκει στα Ιόνια νησιά και εκεί είχαν και την Ιταλική επίδραση, επομένως είχαν και την Ιταλική μουσική, δηλαδή την κλίμακα ματζόρε-μινόρε, που είναι η λεγόμενη «Ευρωπαϊκη μουσική». Εκεί ήταν και οι μουσικές μπάντες. Μέχρι τότε δεν είχα ακούσει ποτέ αρμονίες. Την πρώτη φορά που είδα μαέστρο ήταν στην πλατεία Βαλλιάνου στο Αργοστόλι.
Πρέπει να ήταν το 1935 , όταν πια ήμουν δέκα χρονών. Αυτός διεύθυνε την μπάντα και η μητέρα μου καθόταν με τον πατέρα μου στο καφενείο.
Μάλιστα πήγα στην μητέρα μου και την ρώτησα «Τι κάνει αυτός ; Γιατί κουνάει τα χέρια του έτσι;» Και η μητέρα μου, μου είπε μια λέξη μαγική. Μου λέει «Αυτός υποφέρει». Ήξερα λοιπόν ότι ο μαέστρος υποφέρει. Πως ήξερε η μητέρα μου τώρα ότι ένας μαέστρος υποφέρει – γιατί έπρεπε να υποφέρει πραγματικά, διότι αν κουνούσε τα χέρια του έτσι, χωρίς να υποφέρει δεν είχε νόημα, αυτό είναι άγνωστο.
Όταν έχασε ο Βενιζέλος, ήρθε το Λαϊκο κόμμα το οποίο αμέσως μετέθεσε τον πατέρα μου στην Κεφαλλονιά, εκεί ήταν ίσως η πιο φτωχή Νομαρχία της Ελλάδος. Όμως για μένα που ήμουν παιδί ήταν καλύτερα η Κεφαλλονιά, διότι το Αργοστόλι ήταν πολύ όμορφη πόλη, συμμαζεμένη, ενώ τα Γιάννενα ήταν ακόμη ένα τουρκοχώρι με μικρούς λασπωμένους δρόμους. Στα Γιάννενα δεν θυμάμαι καλή εικόνα, εκτός από τη λίμνη, ιδιαίτερα όταν ήταν χιονισμένη, που ήταν κάτι το μαγικό.
Η Κεφαλλονια ήταν πιο Ευρωπαϊκή. Ήταν μεν μικρή, αλλά για μένα ήταν πολύ μεγάλη και είχε ωραία σπίτια, ωραία ρυμοτομία και καθαρούς δρόμους.
Στην Κεφαλλονιά λοιπον το καλοκαίρι πηγαίναμε για μπάνιο στου «Μέτελα». Υπήρχαν ξύλινες καμπίνες που έμπαιναν μέσα στην θάλασσα. Αριστερά ήταν οι καμπίνες των ανδρών , εκατό διακόσια μέτρα δεξιότερα ήταν οι καμπίνες των γυναικών. Οι γυναίκες δεν κατέβαιναν απ’ εξω αλλά είχαν από την καμπίνα εσωτερική σκάλα, έβγαιναν κατευθείαν στην θάλασσα για να μην τις δουν. Το είχα ερευνήσει αυτό γιατί πήγαινε και η μητέρα μου και έτσι ήξερα τι γίνεται εκεί. Γενικά ήταν ένα μυστήριο τι κάνουν οι γυναίκες.
Πάντως πολύ πρόσφατα συνειδητοποίησα ότι το έργο μου στο τραγούδι χωρίζεται σε δύο μέρη. Το ένα μέρος είναι τα «Κανταδορίστικα» τραγούδια μου όπως το «Στρώσε το στρώμα σου για δυό» ή  « ο καημός» και το άλλο είναι τα πιο λαϊκά , ας πούμε τα ζεϊμπέκικα όπως το «Ένα δειλινό», αυτά τα πιο σκλήρά ζειμπέκικα. Αυτή η πρώτη φλέβα είναι Κεφαλλονίτικη διοτί στην Κεφαλλονιά άκουσα τις καντάδες, εκεί τραγουδούσαν πάρα πολλές καντάδες, ξέχασα να το πώ αυτό. Εκεί πήγα και στην εκκλησία όπου έψαλα στην χορωδία ένω έκανα σόλο την Μεγάλη Παρασκευή. Τα τελευταία χρόνια που έμεινα εκεί στην τρίτη, τετάρτη, πέμπτη και έκτη δημοτικού ήμουν μέλος της χωροδίας όποτε ήξερα όλο το εκκλησιαστικό ρεπερτόριο.
Στην Κεφαλλονιά απέναντι από το σπίτι μας υπήρχε το σωματείο των παπλωματάδων. Αυτοί είχαν κάτι εργαλεία σαν άρπες, για να κτυπούν απαλά τα παπλώματα, είχαν δε μια καταπληκτική χορωδία και τραγουδούσαν σαν αυτά τα ωραία τραγούδια, τα καθαρά δυτικού τύπου τι καντάδες.
Πάντως σχετικά με την Κεφαλλονιά θέλω ακόμη να πώ ότι μια καινούργια αγάπη μου ήταν τα πλοία της γραμμής. Μικρά πλοία που τότε μου φαίνονταν μεγάλα με τα υπέροχα φουγάρα τους, πραγματικά αριστουργήματα. Ήταν βαμμένα μαύρα αλλά με κάτασπρα τα καταστρώματα, τις καμπίνες, τα βίντσια. Μου άρεσε να ζωγραφίζω πλοία.

Ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Μ.Κριτσωτάκη με θέμα: Θεσμική Κατοχύρωση του Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι


Προς τους Υπουργούς Εσωτερικών - Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προνοιακές δομές της χώρας παρέχοντας υπηρεσίες σε ευπαθείς ομάδες.
Σε αυτό σήμερα απασχολούνται εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων (κοινωνικοί επιστήμονες, νοσηλευτές, οικογενειακοί βοηθοί) οι οποίοι προσελήφθησαν πριν από 6-9 χρόνια με διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ (νόμος 2190) και με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Παρόλο όμως που εδώ και δέκα σχεδόν χρόνια οι δομές κοινωνικής φροντίδας παρέχουν σημαντικότατες υπηρεσίες δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για τη θεσμική κατοχύρωση τους και την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Επιπλέον οι εργαζόμενοι των προγραμμάτων «Βοήθεια στο Σπίτι» δεν έχουν πληρωθεί ακόμα για το 2011!
Επειδή η σημασία και η αναγκαιότητα των υπηρεσιών του «Βοήθεια στο Σπίτι» είναι αδιαμφισβήτητη και ειδικά σε αυτή την περίοδο που η κυβέρνηση αποδομεί το κοινωνικό κράτος.
Επειδή οι δικαιούχοι του προγράμματος αλλά και οι εργαζόμενοι συνεχώς αγωνιούν για τη συνέχιση του βιώνοντας την ανασφάλεια για το εργασιακό τους μέλλον και την εργασιακή ομηρία.
Επειδή, για άλλη μια φορά, βρισκόμαστε στο σημείο να λήγει το πρόγραμμα σε τέσσερις μήνες και να μην υπάρχει σαφής ανακοίνωση ή δέσμευση  από το Υπουργείο Εσωτερικών σχετικά με το μέλλον των δομών αλλά και το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων σε αυτό.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1.    Προτίθεται το Υπουργείο να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» να γίνει μόνιμη δομή και να κατοχυρωθεί θεσμικά;
2.    Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου η αναγνώριση των συμβάσεων των εργαζομένων ως αορίστου αφού καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ;
3.    Πότε και με ποιο τρόπο θα εξασφαλιστεί η καταβολή των δεδουλευμένων των εργαζομένων που εξακολουθούν να παραμένουν απλήρωτοι εδώ και μήνες;
Ο ερωτών βουλευτής
Κριτσωτάκης Μιχάλης

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η




Από τη Δ.νση Δημόσιας Υγείας & Κοινων. Μέριμνας της Π.Ε. Κεφαλληνίας γνωστοποιείται ότι , ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με την αριθμ. Γ.Π:Π(2)γ/οικ.73774/30-6-2011 Πρόσκληση , καλεί τους φορείς οι οποίοι:
- είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Φορέων Κοινωνικής Φροντίδας Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- διαθέτουν άδεια λειτουργίας από τον αρμόδιο φορέα (όπου απαιτείται)
- έχουν αυτοτελή νομική προσωπικότητα φορέα ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και στις καταστατικές τους διατάξεις προβλέπεται η παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας,
Να υποβάλλουν αίτημα συνοδευόμενο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ειδική πιστοποίησή τους ως φορείς παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας του ιδιωτικού τομέα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα .
Η εν λόγω απόφαση είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο - πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την ιστοσελίδα: www.et.diavgeia.gov.gr – αναζήτηση- ΑΔΑ: 4Α2ΧΘ-ΥΡ, και από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφ. Ενότητας Κεφαλληνίας, (Ριζοσπαστών 18 Αργοστόλι – τηλ. 2671362700 )
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 7-11-2011.

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Δικέλης Βλιχός: Εγώ, η Ζωίτσα




Άνθρωπε αγαπημένε,
Ίσως κάπου να ‘χεις ακούσει
Πως ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου.
Πάντα όταν ζούσα και το άκουγα στενοχωριόμουν.
Κι όχι γιατί δεν είναι αλήθεια
Αλλά γιατί θα ήθελα να ήταν ψέματα.
Αν ήταν αλήθεια, θα υπήρχε ευτυχία στον κόσμο
Επειδή ο καθένας θέλει πολύ στο φίλο του να μοιάσει.
Κι επειδή στο δικό μας σινάφι
Δε κάνουμε πολέμους, δεν καίμε τα δάση
Δεν τρωγόμαστε μεταξύ μας
Δεν επιβουλευόμαστε κακό για τον άλλον.
Αν ήταν ψέματα, ξέρω, εμείς εξορισμένοι κι απάτριδες
Φαντάσματα θα περιφερόμαστε στις ερήμους της γης
Τις ερήμους που εσύ, Άνθρωπε, φτιάχνεις και χαίρεσαι…
Δεν σου κρατάω κακία, Άνθρωπε,
Βλέπεις σε γράφω με κεφάλαιο το Άλφα.
Δε σου ζήτησα τίποτε που δεν έχεις.
Κι αν σου γάβγισα λίγο
Ήταν για να διασκεδάσω το φόβο μου
Άνθρωπε.
Φοβάμαι τους θορύβους που κάνεις με όλες τις μηχανές σου,
Φοβάμαι και το φόβο σου ακόμα και το δικό μου το φόβο.
Ή για να σου ζητήσω ένα κόκκαλο απ’ αυτά που πετάς.
Κι αν σε μύρισα ήταν, αλήθεια, μήπως έχεις κάποια αρρώστια ανίατη;
Κάνε καλού κακού αναλύσεις, θα χαρώ από δω που είμαι, αν σε έσωσα.

Έφυγα όμως, ένα όμορφο δείλι.
Θα θυμάμαι το χαμόγελο το γεμάτο συμπόνια κι αγάπη
Εκείνου που με πήγε στον καλό Άνθρωπο με την άσπρη μπλούζα.
Θα θυμάμαι τον μέγιστο πόνο από την κλωτσιά που μου έδωσες
Άνθρωπε.
Θα θυμάμαι, για να γελάσεις, στο λέω, αλλά μπορεί και να κλάψεις,
Το φίλο μου Μούργο, που μου ‘λεγε μια μέρα με χιόνι πολύ:
Πιο καλά θα ήταν ο Άνθρωπος αν στα τέσσερα βάδιζε,
Πράγμα που εγώ ποτέ δεν το πίστευα
Πολύ περισσότερα για εσένα…
Τώρα πια…

Και στο λέω με την πάσα αλήθεια, τη σκυλίσια μου αλήθεια,
Άνθρωπε:
Είθε στα όνειρά σου να με βλέπεις όχι μ’ εκείνο τον μορφασμό
Αλλά μ’ ένα τεράστιο χαμόγελο,
Πλατύ όσο μια σκύλου αγκαλιά
Να σε κοιτώ με απέραντη αγάπη, ένα βήμα προτού μ’ ακουμπήσεις
Να το θυμάσαι,
Άνθρωπε.
 
Εγώ,  η Ζωίτσα.
 
Πάντα ήθελα το καλό για όλο τον κόσμο.
Να το θυμάσαι.
Και το δικό σου…
 

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΛΑΣΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ

Aντιγραφή από το Ithacanews
06.09.11
http://farm6.static.flickr.com/5038/5883223938_89550eaa7e.jpg
ΓΡΑΦΕΙΟ ΡΩΣΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
 ΠΛΑΣΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ
Βιομηχανία έκδοσης πλαστών πιστοποιητικών κλάσης σε επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία, τουριστικά ημερόπλοια και επιβατηγά ανοιχτού τύπου (παντόφλες), θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο χιλιάδες ανθρώπινες ζωές είχε στήσει το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στην Ελλάδα. Τα σχετικά στοιχεία, που ήρθαν στο φως την περασμένη Κυριακή, αυτό που έρχονται επί της ουσίας να επιβεβαιώσουν είναι ότι στα πλαίσια της αντιλαϊκής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ενωσης, την οποία συνδυαμορφώνουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, οι νηογνώμονες έχουν μετατραπεί σε ιδιωτικές εταιρείες, μηχανισμούς, που μοναδικός τους γνώμονας είναι η ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Οι εξελίξεις αυτές επιβεβαιώνουν πλήρως τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ότι είναι άμεση και επιτακτική η ανάγκη Ελληνικού Νηογνώμονα κρατικού, υπό λαϊκό έλεγχο μη κερδοσκοπικό που θα συμβάλλει στην έρευνα και την τεχνολογία για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.
Πιο συγκεκριμένα, από τις 27 Ιούλη του 2009, που η κυβέρνηση της ΝΔ αναγνώρισε τον Ρωσικό Νηογνώμονα ότι πληρεί τις προϋποθέσεις να εκδίδει πιστοποιητικά κλάσης σε ελληνικά πλοία, υπήρχαν πληροφορίες ότι εξέδιδε πιστοποιητικά κατά παραγγελία... Η κατάσταση, όπως όλα δείχνουν, έφτασε σε τέτοιο σημείο ώστε αυτό να επιβεβαιωθεί την περασμένη Κυριακή από τα συναρμόδια υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τα πλοία που φέρουν πλαστά πιστοποιητικά κλάσης (δηλαδή πιστοποιητικά για τις μηχανές και το ναυπηγικό μέρος του πλοίου) είναι 16, ενώ γίνεται έρευνα από τις αρμόδιες υπηρεσίες για άλλα 24 και πάει λέγοντας. Ανάμεσα στα πλοία που φέρουν πλαστά πιστοποιητικά είναι και ακτοπλοϊκά καθώς και επιβατηγά που εκτελούν ενδονησιωτικές γραμμές και πορθμειακές, όπως το «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ», άλλα τρία της ΝΕΛ, επίσης το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ, ΑΝΤΖΕΛΑ, ΒΑΣΟΣ Κ, ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ που συνδέουν τη Λευκάδα με το Φισκάρδο και τις Φρίκες και τον Αστακό με τη Κεφαλλονιά και την Ιθάκη. Ηδη, από προχτές, οι αρμόδιες υπηρεσίες άρχισαν να ακινητοποιούν το ένα πλοίο από αυτά μετά το άλλο, προκαλώντας προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Παράλληλα, έχει σχηματιστεί φάκελος από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, ο οποίος διαβιβάστηκε στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά από τον οποίο παραγγέλθηκε στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος «ως κατεπείγουσα» η συνέχιση της διενέργειας προκαταρκτικής εξέτασης για τη διερεύνηση, προς κάθε κατεύθυνση και εμπλεκόμενη Υπηρεσία, τέλεσης αδικημάτων κακουργηματικής φύσεως. Ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μ. Χρυσοχοΐδης σε χτεσινές του δηλώσεις ανέφερε ότι γίνεται έρευνα από τους επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης για τις συνθήκες εισόδου του Ρωσικού Νηογνώμονα στην Ελλάδα και ότι «θα ανασυνταχθεί η νομοθεσία και η αρμόδια για την επιθεώρηση πλοίων υπηρεσία», πάντα βέβαια στα πλαίσια της φιλοεφοπλιστικής πολιτικής.

ΠΛΙΝΘΟΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΜΟΙ ΑΤΑΚΤΩΣ ΕΡΙΜΜΕΝΟΙ!!

του ΧΡΗΣΤΟΥ  ΣΚΛΗΡΟΥ*
Όσα πρωτοφανή συμβαίνουν στο νησί μας τους τελευταίους 8 μήνες σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κορυφώθηκαν τις τελευταίες ημέρες με θύματα τα καταστήματα και τις τέντες-σκίαστρα των καφενείων και των εστιατορίων! ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ  ΤΕΛΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΜΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ; Η απάντηση είναι απλή αλλά και τραγική: Γιατί η δημοτική αρχή προτίμησε να θυσιάσει την ηρεμία του τόπου και το βιός δεκάδων επαγγελματιών του νησιού μας για να προστατέψει έναν παράνομο επαγγελματία, ο οποίος όμως είχε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι άλλων: ήταν ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ!  Έτσι διαλύονται επιχειρήσεις, εξαιτίας της επιμονής του δήμαρχου και των συνεργατών του να καλύπτουν έναν απαιτητικό πλην παράνομο επιχειρηματία και να διώκουν έναν νόμιμο !

Τέτοια διαστροφή στη  τήρηση της νομιμότητας, στην οποία μας ζητούν ,με την επιστράτευση κατασταλτικών μηχανισμών, να ... προσχωρήσουμε, όπως θα δούμε παρακάτω.                                                                                                                                                                 Και όμως, αυτή η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη αφού η δημοτική αρχή φανέρωσε νωρίς-νωρίς το τρόπο που θα κυβερνήσει: σπέρνοντας το φόβο και την ανασφάλεια μέσα στη κοινωνία.
Από τις πρώτες μέρες της θητείας της οι απειλές είναι στην ημερήσια διάταξη:
-βουλώστε το και εξαφανιστείτε (προς προηγούμενους αιρετούς )
-θα φωνάξω την αστυνομία να σε βγάλει έξω (προς τον ΑΛΕΞ. ΤΑΦΛΑΜΠΑ )
-θα φέρω ορκωτούς λογιστές και ελεγκτές και τότε θα τα πούμε (προς αιρετούς προηγούμενων διοικήσεων του Δήμου)
- θα τη βρείτε από μένα
- δεν ξέρετε με τι διάολο έχετε μπλέξει
-υπάλληλε (του Δήμου) παραιτήσου τώρα
-θα γκρεμίσω τις τέντες γιατί είναι παράνομες
Τρία τουλάχιστον λάθη έκαναν οι κύριοι αυτοί επιλέγοντας αυτή την τακτική:
-Θεώρησαν δεδομένο ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν κάποιο λόγο να φοβούνται.
-υπερεκτίμησαν τους εαυτούς τους μη αναρωτώμενοι ποτέ :ποιοί είμαστε εμείς και ποιούς απειλούμε;
-ήταν σίγουροι ότι ο ανόητος τσαμπουκάς τους, θα ήταν ικανός να λύσει όλα τα προβλήματα που θα εύρισκαν μπροστά τους.
Με αυτή τη νοοτροπία η δημοτική αρχή, στις αρχές του φετινού καλοκαιριού ,βρέθηκε αντιμέτωπη με το εξής ζήτημα: να σφραγίσει ενα εστιατόριο που λειτουργούσε ένα χρόνο χωρίς άδεια λειτουργίας, και να χορηγήσει άδεια λειτουργίας σε ένα όμορο κατάστημα. Και για τα δύο θέματα υπήρχαν ανάλογες εντολές προς το Δήμο  από υπερκείμενα όργανα, να πράξει τα αυτονόητα: να σφραγίσει το στερούμενο αδείας κατάστημα και να χορηγήσει την άδεια σε αυτό που είχε καταθέσει πλήρη φάκελο στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου. Η Δημοτική Αρχή όμως έχει άλλη άποψη για την εφαρμογή του νόμου στον οποίο  ζητά να σταθούν προσοχή οι άλλοι.Ετσι αποφασίζει: να μη σφραγίσει το παράνομο κατάστημα αλλά και να μη χορηγήσει άδεια λειτουργίας στο νόμιμο! Τέτοια προσήλωση στην ορθή εφαρμογή του νόμου από εκείνους που απειλούν τους καταστηματάρχες ότι θα τους γκρεμίσουν τις τέντες γιατί είναι παράνομες!!! Το παράνομο κατάστημα ανοικτό γιατί ο ιδιοκτήτης είναι της παρέας μας , το νόμιμο κλειστό γιατί έτσι αποφασίζουμε εμείς ,και οι τέντες των καταστημάτων στο σωρό γιατί είναι ... παράνομες!  ΔΙΚΑΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ! ΛΕΒΕΝΤΙΚΕΣ ! ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ... . ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΣΥΧΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ  ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑΝ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ!
Μόνο που αυτή τη.. . λεβεντιά  φαίνεται ότι δεν την εκτίμησαν δεόντως   ο ιδιοκτήτης  του νόμιμου καταστήματος και η δικηγόρος του. Έτσι αποφάσισε η τελευταία να επισκεφθεί τον δήμαρχο και να του ζητήσει να εφαρμόσει το νόμο. Με τη φράση  «φύγε γιατί θα σε πετάξω από το παράθυρο» προς τη δικηγόρο, ο πρώτος πολίτης του νησιού μας νόμισε ότι ... καθάρισε για λογαριασμό του Δήμου αλλά και του «κολλητού» του επιχειρηματία ! Και πάλι έκαναν λάθος εκτίμηση .Η δικηγόρος απευθύνθηκε στον Εισαγγελέα και την Περιφερειακή Διοίκηση  ζητώντας την εφαρμογή του νόμου. Τα πράγματα παίρνουν απροσδόκητη τροπή για την ηγεσία του Δήμου. Ο ... τσαμπουκάς έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα ! Το παράνομο κατάστημα δεν γλυτώνει το κλείσιμο. Τότε αυτή η επικίνδυνη δημοτική αρχή προβαίνει στην αθλιότερη πράξη της! Στέλνει στα δικαστήρια και οδηγεί στο κλείσιμο μια δεκάδα επιχειρήσεων ... έτσι για να μην ... αισθάνεται μόνος ο προστατευόμενος της!
Την 14-07-11 ο Δήμαρχος Ιθάκης κος Κασσιανός στέλνει το υπ' αριθμ  5687 έγγραφο στο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΙΘΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. Το έγγραφο συνοδεύεται από κατάλογο με 108 επιχειρήσεις του νησιού μας και αναφέρει τα εξής:
«Σας διαβιβάζουμε για ενημέρωσή σας ,κατάσταση με  τα καταστήματα που λειτουργούν στη Διοικητική περιφέρεια του Δήμου μας και για τα οποία η άσκηση της αρμοδιότητας για τη χορήγηση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας τους ανήκει στο Δήμο Ιθάκης.
Απο την εξέταση των τηρουμένων στην υπηρεσία μας οικείων φακέλων, ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ.
Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλούμε ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΝΤΡΕΞΟΥΝ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση.
                                                                           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
                                                               ΙΩΑΝΝΗΣ   ΚΑΣΣΙΑΝΟΣ       
 ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ;
ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΡΗΤΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΗΝΥΣΕΙ ! ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; 
Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!
Αυτή την ενέργεια του Δήμαρχου, το Γραφείο Προπαγάνδας του Δήμου και οι ...υπηρέτες της αλήθειας όπως αυτοαποκαλούνται ,την ονομάζουν ΠΛΑΝΟ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ!!!  Όμως ο απλός ΠΟΛΙΤΗΣ έχει άλλες λέξεις λιγότερο... γραμματιζούμενες για να περιγράψει τέτοιες κατάπτυστες ενέργειες!
ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΘΛΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;
ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΡΧΗ; ΟΧΙ ! ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ: ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ  ΑΥΤΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ  ΩΣ ΟΜΗΡΟΥΣ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ:
ΤΗΝ 15-07-11 σε συνεδρία του Δ.Σ κατά τη συζήτηση του θέματος μας ξεφούρνισε το εκβιαστικό του δίλημμα: ΑΝ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΔΕΝΔΡΙΝΟ ΣΤΟ ΚΙΟΝΙ, ΟΠΩΣ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 7-8 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ !!! Η ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ Η ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ !!!  ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ !
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ,ΟΙ ΠΑΡΑΚΟΙΜΑΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ  ΣΤΟ ΠΗΛΟΦΟΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ,ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ... ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ! Ο ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΔΗΛΑΔΗ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο...   ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ  ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 1444!
Η  επιχείρηση...  αποκατάστασης  της νομιμότητας στο νησί μας, από τον δήμαρχο και τους ... φονταμενταλιστές που τον περιβάλλουν, συνεχίζεται! Σε συζήτηση με τους υπαλλήλους του Δήμου  στην αίθουσα του Κινηματογράφου, ο Δήμαρχος παρουσία των συμβούλων του, ΓΕΡ.  ΒΕΡΩΝΗ  ΚΑΙ ΝΤΕΝΗ ΓΡΙΒΑ, δίνει τις παρακάτω εντολές:
-Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ !
-ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΝΕΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ !
ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ .ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΣ ! ΕΙΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ Η ... ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ !
Πέρα από τις  βέβαιες  οικονομικές συνέπειες τέτοιων ενεργειών σε βάρος των παραβατών πολιτών, μεγαλύτερη σημασία έχουν οι επιπτώσεις τους στη κοινωνική ζωή του τόπου μας. Άλλωστε ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι τέτοιου είδους <<πογκρόμ>> οδηγούν τις κοινωνίες στη δυστυχία μέσα από το φόβο και το μίσος που σπέρνουν μεταξύ των ανθρώπων.
Σε τέτοια κρίσιμα ζητήματα τα οποία είναι ικανά να αποσαθρώσουν μια κοινωνία , μπαίνουν διάφορα ερωτήματα. Μεταξύ αυτών ,  έχει  τη δική του θέση και αυτό που τέθηκε στην ηγεσία του Δήμου κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ :ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ  
 ΚΥΡΙΟΙ! ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΛΙΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ  ΝΟΜΟ ;
ΕΣΕΙΣ ,  ΔΗΜΑΡΧΟΙ,  ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΎΜΒΟΥΛΟΙ,  ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ;ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ  ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ... ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ  ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ... ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ !
Προκειμένου να μπει ένα φρένο σ' αυτές τις  συμπεριφορές της δημοτικής αρχής καταθέσαμε πρόταση στο Δ.Σ το οποίο και τις καταδίκασε  ως απαράδεκτες και επικίνδυνες για την κοινωνική και οικονομική  ζωή του τόπου μας.
Μέσα σε αυτό το ζοφερό κλίμα που έχει καλλιεργήσει στη μικρή μας κοινωνία η απαράδεκτη πολιτική της δημοτικής αρχής ,έχουμε χρέος να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων. Να μην πέσουμε στη παγίδα του διαίρει και βασίλευε όπως διακαώς επιδιώκουν οι διοικούντες τον τόπο μας. Οι τακτικές τους έχουν φέρει στη κοινωνία μας την καχυποψία, την ανασφάλεια και την σπρώχνουν να εξωτερικεύσει τα χειρότερα ένστικτά της. Αυτά πρέπει να αποτρέψουμε και να μην επιτρέψουμε  ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΛΥΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ !
*ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
 ΔΗΜΟΥ   ΙΘΑΚΗΣ
Aναρτήθηκε στο http://www.ithacanews.gr/

Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων , Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας, Ομιλία με θέμα «Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, μέσα από την διεθνή εμπειρία»






ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ

Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη

Αργοστόλι, 02-09-2011
Αρ. Πρωτ.ΟΙΚ.42449/12623




Πρόσκληση

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας

σε συνεργασία με το
Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων , Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας,
διοργανώνουν ομιλία – συζήτηση στο Αμφιθέατρο του εν λόγω Τμήματος,
την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 19:00,
με θέμα:

«Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, μέσα από την διεθνή εμπειρία»

Ομιλητής – Εισηγητής: ο Καθηγητής Οικονομικών
κ. Ζαφείρης Τζαννάτος,
Ανώτερος Σύμβουλος του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας,
πρώην Διευθυντής της Διεθνούς Τράπεζας.



Ο Αντιπεριφερειάρχης

Σωτήρης Κουρής

ΕΡΓΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΗ.


ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗ ΖΩΙΤΣΑ ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΑΤΤΩΜΕΝΗ.. ΤΗΝ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΦΡΙΞΕ, ΓΙΑΤΙ ΌΠΩΣ ΜΑΣ ΕΊΠΕ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΗΤΑΝ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.... ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΩΑ ΣΤΗ ΣΑΜΗ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΤΥΠΗΣΕ, ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕ, ΤΑ ΠΑΤΗΣΕ, ΤΑ ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ? ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΙΑ ΤΑ ΖΩΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ?

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΖΩΙΤΣΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΙΜΑΤΩΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΛΩΤΣΙΑ.......

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΟΗΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΤΙΑΝΑΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΤΟΥ ΣΤΑ ΒΙΛΑΤΩΡΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ.










Οι φωτογραφίες είναι του Τάκη Τόκκα.

Τίς ημύνθη περί πάτρης;



Και τί πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος.
Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους! Τότε σ' εξεθέωναν οι προεστοί κ' οι 'γυφτοχαρατζήδες', τώρα σε 'αθεώνουν' οι βουλευταί κ' οι δήμαρχοι.

Αυτοί που είχαν το λύειν και το δεσμείν εις τα δύο κόμματα, τους έταζαν 'φούρνους με καρβέλια', δώσαντες αυτοίς ουχί πλείονας των είκοσι δραχμών μετρητά, απέναντι, καθώς τους είπαν, και παρακινήσαντες αυτούς να εξοδεύσουν κι απ' τη σακκούλα τους όσα θέλουν άφοβα, διότι θα πληρωθούν μέχρι λεπτού, σύμφωνα με τον λογαριασμόν, όν ήθελαν παρουσιάσουν.

Το τέρας το καλούμενον επιφανής τρέφει τη φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις τους νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, στοιχείων φθοροποιών τα οποία τον περιστοιχίζουσι, παρασίτων τα οποία αποζώσιν εξ αυτού…

Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθορά, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ' επιδεξιώτερον τον κόθορνον.
Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεοκοπίας.

Αλέξανδρός Παπαδιαμάντης στην εφημερίδα «Ακρόπολις», πριν απο 115 χρόνια...

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Ομιλία στο ΤΕΙ‏ «Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, μέσα από την διεθνή εμπειρία»







ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ

Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη

Αργοστόλι, 02-09-2011
Αρ. Πρωτ.ΟΙΚ.42449/12623




Πρόσκληση

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας

σε συνεργασία με το
Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων, Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας,
διοργανώνουν ομιλία – συζήτηση στο Αμφιθέατρο του εν λόγω Τμήματος,
την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 19:00,
με θέμα:

«Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, μέσα από την διεθνή εμπειρία»

Ομιλητής – Εισηγητής: ο Καθηγητής Οικονομικών
κ. Ζαφείρης Τζαννάτος,
Ανώτερος Σύμβουλος του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας,
πρώην Διευθυντής της Διεθνούς Τράπεζας.



Ο Αντιπεριφερειάρχης

Σωτήρης Κουρής


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του Δικτύου Συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ Θέμα : Βοήθεια στο σπίτι




Εργαζόμενες και εργαζόμενοι της Κεφαλονιάς.
Εκφράζουμε την αγανάκτηση μας για το δικομματικό παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες
ηλικιωμένων ανήμπορων ανθρώπων, αλλά και των εργαζομένων στο πρόγραμμα "Βοήθεια στο
σπίτι".

Η κοινή στάση Βουλευτή, Περιφεριάρχη και Δημοτικής Αρχής, προσβάλει βάναυσα την
αξιοπρέπεια και τον στοιχειώδη σεβασμό των ανήμπορων ανθρώπων και των εργαζομένων. Το
λιγότερο που μπορούμε να τους πούμε είναι "ΝΤΡΟΠΗ".

Η συνειδητή απαξίωση του προγράμματος από την πολιτική ηγεσία οδηγεί τους εργαζόμενους σε
οικονομική εξαθλίωση, αφήνοντας τους απλήρωτους τόσους μήνες.
Παρ' όλα αυτά, προς τιμήν τους οι εργαζόμενοι στάθηκαν στο πλευρό των ηλικιωμένων
προσφέροντας τους καθημερινά τις υπηρεσίες τους. Ενώ παράλληλα κατέβαλαν κάθε δυνατή
προσπάθεια να ξεπεραστούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που τους εμπόδιζαν να συνεχίσουν
το έργο τους. Έτσι αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε Επίσχεση Εργασίας.

Αυτή η πρακτική της πολιτικής ηγεσίας ούτε τυχαία είναι , μα ούτε και μπαλώνεται. Άλλωστε
ο απώτερος σκοπός είναι να οδηγήσουν στην ιδιωτικοποίηση του προγράμματος, προς όφελος
συγκεκριμένων συμφερόντων.

Καλούμε το Εργατικό Κέντρο, τα Σωματεία , τους Συλλόγους και τα Επιμελητήρια σε ΠΛΑΤΙΑ
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ενάντια στις επιλογές της Κυβέρνησης.
Απαιτούμε:

. Κανένας εργαζόμενος στο πρόγραμμα να παραμείνει απλήρωτος και ανασφάλιστος.
. Κανένας ηλικιωμένος του προγράμματος να μη μείνει χωρίς βοήθεια και να ενταχθούν σε
αυτό και όσοι άλλοι το έχουν ανάγκη.
. Να εναντιωθούμε στην οδήγηση της Κεφαλονιάς στην ερήμωση και την ανεργία.

ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ