Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Μηνιαία δραστηριότητα Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεφαλληνίας

Κέρκυρα, 16 Σεπτεμβρίου 2011


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Κατά τη διάρκεια του μηνός Αυγούστου 2011, από τις Υπηρεσίες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεφαλληνίας, καταγράφηκε η ακόλουθη δραστηριότητα:

  1. Συνελήφθησαν συνολικά τριάντα τρία (33) άτομα και ειδικότερα :

2. Εξιχνιάστηκαν συνολικά δέκα τέσσερις (14) υποθέσεις κλοπών.

3.Κατασχέθηκαν ενδεικτικά τα ακόλουθα:

  • Κάνναβη: 6 δενδρύλλια και 2 γραμμάρια
  • Ένα (1) πιστόλι με έξι (6) φυσίγγια και ένα (1) γεμιστήρα
  • Μία (1) σιδερογροθιά
  • Δύο (2)πτυσσόμενοι σουγιάδες
  • Ένα (1) αεροβόλο τυφέκιο με γεμιστήρα περιέχουσα δέκα (10) πλαστικά σφαιρίδια
  • Μία (1) μεταλλική ράβδος
  • Εννέα (9) κινητά τηλέφωνα
  • Δύο (2) πλαστά χαρτονομίσματα


4.Επιπλέον κατά την συγκρότηση συνεργείων αντιμετώπισης παραβατικότητας και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων βεβαιώθηκαν :


  • 37 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
  • 138 παραβάσεις σε καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος
  • 36 παραβάσεις τουριστικού ενδιαφέροντος

5.Υπενθυμίζονται ενδεικτικά, σημαντικές υποθέσεις που εξιχνιάστηκαν:
  • Την (05-08-2011) το πρωί στον Κρατικό Αερολιμένα Κεφαλληνίας συνελήφθη ένας (1) Νιγηριανός για διακίνηση μη νόμιμης μετανάστριας και μία (1) Νιγηριανή για απόπειρα παράνομης εξόδου από τη χώρα.
  • Την (11-8-2011) το βράδυ, στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς, εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση για διακεκριμένες κλοπές που είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψη δύο (2) Αλβανών και την εξιχνίαση τριών (3) κλοπών. Στην κατοχή των συλληφθέντων βρέθηκαν σχέδια- σκαριφήματα πιθανών στόχων τραπεζών.
  • Την (21-08-2011) συνελήφθη 25χρονος υπήκοος Κροατίας για «ριφιφί» σε τουριστική επιχείρηση στην Κεφαλονιά.
  • Την (27-08-2011) το βράδυ στη Σάμη Κεφαλονιάς συνελήφθησαν τέσσερις (4) ημεδαποί για κλοπή στην Κεφαλονιά κατά την οποία αφαίρεσαν μηχανολογικό εξοπλισμό αξίας σαράντα χιλιάδων (40.000) ευρώ.


Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ: ΟΧΙ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΝ…

..
Economist, Daily Telegraph, Posted on Μαΐου 31, 2011

Η Ισλανδία γελά, η Ιρλανδία κλαίει.
Θεαματική είναι η ανάκαμψη της ισλανδικής οικονομίας μετά την επιβλητική αντίσταση του λαού της, ο οποίος με δημοψήφισμα σύντριψε την ψηφοθηρική πολιτική της σοσιαλδημοκρατικής κυβέρνησης που είχε υποκύψει στους ξένους δανειστές και την εξανάγκασε να μην πληρώσει στους ξένους καταθέτες τις οφειλές των ιδιωτικών ισλανδικών τραπεζών, αφήνοντας τες να χρεοκοπήσουν. «Η ύφεση αποδείχθηκε λιγότερο βαθιά από όσο προβλεπόταν», ομολογεί ο Mark Fleningen Μαρκ, επικεφαλής της αποστολής του IMF στην Ισλανδία, δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από το γεγονός ότι οι Ισλανδοί κατόρθωσαν να διαφυλάξουν «το πολύτιμο σκανδιναβικό μοντέλο κοινωνικής προστασίας».
Η Ισλανδία, η οποία δεν ανήκει στην ευρωζώνη, αντιμετώπισε τη χρεοκοπία της χώρας με μια συνολική πολιτική.
Πρώτον, υποτίμησε το εθνικό νόμισμα, την ισλανδική κορώνα, και επέβαλε ελέγχους και περιορισμούς στην κίνηση κεφαλαίων. Αρχικά η κορώνα υποτιμήθηκε έναντι του δολαρίου κατά 50%, αλλά ήδη η υποτίμηση έχει περιοριστεί στο 30% και συρρικνώνεται. Η χαμηλότερη ισοτιμία της κορώνας οδηγεί αμέσως στην αύξηση των εξαγωγών και στη μείωση των εισαγωγών, αντικαθιστώντας ένα τμήμα τους με τοπικά προϊόντα, με αποτέλεσμα το εμπορικό ισοζύγιο της Ισλανδίας να παρουσιάζει ήδη πλεόνασμα από ελλειμματικό που ήταν.
Το ΑΕΠ της χώρας αυξήθηκε κατά 1,2% το τρίτο τρίμηνο του 2010. Ο πληθωρισμός, ο οποίος είχε εκτιναχθεί στο 18,6%, έπεσε ήδη κοντά στο 2,5%, που είναι ο στόχος της ισλανδικής κεντρικής τράπεζας. Το έλλειμμα του προϋπολογισμού θα είναι 6,3% φέτος, και ταχύτατα, ίσως και μέσα στο 2011, θα οδηγηθεί σε πλεόνασμα. Το δημόσιο χρέος, το οποίο έχει εκτιναχθεί στο 115% του ΑΕΠ, θα μειωθεί σταδιακά στο 80% του ΑΕΠ μέχρι το 2015.
Το δεύτερο μέτρο που πήραν οι Ισλανδοί ήταν ότι άφησαν τις ιδιωτικές τράπεζες να χρεοκοπήσουν. Κατόπιν τις εθνικοποίησαν, αλλά υπό τους εξής όρους:
Πρώτον, οι εθνικοποιημένες τράπεζες αναγνώρισαν όλες τις καταθέσεις των Ισλανδών πολιτών ώστε κανένας Ισλανδός να μη χάσει ούτε μία κορώνα από τις καταθέσεις του.
Δεύτερον, τα δάνεια που είχαν πάρει οι Ισλανδοί μεταφέρθηκαν στις εθνικοποιημένες τράπεζες, αλλά επειδή το νόμισμα είχε υποτιμηθεί, μειώθηκε και το ονομαστικό ύψος των δανείων, πέρα από τις σοβαρές άλλες διευκολύνσεις αποπληρωμής που έκανε το κράτος στους Ισλανδούς οφειλέτες για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που προκάλεσε η κρίση, ιδίως τον πρώτο καιρό (πάγωμα της πληρωμής δόσεων για μήνες κ.λπ.).
Τρίτον, οι εθνικοποιημένες τράπεζες δεν αναγνώρισαν καμιά υποχρέωση των ιδιωτικών χρεοκοπημένων τραπεζών σε χώρες του εξωτερικού. Έτσι οι Ισλανδοί φορολογούμενοι φορτώθηκαν τα βάρη διάσωσης των καταθέσεων των δικών τους και των συμπατριωτών τους, ενώ φόρτωσαν στους ξένους επενδυτές και καταθέτες τον λογαριασμό των συναλλαγών τους με τις ιδιωτικές ισλανδικές τράπεζες που χρεοκόπησαν. Απολύτως σωστό.
Η ανάκαμψη της ισλανδικής οικονομίας, γράφει το βρετανικό περιοδικό «Εκόνομιστ», δείχνει ότι «το έξτρα κόστος για μια χώρα που δεν στηρίζει τις τράπεζές της μπορεί να είναι εκπληκτικά μικρό. Η Ισλανδία άφησε τις τράπεζές της να χρεοκοπήσουν και το ΑΕΠ της έπεσε αθροιστικά κατά 15% από το ανώτατο στο κατώτατο σημείο πριν αρχίσει να ανακάμπτει. Η Ιρλανδία ”έσωσε” τις τράπεζές της και είδε το ΑΕΠ της να πέφτει 14%».
Αν συνυπολογίσει κανείς ότι το έλλειμμα του προϋπολογισμού της Ιρλανδίας απογειώθηκε στο ασύλληπτο 32% του ΑΕΠ και το δημόσιο χρέος της εκτινάχθηκε από το 25% του ΑΕΠ το 2007 στο 100% φέτος και θα φτάσει στο 120% του ΑΕΠ το 2013, με την ανεργία να ανέρχεται στην Ιρλανδία στο 14,1% έναντι 7,3% στην Ισλανδία, βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η «υπάκουη» Ιρλανδία βρίσκεται σε πολύ χειρότερη μοίρα από την «απείθαρχη» Ισλανδία.
«Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας είναι ότι αν το σοκ μιας υποτίμησης μπορεί να πυροδοτήσει μια βίαιη κρίση και πολύ επώδυνη, μια πολιτική λιτότητας και αποπληθωρισμού εξαιτίας του χρέους καταλήγει να προκαλεί περισσότερες ζημιές» συμπεραίνει η βρετανική εφημερίδα «Ντέιλι Τέλεγκραφ».
«ΕΚΟΝΟΜΙΣΤ»
Οταν το ευρώ γίνεται παγίδα
Ενα μάθημα των αντίθετων επιλογών Ισλανδίας και Ιρλανδίας είναι ότι «τα οφέλη τού να ανήκει μια μικρή χώρα σε μια μεγάλη νομισματική ένωση δεν είναι καθόλου αυτά που κάποτε εκθειάζονταν ότι είναι» γράφει το περιοδικό «Εκόνομιστ» και συνεχίζει: «Οταν πανικόβλητοι επενδυτές εγκατέλειπαν τα μικρά νομίσματα το φθινόπωρο του 2008, το ευρώ φαινόταν καταφύγιο. Δύο χρόνια μετά, το ευρώ μοιάζει περισσότερο με παγίδα για χώρες που αγωνίζονται να ξανακερδίσουν εξαγωγική ανταγωνιστικότητα. Η Ελλάδα και η Ιρλανδία έχασαν την εμπιστοσύνη των αγορών, παρόλο που και οι δύο εκδίδουν ομόλογα σε ευρώ». Οσο για τους Ισλανδούς, που αρχικά θεώρησαν το ευρώ σωτηρία, τώρα δεν θέλουν ούτε να το ακούσουν!

Νέα υπηρεσία ενημέρωσης για την φθηνότερη βενζίνη


Σας γνωρίζουμε ότι είναι ενεργή η νέα υπηρεσία ενημέρωσης μέσω SMS για τα 3 φθηνότερα σημεία πώλησης αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων ανά περιοχή, από το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων της Δ/νσης Παρατηρητηρίου Τιμών, της Υπηρεσίας Εποπτείας Αγοράς, της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης – Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Η διαδικασία συνίσταται στην αποστολή μηνύματος SMS στο 54151 - με την περιοχή ενδιαφέροντος (π.χ πληκτρολογείτε: ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ή ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ), οπότε και λαμβάνεται απάντηση στο κινητό, με την τιμή της βενζίνης, το πρατήριο πώλησης καυσίμων, καθώς και τη διεύθυνση για κάθε ένα από τα 3 φθηνότερα σημεία πώλησης που εντοπίστηκαν στην περιοχή ενδιαφέροντος.
Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν από όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

Η παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας προς τους πολίτες προϋποθέτει την εντατικοποίηση των ελέγχων από τα ελεγκτικά μας κλιμάκια έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η πιστή τήρηση της σχετικής Αγορανομικής Διάταξης (ΑΔ). Δεν θα υπάρξει καμία ανοχή στους κατόχους άδειας λιανικής πώλησης υγρών καυσίμων στην περίπτωση που δεν ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων (σχετικός ιστότοπος www.fuelprices.gr) με τις τιμές που αναρτούν στο πρατήριό τους.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ



ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ – ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΥΡΗΣ

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

: « Προσβολή φοινίκων/ φοινικοειδών από τα έντομα : ρυγχοφόρο και πεταλούδα του φοινίκων –Μέτρα επιτήρησης – προστασίας.»



Όπως είναι ίσως γνωστό στην χώρα μας έχουν εισβάλει δυο σοβαροί εντομολογικοί εχθροί φοινίκων :
Α) ο ρυγχοφόρος ( Rhynchophorus, κολεόπτερο , δηλαδή είδος σκαθαριού ) , που οι προνύμφες του ζουν σε στοές στον ιστό (εσωτερικό ) του φοίνικα και
Β) η παϊσαντίσια (Paysandisia , πεταλούδα μεγάλου μεγέθους ) που οι κάμπιές της προσβάλλουν και ζημιώνουν τους φοίνικες .
Ο ρυγχοφόρος έχει καταστρέψει πολλούς φοίνικες στην Αττική, Βοιωτία, Φθιώτιδα, Ηλεία, Ρόδο, Κρήτη κ.α. Δρά και αναπτύσσεται μέσα στο κορμό του φοίνικα καταστρέφοντας το εσωτερικό του και προκαλώντας την καθολική ξήρανση του.
Τα θηλυκά γεννούν εκατοντάδες αυγά σε οπές ή πληγές του φοίνικα. Όταν εκκολαφθούν οι νύμφες εισχωρούν στο εσωτερικό του φοίνικα ανοίγοντας στοές μέχρι ένα μέτρο και έτσι προκαλείται ο θάνατος του φυτού. Λόγω του μεγάλου κινδύνου που αποτελούν για τους φοίνικες οι δύο ανωτέρω εχθροί , καλούνται οι συμπολίτες μας που έχουν φοίνικες σε κάποιο χώρο της περιουσίας τους(αυλή, κήπο, οικόπεδο, αγρόκτημα) να κάνουν συχνό έλεγχο επιθεωρώντας για ύποπτα συμπτώματα:
Το πρώτο σύμπτωμα είναι η εκροή φαιόχρωμου ιξώδους(=παχύρευστου) υγρού ή η εμφάνιση σκουρόχρωμων επαρμάτων (φουσκώματα) στη βάση των φύλλων. Ακολουθεί ακραία (περιφερειακή ) ξήρανση των νεαρών φύλλων που θυμίζει προσβολή δένδρου από αδρομύκωση ή τοξικότητα από άλατα . Μετά ,καταστρέφεται –ξηραίνεται η νέα βλάστηση (τα κεντρικά φύλλα κορυφής) και εκδηλώνεται κάμψη των παλαιών φύλλων ,που δίνει στο φυτό μακρόθεν την όψη ανοιχτής ομπρέλας. Σε μεταγενέστερο/ προχωρημένο στάδιο, αρχίζει εσωτερικά σήψη στον κορμό.→το δένδρο ξεραίνεται .
Στην περίπτωση της παϊσαντίσια, βλέπουμε οπές και εκδύματα (περιβλήματα από αναπτυσσόμενες κάμπιες) στους κορμούς. Σε προχωρημένη προσβολή , βλέπουμε φαγώματα στα νεαρά φύλλα, παρουσία εκκριμάτων , σαν ‘πριονίδι’, ανώμαλη ανάπτυξη των φύλλων και καταστροφή στην «καρδιά» του φοίνικα.
Παρακαλούμε σε περίπτωση υποψίας προσβολής , να ενημερώνεται αμέσως η υπηρεσία μας προκειμένου να εφαρμοστούν τα κατάλληλα μέτρα βάσει της φυτοϋγειονομικής νομοθεσίας. Το Υπουργείο έχει εγκρίνει φυτοπροστατευτικά προϊόντα για χρήση στους φοίνικες με ιδιαίτερη προσοχή. Τα χημικά εντομοκτόνα είναι τοξικά δηλητήρια για τα θηλαστικά –πτηνά-ερπετά και πρέπει να εφαρμόζονται σε αστικές περιοχές μόνο κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες; Τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά για να προλάβουμε στην αρχή το πρόβλημα , πριν αρχίσει η επέλαση, που τότε πλέον είναι δύσκολη κατάσταση.
Αν δεν συμβάλλει με την ενεργό συμμετοχή του / στην επιτήρηση / κάθε πολίτης που έχει φοίνικες , λόγω της μεγάλης διασποράς αυτού του καλλωπιστικού φυτού, δεν είναι δυνατόν η Υπηρεσία μας να καταφέρει από μόνη της να είναι αποτελεσματική στην καταπολέμηση, με δυσμενέστατες συνέπειες για την τύχη αυτού του εξαιρετικού –στο τοπίο- φυτού.
Πρέπει να λειτουργήσει η «ευαισθητοποίηση των πολιτών» , να ‘νοιαστούν’ δηλαδή και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες φοινίκων, να υπάρχει επιφυλακή.
Για τον περιορισμό ή αποφυγή μετακίνησης του εντόμου από περιοχή σε περιοχή συστήνονται τα εξής:
-Να αποφεύγεται η μετακίνηση φοινικόδεντρων από τις περιοχές που έχουν εκδηλωθεί προσβολές , στις αμόλυντες περιοχές .
Δεν πρέπει να αγοράζονται φοίνικες φυτωρίου από πλανόδιο αν δεν έχουν Φυτοϋγειονομικό Διαβατήριο
-Να γίνεται καθαρισμός των κεφαλών των φοινίκων σε τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να παρεμποδίζεται η αποσάθρωση των οργανικών υλικών στις μασχάλες των φύλλων του φυτού ,όπου τα θηλυκά έντομα προτιμούν να εναποθέσουν τα αυγά τους.
Το κλάδεμα να γίνεται από μέσα Δεκεμβρίου – μέσα Φεβρουαρίου που είναι μειωμένη η κινητικότητα των εντόμων .
- ¨Όταν κόβονται , πράσινα (χλωρά ) φύλλα πρέπει η τομή να γίνεται περίπου 20-30 εκατοστά μακριά από την βάση , ούτως ώστε να μην δημιουργούνται πληγές – τομές κοντά στο στέλεχος του φυτού . Είναι λανθασμένη η νοοτροπία των Δήμων να κλαδεύουν τους φοίνικες αυστηρά και οποιαδήποτε εποχή .
Κάνουμε έκκληση στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου , που είναι επιφορτισμένες με το κλάδεμα των φοινίκων , να αποφεύγουν το αυστηρό κλάδεμα και αυτό να γίνεται μόνο την κατάλληλη εποχή ( Δεκέμβριο-Φεβρουάριο )
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στους γεωπόνους της Υπηρεσίας μας

Ο Δ/ΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
& ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ


O ΠΑΝΑΓΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΜΙΧΑΗΛ ΡΩΜΑΝΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗΣ !!!

Ο ταλαντούχος Κεφαλονίτης καλλιτέχνης Παναγής Αντύπας συμμετέχει στη νέα έκθεση που επιμελείται στην Αθήνα ο γνωστός και διακεκριμένος επιμελητής εκθέσεων Μιχαήλ Ρωμανός.
 
  
Συγκεκριμένα, ο καλλιτέχνης αποδέχτηκε με μεγάλη χαρά την πρόταση του Μιχαήλ Ρωμανού να συμμετάσχει στην εντυπωσιακή αυτή έκθεση, που πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Ειρήνης στις 21 Σεπτεμβρίου 2011 και διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή πολύ αξιόλογων καλλιτεχνών, αποφοίτων της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών καθώς και άλλων αναγνωρισμένων εργαστηρίων τέχνης.
Η ετήσια αυτή έκθεση που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2009, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων με τίτλο "Ελληνικά χρώματα - Ειρηνικά χρώματα" στο Πολιτιστικό Κέντρο "ΜΕΛΙΝΑ" στο Θησείο και κατόπιν το 2010 στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων στην Ακαδημίας 50, θα πραγματοποιηθεί φέτος στην Αίθουσα Τέχνης του ιστορικού Ελληνογαλλικού Συνδέσμου στο Κολωνάκι (πλατεία Κολωνακίου 2)
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο καλλιτέχνης αποδέχτηκε την πρόταση του γνωστού επιμελητή αφού τον περασμένο Ιούνιο συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην πρωτοποριακή έκθεση "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" του Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας, που επιμελείται ο Μιχαήλ Ρωμανός και είχε διοργανωθεί στο Μουσείο Γουναρόπουλου, με απίστευτη επιτυχία.
Ο επιμελητής και καλλιτεχνικός διευθυντής της εκθέσεως Μιχαήλ Ρωμανός, αναφέρει για την έκθεση: "Η Ειρήνη υπήρξε πάντοτε προϋπόθεση της πολιτιστικής δημιουργίας. Στην έκθεση με τίτλο "Καλλιτέχνες δημιουργούν για την Ειρήνη" οι καλλιτέχνες παρουσιάζουν έργα τους εμπνευσμένα από την αρμονία της φύσης, την ιστορία και τον πολιτισμό της πατρίδας μας, καταφέρνοντας να διαπεράσουν τα ουσιώδη μηνύματα για οικουμενική Ειρήνη, φιλία και συναδέρφωση των λαών. Η έκθεση αυτή σκοπό έχει να παρουσιάσει τις ειρηνικές δημιουργίες των νέων καλλιτεχνών και να μας μεταφέρει το αισιόδοξο μήνυμα της κατεξοχήν έκφρασης του ιδεώδους αυτού της Ειρηνικής συνύπαρξης και του αλληλοσεβασμού των λαών. Η έκθεση είναι αφιερωμένη στην Ειρήνη..."
Στην έκθεση για την Ειρήνη, θα συμμετάσχουν τριάντα αξιόλογοι καλλιτέχνες ενώ θα παρουσιαστούν επίσης, τα έργα των ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ καλλιτεχνών για τα ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ που θεσπίζει από φέτος το Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας, που επιμελείται ο Μιχαήλ Ρωμανός και είχαν παρουσιαστεί αρχές του καλοκαιριού στην έκθεση "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" στο Μουσείο Γουναρόπουλου, δίνοντας την ευκαιρία στο φιλότεχνο κοινό να τα θαυμάσει για άλλη μία φορά.
 

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Ενημερωτικά φυλλάδια τροχαίας διένειμαν τροχονόμοι σε γονείς και μαθητές δημοτικών σχολείων στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς


 
Πραγματοποιήθηκε χθες (12-09-2011), σε Δημοτικά Σχολεία στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς , με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου, η διανομή από ένστολο προσωπικό του Τμήματος Τροχαίας Αργοστολίου,
ενημερωτικών φυλλαδίων με συμβουλές οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής.  
Η πρωτοβουλία αυτή που πραγματοποιήθηκε με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει γονείς και μαθητές σε θέματα οδικής ασφάλειας, ιδίως κατά τις μετακινήσεις τους από και προς τα σχολικά συγκροτήματα.
Όπως επισημαίνεται στο περιεχόμενο των φυλλαδίων , καθοριστική για τη βελτίωση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας θεωρείται τόσο η συμβολή των γονέων, όσο και του προσωπικού των σχολείων και παρέχονται πρακτικές συμβουλές και οδηγίες που πρέπει να ακολουθούνται κατά τις μετακινήσεις των παιδιών.
Παράλληλα στο πλαίσιο κατάρτισης ειδικού σχεδιασμού για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών, καθ όλη την διάρκεια της σχολικής περιόδου θα λαμβάνονται από το Τμήμα Τροχαίας Αργοστολίου ειδικά μέτρα τα οποία προβλέπουν:

  • τη διάθεση τροχονόμων για ρύθμιση της κυκλοφορίας σε οδικούς κόμβους κοντά σε μεγάλα σχολικά συγκροτήματα,
  • την εντατικοποίηση των ελέγχων των λεωφορείων που μεταφέρουν μαθητές,
  • τη διοργάνωση διαλέξεων κυκλοφοριακού περιεχομένου στα σχολεία
  • την επισήμανση ελλείψεων σήμανσης στο οδικό περιβάλλον των σχολείων και την άμεση ενημέρωση των αρμόδιων υπηρεσιών για την αποκατάσταση τους
Τονίζεται ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας και η τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας μονόδρομος για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Καλή σχολική χρονιά.

ΑΝ.Α.Σ.Α: ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΙΟΝΙΩΝ: ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε!

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος


Διαχρονικά Προκλητική και σκανδαλώδης η στάση των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ
 

 
Ένοχη σιωπή  Περιφέρειας και Δημάρχων! Ανέχονται και συγκαλύπτουν το ληστρικό καθεστώς που επικρατεί στην ελληνική ακτοπλοΐα
 
Την ώρα που  κυβέρνηση και οι δυνάμεις του δικομματισμού συνολικά  καλούνε το λαό σε θυσίες «για να σωθεί η  Πατρίδα»,  διατηρούν άθικτο το καθεστώς φορολογικής ασυλίας των ακτοπλόων εφοπλιστών!....

Είναι ίσως αντιληπτό από όλους τους διακινούμενους με τα πλοία των ακτοπλοϊκών γραμμών στα νησία μας ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι πολύ υψηλές.
Είναι επίσης κατανοητό ότι το γεγονός αυτό επιδρά αρνητικά στο επίπεδο της κοινωνικοοικονομικής μας ζωής δημιουργώντας μεγάλα εμπόδια στην ευχερή διακίνηση, ιδιαίτερα των εργαζόμενων και οικονομικά αδυνάτων, στην μεταφορά εμπορευμάτων και αγαθών, στην τουριστική κίνηση και εν τέλει βάζοντας άλλο ένα σοβαρό φράγμα στην βελτίωση του επιπέδου ζωής των συμπολιτών μας.
Το ζήτημα όμως αποκτά διαστάσεις διαχρονικού σκανδάλου όταν με συγκρίσεις που πραγματοποιήσαμε τόσο με γραμμές του εσωτερικού άλλων περιοχών της Ελλάδας όσο και με γραμμές του εξωτερικού σε χώρες μέλη της Ε.Ε., φαίνεται ότι πληρώνουμε από τα ακριβότερα εισιτήρια διεθνώς!!!
 
Από τις προσχηματικές διαφορές που υπάρχουν στις τιμές εισιτηρίων μεταξύ των  δύο εταιριών, εκεί όπου υποτίθεται πως υπάρχει ανταγωνισμός, διαπιστώνεται ότι η κοινωνία  και ο τοπικός τουρισμός των Ιονίων βρίσκεται μπροστά σε καρτέλ, που υποτάσσει την οικονομική ανάπτυξη και φυσικά το τουρισμό των νησιών, στην απληστία και τα  κέρδη του εφοπλισμού, με την στήριξη του αντιλαϊκού και διεφθαρμένου  πολιτικού συστήματος που κυβερνά.
 
Από έρευνα ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές γραμμές κρατών της Ε.Ε, διαπιστώθηκε ότι οι τιμές των Ιονίων είναι πρωτοφανείς και  ίσως μεταξύ των πιο ακριβών τόσο σε Ελλάδα όσο και στην Ε.Ε.  Η σύγκριση που γίνεται στα περισσότερα παραδείγματα, που σας παραθέτω, ισχύει σε σχέση με τις ονομαστικές τιμές, ανεξάρτητα από το ειδικότερο κόστος εκμετάλλευσης των ακτοπλοϊκών γραμμών  που ισχύει στα διάφορα κράτη. Η ασυδοσία του ελληνικού εφοπλισμού και το καθεστώς καταλήστευσης που ισχύει, γίνεται ακόμα πιο επαχθές και προκλητικό, αν συνυπολογισθεί 1/ το αφορολόγητο της ελληνικής ακτοπλοΐας (σημ. τα φυσικά και νομικά πρόσωπο στην ελλ. ναυτιλία απαλλάσσονται με νόμο, αυξημένης μάλιστα συνταγματικής ισχύος, από κάθε φορολογική υποχρέωση!). 2/ τα μεροκάματα των ελλήνων ναυτεργατών, που είναι από τα χαμηλότερα στην ευρωζώνη 3/ οι προκλητικές απαλλαγές των εφοπλιστών στο ΦΠΑ και 4/ τα σκανδαλώδη  ασφάλιστρα που πληρώνουν οι εφοπλιστές προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ως εργοδοτική εισφορά πληρώνουν 14%!....).
 
Για να πάρει ο ελληνικός λαός μια ιδέα του συστήματος της  άγριας εκμετάλλευσης, της  διαφθοράς και της συναλλαγής που έχει στήσει η συμμαχία των εφοπλιστών της επιβατηγού ναυτιλίας με το πολιτικό σύστημα του δικομματισμού και την σύμπραξη του αρμόδιου υπουργείου, σας παραθέτω παρακάτω μερικά συγκριτικά στοιχεία της έρευνας. Τα στοιχεία αναφέρονται  στην περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου 2011 και ισχύουν κατά κανόνα για 2 επιβάτες + 1 αυτοκίνητο  με επιστροφή, με συμβατικά φέρρυ, σε  κάθισμα ή  οικονομική θέση.
 
ΙΤΑΛΙΑ
Genova-Bastia ( Κορσική) :  Απόσταση 105,6 ναυτικά μίλια (ν.μ), για  2 επιβάτες + ΙΧ και επιστροφή το ταξίδι στοιχίζει από 234,85 ευρώ                  ( εταιρία MODY Lines). Διάρκεια ταξιδιού 5 ώρες.
 
CATANIAVALLETTA ( Μάλτα): Απόσταση 96 ν.μ. Ατομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 213,00 ευρώ

ΓΕΝΟΒΑ – ΟΛΒΙΑ ( Σαρδηνία) : Με το εισιτήριο των 286,00  ευρώ που στοιχίζει η απόσταση 63 ν.μ  
 
ANCONASPLIT ( Κροατία ): Απόσταση 127,5 ν.μ..  
Επιβάτης 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 161,00 ( ετ. Blue line Ferries )
Επιβάτες 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 196,00  ( ετ. SNAV )
 
  
ΑΓΓΛΙΑ
 
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ – ΔΟΥΒΛΙΝΟ: Η διαδρομή Λίβερπουλ – Δουβλίνο, με διάρκεια ταξειδιού 7,5 ώρες, και 119 ν.μ,
LIVERPOOLDOUGLAS ( Isle of Man- Αγγλία ): Απόσταση 70 ν.μ, διάρκεια ταξειδιού 3,5 ώρες. Επιβάτες 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 158,00
 
Ντόβερ – Δουγκέρκη (Γαλλία): Απόσταση 40 περίπου ν.μ, διάρκεια ταξιδιού 2 ώρες ( περίπου όσο για Σκιάθο) για 2 άτομα + ΙΧ με επιστροφή = 81,00 E ( ετ. DFDS)  και 75,00 E  ( με NORFOLK LINE ).
 
Nτόβερ – Καλαί ( Γαλλία): Απόσταση 23 ν.μ, διάρκεια ταξιδιού 1.25’. Ατομα 2 + ΙΧ + Επιστροφή = 84,00 (εταιρία SEAFRANCE).

NEWHAVENDIEPPE ( Γαλλία ): Απόσταση 65 ν. μ ( όσο δηλ η Σκόπελος) και διάρκεια ταξιδιού 4 ώρες. Άτομα 2 + ΙΧ +ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 214,00.
 
PORSMOUTHLE HAVRE ( Γαλλία): Απόσταση 89,5 ν.μ., διάρκεια ταξιδιού 4.15΄.-  Δύο (2) + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 110,00 ευρώ προσφορά.
Κανονικό δρομολόγιο επιβάτες 2+ΙΧ+ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 201,00 Ε.
 
SWANSEE (Αγγλία)- CORK ( Ιρλανδία) : Εδώ η διαδρομή για 2 άτομα με ΙΧ και επιστροφή, για μια απόσταση 168 ναυτικών  μιλίων και ταξίδι 10-12 ωρών.    
 
ΣΟΥΗΔΙΑ
 
ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ – ΓΚΟΤΛΑΝΤ (ΝΗΣΊ Σουηδίας ):  Απόσταση 106,3 ναυτικά μίλια. Η Διαδρομή για 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ κοστίζει 176,00 ευρώ.
 
ΔΑΝΙΑ
 
FrederikshavenOslo: Απόσταση 149 ν.μ, ταξίδι περίπου 6 ώρες και 30΄.  
Το απλό εισιτήριο επιβάτη οικονομικής θέσης έχει 29 ευρώ(!).
 
FrederikshavenGoteborg ( Σουηδία ): Απόσταση 49 ν.μ., ταξίδι 3 ώρες και  20΄:
Άτομα 2 + ΙΧ =ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 150,00 ( ετ. JOTLANTICA ) Άτομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 196,00  (ετ. STENA DANICA),  
Ατομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 233,00  (ετ. SΤΕNA LINES ).

ΙΣΠΑΝΙΑ
 
Βαρκελώνη – Ίμπιζα ( Ισπανία ) Για την απλή διαδρομή ενός επιβάτη, μια απόσταση 147 ν.μ,
 
Βαρκελώνη – Πάλμα ( Μαγιόρκα): Απόσταση 112 ν.μ, ταξίδι 7,5 ώρες. Άτομα 2 + ΙΧ +ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 304, 00 ευρώ.





 
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΙΜΩΝ ΓΙΑ ΙΟΝΙΟ ΚΑΙ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ  ΑΛΛΩΝ ΕΛΗΝΙΚΩΝ  ΛΙΜΑΝΙΩΝ
 
 
Παράδειγμα : Για 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
 
Φισκάρδο – Βασιλική 10ν.μ. = 102,00€
Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα 18ν.μ. = 114,00€
ΠόροςΚυλλήνη 21ν.μ. = 116,50€ (Ionian ferries)
ΠόροςΚυλλήνη 21ν.μ. = 123.60€ (Stritzis ferries)
ΠάτραΣάμη 53ν.μ. = 172,40€
Ζάκυνθος – Κυλλήνη 19ν.μ. = 104,20€
Πεσσάδα – Αγ. Νικόλαος Ζακυνθ. 14ν.μ. =98,00€

Αγ. Κωστανίνος – Σκόπελος       (  63 ν.μ)   = 286,00 ( Ηellenic Sea ways)
Κέρκυρα – Μπάρι                          (166 ν.μ)   = 278,20 ( Βεντούρης)      
Ραφήνα – Ανδρος                          (  38 ν.μ)   = 133,60 ( Αγούδημος)
Ραφήνα – Άνδρος                          (  38 ν.μ)   = 150,00 ( FAST FERRIES)
Πειραιάς – Ρέθυμνο                      (161 ν.μ)   = 304,00 ( Hellenic Seaways)
Πειραιάς – Χανιά                           (146 ν.μ)   = 244,00 ( ΑΝΕΚ)
ΠειραιάςΝάξος                           (112 ν.μ)   = 217,00 (Blue Star Ferries)
ΠειραιάςΜύκονος                     (   99 ν.μ)   = 226,00 (Ηellenic Seaways)
ΠειραιάςΜήλος                         (   93 ν.μ)   = 240,00 (Αegean Speed Lines)
ΠειραιάςΚίμωλος                      (   83 ν.μ)   = 157,00 (Ventouris Sea Lines)
ΠειραιάςΛέσβος                        (153 ν.μ)    = 259,00 (Hellenic Seaways) 
 
Από τον πίνακα μπορείτε και κάνετε τις συγκρίσεις για να δείτε τα μεγέθη της εφοπλιστικής και πολιτικής ασυδοσίας. Και τα άλλα τιμολόγια που παρέθεσα για άλλους ελληνικούς προορισμούς, απλώς για σύγκριση, δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλά. Οι τιμές τους είναι επίσης εξαιρετικά υψηλές όχι μόνο σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ονομαστικές τιμές, αλλά και σε σύγκριση με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που ισχύουν σε άλλες χώρες της Ε.Ε, στις οποίες όπως είναι γνωστό υπάρχουν μεγαλύτεροι μισθοί ναυτικών, φορολογία κλπ. Είναι γνωστό ότι η εφοπλιστική ασυδοσία και τα ιδιαίτερα προνόμια στην ελληνική ακτοπλοΐα , αποτελούν καθεστώς. Θυμίζω ότι οι εφοπλιστές είναι από τους βασικούς χρηματοδότες του δικομματισμού και των υποστηρικτών της πολιτικής του!

Τι προτείνουμε:
  1. Ο περιφερειάρχης να ξεκινήσει επαφές με όλες τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή με στόχο την δραστική μείωση των τιμών.
  2. Να προχωρήσει η διαδικασία για την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου στα Ιόνια νησιά. Δοκιμαστική εφαρμογή και ένταξη στο ΕΣΠΑ.
  3. Να δημιουργηθεί δημόσιος φορέας με την συμμετοχή της Αυτοδιοίκησης που θα έχει ευθύνη της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας. (άδειες, δρομολόγια, τιμές).
  4. Να καθοριστεί ειδική συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής του Π.Σ. με συμμετοχή του περιφερειάρχη, των δημάρχων, εκπροσώπων ναυτιλιακών εταιριών και κοινωνικών φορέων με αντικείμενο «τιμές εισιτηρίων στα Ιόνια Νησιά».
 
 ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 05/09/2011 Ο ΣΥΝΤΑΞΑΣ

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΑΔΕ ΕΦΗ Ο ΚΟΣ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ.


Ο Β. Μαρκεζίνης ενώνει τα κομμάτια του παζλ των πολλαπλών κρίσεων της χώρας υπό το πρίσμα των διεθνών εξελίξεων
Αποσπάσματα της πλούσιας σε μηνύματα προς πολλαπλούς αποδέκτες συνέντευξης.
Πολιτικά
•ο μόνος λόγος που παραμένουν για λίγο ακόμη στην εξουσία, είναι γιατί οι ίδιοι οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος δεν τολμούν να ψηφίσουν ... κατά συνείδηση
•μόνο κατά το τελευταίο διάστημα, η κυβέρνηση μας έσωσε το Μάρτιο, τον Ιούλιο και, τώρα, πάμε θριαμβευτικά και για τον Σεπτέμβριο!
•σύμπραξη μερίδος του τύπου στην διαπραττόμενη κακοδιαχείριση που πραγματοποιείται σε βάρος του Ελληνικού λαού!
Οικονομικά
•είναι ζήτημα χρόνου προτού οι αγορές εντείνουν τα κτυπήματά των στην Ιταλία και στην Γαλλία
•Ούτε κατά διάνοια λοιπόν πλησιάζομε το σημείο να έχομε πρωτογενές πλεόνασμα
•ούτε η κυβέρνηση ποτέ απεδέχθη δημόσια ούτε ποτέ κανείς το έγραψε στον τύπο ή το είπε στον Ελληνικό λαό σταράτα, ότι αυτό που μετράει είναι η γνώμη της αγοράς και όχι οι γνώμες του συμπαθούς κ. Τρισέ ή του κ. Όλι Ρεν
•το «ευρωομόλογο» δεν μπορεί να έλθει χωρίς Ευρωπαϊκή ενοποίηση που οι μεγάλοι δεν θέλουν. Τι έρχεται;περαιτέρω σοβαρό κούρεμα... παύση πληρωμών...
Εξωτερική πολιτική
•πεποίθηση του (ή της) Υπουργού, ότι η διατήρηση καλών σχέσεων με μιά φούχτα ξένων πρέσβεων στην Αθήνα μπορεί να είναι «χρήσιμη» ... στον ίδιο ή την ίδια!
•ο τρόπος διαμοφώσεως του εξωτερικού δόγματος της Χώρας δεν ήταν μόνο αυστηρά κομματοποιημένος αλλά απεδείχθει και βλαβερός για την Χώρα.
•πόσο λάθος είχαν οι Αμερικανο-Τουρκόφιλοι «επιστήμονες» που περιτριγυρίζουν το Υπουργείο των Εξωτερικών και προσπαθούν μαζί του να μας πείσουν, ότι οι Τούρκοι ήσαν πάντα «ανεκτικά» αφεντικά
•η ώρα πλησιάζει πoυ οι Τούρκοι,, αφού μας αναγκάσουν σε υπερβολικες παραχωρήσεις στο Αιγαίο, θα στρέψουν την προσοχή τους στην Ελληνική Θράκη και μια μέρα θα την καταστήσουν ανεξάρτητο μουσουλμανικό κρατίδιο στα πρώτυπα του Κοσυφοπεδίου ή του ΦΥΡΟΜ.

Διεθνή (διπλωματία/γεωστρατηγική)
•σ’ αυτές τις χώρες (της Βόρειας Αφρικής), αλλά και στη Συρία, η διαμάχη δεν αφορά στην επικράτηση δημοκρατικώτερων τάσεων και ομάδων αλλά αντιπροσωπεύει μια μάχη «μέσω αντιπροσώπων» (proxy war) μεταξύ της Αμερικής και του Δυτικού κόσμου αφενός, και του Ιράν αφετέρου
•Αυτές οι εξελίξεις επηρέασαν τις θέσεις και τις δυνατότητες δύο χωρών, που σχετίζονται με το μέλλον μας. Η πρώτη είναι η Αμερική, η δεύτερη είναι η Τουρκία. [ακολουθεί ανάλυση]
•Οι Τούρκοι ετοιμάζονται να μας καταφέρουν κάποιο βαρύ χτύπημα, αν και όταν αρχίσουν οι Κυπριακές γεωτρήσεις στο Κυπριακο-Ισραηλινό ΑΟΖ. Οι διαρρέουσες κατά καιρούς Αμερικανικές δηλώσεις, ότι οι ΗΠΑ δεν θα ανεχθούν Τουρκικές επεμβάσεις στις «νόμιμες» Κυπριακές ενέργειες είναι, κατά την γνώμη μου, αμφίβολης αξίας
•Μην ξεχνάτε ότι αυτός που κερδίζει μια σύγκρουση – στρατιωτική ή μη - δεν είναι αυτός που έχει τα καλλίτερα και περισσότερα όπλα, αλλά αυτός που είναι πιο αποφασισμένος να χρησιμοποιήσει ό,τι έχει
•είναι φυσικό, αργά η γρήγορα, μια μεγάλη δύναμης όπως το Ισραήλ να «τα βρει» στο τέλος με μια εξ ίσου μεγάλη (σχεδόν) γειτονεύουσα δύναμη, δηλαδή την Τουρκία.Ενασ ακόμη λόγος να δράσωμε σύντομα.
•το πολυγαμικό παιχνίδι το παίζουν όλες οι κυβερνήσεις εκτός των ... εξηρτημένων».
Ηθικά
•Η ηθική κρίση μαστίζει την Χώρα, κατά την γνώμη μου, όσο ποτέ στην ιστορία της
•Για μερικούς, οι ημέρες πολιτικής, αν όχι και ποινικής, ευθύνης πλησίαζουν ...Γιατί καιρός είναι να τρομάξομε μερικούς «σήμερα», ερευνήσομε μεθοδικά «αύριο» τι έπραξαν, και αν αυτές οι έρευνες δικαιολογούν περαιτέρω δικαστικές ενέργειες, ας προχωρήσομε αναλόγως ώστε να εδραιώσουμε μια απόλυτα έννομη και εθνική συμπεριφορά για το «μεθαύριο».Οι προπηλακισμοί που γίνονται όλο και περισσότερο συχνά δεν είναι, κατά την γνώμη μου, πράγματα ούτε Ελληνικά ούτε σύμφωνα με το δημοκρατικό αίσθημα. Είναι, όμως, αντιδράσεις που κάποιος πρέπει τουλάχιστον να προσπαθήσει να τις καταλάβει και όχι απλώς, χωρίς σκέψη, να τις επιρρίψει στον κ. Τσίπρα
•Η πίστη, ότι η Χώρα μας έχει πολλούς νέους και νέες και μάλιστα επιτυχημένους με γεμίζει ελπίδα.

Πρώτη μέρα στο σχολείο: ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Αντιγραφή από το ithacanet.gr
Για την επόμενη μάχη των γονιών και των μαθητών: "ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ"
Χωρίς βιβλία, χωρίς αληθινές γνώσεις, χωρίς δασκάλους, χωρίς μέλλον, τι τις θέλουν τις εξετάσεις;
Για να πληρώνουν οι γονείς την ανεργία των καθηγητών στα φροντιστήρια;
Ή για να αγοράζουν βαθμούς, από τα παράνομα "ιδιαίτερα" πολλών - πολλών δασκάλων;
(Κάτω από τη σιωπή των "συνδικαλιστών")

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Ν.Ε. ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ-ΙΘΑΚΗΣ του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ. Για το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.




Ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά με πλήρη εφαρμογή του μνημονίου σε όλα τα επίπεδα της Παιδείας. Έχοντας:

      Χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία
      Ελάχιστα βιβλία για να μοιραστούν στους μαθητές
      Σχολικές επιτροπές χωρίς τα στοιχειώδη χρήματα για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων
      Αδυναμία μετακίνησης των μαθητών, αφού η ευθύνη αυτή πέρασε στους Δήμους χωρίς την κρατική οικονομική υποστήριξη για να ανταποκριθούν.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μιλάει με άνεση «ΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ».
 Κανένας όμως  δε μιλάει:
1.      Για τη  συντηρητικοποίηση που θα επιφέρει το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  στη μόρφωση
2.      Για την εξακολούθηση της μείωσης των δαπανών για την εκπαίδευση.
3.      Για την παράλογη συνέχιση των συγχωνεύσεων σχολείων και τη συνακόλουθη μείωση των θέσεων απασχόλησης.
4.      Για την προσπάθεια εφαρμογής του αντιδραστικού νόμου- πλαισίου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Κανένας δε μας λέει πως αυτή η πολιτική έχει στόχο την κατεδάφιση του Δημόσιου Σχολείου. Άλλωστε αποτελεί στρατηγικό στόχο  για το μνημόνιο και τη νεοφιλελεύθερη πολιτική της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ.

Καλούμε  τους γονείς  να αναπτύξουν κινήματα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» και στο χώρο του σχολείου, και να αρνηθούν να πληρώσουν φωτοτυπίες και DVD. Το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει δωρεάν τα βιβλία στους μαθητές και το εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζονται οι δάσκαλοι και οι καθηγητές για να επιτελέσουν το έργο τους.

Τίποτε δεν είναι τυχαίο.

Επιβάλλεται η άμεση κινητοποίηση όλων των δυνάμεων της κοινωνίας και των φορέων της, με στόχο τη διαμόρφωση ενός Πανεκπαιδευτικού Μετώπου ενάντια στη συντηρητική συναίνεση, προκειμένου να αποκρούσουμε τη λαίλαπα που μας επιβάλει αυτή η πολιτική.
Απαιτούμε:

  Άμεση χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων για την κάλυψη των αναγκών τους συμπεριλαμβανόμενης και της δωρεάν μεταφοράς των μαθητών.
  Άμεση κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών (ΟΧΙ στην ελαστική μορφής εργασίας)
    Καμία οικονομική επιβάρυνση στις οικογένειες, για την απόκτηση των βιβλίων.
  Επαναλειτουργία των τμημάτων του Τ.Ε.Ι. που έκλεισαν.

Γραφείο Τύπου
Ν.Ε. ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ
Του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ

Το πρώτο μάθημα στην Πρώτη Δημοτικού Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Δικέλης Βλιχός



Διδασκαλία του φ

- Να μια φωτοτυπία, έλεγε η Άννα.
- Φύλλο-φύλλο τη σελίδα, έλεγε πάλε η Άννα.
- Φύλλο, να ένα φύλλο για να φάς, έλεγε η Μαριλούλα.

- Κάνε φίλους τους λεφτάδες, έλεγε ο Βαγγέλας.

- Φουσκομάγουλε Βαγγέλα, να μία φούσκα, έσκουξε ο Λαούλης.

- Φύλαε τους φοροκλέφτες, έλεγε ο Γκαπούλης.
- Φίλα τους φοροφυγάδες, έλεγε πάλε ο Γκαπούλης.

- Φόλα στους φορομπήχτες, έσκουξε πάλε ο Λαούλης.

- Φ, φ, φωτιά στο δημόσιο, έλεγε ο Λοβερδούλης.
- Πάρε ένα φουλάρι για να φασκιωθείς, έλεγε ο Ρεπούλης.
- Φίλε, φίλε γκαρδιακέ μαζί τα εφάαμε έλεγε ο Παγκαλούλης.

- Φύσα, φύσαε, φυσάτε, φάσκελα ν’ ανοίξουνε, έσκουξε φουρκισμένος ο Λαούλης.


Κι αμά, τόμου ελέανε ούλα εφκειά, εφύσηξε ένα φυσούνι και τσου επήρε ούλους, έλεε ένας Κεφαλονίτης. Παρεχτός απ’ το Λαούλη που για καλή του τύχη εφύλαε τα μέντε του.

Δικέλης Βλιχός