Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ



ΔΕΝ ΕΧΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ Κεφαλονιάς στηρίζουν τον αγώνα των εργαζομένων της Κεφαλονιάς, ενάντια στο νέο απάνθρωπο μέτρο της κυβέρνησης για τον δήθεν τέλος υπέρ της ανεργίας και το χαράτσι στα σπίτια .

Χαράτσια που καλούνται να πληρώσουν οι φτωχοί εργαζόμενοι και οι άνεργοι .
Μετά το «εθνικό όραμα» του τραγικού διδύμου Παπανδρέου - Βενιζέλου κάθε οικογένεια και ένας εργαζόμενος, πανικόβλητοι και παραδομένοι ,αντί να παραδεχτούν την αποτυχία του μνημονίου και  να οδηγήσουν τη χώρα σε εκλογές, απειλούν και εκβιάζουν χυδαία την ελληνική κοινωνία .

Καλούμε:
τους εργαζόμενους και τους άνεργους της Κεφαλονιάς να αρνηθούν να πληρώσουν .
Να συγκροτηθεί κίνημα Δεν-πληρώνω πλατύ και μαζικό με τη παρουσία εμπορικών συλλόγων ,επιμελητηρίων  ,εργατικού κέντρου ,επιστημονικών συλλόγων και με τη νομική στήριξη του δικηγορικού συλλόγου να στηρίξουν τους συμπολίτες μας .
Αυτή θα είναι η αποστομωτική και περήφανη απάντηση του κεφαλλονίτικου λαού.
Αυτή η πολιτική πρέπει να τσακιστεί . Δεν πάει άλλο .

Καλούμε όλες τις πολιτικές δυνάμεις  που αντιμάχονται το μνημόνιο και τις συνέπειες του να κάνουν το πρώτο βήμα : την αναγκαία πλέον σύγκλιση για να μην πληρωθεί το χαράτσι, για να δημιουργηθεί ένας νέος συνασπισμός εξουσίας που θα απεγκλωβίσει την Ελλάδα από το μνημόνιο και θα γλιτώσει το λαό μας από αυτή τη λαίλαπα .
o       Άρνηση πληρωμής .
o       Συντονισμένη δράση .
o       Ασπίδα προστασίας για τους εργαζόμενους.


ΔΕΝ ΕΧΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ


                                                                          Δίκτυο  συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ
                                                                                     Κεφαλονιας.

Περιουσία, όση το ετήσιο παγκόσμιο ΑΕΠ ...και μια καλά κρυμένη ιστορία αίσχους και απάτης

/www.ithacanet.gr/
Η αξία των 40 μετοχών που κατέχει η οικογένεια Σώρρα είναι ίση με το ετήσιο Παγκόσμιο Ακαθάριστο Προϊόν, το οποίο είναι 50 τρις δολάρια. Το Παγκόσμιο χρέος ιδιωτών και κρατών είναι 70 τρις δολάρια. 
Και μόνο το γεγονός πως ο Προβόπουλος προσπάθησε να κάμει συμβιβασμό με το μεγάλο ποσό των 6 δις ευρώ, δείχνει την αλήθεια των γεγονότων. Λίγο συν, λίγο πλην, οι αριθμοί κινούνται σε δυσθεώρητα ύψη.
Δεν μπορεί να συλλάβει ο ανθρώπινος νους ποιο θα ήταν σήμερα, το ύψος των εκατοντάδων ή χιλιάδων μετοχών , που πετάχτηκαν , επειδή κάποιοι, καλά τραμπουκωμένοι, τους είπαν πως είναι άχρηστα χαρτιά.

Τράπεζα Διεθνών Διευθετήσεων( ή Διακανονισμών) B.I.S.
Η υπόθεση με τα τόσο εξωπραγματικά ποσά είναι αμελητέα παρωνυχίδα στο τεράστιο θέμα τι απέγινε ο χρυσός που λεηλάτησαν οι Ναζί στον πόλεμο σε συνεργασία με την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών, την τράπεζα όλων των Κεντρικών τραπεζών, η οποία στη διάρκεια του πολέμου είχε πρόεδρο ...τον αμερικάνο Τόμας Χάριγκτον Μακ Κίτρικ, η δε Βρετανία λάβαινε κανονικά τα μερίσματα της!!!
Αμέσως μετά τον πόλεμο, το θέμα τέθηκε στις παρυφές της συμφωνίας του Breton Woods, αλλά τα πανίσχυρα αμερικάνικα και ναζιστικά κεφάλαια των συνεργατών του Χίτλερ σκέπασαν την υπόθεση.

Τράπεζα Τσεχοσλοβακίας - Τράπεζα Γαλλίας
Διαδρομές του χρυσού, που εκλάπη από κεντρικές τράπεζες κατεχόμενων χωρών, με "διασημότερη"  υπόθεση αυτή της Τσεχοσλοβακίας, αποδείχθηκε,  πως οδηγούσαν ακόμα και στο Λονδίνο.  Οι Τσέχοι, λίγο πριν την κατάληψη της χώρας διοχέτευσαν το χρυσό της Κεντρικής Τράπεζας τους στην Τράπεζα της Αγγλίας, μέσω Τ.Δ.Δ., αλλά μετά την κατοχή της χώρας από τους ναζί, το Λονδίνο υπάκουσε και ...επέστρεψε το χρυσό της ελεύθερης Τσεχοσλοβακίας στους κατακτητές της!!!
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε από τον δημοσιογράφο  και οικονομολόγο Πολ Άινζινγκ, ο οποίος ενημερώθηκε για την συναλλαγή από γνωστό του στην Τράπεζα της Αγγλίας. Ο Άιζινγκ δημοσίευσε την ιστορία στους Φαϊνάνσιαλ Τάιμς (Μάρτιος 1939). Ο ανεξάρτητος βουλευτής των Εργατικών Τζορτζ Στράους άρχισε να τη σκαλίζει, παίρνοντας πληροφορίες από τον Άινζινγκ κι έκανε ερωτήσεις στη βουλή, παίρνοντας αόριστες απαντήσεις. Στις 31 Μαϊου 1939 το θέμα μεταδόθηκε από το Ασοσιέιτεντ Πρεςς. Στη διάρκεια του πολέμου, ο Άινζινγκ συνάντησε τον ολλανδό αντιπρόεδρο της Τ.Δ.Δ. , στο Λονδίνο κ. Τζ.Γ. Μπέιεν και πήρε την απάντηση: "Το χρυσάφι δεν έφυγε ποτέ από το Λονδίνο".
Η αλήθεια είναι πως το χρυσάφι δεν χρειαζόταν να φύγει από το Λονδίνο, γιατί έκαναν λογιστικές εγγραφές σε τραπεζικούς λογαριασμούς, με βάση τα αποθέματα χρυσού της Τσεχοσλοβακίας, από τους οποίους οι ναζί έκαναν πληρωμές! Με κάποιο τέτοιο τρόπο , ο χρυσός της Τράπεζας της Ανατολής έχει εγγραφεί σε άγνωστους τραπεζικούς λογαριασμούς, με άγνωστους παραλήπτες.
Στην υπόθεση αυτής της μεταφοράς εμπλέκεται και η Τράπεζα της Γαλλίας, η οποία ήταν θεματοφύλακας του χρυσού και στην υπόθεση της Τράπεζας Ανατολής. Ο γενικός διευθυντής της ΤΔΔ,  Ροζέ Ομπουάν, ο οποίος προερχόταν από την Τράπεζα της Γαλλίας έλαβε μέρος στη διαδικασία "επιστροφής" του χρυσού, μέσω λογιστικών εγγραφών.
Επίσης, ο βέλγος διευθυντής της ΤΔΔ , Αλεξάντρ Γκαλοπέν, τον Ιούνιο του 1940, είχε κατασχέσει χρυσό που έστειλε η βελγική κυβέρνηση στην Τράπεζα της Γαλλίας, τον φυγάδευσε στο Ντακάρ της Βόρειας Αφρικής και από εκεί στη ΡάιχσΜπανκ των ναζί. Οι εξόριστοι εκπρόσωποι της Τράπεζας του Βελγίου έκαμαν αγωγή στην Τράπεζα της Γαλλίας, στις ΗΠΑ. Το Ανώτατο δικαστήριο δικαίωσε την Τράπεζα του Βελγίου και έδωσε εντολή στην Τράπεζα της Γαλλίας να πληρώσει. Ο εκπρόσωπος της Τράπεζας δήλωσε αδυναμία έφεσης και πληρωμής, όταν λίγο μετά οι γερμανοί κατέλαβαν τη Γαλλία. Έτσι το χρυσάφι έμεινε στα χέρια των ναζί, αλλά ο "εκπρόσωπος" συνέχισε να αμοίβεται κανονικά από την κατακτημένη Τράπεζα της Γαλλίας.
Οι απίστευτες ιστορίες δεν έχουν τελειωμό, αλλά  σταματάμε εδώ.
Ωραίο  "θεματοφύλακα" είχαν τα αφεντικά της Εθνικής και όλοι θα πουν, σήμερα, στην οικογένεια "δεν ξέρω, δεν είδα, δεν μπορώ"!Όταν τα στελέχη της τράπεζας, που ήταν μεγαλομέτοχος το ελληνικό κράτος έλεγαν στους δυστυχείς μικρομετόχους πως έχετε "άχρηστα  χαρτιά" στα χέρια σας, ήξεραν και έλεγαν ψέματα.  Είναι  βέβαιο πως,  βαφτίζοντας "άχρηστες" τις χρυσοφόρες μετοχές, κάποιοι  έφαγαν καλά. Αλλά, στη "δημοκρατία", που έχουμε, πάνε φυλακή μόνο οι φτωχοί.

Οι υπόλοιποι φίλοι των ναζί:
Ο μεγάλος όγκος του χρυσού των ναζί προερχόταν από τις τράπεζες της Αυστρίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Τσεχοσλοβακίας  και ...από το λιώσιμο των χρυσών δοντιών, γυαλιών, αναπτήρων και χρυσαφικών των δολοφονημένων  εβραίων. Εβραίοι τραπεζίτες διακινούσαν το χρυσό των δολοφονημένων εβραίων!!!
Αμερικάνικες εταιρείες, όπως η ΙΤΤ, η Στάνταρντ Όιλ, η Τζένεραλ Μότορς, η Τσέηζ Μανχάταν Μπανκ, η Μόργκαν Στάνλεϋ και η Φορντ είχαν στενή συνεργασία με τους ναζί σε όλη τη διάρκεια του πολέμου και διατήρησαν σε όλη την περίοδο της ματωβαμένης σύρραξης τα υποκαταστήματα τους στη Γερμανία.  Η συνεργασία, όπως η τροφοδοσία των γερμανών με πετρέλαιο, από την Στάνταρντ Όιλ, για να σκοτώνουν στρατιώτες των συμμάχων,  γινόταν μέσω "ουδέτερων κρατών", όπως η Ελβετία, η Ισπανία και η Πορτογαλία.
Η Στάνταρντ Όιλ  δεν έχασε τάνκερς, κατά τον πόλεμο των υποβρυχίων, μια και μετέφερε το πετρέλαιο των ναζί. Η Φορντ έφτιαχνε φορτηγά για τους Ναζί. Η ΙΤΤ βελτίωνε τα επικοινωνιακά δίκτυα των γερμανών. Να σημειωθεί πως η ΙΤΤ ήταν το επίσημο όργανο της Υπηρεσίας Πληροφοριών των ΗΠΑ!!!
Είναι προφανές, από το κουκούλωμα του θέματος, πως ο χρυσός κατέληξε στα χέρια ιδιωτών και αξιωματούχων των ναζιστικών και συμμαχικών κυβερνήσεων.
Ο Κέϋνς, εμπνευστής των συμφωνιών του Breton Woods, απαίτησε στις συμφωνίες να περιληφθεί η διάλυση της BIS (Τ.Δ.Δ.), κάτι που δεν έγινε, χάρις στους γεμάτο χρυσό προστάτες. Στο τέλος, επηρεασμένος και από τη Ρωσίδα σύζυγο του, υπανεχώρησε!
Οι λαοί σκοτώνονταν και αυτοί που και σήμερα κυβερνούν τον πλανήτη έκαναν δουλειές και μοιράζονταν τον κλεμμένο χρυσό.
Nα θυμίσουμε πως ο όρος "Νέα Τάξη Πραγμάτων" πρωτακούστηκε από τα χείλη του Αδόλφου Χίτλερ. Μπορεί αυτή να πάλιωσε, όμως έμεινε η ίδια. Αυτοί που και σήμερα κυβερνούν τον πλανήτη, με την "μοντέρνα" επωνυμία "παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση" είχαν σοβαρούς λόγους να στηρίζουν τον νονό της ιδέας, εξαερώνοντας, μαζί του το χρυσό των λαών.
Τα στοιχεία προέρχονται από τα επίσημα αρχεία των κυβερνήσεων των ΗΠΑ, Μ.Βρετανίας και Γερμανίας, μερικά από τα οποία άνοιξαν μετά από δικαστικές αποφάσεις, χάρις στην έρευνα πολλών δημοσιογράφων, φοιτητών  και πανεπιστημιακών φορέων  και κυρίως του αμερικανού Τσαρλς Χίγκαμ, ο οποίος ξεκίνησε την έρευνα του, αναζητώντας τη σχέση του ...ηθοποιού΄Ερολ Φλυν με τους Ναζί, αλλά έπεσε σε βαθειά νερά. Τα περισσότερα στοιχεία διέρρεαν από έντιμους αξιωματούχους, που πλήρωσαν την εντιμότητα τους. Φυσιογνωμία στη μάχη αυτή ήταν ο αμερικανός υπουργός οικονομικών Χένρι Μοργκεντάου.
Εννοείται πως στις υποθέσεις αυτές εμπλέκεται και η λεηλασία του ελληνικού χρυσού, ελάχιστο μέρος της οποίας είναι οι μετοχές της οικογένειας Σώρρα. Και υπάρχουν έρευνες (Κουτί της Πανδώρας) που συνδέουν την λεηλασία του ελληνικού χρυσού, με μεταπολεμικούς πολιτικούς, με την άρνηση της Ελλάδας να ζητήσει επιστροφή και αποζημιώσεις και με την απελευθέρωση του μοναδικού γερμανού εγκληματία πολέμου, που δικάστηκε στην Ελλάδα.
(Δεν υπάρχουν ιστορικά ίχνη για το τι έκανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, σε όλη την περίοδο της κατοχής. Διάβαζε; Ίσως, η απρόοπτη επιλογή του από τη γερμανόφιλη Φρειδερικήα, για τη διαδοχή του Παπάγου, να έχει την εξήγηση της, κάπου εκεί γύρω).
Banksters είναι η λέξη που αντιπροσωπεύει τέλεια τους τραπεζίτες. Τους ίδιους , τότε και τώρα.
Τώρα, εσύ  έλληνα, πλήρωνε.
Το χρήμα ανήκει, διαχρονικά, στους τραπεζίτες και τα πολιτικά τσιράκια τους.
Ποιες ιδεολογίες, ποια έθνη και ποιοι πόλεμοι;
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ. ΠΑΓΩΜΑ ΧΡΕΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.
ΣΥΝΤΑΧΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΟΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ.

(Την υπόθεση έβγαλε το zougla.gr. Συγκεντρωμένη τεκμηρίωση για την αξία των 40 μετοχών, βρήκαμε και στον ΛΟΓΙΟ ΕΡΜΗ)

Συνελήφθησαν δύο (2) ημεδαποί για κατοχή ναρκωτικών ουσιών


Συνελήφθησαν, χθες (20-9-2011) το πρωί στην Σάμη Κεφαλληνίας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας Αργοστολίου, ένας 22χρονος ημεδαπός και ένας 35χρονος ημεδαπός για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, από την αστυνομική έρευνα, που διενεργήθηκε παρουσία αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών στο ιστιοφόρο που διέμεναν οι ανωτέρω συλληφθέντες βρέθηκε να έχουν στην κατοχή τους μία (1) νάιλον συσκευασία που περιείχε ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 12,8 γραμμαρίων.
Στην συνέχεια, σε κατ’ οίκον έρευνα, που έγινε στην οικία που διέμενε ο 35χρονος ημεδαπός ανευρέθηκε επιπλέον ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 3 γραμμαρίων.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κεφαλληνίας.

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Επιστολή καταπέλτης καθηγήτριας Γυμνασίου πρός τον κ. Ανδρέα Λοβέρδο




Σοφία Λαμπίκη
Εκπαιδευτικός Μέσης Εκπαίδευσης

Ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, μιλώντας το βράδυ της Τετάρτης στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, είπε ότι «το ένα εκατομμύριο δημοσίων υπαλλήλων, που ταλαιπωρούν δέκα εκατομμύρια πολίτες με την βεβαιότητα ότι ο δημόσιος τομέας είναι ισόβιος, μας έφτασαν εδώ που.....
μας έφτασαν».(από τον Τύπο) Είμαι μία εκ των διαρκώς καθυβριζόμενων Δημοσίων Υπαλλήλων. Υπηρετώ την Εκπαίδευση 12 χρόνια. Έχω αξιολογηθεί πολλάκις από τους μαθητές μου, τους συναδέλφους, τους προϊσταμένους μου, τις τοπικές κοινωνίες, όπου δούλεψα, ως τουλάχιστον επαρκής. Δεν είναι δική μου ευθύνη που το Κράτος είναι ανίκανο, ως αμιγώς κομματικός μηχανισμός που είναι, να θέσει αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης και μάλιστα αδικούμαι απ΄ αυτήν τη πρακτική. Έζησα και δούλεψα 4 χρόνια στα Ψαρά που ο υπουργός αγνοεί κατά που πέφτουν. Έχω δουλέψει πριν το Δημόσιο 16 χρόνια στον Ιδιωτικό τομέα όπου και σε όλες τις εργασίες που έκανα αξιολογήθηκα θετικά. Πληρώνω κανονικά τους φόρους μου 30 χρόνια, δεν χρηματοδοτήθηκα ως ΜΚΟ, δεν έλαβα κρατική επιδότηση κανενός τύπου όταν έρρεε το χρήμα, δεν πήρα δωράκι από υποβρύχιο ούτε αντάλλαξα λίμνη με τη Μονή Βατοπεδίου. Έχω εργαστεί σε ΟΛΕΣ τις δουλειές από που πέρασα ,εκτός ωραρίου και πέραν αμοιβής, όταν υπήρξε ανάγκη (στο Δημόσιο δεν είχα ούτε καν την ηθική επιβράβευση). Δεν έχω κάνει στη θητεία μου στο Δημόσιο ούτε μία ώρα αμειβόμενου ιδιαίτερου μαθήματος σε μαθητή. Μού έχουν γίνει τους τελευταίους 20 μήνες, 5 περικοπές οριζόντιου τύπου στις αμοιβές μου που ως εκπαιδευτικού είναι οι χαμηλότερες στο Δημόσιο και αυτή τη στιγμή είναι χαμηλότερες του αντίστοιχου συναδέλφου σε ιδιωτικό σχολείο. Λοιδορούμαι συστηματικά από ανθρώπους που δεν έχουν πληρώσει ποτέ φόρο, ζουν πάμπλουτα και λένε ότι "δεν γουστάρουν να με πληρώνουν πια". Ο μόνιμος χαρακτηρισμός που μου αποδίδεται είναι "κοπρίτης". Με το νέο μισθολόγιο θα φτάσω στα όρια της εξαθλίωσης και με την εργασιακή εφεδρεία δεν μου επιτρέπεται καν να απολυθώ απευθείας, να πάρω την αποζημίωση μου καθώς και ό,τι έχω αποδώσει για το εφάπαξ μου και να φτιάξω μια δουλειά δική μου έξω, στην αγορά. Σήμερα ο Λοβέρδος συλλήβδην με έβαλε στους αποδιοπομπαίους τράγους που ευθύνονται για τα πάντα σ΄ αυτή τη χώρα.. Ο κος υπουργός δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ στην Ελλάδα για το έργο το δικό του και των κυβερνήσεων του κόμματός του που διέλυσαν τη χώρα (παρακαλώ να μην μου φέρετε ως επιχείρημα ότι αξιολογείται δια της ανά τετραετίας ψήφου διότι θα καγχάσω) Κε υπουργέ είμαι σίγουρη ότι εάν τα μέλη των κυβερνήσεων σας έδιναν στον ΑΣΕΠ η πλειονότης ούτε κλητήρες δεν θα διοριζόσασταν. Όμως , 20 μήνες τώρα, σας αξιολογεί η τρόικα, ο δικός σας ΑΣΕΠ, και σας έχει αξιολογήσει ως άχρηστους αλλά σας διατηρεί στην εξουσία ως βολικούς και ταπεινούς υπαλλήλους. Αγαπητέ υπουργέ που πάσχετε από σύνδρομο αδικημένου καλλιτέχνη μελοδραματικής ταινίας, θα σας έπρεπε μία μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση καθώς και αστική αγωγή για αποζημίωση αλλά οι φοβερές συνδικαλιστικές μας ενώσεις δεν διαθέτουν μήτε τμήμα νομικής υποστήριξης, αφού χρόνια τώρα αποτελούν το αριστερό σας χέρι. Σας παραδίδω στη χλεύη των σκεπτόμενων ανθρώπων και των έντιμων εργαζόμενων γνωρίζοντας ότι όλοι οι μικροαστοί νοικοκυραίοι θα επικροτήσουν με ζητωκραυγές τις ισοπεδωτικές επικοινωνιακές τακτικές. Θα σας έλεγα : Ντροπή σας, αλλά η έννοια της ντροπής προϋποθέτει την ύπαρξη Αρχών και Συνείδησης που ως φαίνεται δεν διαθέτετε. Εγώ πάντως δεν θα ξεχάσω τους δραματικούς λίβελους σας-άξιους δευτεροκλασσάτου ηθοποιού- και θα σας αναμένω όταν θα έχει παρέλθει η Εξουσία απ΄τα χέρια σας και θα φτάσει η ώρα της αληθινής λαϊκής αξιολόγησής σας.

Σοφία Λαμπίκη

Οι θεσεις της ΑΝ.Α.Σ.Α για ΕΣΠΑ και διακοπη δρομολογιων‏

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος

Α.ΔΙΑΚΟΠΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ
Η παράταξη μας τόνισε τις σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις που υπάρχουν για την τοπική οικονομία από την διακοπή παρά πολλών δρομολογίων στα Ιόνια νησιά, γεγονός που στις σημερινές συνθήκες λαμβάνει δραματικές διαστάσεις.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α επισήμανε τόσο τις ευθύνες της κυβέρνησης για την διάλυση και μη πιστοποίηση του Ελληνικού Νηογνώμονα όσο και της ΕΕ που για μια ακόμη φορά παρενέβη στηρίζοντας τα μεγάλα συμφέροντα στον χώρο της ακτοπλοΐας.
Είναι φανερό ότι η «απελευθέρωση» στον χώρο της ακτοπλοΐας οδήγησε σε πλήρη επικράτηση των εφοπλιστικών συμφερόντων σε βάρος των εργαζομένων και των πολιτών ,ιδιαίτερα των μικρών νησιών.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α ζήτησε άμεση αποκατάσταση της ανωμαλίας που έχει παρουσιασθεί και επανέναρξη των δρομολογίων που έχουν διακοπεί.
Β. ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥ ΣΤΑ ΙΟΝΙΑ
Στην συζήτηση για την πρόοδο του ΕΣΠΑ η παράταξη μας επισήμανε τις μεγάλες καθυστερήσεις που υπάρχουν καθώς και την μεγάλη δυσκολία του περιφερειάρχη και της διοίκησης που ασκεί εδώ και εννιά μήνες στην ΠΙΝ να δώσει την αναγεννητική πνοή που χρειάζεται στο πρόγραμμα.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α τόνισε ότι απαιτείται άμεσα η αναθεώρηση και η αναδιάρθρωση του ΕΣΠΑ ώστε να συμβαδίζει με την διαμορφωμένη κοινωνικοοικονομική συγκυρία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες από την ληστρική επιδρομή της τρόικας και του μνημονίου που συναίνεσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Στην κατεύθυνση αυτή η παράταξη μας ζήτησε:
1.σε άμεση προτεραιότητα να τεθεί η επίλυση εκκρεμοτήτων των μεγάλων έργων υποδομής και να αρχίσει η υλοποίηση τους.
2.να απεγκλωβιστούν οι πιστώσεις του προγράμματος που μένουν ανενεργές γιατί έχουν δεσμευθεί σε δράσεις που έχουν τον πρώτο λόγο οι τράπεζες, οι οποίες όμως δεν χρηματοδοτούν πλέον καμιά μικρομεσαία επιχείρηση και επαγγελματία. απευθείας χρηματοδότηση των μικρομεσαίων να κρατήσουν τις δουλειές τους και το προσωπικό τους με καλές εργασιακές συνθήκες.
3. Τώρα χωρίς καθυστέρηση προώθηση της εφαρμογής του Μεταφορικού Ισοδύναμου στα νησιά μας ώστε να μειωθούν εννιά με δέκα φορές οι τιμές των εισιτηρίων και να στηριχθεί το εισόδημα των συμπατριωτών μας και να βοηθηθεί ουσιαστικά και αποτελεσματικά η νησιωτική μας οικονομία.
Αργοστολι,18/09/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Τι σημαίνει να είσαι στρατιωτικός”.

Λάβαμε από τον κ. Γεράσιμο Βαλσαμή και δημoσιεύουμε, το παρακάτω email.



“Είμαι αυτός που στα 18 μου με πανελλήνιες εξετάσεις επέλεξα και μπήκα σε μία Στρατιωτική Σχολή !
Είμαι αυτός που τελείωσα την σχολή στο αυστηρά προβλεπόμενο χρονικό διάστημα !
Είμαι αυτός που βγαίνοντας από την σχολή πήρα πρώτο μισθό 800€ μικτά !
Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω, διαπαιδαγωγώ στρατιώτες , παιδιά στην ίδια ηλικία με μένα ή και μεγαλύτερους και όπως μου τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα , χωρίς να ανοίξει ρουθούνι !
Είμαι αυτός που στα 22 μου έριχνα με πυροβόλο , έκανα πτώση με αλεξίπτωτο , έκανα κατάδυση οδηγούσα άρμα , ελικόπτερο, φρεγάτα , τζετ, τζιπ , πυροσβεστικά οχήματα, ειδικά οχήματα και ήμουν υπεύθυνος όχι μόνο για εμένα αλλά και για άλλους !
Είμαι αυτός που κάθε 2-3-4-5-6 χρόνια …… «όπου γης και πατρίς» !!!!!
Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει ! Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δεν ζήτησε αύξηση !
Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη –μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρδιά ή καρκίνο και ότι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά – με βρίζεις!
Είμαι αυτός που ήμουν μόνος μου σε μια βραχονησίδα με μόνη ασπίδα την πατρίδα που εσύ ποτέ δεν σκέφτηκες και πάλι με έβριζες!
Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω γιατί δεν είχες το θάρρος πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε μένα έριξες το φταίξιμο , γιατί εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω αφού δεν ήμουν βλέπεις πολιτικός !
Είμαι αυτός που «τραβάει» 9g και διαλύει μέση ,αυχένα και σπονδυλική στήλη ,που πέφτει από τα 1200 πόδια και μετά από 800 άλματα δεν έχει γόνατα , που ανεβαίνει 12000 πόδια για να επισκευάσει το πεπαλαιωμένο ελικόπτερο που του έχουν πει πως πρέπει να πετάει , που έχει χάσει την ακοή του μετά από 500 βολές στο άρμα ,μετά από χιλιάδες δοκιμές κινητήρα στα μαχητικά αεροσκάφη, που ανεβαίνει στις κορυφές των βουνών κάτω από αντίξοες συνθήκες για να επισκευάσει το RADAR και τις τηλεπικοινωνίες ,που καταδύεται σε ένα κομμάτι σίδερο στα 800 πόδια , που ταξιδεύει με οποιεσδήποτε συνθήκες στο Αιγαίο, που τα χέρια του έχουν καεί από χημικά και καύσιμα γιατί ΕΣΥ δεν προέβλεψες για την ασφάλειά του!
Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες !
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις 4-5-6-7 και τώρα τελευταία και 8-9 υπηρεσίες το μήνα ! Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις υπηρεσίες του Πάσχα, Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, Καθαρής Δευτέρας !
Είμαι αυτός, που στα 35 έτη υπηρεσίας, τουλάχιστον, το 1/3 όλων των μεγάλων εορτών, (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά- Πάσχα) τα πέρασα στο στρατόπεδο επιφυλακή (READINESS).
Είμαι αυτός που κατηγορείς για μισθοφόρο επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν το μισθό και αφού …..με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο όταν πρόκειται για την ασφάλισή μου !
Είμαι αυτός που αφού πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές , τώρα του λένε πως το ταμείο του δεν έχει λεφτά !

Είμαι αυτός που δεν έχει ωράριο! Είμαι αυτός που βρίζεις και λες «καραβανά» , που μου χρεώνεις ακόμα και την χούντα –κι ας μην είχα γεννηθεί – μετά από 43 χρόνια , που δεν με θέλεις αλλά θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς .

Σε αεροδιακομιδές , φωτιές, θεομηνίες, σεισμούς, πλημμύρες , ειρηνευτικές αποστολές χωρίς να με ρωτήσεις ή σε πόλεμο! Είμαι αυτός που μου ζητάς να κάτσω 40 χρόνια σε μία δουλειά που δεν υπάρχει όμοιά της ! Είμαι αυτός που πάντα του έκοβες και δεν με ρώταγες !
Είμαι αυτός που μόνο προσφέρει!
Είμαι αυτός που έχω σκοτωθεί εν ώρα υπηρεσίας κυνηγώντας τον «αθώο φίλο» σας, προσπαθώντας να εφαρμόσω αυτά που εσύ με έχεις διατάξει αλλά δεν εφαρμόζεις !
Είμαι αυτός που εδώ και χρόνια κοσμείς με επίθετα όπως «καραβανάς», «βολεψάκιας», «κηφήνας» και εγώ ΔΕΝ σου απαντώ!
Είμαι αυτός που όταν κάνει λάθος ΔΕΝ διορθώνεται αλλά σκοτώνεται κόσμος , άρα δεν υπάρχει περιθώριο λάθους !
Είμαι αυτός που στην πλάτη του έχουν παιχτεί τα μεγαλύτερα πολιτικά παιχνίδια !
Είμαι αυτός που στην πλάτη του ξοδεύονται δισεκατομμύρια για εξοπλισμούς αλλά εγώ εργάζομαι σε συνθήκες σκλάβου και με απαρχαιωμένο εξοπλισμό!
Είμαι αυτός που διέταξες να βγει στους δρόμους και να σε εφοδιάσει με καύσιμα για να πας διακοπές ,γιατί κάποιοι άλλοι διεκδικούσαν τα κεκτημένα . Κι εγώ ;
Είμαι αυτός που πληρώνω από την τσέπη μου εργαλεία, καρέκλες, γραφική ύλη , είδη καθαρισμού, για να έχω υποτυπώδες συνθήκες υγιεινής αλλά και ασφάλειας στο χώρο εργασίας !
Είμαι αυτός που πασχίζει τα παιδιά του και η γυναίκα του να έχουν φυσιολογική ζωή με κάθε τρις και λίγο μετακινήσεων!
Είμαι αυτός που φοράει την σημαία στο μπράτσο , που τη σηκώνει σε μέρη μακρινά , για να μπορείς εσύ να κοιμάσαι ήσυχος , κα απολαμβάνεις τις διακοπές σου, να κάνεις τα μπάνια σου και εσύ την πατάς και της βάζεις φωτιά !
Είμαι αυτός που χθες σε καιρό ειρήνης σκοτώθηκε κάνοντας δοκιμαστική πτήση με ένα Απάτσι !
Είμαι αυτός που εσύ πληρώνεις και γι αυτό σου δίνω τα καλύτερά μου χρόνια ,ακόμα και την ίδια μου τη ζωή!
Είμαι μάνα, πατέρας , γιος , κόρη , αδελφός και αδελφή σου.
Είμαι εγώ, ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΟΥ, που με βρίζεις όποτε σου ’ρθει όπως την Παναγία και τα θεία και που με παρακαλάς να σε βοηθήσω όταν έχεις την ανάγκη μου, όπως ακριβώς παρακαλάς την Παναγία και τα θεία”.
Παρόλα αυτά εγώ έχω μάθει να επιβιώνω, εφάρμοσα και ακολουθώ πιστά τις διαταγές σου, γιατί εσύ έτσι με έμαθες και με πρόσταξες.
ΕΣΥ?

Ανακοίνωση του ΓραφείουΤύπου του ΣΥΝ Κεφαλονιάς και Ιθάκης, για τις δηλώσεις Βενιζέλου


Ενώ η κοινωνική χρεωκοπία βαθαίνει μέρα με τη μέρα, η μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας οδηγείται σε εξόντωση.
Η κυβέρνηση εγκαλεί και εκβιάζει τους εργαζόμενους, έχει το θράσος να ενοχοποιεί τους κοινωνικούς αγώνες με σκοπό  να μετακυλήσει σε αυτούς την ευθύνη της καθολικής αποτυχίας της μνημονιακής πολιτικής της.
Μια πολιτική προστασίας των πιστωτών, βίαιης μείωσης των εισοδημάτων και ανατροπής των εργασιακών σχέσεων προς όφελος των οικονομικά  ισχυρών. Μια πολιτική που ασκείται στο όνομα της αποφυγής της οικονομικής χρεοκοπίας αλλά μας οδηγεί πιο κοντά σε αυτήν.
Δεν πάει άλλο. Πρέπει να φύγουν τώρα. Είναι επικίνδυνοι. Διέξοδος υπάρχει και περνά  μέσα από τους ενωτικούς αγώνες του λαού και της νεολαίας.
To Γραφείο Τύπου

Ξέρετε πως δεν μπορούμε να πληρώσουμε και τα λέτε

http://www.ithacanet.gr
Ώστε έτσι κ. Γαποβενιζέλε!
Ξαφνικά, ο ελληνικός λαός απέκτησε μεγάλη πολιτική συνείδηση και ακόμα πιο μεγάλη συνείδηση αλληλεγγύης κι ενώ μπορεί να πληρώσει, ακούγοντας τους δημοσιογράφους, τα κόμματα και τα κινήματα, αποφάσισε σύσσωμος να μην πληρώσει τα χαράτσια σου!
Κύριε γαποβενιζέλε, όντας γνωστός διαστροφέας της αλήθειας και κατ΄επανάληψη ψεύτης, προσπάθησες, για μια ακόμα φορά, να μεταθέσεις ευθύνες.
Ξέρεις πως οι άνθρωποι δεν μπορούν να πληρώσουν. Ξέρεις πως, έχοντας μετατρέψει το κράτος, σε εισπράκτορα και ξεπουλητή περιουσίας, για λογοριασμό των τοκογλύφων, η αγελάδα που αρμέγεις δεν έχει πια γάλα.
Ξέρεις πως με το χαράτσι πάνω στη ΔΕΗ, σε αυτό το "θεμελιώδες αγαθό" όπως είπες, ξεχείλισε η σταγόνα και αυτό που έρχεται είναι το τέλος σου και  προσπαθείς να το συμμαζέψεις
Τι θα κάμεις, όταν χιλιάδες νοικοκυριά δεν θα μπορούν να πληρώσουν το λογαριασμό; Θα ρίξεις στα σκοτάδια τη μισή χώρα;
Ούτε ο πόλεμος που σκηνοθετεί η παγκόσμια διακυβέρνηση των τοκογλύφων δε σας σώζει.
Τα μισά νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν βάλει σε καθυστέρηση τις υποχρεώσεις και τα χρέη τους, σύμφωνα με τα καθεστωτικά ΜΜΕ.
Είχε να πληρώσει, ο αυτοπυρποληθείς έξω από την τράπεζα, αλλά προτίμησε να βάλει φωτιά στον εαυτό του, αντί να σας τινάξει στον αέρα;
Έχει να πληρώσει ο άνεργος, που του έβαλες "ειδική εισφορά" στην ανεργία του και σου είπε πως θα στείλει το λογαριασμό στο βουλευτή;  Άκουσε τα ΜΜΕ και τα κινήματα και δεν πληρώνει; (Ρώτα το βουλευτή, που τον ξέρει, αν μπορεί να πληρώσει).
Έχει να πληρώσει ο οφειλέτης των 1.600 ευρώ προς το δημόσιο, που του έβγαλες ένταλμα σύλληψης και καταζητείται; Προτιμά τη φυλακή, ενώ μπορεί να πληρώσει;
Έχει να πληρώσει ο πατέρας που χτες ζήτησε από την κόρη του, τα τελευταία 300 ευρώ που είχε βάλει στην άκρη για το χαρτζιλίκι του χειμώνα;
Έχει να πληρώσει ο κατεστραμμένος μικροεπαγγελματίας, που χρωστά στο ΙΚΑ, 2.500 και απειλείται με προσωποκράτηση;
Έχει να πληρώσει αυτός που, την Παρασκευή, η τράπεζα του είπε πως θα βγάλει το σπίτι του σε πλειστηριασμό;
Έχουν να πληρώσουν οι δεκάδες οικογένειες που υπέβαλλαν αίτημα σίτισης ή σιτίζονται στο δημοτικό γηροκομείο της πόλης μας;
Έχει να πληρώσει και δεν πληρώνει αυτός που του έχουν κόψει ήδη το ρεύμα ήκατάφερε να πληρώσει με τη βοήθεια φίλων τον τελευταίο λογαριασμό;
Έχουν να πληρώσουν οι χιλιάδες πολίτες που κατέθεσαν πινακίδες αυτοκινήτων και δεν είναι  λίγοι  αυτοί που κινούνται χωρίς αυτές;
Έχει να πληρώσει ο άνεργος, ο οφειλέτης προς τράπεζες, δημόσιο, ασφαλιστικούς οργανισμούς, αλλά και προς ιδιώτες; Ο κάθε κατεστραμένος, εξ αιτίας της απόσυρσης, από την αγορά και την κοινωνία,  του χρήματος ιδιοκτησίας τοκογλύφων;

Για όλα αυτά φταίει ο δημαγωγός Σαμαράς και τα μισόλογα του, τα ΜΜΕ, τα κόμματα και τα κινήματα;
Να τελειώνουμε μαζί σας και με την κάθε είδους πολιτική δημαγωγία:
Μπορεί ο καθένας από μας να έκαμε τα λάθη του, αλλά όλοι μαζί δεν μπορεί να κάναμε λάθος.
Το χρέος του δημοσίου και των ιδιωτών είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης απάτης, που διαπράξατε και καταστήσατε το δημόσιο χρήμα, ιδιοκτησία μιας χούφτας άεργων πλουτοκρατών, που κυβερνούν εσάς και θέλουν να κυβερνήσουν τις ζωές μας.
Η δικαιολογία των "δόσεων" που δεν θα μας δώσουν δεν περνά. Το κόλπο το ξέρουμε και δεν μπορείτε να κρυφτείτε πίσω του. Η ζωή μας δεν θα πουληθεί, με δόσεις στο πολυκατάστημα σας.
Πάγωμα χρεών των νοικοκυριών και στάση πληρωμών για το δημόσιο είναι η βάση μιας πολιτικής, που κανείς πολιτικάντης δε τολμά να πει  και κανείς  δεν υποστηρίζει.Αρνούνται να πουν  το αυτονόητο, για μια νέα αρχή, για μια καλύτερη πατρίδα, για τη δημοκρατία και την εθνική ανεξαρτησία.
Δεν πειράζει. Δεν το λένε οι "επώνυμοι", το λέμε, όμως,  εμείς. Η επόμενη πολιτική θα γεννηθεί (γεννιέται) μέσα από τα σπλάχνα μιας αγανακτισμένης, εξαπατημένης και εξεγερμένης κοινωνίας. Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Τα κόλπα σας τα ξέρουμε, τα ψέματα, επίσης.
Γαποβενιζέλε, τσιράκι των τοκογλύφων, ξέρεις τι έρχεται και προσπαθείς να το αντιμετωπίσεις με νέα ψέματα, εσύ  ο μέγας ψεύτης. Δε γίνονται πια αυτά.
Έχουμε πόλεμο. Είμαστε ανώνυμοι. Εϊμαστε παντού.

Συνελήφθη ημεδαπός για κατοχή εκρηκτικών υλών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Βρέθηκαν 1640 γραμ. ζελατυνοδυναμίτιδας, 1181 κροτίδες, 5 πυροκροτητές και ένα πιστόλι φωτοβολίδων
Συνελήφθη το Σαββάτο (17-9-2011) το απόγευμα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου, στο Αργοστόλι, ένας 41χρονος ημεδαπός για κατοχή εκρηκτικών υλών.
Ειδικότερα ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών εντοπίστηκε ο 41χρονος συλληφθείς και σε αστυνομικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας του, στην οικία του και σε αποθήκη που διατηρούσε ανευρέθηκαν συνολικά :
        • 10½μασούρια υψηλής εκρηκτικής ύλης (ζελατυνοδυναμίτιδα) συνολικού βάρους 1640 γραμ.
  • 5 πυροκροτητές
  • 1181 κροτίδες
  • Ένα (1) πιστόλι ρίψης φωτοβολίδων
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κεφαλληνίας.

ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΡΙΑ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΔΥΝΑΤΗ.

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

κ. βουλευτή, σού 'ρχομαι

Αντιγραφή από το http://www.ithacanet.gr/


Αγαπητέ κύριε βουλευτή, ξέρετε πως είμαι ανεπάγγελτος και ζώ με  φιλοδωρήματα, διανέμοντας "χαρτομάντηλα", με την επωνυμία "(ξέρετε πώς)".
Επίσης, θέλω να ξέρετε πως τον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ κατάφερα να πληρώσω, με δανεικά και αγύριστα φίλων.
         Σήμερα το πρωί, έλαβα, όπως εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι, το "εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών τέλους επιτηδεύματος" ν.3986/2011 και καλούμαι να πληρώσω ένα ποσό που δεν έχω, έως τις 30/9/2011. Με φορολογείτε  για τους έξι μήνες που άντεξε η τελευταία μου αποτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα, το 2009. Όπως γνωρίζετε και δημόσια έχω δηλώσει, η δραστηριότητα αυτή έκλεισε, εξ αιτίας της εμφάνισης των "ρυθμίσεων" του μνημονίου, που ψηφίσατε εσείς, οι σοσιαληστές, (συγνώμη για τα "ορθογραφικά" λάθη) και εξ αιτίας της  οριστικής αδυναμίας μου να ανταποκριθώ σε ασφαλιστικές εισφορές, φόρους, χαράτσια, τεκμήρια  κλπ.
      Προσπάθησα να ζήσω, κάνοντας μελέτες για κοινοτικά προγράμματα μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, αλλά αυτές η φίλη,  κ. Λούκα Κατσέλη, τις παρέδωσε στις τράπεζες, οι οποίες , με περισσή και "θεμελιώδη" διαφάνεια έγιναν "πολλά σε ένα": Μελετητές, παραλήπτες, αξιολογητές, ελεγκτές και διαχειριστές. Πού να μείνει χώρος για τους ...(βάλτε όποιο χαρακτηρισμό θέλετε)
Αυτή τη στιγμή είμαι σε διαδικασία κατάθεσης πινακίδων ενός αυτοκινήτου, που το καταντήσατε "χρυσοφόρο φορολογητέα ύπαρξη", ψηφίζοντας τον "εφαρμοστικό νόμο" και ήδη κυκλοφορώ και ανεβοκατεβαίνω στο χωριό μου, με ποδήλατο. (Με κατεβάζει στον κατήφορο των 5 χλμ και το ανεβάζω στον ανήφορο). Καμιά φορά, με λυπούνται κάποιοι οδηγοί και το φορτώνουν στο χώρο αποσκευών τους κι εμένα στη θέση του συνοδηγού.
Και μου ζητάς να πληρώσω τι και γιατί;
Αγαπητέ κύριε βουλευτή, να συνεισφέρετε. Θα σας φέρω το λογαριασμό στο γραφείο σας.
Κι αν θέλετε, μη τον πληρώσετε.
-----------------------------------------
Τώρα, σκέφτομαι πως θα αναγκαστώ να κόψω το ηλεκτρικό ρεύμα, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ιουνίου του κ. Βενιζέλου, είναι "θεμελιώδες κοινωνικό αγαθό" και δεν πρέπει να επιβαρύνεται και σύμφωνα με τις δηλώσεις του ίδιου, τον Σεπτέμβρη, είναι "κοινωνικά δίκαιο να επιβαρυνθεί" . Πώς θα βγάλω το χειμώνα που έρχεται; Το κρύο, ίσως το αντέξω. Τα τρόφιμα που χρειάζονται ψυγείο τι θα τα κάμω; Να τα κρεμάω στο παράθυρο;
Σκέφτομαι να σας στείλω και τον επόμενο λογαριασμό της ΔΕΗ. Τι λέτε γι' αυτό;

 
 
Με εκτίμηση ,
"ξέρετε ποιος"
 
(στην εικόνα, ο Δον ΨΥΧΩΤΗΣ. "ο λύκος και το πρόβατο, δύο σε ένα". Εγώ και να ουρλιάξω, τι θα προκύψει; )

Οι Τούρκοι με την "κάλυψη" ασκήσεων μεταφέρουν στρατό!‏

Τις τελευταίες ώρες έχει φουντώσει το σενάριο ότι οι Τούρκοι ετοιμάζουν θερμό επεισόδιο στην Ανατολική Μεσόγειο. 

Στις μέχρι τώρα πληροφορίες αξίζει να προστεθεί ότι οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις, με το πρόσχημα μεγάλης κλίμακας ασκήσεις μεταφέρουν στρατό, Ναυτικό και Αεροπορία, στην ευρύτερη περιοχή, ενισχύοντας την στρατιωτική παρουσία στη παράλια της Τουρκίας.

Γεγονός που σε κάποιους ξυπνά μνήμες Τουρκικής εισβολής στην Κύπρο. Στο κλίμα αυτό, η ισραηλινή ιστοσελίδα Depka file, σε δημοσίευμά της αναφέρει ότι από την ελληνική πλευρά εκφράζονται φόβοι ότι η Τουρκία ίσως θελήσει να επιτεθεί στο Καστελόριζο…

Κάποιοι ίσως απεργάζονται θερμό επεισόδιο στη Μεσόγειο, κάτω από τη “μύτη” μας…

Μαρκουλλή: «Η Κύπρος δεν θα υποχωρήσει»



Η Υπουργός Εξωτερικών της Κύπρου, Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλλή, με συνέντευξή της στην τουρκική «Μιλιέτ» επισημαίνει ότι η εξόρυξη του Φυσικού Αερίου στην ΑΟΖ της Κύπρου θα γίνει από αμερικανική εταιρεία, και εκφράζει ταυτόχρονα την πεποίθησή της ότι η πλατφόρμα εξόρυξης δεν θα αποτελέσει στόχο της Τουρκίας.
Η υπουργός Εξωτερικών ξεκαθάρισε ότι η Κυπριακή Δημοκρατία δεν πρόκειται να υποχωρήσει στο θέμα του Φυσικού Αερίου, και υπογράμμισε ότι  μόλις “ενωθεί το νησί θα ωφεληθούν και οι τουρκοκύπριοι”. Η κα Μαρκουλλή προσθέτει όμως ότι «εάν συνεχιστεί η διαίρεση, τότε θα στερηθούν του πλούτου αυτού»…

prionokordela

ΑΓΙΟΦΙΔΟ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

Αντιγραφή από το http://www.herpetofauna.gr/index.php?module=cats&page=read&id=163&sid=142
Ilias Strachinis © herpetofauna.gr fallax αγιοφιδο
Ενήλικο άτομο, κεντρική Μακεδονία, υποείδος fallax, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)

Αγιόφιδο Telescopus fallax
Ενήλικο άτομο, υπ. fallax, (Φωτογραφία: Andreas Meyer, karch.ch)


Ενήλικο άτομο, Σκύρος, (Φωτογραφία: Jeroen Speybroeck, Herpetofauna of Europe)


Ενήλικο άτομο, Σύμη, (Φωτογραφία: Jeroen Speybroeck, Herpetofauna of Europe)


Νεαρό άτομο, Πελοπόννησος, (Φωτογραφία: Jeroen Speybroeck, Herpetofauna of Europe)

Ilias Strachinis © herpetofauna.gr fallax αγιοφιδο
Ενήλικο άτομο, λεπτομέρεια, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)

Ilias Strachinis © herpetofauna.gr fallax αγιοφιδο
Ενήλικο άτομο, Μήλος, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)

Ilias Strachinis © herpetofauna.gr fallax αγιοφιδο
Νεογέννητο άτομο, Σάμος, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)


Ενήλικο άτομο, υποείδος pallidus, Σαντορίνη, (Φωτογραφία: Daniel Bohle)

Ilias Strachinis © herpetofauna.gr fallax αγιοφιδο
Ενήλικο άτομο, υποείδος intermedius, Αντικύθηρα, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)

Ilias Strachinis © herpetofauna.gr fallax αγιοφιδο
Ενήλικο άτομο, κεντρική Μακεδονία, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)


Ενήλικο άτομο, κεντρική Μακεδονία, (Φωτογραφία: Ηλίας Στραχίνης)


Εξάπλωση στην Ελλάδα:
Ηπειρωτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Εύβοια, Κρήτη, Λέσβος, Χίος, Ρόδος, Σύμη, Σάμος, Ικαρία, Κάρπαθος, Κύθηρα, Αντικύθηρα, Μήλος, Πολύαιγος, Άνδρος, Σύρος, Τήνος, Μύκονος, Κέα, Σαντορίνη, Χριστιανή, Δήλος, Σέριφος, Κίμωλος, Πάρος, Αντίπαρος, Τούρλο, Αμοργός, Κάσος, Κάλυμνος, Κουφονήσι, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, Στροφάδες, Αίγινα, Αγκίστρι, Σπέτσες, πιθανόν και σε άλλα νησιά.


Γενικές Πληροφορίες:
Δηλητηριώδες με ασθενές δηλητήριο. Οπισθόγλυφο*. Στην χώρα μας, εκτός από το φερώνυμο υποείδος, απαντούν και κάποια ενδημικά υποείδη και φέρουν διαφορές στην πυκνότητα κηλίδων αλλά και στον χρωματισμό:
Telescopus fallax intermedius
(Gruber, 1974) (Αντικύθηρα)
Telescopus fallax multisquamatus
(Wettstein, 1952) (Κουφονήσι Κρήτης)
Telescopus fallax pallidus
(Štěpánek, 1944) (Κρήτη, Γαύδος, Ελάσσα, Χριστιανή, Σαντορίνη, Κάσος)
Ολικό μήκος έως 100cm (συνήθως μικρότερο) σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις όμως μπορεί να φτάσει τα 130cm. Κυρίως νυκτόβιο φίδι. Η κόρη των ματιών του είναι σε σχήμα σχισμής (όπως στις γάτες), όμως σε χαμηλό φωτισμό η κόρη ανοίγει παίρνοντας στρογγυλό σχήμα. Κυνηγάει ανάμεσα σε βράχους και πέτρες ψάχνοντας για σαύρες και μικρά τρωκτικά, επίσης αναρριχάται επιδέξια ψάχνοντας για νεοσσούς. Τα θηλυκά γεννούν 5-9 αυγά τα οποία εκκολάπτονται συνήθως στα μέσα Αυγούστου. Συνήθως "σφυρίζει" αν πιαστεί και προσποιείται πως θα επιτεθεί, εξαιρετικά σπάνια όμως θα δαγκώσει. *Τα δόντια που εκχέουν το δηλητήριο είναι στο πίσω μέρος της άνω σιαγόνας, σε τέτοια θέση που καθιστά αδύνατη την έγχυση στον άνθρωπο. Το δηλητήριό του δρα μεν αποτελεσματικά στα θηράματά του αλλά δεν προκαλεί συμπτώματα στον άνθρωπο. Στην Κεφαλονιά χρησιμοποιείται σε θρησκευτικές παραδόσεις με αρχαίες ρίζες, όταν αρκετά φίδια μεταφέρονται στην εκκλησία της Παναγίας της Λαγκουβάρδας την περίοδο 6 με 15 Αυγούστου και διατίθενται στο να τα αγγίζουν οι επισκέπτες πιστεύοντας πως πρόκειται για θαύμα, εξού και η κοινή του ονομασία "Αγιόφιδο". Εντελώς ακίνδυνο φίδι.

Άλλες ονομασίες:
Γατόφιδο, Σταυρόφιδο, Φιδάκι της Παναγίας, Ξυλόδρωπις.

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ (Ν)ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΗΛΕΚΤΡΟ-ΦΟΡΟΣ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ!

ISKRA
ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΙ/ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ, ΦΤΩΧΟΙ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ! ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ!
ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟ-ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ "ΧΑΡΑΤΣΙΑ"!
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ!
Κατατέθηκε στη Βουλή η (ν)τροπολογία για το ειδικό τέλος των ακινήτων που ουσιαστικά εκβιάζει τόσο τη ΔΕΗ όσο και στους άλλους εναλλακτικούς παρόχους ρεύματος, επιβάλλοντάς τους πρόστιμο αν δεν κόβουν το ρεύμα στους φορολογούμενους που δεν πληρώνουν το χαράτσι. Το πρόστιμο θα ισούται με το τέλος προσαυξημένο κατά 25%.

Παράλληλα, η εκάστοτε εταιρία παροχής οφείλει να ενημερώνει το δημόσιο για τους οφειλέτες αυτούς προκειμένου να κινηθούν τα αναγκαστικά μέτρα είσπραξης της οφειλής.
Η τροπολογία περιλαμβάνει επίσης τα κλιμάκια και τους συντελεστές υπολογισμού του τέλους ακινήτων από το οποίο προσδοκώνται ετήσια έσοδα 2,6 δισ. ευρώ.
Στο τέλος υπάγονται με τον πλέον ισοπεδωτικό και κοινωνικά ανάλγητο τρόπο, όλοι: χαμηλόμισθοι, συνταξιούχοι,φτωχοί, ΑΜΕΑ, μέχρι και οι μη-επιδοτούμενοι άνεργοι! Το μόνο που γίνεται είναι να υπάρχει πρόβλεψη σχετικά με τους μη επιδοτούμενους από τον ΟΑΕΔ ανέργους και με οικογενειακό εισόδημα κάτω από 8.000 ευρώ για τους οποίους προβλέπεται να είναι δικαιούχοι του μειωμένου ειδικού συντελεστή ( 0,5 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο).
Αυτοί θα πρέπει υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά στη ΓΓΠΣ προκειμένου να γίνει διασταύρωση με τα αρχεία της εφορίας ή άλλων δημοσίων υπηρεσιών. Στη συνέχεια θα ενημερώνεται η ΔΕΗ και οι εναλλακτικοί προμηθευτές προκειμένου να υπολογιστεί ο μειωμένος συντελεστής και να ενεργοποιηθεί η διαδικασία επιστροφής τυχόν καταβληθέντος μεγαλύτερου τέλους. Κοινώς το τέλος, θα καταβληθεί στο ακέραιο από ανθρώπους που δεν έχουν χρήματα να βγάλουν το μήνα και απλώς θα πάρουν πίσω τη διαφορά μετά από μήνες!!!
Για την Εκκλησία ορίζεται ότι από το ειδικό τέλος ακινήτων εξαιρούνται τα ακίνητα που ανήκουν στα θρησκευτικά νομικά πρόσωπα και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να επιτελούν λατρευτικό, εκπαιδευτικό, θρησκευτικό και κοινωφελές έργο.
Το "χαράτσι" μαμούθ στα ακίνητα ή αλλιώς ο ηλεκτρο-φόρος κάνει το ποτήρι της αδικίας, της οργής και της αγανάκτησης να ξεχειλίζει.
Ακόμα πιο εξοργιστικό και απάνθρωπο γίνεται αυτό το "χαράτσι", γιατί εισπράττεται στο λογαριασμό της ΔΕΗ!
Μεγαλύτερη κτηνωδία δεν μπορούσε να υπάρξει!
Οι πιο φτωχοί της κοινωνίας μας με χίλιες αιματηρές οικονομίες πληρώνουν τους πανάκριβους λογαριασμούς του ρεύματος, για να έχουν ένα πιάτο ζεστό φαϊ να φάνε!
Τώρα, αν δεν έχουν να πληρώσουν το "χαράτσι" στα ακίνητα, θα τους κόβει κυβέρνηση - τρόικα το ρεύμα!
Για να μην μπορούν ούτε να διαβάσουν τα παιδιά των φτωχών οικογενειών!
Αυτό σημαίνει εξόντωση!
Αυτήν την ώρα χρειάζεται μαζική απάντηση στη βαρβαρότητα!
Χρειάζεται μποϋκοτάζ και ανυπακοή στη λεηλασία!
Πρώτα από όλα όλοι οι άνεργοι, οι άποροι, οι φτωχοί, οι χαμηλόμισθοι, οι χαμηλοσυνταξιούχοι καλούνται μαζικά να μην πληρώσουν κανένα χαράτσι για το "κεραμίδι" τους!
Να πουν ένα μεγάλο ΟΧΙ και να μην υπακούσουν!
Δεν είναι δυνατόν για να μην τους κοπεί το ρεύμα, να κόψουν τα πιο στοιχειώδη για την επιβίωσή τους.
 Σύσσωμη η Αριστερά, σε ένα ενιαίο μέτωπο, οφείλει να στηρίξει πολιτικά, κινηματικά και νομικά, το φτωχό κόσμο για να μην πληρώσει και να μην έχει συνέπειες!
Άνεργοι, φτωχοί, άποροι, χαμηλόμισθοι, χαμηλοσυνταξιούχοι δεν πρέπει να σκεφθούν τις επιπτώσεις της "ανυπακοής".
Αν η "ανυπακοή" είναι μαζική, αν προσλάβει χαρακτηριστικά κινήματος, τότε επιπτώσεις δεν θα έχουν οι φτωχοί πολίτες αλλά το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο αυτής της χώρας!
Αυτήν την ώρα ένα μεγάλο κίνημα μπορεί και πρέπει να ανακόψει τον κατήφορο και να αλλάξει τη μοίρα της χώρας.
Ένα μεγάλο ενωτικό λαϊκό κίνημα με ενωτικές, λαϊκές επιτροπές παντού, σε γειτονιές, εργοστάσια και υπηρεσίες με σύνθημα :
"ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ - ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ"
Ένα μεγάλο ενωτικό λαϊκό κίνημα για να ΔΙΑΚΟΠΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ, για την ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ, για μια νέα ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ της χώρας!

Ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Μ.Κριτσωτάκη με θέμα: Θεσμική Κατοχύρωση του Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι


Προς τους Υπουργούς Εσωτερικών - Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» αποτελεί μια από τις
σημαντικότερες προνοιακές δομές της χώρας παρέχοντας
υπηρεσίες σε ευπαθείς ομάδες.
Σε αυτό σήμερα απασχολούνται εργαζόμενοι διαφόρων
ειδικοτήτων (κοινωνικοί επιστήμονες, νοσηλευτές, οικογενειακοί
βοηθοί) οι οποίοι προσελήφθησαν πριν από 6-9 χρόνια με 
διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ (νόμος 2190) και με συμβάσεις ορισμένου
χρόνου ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Παρόλο όμως που εδώ και δέκα σχεδόν χρόνια οι δομές 
κοινωνικής φροντίδας παρέχουν σημαντικότατες υπηρεσίες δεν
έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για τη θεσμική κατοχύρωση 
τους και την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Επιπλέον οι εργαζόμενοι των προγραμμάτων «Βοήθεια στο Σπίτι»
δεν έχουν πληρωθεί ακόμα για το 2011!
Επειδή η σημασία και η αναγκαιότητα των υπηρεσιών του 
«Βοήθεια στο Σπίτι» είναι αδιαμφισβήτητη και ειδικά σε α
υτή την περίοδο που η κυβέρνηση αποδομεί το κοινωνικό κράτος.
Επειδή οι δικαιούχοι του προγράμματος αλλά και οι εργαζόμενοι 
συνεχώς αγωνιούν για τη συνέχιση του βιώνοντας την ανασφάλεια
για το εργασιακό τους μέλλον και την εργασιακή ομηρία.
Επειδή, για άλλη μια φορά, βρισκόμαστε στο σημείο να λήγει το 
πρόγραμμα σε τέσσερις μήνες και να μην υπάρχει σαφής
ανακοίνωση ή δέσμευση  από το Υπουργείο Εσωτερικών σχετικά 
με το μέλλον των δομών αλλά και το εργασιακό μέλλον των 
εργαζομένων σε αυτό.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1.    Προτίθεται το Υπουργείο να προχωρήσει στις απαιτούμενες
ενέργειες προκειμένου το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» να γίνει 
μόνιμη δομή και να κατοχυρωθεί θεσμικά;
2.    Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου η αναγνώριση των
συμβάσεων των εργαζομένων ως αορίστου αφού καλύπτουν πάγιες
και διαρκείς ανάγκες και έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ;
3.    Πότε και με ποιο τρόπο θα εξασφαλιστεί η καταβολή των
δεδουλευμένων των εργαζομένων που εξακολουθούν να 
παραμένουν απλήρωτοι εδώ και μήνες;
Ο ερωτών βουλευτής
Κριτσωτάκης Μιχάλης