Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

αγαπώ τις γυναίκες την άνοιξη,το καλοκαίρι,το χειμώνα...

{Προσαρμοσμένο παλιότερο κείμενο μου για τις γυναίκες}
αγαπώ τις γυναικες!!
αγαπώ τα μαλλιά τους.τα χέρια,τα χαμόγελα τους.Αγαπώ την μυρωδιά τους,το μυαλό,την πονηριά τους.Αγαπώ την υστερία κ την απελπισία τους.Τα φορέματα κ τα σκουλαρίκια τους.Τα χαχάνητά κ τα κλάματα τους.
αγαπώ τις γυναίκες.
αγαπώ τους καημούς κ τα λάθη τους.Τις έγκυες,τις αναρχικές,τις τραγουδίστριες,τις χορεύτριες,τις καθηγήτριες,τις γιατρίνες,τις καθαρίστριες,τις σερβιτόρες,τις φοβισμένες,τις ζωγράφους,τις άφοβες,τις ακροβάτισσες,τις μηχανόβιες,τις αγωνίστριες,τις εργάτριες,τις χαμένες κ τις ψαγμένες.
αγαπώ τις γυναίκες την άνοιξη,το καλοκαίρι,το χειμώνα...

γεμάτες κοχύλια,γεμάτες αλμύρα.γεμάτες παράπονα κ θάματα.
αγαπώ το κρασί στο ποτήρι τους,το φιλί στα χείλη τους,τη σάλτσα στην κατσαρόλα τους,το κραγιόν στην τσάντα τους.Τα καπέλα κ τα τσιγάρα τους.Την απαλή σάρκα τους,την μαβιά ματιά τους,τα παραπάνω κιλά τους..
αγαπώ τις γυναικοπαρέες.Δεν πέρασα ποτέ πιο όμορφα,δεν γέλασα ποτέ πιο ηλίθια κ το φχαριστήθηκα,δεν υπήρξα πιο "ο εαυτός μου",παρά μόνο δίπλα στις γυναίκες της ζωής μου...
μια γυναίκα μπορεί να είναι χοντρή,αδύνατη,να έχει τρίχες ή να μην έχει,να έχει πεσμένο στήθος,ή βυζάρες ή κομμένους μαστούς.Μπορεί να γερνά,να περνά εμμηνόπαυση ,να έχει περίοδο,μπορεί να θέλει να ντυθεί κ να την φωνάζουν πριγκίπισσα κ όλα αυτά για πάρτη της,χωρίς να κρίνεται για το αυτονόητο ή για το μη παρωχημένο....
μπορεί να θέλει να είναι μάνα,μπορεί να μην θέλει ποτέ να γίνει μάνα...
μπορεί να θέλει να κάνει σεξ με άλλον άντρα κάθε μέρα,μπορεί κ να μην θέλει χωρίς να κρίνετε σαν "πόρνη" 'η σαν "ανέραστη"...από τους άντρες....
αλλά εγώ αγαπώ κ τους άντρες.αγαπώ κ τις γυναίκες....
αγαπώ το σμίξιμό τους...
αγαπώ τον παλμό τους....
αγαπώ τα σερνικά γιατί φέρθηκαν σαν Άντρες κ για όσες σκέφτεστε τι λεέι τούτη εδώ,θα πω απλά πως υπάρχει άντρας που τα έχει ΟλΑ...
αυτός που αγαπάς,βρε κοπέλες!
εγώ είμαι γυναίκα,με "Γ" κεφαλάιο!!όχι επειδή έχω παιδιά,είμαι ερωμένη,κόρη,φίλη,μάνα αδελφή,όχι γιατί έχω αιδοίο,αλλά γιατί αυτοπροσδιορίζομαι ως τέτοια..κ υποστηρίζω ότι γυναίκα ούτε γεννιέται,ούτε γίνεται..
Γυναίκα είναι αυτή που δημιουργεί,κατασκευάζει το είναι της,κάνει θυσίες,αλλά ποτέ δεν κάνει το θύμα κ ούτε το ανέχεται,σπάει στεγανά,διεκδικεί ,πεθαίνει για έναν έρωτα κ βάζει ένα μεγαλόπρεπο στοπ στην άθλια "καραμέλα" κ ντόπα του πως πρέπει να είναι μια γυναίκα....
όχι,φεμινίστρια δεν είμαι!!είμαι μια λεύτερη,ταλαιπωρημένη,αλλά πλήρως συνειδητοποιημένη ανατολίτισσα....είμαι μια γυναίκα που αγάπησα πολύ σαν κ σένα!
Tina Shoushou