Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ.

Κύριε διευθυντά.
Διάβασα την επιστολή - απάντηση του παρέδρου Πουλάτων, στην εφημερίδα σας που αφορούσε στο πρόσωπό μου.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι: Το με ποιον θα συζητάω και θα αντιπαρατίθεμαι και μάλιστα δημόσια, είναι κάτι που επιλέγω εγώ και μόνο εγώ.
Καμία δε μομφή δεν συνιστά η άρνησής μου αυτή (να αντιπαρατεθώ με τον εν λόγω κύριο) προς την έγκριτο εφήμερίδα σας, της οποίας τυγχάνω καθημερινός αναγνώστης, μέσω του διαδικτύου. Σεβόμενος δε το λειτούργημά σας, είμαι στη διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνυση, σχετικά με την αντιπαράθεσή μου με το Δήμο Σάμης, για την απόθεση σκουπιδιών στη θέση Φρύδι στο Καραβόμυλο. Μια αντιπαράθεση που προέκυψε, ύστερα από επιστολή μου, στις ενημερωτικές - ειδησεογραφικές ιστοσελίδες του νομού μας.
Παρακαλώ για τη δημοσίευση της επιστολής μου.
Με τιμή.
Τάσος Καβαλλιεράτος

Δεν υπάρχουν σχόλια: