Αντιγραφή από την << Αυγή >>.
Για να πας στη Βουδαπέστη αεροπορικώς χρειά-
ζεσαι περίπου 125 ευρώ, πήγαινε-έλα. Για να πας στην
Κεφαλονιά με την Ολυμπιακή χρειάζεσαι 240 ευρώ,
πάλι πήγαινε-έλα.
Η Ολυμπιακή είναι η μόνη εταιρεία που πηγαίνει
πλέον στην Κεφαλονιά. Η Aegean σταμάτησε να πη-
γαίνει, υποτίθεται για οικονομικούς λόγους. Η Ολυ-
μπιακή, από τότε που έμεινε μόνη, διπλασίασε την
τιμή του εισιτηρίου της. Όμως, ακόμα και μετά τον
Δεκαπενταύγουστο, δύσκολα έβρισκες θέση σε αερο-
πλάνο της, κι αν έβρισκες ήταν μόνο στις πρωινές
πτήσεις των 6.30.
Οι φήμες λένε ότι οι δύο εταιρείες τα έχουν βρει με-
ταξύ τους και ότι το «πετυχημένο» πείραμα της Κε-
φαλλονιάς θα απλωθεί ως λαδοκηλίδα σε όλη την Ελ-
λάδα. Θα μοιράσουν τον χάρτη: εδώ εσύ, εκεί εγώ. Και
οι τιμές, αφού κανένας δεν ελέγχει, κατά βούληση.
Βεβαίως, αν εμφανιστεί κάποια ξένη εταιρεία, αν ξα-
ναμπεί το παιχνίδι του ελεύθερου ανταγωνισμού, θα
γίνει χαμός. Θα πουν ότι ξένος δάκτυλος έρχεται να
αλώσει την ελληνική οικονομία, ότι τα αεροπλάνα της
δεν έχουν το εκπληκτικό ελληνικό σέρβις που έχουν
τα δικά μας, ότι οι Έλληνες εργαζόμενοι θα χάσουν
τη δουλειά τους και με επικεφαλής το ΚΚΕ θα έχουμε
διαδηλώσεις και κλείσιμο αεροδρομίων.
Ξένη εταιρεία, όμως, προς το παρόν δεν εμφανίζε-
ται κι έτσι είναι όλοι πανευτυχείς. Στη θήκη μπροστά
στο κάθισμά του ο επιβάτης που δεν προνόησε να πά-
ρει κάτι μαζί του να διαβάσει μπορεί να διαβάσει το νέο
ασφαλιστικό πρόγραμμα της Μάρφιν. Η τιμή του φυλ-
λαδίου συμπεριλαμβάνεται στην (τσουχτερή) τιμή του εισιτηρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου