Από την << Αυγή >>.
Μία διαδικασία πλειστηριασμού που ανοίγει τον δρόμο στους ιδιοκτήτες της GA Ferries να (επαν)αγοράσουν τα πλοία τους ελεύθερα βαρών επέλεξε ο ΟΛΠ για τα 7 πλοία της εταιρείας που κήρυξε πτώχευση. Όπως υπογράμμισε ο Θοδωρής Δρίτσας χθες στη Βουλή, η GA Ferries χρωστά μόνο στο ΝΑΤ 8 εκατ. ευρώ και κάθε πλοίο της αξίζει 2-3 εκατ. ευρώ. Όμως ο πλειστηριασμός ξεκινά από τα 7 εκατ. και οι σημερινοί ιδιοκτήτες της GA Ferries "με μία offshore εταιρεία μπορούν να τα πάρουν μπιρ παρά απαλλαγμένα βαρών".
Ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης κάλυψε πλήρως τις ενέργειες του ΟΛΠ ("αυτό που κάνει είναι η προσφορότερη λύση") λέγοντας ότι τα εγκαταλελειμμένα πλοία είναι επικίνδυνα και πρέπει άμεσα να απομακρυνθούν, διαβεβαίωσε δε ότι με αυτή τη διαδικασία θα καλυφθεί και το ΝΑΤ, που έχει πληρώσει πάνω από 3 εκατ. ευρώ για τους μισθούς των εργαζομένων στην GA Ferries.
"Η εκποίηση γίνεται με νόμο για τις ανελκύσεις ναυαγίων", απάντησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος εκτίμησε ότι είναι "περίεργος ο τρόπος της πτώχευσης της GA Ferries" και επεσήμανε ότι "οι εφοπλιστές έχουν άλλες εταιρείες και ευημερούν". Τόνισε δε ότι όποιος πάρει τα πλοία, τα αγοράζει ελεύθερα βαρών, δηλαδή δεν αναλαμβάνει να πληρώσει τις οφειλές τους.
"Η εκποίηση γίνεται με νόμο για τις ανελκύσεις ναυαγίων", απάντησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος εκτίμησε ότι είναι "περίεργος ο τρόπος της πτώχευσης της GA Ferries" και επεσήμανε ότι "οι εφοπλιστές έχουν άλλες εταιρείες και ευημερούν". Τόνισε δε ότι όποιος πάρει τα πλοία, τα αγοράζει ελεύθερα βαρών, δηλαδή δεν αναλαμβάνει να πληρώσει τις οφειλές τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου