Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων...
Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη....χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette.
Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο,
δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας. Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.392 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή και μόνο για 20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 και ΟΧΙ για 365 μέρες !! και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι!trelokouneli.gr
Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη....χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette.
Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο,
δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας. Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.392 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή και μόνο για 20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 και ΟΧΙ για 365 μέρες !! και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι!trelokouneli.gr
Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Απάτη με τα διόδια http://24wro.blogspot.com/2011/11/blog-post_3686.html#ixzz1eLnRb8Vz
ΣΗΜΕΙΩΣΗ δική μου.
Το παράδειγμα της σύγκρισης με τον αυτοκινητόδρομο της Πιερίας-Θεσσαλονίκης είναι τουλάχιστον ατυχές.
Διότι, αυτό είναι μόνο ένα τμήμα 67 km, από το σύνολο των περίπου 1 600 km (ΟΛΥΜΠΙΑ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ κλπ) των αυτοκινητοδρόμων που έχει η Ελλάδα (έτος 2010 πηγή wikipedia).
Ενώ αντίθετα το αντίτιμο των 31 ευρώ ετησίως, στην Ελβετία, είναι για το σύνολο των αυτοκινητοδρόμων της χώρας αυτής που ήταν 1638 km (μέχρι το έτος 2000 πηγή wikipedia).
Αν θελήσουμε να προσμετρήσουμε, το αντίτιμο των διοδίων επί του συνόλου της χώρας μας για όλο το έτος (365 ημέρες) θα δώσει νούμερα που δεν μπορείτε να φαντασθείτε.
Για παράδειγμα. Αν χρησιμοποιήσουμε σαν γενικό μέσο όρο μια τιμή διοδίων στα 2,7 ευρώ για κάθε 90 km τότε ισχύει στα 1600 km 1600:90x2,7=53 ευρώ x 365 ημέρες = 19 345 ευρώ ετησίως.
Φυσικά είναι πολύ περισσότερα, γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει σήμερα πουθενά αυτή η τιμή, καθώς επίσης μην ξεχνάμε, ότι υπάρχουν περισσότερα του ενός διόδια, που καλύπτουν μικρότερες των 90 χμ αποστάσεις. Πχ Κατερίνη – Θεσσαλονίκη, Αθήνα- Κάστρο, Αττική Οδός, κλπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου