Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΣΤΗ 2η ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ

http://www.kefalinontopos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=163&Itemid=801

Την Παρασκευή 22-6-2012 άνοιξε τις πύλες της η 2η Πειραϊκή Αμφικτυονία στην Πλατεία Κοραή (πλατεία Δημαρχείου), με την τελετή εγκαινίων και την αναπαράσταση παραδοσιακού γάμου, «ο Πειραιάς ενώνει την Ελλάδα», με τη συμμετοχή όλων των συλλόγων της Αμφικτυονίας.

Η Α.Κ.Ι.Π. συμμετείχε με δικό της περίπτερο, παρουσιάζοντας την ιστορία του Συλλόγου, τις εκδόσεις, τα μουσικοχορευτικά τμήματα. Παράλληλα, σε έκθεση παρουσίασε παραδοσιακά προϊόντα και εικόνες από την παλιότερη και τη σύγχρονη ζωή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης.

Πόλος έλξης για τους Πειραιώτες και τους συμπατριώτες μας! Εκατοντάδες κόσμου πέρασαν από το χώρο μας τις τέσσαρες μέρες που κράτησε η Έκθεση. Ενθουσιάστηκαν, μάς ευχήθηκαν, ζητούσαν πληροφορίες για τα νησιά και τα προϊόντα μας, ξεφύλλισαν τα βιβλία μας. Εμείς τους ταξιδέψαμε στα νησιά μας με τους κανταδόρους μας, με τη χορωδία και τη μαντολινάτα. Τους ξεσηκώσαμε με τα χορευτικά μας: το μεγάλο χορευτικό με τα κοστούμια «εποχής» χόρεψε καντρίλιες, ενώ μικροί και μεγάλοι χόρεψαν τους παραδοσιακούς μας χορούς. Τους τρατάραμε το πατροπαράδοτο πιάτο μας, τη ριγανάδα, δοκίμασαν τη ρομπόλα μας και τέλος τους γλυκάναμε με τις ωραιότατες μάντολες! Τη ρομπόλα προσέφερε στην Αδελφότητα ο "ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΡΟΜΠΟΛΑΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ" και οι μάντολες ήταν προσφορά του συμπατριώτη μας κ. Δ.ΜΠΟΥΝΙΑ.

Το  Σάββατο 23-6-2012, παραμονή τ' Αη-Γιαννιού του Λαμπαδάρη, οι φίλοι μας οι Κρητικοί  "ανάψανε φωτιά στον Πειραιά..." κι όλοι μας ξαναγίναμε παιδιά, κοντά στα παιδιά... Η βραδιά έκλεισε με την "Ξαστεριά", τη ρακή και την κεφαλλονίτικη ριγανάδα μας στη συντροφιά της Αδελφότητας Κρητών Πειραιά "Η Ομόνοια" και στη φιλόξενη παρέα της Αδελφότητάς μας...

Από το περίπτερό μας πέρασαν ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Σπύρος Σπυρίδων, οι βουλευτές Πειραιά κ. Κων/νος Κατσαφάδος και κ. Παναγιώτης Μελάς, ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. συμπατριώτης και μέλος μας κ. Γιώργος Ζησιμάτος, η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά κ. Βαρβάρα Ανεμοδούρα, η πρόεδρος της Εταιρείας Φίλων Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά κ. Ελένη Μελέτη, η Γ.Γ. του ίδιου συλλόγου κ. Ρένα Βασιλάκη, ο πρ. βουλευτής κ. Δημήτρης Καρύδης, ο γνωστός δημοσιογράφος κ. Δημήτρης Καμπουράκης και εκπρόσωποι Κεφαλονίτικων Συλλόγων….

Με τη λήξη της 2ης Αμφικτυονίας ο Δήμαρχος Πειραιά απένειμε στην Αδελφότητα αναμνηστική πλακέτα και μας ευχαρίστησε για τη συμμετοχή μας.

02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

Δεν υπάρχουν σχόλια: