![]() |
|
αυτα ειναι τα ντουζ της Σαμης
κυριε Δημαρχε Κεφαλονιας, κυριε Προεδρε Σάμης και Αντιδημαρχε.
Σας ευχαριστουμε που μας νοιαζεστε!!!!!!!!! Λειπει μονο το σαπουνι !!!!!να μας το στειλετε σας παρακαλουμε!!!!!!!!! διαφορετικα θα το κρατησουμε απο τα δημοτικα τελη που μας ζητατε "η απο τα χρηματα του λιμενικου ταμειου για τα τραπεζοκαθησματα . Μπορειτε επισης να τα βαλετε στην τραπεζα της Σαμης .ολα τα φτιαξατε κυριε Δημαρχε τα δυο χρονια που ειστε Δημαρχος!!!!!Ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!!!! Ευχομαστε να ειστε καλα εσεις και οι παρατρεχαμενοι σας να μας παρεχετε ακομα περισσοτερα!! |
| ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ |
|
√ Kefalonia Press : Τα δημοτικά
ντουζ στην Σάμη έχουν κλείσει γιατί ο Δήμος δεν έχει λεφτά να προσλάβει
υπάλληλο. Δημότες ζητάνε τα κλειδιά να αναλάβουν δωρεάν την λειτουργία
και την καθαριότητά τους για να εξυπηρετούνται τα μικρά σκάφη που πάνε
Σάμη, και να κατεβαίνει κόσμος στο λιμάνι να έχουν κίνηση τα μαγαζιά.
Δήμος ακόμα δεν έχει απαντήσει στο αίτημα. Ετσι προκειμένου να
εξυπηρετούνται κάποιοι τουρίστες και περισσότερο για διαμαρτυρία
κάποιοι βάλανε ντουζ στον φοίνικα.
Πρέπει να ξέρετε ότι το πρώτο που θέλουν οι επιβάτες απο τα ιστιοπλοϊκα μόλις φθάνουν σε ένα λιμάνι, ειναι να ρίξουν νερό επάνω τους να φύγει η αλμύρα. Ούτε στο Αργοστόλι, ούτε στη Σάμη προσφέρεται αυτή η βασική υπηρεσία. |
vlahata samis ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ KEFALONIA Tο e-mail μας είναι: paliavlahata2010@hotmail.com ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΤΑΚΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Τρίτη 26 Ιουνίου 2012
ΣΑΜΗ : Ντουζ για.. τουριστικό βραβείο!!
http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=30481&Itemid=38
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου