http://swell-swell.blogspot.gr/2012/06/blog-post_24.html#more
Ο πιο γνωστός, ο Γιώργος Κουρής, άφησε εποχή με την ΑΥΡΙΑΝΗ και τις
κωλοτούμπες στη γραμμή της εφημερίδας. Από την "εφημερίδα που γκρέμισε
τον Καραμανλισμό", στον Ανδρέα Παπανδρέου και τη Λιάνη. Από 'κει στο
Σημίτη και τον ΓΑΠα, για να καταλήξει στο νεότερο Καραμανλή. Μετά στο
ΣΥΡΙΖΑ και τον Τσίπρα, για να καταλήξει μετά τις εκλογές στην υποστήριξη
του Σα(χλα)μαρά. Ενδιάμεσα έφτιαξε το "άλλο κανάλι", το ALTER, που
κατάφερε με την πολιτική του να το οδηγήσει στην απαξίωση και την
καταστροφή, αφήνοντας στο δρόμο εκατοντάδες απλήρωτους εργαζόμενους του
καναλιού, τη στιγμή που κάποιοι άλλοι κυριολεκτικά θησαύρισαν από το
κανάλι...
Ο αδελφός του, ο Μάκης Κουρής, εκδότης της εφημερίδας ΠΑΡΟΝ, μοιράζεται
τις ίδιες "αξίες" περί ήθους με τον Γιώργο. Χρόνια πριν μου τον σύστησε
μια φίλη δημοσιογράφος. Μου ζήτησε μια μελέτη marketing για την
εφημερίδα. Όταν την παρέδωσα, με πλήρωσε αυτά που είχαμε συμφωνήσει και
μου ζήτησε να του κάνω και το δημιουργικό για μια διαφημιστική καμπάνια.
Του απάντησα ότι η δουλειά μου δεν ήταν το δημιουργικό. Αυτός επέμενε
και του είπα ότι θα κάνω μια προσπάθεια.
Μερικές μέρες μετά τον επισκέφτηκα και του παρέδωσα κάποια slogans για
την εφημερίδα και ένα συμβόλαιο, το οποίο προέβλεπε την αμοιβή μου για
την περίπτωση που δεν χρησιμοποιούσε τα slogans και μια μεγαλύτερη
αμοιβή αν τα χρησιμοποιούσε. Πέρασαν χρόνια, δεν τον ενόχλησα ποτέ,
ξέχασα την ιστορία. Έχω γυρίσει από το εξωτερικό, είναι νομίζω το 2005
και τυχαία βλέπω στην τηλεόραση διαφήμιση του ΠΑΡΟΝ με δικό μου slogan
(Το ΠΑΡΟΝ την Κυριακή τα πανθ' ορά)... Του τηλεφωνώ πολλές φορές και
όταν αποφάσισε να απαντήσει, μου είπε ότι δεν με γνωρίζει και ότι τα
slogans αυτά τα χρησιμοποιεί χρόνια! Έκτοτε δεν έχει τύχει να δω ή να
ακούσω διαφήμιση του ΠΑΡΟΝ με δικό μου slogan.
Eπειδή το μήλο πέφτει κάτω από τη μηλιά, ο γιός του Μάκη Κουρή, ο
Ανδρέας, κλείνει αυτή την περίοδο το ένα κατάστημα METROPOLIS μετά το
άλλο, οδηγώντας στην ανεργία τους εργαζόμενους σε αυτά χωρίς να
καταβάλει τις αποζημιώσεις...
Τελικά είναι μεγάλη η δύναμη του ονόματος στην Ελλάδα. Και τα νέα μέλη
συνεχίζουν πάντοτε την παράδοση των παλαιών. Με τον νεποτισμό που
κυριαρχεί σε όλους τους χώρους, ζήσαμε στην πολιτική τους Καραμανλήδες,
τους Παπανδρέου, τους Μητσοτάκηδες και ζούμε ακόμα τους Κεφαλογιάννηδες.
Στο χώρο του τύπου "απολαμβάνουμε" χρόνια τον εσμό των Κουρήδων...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου