http://tapapakiasthseira.blogspot.gr/2012/06/blog-post_6980.html?spref=tw
Η Διεθνής Οργάνωση Εργοδοτών αμφισβητεί το δικαίωμα στην απεργία
Οι εργασίες Για την 101η Σύνοδο της Διεθνούς Συνδιάσκεψης Εργασίας του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας (ILO) του Ο.Η.Ε ξεκίνησαν στις 30 Μαΐου στη Γενεύη και θα ολοκληρώθηκαν στις 14 Ιουνίου.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου της ΓΣΕΕ
Την άρνησή της να συμμετάσχουν σε οποιοδήποτε διάλογο για τις παραβιάσεις διεθνών συμβάσεων στην αρμόδια επιτροπή του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας εξέφρασε η Διεθνής Οργάνωση Εργοδοτών.
Οι εργοδότες αρνήθηκαν τον διάλογο με πρόσχημα την αντίθεσή τους στον τρόπο που οι εμπειρογνώμονες ερμηνεύουν στην έκθεσή τους το δικαίωμα στην απεργία, στο πλαίσιο της Διεθνούς Σύμβασης με αρ. 87, αμφισβητώντας το ίδιο το δικαίωμα στην απεργία.
Σε δελτίο τύπου της Διεθνούς Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας αναφέρεται
Φέτος, η ∆ιεθνής Οργάνωση Εργοδοτών (ΙΟΕ) αρνήθηκε να συζητήσει οποιαδήποτε περίπτωση µε πρόσχηµα τη διαφωνία τους µε τον τρόπο που οι εµπειρογνώµονες ερµηνεύουν το δικαίωµα στην απεργία µε αναφορά στη ∆ιεθνή Σύµβαση αρ. 87.
Η Γενική Γραµµατέας της ∆ΣΣ, Σάρα Μπάροου, σε σχετική δήλωση τόνισε: «εξελίσσεται απόπειρα των εργοδοτών στη ∆ΟΕ(ILO) να αποκρύψουν τις χειρότερες παραβιάσεις δικαιωµάτων και να αποφύγουν τη διεθνή εξονυχιστική έρευνα, η οποία θα µπορούσε να βοηθήσει να σωθούν ζωές καινα αντιµετωπίσει κάποιες από τις πιο άθλιες επιθέσεις στα δικαιώµατα των εργαζόµενων.
Ενώ µόνο πέρυσι, 29 συνδικαλιστές δολοφονήθηκαν στην Κολοµβία, οι εργοδότες, θεωρούν ότι το φρικτό αυτό γεγονός δεν πρέπει να συζητηθεί όπως επίσης η τροµακτική εκστρατεία βίας κατά συνδικαλιστών στη Γουατεµάλα ή τη Σουαζιλάνδη. Ενώ οι Αιγύπτιοι µάχονται για τα θεµελιώδη δικαιώµατα τους στην αξιοπρεπή εργασία, οι εργοδότες φαίνεται ότι συµπλέουν µε την πλευρά του στρατού και των φονταµενταλιστών που επιθυµούν να στερήσουν τους εργαζόµενους από κάθε
φωνή αντίστασης.
(…)
Οι εργοδότες «εκβίασαν» τις διεθνείς διαδικασίες µε αφετηρία µια άστοχη και εσφαλµένη ιδεολογική πεποίθηση σύµφωνα µε την οποία το δικαίωµα στην απεργία που κατοχυρώνεται από µια σειρά νόµων, εθνικών συνταγµάτων και διεθνών οργάνων, αποτελεί απειλή για την εταιρική απληστία. «Η οµάδα των εργοδοτών αποπειράται να υπονοµεύσει έναν από τους πιο αποτελεσµατικούς µηχανισµούς ανθρωπίνων δικαιωµάτων στο διεθνές σύστηµα. Η κίνηση αυτή ίσως βοηθήσει
ορισµένες ανεύθυνες επιχειρήσεις-µέλη τους να αυξήσουν τα κέρδη τους, να στηρίξει κυβερνήσεις, οι οποίες επιτρέπουν ή και ενθαρρύνουν ακόµα τη βία κατά των εργαζόµενων. Θα έχει όµως τραγικές συνέπειες σε βάρος της αξιοπρεπούς διαβίωσης αλλά και της ζωής πολλών εργαζοµένων στον κόσµο και ειδικότερα των πιο ευάλωτων οµάδων » τόνισε η Σάραν Μπάροου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου