Η
παράσταση «Corpus Christi» δε θα συνεχιστεί αφού ο σκηνοθέτης άρχισε
να δέχεται απειλές και για τη ζωή του, ενώ απειλές δέχονται και οι
γονείς του στους οποίους λένε ότι «θα στείλουμε τα μέλη του παιδιού σας σε ένα κουτί», αποδεικνύοντας τη φασιστική και παρακρατική δράση των ακροδεξιών οργανώσεων σε όλο της το μεγαλείο.
Για τα περιστατικά στο Θέατρο Χυτήριο και τον σκοταδισμό που προσπαθεί να επιβάλλει στη χώρα η Χρυσή Αυγή μίλησε ο Λαέρτης Βασιλείου, σκηνοθέτης της επίμαχης παράστασης «Corpus Christi» που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και έγινε αφορμή για ανελέητο κυνήγι μαγισσών από παραθρησκευτικές οργανώσεις και μέλη της Χρυσής Αυγής το βράδυ της Πέμπτης.
Μιλώντας στο «Έθνος της Κυριακής», ο ελληνοαλβανικής καταγωγής Λ. Βασιλείου, εξηγεί ότι η παράσταση όχι μόνο δεν προσβάλει τα χρηστά ήθη, αλλά αφηγείται με καινούριο τρόπο την πιο παλιά και αμφιλεγόμενη ιστορία του κόσμου.
Όπως αναφέρει ο ίδιος για τα περιστατικά της περασμένης Πέμπτης, «νιώθω σαν να μας βίαζαν. Μας εγκλώβισαν μέσα στο θέατρο, δεν μπορούσαμε να βγούμε, μας έβριζαν, χτυπούσαν τις πόρτες και πετούσαν γιαούρτια. Μου φώναζαν "Αλβανέ εδώ θα γίνει ο τάφος σου, θα σε βρούμε μην ανησυχείς. Θα σε κάψουμε ζωντανό. Να πας στους μωαμεθανούς να τα κάνεις αυτά"
Απαντώντας στην απάνθρωπη αυτή συμπεριφορά, που κανένα θρησκευτικό ή εθνικιστικό μένος δεν μπορεί να δικαιολογήσει, ο Λαέρτης Βασιλείου τονίζει ότι κανείς δε μπορεί να του στερήσει το δικαίωμα να κουβαλάει μέσα του δύο διαφορετικούς πολιτισμούς, αφού η μητέρα του είναι από την Αλβανία και ο πατέρας του από την Ελλάδα.
Ωστόσο η Χρυσή Αυγή δεν σεβάστηκε ούτε αυτό το γεγονός και αγνοώντας για ακόμη μία φορά την ελευθερία της σκέψης και της Τέχνης σε μία χώρα που θέλει να λέγεται δημοκρατική πυροδότησε σκηνές μεσαιωνικού μένους, ενώ η Διαρκής Ιερά Σύνοδος χαρακτήρισε το έργο απαράδεκτο, προτρέποντας το κοινό να το αποδοκιμάσει, ξεχνώντας σαφώς ότι οι ρίζες του Ευρωπαϊκού θεάτρου ξεκίνησαν από τους κόλπους της εκκλησίας και τα θρησκευτικά δρώμενα.
Σε αυτό απαντά καυστικά ο Λαέρτης Βασιλείου τονίζοντας ότι με την ίδια λογική «θα έπρεπε να απαγορεύσουμε και τα έργα του Σαιξπηρ γιατί έχουν αναφορές στην μοναρχία (...) το έργο δείχνει την ανάγκη του συνόλου να βρει έναν ηγέτη, όποιοι λένε ότι έχει αναφορές στον Ιησού είναι ψέμα και αστείο.»
Για τα περιστατικά στο Θέατρο Χυτήριο και τον σκοταδισμό που προσπαθεί να επιβάλλει στη χώρα η Χρυσή Αυγή μίλησε ο Λαέρτης Βασιλείου, σκηνοθέτης της επίμαχης παράστασης «Corpus Christi» που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και έγινε αφορμή για ανελέητο κυνήγι μαγισσών από παραθρησκευτικές οργανώσεις και μέλη της Χρυσής Αυγής το βράδυ της Πέμπτης.
Μιλώντας στο «Έθνος της Κυριακής», ο ελληνοαλβανικής καταγωγής Λ. Βασιλείου, εξηγεί ότι η παράσταση όχι μόνο δεν προσβάλει τα χρηστά ήθη, αλλά αφηγείται με καινούριο τρόπο την πιο παλιά και αμφιλεγόμενη ιστορία του κόσμου.
Όπως αναφέρει ο ίδιος για τα περιστατικά της περασμένης Πέμπτης, «νιώθω σαν να μας βίαζαν. Μας εγκλώβισαν μέσα στο θέατρο, δεν μπορούσαμε να βγούμε, μας έβριζαν, χτυπούσαν τις πόρτες και πετούσαν γιαούρτια. Μου φώναζαν "Αλβανέ εδώ θα γίνει ο τάφος σου, θα σε βρούμε μην ανησυχείς. Θα σε κάψουμε ζωντανό. Να πας στους μωαμεθανούς να τα κάνεις αυτά"
Απαντώντας στην απάνθρωπη αυτή συμπεριφορά, που κανένα θρησκευτικό ή εθνικιστικό μένος δεν μπορεί να δικαιολογήσει, ο Λαέρτης Βασιλείου τονίζει ότι κανείς δε μπορεί να του στερήσει το δικαίωμα να κουβαλάει μέσα του δύο διαφορετικούς πολιτισμούς, αφού η μητέρα του είναι από την Αλβανία και ο πατέρας του από την Ελλάδα.
Ωστόσο η Χρυσή Αυγή δεν σεβάστηκε ούτε αυτό το γεγονός και αγνοώντας για ακόμη μία φορά την ελευθερία της σκέψης και της Τέχνης σε μία χώρα που θέλει να λέγεται δημοκρατική πυροδότησε σκηνές μεσαιωνικού μένους, ενώ η Διαρκής Ιερά Σύνοδος χαρακτήρισε το έργο απαράδεκτο, προτρέποντας το κοινό να το αποδοκιμάσει, ξεχνώντας σαφώς ότι οι ρίζες του Ευρωπαϊκού θεάτρου ξεκίνησαν από τους κόλπους της εκκλησίας και τα θρησκευτικά δρώμενα.
Σε αυτό απαντά καυστικά ο Λαέρτης Βασιλείου τονίζοντας ότι με την ίδια λογική «θα έπρεπε να απαγορεύσουμε και τα έργα του Σαιξπηρ γιατί έχουν αναφορές στην μοναρχία (...) το έργο δείχνει την ανάγκη του συνόλου να βρει έναν ηγέτη, όποιοι λένε ότι έχει αναφορές στον Ιησού είναι ψέμα και αστείο.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου