Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Δημοσιογραφικές ανακρίβειες

Σε απάντηση αστήρικτων δημοσιευμάτων με αφορμή την  εκλογή μου ως αναπληρώτρια  συντονίστρια της ΝΕ Κεφαλονιάς και Ιθάκης του ΣΥΡΙΖΑ, έχω να πω τα εξής.


Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω θερμά τους συντρόφους μου για την εκλογή μου.

Στη συνέχεια να διευκρινησω τις ανακριβειες, άγνοιας ελπιζω.

Γράφτηκε ότι επανήλθα στο ΣΥΡΙΖΑ προ εξαμήνου. Υπενθυμιζω στους δημοσιολογουντες και γράφοντες,  ότι ήμουν γραμματεας του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το 2010. Μέλος της ΚΠΕ της ΔΗΜΑΡ μέχρι τα μέσα του 2015. Έκτοτε επανήλθα στο ΣΥΡΙΖΑ, εφόσον είχαν αποχωρήσει οι ακραίοι αριστερισμοι από το χωρο και δεν υπήρχαν πλέον οι λόγοι που με απομάκρυναν το 2010.

Ως ΔΗΜΑΡ τότε, δεν υπογράψαμε κανένα μνημόνιο,  οπότε ο χαρακτηρισμός μου ως “μνημονιακη’ από τους ψευδολογουντες, είναι πέρα για πέρα αυθαίρετη έως κακόβουλη. Επιπλέον,  με απόφαση συνεδρίου δεν συναινεσαμε στη διαδικασια για Προεδρο της Δημοκρατίας,  με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε εκλογές,  που ανεδειξαν τον  ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση.

Όσοι αποχωρήσαμε από την ΔΗΜΑΡ δημιουργησαμε την κίνηση ΕΚΙΕΑ,  Ενωτικη Κίνηση Ευρωπαϊκής Αριστεράς, με επικεφαλής τον Φώτη Κουβελη,  που στηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ.

Η ύπαρξη μου, με άλλα λόγια,  στο χώρο, δεν είναι ούτε ευκαιριακή ούτε τυχαια και κυρίως καθολου οψιμη.

Με όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπιζουμε από την εγχωρια και εξωχωρια νεοφιλελευθερη λαιλαπα πολιτικων λιτοτητας και αντίδρασης αντιστοιχα, οι ενδείξεις και οι αριθμοί μιλούν για σημαντικές κατακτήσεις της χώρας μας.

Αυτά όμως θα τα πούμε σε άλλες δημοσιεύσεις και θα τα κουβεντιάζουμε συνέχεια,  σε απλά και καθόλου ξύλινα ελληνικά!