Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

[...] τους κοιτώ να φεύγουν,ανυπομονώντας μέσα μου να επιστρέψουν...


έχω ένα λευκό καλοκαιρινό φόρεμα με λεπτές ράντες,με διάφανο τελείωμα κ ένα φούξια λουλούδι στην μέση.ένα ζευγάρι μεγάλους χρυσούς κρίκους.ένα ψάθινο καπέλο.
ένα ζευγάρι κατακόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες,ένα καινούργιο πορφυρό κραγιόν...
κοκάλινα βραχιόλια κ ένα κολιέ μακρύ με κοχύλια που κουδουνίζει σαν κινώ το κορμί μου..
ένα αρωματικό κερί που μοσχοβολά θάλασσα κ που περιμένει την μαγική ώρα για να καεί..
λίγοστά ευρώ στο πορτοφόλι μου,έναν καπνό στο τραπέζι με έναν δανεικό αναπτήρα...
ένα ζευγάρι σκουλαρίκια από τον βόσπορο με ένα μπουκάλι μισοάδειο κόκκινο κρασί στο ψυγείο...
δεκάδες χαρτιά μου με τελειωμένες κ ατελής ιστορίες..

μια τεράστια λίστα με τραγούδια μου θέλω να παίξω ή περισσότερο να ακούσω...
έναν τοίχο-ταπετσαρία με φωτογραφίες των παιδιών μου,κ ζωγραφιές με το όνομα μου επάνω αφιερωμένες...
έχω μια μπάλα στα πόδια μου,μια κιθάρα στα χέρια μου,μια στολή μπαλαρίνας στην ντουλάπα...
έχω να λύσω μαθηματικά,να μάθω ιστορία κ να διαβάσω γλώσσα...
έχω μια κρέμα για τα χέρια μου στο κομοδίνο,ένα λάδι σώματος με άρωμα καρύδας στο ντουλάπι κ την κολόνια μου,πάντα στην τσάντα που με την μυρωδιά της με ταξιδεύει όπου επιθυμώ,,,
έχω ασιδέρωτα ρούχα στην καρέκλα,μαρκαδόρους στο πάτωμα,καραμέλες στο μπολ...
έχω καεί απ τον ήλιο,φορώ καλοκαιρινά κ ισιώνω τα κατσαρά μου μαλλιά...
κοιμάμαι σε μοσχοβολιστά απο λεβάντα σεντόνια κ πατώ ξυπόλητη στο υγρό ακόμη χώμα...
ακουμπώ τα γυαλιά της πρεσβυωπίας πάνω στο βιβλίο που διαβάζω κ μαζεύω τα μαξιλάρια από κάτω...
στέκομαι στην πόρτα κ ο μαιστρος που έρχεται κατακόρυφα απ τον μύρτο,τρελαίνει την γάτα μου....
στέκομαι στην πόρτα κ περιμένω...
-"μάνα έφυγα"
-"μαμάκα,φεύγω έτσι?"
-"μανούλα,να φύγω τώρα"...
τους κοιτώ να φεύγουν,ανυπομονώντας μέσα μου να επιστρέψουν κ κοιτώ τα χέρια μου που η θάλασσα τα γιατρεύει για λίγο με τον δικό της ομοιοπαθητικό τρόπο...
κλείνω την πόρτα κ βάζω aguarius με το "let the sunshine in" στην διαπασών....
κοιτώ το κερί που με ευλάβεια δεν έχω κάψει ακόμη...
το κοιτώ,το μυρίζω κ το ξαναβάζω στην θέση του,......