Η ολιγομελής Συναδελφική Κομπανία, σε τούτη την 5μηνη περίοδο των ιών και της κρατικής θεραπείας αυτών, ασχολήθηκε με την καλλιέργεια και δωρεάν διανομή φυτών από ντόπιες ποικιλίες, αλλά και την καλλιέργεια ντόπιων ιδεών κοινοτικής, συναδελφικής και συνεργατικής λειτουργίας(1). Για να έχουμε το κάτι τις μας, στους απάνθρωπους καιρούς, που έρχονται. Καλλιεργούσαμε και σωπαίναμε, παρατηρώντας προσεκτικά και με φόβο για όλα αυτά, που ετοιμάζουν για μας, χωρίς εμάς.
Επειδή, όμως, τα εκπορευόμενα από την πολιτική έχουν τσακίσει τις ζωές μας και συνεχίζουν να το κάνουν, συμφωνήσαμε να σας γράψουμε δυο λόγια, που υποτίθεται ότι δεν αφορούν τον κύριο πυρήνα των δράσεων μας. Δεν θα μας τρελάνουν. Για μια ακόμα φορά, το Άγιο Κράτος και οι ιδεολογικά και κομματικά διανοούμενοι όλων των αποχρώσεων αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους σαν να είναι άτακτα και επικίνδυνα μωρά, τα οποία υποτίθεται ότι ευθύνονται για το "νέο κύμα" έξαρσης του ιού. Ας δούμε, λοιπόν, ποιος ευθύνεται, χρησιμοποιώντας μόνο τα επίσημα στοιχεία, που οι ίδιοι μας προσφέρουν. Κι αυτό δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Η Ελλάδα, όπως και με την τραπεζική κρίση, θα αποτελέσει το προχωρημένο πειραματόζωο, γιατί το σύνολο του κομματικού της συστήματος, η διανόηση μέσω των ΜΚΟ, και κάθε είδους ηγεσία, πνευματική, θρησκευτική, δικαστική, πολιτική, συμμετέχουν στη διάλυση της χώρας, που κάποτε λεγόταν "Ελλάδα".
Δεν πρόκειται να σταθούμε, όπως άλλοι, στις διαπιστωμένες αντιφάσεις και τα ήξεις αφήξεις των κυβερνητικών. Εμείς αυτά τα δικαιολογούμε, αφού "άνθρωποι είναι και σφάλματα κάνουν". Εξ άλλου , ο Πλάτωνας , όταν έδωσε τον πρώτο στον κόσμο ορισμό της Επιστήμης ήταν σαφέστερος των σημερινών για το τι είναι επιστήμη: «έστιν ουν επιστήμη δόξα αληθής μετά λόγου»(2). Δόξα σημαίνει Γνώμη και όχι Γνώση. Και με τη χρήση του ορθολογισμού, αντί του λόγου/ λογικής, για κάθε θέμα μπορούν να υπάρχουν πολλές γνώμες και να είναι όλες ορθές. Δεν είναι, λοιπόν, κακό που υπάρχουν πολλές γνώμες. Το κακό είναι το "ποιος αποφασίζει". Και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι το είχαν λύσει : Το αληθεύειν εστί κοινωνείν. "Εάν μεν κοινωνήσομεν αληθεύομεν, εάν δε ιδιωτεύσομεν ψευδόμεθα", έλεγε ο Ηράκλειτος, αλλά κανείς δεν το θυμάται και δεν το εφαρμόζει. "Αγαπητοί, μη παντί πνεύματι πιστεύετε, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα ει εκ του Θεού εστίν, ότι πολλοί ψευδοπροφήται εξεληλύθασιν εις τον κόσμον"(Επιστολή Ιωάννου Α, δ, 1). "Ο πολίτης πρέπει να διδαχθεί να είναι πολίτης... Το μαθαίνουμε κοιτάζοντας την πόλη που ζούμε", έγραφε ο άθεος και δεινός μελετητής της αρχαίας Ελλάδας, Κορνήλιος Καστοριάδης. Όλα μοιάζουν, όταν ξέρεις τι πάει να πει και τι μπορεί να κάμει η δημοκρατία.
Η αλήθεια, τελικά, μετριέται στην πράξη. Η κατοχή της αλήθειας είναι μία αενάως ρέουσα και μεταβαλλόμενη γνώση με σκοπό την κατάκτηση της Τελειότητας και του Απόλυτου. Είναι μια σχέση και μια μάχη με τον εαυτό μας και τους άλλους -εχθρούς και φίλους. Όταν αποφασίσουμε να επικοινωνήσουμε, να κοινωνήσουμε ο ένας με τον άλλον σε σχέση Εκκλησίας του Δήμου ή/και των πιστών, θα φανεί η αλήθεια. Ως τότε, η αλήθεια από άτομα που ιδιωτεύουν θα παραμένει μετέωρη και η καθολική αλήθεια θα είναι το ζητούμενο. Ευρισκόμενοι πάντα σε κατάσταση Εκκλησίας, είτε του δήμου είτε του Χριστού, σε κατάσταση αγαπητική, ερωτική, φιλική, κοινοτική, αναζητούσαν πάντα οι Έλληνες την Αλήθεια. Αυτός ήταν ο τρόπος τους.
Σήμερα, ο εκκλησιαστικός τρόπος αναζήτησης της γνώσης και της αλήθειας είναι παντελώς άγνωστος.
Τέλος, να διευκρινήσουμε ότι: Δεν είμαστε ιατροί ή ιατρολόγοι(3), δεν γράφουμε για ιατρική, αλλά, ως πολίτες, μόνο για πολιτική. Δεν διαθέτουμε τις γνώσεις και τα κριτήρια για να ξέρουμε ποια ιατρική γνώμη είναι ορθή. Κάποιοι έχουν υιοθετήσει την άποψη ότι "όσες επιστημονικές γνώμες αναγνωρίζει ως ορθές το κράτος είναι ορθές και δεν έχει καμία σημασία, αν σε όλες τις άλλες περιπτώσεις , τα κράτη δουλεύουν υπέρ των λίγων πλουσίων και ενάντια στους λαούς. Τώρα, τα κράτη μας σώζουν". Εμείς, όμως, είμαστε μέρος της πλέμπας και εξ αιτίας των άθλιων πολιτικών, που έσωζαν τράπεζες, εξαθλιώνοντας το πλήθος, μετατραπήκαμε σε φτωχούς και υπερχρεωμένξους και βρισκόμαστε στον πάτο της κοινωνίας. Επειδή, λοιπόν, αυτή η αντίφαση δεν ταιριάζει με τον λόγο/λογική, ακόμα ψάχνουμε την αλήθεια, κοινωνώντας με πληθώρα απόψεων και ανθρώπων.
Τα κράτη δεν παίρνουν ιατρικές αποφάσεις. Παίρνουν πολιτικές τέτοιες και κρίνονται για αυτές. Οπότε οι ερωτήσεις του τύπου "είσθε ιατρός, είσθε ειδικός ή επιστήμων, για να έχετε άποψη;" είναι εκ του πονηρού. Η Πολιτική είναι η Επιστήμη των Επιστημών, κατά τον Αριστοτέλη κι αυτό είναι άσχετο με το πώς την μεταχειρίζονται οι ειδικοί και οι επιστήμονες. Αν η Πολιτική, που είναι επίθετο, προερχόμενο από τις ελληνικές λέξεις "πόλις - πολίτης", παρέμενε στα χέρια των πολιτών , θα γινόταν ξανά η Επιστήμη των Επιστημών.
- Πριν μπούμε, όμως, στο θέμα μας, να πούμε κι εμείς: Προσέχουμε τους εαυτούς μας. Προσέχουμε τους οικείους μας, τον διπλανό μας και , κυρίως, προσέχουμε τους φοβισμένους. Οι μαγκιές δεν έχουν θέση στην αληθινή ζωή των ανθρώπων. "Δεν υπάρχουν επαναστάτες χωρίς επανάσταση", έλεγε ο Τσε Γκεβάρα. Και κάτι πρέπει να ήξερε. Η απελευθέρωση και η δημοκρατία χρειάζονται πολλούς και για την ώρα τις εχθρεύονται περισσότεροι.
- Ο ιός δεν παίζει. Μπορεί να μην είναι τόσο θανατηφόρος, όσο τον παρουσιάζουν, αλλά στο ευρύτερο περιβάλλον μας έχουμε εντοπίσει επιπτώσεις του ιού, όπως η ολική ή μερική απώλεια όσφρησης και σοβαρά κινητικά προβλήματα, γιατί φαίνεται πως σε κάποιες περιπτώσεις πλήττει και το νευρικό σύστημα. Αυτά συμβαίνουν σε εντελώς υγιείς ανθρώπους. Μπορεί να πλήττει σοβαρά ανθρώπους με υποκείμενα νοσήματα, αλλά υποτιμάμε ότι υποκείμενη αιτία μπορεί να είναι η παχυσαρκία ή το υπέρβαρον, η κακή διατροφή κ.ά. . Πολλά αποκρύπτονται, με το καθεστώς να εστιάζει , κυρίως, σε αυτά που αποκαλεί "κρούσματα" και θανάτους "ΑΠΌ" ή/και "ΜΕ" ιό. Ερευνώντας το διαδίκτυο, θα επανέλθουμε, μια και η εξουσία δεν μπαίνει στον κόπο να μας ενημερώσει ορθά. Κατανοούμε ότι το καινούργιο δεν είναι δυνατόν να ερευνηθεί τόσο σύντομα, αλλά... ΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΥΣ ΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (4).
- Στην πρώτη φωτογραφία βλέπουμε εξαιρετικό παράδειγμα - υπόδειγμα ατομικής ευθύνης, ενός ανθρώπου, που σέβεται τον διπλανό του, ενώ ταξιδεύει με πλοίο της γραμμής. Να το μιμηθούμε. Η αμέσως επόμενη φωτογραφία είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγή, που ακόμα δεν έχει πληρώσει πρόστιμο. (Αν δεν κάνουμε λάθος είναι και πρόεδρος ιατρικού συλλόγου. Λέτε να ξέρει κάτι παραπάνω, όταν συνωστίζεται; Υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι ο ιός δεν αγγίζει πολιτικούς).
Ας ξεκινήσουμε σήμερα με κάποιες παρατηρήσεις και συμπεράσματα που έχουμε κάμει, για να συνεχίσουμε και με άλλα στη συνέχεια.
1. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα μας λένε, επισήμως, τη μάσκα φοράμε για να προστατέψουμε τους άλλους, στην περίπτωση, που είμαστε ασθενείς. Επειδή, λοιπόν, το κράτος - όλα τα δυτικά κράτη, πλην ελάχιστων- δεν έχουν τα χρήματα(5) για να ελέγξουν ποιος είναι και ποιος δεν είναι ασθενής, αποφάσισαν να μας αντιμετωπίσουν όλους σαν ασθενείς και να καταστήσουν υποχρεωτική τη μάσκα για όλους, αδιαφορώντας για τις όποιες αρνητικές επιπτώσεις αυτής της απόφασης. Όμως, ακόμα κι αν έχουμε τα χρήματα, για να αποδείξουμε με μια εξέταση σε ιδιωτική κλινική ότι δεν είμαστε ασθενείς, πάλι είμαστε υποχρεωμένοι να τη φοράμε.
(Κάποιος ιατρός έχει πει ότι το ανθρώπινο σώμα / νους είναι βιολογικά προγραμματισμένο να είναι υγιές. Εμείς δεν είμαστε ειδικοί, αλλά έχουμε την αίσθηση πως έχει δίκιο. Η εξουσία αρνιέται στο ανοσοποιητικό μας σύστημα να λειτουργήσει μόνο του με τον ίδιο τρόπο, που δεν ενημερώνει πλήρως και δεν αφήνει την κοινωνία να αποφασίζει και να αυτοπροστατεύεται. Η σωτηρία μας δεν ήταν ποτέ το πρώτο της μέλημα. Η παραγωγή φόβου , είναι. Φτάσαμε στο σημείο να προτείνεται cybersex αντί για έρωτα. Να απομακρύνεται ο γονιός, ο αδελφός, το παιδί από τα πιο προσφιλή του πρόσωπα).
Η δική τους αθλιότητα και ανικανότητα είναι αυτό, που μας αναγκάζει να φοράμε μάσκες.
2. Το ολιγαρχικό(6) κράτος και οι οπαδοί του σε όλο τον κόσμο επιρρίπτουν ευθύνες για την έξαρση - "επανάκαμψη" του ιού στους συνωστισμένους, ανυπάκουους λαούς, στο πλήθος, που επισκέπτεται εκκλησιές και πανηγύρια, στους νέους, που ερωτεύονται, στην έλλειψη "ατομικής ευθύνης", στην απουσία σεβασμού προς τον πλησίον κ.λ.π. , κ.λ.π. . Αυτό το κράτος δεν έχει καμία ευθύνη, που επί πολλά χρόνια, διδάσκει τον ατομικισμό, κατασκευάζει άθεους, διαλύει εκκλησίες και κοινότητες και ειρωνεύεται με τρόπο διαφωτισμένο τη χριστιανική αγάπη, που ξεκινά από τον πλησίον και φτάνει ως και τον εχθρό.
Όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Ένας βαθμός κοινωνικής αδιαφορίας, σαν αποτέλεσμα κρατικής παιδείας, υπάρχει, αλλά η βασική αιτία της έξαρσης ή "επανάκαμψης" του ιού είναι η καραντίνα!
Δεν το λέμε εμείς. Όταν μας έκλειναν στα σπίτια και κατασκεύαζαν την θεωρία της "κοινωνικής απόστασης", ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ.
To Imperial College of London ήταν το σχολείο που έδωσε την τελική εντολή για καραντίνες σε όλο τον κόσμο. Επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας για τον ιό ήταν ένας πολιτικός επιστήμονας (και όχι ένας γιατρός). Ο επικεφαλής κ. Neil Ferguson αποκλήθηκε Mr Lockdown.
Oι Financial Times μας θυμίζουν: "Ο Neil Ferguson, του οποίου η μελέτη στο Imperial College στα μέσα Μαρτίου έπεισε τους υπουργούς να επιβάλουν μια επιθετική στρατηγική κλειδώματος, είπε ότι η εφαρμογή αυστηρών μέτρων νωρίτερα θα είχε «δει πολλούς λιγότερους θανάτους»".
Ας δούμε , όμως, τι έγραφε η Αναφορά 9 του Imperial College of London της 16ης Μαρτίου, με την οποία ξεκίνησε το κλείδωμα. Στη σελίδα 11 της αναφοράς:
Μετάφραση κειμένου στο κόκκινο πλαίσιο:
"Μόλις χαλαρωθούν οι παρεμβάσεις (στο παράδειγμα στο Σχήμα 3, από τον Σεπτέμβριο και μετά), οι λοιμώξεις αρχίζουν να αυξάνονται, με αποτέλεσμα την προβλεπόμενη μέγιστη επιδημία αργότερα μέσα στο έτος. Όσο πιο επιτυχημένη είναι η στρατηγική της προσωρινής καταστολής (του ιού), τόσο μεγαλύτερη προβλέπεται να είναι η μεταγενέστερη επιδημία, όσο υπάρχει απουσία απουσία εμβολιασμού, λόγω της μικρότερης συσσώρευσης της ανοσίας αγέλης".
Αφήνουμε σε σας να εξηγήσετε το τι μπορεί να σημαίνουν οι φράσεις "η εφαρμογή αυστηρών μέτρων έπρεπε να έρθει νωρίτερα" και "μια επιτυχημένη στρατηγική προσωρινής καταστολής θα φέρει μεγαλύτερη επιδημία", όταν γράφονται / λέγονται από το ίδιο πρόσωπο.
Δεν θα προχωρήσουμε άλλο σήμερα, αλλά θα επανέλθουμε με χειρότερα για το κράτος (τα κράτη) στοιχεία. Σήμερα, θέλαμε να σας δείξουμε ότι όλη αυτή η επιθετικότητα κατά του λαού και η επίρριψη ευθυνών σε αυτόν είναι για να αποσείσουν τις δικές τους ευθύνες και να αποκρύψουν τον πραγματικό λόγο των κλειδωμάτων στο σπίτι, της κοινωνικής απόστασης και της υποχρέωσης για μάσκες.
(Έχουν ξεχάσει τα πρόστιμα για γάντια, που στην περίοδο του κλειδώματος είχαν χαρακτηριστεί σημαντικά. Ίσως, γιατί τα γάντια φτιάχνονται ακόμα στην Κίνα).
Δύο είναι οι κύριοι λόγοι όλης αυτής της φαινομενικής ανοησίας(7):
1. Να κρύψουν ότι τα κλειδώματα και οι λοιπές υποχρεώσεις , συνοδευμένες με πρόστιμα οφείλονται στην αδυναμία της δημόσιας περίθαλψης σε όλη τη Δύση.
2. Σκοπός της διάχυσης περιττού φόβου είναι η προπαγάνδιση του εμβολίου της αρεσκείας των κρατούντων ως μόνη θεραπεία, ενώ υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, που σχεδόν απαγορεύονται ή αποκρύπτονται.
Δεν θα σας πούμε ότι τα εμβόλια δεν μπορούν να είναι λύση κατά των μεταλλασσόμενων ιών της γρίππης. Το έχουν πει άλλοι και μεταξύ αυτών ο εκ των σχεδιαστών του νέου γενναίου κόσμου της "ανοιχτής - πολύ ανοιχτής- κοινωνίας" κ. George Soros. Και στην τελική εθεία , θα διασκεδάσουμε με το επόμενο παιχνίδι "ποιο εμβόλιο απ' όλα";
"Θα διασκεδάσουμε", αν δεν έχει προηγηθεί μεγάλος πόλεμος. Παρενέργεια, σοβαρότατη "επίπτωση" της πανδημίας είναι ο αυθαίρετος καταλογισμός σκοπιμότητας για τη διάδοση του ιού στην Κίνα και ο χαρακτηρισμός του Τραμπ ότι αυτό είναι "αιτία πολέμου". Όπως λέει, σε πρόσφατη συνέντευξη του, και ο κ. George Soros υπάρχει συναίνεση των "αντίπαλων" κομμάτων στις ΗΠΑ ότι ο εχθρός μας είναι η Κίνα: "...And in the US there is bipartisan consensus that declared China a strategic rival".
Ο Τραμπ θα επανεκλεγεί με βασική αποστολή τον πόλεμο με την Κίνα.
Και το Russia Today, έχοντας δεδομένη αυτή τη σύγκρουση, προβάλλει, ως κεντρική του είδηση, το γεγονός ότι κάποιοι πρώην αξιωματούχοι των ΗΠΑ προτείνουν συμμαχία με τη Ρωσία κατά της Κίνας. Διαφωνεί, όμως, το Foreign Policy, που εκφράζει έγκυρα τις επιθυμίες και την εξωτερική πολιτική του οικονομικού / στρατιωτικού λόμπυ των ΗΠΑ.
Και όμως: Κάποιοι περιμένουν να τους σώσει ο Πούτιν ή ο Τραμπ!!! .
ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ, ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. AΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.
ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ, ΤΩΡΑ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΚΟΜΠΑΝΙΑ, ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
email: ithacanet.gr@gmail.com
(1) Προσπαθούμε με μέτρια αποτελέσματα, αφού οι συμμετέχοντες εξακολουθούμε να είμαστε λίγοι, παρ' όλο που οι πόρτες μας δεν έχουν ιδεολογικούς και κομματικούς φραγμούς. Η μόνη προϋπόθεση είναι να νοιάζεσαι για τον εαυτό σου, τον διπλανό σου, τα παιδιά σου, τις ερχόμενες γενιές και να μπορείς να συνεργάζεσαι.
(2) Η αγραμματοσύνη των νεοελλήνων διανοούμενων φαίνεται ΚΑΙ από τη μετάφραση, που δίνουν στον ορισμό του Πλάτωνα, όπου την δόξα μεταφράζουν "γνώση", αντί του ορθού γνώμη. "Ο όρος επιστήμη με την ευρεία έννοια αρχικά δήλωνε το οργανωμένο σώμα της εξακριβωμένης και τεκμηριωμένης γνώσης. Ο πρώτος αυτός ορισμός διατυπώνεται στο έργο Θεαίτητος του Πλάτωνα όπου ένας από τους συνομιλητές αναφέρει ότι «έστιν ουν επιστήμη δόξα αληθής μετά λόγου», δηλαδή η επιστήμη αποτελεί βεβαιωμένη με λογικά επιχειρήματα γνώση". "Εξακριβωμένη και τεκμηριωμένη" μόνο "με λογικά επιχειρήματα" και όχι "με βάση την πραγματικότητα, που πάντα ρει και είναι πολύπλοκη". Ο λόγος/λογική έπεται της θεώρησης/παρατήρησης της φύσης, για να ακολουθήσει η θεωρία και τελικά η πράξη. "Ο τρόπος ενεργείται υπαρκτικά ως φύση και ως υπόσταση, είναι μια ενεργούμενη πραγματικότητα. Και κάθε ενέργημα είναι λόγος – φανέρωση της φύσης και της υπόστασης." (Χρήστος Γιανναράς, "Η γνώση αληθεύει , όταν κοινωνείται" ).
Οι πολιτικοί σήμερα εκπαιδεύονται στην επιχειρηματολογία, όπου μαθαίνουν να επιχειρηματολογούν ορθά για αντίθετα πράγματα. Κάπως έτσι, αλλάζουν κόμματα, σαν τα πουκάμισα, και υπερασπίζονται το αντίθετο, που υπερασπίζονταν άλλες φορές. Ας μην απορεί κανείς, γιατί υπάρχουν "συνομωσιολογίες". Έχουν και αυτές τα επιχειρήματα τους, όπως τα έχουν οι πολιτικοί και οι επιστήμονες. Η ζωή και το ποιος πρέπει να αποφασίζει απουσιάζουν από όλα αυτά.
Τα "λάθη" στη μετάφραση θα τα δούμε σε επόμενο κείμενο μας να πέφτουν σωρηδόν σε τούτες τις μέρες του covid19. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να λένε ψέματα.
(3) Ιατρολογία: Νέος επιστημονικός κλάδος αναλυτών, εμφανισθείς εν μέσω πανδημίας. Το λειτούργημα έχει ανατεθεί σε σχολιαστές του διαδίκτυου, με έντονη ιδεολογική και κομματική φόρτιση, σε πολιτικούς κάθε είδους, και παρουσιαστές της τηλεόρασης.
(4) Έχουμε ήδη δημοσιεύσει στοιχεία, που δείχνουν ότι οι θάνατοι ΑΠΟ covid19 είναι ελάχιστοι έως κανένας. Και αυτό φαίνεται από το κατά πόσο επηρεάζεται ο συνολικός αριθμός θανάτων την ίδια περίοδο σε σχέση με προηγούμενα έτη. Πρόκειται για το πιο αποκαλυπτικό στοιχείο της απάτης, αλλά θα επανέλθουμε σε αυτό με νέα επικαιροποιημένα στοιχεία. Θάνατοι ΜΕ covid19 δεν είναι θάνατοι ΑΠΟ covid19. Θάνατοι ΑΠΟ covid19 είναι όσοι πεθαίνουν, χωρίς να λάβουν την κατάλληλη περίθαλψη, επειδή τα νοσοκομεία υπολειτουργούν με πρόσχημα τον covid19 και την προτεραιότητα, που δίνουν σε αυτόν.
(5) Όπως είναι γνωστό, -αν και όχι τόσο γνωστό, μια και όλα τα κόμματα κάνουν πως δεν το ξέρουν- , τα κράτη δεν δημιουργούν χρήμα. Αυτό το προνόμιο έχουν μόνο οι ιδιωτικές τράπεζες, οι οποίες το δημιουργούν από το πουθενά, το διαχειρίζονται και το διαθέτουν ανάλογα με τους σκοπούς τους και όχι με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας.
(6) Επειδή το έχουμε ξεχάσει, ο κοινοβουλευτισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημοκρατία. Είναι ολιγαρχία και αυτό ήταν γνωστό από τα χρόνια του Περικλή και του Αριστοτέλη. Η σημερινή παιδεία λέει άλλα.
«Λέγω δ’ οίον δοκεί δημοκρατικόν μεν το κληρωτάς είναι τας αρχάς, το δ’ αιρετάς ολιγαρχικόν». [Δημοκρατικό είναι οι άρχοντες να αναδεικνύονται με κλήρωση, Ολιγαρχικό δε (να αναδεικνύονται) με εκλογή] Αριστοτέλης (Πολιτικά, Δ, 1294b, 8-9)
(7) Υπάρχουν κι άλλοι πολύ σοβαρότεροι και χειρότεροι λόγοι και σκοποί, αλλά σήμερα, είπαμε να δείξουμε μόνο τα εμφανή ψέματα της εξουσίας. Και στην επόμενη παρέμβαση μας θα συνεχίσουμε με κείμενα της εξουσίας, που δείχνουν το ψέμα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου