Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΑΜΗΣ με Αριθ. 203/2020 και Περίληψη: «Έγκριση μελέτης «Προμήθεια σαρώθρου Δήμου Σάμης»


 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

                                                       (ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ)

 ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 

ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΗΣ 

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ &ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

 Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α

 Από το Πρακτικό της 34ης τακτικής δημόσιας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Σάμης την 23η Οκτωβρίου 2020 Αριθ. Απόφασης 203/2020 Περίληψη: «Έγκριση μελέτης «Προμήθεια σαρώθρου Δήμου Σάμης»» Στην Σάμη σήμερα την 23 η του μήνα Οκτωβρίου του έτους 2020 ημέρα Παρασκευή και ώρα 18.30 συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση κεκλεισμένων των θυρών (άρθρο 2 Ν. 4682/2020), το Δημοτικό Συμβούλιο Σάμης, σύμφωνα με την υπ. αριθ. πρωτ. 7537/19-10-2020 έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου η οποία επιδόθηκε και δημοσιεύθηκε νόμιμα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 και του αρθρ.74 του Ν.4555-2018. Η Πρόεδρος της συνεδρίασης διαπίστωσε ότι σε σύνολο είκοσι ενός (21) μελών βρέθηκαν παρόντα τα δεκαεννέα (19) και ονομαστικά: 

ΠΑΡΟΝΤΕΣ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              ΑΠΟΝΤΕΣ 

1. Αμίτση Αριστέα (Πρόεδρος )                    1. Κοντογούρης Κωνσταντίνος 

2. Ρασσιάς Νικόλαος                                      2. Δενδρινός Πολυχρόνης 

3. Αλυσανδράτου Αμαλία 

4. Καλλιβωκάς Αντώνιος                                 (αν και νόμιμα είχαν προσκληθεί) 

5. Ποδαράς Γεράσιμος 

6. Τζαννάτος Χρήστος 

7. Βαλσάμου Εριγώνη 

8. Σπαθής Στυλιανός 

9. Ραυτόπουλος Γεράσιμος 

10. Σκλαβούνος Παύλος

 11. Καβαλλιεράτος Γεώργιος 

12. Κοκκόλης Παναγής 

13. Σπαθής Γεράσιμος 

14. Αποστολάτος Γεώργιος 

15. Γάκης Μιχαήλ 

16. Σπαθής Σπυρίδων 

17. Κοκκόσης Βασίλειος

 18. Αθανασάτος Νικόλαος 

19. Αμούργης Παντελεήμων 

Στην συνεδρίαση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Σάμης κ. Γεράσιμος Μονιάς Νέτης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Νικόλαος Γκισγκίνης και οι Πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων Πυργίου κ. Γεράσιμος Παπαδάτος, Καραβομύλου κ. Βασίλειος Μωραΐτης, Μακρυωτίκων κ. Γεράσιμος Δίπλας, Γριζάτων κ. Αννη-Μαρία Σκιαδαρέση, Αγίας Ευφημίας κ. Παναγής Ζαφειράτος , Κομιτάτων κ. Ιωάννης Φιοράτος και Σάμης κ. Ζήσιμος Βαγγελάτος. 

Επίσης παραβρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Πολύδωρος Στελλάτος. Πριν την συζήτηση του θέματος είχαν αποχωρήσει οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Γεράσιμος Ραυτόπουλος, κ. Στυλιανός Σπαθής και κ. Νικόλαος Αθανασάτος. 

Στην συνέχεια η Πρόεδρος έδωσε τον λόγο στον Δήμαρχο κ. Γεράσιμο Μονιά Νέτη ο οποίος εισηγούμενος το ανωτέρω θέμα ανέφερε την εισήγηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ληξουρίου, που έχει σταλεί ηλεκτρονικά σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους για να λάβουν γνώση και να τοποθετηθούν, και που έχει αναλυτικά ως εξής: 

Ο Δήμος Ληξουρίου κατόπιν της υπ΄αρίθ.΄πρωτ. 83448 22/11/2019 απόφασης υπουργού εσωτερικών περί ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ «H τοπική ανάπτυξη και η προστασία περιβάλλοντος» ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Προμήθεια απορριμματοφόρων και λοιπών οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών» του εγκρίθηκε η χρηματοδότηση 150.000,00 ευρώ για την αγορά μηχανημάτων έργου. 

Το αντίστοιχο ποσό εγκρίθηκε και στον Δήμο Σάμης για την αγορά αντίστοιχου εξοπλισμού. Προκειμένου με την ανωτέρω χρηματοδότηση και τους απαιτούμενους πόρους να καλυφθούν οι ανάγκες των ανωτέρω Δήμων προέβησαν στην υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με την υπ΄ αρίθ. 76/20 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ληξουρίου και αντίστοιχα με την υπ΄αριθ 76/2020 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Σάμης όπου συνομολογήθηκε ότι οι δύο Κύριοι της Πράξης , στο πλαίσιο του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ «H τοπική ανάπτυξη και η προστασία περιβάλλοντος» 

ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Προμήθεια απορριμματοφόρων και λοιπών οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών» η προμήθεια θα εκτελεστεί σύμφωνα με την Μελέτη και τα Τεύχη Δημοπράτησης που θα συνταχθούν από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ληξουρίου και η οποία προβλέπει στην προμήθεια δύο καινούργιων σάρωθρων για τον καθαρισμό και αποκομιδή απορριμμάτων στους κοινόχρηστους χώρους και την δημοτική οδοποιία έκαστου Δήμου χωρητικότητας τουλάχιστον 2 κυβικών μέτρων. ΥΠΟΕΡΓΟ 1. «Προμήθεια σάρωθρου Δήμου ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ » 

Προϋπολογισμού 150.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24%. ΥΠΟΕΡΓΟ 2. «Προμήθεια σάρωθρου Δήμου ΣΑΜΗΣ » Προϋπολογισμού 150.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24%. ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΥΠ΄ΑΡΙΘ.39/2020 ΜΕΛΕΤΗΣ Αντικείμενο Η συγγραφή αυτή περιγράφει την προμήθεια δύο (2) αναρροφητικών σαρώθρων δρόμων με κάδο απορριμμάτων χωρητικότητας περίπου 2m3, για τις ανάγκες σάρωσης και καθαρισμού δρόμων, πλατειών, πεζοδρόμων και λοιπών χώρων του Δήμου Ληξουρίου και του Δήμου Σάμης . 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Γενικά Το κάθε σάρωθρο πρέπει να είναι αυτοκινούμενο, αναρροφητικού τύπου, αυτοφερόμενου πλαισίου (compact) και να έχει χωρητικότητα κάδου απορριμμάτων 1,8m3 τουλάχιστον. Αποκλείονται τα μηχανικά σάρωθρα (με αναβατόριο). Θα είναι καινούργια, σύγχρονης κατασκευής και τεχνολογίας, γνωστού και αναγνωρισμένου τύπου. - Θα παραδοθούν στο αμαξοστάσιο του Δήμου Ληξουρίου (1) και Σάμης (1) με πινακίδες Μ.Ε., τέλη κυκλοφορίας και άδεια κυκλοφορίας στο όνομα του έκαστου Δήμου εκτός από ασφάλιση (ο ανάδοχος είναι υπεύθυνος για όλες τις διαδικασίες έως και το στάδιο έκδοσης πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας, o κάθε Δήμος θα παρέχει τις κατάλληλες εξουσιοδοτήσεις και κάθε άλλο απαραίτητο έγγραφο που θα απαιτηθεί), έτοιμο για χρήση. 

Επίσης, με την έγκριση τύπου Μ.Ε. στην Ελλάδα. - Η ταχύτητα πορείας των σαρώθρων θα πρέπει να είναι όσον το δυνατό μεγαλύτερη, για γρήγορες μετακινήσεις σε όλες τις περιοχές των Δήμων και τουλάχιστον 60 km/hr (αποκλεισμός). H απαιτούμενη απόδοση επιφάνειας σάρωσης (μέγιστο πλάτος σάρωσης Χ μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας σάρωσης) ανά ώρα θα είναι τουλάχιστον 37.000,00μ2/ωρα. - Θα πρέπει να έχει επίσης την δυνατότητα εύκολης ανόδου και εργασίας πάνω σε πεζοδρόμια ή πλατείες, μέχρι και 15 cm ύψος τουλάχιστον. 

- To κάθε σάρωθρο θα διαθέτει πολύ καλή μόνωση κινητήρα αλλά και θαλάμου και η εκπομπή θορύβου να μην ξεπερνάει την μέγιστη επιτρεπόμενης που καθορίζεται από τις ισχύουσες διατάξεις. - Να έχουν οι εμπρόσθιοι τροχοί του οχήματος μεγάλη γωνία στροφής και το σάρωθρο την μικρότερη δυνατή ακτίνα στροφής. Κινητήρας Ο κινητήρας του έκαστου σαρώθρου θα είναι πετρελαιοκίνητος, τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος, ισχύος 80 KW και μέγιστης ροπής 400 Nm, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO 6 και σύμφωνα με την νομοθεσία κατά τον χρόνο παράδοσης. Ο κυβισμός του κινητήρα θα είναι 2.900 cm3. Μεγαλύτερη ισχύς, μέγιστη ροπή, ή μεγαλύτερος κυβισμός θα αξιολογηθούν θετικά. 

H προστασία του κινητήρα από το έξω περιβάλλον (ήλιο, βροχή, κ.λ.π.) να γίνεται με τον πλέον κατάλληλο τρόπο και παρέχοντας την εύκολη σε αυτό πρόσβαση. Ο κινητήρας να εξαερίζεται επαρκώς, αλλά και να προστατεύεται ταυτόχρονα από την εισαγωγή μικροαντικειμένων που μπορούν να φράξουν τις εξόδους των φίλτρων. Τα εσωτερικά λειτουργικά μέρη του κινητήρα να προστατεύονται από υπερθέρμανση, και σε περίπτωση όποιας θερμοκρασιακής δυσλειτουργίας να υπάρχουν όργανα ενδείξεων, τα οποία να βρίσκονται στον θάλαμο χειρισμού που να προειδοποιούν τον χειριστή. Επίσης το κάθε μηχάνημα να είναι χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και χαμηλών ρύπων. Ο κινητήρας έκαστου οχήματος θα πρέπει, κατά την εργασία του σαρώθρου, να λειτουργεί σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές. Θα αναφέρονται στην τεχνική προσφορά του προμηθευτή οι στροφές του κινητήρα κατά την εργασία του σαρώθρου. Το κάθε μηχάνημα να διαθέτει εύκολη και άνετη πρόσβαση στον κινητήρα και σε όλα τα κύρια εξαρτήματα, σε περιπτώσεις συντήρησης ή επισκευής. Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου θα είναι τουλάχιστον 60 lt, ώστε να έχει το μηχάνημα ικανοποιητική αυτονομία λειτουργίας. 

Μεγαλύτερη χωρητικότητα (για μεγαλύτερη αυτονομία) θα αξιολογηθεί θετικά. Πλαίσιο Το πλαίσιο του έκαστου μηχανήματος θα είναι καινούργιο, ενιαίου τύπου (compact), εξαιρετικά στιβαρό, άκαμπτο, ανθεκτικό σε διάβρωση (θα έχει υποστεί ειδική επεξεργασία), και πολύ καλά μελετημένο, ώστε να προστατεύει τα ευπαθή μέρη του μηχανήματος και τον χειριστή, να επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, και να επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη συντήρηση. 

Το υλικό κατασκευής έκαστου σαρώθρου θα πρέπει να του προσδίδει πολύ μεγάλη αντοχή σε καταπονήσεις κάμψης, στρέψης και εφελκυσμού καθώς και να παρέχει υψηλή αντισκωριακή προστασία. Δεν γίνονται δεκτά και αποκλείονται από την συνέχεια του διαγωνισμού, πλαίσια αρθρωτού τύπου (σπαστά) Καμπίνα χειρισμού Η καμπίνα οδήγησης να αποτελείται από κλειστό ευρύχωρο θάλαμο με πανοραμικούς ανεμοθώρακες για τον πλήρη έλεγχο όλων των λειτουργιών, κατασκευασμένοι από υλικό που να παρέχει υψηλή ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος Θα διαθέτει δύο θέσεις αναπαυτικές, από τις οποίες τουλάχιστον η θέση του οδηγού θα είναι ρυθμιζόμενη, τιμόνι με υδραυλική/ηλ/κη υποβοήθηση και ρυθμιζόμενο, δύο θύρες με κλειδαριές, πλευρικά παράθυρα συρόμενα και εντός αυτής να βρίσκονται όλα τα όργανα του κινητήρα και του συστήματος σάρωσης, όπως επίσης και τα όργανα παρακολούθησης των διαφόρων λειτουργιών, εργονομικά τοποθετημένα. 

Υποχρεωτικά να προσφερθεί επίσης στο βασικό εξοπλισμό έκαστου σαρώθρου, κλιματισμός (Air- Condition) της καμπίνας χειρισμού. Το πλαίσιο του θαλάμου θα είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής ποιότητας ή άλλο υλικό με παρόμοια χαρακτηριστικά. Το εσωτερικό του θαλάμου θα πρέπει να είναι απόλυτα στεγανοποιημένο από σκόνη και να εξασφαλίζει ικανοποιητική θερμική και ηχητική μόνωση. 

Ο πίνακας οργάνων και τα όργανα ελέγχου, θα βρίσκονται εργονομικά εγκατεστημένα γύρω από την θέση του οδηγού, για άμεση πρόσβαση και ασφάλεια κατά την λειτουργία του σαρώθρου. Πέρα από τις αναγκαίες για την κίνηση έκαστου σαρώθρου ενδείξεις θα υπάρχουν και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις λειτουργίας του υδραυλικού και ηλεκτρικού συστήματος του σαρώθρου (να υποβληθεί κατάλογος όλων των οργάνων που υπάρχουν στο θάλαμο του οχήματος). 

Θα υπάρχει κάμερα ελέγχου οπισθοπορείας και επόπτευσης του χώρου όπισθεν του οχήματος, με αντίστοιχη έγχρωμη οθόνη στην καμπίνα του χειριστή. Σύστημα αναρτήσεων Η ανάρτηση έκαστου μηχανήματος να είναι ικανή να δέχεται και να κάνει απόσβεση των κραδασμών ακόμη και όταν το όχημα βρίσκεται κάτω από πλήρες φορτίο. Η ανάρτηση θα επιτυγχάνει την καλύτερη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα της σάρωσης, ακόμη και όταν το σάρωθρο εργάζεται το μισό επάνω στο πεζοδρόμιο και το μισό στον δρόμο. 

Το σύστημα ανάρτησης θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι δεν θα προκληθεί καμία ζημιά στο σάρωθρο όταν αυτό υπερπηδάει εμπόδια όπως λακκούβες, σαμαράκια, πεζοδρόμια ύψους τουλάχιστον 15 cm. Σύστημα μετάδοσης κίνησης Η μετάδοση κίνησης του μηχανήματος θα είναι υδροστατική. Η κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς μέσω υδραυλικού κινητήρος. 

Το σύστημα κίνησης θα φέρει διατάξεις ασφαλείας για την προστασία του χειριστή και του οχήματος και θα δίνει την δυνατότητα στον χειριστή να ελέγχει με ακρίβεια την επιθυμητή ταχύτητα κίνησης ή σάρωσης ακόμη και κάτω από κλίσεις εδάφους. Σύστημα διεύθυνσης Έκαστο σάρωθρο κατά την εργασία του θα έχει και τους 4 τροχούς διευθυντήριους (τετραδιεύθυνση), για μεγαλύτερη ευελιξία σε στενούς ή περιορισμένους χώρους. Είναι επιθυμητό, είτε η δυνατότητα του σαρώθρου να έχει κατά την πορεία του διεύθυνση μόνο στους εμπρόσθιους τροχούς (σταθεροποίηση του οπίσθιου άξονα), για ασφαλέστερες μετακινήσεις, είτε η δυνατότητα του σαρώθρου για πλευρική μετακίνηση (στροφή και των 4 τροχών προς την ίδια κατεύθυνση), για καλύτερη δυνατότητα ειδικών ελιγμών και στάθμευσης. 

Η εξωτερική ακτίνα σάρωσης και στροφής θα είναι κατά μέγιστο μεταξύ τοίχων 3.800 mm. Μικρότερη ακτίνα θα αξιολογηθεί θετικά. Η εξωτερική ακτίνα σάρωσης και στροφής να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη και να αναφέρεται στην τεχνική προσφορά του προμηθευτή. Κάδος απορριμμάτων - δεξαμενή νερού Ο κάδος απορριμμάτων έκαστου σαρώθρου θα είναι κατασκευασμένος απαραίτητα από ανοξείδωτο χάλυβα, για μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια ζωής. Η χωρητικότητα του κάδου θα είναι τουλάχιστον 1,8m3 , ενώ η χωρητικότητα καθαρού νερού θα είναι τουλάχιστον 300 lt και η χωρητικότητα του συστήματος ανακύλωσης τουλάχιστον 200 lt (επί ποινή αποκλεισμού). 

Μεγαλύτερη χωρητικότητα νερού, για μεγαλύτερη αυτονομία σε νερό, ή μεγαλύτερη χωρητικότητα κάδου, θα αξιολογηθούν θετικά. Η δεξαμενή νερού θα είναι κατασκευασμένη οπωσδήποτε από ειδικό, ανοξείδωτο υλικό της μέγιστης δυνατής αντοχής. Η ανατροπή του κάδου να γίνεται υδραυλικά και θα ελέγχεται πλήρως από τον χειριστή. Είναι επιθυμητό, να υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται η ανατροπή του κάδου και με τον χειριστή εκτός της καμπίνας του οχήματος, ώστε αυτός να μπορεί να έχει καλύτερη οπτική επαφή με τον κάδο. 

Η εκφόρτωση του κάδου να γίνεται (με ποινή αποκλεισμού) από ύψος τουλάχιστον 140 cm στο πίσω μόνο μέρος του οχήματος, για εύκολη και άνετη εκκένωση σε κάδους απορριμμάτων, ανοικτά containers, απορριμματοφόρα, κ.λ.π. Δυνατότητα ανατροπής από μεγαλύτερα ύψη θα εκτιμηθεί θετικά. Να υπάρχει οπωσδήποτε η δυνατότητα χειροκίνητης καθόδου του κάδου, σε περίπτωση βλάβης της υδραυλικής ανατροπής. Σύστημα σάρωσης - αναρρόφησης Έκαστο σάρωθρο θα φέρει τουλάχιστον δύο (2) βούρτσες. Οι προσφερόμενες βούρτσες να έχουν διάμετρο τουλάχιστον 800 mm και να είναι κατασκευασμένες με ίνες από υλικό υψηλής αντοχής. 

Η ταχύτητα περιστροφής των βουρτσών να είναι πλήρως ρυθμιζόμενη από τον θάλαμο του χειριστή, όπως επίσης η πίεση τους στο οδόστρωμα (για περιπτώσεις “δύσκολων” απορριμμάτων) και η γωνία κλίσης τους (για καλύτερη σάρωση πλησίον κρασπέδων). Το κάθε σάρωθρο με τον συνδυασμό της αναρροφητικής τουρμπίνας, του αναρροφητικού στομίου και των δύο τουλάχιστον βουρτσών να παρέχει την δυνατότητα σάρωσης και στα πιο δύσκολα σημεία. 

Αποκλείονται από την συνέχεια του διαγωνισμού σάρωθρα με κεντρική κυλινδρική βούρτσα. Οι βούρτσες να οδηγούν τα απορρίμματα στο κεντρικό στόμιο αναρρόφησης. Τα απορρίμματα από εκεί που αναρροφούνται από την τουρμπίνα να οδηγούνται στον κάδο απορριμμάτων. Ταυτόχρονα με την σάρωση να γίνεται και ψεκασμός νερού στους βούρτσες και στο κεντρικό στόμιο για την αποφυγή δημιουργίας σκόνης στο περιβάλλον, μέσω αντλίας χαμηλής πίεσης νερού. 

Το σάρωθρο να είναι ικανό να σαρώνει και σε στενούς χώρους ή δρόμους. Το πλάτος της σάρωσης υποχρεωτικά θα πρέπει να είναι ρυθμιζόμενο από τον θάλαμο χειρισμού, με το μέγιστο τουλάχιστον 2.200 mm, με ποινή αποκλεισμού. Να αναφέρονται στοιχεία του κατασκευαστή για το ελάχιστο δυνατό και το μέγιστο δυνατό πλάτος σάρωσης. 

Επιθυμητή, η δυνατότητα κίνησης των βουρτσών και προς τα εμπρός (κατά τον διαμήκη άξονα του οχήματος) εκτός από την οριζόντια κίνηση τους, ώστε να υπάρχει καλύτερη οπτική πρόσβαση προς τα αναρροφούμενα απορρίμματα και κατά συνέπεια καλύτερος έλεγχος και αποτελεσματικότητα της σάρωσης. Το άνοιγμα του στομίου αναρρόφησης και η διάμετρος του κεντρικού σωλήνα αναρρόφησης να είναι ικανοποιητικών διαστάσεων, για την άνετη προσαγωγή και μεγάλων αντικειμένων. 

Το άνοιγμα του στομίου αναρρόφησης και η διάμετρος του κεντρικού σωλήνα αναρρόφησης, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 650 mm και 200 mm αντιστοίχως (με ποινή αποκλεισμού), για την άνετη αναρρόφηση και μεγάλων αντικειμένων. Μεγαλύτερο άνοιγμα ή μεγαλύτερη διάμετρος, θα αξιολογηθούν θετικά. Η καμπυλότητα του σωλήνα να είναι τέτοια, ώστε να μην γίνεται ανασταλτικός παράγοντας στην προσαγωγή των απορριμμάτων. Το υλικό που θα χρησιμοποιείται για την κατασκευή του σωλήνα να είναι ειδικό μίγμα κατάλληλου υλικού, το οποίο να παρουσιάζει μεγίστη αντοχή και μέγιστη αντίσταση στην διάβρωση. 

Να αναφερθεί το είδος του υλικού. Το στόμιο αναρρόφησης ("κλαπέτο") θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να ακολουθεί το περίγραμμα του οδοστρώματος και να αναρροφά έτσι μικρά ή ογκώδη απορρίμματα. Κατά την οπισθοπορεία του σαρώθρου, το στόμιο αναρρόφησης θα ανυψώνεται αυτόματα για λόγους ασφαλείας. Η μεγίστη αναρροφητικότητα της τουρμπίνας (m3 / hr) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 6.800 m3/hr. Μεγαλύτερη αναρροφητικότητα θα εκτιμηθεί θετικά. 

H τουρμπίνα κατά προτίμηση να οδηγείται από ανεξάρτητο υδραυλικό κινητήρα ικανό να φτάσει την τουρμπίνα στην αναφερόμενη μεγίστη απόδοση. Εσωτερικά του κάδου, να υπάρχει φίλτρο από ειδικό υλικό, όσο το δυνατόν μεγαλύτερης επιφανείας (για την καλύτερη κατακράτηση της σκόνης), το οποίο ταυτόχρονα να αποτελεί και προστατευτικό πλέγμα από τυχόν επικίνδυνα αντικείμενα. Ο διαγωνιζόμενος θα αναφέρει στοιχεία του κατασκευαστή σχετικά με την ταχύτητα στην οποία επιτυγχάνεται το καλύτερο αποτέλεσμα σάρωσης. Επίσης θα αναφέρεται η μέγιστη κλίση του οδοστρώματος στην οποία μπορεί να εργαστεί το κάθε μηχάνημα. Σύστημα πέδησης 

Το σύστημα πέδησης έκαστου οχήματος να λειτουργεί υδραυλικά υποβοηθούμενο, να είναι διπλό και ανεξάρτητο για τους εμπρόσθιους και τους οπίσθιους τροχούς. Εκτός από το βασικό σύστημα πέδησης, το όχημα να διαθέτει χειρόφρενο το οποίο να επενεργεί στους πίσω τροχούς και να είναι ικανό να ακινητοποιήσει το όχημα με πλήρες φορτίο σε δρόμους με κλίση μεγαλύτερη του 15 %. Τροχοί - Ελαστικά Κάθε σάρωθρο θα διαθέτοι τέσσερις (4) τροχούς και θα φέρουν όμοια πνευστά ελαστικά κατάλληλου είδους και διαστάσεων, τα οποία θα εξασφαλίζουν στο μηχάνημα εξαιρετική πρόσφυση και την μέγιστη δυνατή ευστάθεια. Βάρος - Διαστάσεις 

Οι διαστάσεις του έκαστου σαρώθρου θα είναι οι δυνατόν μικρότερες, ώστε να έχει το κάθε σάρωθρο όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευκινησία και ευελιξία. Μέγιστες δυνατές διαστάσεις (με ποινή αποκλεισμού): Μήκος (με τις βούρτσες) 5.000 mm. Πλάτος 1.320 mm. Υψος (χωρις φάρο) 2.250 mm. Μικρότερες διαστάσεις θα αξιολογηθούν θετικά. Οπωσδήποτε οι διαστάσεις του οχήματος τα κατ’ άξονα βάρη, τα κατασκευαστικά του στοιχεία να πληρούν τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ. 

Το μικτό βάρος του σαρώθρου να μην υπερβαίνει τα 6000 kg περίπου. Για το παραπάνω μικτό βάρος το ωφέλιμο φορτίο να είναι το μέγιστο δυνατό (θα αξιολογηθεί θετικά) και οπωσδήποτε όχι λιγότερο από 2.200 kg. Εγχειρίδια - Εργαλεία - Πρόσθετος εξοπλισμός - Εκπαίδευση Θα υπάρχει σύστημα φωτισμού πορείας και εργασίας, απόλυτα σύμφωνο κατά Κ.Ο.Κ. θα υπάρχει προειδοποιητικός φάρος στην οροφή του κάθε οχήματος, δείκτες αλλαγής κατεύθυνσης, φανοί για νυχτερινή εργασία κ.λ.π. και απαραίτητα ηχητικό σήμα (βομβητής) οπισθοπορείας.

 Έκαστο σάρωθρο θα φέρει, με ποινή αποκλεισμού, αντλία υψηλής πίεσης νερού τουλάχιστον 130 bar και πιστόλι χειρός εκτόξευσης νερού υψηλής πίεσης με σωλήνα μήκους τουλάχιστον 9 m, για πλύσιμο μετά τη χρήση ή πλύσιμο παρακείμενων επιφανειών. Τρίγωνο βραδυπορίας, στο οπίσθιο μέρος του οχήματος, πυροσβεστήρας, φαρμακείο, γρύλλος, μπουλονόκλειδο, τρίγωνο βλαβών. 

Για τα συνήθη εργαλεία συντήρησης, να υποβληθεί κατάλογος εργαλείων που συνοδεύουν το μηχάνημα. Θα συνοδεύεται από Εγχειρίδιο Χειρισμού και Συντήρησης στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα. Με την παράδοση του κάθε μηχανήματος, ο προμηθευτής θα πρέπει να παρέχει δωρεάν, πλήρη εκπαίδευση στους χειριστές και τους συντηρητές του Δήμου Ληξουρίου και Σάμης Αντίστοιχα (να υποβληθεί υποχρεωτικά πρόγραμμα εκπαίδευσης για κάθε Δήμο). Εγκρίσεις – Πιστοποιήσεις - Διακριτικά Θα παραδοθεί η αντίστοιχη έγκριση τύπου Μ.Ε. στην Ελλάδα μαζί με έκαστο σάρωθρο. Επίσης, θα παραδοθεί υποχρεωτικά με κάθε σάρωθρο, το αντίστοιχο πιστοποιητικό CE. Είναι υποχρεωτικό ο κατασκευαστής του σαρώθρου να είναι πιστοποιημένος κατά ISO 9001, ISO 14001 και OHSAS 18001 ή ισοδύναμα αυτών. Επίσης, ο προμηθευτής να είναι πιστοποιημένος κατά ISO 9001, ISO 14001 ή ισοδύναμα αυτών. Τα πιστοποιητικά αυτά, θα υποβληθούν (με ποινή αποκλεισμού) μαζί με την προσφορά. 

Εγγύηση καλής λειτουργίας Ο χρόνος εγγύησης καλής λειτουργίας, με ποινή αποκλεισμού, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από ένα (1) έτος από την παράδοση έκαστου σαρώθρου ετοίμου προς λειτουργία. Μεγαλύτερος χρόνος εγγύησης θα εκτιμηθεί θετικά. Ανταλλακτικά - Τεχνική υποστήριξη Ο προμηθευτής υποχρεούται όπως, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δέκα (10) ετών από την παράδοση του έκαστου σαρώθρου, να εφοδιάζει τον Δήμο Ληξουρίου και Σάμης αντίστοιχα με όλα ανεξαιρέτως τ’ ανταλλακτικά και να παρέχει τεχνική υποστήριξη. Θα πρέπει να κατατεθεί με την προσφορά σχετική υπεύθυνη δήλωση. Χρόνος παράδοσης 

Ο χρόνος παράδοσης έκαστου σαρώθρου, ετοίμου προς λειτουργία, στις εγκαταστάσεις του Αμαξοστασίου του Δήμου Ληξουρίου και Σάμης , είναι το ανώτερο εκατόν ογδόντα (180) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης. Συντομότερος χρόνος παράδοσης, θα αξιολογηθεί θετικά. Κατόπιν των ανωτέρω καλείστε Α) να εγκρίνεται την υπ΄ αριθ. 39/2020 μελέτης με τίτλο : "ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΔΥΟ ΣΑΡΩΘΡΑ ΔΗΜΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ-ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΗΣ) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 300.000,00 ΕΥΡΩ με ΦΠΑ ως προς τις τεχνικές προδιαγραφές Β) Ο καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης της ως άνω αναφερομένης Προμήθειας με την Διενέργεια Δημόσιου Διεθνούς Ανοικτού Ηλεκτρονικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού του άρθρου 27 του ν. 4412/16. 

Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη: - την εισήγηση του Δημάρχου, - τις ερωτήσεις των Δημοτικών Συμβούλων και μετά από διαλογική συζήτηση, όπως αναλυτικά περιγράφονται στα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ Α) Εγκρίνει την υπ. αριθ. 39/2020 μελέτης με τίτλο : "ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΔΥΟ ΣΑΡΩΘΡΑ ΔΗΜΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ-ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΗΣ) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 300.000,00 ΕΥΡΩ με ΦΠΑ ως προς τις τεχνικές προδιαγραφές και Β) Καθορίζει τον τρόπο εκτέλεσης της ως άνω αναφερομένης Προμήθειας με την Διενέργεια Δημόσιου Διεθνούς Ανοικτού Ηλεκτρονικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού του άρθρου 27 του ν. 4412/16. 

Αυτή η απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό 203/2020 Αφού συντάχθηκε το παρόν πρακτικό υπογράφεται ως κατωτέρω 

 Η Πρόεδρος 

Τα Μέλη 

Τ.ΥΠΟΓΡΑΦΗ 

Τ. ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ 

Ακριβές Αντίγραφο

 Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 ΑΡΙΣΤΕΑ ΑΜΙΤΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: