Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Διευκρινιστικές δηλώσεις από Ελευθερία Έντουαρντς


 Πέμπτη 26/11/2020

Προς όποιον μπορεί να αφορά

Μετά την επιστολή διαμαρτυρίας που απέστειλα στην ΔΑΕΦΚ ηλεκτρονικά και την

μετέπειτα δημοσίευσή της από το Kefalonia Status δέχομαι επιθέσεις που στοχεύουν στο ήθος, την

προσωπικότητά μου, και την επαγγελματική μου ταυτότητα. Είχα επιλέξει να μη δώσω συνέχεια

στο θέμα, γιατί δεν ήθελα να παρερμηνευθεί η αυθόρμητη έκφραση αγανάκτησης ως ανάγκη για

δημοσιότητα ή ως προσπάθεια αποκόμισης οποιουδήποτε οφέλους. Επειδή, όμως, δεν θέλω να

εκληφθεί η σιωπή μου ως αδυναμία, οπισθοχώρηση ή παραδοχή των όσων εσφαλμένως μου

προσάπτουν, αναγκάζομαι να προβώ σε μιαν επεξηγητική της αρχικής μου δήλωση. Θεώρησα ότι η

επιστολή μου, τουλάχιστον για τους ομιλούντες την ελληνική, υπήρξε αρκετά σαφώς διατυπωμένη

και ότι ήταν ξεκάθαρη η πρόθεσή της να στηλιτεύσει τα κακώς κείμενα και να βοηθήσει με αυτό

τον τρόπο ώστε να προχωρήσουν οι αποζημιώσεις προς τους πληγέντες. Θα ήθελα να διασαφηνίσω

τα εξής, χωρίς ωστόσο για κανένα λόγο να είμαι απολογητική προς όσους καταφέρονται ενταντίον

μου.

1) Στην επιστολή δεν αναφέρομαι σε τίποτα καινούργιο. Ό,τι είπα ήδη συζητιόταν για καιρό και

μάλιστα ο ίδιος ο βουλευτής Κεφαλληνίας και Ιθάκης κατόπιν δημόσια το επιβεβαίωσε.

2) Στα γραφόμενά μου γίνεται ξεκάθαρα αναφορά σε όσους μη δικαιούχους έλαβαν αποζημίωση,

δηλαδή σε εκείνους που δεν υπέστησαν καμία απολύτως ζημιά και δεν επλήγησαν με κανέναν

τρόπο από τον Ιανό. Ουδέποτε έκανα λόγο για όσους επλήγησαν μεν αλλά λιγότερο, με μικρότερες

δηλαδή ζημιές. Κι εκείνοι φυσικά δικαιούνται αποζημίωση. Αλλά, σαφώς, δεν μπορεί να αρνηθεί

κανείς ότι όποιος επλήγη βαρύτατα από τον Ιανό, είτε ως ιδιώτης είτε ως επαγγελματίας ,

δικαιούται έστω να αποτολμήσει να διεκδικήσει ένα μεγαλύτερο ποσό αποζημίωσης. Απλώς

θέλησα να κάνω αισθητή την αντίφαση του να λαμβάνει το ίδιο ποσό όποιος επλήγη πραγματικά με

εκείνον που απλώς εδήλωσε ότι επλήγη, και με την αίτησή του έφερε καθυστέρηση και κώλυμα στο

σύστημα για τη σωστή χορήγηση των αποζημιώσεων.

3) Στην επιστολή μου δεν γίνεται αναφορά αδιακρίτως σε όλους τους επιχειρηματίες, αλλά

στηλιτεύεται η ακριβώς παραπάνω μεμπτή συμπεριφορά, από όπου και αν προέρχεται, δηλαδή είτε

από ιδιώτες είτε από επαγγελματίες.

4) Ουδέποτε αναφέρθηκα στον κλάδο της εστίασης -μάλιστα η πρώτη φορά που το κάνω είναι στη

δήλωσή μου αυτή. Θα ήταν επίσης οξύμωρο να επιτεθώ σε έναν κλάδο του οποίου μέλος είναι

πρόσωπο του στενού οικογενειακού μου περιβάλλοντος. Είναι λυπηρή η στρέβλωση των

λεγομένων μου από το σωματείο ο “Αρκείσιος” και θεωρώ ότι , ακριβώς επειδή μέχρι τώρα έχω

συνεργαστεί αρμονικά με ορισμένα από τα μέλη του, θα έπρεπε να είχε υπάρξει μια προσπάθεια

ιδιωτικής επικοινωνίας μαζί μου, όπου θα μπορούσα να απαντήσω σε όσες απορίες τους είχαν

δημιουργηθεί. Δίνεται έτσι η εντύπωση ότι ορισμένα από τα μέλη “πληγώθηκαν” όχι από όσα

πραγματικά είχα γράψει, αλλά από όσα, για λόγους που μόνον εκείνοι γνωρίζουν, προέβαλαν στα

γραφόμενά μου.

Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε όλοι ανεξαιρέτως, επαγγελματίες, μισθωτοί,

άνεργοι, αν και μετά τις παραπάνω αποσαφηνιστικές μου δηλώσεις υπάρξει συνέχεια της

στοχοποίησής μου, θα εκληφθεί ως προστασία σε όσους παρανομούν και εμμονική ανθρωποφαγική

επίθεση σε βάρος μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους (γνωστούς ή άγνωστους) με υποστήριξαν και υποστηρίζουν

ηθικά, ακόμη και εκείνους που, για λόγους που κατανοώ απολύτως, δεν μπορούν να εκφράσουν τη

στήριξή τους δημόσια.

Τέλος, λέγοντας αυτά, θα ήθελα να επισημάνω ότι επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νόμιμου

δικαιώματός μου απέναντι σε τρολιές (από το ζωικό βασίλειο ή εκτός αυτού), εκβιασμούς (άμεσους

ή έμμεσους) και σκόπιμες στρεβλώσεις των όσων κατέθεσα και καταθέτω. Από προσωπική πείρα

γνωρίζω πως η λάσπη φεύγει δύσκολα, μα φεύγει...

Ελευθερία Έντουαρντς

Δεν υπάρχουν σχόλια: