Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Κυκλοφόρησε η πολιτική της διαθήκη της Έλλης Παππά



Αντιγραφή από τη χθεσινή << Αυγή >>.

"Όποιος ενδιαφερθεί να διαβάσει αυτό το κείμενο δεν πρέπει να πιστεύει πως θα βρει μιαν αυτοβιογραφία. Αναμφισβήτητα, όσα γράφω με αφορούν, αφορούν τη ζωή μου και τις εμπειρίες μου, αλλά περιορίζομαι αυστηρά (όσο μπορούσα και όσο μπόρεσα) σε μια κατηγορία εμπειριών: σε όσες αφορούσαν τη θέση μου στο ΚΚΕ και τις περιπέτειες της αμοιβαίας σχέσης μας". Μ' αυτά τα "λίγα λόγια" εισαγάγει η Έλλη Παππά στην αφήγηση που συνθέτει την πολιτική της διαθήκη, τα κείμενα με τις πολιτικές τοποθετήσεις της που κατέθεσε στα Ιστορικά Αρχεία του Μουσείου Μπενάκη προκειμένου να δημοσιευτούν μετά τον θάνατό της. Λίγο πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από την αποδημία της (27 Οκτωβρίου 2009) το Μουσείο Μπενάκη παραδίδει σήμερα τις "Μαρτυρίες μιας Διαδρομής", έκδοση που αναμένετο με ενδιαφέρον, τόσο για όσα μαρτυρεί η Παππά για τις εσωτερικές διαδικασίες στους κόλπους του Κομμουνιστικού Κόμματος από την προεμφυλιακή περίοδο ως και τις αρχές της δεκαετίας του '90 οπότε αποχωρεί από το ΚΚΕ, όσο και, κυρίως, για τον Νίκο Πλουμπίδη, ίσως την πιο συκοφαντημένη προσωπικότητα από τον Νίκο Ζαχαριάδη και την ηγεσία του κομμουνιστικό κόμματος στη μετεμφυλιακή περίοδο.

Η έκδοση περιλαμβάνει προλογικό σημείωμα με τίτλο "Λίγα λόγια", αυτοβιογραφικό κείμενο, άρθρα της στις εφημερίδες "Αυγή" και "Νέα" με τίτλο "Παράρτημα", κείμενο με τίτλο "Γράμματα στο γιο μου" και ιδιόχειρο γράμμα του Νίκου Πλουμπίδη με ημερομηνία 4.V.52, τα οποία συγκροτούσαν το σώμα του κειμένου που παρέδωσε στο Μουσείο το 1995. Προηγουμένως, το 1993, η Έλλη Παππά είχε δώσει στο Μουσείο Μπενάκη το 52σέλιδο κείμενο της με τίτλο "Υπόθεση Πλουμπίδη", το οποίο συγκροτεί το δεύτερο μέρος της έκδοσης και από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της καθώς η Έλλη Παππά, όπως σε όλη της τη ζωή, υπερασπίζεται την αθωότητα του "Μπάρμπα", όπως ήταν το ψευδώνυμό του στα χρόνια της παρανομίας, απέναντι σε όλες τις συκοφαντίες της τότε ηγεσίας του ΚΚΕ.

Στα κείμενά της, βέβαια, κυριαρχεί η σχέση της με τον Νίκο Μπελογιάννη ωστόσο σκιαγραφεί τον Νίκο Πλουμπίδη μέσα από την παρουσίαση της δράσης του, του οράματός του, της κομματικής πειθαρχίας που τον χαρακτήριζε και των επαφών του με άλλα πολιτικά πρόσωπα εντός και εκτός αριστεράς. Παράλληλα σκιαγραφεί το εσωτερικό τοπίο, τις διαφορετικές προσεγγίσεις και τις αντιθέσεις για τις τύχες του ελληνικού αριστερού κινήματος. Πρόσωπα, συνέδρια, αποφάσεις, ολομέλειες, θέσεις και αντιπαραθέσεις δίνονται με τρόπο προσωπικό και συχνά δραματικό στα κείμενά της ανασυνθέτοντας ψηφίδες εκείνης της ταραγμένης εποχής.

Εξ' ίσου σημαίνουσα η επιστολή που ο Νίκος Πλουμπίδης της στέλνει το '52 στις φυλακές λίγο μετά την εκτέλεση του Νίκου Μπελογιάννη, αποτυπώνει με τη σειρά της το κλίμα και τις αντιδράσεις της περιόδου. "Αγαπητή μου", της γράφει "Σήμερα έβρισα δικούς μας που δεν βλέπουν ότι το κουτσομπολιό που γίνεται σε βάρος σου είναι έργο της Ασφάλειας. Δεν τολμούν να σε κατηγορήσουν για τη στάση σου, σε κατηγορούν σαν "γυναικούλα", "για τιμή", ότι έβαλες μαύρα, δεν τρως κ.λπ. κ.λπ. Όλα αυτά είναι έργο της ασφάλειας, όμως και συ τους έδωσες λαβή. ΕΣΥ, κορίτσι μου, δικαιολογημένα πόνεσες διπλά για την απώλεια αγαπημένου άντρα και ΔΙΑΛΕΧΤΟΥ συντρόφου, όμως συ δεν είσαι η γυναίκα οποιουδήποτε άντρα ούτε και απλή συντρόφισσα. Είσαι η γυναίκα του ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ, που δεν ήταν μόνο άντρας σου, ήταν ηγέτης του ΚΚΕ, ήταν εξαίρετος ΤΑΓΟΣ των εργαζομένων της Ελλάδας, ήταν το καμάρι της προοδευτικής ανθρωπότητας". Το πιο σημαντικό όμως είναι πιο κάτω, όπου, ο Πλουμπίδης αναφέρεται στην προσωπική του περίπτωση, στα ερωτηματικά που του προκαλεί η στάση του κόμματος. "Πολλά, πάρα πολλά ερωτήματα μπίανουν από πολύ καιρό σχετικά με μένα" της γράφει. "Το Κόμμα να μην ενδιαφερθή για μένα επί τόσον καιρό σημαίνει ότι κάτι σοβαρό έχει εναντίον μου. Τι; .... Νομίζω ότι κάποιος εχθρός του Κόμματος βρίσκεται σε κάποιο κρίκο και χύνει το δηλητήριό του ανάμεσα στα στελέχη του Κόμματος. Εγώ ήμουν στην Ελλάδα. Δεν τολμά ο εχθρός να με πη χαφιέ ή, αν το λέη, δεν το πιστεύουν οι σύντροφοι του Π.Γ. που με ξαίρουν. Πάντως όμως δίνει στο Π.Γ. πληροφορίες που αναγκάζουν το Π.Γ. να είναι κουμπωμένο μαζύ μου, αφού δεν μπορεί να ξεκαθαρίσει την υπόθεση".

Η μαρτυρία της Έλλης Παππά παραδίδεται ως πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των ιστορικών προκειμένου να ενισχύσει το σύνολο των καταθέσεων για την εμφυλιακή και μετεμφυλιακή Ελλάδα, για τη ζωή στις φυλακές, για τις διώξεις και τις δίκες των Ελλήνων κομμουνιστών αλλά και μια κατάθεση από την πλευρά της ίδιας της αριστεράς. Όπως σημειώνεται στο δελτίο τύπου του Μουσείου Μπενάκη "πέρα από την αντίδραση που θα προκαλέσει ο λόγος της στο εσωτερικό της σημερινής αριστεράς και πέρα από την όποια "χρήση" θα γίνει στα λόγια της, προκειμένου να "αποδειχτεί" άλλη μια φορά η αρνητική στάση του ΚΚΕ στους ανθρώπους του, η δημοσίευση της μαρτυρίας της προσβλέπει στην ανάγνωση και από νεανικότερο κοινό προκειμένου να κατανοηθεί η πίστη και το πάθος, η προσμονή και τα εμπόδια που χαρακτήρισαν τους κοινωνικούς αγώνες στην Ελλάδα των περασμένων δεκαετιών".

Την εισαγωγή και την επιμέλεια υπογράφει ο Τάσος Σακελλαρόπουλος.

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΣΑΜΗ !!!!!!!!!



10.09.10

Τα ΕΥΡΗΜΑΤΑ της βόρειας ΙΘΑΚΗΣ, ο βασιλιάς ΑΓΚΑΙΟΣ,

η αδελφή του Οδυσσέα ΚΤΙΜΕΝΗ, και η ΟΜΗΡΙΚΗ ΣΑΜΗ

Το άρθρο αυτό το έγραψα, όχι τόσο γι' αυτούς που χαίρονται για τις ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΟ ΘΙΑΚΙ, αλλά για εκείνους που ακόμα απορούν για το ΑΝ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΙΧΕ ΕΔΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΝΗΣΙ! Οι περισσότερες από τις θεωρίες που έχουν ως ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ τη Λευκάδα ή την ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε ένα πράγμα συμφωνούν: ΟΤΙ το μικρό απόκρημνο νησί, που όντως μαζί με Κεφαλονιά και Ζάκυνθο ανήκαν στον ΟΔΥΣΣΕΑ και στους ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ ήταν η ΟΜΗΡΙΚΗ ΣΑΜΗ ή ΑΠΟΚΡΗΜΝΗ (παιπαλόεσσα), ονομαζόταν ΣΑΜΗ, διότι ΣΑΜΑ στα φοινικικά σημαίνει ψηλό κι απότομο, σήμερα ΘΙΑΚΙ. Η ΟΜΗΡΙΚΗ αυτή ΣΑΜΗ είχε μεγάλη δύναμη διότι από τους 108 μνηστήρες είχε τους 24 στο παλάτι της Πηνελόπης, ενώ στη ΣΑΜΗ είχε παντρευτεί και η ΑΔΕΛΦΗ του Οδυσσέα η ΚΤΙΜΕΝΗ.

Αργότερα, όταν επέδραμαν οι Κορίνθιοι Δωριείς (βλέπε κορινθιακά κεραμικά μουσείου Ιθάκης), ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΓΚΑΙΟΣ (γιος της Κτιμένης;), μετά από σθεναρή αντίσταση την παρέδωσε κατόπιν συμφωνίας (δεν βρέθηκαν ίχνη φωτιάς στις καταστροφές) και κίνησε για το ΑΙΓΑΙΟ όπου κατέλαβε τη ΣΑΜΟ (πρώην ΦΥΛΛΑΣ) και αφού άφησε πρώτα τυχόν ανήμπορους και πολιτικούς αντιπάλους απέναντι απ' το Θιάκι στην Κεφαλονιά, όπου και ίδρυσαν τη ΣΑΜΗ, όπως λέγεται μέχρι σήμερα.

Κάθε εύρημα συνεπώς που αποκαλύπτεται στο ΘΙΑΚΙ μας ενδιαφέρει, γιατί ήταν σίγουρα της ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.

Πόσο μάλλον αν είναι και βασιλικό π.χ. του ΑΓΚΑΙΟΥ.

Θα μας ενδιέφερε επιπροσθέτως να μάθουμε αν βρέθηκαν ίχνη φωτιάς.

...Ίχνη που όπως προαναφέρει δεν ευρέθησαν στο άλλο, πάνω από τον ΠΙΣΑΕΤΟ (θέση “Αλαλκομενές”).

Ούτως ή άλλως ΣΥΓΧΑΙΡΩ τους ερευνητές για την αποκάλυψη, και τους ιδιοκτήτες των οικοπέδων που δεν συγκάλυψαν και δεν μπάζωσαν την ανακάλυψη.

Όμως, γιατί επιμένουμε ότι δεν ανήκουν τα ευρήματα στον πυρήνα της Αυτοκρατορίας του Οδυσσέα και στην ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ;

-Διότι απλά, ΕΠΕΙΔΗ ο όρος Ιθάκης “ετέθη υπό του ΟΜΗΡΟΥ”, πρέπει να τη δεχτούμε όπως την περιγράφει και όχι όπως θα θέλαμε.

Όσον αφορά τα τρία λιμάνια (που ήταν τέσσερα), αυτά πρέπει να μην είχαν σχέση όλα μεταξύ τους και δεν φαίνονται από το ίδιο σημείο.

Π.χ. Το λιμάνι του Φόρκυνα από το παλάτι απείχε τουλάχιστον 5 ώρες. Το λιμανάκι του Ρείθρου ήταν σε κρυφό σημείο (νόσφι πόληος) και όποιος άραζε εκεί ήταν ΑΘΕΑΤΟΣ από την πόλη και το παλάτι.

Τέλος ο ΗΜΕΤΕΡΟΣ ΛΙΜΗΝ (της πόλης) πρέπει να ήταν στο εσωτερικό (στο μυχό) του ΠΟΛΥΒΕΝΘΟΥΣΛΙΜΕΝΟΣ.

Τώρα γιατί επιμένουμε ΑΚΟΜΑ ότι άλλη είναι η σημερινή και άλλη η ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ;

-Διότι ο ΤΑΦΟΣ του ΟΔΥΣΣΕΑ έχει ήδη αποκαλυφθεί και ευρίσκεται στα ΤΖΑΝΑΤΑ ΠΡΟΝΝΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ (βλέπε ΣΦΡΑΓΙΔΟΛΙΘΟΣ και αντίστοιχο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ στο βιβλίο ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ).

-Διότι όπως λέει ο Οδυσσέας στον βασιλιά της Κέρκυρας Αλκίνοο (ραψωδία ι'): Η Ιθάκη είναι δυτικά (προς ΖΟΦΟΝ) του συμπλέγματος των νησιών, είναι χαμηλή και πέρα-πέρα (ΧΘΑΜΑΛΗ ΠΑΝΥΠΕΡΤΑΤΗ) και είναι σε θέση προς το ΔΕΙΛΙΝΟ, έχει καλά δειλινά-ΚΑΛΟΔΕΙΛΙΝΑΤΗ (ΕΥΔΕΙΕΛΟΣ).

-Διότι όπως λέει η θεά Αθηνά στον ίδιο τον Οδυσσέα (ραψωδία ν'): Η Ιθάκη έχει ρυάκια που τρέχουν ολόχρονα (ΕΠΗΕΤΑΝΟΝ).

-Διότι από το παλάτι σε ελάχιστα λεπτά τρέχοντας είσαι στο λιμάνι (ραψωδία β').

-Διότι όπως λέει ο Τηλέμαχος μες στην ομήγυρη των μνηστήρων (ραψωδία φ'): Οι άρχοντες που διεκδικούν την Πηνελόπη ανήκουν σε νησιά που βρίσκονται ανάμεσα στην Τραχειά Ιθάκη και στην Ήλιδα την αλογοτρόφο (ιπποβότοιο).

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ένα πράγμα: Ότι η ΟΜΗΡΙΚΗ (αυτή που περιγράφει ο ΟΜΗΡΟΣ) ΙΘΑΚΗ είναι στα δυτικά της Κεφαλονιάς και λέγεται ΠΑΛΙΚΗ.

Η ΠΑΛΙΚΗ επίσης έχει μιαν έκπληξη: Περιλαμβάνει ακόμα και σήμερα το τοπίο από το οποίο έλαβε το όνομα η Ιθάκη. Έχει στην περιοχή ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΕΣ. Διότι βέβαια το Ομηρικό κείμενο μας δίδαξε ότι ΕΥΘΥΣ=ΙΘΥΣ, απ' όπου προέρχεται και η λέξη Ιθάκη.

...ΠΑΛΙΚΗ απ' όπου μπορεί και να προέρχεται το επίθετο υποστήριξης της Αθηνάς προς τον Οδυσσέα (ΠΑΛ-ΛΑΣ), που άνετα μπορεί να μεταφραστεί σε ένα σύγχρονο τοπίο “μαγεμένο” την ΚΟΥΝΟ-ΠΕΤΡΑ, το οποίο τα προϊστορικά χρόνια ίσως ήταν και η αιτία δημιουργίας μιας θεάς.

Στην Παλική επίσης μπορεί να πάει κανείς ΠΕΖΟΣ προερχόμενος από μεγάλη ενότητα (βλ. Κυρίως Κεφαλονιά).

...Γιατί περιλαμβάνει ο Όμηρος και αυτό το εξοργιστικό: Τέσσερις (4) φορές στην Οδύσσεια δίνεται η δυνατότητα σε κάποιον να μεταβεί πεζός στην Ιθάκη. Στο Θιάκι πως θα πάει πεζός;

Εμείς, της θεωρίας του Νίκου Λιβαδά Τουμασάτου με τίτλο “ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ, Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΙΘΑΚΗΣ, ΟΜΗΡΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ”, ούτε μια στιγμή δεν κλονιστήκαμε στο άκουσμα της αποκάλυψης μεγάλου ευρήματος στο ΘΙΑΚΙ. Διότι και αυτό, πιθανόν να βρέθηκε στην τοποθεσία ΣΑΜΙΚΟ της νήσου Ιθάκης. Για εμάς είναι το Θιάκι, η ΟΜΗΡΙΚΗ ΣΑΜΗ, που ήταν εξάρτημα της αυτοκρατορίας του ΟΔΥΣΣΕΑ.

Θέλαμε μάλιστα να ΣΥΓΧΑΡΟΥΜΕ τους ερευνητές, αλλά και να καλέσουμε συνάμα στην ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ να ασχοληθούν και με τον κύριο κορμό της Αυτοκρατορίας του Οδυσσέα, την ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Κι κάτι τελευταίο. Γιατί δεν υποχωρούμε στο ποια είναι η ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ;

-Διότι γνωρίζουμε ότι το μικρό απόκρημνο νησί στο πλάι της Κεφαλονιάς μέχρι το 1504 ονομαζόταν VAL DE COMPARE και Μικρή Κεφαλονιά (Cephalonia picciola), και αφού περιήλθε τότε περίπου από τους Τούρκους στη Βενετία ονομάστηκε (αυθαίρετα;) TEACCHI (=Θέαση;! -είχε πράγματι ωραία θέα!) που έγινε Θιάκι στην τοπική ντοπιολαλιά, και γύρω στα 1800 (βλ. Λόρδος Βύρων) Ιθάκη (ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, Αντ. Μηλιαράκης, 1890).

Ό,τι και να βρεθεί στο ΘΙΑΚΙ λοιπόν έχει για μας μεγάλη αξία.

Ανήκει στο βασιλιά ΑΓΚΑΙΟ, που ίδρυσε τη ΣΑΜΟ, και που πριν σ' αυτό το ίδιο το νησί, την τότε ΣΑΜΗ, που σήμερα ονομάζουμε Ιθάκη, βασίλευε η αδελφή του Οδυσσέα η ΚΤΙΜΕΝΗ.

Συγχαρητήρια λοιπόν.

ΝΙΚΟΣ Φ. ΚΑΜΠΑΝΗΣ (ΜΕΝΤΩΡ)

Γεωλόγος Α.Π.Θ.-

Ομηριστής

Εφημερίδα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ,11/09/2010

Σαν σήμερα, πριν 5 χρόνια, έφυγε ο αγωνιστής Κώστας Κάππος...


Ήταν ένας Απόστολος της αγάπης, της ανθρωπιάς, της δικαιοσύνης και της ειρήνης. Ένας αληθινός κομμουνιστής
Ένας αληθινός Άνθρωπος
1937 Μάρτιος. Στο Άνω Μπέλεσι (σημερινό Κεφαλόβρυσο), ένα ορεινό χωρίο της Αργολίδας, γεννήθηκαν μαζί δυο αγόρια ολόϊδια. Ο Αντώνης και ο Κώστας. Από τριών - τεσσάρων ετών μπήκαν στα βάσανα: φύλαγαν τα 30 - 40 πρόβατα της οικογένειας. Μόνα τους κάτω απ' τον έναστρο ουρανό με τον ηθικό κόσμο μέσα τους. Έχετε δει τη διαφήμιση στην τηλεόραση με το παιδί που λέει επιτακτικά στη μαμά του "θέλω μια ιδιαίτερη γεύση";
Η ιδιαίτερη γεύση που γνώρισαν αυτά τα παιδιά ήταν η φτώχεια, ο πόλεμος και η τρομοκρατία. Γεννήθηκαν στη δικτατορία του Μεταξά, σε αριστερή οικογένεια.
Ο Νίκος Καζαντζάκης, ανταποκριτής τότε της "Καθημερινής" στην Ισπανία, όπου μαίνεται ο εμφύλιος πόλεμος, δίνει την εξής εικόνα του κόσμου:
"Μάχουνται για ιδέες που πηδούν τα εθνικά σύνορα και...
οργανώνουν και τις πέντε ηπείρους σε δυο στρατόπεδα. Δεν πολεμούν μεταξύ τους σε επαρχιακό στίβο ο Φράνκο και ο Λάργκο Καβαλιέρο. Παλεύουν απάνω σε όλη τη γη, σε όλες τις θάλασσες και σε όλον τον αγέρα, οι δυο μεγάλοι παράγοντες της σύγχρονης ιστορικής στιγμής: ο Φασισμός και ο Κομμουνισμός."
Σε λίγο ο πόλεμος γενικεύεται. Στο μυαλό των δυο παιδιών μένει χαραγμένη η εξής σκηνή: Οι γυναίκες τρέχουν κλαίγοντας πίσω απ’ τους άντρες που φεύγουν για τα ελληνοαλβανικά σύνορα, να πολεμήσουν τους Ιταλούς φασίστες.
Ο «αίρων τας αμαρτίας του κόσμου»
Ένας θείος των παιδιών καλεί το ένα από τα δίδυμα, τον Κώστα, να μείνει μαζί του, για να μπορέσει να πηγαίνει σχολείο. Δεν υπάρχουν λεφτά και για τα δυο. Είναι δάσκαλος και αριστερός. Σε λίγο απολύεται λόγω φρονημάτων.
Σε ηλικία 9 ετών, το παιδί που μαθαίνει γράμματα, έχει μια εμπειρία που θα του κατευθύνει τη ζωή. Μια δεξιά συμμορία έχει ρίξει έναν αριστερό (ΕΑΜίτη) στο έδαφος και τον χτυπάει με μανία. Εκείνος τους εκλιπαρεί να σταματήσουν. Να μην το σκοτώσουν.
Αυτή η σκηνή, ο πεσμένος αριστερός που παρακαλάει, που ζητάει έλεος, είναι κάτι που δεν μπορεί να χωρέσει το μυαλό του παιδιού. Αυτόματα σχηματίζεται στη συνείδησή του, ο σκοπός. Και ο ρόλος που θα παίξει στη ζωή του. Θα είναι ο αριστερός που δεν παρακαλάει. Που δε σκύβει το κεφάλι.
Το κατάφερε. Το κράτησε. Και το πήγε μέχρι τέρμα. Κι ήταν αυτός ο άνθρωπος ένα ζωντανό θαύμα. Ο «αίρων τας αμαρτίας του κόσμου». Στην κηδεία του, ήταν τόσο γαλήνιος και περήφανος μέσα στο φέρετρο, που νόμιζες ότι ήταν όρθιος.
Κατάφερε να σπουδάσει (Ανωτάτη Βιομηχανική) και να γίνει λογιστής. Έμαθε το καθημερινό δράμα του εργάτη, από μέσα από τις επιχειρήσεις. Και αφιέρωσε τη ζωή του σ’ αυτόν. Αναζητώντας συνεχώς τη γνώση. Συνεχίζοντας τη δράση.
Ήταν ο άνθρωπος από πολύτιμο μέταλλο. Είχε κάνει τον υπέρτατο ηθικό άθλο (που ελάχιστοι ήξεραν): Είχε συγχωρήσει τους βασανιστές του. Ήταν Χριστιανοί οι βασανιστές του. Του χτυπούσαν το πρόσωπο μέχρι που φεύγανε κομμάτια. Οι γιατροί αργότερα έπρεπε να αφαιρέσουν με σπάτουλα τους σάπιους ιστούς και να πάρουν υγιείς ιστούς από τα πόδια του για να κάνουν πλαστικές επεμβάσεις. Να καλύψουν τα κενά. Οι ουλές ήταν οι σφραγίδες της χριστιανικής αγάπης στο σώμα του. Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών. Ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος, εκείνες τις μέρες μελετούσε...
Μόνο αγάπη είχε αυτός ο άνθρωπος μέσα του. Αγάπη για τον πλησίον. Αγάπη για όλο το λαό. Αγάπη για την πατρίδα του. Αγάπη και για τους ταξικούς του εχθρούς. Αγάπη και για τους βασανιστές του. Δεν είναι λόγια. Είναι αυτό που πραγματικά ήταν και το απέδειξε με τη ζωή του. Όποιος τη μελετήσει, όπως μελετούσαν μερικοί – μερικοί τότε επί χούντας και κυπριακής τραγωδίας, θα το δει.
Ήταν κομμουνιστής. Ήταν άθεος. Ήθελε την κατάργηση της Θρησκείας. Δεν ήθελε τη διαιώνιση της παραγωγής οπίου. Δεν πίστευε στη χρησιμότητα κοινωνικών παυσίπονων και ηρεμιστικών. Ένα φάρμακο που 2000 χρόνια αποδεικνύεται άχρηστο, δεν το θεωρούσε φάρμακο. Ήθελε θεραπεία των κοινωνικών ασθενειών. Κι είχε βαθιά θρησκευτική πίστη στη νομοτέλεια του σοσιαλισμού. Βαθιά πίστη στο λαό και στη σοφία του. Όταν του λέγανε να κοιτάξει λίγο γύρω του, να δει το χάλι του κόσμου, την αμορφωσιά, την ψευδή συνείδηση, την υποταγή, τον γουρουνισμό της κατανάλωσης, το κυνήγι του χρήματος, δεν ήθελε ν’ ακούσει κουβέντα. «Ήξερε» ότι ο λαός δεν είναι όπως τον παρουσιάζουν. Ήξερε φαίνεται τη βασική απάτη των μετρήσεων. Διαισθανόταν, έβλεπε, αυτό που δε βλέπουμε εμείς...
Ο μοναδικός στον κόσμο
Περιφρονούσε το χρήμα. Έστελνε τη μισή του βουλευτική σύνταξη στον Φιντέλ, σαν συμβολική βοήθεια στην κουβανική επανάσταση. Ήταν ο μόνος κομμουνιστής ίσως στον κόσμο, που αισθάνθηκε την ανάγκη να λογοδοτήσει. Σαν γνήσιος λογιστής έκανε τον ισολογισμό του. Έπεσε με τα μούτρα στη μελέτη και στην έρευνα για να βρει της αιτίες της ανατροπής και της διάλυσης. Τη στιγμή που οι άλλοι την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια για να γλύψουν τους παντοδύναμους πια καπιταλιστές και τα κόμματά τους, εκείνος με την καρδιά κομματιασμένη, ζήτησε συγνώμη για τα λάθη του. Για αυτά που δεν είχε καταλάβει. Γι αυτά που είχε καταλάβει λάθος. Είχε επίγνωση και αίσθηση της ευθύνης του αξιωματικού για την τύχη των στρατιωτών του, των συντρόφων του. Είχε αίσθημα ευθύνης του πολιτικού απέναντι στους ψηφοφόρους του. Ανέλαβε τις ευθύνες του. Γραπτώς και με υπογραφή. Έγραψε βιβλίο, («Κριτική του Σοβιετικού Μηχανισμού»), το μοναδικό στο είδος του, για το τι έγινε, τι πήγε στραβά. Και τι πρέπει να γίνει. Αυτό ενόχλησε φυσικά εκείνους που δεν την κοπάνισαν μεν από τις πολιτικές τους θέσεις, αλλά συνεχίζουν την πορεία τους σαν να μην συνέβη τίποτα. Και δεν του φέρθηκαν σωστά. Του στέρησαν τη δυνατότητα να εκφράζεται. Τον πίκραναν. Αλλά το άντεξε κι αυτό.
Το παιδί που έβοσκε πρόβατα στα περήφανα βουνά της Αργολίδας (στα βουνά της χώρας μας χρωστάμε όση ελευθερία έχουμε - αν η χώρα μας ήταν ταψί σαν το Βέλγιο, θα είχαμε ακόμα Τούρκους εδώ) ανέκρινε τους δικτάτορες – φασίστες - βασανιστές του, επί δυόμισι χρόνια στη Βουλή, για το έγκλημά τους εναντίον της Κύπρου. Σαν πολιτικός που σώζει την τιμή της πολιτικής. Χωρίς χαιρεκακία. Και ενώ ο φάκελος της Κύπρου παραμένει θαμμένος σ’ ένα υπόγειο της Βουλής, εκείνος αποκάλυψε το ρόλο τους σε ένα βιβλίο, («Έγκλημά εναντίον της Κύπρου»), που τα ΜΜΕ αγνόησαν επιδεικτικά και είναι σήμερα θανάσιμα επίκαιρο. Εκείνοι που μελετούσαν όταν η Κύπρος σφαζόταν, ας το μελετήσουν.
Ήταν ένας Απόστολος της αγάπης, της ανθρωπιάς, της δικαιοσύνης και της ειρήνης. Ένας αληθινός κομμουνιστής. Ένας αληθινός Άνθρωπος: Κώστας Κάππος. 1937-2005.
Σπύρος Κομίνης

Αναλύθηκαν τα «γιατροσόφια» των αρχαίων Ελλήνων

Σε ναυάγιο 2.000 ετών βρέθηκαν αρχαία χάπια

Αμερικανοί αρχαιοβοτανολόγοι μπόρεσαν για πρώτη φορά να μελετήσουν και να αναλύσουν το περιεχόμενο χαπιών που έφτιαχναν οι γιατροί στην αρχαία Ελλάδα και τα οποία είχαν ανακαλυφθεί προ 20ετίας, σε ναυάγιο ελληνικού πλοίου στα ανοιχτά της Τοσκάνης.

Σύμφωνα με τις αναλύσεις DNA κάθε χάπι ήταν ένα μείγμα από τουλάχιστον δέκα διαφορετικά εκχυλίσματα φυτών, όπως ο ιβίσκος και το σέλινο. «Για πρώτη φορά έχουμε, πια, φυσικά στοιχεία όσων περιέχονται στα γραπτά των αρχαίων Ελλήνων γιατρών Διοσκουρίδη και Γαληνού», δήλωσε ο Αλέν Τουγουέιντ του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Σμιθσόνιαν στην Ουάσιγκτον, σύμφωνα με το New Scientist.

Η ανάλυση του DNA έγινε από τον Ρόμπερτ Φλάισερ του Εθνικού Ζωολογικού πάρκου του Σμιθσόνιαν, ο οποίος συνέκρινε τις γενετικές αλληλουχίες που βρήκε σε δύο χάπια, με τη γενετική βάση φυτών GenBank που έχουν τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας των ΗΠΑ. Με τον τρόπο αυτό, μπόρεσε να εντοπίσει μέσα στα χάπια ίχνη από καρότο, ραπανάκι, σέλινο, άγριο κρεμμύδι, βαλανίδια, λάχανο, ήμερο τριφύλλι (αλφάλφα), αχίλλεια κ.α. Ακόμα εντόπισε ιβίσκο, που πιθανώς είχε εισαχθεί από την Ανατολική Ασία, την Ινδία ή την Αιθιοπία.

Σύμφωνα με τον Φλάισερ, τα περισσότερα από τα παραπάνω φυτά χρησιμοποιούνταν από τους αρχαίους για να θεραπεύουν τους αρρώστους. Η αχίλλεια π.χ. σταματούσε την αιμορραγία κάποιου τραύματος. Ο Πεδάνιος Διοσκουρίδης, ιατρός και βοτανολόγος (πρόδρομος των φαρμακοποιών), κατά τον 1ο αιώνα μ.Χ., περιέγραφε στα κείμενά του το καρότο ως πανάκεια για πολλά προβλήματα υγείας, θεωρώντας, για παράδειγμα, ότι αν κανείς το έχει φάει προκαταβολικά, δεν τον βλάπτουν τα ερπετά, ενώ παράλληλα βοηθά στη σύλληψη παιδιού.
Newsbeast.gr

Μόλις 4 μήνες πριν γίνει πρωθυπουργός, ο Γ. Παπανδρέου ξιφουλκούσε εναντίον του ΔΝΤ!



Ιδού τι έλεγε -με τα ιδιότυπα ελληνικά του- στις 9/6/2009 στον διαδικτυακό τόπο «TVXS»

(Από τη στήλη του Νίκου Μπογιόπουλου, στον «Ριζοσπάστη»):

-«Ιδιαίτερα το ΔΝΤ δεν έχει τη φήμη ούτε για την κοινωνική της δικαιοσύνη ούτε βεβαίως και για την αποτελεσματικότητά της. Να πηγαίνει σε χώρες αναπτυσσόμενες και να ζητά, να τους λέει ότι επειδή έχετε πολλά δάνεια πρέπει να κόψετε, και το πρώτο που θα κόψετε είναι από την Παιδεία, παραδείγματος χάριν, αυτές είναι επίσημες πράξεις τους. Ουσιαστικά κόβει το μέλλον της χώρας. Μπορεί αυτή η χώρα να μαζέψει κάποια λίγα χρήματα για ένα - δυο χρόνια, αλλά ουσιαστικά καταδικάζει τη χώρα αυτή στην υπανάπτυξη σε μόνιμη βάση. Αρα δεν έχουμε κανένα λόγο εμείς να μπούμε σε μια τέτοια διαπραγμάτευση, η οποία πιθανώς να διολισθήσει σε όρους αρνητικοί για την πορεία της χώρας μας».

www.enet.gr

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Αθήνα 1955.
Στιγμιότυπο από το ράλλυ << Ακρόπολις >>.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.

Αποψη της πόλεως του Ληξουρίου, πριν το σεισμό του 1953.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ...

ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ...

Πλάκα θα έχει να θέσει υποψηφιότητα για την περιφέρει Αττικής ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, τώρα που ξέμεινε απο οφίτσιο!!!

Οι ψαράδες αλλάζουν το Μαϊστράτο..

Αντιγραφή από το kefaloniapress.gr
psarades_spitaki_300.jpg
Φωτο ρεπορταζ
maistrato_b18.jpg

To γραφικό σπιτάκι των επαγγελματιών ψαράδων "Ο Κέφαλος" , στο Μαίστράτο.Εκεί μαζεύονται και συντονίζουν τα βήματά τους για τα επαγγελματικά τους προβλήματα..

maistrato_b17.jpg
Ενα από τα αιτήματά τους ήταν και η διαπλάτυση του Μαίστράτου ώστε να εξυπηρετεί τις αυξημένες ανάγκες τους αλλά και να προσφέρει ασφάλεια στα σκάφη τους.
maistrato_b11.jpg
Το έργο ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο με την συμμετοχή του Δήμου Αργοστολίου όσο αφορά την παροχή νερού και άλλων διευκολύνσεων στο λιμανάκι του Μαιστράτου.
maistrato_b16.jpg
maistrato_b09.jpg
maistrato_b20.jpg
Η αυλίτσα των ψαράδων..
maistrato_b21.jpg
το τεράστιο αμώνι στην βεράντα τους
maistrato_b24.jpg
τα εργαλεία της δουλιάς
maistrato_b22.jpg
και η θάλασσα όλη δική τους!

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Όταν τα πλοία έμεναν αρόδου...!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.

Αγία Ευφημία 1934.
Μερική άποψη της πόλης.

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Α. Τσίπρας προς ΣΥΡΙΖΑ: «Οι πολιτικές συμμαχίες δεν προχωρούν με εκβιασμούς»

Από το enet.gr

Εισηγείται τη στήριξη Αλέξη Μητρόπουλου

Σε οριακό σημείο βρίσκονται πλέον οι σχέσεις του Συνασπισμού με το ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις υποψηφιότητες στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου. Την «κόκκινη γραμμή» αποφάσισε να τραβήξει ο Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του, στη σημερινή συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής, τονίζοντας: «Οι πολιτικές συμμαχίες προχωρούν σε όσα συμφωνούν και σε κάθε περίπτωση ανασυγκροτούνται ή αναδιατάσσονται, έτσι ώστε να εξυπηρετούν αποτελεσματικότερα τον στόχο τους».

Ο πρόεδρος του Συνασπισμού κάνει εκτεταμένη αναφορά στις σχέσεις του κόμματός του με το ΣΥΡΙΖΑ και τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί την τελευταία περίοδο. Μια κατάσταση, που όπως είπε "πληγώνει και απογοητεύει βαθύτατα τον κόσμο της αριστεράς".

"Επιμείναμε σταθερά και μέχρι την τελευταία στιγμή στην γραμμή της ενότητας, της σύνθεσης και της συνεννόησης μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ" είπε ο Αλέξης Τσίπρας, "η γραμμή αυτή δεν καρποφόρησε και δεν υπήρξε παραγωγική. Σήμερα πρέπει να πούμε ανοιχτά για ποιόν λόγο: Γιατί εντός σου ΣΥΡΙΖΑ εκδηλώνονται σχέδια ανταγωνιστικά προς τον Συνασπισμό. Κάτι που είναι αδιανόητο για μια πολιτική συμμαχία".

Ο πρόεδρος του Συνασπισμού μίλησε για δυνάμεις, μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ, που δεν επιθυμούσαν τη σύνθεση και δεν το έκρυψαν.

"Δυνάμεις που θεώρησαν την κρίση ως ευκαιρία, να διασπάσουν τον ΣΥΡΙΖΑ και ενδεχομένως τον ΣΥΝ, και να αναζητήσουν συμμαχίες σε άλλες κατευθύνσεις, στην βάση μιας υποτιθέμενης σκληρής και άκαμπτης ιδεολογικής γραμμής".

Στη συνέχεια, ο Αλέξης Τσίπρας έκανε ευθεία επίθεση στην πλευρά Αλαβάνου λέγοντας:

"Οι επιθέσεις, τα χτυπήματα, η υπονόμευση του ίδιου του ΣΥΡΙΖΑ από το λεγόμενο «Μέτωπο» και από τον πρώην πρόεδρο του κόμματος μας δεν σταμάτησε ούτε στιγμή".

Μιλώντας για τις διεργασίες των τελευταίων εβδομάδων σε σχέση με τις υποψηφιότητες για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, ανέφερε:

"Ακόμα και την τελευταία στιγμή, εγώ, με προσωπικό κόστος πήρα την ευθύνη και κατέθεσα ενωτική πρόταση διεξόδου. Πρότεινα τον πρώην πρόεδρο του ΣΥΝ για υποψήφιο στον Δήμο της Αθήνας, στον πρώτο δήμο της χώρας και να μην εμποδίσει τη προσπάθεια να συναντηθούμε με δυνάμεις του σοσιαλιστικού χώρου που απεγκλωβίζονται από το ΠΑΣΟΚ, στη περιφέρεια της Αττικής. Η ενωτική αυτή πρόταση δεν έγινε δεκτή. Και δεν έγινε δεκτή γιατί η αντίθεσή μας δεν είναι στα πρόσωπα αλλά στο πολιτικό σχέδιο". Ο ΣΥΝ προωθεί και αγωνίζεται για ένα πολιτικό σχέδιο που θα ενώνει και θα διευρύνει τη δυναμική της ριζοσπαστικής αριστεράς και η άλλη πλευρά για ένα σχέδιο που θα κατακερματίζει τα σημερινά πολιτικά υποκείμενα. Θα το πω καθαρά: είναι έξω από κάθε προηγούμενο η προσπάθεια ενός στελέχους της Αριστεράς να επιβάλλει εκβιαστικά την υποψηφιότητά του".

Και συμπλήρωσε:

"Επιτέλους, οι εκβιασμοί, οι μπλόφες, τα κόλπα της τελευταίας στιγμής δε μπορεί να έχουν σχέση με τη κουλτούρα της αριστεράς".

Δηλώνοντας οτι ο Συνασπισμός δεν πρόκειται να αναλωθεί σε διαρκείς αντιπαραθέσεις και ανταγωνισμούς, τόνισε: " Είμαστε υποχρεωμένοι να μιλήσουμε καθαρά, γιατί έτσι καθαρά σκέφτεται ο κόσμος της Αριστεράς. Για μας, το ζητούμενο είναι η ενότητα της Αριστεράς και η σύγκλιση με δυνάμεις από τον σοσιαλιστικό χώρο. Στην κατεύθυνση αυτή θα προχωρήσουμε με όλους αυτούς, οι οποίοι, απέναντι στην βαθειά οικονομική και πολιτική κρίση, σκέφτονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο".

Ο πρόεδρος του Συνασπισμού χαιρέτησε την διαθεσιμότητα του Αλέξη Μητρόπουλου για την περιφέρεια της Αττικής και ζήτησε από την Κεντρική Πολιτική Επιτροπή να στηρίξει την υποψήφιότητά του. Ταυτόχρονα όμως άφησε ένα "παράθυρο" για "οποιαδήποτε άλλη ενωτική πρόταση, υπό τη προϋπόθεση ότι είναι πολιτικά ισχυρή, διασφαλίζει την ομοφωνία όλων των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ και βεβαίως συμπεριλαμβάνει το πολιτικό μας στόχο, τη συνάντηση με δυνάμεις από το σοσιαλιστικό χώρο που απεγκλωβίζονται από το ΠΑΣΟΚ της τρόικας και του μνημονίου".

Π.Β. Και τώρα σύντροφε Πρόεδρε, τι θα απογίνουν ο Ρινάλντι, ο Νταβανέλος και όλο το κακό συναπάντημα;!!!

Μεταμεσονύκτια κυβέρνηση

Tου Παντελη Μπουκαλα

Ούτε οι κυβερνήσεις που σχηματίζονται ύστερα από εξεγέρσεις και επαναστάσεις δεν ανακοινώνονται περί τις δύο μετά τα μεσάνυχτα. Οσο μεγάλη και αν είναι η αγωνία τους μήπως κινηθούν τίποτε αντεπαναστάτες και όσο σφοδρή η επιθυμία τους «να ξαναφτιάξουν τον κόσμο», περιμένουν να χαράξει η μέρα, να κατακάτσει ο κουρνιαχτός των αισθημάτων τους, να ηρεμήσει η σκέψη τους. Ετσι που αργούσε να εμφανιστεί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, να πάει στα μικρόφωνα που τον περίμεναν έρμα κι ορφανά και στα κανάλια που από την αδημονία τους μηρύκαζαν «πληροφορίες» για να περάσει η ώρα, για να αναγγείλει επιτέλους ότι ετέχθη νέο κυβερνητικό σχήμα, μου πέρασε η σκέψη ότι καθυστερούσε επειδή δεν έβρισκε την κατάλληλη επαναστατική στολή, ζώνες, φυσεκλίκια, μπερέ και τα τοιαύτα. Δεν εμφανίστηκε βέβαια με παρτιζάνικη εξάρτυση ο κ. Πεταλωτής. Με το γνωστό ξινό του ύφος παρουσιάστηκε ή μάλλον σαν είχε βγει μόλις από μια κινηματογραφική αίθουσα, όπου είχε παρακολουθήσει πολύωρο εξουθενωτικό θρίλερ και δυσκολευόταν να συνέλθει. Ποιος ξέρει, ίσως έβλεπε και αυτός στον ορίζοντα την πιθανότητα να χαρακτηριστεί η κυβέρνηση που εκπροσωπεί «Κυβέρνηση της Νύχτας» και να παραδοθεί στη μικροαθανασία των επόμενων μηνών ή λίγων ετών με αυτό το καταδικαστικό παρανόμι. Εξίσου πιθανά είναι βεβαίως και άλλα παρωνύμια. Λόγου χάρη, «κυβέρνηση της κ. Μπατζελή», δηλαδή της αποπομπής της κ. Μπατζελή, η οποία τιμωρήθηκε και αποπέμφθηκε όχι επειδή ήταν η πλέον αποτυχημένη υπουργός, αλλά για να πιστοποιηθεί ότι η παλαιά ρήση «στον άνακτα δεν αρνείται κανείς και τίποτα» ισχύει και επί δημοκρατίας. Αντίθετα, η κ. Φώφη Γεννηματά ανήλθε από τον ταπεινό υφυπουργικό θώκο της Υγείας στον λαμπρότερο θώκο της αναπληρώτριας υπουργού της Παιδείας. Γιατί; Οχι επειδή έπρεπε να ανταμειφθεί για το λαμπρό έργο της στην Υγεία, αλλά για να αποζημιωθεί για το αυτοθυσιαστικό της πνεύμα εν σχέσει με τη δημαρχία Αθηνών που τόσο ποθούσε.

Επειδή, ωστόσο, εκτός από την υφυπουργό Υγείας, αναβαθμίστηκε και η υπουργός Υγείας, η κ. Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, τίθεται το εξής ερώτημα: Για να θεωρηθούν και οι δύο επαινετέες και αναβαθμιστέες, πάει να πει, σύμφωνα τουλάχιστον με τα λογικά εξωπολιτικά κριτήρια, ότι τα πήγαν καλά στη μέχρι τώρα δουλειά τους. Αφού, λοιπόν, ο πρωθυπουργός έκρινε πως υπήρξαν αποτελεσματικές στην Υγεία, γιατί δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν το έργο τους εκεί και να το ολοκληρώσουν; Αν πάλι τις μετακίνησε επειδή μέτρησε, ζύγισε και βρήκε ότι απέτυχαν, γιατί τους πρόσφερε καινούργιο αξίωμα, ανώτερο μάλιστα, και δεν τους έδωσε τη δυνατότητα του κατ’ οίκον ή του εν κόμματι αναστοχασμού; Αλλά, αν κρίνουμε και από την αναβάθμιση του επίσης λίαν επιτυχημένου κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, φαίνεται ότι η βάση του δέκα καταργήθηκε και στην κυβέρνηση. Μπορείς λοιπόν να περάσεις σε κάποια σχολή, σε κάποιο υπουργείο δηλαδή, ακόμα και αν κόπηκες στις εξετάσεις.

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ...


ΣΥΡΙΖΑ. Ες αύριον τα σπουδαία...
Αντιγράφουμε από την χθεσινή << Αυγή >>.
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/09/2010

Επιβεβαιώθηκε και στη χθεσινή συνεδρίαση της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, που πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Αλ. Τσίπρα και του Αλ. Αλαβάνου, η διάσταση απόψεων που επικρατεί στο εσωτερικό του σχήματος τους τελευταίους μήνες. Το ραντεβού για τις τελικές αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ ανανεώθηκε για το βράδυ της Τετάρτης και αφού πρώτα συνεδριάσουν τα συλλογικά όργανα (Πολιτική Γραμματεία και Κεντρική Πολιτική Επιτροπή) του ΣΥΝ. Σήμερα το πρωί μάλιστα ο Αλ. Αλαβάνος θα παραχωρήσει συνέντευξη στη δημόσια τηλεόραση....

Π.Β. Θλίψη και οργή έχουν προκαλέσει στα μέλη και στους οπαδούς του κόμματος, τα τελευταία γεγονότα που συμβαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ γύρω από τις επερχόμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές του Νοέμβρη. Την ώρα που ο Ελληνικός λαός, δέχεται μία από τις πιο βάρβαρες οικονομικές επιθέσεις μετά την περίοδο της κατοχής, και γνωρίζοντας ότι οι επερχόμενες εκλογές, θα είναι ένα Δημοψήφισμα κατά της επαίσχυντης πολιτικής της Κυβέρνησης και των Αφεντικών της, το κόμμα μας αδυνατεί να αποφασίσει και να καταλήξει στα αυτονόητα! Στην κατάθεση ενός ψηφοδελτίου στην Περιφέρεια της Αττικής αλλά και στον Δήμο Αθηναίων, που θα αναδεικνύει και θα προωθεί μία ευρύτερη συμμαχία στον χώρο της ευρύτερης Αριστεράς, κατά αυτής της πολιτικής.

Ενώ στην περιφέρεια οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ, σχηματίζουν ψηφοδέλτια ευρύτερων συμμαχιών ( Περιφέρεια Ιονίου, Αιγαίου κλπ ), στην Αθήνα ( με την ιδιαίτερη πολιτική βαρύτητα ), συνεδριάζουν για να διαφωνήσουν!!! Κάποιοι σύντροφοι της πρωτεύουσας κλεισμένοι στα γραφεία τους και μη αφουγραζόμενοι τα μηνύματα της κοινωνίας, λειτουργώντας γραφειοκρατικά -σεχταριστικά, διεκδικούν για τον εαυτό τους το δικαίωμα της δικής τους πολιτικής επιβολής, μειώνοντας έτσι και ότι θετικό γίνεται στην περιφέρεια!

Σύντροφοι των Αθηνών, όταν εσείς << σφάζεσται >> επάνω, εμείς <<οι από κάτω>> τι θα πάμε να πούμε στον κόσμο; Με ποια πολιτική αξιοπιστία θα ζητήσουμε την ψήφο του λαού και την καταδίκη και ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης Παπανδρέου; Τι θα του πούμε; Φηφίστε μας για την ωραία εικόνα και την πολιτική σαφήνεια που έχουμε;

Όταν δεν μπορείται να καταλήξεται σε μια κοινά αποδεκτή υποψηφιότητα για την Αθήνα, θα μπορέσετε να πάτε το κόμμα στις εκλογές του Νοέμβρη ενωμένο και να υλοποιήσετε τις αποφάσεις των οργάνων;

Τελικά για κάποιους από σας, στόχος είναι η πολιτική επιβίωση και ανάδειξη της ομάδας του; Τότε γιατί φιάξαμε τον ΣΥΡΙΖΑ; για να ενώσουμε τα << μαγαζάκια μας >> και <<τρώμε τις σάρκες μας;>>

Αν ναι τότε το καταφέρατε!!!

Συνεχίστε έτσι...!!!

Μόνο την επομένη των εκλογών μην κλαίτε!

Γιατί τότε... << θα είναι αργά για δάκρυα Σύντροφοι >>!!!

ΥΓ. Μόνο να θυμάστε κάτι: Δεν έχεται το δικαίωμα να λειτουργείτε σαν μικροί Ναπολέοντες.

Ο κόσμος που σας ψήφισε και σας στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια, ο ίδιος κόσμος θα σας αποβάλει, όπως η κόττα με ένα τίναγμα των φτερών της αποβάλει τις ψείρες από το σώμα της!

Τάσος Καβαλλιεράτος.

Μέλος της Ν. Ε. του ΣΥΝ Κεφαλονιάς και Ιθάκης.