vlahata samis ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ KEFALONIA Tο e-mail μας είναι: paliavlahata2010@hotmail.com ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΤΑΚΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011
«Η Ελλάδα σε πλειστηριασμό»!
Από το Έθνος
Του Γιώργου Δελαστίκ
Γροθιά στο στομάχι κάθε Έλληνα, που διατηρεί ακόμη υποτυπώδη ίχνη εθνικής αξιοπρέπειας, ήταν το χθεσινό φύλλο των «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» του Λονδίνου. Η κρυάδα άρχιζε από το κεντρικό θέμα της πρώτης σελίδας, από τις πρώτες λέξεις της αρχής της ανάλυσης: «Οι Ευρωπαίοι ηγέτες διαπραγματεύονται μια συμφωνία που θα οδηγήσει σε πρωτοφανή εξωτερική επέμβαση στην ελληνική οικονομία, συμπεριλαμβανομένης της διεθνούς ανάμειξης στη συλλογή φόρων και την ιδιωτικοποίηση κρατικής περιουσίας σε αντάλλαγμα νέων δανείων διάσωσης για την Αθήνα» έγραφε η βρετανική εφημερίδα.
Ξένοι θα... μαζεύουν τους φόρους στη χώρα μας και ξένοι θα ξεπουλάνε την περιουσία του ελληνικού κράτους! Εφιαλτικό ακόμη και ως ιδέα, πόσω μάλλον ως πραγματικότητα.
Συναισθήματα φρίκης και ταπείνωσης θα καταλάμβαναν όποιον Έλληνα έβλεπε τον τίτλο του κύριου άρθρου της εφημερίδας αυτής: «Βγάζοντας την Ελλάδα σε πλειστηριασμό»!!! «Ενα ρωμαλέο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων δεν είναι πανάκεια για τις αρρώστιες της Ελλάδας» επισημαίνουν οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» στο κύριο άρθρο τους και σπεύδουν να προειδοποιήσουν: «Όσο για την ιδέα να βάλουν ξένους υπευθύνους των ιδιωτικοποιήσεων, κινδυνεύει να πυροδοτήσει έκρηξη διαμαρτυρίας για τη χαμένη κυριαρχία, που μπορεί να υπονομεύσει την όλη προσπάθεια οικονομικής ανάκαμψης».
Δεν σταματάει εδώ ο διασυρμός της χώρας μας. «Μια τέτοια ανάμειξη συνιστά επίθεση κατά της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας» τονίζεται στη στήλη των οικονομικοπολιτικών σχολίων της εφημερίδας. «Αν η ελληνική διαδικασία ιδιωτικοποιήσεων πρόκειται να ελέγχεται από το εξωτερικό, η νομιμότητά της θα υπονομευθεί θανάσιμα» προσθέτει ο σχολιαστής και γενικεύει:
«Καθώς η κρίση της ευρωζώνης συνεχίζει να σέρνεται, τα πιο αδύναμα μέλη του μπλοκ αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να χάσουν την κυριαρχία τους και την αξιοπρέπειά τους. Η Ελλάδα, η Ιρλανδία και η Πορτογαλία παρέδωσαν τη δημοσιονομική ελευθερία τους όταν δέχθηκαν τους όρους των πακέτων σωτηρίας τους» υπογραμμίζει χωρίς περιστροφές.
Οι Βρετανοί δεν έχουν λόγο να εξωραΐσουν την πολιτική της Ευρωζώνης και έτσι δεν διστάζουν να τα λένε (και να τα γράφουν) έξω από τα δόντια.
«Η διπλωματία των κανονιοφόρων εφευρέθηκε για να τρομοκρατήσει τους Έλληνες. Ο όρος δημιουργήθηκε όταν η Βρετανία έστειλε πολεμικά πλοία το 1850 να αποκλείσουν τον Πειραιά καθώς η ελληνική κυβέρνηση είχε αρνηθεί να αποζημιώσει έναν Βρετανό που είχε πέσει θύμα επίθεσης», γράφουν οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» και έρχονται στο προκείμενο: «Η κρίση χρέους της Ευρωζώνης δημιουργεί μια σύγχρονη εκδοχή αυτής της πρακτικής» τονίζουν.
Σύγχρονη «διπλωματία των κανονιοφόρων» λοιπόν από την Ευρωζώνη εναντίον της χώρας μας στο οικονομικό επίπεδο, κατά τους Βρετανούς, οι οποίοι εκδηλώνουν μέχρι και τον οίκτο τους για τα όσα γίνονται εις βάρος της χώρας μας από τους Ευρωπαίους εταίρους.
«Αν οι Βρυξέλλες επρόκειτο να αφαιρέσουν βίαια τον έλεγχο των μοχλών της οικονομίας και της πολιτικής από τις εθνικές κυβερνήσεις, αυτό θα ισοδυναμούσε με ένα αξιοσημείωτο περαιτέρω βήμα προς μια δημοσιονομική ένωση. Μια τέτοια ένωση μπορεί να είναι μέρος της λύσης στην κρίση» γράφει η εφημερίδα. «Δεν πρέπει όμως να φορτωθεί στο πιο αδύναμο από τα κράτη - μέλη με την κάννη του όπλου στραμμένη εναντίον του» ενίσταται.
«Το αντίτιμο για τη συνεχιζόμενη υποστήριξη από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ είναι η σχεδόν απώλεια της οικονομικής (εθνικής) κυριαρχίας εκ μέρους της Ελλάδας» τονίζει ένας εκ των κορυφαίων αρθρογράφων της ίδιας εφημερίδας, ο Βόλφγανγκ Μινχάου, σε άλλο άρθρο του χθεσινού μαρτυρικού για την Ελλάδα φύλλου των «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», το οποίο έχει και μια συνέντευξη που αφορά τη χώρα μας.
«Είναι παραμύθι η δυνατότητα μιας ελεγχόμενης αναδιάρθρωσης του ελληνικού δημόσιου χρέους» δηλώνει ορθά - κοφτά ο Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι, Ιταλός και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. «Οι αποσταθεροποιητικές συνέπειες μιας ελληνικής αναδιάρθρωσης χρέους στην Ευρωζώνη και πέραν αυτής θα ήταν δραματικές» υποστηρίζει.
Βαρέλι δίχως πάτο θεωρούν τη χώρα οι Γερμανοί
Σκληρότεροι από τους Βρετανούς είναι οι Γερμανοί – όχι μόνο σε οικονομικό ή πολιτικό, αλλά και σε δημοσιογραφικό επίπεδο. «Η Ελλάδα δεν έχει μόνο πρόβλημα ρευστότητας, η Ελλάδα είναι χρεοκοπημένη» γράφει ωμά σε σχόλιό της η «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε» – ένα σχόλιο με τον αποκαλυπτικό των γερμανικών διαθέσεων τίτλο «Βαρέλι δίχως πάτο».
Αναφερόμενη στο «κενό χρηματοδότησης» που παρουσιάζει το περυσινό Μνημόνιο και την ανάγκη νέου δανείου προς την Ελλάδα, η εφημερίδα αποφαίνεται κατηγορηματικά: «Η εμφάνιση αυτού του ελλείμματος δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά ότι απέτυχε το προ έτους πρόγραμμα βοήθειας και προσαρμογής του ΔΝΤ και της Ευρωζώνης».
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011
Η First Αid Greece εκπαιδεύει την "Sea Trek" στην Κεφαλονιά
Αντιγραφή από το www.in.gr
Η First Aid Greece ταξίδεψε στην Κεφαλονιά τον Μάιο για να εκπαιδεύσει την ομάδα των εκπαιδευτών ιστιοπλοΐας της Sea Trek Charters. Το ολοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο περιλάμβανε την εκμάθηση στο πώς να διαχειριστεί η ομάδα των εκπαιδευτών της Sea Trek Charters περιστατικά απειλητικά για την ζωή (εντός και εκτός καταστρώματος) και τις βασικές δεξιότητες πρώτων βοηθειών. Αυτά συμπεριλάμβαναν την διαχείριση σοβαρής αιμορραγίας, τραυματισμών της σπονδυλικής στήλης, καταπληξίας και τον πνιγμό.
Η First Aid Greece ταξίδεψε στην Κεφαλονιά τον Μάιο για να εκπαιδεύσει την ομάδα των εκπαιδευτών ιστιοπλοΐας της Sea Trek Charters. Το ολοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο περιλάμβανε την εκμάθηση στο πώς να διαχειριστεί η ομάδα των εκπαιδευτών της Sea Trek Charters περιστατικά απειλητικά για την ζωή (εντός και εκτός καταστρώματος) και τις βασικές δεξιότητες πρώτων βοηθειών. Αυτά συμπεριλάμβαναν την διαχείριση σοβαρής αιμορραγίας, τραυματισμών της σπονδυλικής στήλης, καταπληξίας και τον πνιγμό. Αφού πέρασαν τις εξετάσεις θεωρίας, οι εκπαιδευόμενοι πιστοποιήθηκαν στις πρώτες βοήθειες.
Λίγα λόγια για την First Aid Greece
Σκοπός της First Aid Greece είναι η βελτίωση της υγείας, αλλά και της ασφάλειας των ανθρώπων, διδάσκοντας τις τεχνικές που είναι απαραίτητες για να αντιμετωπιστεί οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά, ή ακόμα και σε κάποια αθλητική δραστηριότητα ή σε αυτοκινητιστικό ατύχημα.
Η First Aid Greece εξάλλου, προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα πρωτογενούς και δευτερογενούς φροντίδας, καλύπτοντας συγκεκριμένες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως αυτές στην ιστιοπλοΐα, και στο σκάφος. Τα μαθήματα αυτά πραγματοποιούνται από ειδικευμένους εκπαιδευτές.
Η First Aid Greece εξάλλου, προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα πρωτογενούς και δευτερογενούς φροντίδας, καλύπτοντας συγκεκριμένες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως αυτές στην ιστιοπλοΐα, και στο σκάφος. Τα μαθήματα αυτά πραγματοποιούνται από ειδικευμένους εκπαιδευτές.
Η First Aid διαθέτει πάνω από 31.000 εκπαιδευτές παγκοσμίως και 36 χρόνια εμπειρία στην ανάπτυξη και παράδοση μαθημάτων εκπαίδευσης, εκπαιδευτικού υλικού, αλλά και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Οι αίθουσες εκπαίδευσης είναι διαμορφωμένες ώστε να παρέχουν ένα άνετο και ασφαλές περιβάλλον, το οποίο διευκολύνει τους εκπαιδευόμενους να μάθουν και να εξασκήσουν τις νέες ικανότητές τους με το δικό τους ρυθμό. Επιπλέον, παρέχεται και εκπαίδευση On-site.
Τα μαθήματα πρώτων βοηθειών διαρκούν κανονικά 8 ώρες, με έναρξη κατά τις 9:30π.μ. ενώ κοστίζουν από 150 έως 250 ευρώ κατ’ άτομο, βασισμένα στο πρόγραμμα πρώτων βοηθειών που θα επιλεγούν, το μέγεθος της ομάδας και τον τόπο . Στην τιμή περιλαμβάνονται το πακέτο διδασκαλίας με: Κατάρτιση DVD, εγχειρίδιο πρώτων βοηθειών, πιστοποιητικό Emergency First Responder και κάρτα, συν το προσωπικό πακέτο πρώτων βοηθειών
Η First Αid Greece προσφέρει πιστοποιημένα προγράμματα πρώτων βοηθειών και AED, αναγνωρισμένα από την RYA, τα οποία μπορούν να παραδοθούν στα ελληνικά ή στα αγγλικά.
Πληροφορίες: http://www.firstaidgreece.gr/ , 211 710 6716ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τους κ.κ. Υπουργούς: -Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής -Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Θέμα: «Οι εκτεταμένες εργασίες διάνοιξης και ασφαλτόστρωσης του δρόμου και των μονοπατιών απειλούν τον Εθνικό Δρυμό Αίνου Κεφαλονιάς».
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα στον Τύπο, αλλά και σύμφωνα με τοπικούς φορείς, όπως η Οργάνωση Βιοπαραγωγών και Αγροκτηνοτρόφων Κεφαλονιάς, καταστροφικές είναι για το περιβάλλον οι εργασίες που πραγματοποιούνται στον Εθνικό Δρυμό Αίνου Κεφαλονιάς.
Πρόκειται για τις εργασίες διάνοιξης και ασφαλτόστρωσης του δρόμου προς την κορυφή του βουνού, οι οποίες πλήττουν το φυσικό περιβάλλον και αντίκεινται στη νομοθεσία προστασίας των Εθνικών Δρυμών.
Ο Φορέας Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Αίνου σε ανακοίνωσή του δηλώνει ότι δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για τα υποέργα που έχουν υλοποιηθεί ή υλοποιούνται στο πλαίσιο του έργου «Προστασία και Ανάδειξη του Εθνικού Δρυμού Αίνου».
Να σημειωθεί ότι ο Φορέας Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Αίνου δεν στεγάζεται στο κτίριο που προοριζόταν γι’ αυτόν τον σκοπό, το «Περιβαλλοντικό Κέντρο Αίνου» αλλά στο Αργοστόλι.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι για τα ανωτέρω έργα δαπανώνται χρήματα, τη στιγμή που η φύλαξη από τον Φορέα Διαχείρισης είναι σχεδόν ανύπαρκτη, λόγω έλλειψης προσωπικού.
Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι συναρμόδιοι Υπουργοί:
- Ποιο το κόστος των εργασιών διάνοιξης του δρόμου και των μονοπατιών στον Εθνικό Δρυμό Αίνου Κεφαλονιάς; Από ποιον φορέα έχουν δοθεί οι σχετικές άδειες;
- Οι διανοίξεις μονοπατιών και η ασφαλτόστρωση (σε προϋπάρχοντες δρόμους;), είναι οι προβλεπόμενες όπως αναφέρονται στην Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη Όρους Αίνου (2002) του ΥΠΕΚΑ;
- Προβλέπεται η σχετική εγκατάσταση ανεμογεννητριών και η διάνοιξη δρόμων στην εν λόγω περιοχή, όπως συμβαίνει και στο ελατόδασος του Κιθαιρώνα;
- Ποιο το προσωπικό που απασχολείται στη φύλαξη του Εθνικού Δρυμού Αίνου Κεφαλονιάς; Επαρκεί για την άρτια φύλαξη του Δρυμού;
- Πότε προβλέπεται ο Φορέας Διαχείρισης του Δρυμού να στεγαστεί στο «Περιβαλλοντικό Κέντρο Αίνου»;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Φώτης Κουβέλης
Θανάσης Λεβέντης
Νίκος Τσούκαλης
Γρηγόρης Ψαριανός
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 13Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΨΕ
Από την εκπομπή της Σοφίας Αράβου-Παπαδάτου «Υγεία είναι Όλα» Τρίτη 31-5-2011 στο COSMOS 9.65
Η παρακολούθηση και η συμμετοχή στο 13ου Συνέδριο της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας , με εστίαση κυρίως στην έρευνα της Πολιτικής Κοινωνικής Ψυχολογίας, μου έδωσε πολύτιμες γνώσεις, που κάθε ενεργός πολίτης είναι καλό να γνωρίζει.
Ένα πλήθος ερευνών αναφερόταν στην οικονομική κρίση που βιώνουμε στην Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αναδύθηκαν συμπεράσματα που προκύπτουν με διερεύνηση σε Έλληνες πολίτες, που τεκμηριώνουν τι χρειαζόμαστε και τι προτείνουμε για τη χώρα μας σε διάφορους τομείς.
Ένα πρώτο γενικό συμπέρασμα είναι η κάθετη αύξηση του άγχους του πληθυσμού. Βρισκόμαστε σε περίοδο Εθνικής Θλίψης. Ένα δεύτερο σημείο είναι η διαθεματική και διεπιστημονική σύνθεση των ερευνών. Φαίνεται ότι τα «οχυρά» των ακαδημαϊκών στεγανών έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε συνεργασίες γνωστικών αντικειμένων, που τόσο έχει ανάγκη η σύγχρονη μορφή των κοινωνιών. Το συναίσθημα εμπλέκεται σε πολλές κοινωνικές έρευνες και αυτό παραπέμπει σε ολιστικότερες αντιμετωπίσεις, σε ανθρωπιστική διήθηση του άκρατου ορθολογισμού που υιοθέτησαν οι λογιστικές διακυβερνήσεις με απόλυτο γνώμονα το κέρδος.
Τα τεκμηριωμένα συμπεράσματα, όπως προαναφέρθηκε, είναι σταχυολογήσεις πολιτικής έρευνας.
Η ελάττωση του διομαδικού άγχους, του άγχους δηλαδή που αναπτύσσεται μεταξύ ομάδων που δεν γνωρίζονται καλά μεταξύ τους (π.χ. ντόπιοι-μετανάστες), μπορεί να ελαττώσει τον διακριτικό ρατσισμό και την ξενοφοβία. Η επαφή, η προσέγγιση, η γνώση του «άλλου» οδηγεί σε καλλίτερες σχέσεις την πολυπολιτισμική μας κοινωνία.
Τα αυτόνομα άτομα και με αυτοεκτίμηση, αναπτύσσουν καλλίτερες συνεργασίες και είναι περιζήτητα στους εργασιακούς χώρους. Δεν καταπιέζουν τον περίγυρό τους και διαθέτουν ανθρωπισμό. Αντίθετα, τα άτομα που έχουν ελεγχόμενο προσανατολισμό, με τη σειρά τους ελέγχουν τον περίγυρό τους, καταπιέζουν τους συνεργάτες και υφισταμένους τους και είναι πιο υλιστικά και στραμμένα στο κέρδος και τον οπορτουνισμό.
Η διαπραγμάτευση, μία έννοια τόσο απαραίτητη στις μέρες που διανύουμε, απαιτείται να είναι εμπλουτισμένη με την Αλήθεια και την Εντιμότητα κατά τα Αριστοτελικά πρότυπα του λόγου και της επικοινωνίας, με επιχειρήματα και παραδείγματα. Μόνο έτσι μπορούμε να τοποθετήσουμε αξιώσεις στο επίκεντρο των διαπραγματεύσεων.
Σε τι κοινωνία ζούμε στην Ελλάδα. Κυριαρχεί έντονα η έννοια του ρίσκου και της διακινδύνευσης. Σε μεσαία και μέτρια επίπεδα εμφανίζεται η έννοια της αλληλεγγύης, ενώ κορυφαία τοποθετείται η ειρηνική συνύπαρξη. Αυτό μπορεί να ερμηνεύσει την κινητοποίηση των «αγανακτισμένων» πολιτών στις πλατείες. Οι Έλληνες δεν θέλουν παράπλευρες απώλειες ούτε αιματηρές ανθρωποθυσίες, ζητούν αξιοπρεπή και ειρηνική επιβίωση με ποιότητα ζωής. Ο υψηλός κίνδυνος οικονομικής επιβίωσης στρέφει τους Έλληνες ενάντια στο σύστημα και σε ενίσχυση των χώρων της Αριστεράς. Αντίθετα, οι Έλληνες με μικρό κίνδυνο οικονομικής επιβίωσης, στηρίζουν το σύστημα και τοποθετούνται πολιτικά στο Κέντρο και Δεξιά.
Οι Έλληνες στο κέντρο της οικονομικής κρίσης. Μέσα από την έρευνα στην περίοδο της σημερινής κρίσης, ενδεικτικά και σαν τάση, εμφανίζονται τρεις μορφές κοινωνικοπολιτικών τοποθετήσεων: α) οι κυνικοί συμβιβασμένοι β) οι νομιμόφρονες παραδοσιακοί και γ) οι ελευθεριακοί με αυτοδιάθεση.
α) Οι κυνικοί συμβιβασμένοι ανέχονται τη διαφθορά, είναι με το μέρος των χωρών του αναπτυγμένου κόσμου Αμερικής και Δύσης. Μεταξύ τους, εκτός των άλλων, υπάρχει ένα περίεργο δίπολο φοιτητών- συνταξιούχων. Δεν στηρίζουν την ελευθεριότητα ως προς τη συμβίωση, τους ομοφυλόφιλους κλπ. Οι κυνικοί συμβιβασμένοι ή εκσυγχρονισμένοι, αποτελούν νέα μορφή κοινωνικής ομάδας κατά τους ερευνητές.
β) Οι νομιμόφρονες παραδοσιακοί (ηλικίες 35-45 κυρίως). Έχουν χαμηλό μορφωτικό επίπεδο και εμφανίζονται να είναι Φιλάνθρωποι. Δεν στηρίζουν την ελευθεριότητα στις επιλογές (π.χ. κίνημα διοδίων κλπ). Δεν είναι ενεργοί πολίτες. Είναι εθνοκεντρικοί, ξενόφοβοι και νομοταγείς.
γ) Οι ελευθεριακοί με αυτοδιάθεση (ηλικίες κυρίως 18-34). Είναι διεκδικητικοί, μορφωμένοι, άνεργοι ή μερικά απασχολούμενοι. Στηρίζουν την ελευθερία των επιλογών και δεν ανέχονται τη διαφθορά. Στηρίζουν τον Μεσογειακό Νότο και τις αναδυόμενες νέες οικονομίες (Κίνα, Ρωσία κλπ.).
Συγκριτικές μελέτες στην Ελλάδα πριν και μετά το ξέσπασμα της κρίσης. Υπάρχει έντονη τοποθέτηση και επιθυμία για συρρίκνωση του ρόλου του κράτους. Αυτό εκφράζεται από τους Έλληνες και περισσότερο, αν και απρόβλεπτο, από αυτούς που αυτοχαρακτηρίζονται ως Αριστεροί. Η κρίση περιορίζει το ρόλο του κράτους στη συνείδηση των πολιτών.
Η μορφή του Ηγέτη μέσα στην οικονομική κρίση . Είναι γνωστό ότι σε περιόδους κρίσης μπορεί να αναδυθεί ο χαρισματικός ηγέτης (Max Weber). Αυτός διαθέτει ενθουσιασμό, όραμα και εμπνέει τα πλήθη. Είναι διεκδικητικός, με αυτοπεποίθηση και κάνει ηρωικές πράξεις. Η περίοδος της οικονομικής κρίσης όμως δεν ευνοεί την ανάδυση του χαρισματικού ηγέτη. Ευνοούνται περισσότερο ο πραγματιστής ηγέτης και ο ηγέτης-γραφειοκράτης. Ο πρώτος έχει ικανότητα σύνθεσης και μπορεί να λειτουργήσει μέσα από αντιθετικές προτάσεις συνεργατών του. Ο ηγέτης γραφειοκράτης αντλεί δύναμη από την ύπαρξη σχεδίου που διαθέτει, καθώς και από την παρουσία ικανής ομάδας γύρω του. Σε όλες τις περιπτώσεις οι ηγέτες είναι έντονα ανταγωνιστικοί και ανεξάρτητοι, με παράλληλη υποταγή στην εξουσία.
Φιλόδοξη ταπεινοφροσύνη στην Εκπαιδευτική Ηγεσία. Πρόκειται για μία έννοια που αναδεικνύει την κοινωνική δικαιοσύνη στον εκπαιδευτικό χώρο. Ο ηγέτης με φιλόδοξη ταπεινοφροσύνη βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση και «θρηνούσα σιωπή». Έχει Όραμα και διαρκώς δέχεται ιδέες και σχολιασμό από τους συνεργάτες του. Αμφισβητεί συνεχώς τη φλόγα που υπάρχει μέσα του και αναζητά τη βελτίωση των συνθηκών και του έργου του. Αυτός ο ηγέτης είναι χαρισματικός, έχει προοδευτική ταυτότητα και θεμελιώνει την προσφορά του μέσα στην αυθεντία του ακαδημαϊκού λόγου.
Η προσφορά της Τέχνης. Με εικαστική απεικόνιση αναδύθηκε η κοινωνική πραγματικότητα από παιδιά και εφήβους μεταξύ σχολείων στα βόρεια προάστια της Αθήνας και σε πολυπολιτισμικά σχολεία εργατικών συνοικιών της Αθήνας. Τα παιδιά των βορείων προαστίων απεικονίζουν αντικειμενικά: αυτοκίνητα, ασφαλτοστρωμένους δρόμους, μοντέρνα κτίρια και οικολογικά μηνύματα όπως οι τρύπες του όζοντος. Κάποια δηλώνουν δυστυχισμένα. Τα παιδιά των πολυπολιτισμικών περιοχών ζωγραφίζουν με υποκειμενικότητα: σπίτια με στέγες, δέντρα, οικογένειες, φίλους και συμμαθητές. Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις έγιναν μέσα από διακρατική έρευνα του London School of Economics και αποτέλεσε μία επιπλέον επιβεβαίωση της σύγχρονης τάσης εμπλουτισμού του ορθολογισμού με τη συναισθηματική νοημοσύνη.
Η ΤΕΧΝΗ τιμήθηκε ιδιαίτερα από τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών και καθηγητή της Φιλοσοφίας, Θεοδόση Πελεγρίνη, ο οποίος φιλοξένησε το συνέδριο στο κτίριο της Φιλοσοφικής Σχολής στην Πανεπιστημιόπολη της Αθήνας και έπαιξε ό ίδιος σε παράσταση δικού του θεατρικού έργου, με τίτλο «Νίτσε unleashed». Η παράσταση δόθηκε στο αμφιθέατρο εκδηλώσεων «AULA», της Φιλοσοφικής. H αναπαράσταση του φιλόσοφου που έχει δώσει την έννοια του Υπεράνθρωπου, ήταν συγκλονιστική στη σύγκρουση ανάμεσα στο Ρεαλιστικό Υλισμό και τον κόσμο των Ιδεών και του Πνεύματος. Ο πρύτανης περνώντας τη Φιλοσοφία στην Kοινωνία, δίνει παραστάσεις στην Αθήνα (αμφιθέατρο Σχολής Καλών Τεχνών κ.α), με ήρωες τους φιλοσόφους: Σοπενάουερ, Νίτσε, Κίρκεγκωρντ κ.α.
Συμπερασματικά και συνοπτικά μπορούμε να πούμε ότι αντί να κλείνουμε ΑΕΙ και ΤΕΙ ή να τα υποχρηματοδοτούμε, είναι προτιμότερο και απολύτως απαραίτητο, να στηρίζουμε την έρευνα που μπορεί να βελτιώσει το πολιτικό έργο, για παράδειγμα. Υπάρχουν τόσοι τομείς που πάσχουν από την προχειρότητα και την ατεκμηρίωτη εφαρμογή, που είναι βέβαιο ότι θα είχαν διασωθεί εάν είχε συνδεθεί η έρευνα με την πράξη. Δεν χρειάζεται ούτε ελλειμματική μιζέρια στην έρευνα, ούτε κατευθυνόμενη χειραγώγηση. Η λύση βρίσκεται στη χρηματοδότηση της έρευνας, αλλά με κοινωνικό έλεγχο και με βάση τις πραγματικές μας ανάγκες. Με αυτή την έννοια δεν θα δημιουργούσαμε στρατιές άνεργων νέων, με διακύβευμα το μέλλον, την ευτυχία και την ευημερία τους.
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ α) ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ β) ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ γ) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΑΣΕΜΝΩΝ
Συνελήφθη από αστυνομικούς της Υπηρεσίας μας, την 30-5-2011
στο Αργοστόλι 39χρονος αλλοδαπός κατηγορούμενος για παράβαση του Νόμου
περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας σε συνδυασμό με πλαστογραφία και παράβαση
του Νόμου Περί Ασέμνων.
Ειδικότερα βραδινές ώρες της ίδιας ημέρας ανωτέρω αλλοδαπός
εντοπίσθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου να
περιφέρεται πεζός στο Αργοστόλι και να διαθέτει προς πώληση σε
περαστικούς κλεψίτυπους ψηφιακούς δίσκους φορείς ήχου και εικόνας CD
και DVD.
Κατά τον έλεγχο που του έγινε βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν:
α) (228) κλεψίτυποι οπτικοακουστικοί δίσκοι (DVD) με ελληνικές και
ξένες ταινίες.
β) (199) κλεψίτυποι ψηφιακοί δίσκοι (CD) με μουσικό περιεχόμενο.
γ) (48) κλεψίτυποι οπτικοακουστικοί δίσκοι (DVD) με πορνογραφικό περιεχόμενο.
Ανωτέρω κλεψίτυποι κατασχεθέντες ψηφιακοί δίσκοι δεν έφεραν
απαιτούμενη κατά τον νόμο ταινία γνησιότητας αλλά πλαστογραφημένο
εξώφυλλο όμοιο του γνησίου, ενώ δίσκοι με πορνογραφικό περιεχόμενο
έφεραν εξώφυλλο με περιεχόμενο που εμπίπτει στις διατάξεις του Νόμου
περί Ασέμνων.
Συλληφθείς με την σε βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία οδηγήθηκε
στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κεφαλληνίας για τα περαιτέρω.-
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ: Πατρίδα μου, δεν είσαι για πούλημα
Αντιγραφή από το kefaloniapress.gr -
| email από το Σικάγο |
| Αργα μεσα στη νυχτα. Ξημερωνει Πρωτη του Ιουνη 2011 εδω στο μακρυνο Σικαγο και οι σκεψεις πλημυριζουν. Με φερνουν εκει που γεννηθηκα. Στα χώματα που περπατησα. Στο νησί μου, την αγαπημενης μας Κεφαλονια και τη πατρίδα και τους ανθρωπους που αγάπησα και αγαπώ με όλη μου τη ψυχή. Με πανε εκεί, για τη Πατριδα υστατη ωρα , πριν το τελειωτικο ξεπουλημα. Δεν θα μιλησω σαν τεχνοκρατης. Οτι ειχα να πω το Μαη του 2009 στο Banking Forum στην Αθηνα το ειπα. Στα ταμπλω των διεθνων χρηματηστηριων το δραμα της Πατριδας μας καλα κρατει. Πισω ομως απο ολα αυτα τα των αγορων, ειναι ψυχες ανθρωπων, οικογενειες, συνανθρωποι μας που βιωνουν την ανεργια, την ελλειψη ενος μεροκαματου, την ελπιδα σε ενα καλυτερο αυριο να υποθηκευετε και να ξεπουλιετε. Ανθρωπινες αξιες μεταφροζομενες απο τους ισχυρους των διεθνωναγορων σε σπρεντς,επιμηκυνσεις και σε οτι αλλο το ψυχρο λεξιλογιο μιας καταρεουσας οικονομικης διεθνης ταξης πραγματων επινοει. Θεωρω ταπεινη υποχρεωση στον εαυτο μου, την οικογενεια μου, το νησι μου και τη πατριδα μου να σας μεταφερω παρακατω τις σκεψεις μου ετουτες ενος ξενητεμενου που βλεπει τη πατριδα προς πωληση. Τώρα θα μιλήσει η καρδιά και η ψυχή ενός απλού Έλληνα, ενός Κεφαλονιτη που ζει στα ξένα και βλέπει να σε κατασπαραζουν πατρίδα μου. Δεν αξιζεις να σε εχουν για πούλημα. Ψυχες των Ελλήνων δεν είστε για για πούλημα. Ιερές μνήμες ηρώων που δώσατε τη ζωή σας για ναμαστε εμείς λευτεροι δεν είστε για πούλημα. Παππου μου Γιαννη Μουρικη που σε εκτελεσαν οι Γερμανοι να ξημερωνει Πρωτομαγια στη Λασση δεν σε ξεχνω. Ουτε μια συγγνωμη δεν λαβατε ποτε αφανεις τιμημενοι ηρωες. Μουζακατα, Τζανετατα, Σαμη, Πυλαρο, Ερισσο, Αγκωνα, Τρογιανατα, Λεβαθω, Αργοστολη, Ληξουρη, Αθηνα, Θεσσαλονικη, Ιμια, Κυπρος δεν σας ξεχνω. Aδερφια μου στις πλατειες των χωριων και των πολεων με κάνετε υπερήφανο σαν άνθρωπο και Ελληνα. Nα ακουστει σε ολο το συμπαν. Πανω απο τους οδοστροτηρες ψυχων και ιδεων που οι πολεμικες μηχανες των ισχυρων οργωνουν το πλανητη μας. Πατριδα μου δεν εισαι για πουλημα. Αξιοπρεπεια μας. Δεν είσαι για πούλημα. Δίκαιο και ηθικό δεν είσαι για πούλημα. Τοκογλυφοι και κοράκια που τρίβετε τα χέρια τα χεριας σας. Δεν ειμαστε για πουλημα . Μαυραγορητες έτοιμοι να αρπαξετε και να λεηλατησετε τα πάντα. Δεν ειμαστε για πουλημα . Κυβερνησεις που μας θέλετε να παιρνουμε βαποριες τα δανεια . Δεν ειμαστε για πουλημα. Θαβετε τα ονειρα και το ανθρωπινο δικαιωμα μας σε μια λευτερη ζωη. Καθε βαπορια απο τα αιματωβαμενα σας χαρτια που μας εδινετε, στις πλατες γενεες γενεων. Ειλωτες στην ιδια μας τη γη. Το μαζεμα τουτονε των κορακιων ντοπιων και ξενων σιγα σιγα για χρονια τωρα μαυριζει το γαλανο ουρανο μας. Να κοιτα. Κοιτα ψηλα. Εχουν γίνει μιλιουνια. Ο Μεθυστοφελης τραβαει το Φαουστ στα εγκατα της γης. Η καθε ελπιδα και το αναφαιρετο δικαιωμα σε μια ζωη λευτερη και ανθρωπινη καταρακωνετε. Ψυχες των προγονων μου δωστε μας δυναμη. Πανε το λαό μας , το εθνος μας σαν κοπάδι στα σφαγεία. Θα πουλήσουν και το αίμα μας. Δεν παει άλλο. Θεέ της Ελλαδος και του κόσμου όλου δώσε δύναμη στο Εθνος μας. Να νοιωσουν αδιαπραγματευτα και βαθειά στα κόκκαλα τους ότι δεν εχουμε υποθηκευση ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ Γιώργος Τζανετατος/ Chicago TZANETATOS CAPITAL |
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
Τι ονειρεύονται τα παιδιά; Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν; Πώς θα ‘θελαν να είναι η πόλη ή το χωριό τους; Τι θα άλλαζαν στο σχολείο τους; Τι θα ήθελαν να έχουν, τι θα ήθελαν να είναι; Τι σκέφτονται για τους μεγάλους; Αν μπορούσαν ν’ άλλαζαν ένα μόνο πράγμα, ποιο θα ‘ταν αυτό; Τι σκέφτονται για τα παιδιά που ζούνε σε πολύ χειρότερες συνθήκες από αυτά; Τι σκέφτονται για το περιβάλλον, για τη φύση, για το νησί μας; Τι τα κάνει χαρούμενα; Τι εύχονται; Χίλιες ερωτήσεις, χίλια όνειρα.
Τα όνειρα και οι προσδοκίες των παιδιών, είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας, όχι αυτής που ξέρουμε – ευτυχώς όχι! Είναι ο καθρέφτης μιας κοινωνίας που δεν τολμάμε καν να ονειρευτούμε, εμείς οι «μεγάλοι», εμείς που «ξέρουμε» (την τύφλα μας μάλλον)…
Αυτά τα όνειρα θα ζητήσουμε από τα παιδιά να αποτυπώσουν στο χαρτί με ζωγραφιές.
Αύριο Τετάρτη 1 Ιούνη –αρχή του καλοκαιριού, εποχή της παιδικής ανεμελιάς. Τυχαίο; Δε Νομίζω Τάκη!- καλούμε όλα τα παιδιά στην Πλατεία στις 8:00μμ να ζωγραφίσουν το πιο μεγάλο τους όνειρο σε ένα μεγάλο, μεγάλο χαρτί με πολύχρωμους μαρκαδόρους, κραγιόνια, κι μ’ ότι άλλο σκεφτούν!
Κι αφού ζωγραφίσουν τα παιδιά, οι μεγάλοι πρέπει πρώτα να σκύψουν και να κοιτάξουν με προσοχή. Αφού σκεφτούν καλά, μπορούν να γράψουν πάνω στο ίδιο χαρτί τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τα όνειρα των παιδιών. Ποια από αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν; Ποια είναι τόσο όμορφα και τόσο άπιαστα που μας φέρνουν δάκρια στα μάτια; Ποια είχαμε κι εμείς όταν είμαστε μικροί και τα αφήσαμε στην άκρη για να «προσαρμοστούμε», για να «ενηλικιωθούμε», για να βάλουμε και τα δυο μας πόδια σ’ ένα παπούτσι; Για ποια όνειρα των παιδιών πρέπει να παλέψουμε με νύχια και με δόντια, με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε να τους δώσουμε μια ευκαιρία να πραγματοποιηθούν; Ποια όνειρα μας φέρνουν ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ επειδή φαίνονται να είναι εκ προοιμίου καταδικασμένα επειδή κάποιοι το θέλησαν έτσι;
Το τελικό έργο θα εκτεθεί στην πλατεία. Μετά θα το διπλώσουμε σαν χάρτινο καράβι και θα το αφήσουμε ν’ αρμενίσει ως το Υπουργείο Παιδείας, προς τον κύριο φορέα δηλαδή που έχει δημιουργήσει αυτή η κοινωνία για την πραγματοποίηση των ονείρων των παιδιών (είδατε πώς μερικές φορές η κυριολεξία ακούγεται σαν ειρωνεία;). Θα το στείλουμε εκεί για να τους ενημερώσουμε πώς πάει τ’ όνειρο. Με την υποσημείωση ότι στέλνουμε αυτό το καραβάκι σαν προπομπό και την υπόσχεση ότι σύντομα θα τους επισκεφτεί ένας ολόκληρος στόλος ονείρων. Πολύχρωμων, λαμπερών ονείρων, όπως είναι η ζωή που τα παιδιά μας θέλουν να ζήσουν.
Καλούμε όλα τα παιδιά να έρθουν στην Πλατεία την Τετάρτη 1 Ιούνη στις 8 το βράδυ για να ζωγραφίσουν όλα μαζί και το καθένα χωριστά το πιο μεγάλο τους όνειρο. Καλούμε και τους μεγάλους να έρθουν αντιμέτωποι με αυτά τα όνειρα κι αν έχουν τη δύναμη, να κλέψουν κι οι ίδιοι κάτι από τη λάμψη τους!
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση
παίρνω φως από τον ήλιο
και φτιάχνω την αγάπη
και μου λες πως σ’ αρέσει.
Τα παιδιά τραγουδάνε στους δρόμους
κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει
τα σκοτάδια σκορπάνε
κι η μέρα λουλουδίζει
σαν άνθος στο περβάζι.
Ένα σύννεφο είναι η καρδιά μου
κι η ζωή μου σε πλατεία
σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος
πόσο μοιάζει με μικρή πολιτεία
http://www.youtube.com/watch?v=LLOXlhdxDMc
Τα όνειρα και οι προσδοκίες των παιδιών, είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας, όχι αυτής που ξέρουμε – ευτυχώς όχι! Είναι ο καθρέφτης μιας κοινωνίας που δεν τολμάμε καν να ονειρευτούμε, εμείς οι «μεγάλοι», εμείς που «ξέρουμε» (την τύφλα μας μάλλον)…
Αυτά τα όνειρα θα ζητήσουμε από τα παιδιά να αποτυπώσουν στο χαρτί με ζωγραφιές.
Αύριο Τετάρτη 1 Ιούνη –αρχή του καλοκαιριού, εποχή της παιδικής ανεμελιάς. Τυχαίο; Δε Νομίζω Τάκη!- καλούμε όλα τα παιδιά στην Πλατεία στις 8:00μμ να ζωγραφίσουν το πιο μεγάλο τους όνειρο σε ένα μεγάλο, μεγάλο χαρτί με πολύχρωμους μαρκαδόρους, κραγιόνια, κι μ’ ότι άλλο σκεφτούν!
Κι αφού ζωγραφίσουν τα παιδιά, οι μεγάλοι πρέπει πρώτα να σκύψουν και να κοιτάξουν με προσοχή. Αφού σκεφτούν καλά, μπορούν να γράψουν πάνω στο ίδιο χαρτί τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τα όνειρα των παιδιών. Ποια από αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν; Ποια είναι τόσο όμορφα και τόσο άπιαστα που μας φέρνουν δάκρια στα μάτια; Ποια είχαμε κι εμείς όταν είμαστε μικροί και τα αφήσαμε στην άκρη για να «προσαρμοστούμε», για να «ενηλικιωθούμε», για να βάλουμε και τα δυο μας πόδια σ’ ένα παπούτσι; Για ποια όνειρα των παιδιών πρέπει να παλέψουμε με νύχια και με δόντια, με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε να τους δώσουμε μια ευκαιρία να πραγματοποιηθούν; Ποια όνειρα μας φέρνουν ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ επειδή φαίνονται να είναι εκ προοιμίου καταδικασμένα επειδή κάποιοι το θέλησαν έτσι;
Το τελικό έργο θα εκτεθεί στην πλατεία. Μετά θα το διπλώσουμε σαν χάρτινο καράβι και θα το αφήσουμε ν’ αρμενίσει ως το Υπουργείο Παιδείας, προς τον κύριο φορέα δηλαδή που έχει δημιουργήσει αυτή η κοινωνία για την πραγματοποίηση των ονείρων των παιδιών (είδατε πώς μερικές φορές η κυριολεξία ακούγεται σαν ειρωνεία;). Θα το στείλουμε εκεί για να τους ενημερώσουμε πώς πάει τ’ όνειρο. Με την υποσημείωση ότι στέλνουμε αυτό το καραβάκι σαν προπομπό και την υπόσχεση ότι σύντομα θα τους επισκεφτεί ένας ολόκληρος στόλος ονείρων. Πολύχρωμων, λαμπερών ονείρων, όπως είναι η ζωή που τα παιδιά μας θέλουν να ζήσουν.
Καλούμε όλα τα παιδιά να έρθουν στην Πλατεία την Τετάρτη 1 Ιούνη στις 8 το βράδυ για να ζωγραφίσουν όλα μαζί και το καθένα χωριστά το πιο μεγάλο τους όνειρο. Καλούμε και τους μεγάλους να έρθουν αντιμέτωποι με αυτά τα όνειρα κι αν έχουν τη δύναμη, να κλέψουν κι οι ίδιοι κάτι από τη λάμψη τους!
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση
παίρνω φως από τον ήλιο
και φτιάχνω την αγάπη
και μου λες πως σ’ αρέσει.
Τα παιδιά τραγουδάνε στους δρόμους
κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει
τα σκοτάδια σκορπάνε
κι η μέρα λουλουδίζει
σαν άνθος στο περβάζι.
Ένα σύννεφο είναι η καρδιά μου
κι η ζωή μου σε πλατεία
σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος
πόσο μοιάζει με μικρή πολιτεία
http://www.youtube.com/watch?v=LLOXlhdxDMc
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Τρίτη 31 Μαΐου 2011
Κρεμάλες υπάρχουν
Εγραψε: Pitsirikos
ΣΥΛΛΗΨΗ ΗΜΕΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
Συνελήφθη, βραδινές ώρες της 28 Μαΐου 2011 από αστυνομικούς
της υπηρεσίας μας 43χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για κατοχή
ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα αστυνομικοί της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος
Ασφαλείας Αργοστολίου στα πλαίσια της προσπάθειας που καταβάλλεται από
την υπηρεσία μας για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών,
περί ώρα 22:00 της ίδιας ημέρας σε έρευνα που διενήργησαν στον εν
λόγω 43χρονο βρέθηκαν δύο νάιλον συσκευασίες που περιείχαν
μικροποσότητες ηρωίνης οι οποίες και κατασχέθηκαν.
Συλληφθείς με την σε βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία
οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-
Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα ....
Αντιγραφή από το ithacanet.gr
Η θεωρία πως λίγοι άνθρωποι, με στοχευμένη δράση, μπορούν να κάμουν σημαντική και ουσιαστική παρέμβαση επιβεβαιώθηκε.
Στήσαμε μία "τράπεζα", έξω από την τράπεζα , καρφώσαμε μια σημαία, ένα ηχείο για χαμηλή μουσική και μοιράστηκαν έντυπα στον κόσμο. Συνθήματα και μικρόφωνα δεν χρειάστηκαν. Οι περαστικοί από το ένα πεζοδρόμιο της κεντρικής αγοράς του Αργοστολίου πήραν μια σειρά από έντυπα που μιλούν για την κρίση, για το πώς φτιάχνεται το χρήμα και για τη βασική ευθύνη των τραπεζών στην κρίση.
Οι συμμετέχοντες, σε εργάσιμη ώρα ήταν έξι, αλλά δεν χρειάστηκαν όλοι. Με τρία άτομα, καλύψαμε 3 ώρες.
Μοιράστηκαν 5 κείμενα.
- "Μηδενίζοντας το κοντέρ" και "ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ" του ΚΙΜΠΙ.
- "Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ" του Βασ. Βιλιάρδου
και δύο ακόμα κείμενα "Το χρήμα να πάψει να είναι ιδιωτικό" και το "Η πλατεία πάει τράπεζα" , ανώνυμων συγγραφέων.
Με το μοίρασμα των εντύπων, οι περαστικοί εκαλούντο να λάβουν μέρος στις συνελεύσεις της κεντρικής πλατείας, όπου συζητάμε, μαθαίνουμε και αποφασίζουμε για τη ζωή μας.
300 άνθρωποι έλαβαν αυτή την πληροφόρηση και οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες, με τις περισσότερες θετικές. Πολλοί , όμως, ήταν αυτοί που έλαβαν παθητικά τα έντυπα είτε δήλωσαν το περίφημο "δεν πρόκειται να γίνει τίποτα". Ακολούθησαν σε αριθμό , όλοι εκείνοι που έχουν αποδεχθεί το "μαζί τα φάγαμε" και "εμείς φταίμε". Υπήρξαν και 2-3 "κομματικοί" διαφόρων αποχρώσεων που είπαν τα δικά τους, με καλύτερο το "οι συνάξεις στις πλατείες υπηρετούν το σύστημα".
Αρκετοί ήταν εκείνοι, που επέστρεψαν , αφού έριξαν μια ματιά στα έντυπα και ζήτησαν συγκεκριμένα έντυπα, για να δώσουν και αλλού. Πρώτο σε ζήτηση, το οποίο και εξαντλήθηκε το "Το χρήμα να πάψει να είναι ιδιωτικό". "Εξάντληση" με σημασία.
Αρκετοί ζήτησαν να μας φωτογραφίσουν και δεν ήταν τουρίστες.
Πέρασε και ο "κυβερνητικός" βουλευτής , του δώσαμε τα φυλλάδια , για να ξέρει πως σκεφτόμαστε, τι θέλουμε και πώς φτιάχνεται το χρήμα και έκλεισε η συνάντηση με το "περιμένουμε να ακούσουμε το πότε θα παραιτηθείς". Φυσικά, δεν προέκυψε απάντηση. Είμαστε όλοι ευγενείς.
Μας έφαγε η ζέστη, γιατί δε σκεφτήκαμε να βάλουμε και μια ομπρέλα. Την επόμενη φορά.
Α, πριν ξεκινήσει η διαδικασία, πήγαμε στην τράπεζα και ενημερώσαμε τον διευθυντή του υποκαταστήματος τι σκοπεύουμε να κάνουμε. Μετά, ήρθαν κι αυτοί να πάρουν έντυπα, προφανώς για να ενημερώσουν την διοίκηση τους και για να τα μελετήσουν. (Δεν τους δώσαμε το ένα, στηριγμένοι στην αρχή πως δεν χρειάζεται να τα ξέρει όλα ο αντίπαλος).
Δεν ξέρουμε τι είδους "απεργίες" κηρύσσει η ΟΤΟΕ, αλλά δεν είδαμε κλειστή τράπεζα στο Αργοστόλι. Το μεγάλο "κύρος" του συνδικαλισμού.
Κι όπως έλεγε το τραγουδάκι των παιδικών μας εκδρομών, "επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα..."
(οκ, δεν ήταν "βραδιά")
Πρώτο Ψήφισμα συνέλευσης πολιτών στο Αργοστόλι
Αντιγραφή από το http://www.stopcrisis.gr/?p=197Η συνέλευση πολιτών στην κεντρική πλατεία Αργοστολίου, στην Κεφαλλονιά, στις 29 Μαΐου 2011, με απόφαση της όρισε τη διακήρυξη των βασικών της αρχών και απευθύνουν «ανοιχτή πρόσκληση σε όλους για την αναθεώρηση της ζωής μας», με τον τίτλο:
Βάζουμε μπροστά και πρώτα, τα δικά μας «θέλω» , τα δικά μας αιτήματα, τη δική μας ζωή και αξιοπρέπεια.
Δεν διεκδικούμε τίποτα λιγότερο από τα πάντα, γιατί ο άνθρωπος είναι τα πάντα.
Η δυστυχία και η εξαθλίωση είναι ο δικός τους τρόπος ζωής. Εμείς έχουμε το δικό μας.
Στη «λύση» της «αναδιάρθρωσης του χρέους» που θέλουν για εμάς, χωρίς εμάς, εμείς επιλέγουμε την αναδιάρθρωση του κόσμου όπου ζούμε, την αναδιάρθρωση της ζωής μας, διότι αυτό που τελικά χρεοκόπησε, δεν είναι τα νούμερα και οι εξισώσεις που εμφανίζονται σε σχεδιαγράμματα που δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν στις ζωές μας.
Χρεοκόπησαν οι αξίες μας και η ιδιότητα τού να είμαστε άνθρωποι και πολίτες.
Θέλουμε πραγματική δημοκρατία. Ή καλύτερα: Θέλουμε δημοκρατία, διότι σήμερα έχουμε ολιγαρχία.
Εμείς, οι λίγοι, που σας μιλάμε σήμερα δεν θέλουμε να αλλάξουμε την ανθρωπότητα και να σώσουμε τον κόσμο.
Όχι, θέλουμε κάτι απείρως πιο μετριοπαθές: Όντας, ασήμαντο μέρος αυτού του κόσμου, ονειρευόμαστε και θέλουμε η ανθρωπότητα να αλλάξει η ίδια τον εαυτό της, όπως το έχει ήδη κάνει δυο – τρεις φορές στην ιστορία. (Η μία ήταν κάποτε στην Ελλάδα).
Δεν χρειαζόμαστε κανέναν, πέρα από τη συλλογική μας δημιουργικότητα και δράση, για να φτάσουμε σε μια κοινωνία αγάπης και φιλίας, δημοκρατίας και ισοπολιτείας, ισονομίας και ισηγορίας, ελευθερίας, αλληλεγγύης και αυτοθέσμισης.
Μας εμποδίζουν να συναντηθούμε σε μια μεγάλη ενότητα και να γίνουμε μια πρωτοφανής δύναμη , όλες οι διαιρέσεις, σε κόμματα, τάξεις, επαγγελματικές ομάδες, συντεχνίες, έθνη, φυλές, θρησκείες και ιδεολογίες. Παραμερίζουμε ό,τι μας χωρίζει. Λέμε όχι στο καταστροφικό και ψεύτικο «διαίρει και βασίλευε» της ολιγαρχίας , έτσι όπως το έχει στήσει στα 300 χρόνια της νεωτερικότητας της.
Σμίγουμε, με το μόνο κριτήριο που μας ενώνει και μας χαρακτηρίζει: Είμαστε άνθρωποι του κόσμου και πολίτες μιας πατρίδας. Χρειαζόμαστε ιδέες, πίστη, θέληση και μια μεγάλη απόφαση, για να δημιουργήσουμε τη δική μας δημοκρατική έξοδο, από τα αδιέξοδα που δημιούργησε μια ασήμαντη και ανίκανη τοπική και διεθνής ελίτ, με τις απάνθρωπες αξίες της, τις προτεραιότητες και τον τρόπο της.
Δεν χρειάζεται να ξέρουμε που και πώς ΘΑ ΠΑΜΕ. Ο τρόπος τους είναι λάθος, αδιέξοδος και τραγικός και μένει στον καθένα και σε όλους μας η ευθύνη να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε και πού ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ. Να δώσουμε νόημα στο τι είδους πατρίδες, τι είδους κοινωνίες, τι είδους ανθρώπους, επιθυμούμε.
Θέλουμε έναν άλλο κόσμο και μια όμορφη πατρίδα: ένα κοινό όνειρο δημοκρατίας.
Το ερώτημα, πια, δεν είναι το «αν μπορούμε» . Το ερώτημα είναι: ΘΕΛΟΥΜΕ;
Όταν θέλουμε και ξέρουμε, ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
- Θέλουμε τη χώρα μας πίσω.
- Θέλουμε στάση πληρωμών του δημόσιου χρέους, όχι γιατί δεν μπορούμε να το πληρώσουμε, αλλά γιατί είναι το προϊόν μιας απάτης και μιας συναλλαγής, ερήμην των λαών, μεταξύ πολιτικών και τραπεζιτών: Με ποιο ηθικό, κοινωνικό, πολιτικό δικαίωμα έδωσαν το ευρώ και όλα τα νομίσματα του κόσμου στην ιδιοκτησία των τραπεζιτών; ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
- Θέλουμε το χρήμα και τα νομίσματα όλου του κόσμου να γίνουν ξανά δημόσια εργαλεία, δημοκρατικά διαχειριζόμενα. Να τεθούν υπό δημοκρατική μετοχική σύνθεση και διαχείριση τα τραπεζικά ιδρύματα που τυπώνουν το χρήμα. Οι βουλιαγμένες , σήμερα, τράπεζες να γίνουν αυτοδιοικούμενα εργαλεία δημοκρατικής διακίνησης του χρήματος. (Ξέρουμε από συνεταιρισμούς, ξέρουμε από ζωή και αριθμούς).
- Θέλουμε πολιτικό και διαχειριστικό έλεγχο , ώστε να ξέρουμε όλοι πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο και να τιμωρηθούν, για Εθνική Προδοσία και κλοπή, όσοι κακοδιαχειρίστηκαν, λεηλάτησαν εθνικούς λογαριασμούς ή ξεπούλησαν δημόσια περιουσία. Όλα αυτά, αρνούμενοι πάντα το σύνολο του χρέους, ως επαχθές για τους λαούς και προϊόν απάτης κι όχι για να δούμε ποιο τμήμα του θα πληρώσουμε.
- Θέλουμε πάγωμα χρεών όλων των επιχειρήσεων, νοικοκυριών και πολιτών, ως ότου έλθει η δημοκρατία και να εξετάσει κάθε περίπτωση χωριστά.
- Θέλουμε δημοκρατία. Δεν μας εκπροσωπεί το σημερινό πολιτικό και κομματικό σύστημα και η αντιπροσωπευτικότητα του κοινοβουλευτισμού.
- Θέλουμε συνταχτική εθνοσυνέλευση, για αλλαγή του συντάγματος, για μια δημοκρατία των λαϊκών συνελεύσεων και για ένα πολίτευμα, όπου οι πολίτες θα φτιάχνουν και θα ψηφίζουν τους νόμους, με δημοψηφίσματα και οι όποιοι εκπρόσωποι θα είναι ελάχιστοι και πάντα ανακλητοί. ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
- Θέλουμε πίσω τη δημόσια περιουσία που πούλησαν. Η δημόσια περιουσία ανήκει στο λαό και όχι στα κόμματα, τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις. Κανένα κόμμα και καμία κυβέρνηση δεν έχει το δικαίωμα να συναινεί ή να υλοποιεί την εκχώρηση δημόσιας περιουσίας. Είναι απλοί διαχειριστές και όχι ιδιοκτήτες της. Κάθε παραχώρηση της, χωρίς δημοψήφισμα, είναι άκυρη και το αντικείμενο της συναλλαγής επιστρεπτέο, χωρίς ιδιαίτερα ανταλλάγματα.
Πάμε, λοιπόν, όσο γίνεται περισσότεροι, για τα μεγάλα θέλω μας. Τίποτα λιγότερο από τη ζωή μας και την πατρίδα μας. Τίποτα λιγότερο από την αξιοπρέπεια του καθένα μας, των παιδιών μας και των γενιών που έρχονται.
Ας δημιουργήσουμε μια διαρκή ανοιχτή συνέλευση, ας προχωρήσουμε σε μια μεγάλη δημοκρατική επανάσταση, από την οποία δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να λείψει κανείς:
ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΊΑ; Δεν υπάρχει άλλο δίλημμα, που να μας χωρίζει. Και με βάση αυτό, καλείται ο καθένας και όλοι να επιλέξουμε πλευρά και να αποφασίσουμε.
Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές, δεν υπάρχει ούτε δρόμος. Το δρόμο θα τον ανοίγουμε, προχωρώντας. Σήμερα, πέφτουμε στο κενό, χωρίς φρένα και είναι άγνωστο πότε θα πιάσουμε και αν υπάρχει πάτος. Ας προχωρήσουμε, με τον τρόπο μιας διαρκούς αμφισβήτησης, ακόμα και του εαυτού μας και όλων όσων αυτός πιστεύει και μιας αέναης δημιουργικότητας αυτόνομων πολιτών και ελεύθερων ανθρώπων. Αυτό-νομοι είναι οι άνθρωποι, που φτιάχνουν οι ίδιοι τους νόμους τους, σχεδιάζουν μόνοι και μαζί τη ζωή τους και ορίζουν οι ίδιοι τις ατομικές και συλλογικές επιθυμίες. Δημιουργούμε το χώρο, όπου όλα τα ανθρώπινα θα είναι εφικτά. Για τη φιλία, την αγάπη, τη χαρά και την καλή διάθεση. Για τις ωραίες ανθρώπινες σχέσεις. Για τη γιορτή και την ελευθερία. Για μια κατάσταση διαρκούς ευτυχίας.
Για όλα αυτά τα «θέλω» και για όλα αυτά που ζούμε, ας επαναλάβουμε:
- Καμιά πληρωμή ή επαναδιαπραγμάτευση του δημόσιου χρέους
- Ναι στην επαναδιαπραγμάτευση της πραγματικότητας και την αναθεώρηση των αξιών , των προτεραιοτήτων και της ζωής μας.
- Λέμε όχι στην τυραννία της απάθειας, της αδράνειας και της κατάθλιψης.
- Θέλουμε (άμεση) δημοκρατία ενάντια στην κοινοβουλευτική ολιγαρχία.
- Θέλουμε συνελεύσεις πολιτών ΠΑΝΤΟΥ και για ΠΑΝΤΑ.
Κι ας κλείσουμε με τα λόγια σοφών ανθρώπων:
«Αφού ο λαός έχασε την εμπιστοσύνη του στους πολιτικούς, γιατί δεν τον διαλύουν για να εκλέξουν έναν άλλο;».(Μπέρτολτ Μπρεχτ)
«Δεν μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα μας, με τον ίδιο τρόπο σκέψης που χρησιμοποιήσαμε, όταν τα δημιουργήσαμε». (Αλβέρτος Αϊνστάιν)
By admin
– 30/05/2011Posted in: ΔΡΑΣΕΙΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
(Απευθύνεται σε όλους τους έλληνες , σε όλους τους λαούς της Ε.Ε., της Μεσογείου και σε όλο τον κόσμο).
Σήμερα, ερχόμαστε, με αυτή την απόφαση μας, να αντικαταστήσουμε τις πολιτικές χωρίς προοπτική, τη στείρα και δίχως νόημα αντίδραση, τα κενά νοήματος συνθήματα «εκδίκησης», με την επιλογή της διεκδίκησης όσων εμείς θέλουμε:Βάζουμε μπροστά και πρώτα, τα δικά μας «θέλω» , τα δικά μας αιτήματα, τη δική μας ζωή και αξιοπρέπεια.
Δεν διεκδικούμε τίποτα λιγότερο από τα πάντα, γιατί ο άνθρωπος είναι τα πάντα.
Η δυστυχία και η εξαθλίωση είναι ο δικός τους τρόπος ζωής. Εμείς έχουμε το δικό μας.
Στη «λύση» της «αναδιάρθρωσης του χρέους» που θέλουν για εμάς, χωρίς εμάς, εμείς επιλέγουμε την αναδιάρθρωση του κόσμου όπου ζούμε, την αναδιάρθρωση της ζωής μας, διότι αυτό που τελικά χρεοκόπησε, δεν είναι τα νούμερα και οι εξισώσεις που εμφανίζονται σε σχεδιαγράμματα που δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν στις ζωές μας.
Χρεοκόπησαν οι αξίες μας και η ιδιότητα τού να είμαστε άνθρωποι και πολίτες.
Θέλουμε πραγματική δημοκρατία. Ή καλύτερα: Θέλουμε δημοκρατία, διότι σήμερα έχουμε ολιγαρχία.
Εμείς, οι λίγοι, που σας μιλάμε σήμερα δεν θέλουμε να αλλάξουμε την ανθρωπότητα και να σώσουμε τον κόσμο.
Όχι, θέλουμε κάτι απείρως πιο μετριοπαθές: Όντας, ασήμαντο μέρος αυτού του κόσμου, ονειρευόμαστε και θέλουμε η ανθρωπότητα να αλλάξει η ίδια τον εαυτό της, όπως το έχει ήδη κάνει δυο – τρεις φορές στην ιστορία. (Η μία ήταν κάποτε στην Ελλάδα).
Δεν χρειαζόμαστε κανέναν, πέρα από τη συλλογική μας δημιουργικότητα και δράση, για να φτάσουμε σε μια κοινωνία αγάπης και φιλίας, δημοκρατίας και ισοπολιτείας, ισονομίας και ισηγορίας, ελευθερίας, αλληλεγγύης και αυτοθέσμισης.
Μας εμποδίζουν να συναντηθούμε σε μια μεγάλη ενότητα και να γίνουμε μια πρωτοφανής δύναμη , όλες οι διαιρέσεις, σε κόμματα, τάξεις, επαγγελματικές ομάδες, συντεχνίες, έθνη, φυλές, θρησκείες και ιδεολογίες. Παραμερίζουμε ό,τι μας χωρίζει. Λέμε όχι στο καταστροφικό και ψεύτικο «διαίρει και βασίλευε» της ολιγαρχίας , έτσι όπως το έχει στήσει στα 300 χρόνια της νεωτερικότητας της.
Σμίγουμε, με το μόνο κριτήριο που μας ενώνει και μας χαρακτηρίζει: Είμαστε άνθρωποι του κόσμου και πολίτες μιας πατρίδας. Χρειαζόμαστε ιδέες, πίστη, θέληση και μια μεγάλη απόφαση, για να δημιουργήσουμε τη δική μας δημοκρατική έξοδο, από τα αδιέξοδα που δημιούργησε μια ασήμαντη και ανίκανη τοπική και διεθνής ελίτ, με τις απάνθρωπες αξίες της, τις προτεραιότητες και τον τρόπο της.
Δεν χρειάζεται να ξέρουμε που και πώς ΘΑ ΠΑΜΕ. Ο τρόπος τους είναι λάθος, αδιέξοδος και τραγικός και μένει στον καθένα και σε όλους μας η ευθύνη να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε και πού ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ. Να δώσουμε νόημα στο τι είδους πατρίδες, τι είδους κοινωνίες, τι είδους ανθρώπους, επιθυμούμε.
Θέλουμε έναν άλλο κόσμο και μια όμορφη πατρίδα: ένα κοινό όνειρο δημοκρατίας.
Το ερώτημα, πια, δεν είναι το «αν μπορούμε» . Το ερώτημα είναι: ΘΕΛΟΥΜΕ;
Όταν θέλουμε και ξέρουμε, ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
- Θέλουμε τη χώρα μας πίσω.
- Θέλουμε στάση πληρωμών του δημόσιου χρέους, όχι γιατί δεν μπορούμε να το πληρώσουμε, αλλά γιατί είναι το προϊόν μιας απάτης και μιας συναλλαγής, ερήμην των λαών, μεταξύ πολιτικών και τραπεζιτών: Με ποιο ηθικό, κοινωνικό, πολιτικό δικαίωμα έδωσαν το ευρώ και όλα τα νομίσματα του κόσμου στην ιδιοκτησία των τραπεζιτών; ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
- Θέλουμε το χρήμα και τα νομίσματα όλου του κόσμου να γίνουν ξανά δημόσια εργαλεία, δημοκρατικά διαχειριζόμενα. Να τεθούν υπό δημοκρατική μετοχική σύνθεση και διαχείριση τα τραπεζικά ιδρύματα που τυπώνουν το χρήμα. Οι βουλιαγμένες , σήμερα, τράπεζες να γίνουν αυτοδιοικούμενα εργαλεία δημοκρατικής διακίνησης του χρήματος. (Ξέρουμε από συνεταιρισμούς, ξέρουμε από ζωή και αριθμούς).
- Θέλουμε πολιτικό και διαχειριστικό έλεγχο , ώστε να ξέρουμε όλοι πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο και να τιμωρηθούν, για Εθνική Προδοσία και κλοπή, όσοι κακοδιαχειρίστηκαν, λεηλάτησαν εθνικούς λογαριασμούς ή ξεπούλησαν δημόσια περιουσία. Όλα αυτά, αρνούμενοι πάντα το σύνολο του χρέους, ως επαχθές για τους λαούς και προϊόν απάτης κι όχι για να δούμε ποιο τμήμα του θα πληρώσουμε.
- Θέλουμε πάγωμα χρεών όλων των επιχειρήσεων, νοικοκυριών και πολιτών, ως ότου έλθει η δημοκρατία και να εξετάσει κάθε περίπτωση χωριστά.
- Θέλουμε δημοκρατία. Δεν μας εκπροσωπεί το σημερινό πολιτικό και κομματικό σύστημα και η αντιπροσωπευτικότητα του κοινοβουλευτισμού.
- Θέλουμε συνταχτική εθνοσυνέλευση, για αλλαγή του συντάγματος, για μια δημοκρατία των λαϊκών συνελεύσεων και για ένα πολίτευμα, όπου οι πολίτες θα φτιάχνουν και θα ψηφίζουν τους νόμους, με δημοψηφίσματα και οι όποιοι εκπρόσωποι θα είναι ελάχιστοι και πάντα ανακλητοί. ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
- Θέλουμε πίσω τη δημόσια περιουσία που πούλησαν. Η δημόσια περιουσία ανήκει στο λαό και όχι στα κόμματα, τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις. Κανένα κόμμα και καμία κυβέρνηση δεν έχει το δικαίωμα να συναινεί ή να υλοποιεί την εκχώρηση δημόσιας περιουσίας. Είναι απλοί διαχειριστές και όχι ιδιοκτήτες της. Κάθε παραχώρηση της, χωρίς δημοψήφισμα, είναι άκυρη και το αντικείμενο της συναλλαγής επιστρεπτέο, χωρίς ιδιαίτερα ανταλλάγματα.
Πάμε, λοιπόν, όσο γίνεται περισσότεροι, για τα μεγάλα θέλω μας. Τίποτα λιγότερο από τη ζωή μας και την πατρίδα μας. Τίποτα λιγότερο από την αξιοπρέπεια του καθένα μας, των παιδιών μας και των γενιών που έρχονται.
Ας δημιουργήσουμε μια διαρκή ανοιχτή συνέλευση, ας προχωρήσουμε σε μια μεγάλη δημοκρατική επανάσταση, από την οποία δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να λείψει κανείς:
ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΊΑ; Δεν υπάρχει άλλο δίλημμα, που να μας χωρίζει. Και με βάση αυτό, καλείται ο καθένας και όλοι να επιλέξουμε πλευρά και να αποφασίσουμε.
Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές, δεν υπάρχει ούτε δρόμος. Το δρόμο θα τον ανοίγουμε, προχωρώντας. Σήμερα, πέφτουμε στο κενό, χωρίς φρένα και είναι άγνωστο πότε θα πιάσουμε και αν υπάρχει πάτος. Ας προχωρήσουμε, με τον τρόπο μιας διαρκούς αμφισβήτησης, ακόμα και του εαυτού μας και όλων όσων αυτός πιστεύει και μιας αέναης δημιουργικότητας αυτόνομων πολιτών και ελεύθερων ανθρώπων. Αυτό-νομοι είναι οι άνθρωποι, που φτιάχνουν οι ίδιοι τους νόμους τους, σχεδιάζουν μόνοι και μαζί τη ζωή τους και ορίζουν οι ίδιοι τις ατομικές και συλλογικές επιθυμίες. Δημιουργούμε το χώρο, όπου όλα τα ανθρώπινα θα είναι εφικτά. Για τη φιλία, την αγάπη, τη χαρά και την καλή διάθεση. Για τις ωραίες ανθρώπινες σχέσεις. Για τη γιορτή και την ελευθερία. Για μια κατάσταση διαρκούς ευτυχίας.
Για όλα αυτά τα «θέλω» και για όλα αυτά που ζούμε, ας επαναλάβουμε:
- Καμιά πληρωμή ή επαναδιαπραγμάτευση του δημόσιου χρέους
- Ναι στην επαναδιαπραγμάτευση της πραγματικότητας και την αναθεώρηση των αξιών , των προτεραιοτήτων και της ζωής μας.
- Λέμε όχι στην τυραννία της απάθειας, της αδράνειας και της κατάθλιψης.
- Θέλουμε (άμεση) δημοκρατία ενάντια στην κοινοβουλευτική ολιγαρχία.
- Θέλουμε συνελεύσεις πολιτών ΠΑΝΤΟΥ και για ΠΑΝΤΑ.
Κι ας κλείσουμε με τα λόγια σοφών ανθρώπων:
«Αφού ο λαός έχασε την εμπιστοσύνη του στους πολιτικούς, γιατί δεν τον διαλύουν για να εκλέξουν έναν άλλο;».(Μπέρτολτ Μπρεχτ)
«Δεν μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα μας, με τον ίδιο τρόπο σκέψης που χρησιμοποιήσαμε, όταν τα δημιουργήσαμε». (Αλβέρτος Αϊνστάιν)
Δευτέρα 30 Μαΐου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



