Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ.



ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ


Με θέμα: «Οικονομική κρίση σε Ελλάδα και Ευρώπη. Ο δρόμος διεξόδου και οι θέσεις της Αριστεράς»
Ομιλητές: Βασίλης Μουλόπουλος, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ
Γιάννης Τόλιος, διδάκτωρ οικονομικών επιστημών, μέλος Ε.Γ. του ΣΥΝ

Πέμπτη 9/6 και ώρα 20:30 στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου στο Αργοστόλι.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Συναίνεση τέλος για τους διαδηλωτές της πλατείας Συντάγματος

Αντιγραφή από την ιστοσελίδα aformi.
Συναίνεση (από καθεστωτικά κόμματα και ΜΜΕ) τέλος για τους διαδηλωτές της πλατείας Συντάγματος. Μετά τους προπηλακισμούς βουλευτών σε Αθήνα και Κέρκυρα, και τον εξευτελισμό του γλοιώδους κυβερνητικού εκπροσώπου, του Γ. Πεταλωτή, η κυβερνητική προπαγάνδα των Πρετεντέρηδων οργίασε: κινδυνεύει η «δημοκρατία» από το ανεύθυνο πλήθος, ο προπηλακισμός βουλευτών εξισώνεται με «προσβολή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας», η οποία κερδήθηκε με «αίμα και θυσίες από τον ελληνικό λαό».
Μετά τη Δαμανάκη και άλλοι πρώην «αριστεροί» συντάχθηκαν με τη νεοφιλελεύθερη συμμορία που κυβερνά τη χώρα. Ο Δημήτρης Δανίκας, στο φιλοκυβερνητικό Βήμα καθυβρίζει τους διαδηλωτές προσάπτοντάς τους «Κτηνώδη Δύναμη Ογκώδη Άγνοια».[i] Ο ίδιος, εδώ και καιρό, έχει προστεθεί στη κτηνώδη προπαγανδιστική μηχανή του Πρετεντέρη εμφανιζόμενος συχνά-πυκνά στην εκπομπή του «Ανατροπή» (ανατροπή προφανώς της αλήθειας). Οι γκαιμπελίσκοι θα έπρεπε να ντρέπονται αλλά… που τέτοια τσίπα! Παρουσιάζονται ως τιμητές αυτοί που (ήσαν και είναι) υπάλληλοι ενός αργυρώνητου κρατικοδίαιτου προπαγανδιστικού μηχανισμού (αυτό των ΜΜΕ). Αποθέωση του μηχανισμού προπαγάνδας ήταν και το κείμενο των 32 «διανοουμένων» υπέρ της κυβέρνησης και του μνημονίου που υπογράφεται από κρατικοδίαιτους μανδαρίνους (μεταξύ των οποίων ο Διονύσης Σαββόπουλος που πρότεινε να στείλουμε τους μετανάστες χωρίς χαρτιά στα «ξερονήσια», μέχρι την πανεπιστημιακό Βάσω Κιντή, που διαρρήγνυε τα ιμάτιά της για τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να απεργούμε εν μέσω Μνημονίου).[ii]
Ωστόσο, οι φιλοκυβερνητικές επιθέσεις κατά των διαδηλωτών του Συντάγματος είναι αναμενόμενες. Από αυτό εδώ το σάιτ, είχαμε επισημάνει από την πρώτη στιγμή ότι οι αντιρρήσεις («ειρηνιστικές», εύκολα ενσωματώσημες κ.λπ.) για τις συγκεντρώσεις των «αγανακτισμένων» στερούνταν βάσης. Πράγματι, κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να χειριστούν τους διαδηλωτές του Συντάγματος ως βαλβίδα ασφαλείας που θα εκτόνωνε τη συσσωρευμένη λαϊκή αγανάκτηση. Να τους κρατήσουν δηλαδή σε πλαίσια κοινοβουλευτικού κρετινισμού, σεμνά και ταπεινά να διαμαρτυρηθούν και μετά να περιμένουν τις… επόμενες εκλογές για να ψηφίσουν τον επόμενο επιβήτορά τους.
Έκαναν λάθος υπολογισμούς. Στη σημερινή Ελλάδα το μίγμα είναι εκρηκτικό. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα οι εργαζόμενοι βρέθηκα στον 19ο αιώνα από πλευράς όχι μόνο εργασιακών δικαιωμάτων αλλά και (για ένα αυξανόμενο τμήμα των εργαζομένων) βιοτικού επιπέδου. Κυβέρνηση και άρχουσα τάξη χρησιμοποίησαν την οικονομική κρίση για τη μεγαλύτερη, παγκόσμια, επίθεση στον κόσμο της εργασίας. Υπολόγισαν ότι με απανωτά και συνεχόμενα κτυπήματα στους εργαζόμενους θα τους αποδιοργάνωναν, θα τους οδηγούσαν στην απογοήτευση και την υποταγή. Μια συνταγή που είχε εφαρμόσει τη δεκαετία του 1980 η Μάργκαρετ Θάτσερ στη Βρετανία (αν και, για να είμαστε δίκαιοι, με κατά πολύ λιγότερη ένταση και αποτελέσματα από τη σημερινή συμμορία του ΠΑΣΟΚ).
Αλλά…
….στην Ελλάδα έχουμε τη μεγαλύτερη πανευρωπαϊκά Αριστερά, το ισχυρότερο αντιεξουσιαστικό κίνημα, τις περισσότερες απεργιακές κινητοποιήσεις, ενώ η μνήμη του Δεκέμβρη 2008 είναι ακόμα νωπή. Η εποχή της μεταπολίτευσης μπορεί να έχει πλέον παρέλθει (από την άποψη του πολιτικοκοινωνικού μπλοκ που εξασφάλιζε την ισορροπία του αστικού καθεστώτος) αλλά τα ιδανικά του κινήματος της μεταπολίτευσης παραμένουν εδώ: πραγματική δημοκρατία, κοινωνική δικαιοσύνη, που σε ένα ικανό τμήμα των εργαζομένων εξισώνονται με τα σοσιαλιστικά ιδανικά.
Αυτά λοιπόν βρίσκονται στο κοινωνικό υπόβαθρο και δημιουργούν μια εκρηκτική κατάσταση στη σημερινή Ελλάδα.
Δυστυχώς, για μια ακόμα φορά, η επίσημη Αριστερά βρίσκεται πολύ μακριά από τις απαιτήσεις της περιόδου. Ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε για τους προπηλακισμούς βουλευτών και κυβερνητικών αξιωματούχων ότι «δεν το εγκρίνω, δεν το επικροτώ» αλλά και υπερασπίστηκε τον κοινοβουλευτικό κρετινισμό λέγοντας ότι αυτές οι επιθέσεις δεν αποτελούν «επίθεση στον κοινοβουλευτισμό».
Έλεος σύντροφε Τσίπρα. Οι επιθέσεις κατά βουλευτών είναι αποτέλεσμα της ταξικής πόλωσης στη χώρα και αποτέλεσμα είναι και η αμφισβήτηση από τους εργαζόμενους του κοινοβουλευτικού κρετινισμού που πλασάρεται ως δήθεν «η μοναδική υπαρκτή δημοκρατία». Το ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου με τον πιο χοντροκομμένο τρόπο αποκάλυψε την ουσία του κοινοβουλευτισμού. Με απίστευτο κυνισμό έλεγε ψέματα στους ψηφοφόρους του την ίδια στιγμή που προετοίμαζε συνειδητά με το ΔΝΤ, ως εκ προμελέτης εγκληματίας, την επιστροφή της χώρα στον 19ο αιώνα. Η ουσία του κοινοβουλευτισμού είναι ακριβώς αυτή: δήθεν «αντιπρόσωποι του έθνους» που εκλέγονται από παθητικούς ψηφοφόρους, που αποδέχονται, ως μοιραίοι Τρώες, κάθε τέσσερα χρόνια να τους εμπαίζουν ασήμαντοι καιροσκόποι δημαγωγοί όπως ο Παπανδρέου ή ο Σαμαράς. Αδύναμοι, εξατομικευμένοι ψηφοφόροι του καναπέ, χωρίς αυτούς δεν υπάρχει κοινοβουλευτισμός.
Στις σημερινές συνθήκες, η άνευ όρων υπεράσπιση του κοινοβουλευτισμού είναι πολιτικά επικίνδυνη για τον κόσμο της εργασίας. Όταν η άρχουσα τάξη αποφασίζει να περάσει ισοπεδωτικά μέτρα κατά των εργαζομένων μπορεί να το κάνει χρησιμοποιώντας τη «δημοκρατική νομιμοποίηση» του κοινοβουλίου. Και αυτό κάνει σήμερα, ποδοπατώντας και, τα πολύ περιορισμένα ούτως ή άλλως, αστικά δημοκρατικά δικαιώματα, εξευτελίζοντας το ίδιο το αστικό σύνταγμα και προετοιμάζοντας το έδαφος για ένα αυταρχικό κοινοβουλευτισμό του είδους που επικρατούσε στην Ελλάδα πριν τη μεταπολίτευση του 1974:
«Ήδη το «δημοκρατικό» ΒΗΜΑ θέτει το ερώτημα, σε δημοσκόπησή του, κατά πόσο οι πολίτες είναι έτοιμοι να δεχθούν μια ισχυρή προσωπικότητα με έκτακτες εξουσίες, υπεράνω κομμάτων και Βουλής- αυτό που στα καφενεία ακούγεται πιο απλά, κατά το «ένας Παπαδόπουλος μας χρειάζεται» (απάντησε θετικά το 22%)».[iii]
Όταν λοιπόν η ταξική πάλη οξύνεται σε αυτό το βαθμό αποτελεί καθήκον της Αριστεράς να επαναφέρει τη δυνατότητα μια άλλης κοινωνίας. Της κοινωνίας των εργατικών Συμβουλίων, της δυνατότητας ανάκλησης των εκλεγμένων αντιπροσώπων, της διακυβέρνησης με λαϊκές συνελεύσεις στους χώρους εργασίας και τις γειτονιές. Ο κοινοβουλευτικός κρετινισμός δεν αποτελεί «δημοκρατικό» μονόδρομο.
Αλλά και το άλλο κόμμα της επίσημης Αριστεράς, το ΚΚΕ, απέδειξε, για άλλη μια φορά, το πόσο καθεστωτικό κόμμα είναι. Η δήλωση της Παπαρήγα υπέρ του ευρώ[iv] αποτελεί πράξη στήριξης των επιλογών της άρχουσας τάξης, πράγμα που το αντελήφθησαν όλες οι καθεστωτικές δυνάμεις. Η Παπαρήγα και το ΚΚΕ εισέπραξαν για τη στάση τους τα εύσχημα από την προπαγανδίστρια του νεοφιλελευθερισμού του καναλιού του Σκάι που δήλωσε ικανοποιημένη από τη δήλωση της Παπαρήγα. Με τα λόγια της Κατερίνας Ακριβοπούλου:
«Το ΚΚΕ είναι το κατ’ εξοχήν καθεστωτικό κόμμα».
Η ίδια άλλωστε αποκάλυψε ότι κυβερνητικοί παράγοντες της δήλωσαν ότι :
«Όσο ηγούνται των κινητοποιήσεων ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ, δεν ανησυχούμε. Όταν θα βγει η νεολαία και οι ομάδες που δεν ελέγχονται τότε θα αρχίσουμε να ανησυχούμε».[v]
Και πράγματι το ΚΚΕ στη μακρά ιστορία του, εκτός των πρώτων χρόνων της δεκαετίας του 1920, έχει αποδειχθεί καθεστωτικό κόμμα. Στη δεκαετία του 1930 παρέδιδε το κίνημα στους φιλελεύθερους του Βενιζέλου για να εμποδίσει δήθεν την πορεία προς τη δικτατορία (σύμφωνο Σοφούλη-Σκλάβενα), πράγμα που βέβαια δεν απέτρεψε τη δικτατορία του Μεταξά (που πραγματοποιήθηκε με τη σύμφωνη γνώμη των «συμμάχων» του ΚΚΕ!).[vi] Στην κατοχή μετέτρεψε το ΕΑΜ σε «εθνική συμμαχία» με τις αστικές πολιτικές δυνάμεις πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα τη συντριβή του μεγαλύτερου λαϊκού κινήματος της ιστορίας της χώρας. Τη δεκαετία του 1960 μετέτρεψε την ΕΔΑ σε ουρά της Ένωσης Κέντρου. Σήμερα με την πολιτική γραμμή «τίποτα δεν θα αλλάξει παρά μόνο αν στις επόμενες εκλογές ψηφήσετε το ΚΚΕ» αναδεικνύεται στο κατ’ εξοχήν κόμμα του κοινοβουλευτικού κρετινισμού. Θεσμική αντιπολίτευση, σχεδόν μηδενικές κινητοποιήσεις, εχθρότητα σε οποιεσδήποτε κινητοποιήσεις ξεφεύγουν από τα στενά πλαίσια της απόλυτης νομιμότητας (η καταγγελία από το ΚΚΕ του Δεκέμβρη 2008 αποτελεί την κορύφωση της στήριξης του αστικού καθεστώτος «στα δύσκολα» από αυτό το κόμμα).
Η πρόταση Αλαβάνου[vii] για αποχώρηση των βουλευτών της Αριστεράς από τη βουλή θα έσωζε την τιμή της κοινοβουλευτικής Αριστεράς ενώ ταυτόχρονα θα αποτελούσε άλλη μια προτροπή για ακόμα περισσότερες κινητοποιήσεις των εργαζομένων, πράγμα που θα μεγέθυνε και την επιρροή της Αριστεράς γενικότερα. Ωστόσο και τα δυο κοινοβουλευτικά κόμματα απέρριψαν την πρόταση Αλαβάνου.
Παρά τις ανεπάρκειες της επίσημης Αριστεράς, το ξαναλέμε, το κίνημα στη Ελλάδα είναι όχι μόνο μαζικό και δυναμικό αλλά και διαρκώς γεννά νέες δυνατότητες. Τα τεκταινόμενα σήμερα στις πλατείες της χώρας δεν αποτελούν έκφραση απλά ενός ασυνείδητου «αυθόρμητου». Αποτελούν, πέρα από έκφραση της συσσωρευμένης αγανάκτησης, πραγματώσεις που απορρέουν από ένα κίνημα που παρά την έλλειψη ηγεσίας από την Αριστερά και τις ριζοσπαστικές δυνάμεις, έχει πλέον συσσωρεύσει εμπειρία αγώνων και αναζητά έκφραση μέσω κινηματικών διαδικασιών. Οι γενικές συνελεύσεις στις πλατείες δεν μπορούν σίγουρα να αποτελέσουν εναλλακτική πρόταση πολιτικής παρέμβασης στην κεντρική πολιτική σκηνή, ωστόσο ανοίγουν μεγάλες προοπτικές για τις επαναστατικές και ριζοσπαστικές δυνάμεις.
Αυτός είναι ο λόγος που αύριο, την Κυριακή 5 Ιούνη, πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι να δώσουν το παρών στη συγκέντρωση του Συντάγματος. Η πλατεία αύριο πρέπει να βουλιάξει από την προσέλευση του κόσμου!

Άγγελος Κ

πάρ'τον Καρατζαφέρη σου και' μπρός

Αντιγραφή από την ιστοσελίδα της << Ελευθεροτυπίας >>.

Μεγαλειώδης η συγκέντρωση του λαού στο Σύνταγμα. Της ίδιας κλίμακας με τις συγκεντρώσεις της μεταπολίτευσης. Φωνή Λαού, οργή Θεού - οι πληροφορίες ότι η συγκέντρωση υποβαθμίστηκε απ' τη Moody's ελέγχονται ως ανακριβείς...
Πάλι (μονίμως) στους εκβιασμούς (τι άλλο μπόρεσε ποτέ;) το 'ριξε ο Γιωργάκης: «η χώρα πηγαίνει σε χρεωκοπία» διαπίστωσε κατ' αρχάς! «Πηγαίνει»; Πώς πηγαίνει; Μόνη της; με τον αυτόματο; Ο Παπανδρέου πηγαίνει τη χώρα σε χρεωκοπία -αυτός κυβερνά!
«Πηγαίνω τη χώρα σε χρεωκοπία», έπρεπε να έχει πει!
Οπως και αυτό που πραγματικά είπε στους Ευρωπαίους (και) αυτήν τη φορά ήταν:« Ή σας τα δίνουμε όλα ή μας τα παίρνετε όλα!». Κολοσσός.
Για αυτό και ενώ ζητούσε 70 δισ. πήρε 80! Πήρε και μπουρμπουάρ.
Ολόκληρη χώρα δίνει! να μην το εκτιμήσουν αυτό οι Επικυρίαρχοι; Και με τους κατοχικούς λαδέμπορες το ίδιο δεν γινόταν; Δίνανε δυο λάτες λάδι για να πάρουν ένα σπίτι οι καλοί αυτοί άνθρωποι, να μην έδιναν και μισή λάτα μούργα στον μεσάζοντα;
Οσο για τις οργισμένες (και -τι σύμπτωσις! πάλι εκβιαστικές) ανακοινώσεις του καμαράντεν Σρεκ Πεταλωτή εναντίον του Τύπου, δίκιο έχει! Δεν μας επιβάλλουν ανθύπατους οι τοκογλύφοι, αλλά γκαουλάιτερ.
Ούτε με τους επιτηρητές θα μπορούσε να υπάρχει πρόβλημα -δύσκολο είναι για τα ανδρείκελα να τους υπακούουν;
.............................................................
Η κυβέρνηση Παπανδρέου-Καρατζαφέρη έχει τελειώσει! Ακόμα κι αν κάνει ανασχηματισμό θυσιάζοντας τον κ. Παπακωνσταντίνου, εκτός απ' τους «32 διανοούμενους» δεν φαίνεται να τη στηρίζουν άλλοι...

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

                                
 
 
     Σήμερα και περί ώρα 10:30 στην Επαρχιακή οδό Αργοστολίου- Πόρου  
και συγκεκριμένα στο Δ.Δ. Πάστρας, δίκυκλη μοτοσικλέτα οδηγούμενη από  
16χρονο ημεδαπό εξετράπη της πορείας της, προσέκρουσε σε  κολώνα της  
Δ.Ε.Η. και στις προστατευτικές μπάρες με αποτέλεσμα τον θανάσιμο  
τραυματισμό  του οδηγού  και τον σοβαρό τραυματισμό του συνεπιβάτη  
αυτής ημεδαπού ηλικίας 18 ετών.
    Προανάκριση ενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Ελειού- Πρόννων.-
 

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΜΕ ΘΕΜΑ - ΣΑΜΗ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.

 Πραγματοποιήθηκε χτες στο θέατρο -Κέφαλος- του Αργοστολίου, η ημερίδα με θέμα - Σάμη ένα Ανοιχτό Μουσείο-. Παρέστη σύσσωμη η πολιτική ηγεσία αλλά και αρκετοί κάτοικοι του νησιού.
 Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμούς εκ μέρους των πολιτικών της Κεφαλονιάς. Ακολούθησαν οι ομιλίες των καλεσμένων επιστημόνων κ.κ. Αντώνη Βασιλάκη, προϊσταμένου της ΛΕ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, Καλούστ Παραγκαμιάν, Διευθυντή Ινστιτούτου Σπηλαιολογικών Ερευνών Ελλάδος, Ανδρέα Σωτηρίου, Αρχαιολόγου Αναπληρωτή Διευθυντή ΛΕ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών αρχαιοτήτων και Βασίλη Φιοραβάντε, Καθηγητή Φιλοσοφίας της Τέχνης και του Πολιτισμού, του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
 Εντυπωσιακοί οι τρεις πρώτοι ομιλητές στις εισηγήσεις τους, μας παρουσίασαν με παράλληλη προβολή διαφανειών, τον σπηλαιολογικό και αρχαιολογικό πλούτο της Σάμης, αλλά και την πανίδα και χλωρίδα των σπηλαίων της περιοχής.
 Ενδεικτικά να αναφέρουμε σύμφωνα με τον κ. Παραγκαμιάν, στο σπήλαιο της Ζερβάτης, φύονται 120 είδη διαφορετικών φυτών, ενώ στο σπήλαιο Αγγαλάκι ζουν 4 είδη εντόμων, μοναδικά στον κόσμο!
Επίσης επισήμανε, τον κακό τρόπο χρήσης του σπηλαίου Δρογκαράτη, συγκεκριμένα είπε ότι το σπήλαιο αυτό είναι το χειρότερο σπήλαιο στην Ελλάδα από άποψη τουριστικής εκμετάλλευσης. Αναφέρθηκε σε κινήσεις που έπρεπε να έχουν γίνει, ώστε όλος αυτός ο σπηλαιολογικός- γεωλογικός πλούτος της Κεφαλονιάς, να είχε ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Γεωπάρκο, στο πρόγραμμα της Ουνέσκο για τα μέρη με ιδιαίτερο κάλος κ.λ.π.
 Ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε στην πορεία της Σάμης μέσα στον χρόνο, στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η υπηρεσία του, για την απρόσκοπτη λειτουργία της, καθώς επισήμανε και το γεγονός ότι, η Σάμη είναι η μόνη περιοχή στην Κεφαλονιά, που δεν έχει ανακηρύξει παραδοσιακό οικισμό, αναφερόμενος προφανώς στα προσεισμικά χωριά Βλαχάτα, Λειβαθινάτα, Λαταβινάτα.
Ο κ. Σωτηρίου με μία εντυπωσιακή ομιλία και εξ' ίσου εντυπωσιακές εικόνες παρουσίασε τα αρχαιολογικά ευρήματα της Σάμης αλλά και της Κεφαλονιάς γενικότερα. Έκλεισε δε την ομιλία του, με μια αισιόδοξη πρόβλεψη για το Μουσείο της Σάμης. Είπε ότι το θέμα λειτουργίας του είναι σε καλό δρόμο.

 Να πούμε ότι ακούγοντας τους ομιλητές, μπορέσαμε να δούμε και να καταλάβουμε, τι θα μπορούσε να είχε γίνει, αν οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες της Σάμης αλλά και της Κεφαλονιάς, είχαν δουλέψει σοβαρά και με πρόγραμμα, στα θέματα σπηλαίων και αρχαιολογικών χώρων- ευρημάτων, η εικόνα της Σάμης και της Κεφαλονιάς ( πολιτιστική και οικονομική ) θα ήταν σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο.
Σε ένα επίπεδο που θα έδινε άλλη ποιότητα στην ζωή των κατοίκων και στο τουριστικό προϊόν του νησιού. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι αργά, έστω και τώρα!
Κλείνοντας να πούμε ότι τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε, η κ. Όλγα Αντωνάτου Βαλσάμου, Σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Σάμης. Ελπίζουμε δε ότι όλο αυτό το σπουδαίο υλικό από την χθεσινή εκδήλωση, να απομαγνητοφωνηθεί και εκδοθεί, σαν ένα ντοκουμέντο για την Σάμη.
Τάσος Καβαλλιεράτος.










ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΣΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ

Συνελήφθη μεσημβρινές ώρες της 3 Ιουνίου 2011 στον Κρατικό  
Αερολιμένα Κεφαλληνίας ένας αλλοδαπός κατηγορούμενος για χρήση πλαστού  
ταξιδιωτικού εγγράφου.
    Ειδικότερα περί ώρα 12:00 ο ανωτέρω αλλοδαπός εμφανίστηκε στο  
σημείο αναχωρήσεων του Κρατικού Αερολιμένα Κεφαλληνίας ως υπήκοος  
Μάλτας επιδεικνύοντας διαβατήριο της Χώρας αυτής, προκειμένου  
αναχωρήσει με πτήση CHARTER για Βιέννη Αυστρίας.
    Μετά από προσεχτικό έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί διαπιστώθηκε  
ότι το διαβατήριο ήταν πλαστό και κατασχέθηκε.
   Συλληφθείς οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-
 
 

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Ο λαός που «ατάκτησε» και δεν συμμορφώθη προς τας υποδείξεις...

 ΑΝτιγραφή από το PRESS-GR.blogspot.com
Από τον Θύμιο Παπανικολάου
http://www.resaltomag.gr/

Αρχίζουν και σκούζουν οι «εθνοπατέρες» και τα δημοσιογραφικά ιερατεία του καθεστώτος για τον ατακτήσαντα λαό που τους παίρνει με πέτρες και γιαούρτια.
Μόλις άρχισε να εκδηλώνεται πρακτικά η λαϊκή αγανάκτηση και να μην περιορίζεται σε φραστικές εκτονώσεις, πέταξαν τις στραπατσαρισμένες μάσκες οι πολιτικοί και δημοσιογραφικοί μασκαράδες: Τα χάδια και οι έπαινοι για τη «φρονιμάδα» των «αγανακτισμένων» μετατράπηκαν σε...
τρομοκρατικούς λιθοβολισμούς και κατάρες.
Τώρα κουνάνε αγανακτισμένα και επιτιμητικά το δάκτυλο στα «άτακτα παιδιά» (από κάπου «υποκινούμενα»!!!) που τόλμησαν να χλευάσουν τη «δημοκρατία» και τους «εθνοπατέρες» που το παίζουν «φρουροί» της «δημοκρατίας» μέσα στο αγοραίο παζάρι των μαφιών του χρήματος: Στο καταγέλαστο τσίρκο της Βουλής…
Μας λένε ότι καταλύεται η «δημοκρατία» επειδή ο λαός της Κέρκυρας πήρε με τις πέτρες όλο αυτόν τον ευρωπαϊκό και εγχώριο θίασο των παρασίτων ο οποίος ρουφά, σαν βδέλλα, το αίμα του ελληνικού λαού, εκτελώντας ταυτόχρονα τις εντολές των διεθνών και εγχώριων οικονομικών «νονών»…
Μας λένε ότι κινδυνεύει η «δημοκρατία» επειδή εκτοξεύθηκαν γιαούρτια και έτρεψαν σε άτακτο φυγή τον Πεταλωτή: Αυτό το πολιτικό βυθοκόρημα της πασοκικής αχρειότητας και τον «πωλητή» της «δημοκρατίας» του δωσιλογισμού των ανδρεικέλων!!!!
Κινδυνεύει η «δημοκρατία» (αυτή των ανδρεικέλων και των παρασίτων), επειδή το «αμερικανάκι» ο Χρυσοχοΐδης ανέβαλε την επίσκεψή του στο Βόλο: ήξερε τι τον περιμένει!!!
Κινδυνεύει η «δημοκρατία» επειδή πλέον δεν τολμάει κανένας πολιτικάντης και καμία δημοσιογραφική πόρνη να ξεμυτίσουν και να περπατήσουν σε δρόμους της Ελλάδας.
Την καθεστωτική, δικτατορική αυθαιρεσία τους, την εξουσιαστική τους αυθάδεια, τα «συμβόλαια θανάτου» της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της που εκτελούν, το θέατρο της Βουλής που νομιμοποιεί αυτά τα «συμβόλαια θανάτου», την ισοπέδωση και κατάλυση των πάντων, ακόμα και του δικού τους Συντάγματος, τις κατοχικές υπηρεσίες τους στους διεθνείς μηχανισμούς του χρήματος, ΟΛΑ αυτά είναι «δημοκρατία» και «κινδυνεύει»!!!!
Τόσο προκλητικοί, αυθάδεις και ξετσίπωτοι είναι όλοι αυτοί οι εντολοδόχοι του κεφαλαίου, τα καθεστωτικά παράσιτα, οι μεταπράτες και οι έμποροι της «δημοκρατίας»…
ΝΑΙ κύριοι! Η «δημοκρατία» σας αυτή ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ, ακριβώς γιατί δεν είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, είναι η ολοκληρωτική κατάλυση κάθε έννοιας δημοκρατίας…
Και τα γιαούρτια ή τα γιούχα είναι αβροφροσύνη σε σχέση με τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που έχετε εκτελέσει, τα πρώτα μηνύματα γι αυτό που αύριο σας περιμένει…

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ.







Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

"Αδερφέ, τούτα να πεις στα παιδιά στη Πλατεία..."

Αντιγραφή από το ithacanet.gr
Αδερφε
Το μυαλο μου και η ψυχη μου ειναι μαζι σας καθε βραδυ στη πλατεια.
Να ξερες τι χαρα μου δινουν τα καλεσματα σας για τη πλατεια- για την ελευθερια.
Σε ευχαριστω για τον αγωνα που δινεις και για εμας που ειμαστε στα ξενα.
Ενα μεγαλο ευχαριστω απο καρδιας. Με λυπει οπου η επισημη Ελληνικη κυβερνηση δεν στελνει ουτε αντιπροσωπεια να μιιλισει με το κινημα. Θεωρουν οτι οι μηχανες εξουσιας που ελεγχουν και οι δυναμεις καταστολης θα πνιξουν την ιδεα να πολεμησουμε να μην ειμαστε ειλωτες και κατατρεγμενοι στο τοπο που γεννηθηκαμε.
Οτι δεν καταφεραν το 1940 το καταφερνουν τωρα οι Γερμανοι κατακτητες μας και οι συμαχοι τους. Τουτα να πεις στα παιδια στη Πλατεια-στο Αργοστολι-στην Ελλαδα -Οι Ελληνες δεν θελουν Κατοχη- Ο αγωνας σου και ο αγωνας ολων  ειναι για να ζησουν οι νεοι ανθρωποι και οι γεννιες που ερχονται με υπερηφανια και οχι μεσα σε δουλοκρατια.
Με βαθεια εκτιμηση απο καρδιας
Τζανετατος Γιωργος  - Σικαγο

Η ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΡΙΚΑ ΔΙΑΝΥΝΑ ΣΤΑ "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΜΙΧΑΗΛ ΡΩΜΑΝΟΣ...


 

Η γνωστή και αγαπητή STAR του Ελληνικού κινηματογράφου και της τηλεόρασης Ρίκα Διαλυνά, συμμετέχει στην περίφημη έκθεση "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" του Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας, σε καλλιτεχνική επιμέλεια του διακεκριμένου εικαστικού και επιμελητή εκθέσεων Μιχαήλ Ρωμανού.
 
Η λαμπερή ηθοποιός Ρίκα Διαλυνά

Η Ρίκα Διαλυνά, πριν στεφθεί STAR ΕΛΛΑΣ το 1956 και ασχοληθεί με τον κινηματογράφο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είχε ασχοληθεί με τη ζωγραφική αφού είχε σπουδάσει στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών ενώ είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μαθήματα στο εργαστήριο του διάσημου καλλιτέχνη Πάμπλο Πικάσο. Συγκεκριμένα, η δημοφιλής STAR αποδέχτηκε με μεγάλη χαρά την πρόταση του Μιχαήλ Ρωμανού, να εκθέσει έργα της στο πρώτο μέρος της σπονδυλωτής έκθεσης του Φεστιβάλ, που θα εγκαινιαστεί την ερχόμενη Τρίτη 7 Ιουνίου 2011 στις 8μμ, στο εντυπωσιακό Πολιτιστικό Κέντρο "ΦΛΟΙΣΒΟΣ" από τον Δήμαρχο Π.Φαλήρου κύριο Διονύση Χατζηδάκη.
 Οι εντυπωσιακές Ρίκα Διαλυνά και Γιώτα Τριγώνη

Tη βραδιά των εγκαινίων της έκθεσης, θα παρουσιαστεί performance με εντυπωσιακές δημιουργίες hair styling & body painting των σπουδαστών της σχολής "Νίκου Αμάραντου" σε επιμέλεια Χλόης Ν. Αμαράντου.
Εξωτερική άποψη του εντυπωσιακού Πολιτιστικού Κέντρου του Δήμου Π.Φαλήρου "ΦΛΟΙΣΒΟΣ"
     Tο Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας (Athens Fine Arts Festival) που επιμελείται ο γνωστός και πρόσφατα βραβευμένος από τον Όμιλο της UNESCO Μιχαήλ Ρωμανός, φέτος διανύει τον τέταρτο χρόνο επιτυχημένης παρουσίας του, προσφέροντας μια σύγχρονη πλατφόρμα επικοινωνίας της τέχνης με το φιλότεχνο κοινό, εγκαινιάζει με τη συγκεκριμένη έκθεση τις φετινές καλλιτεχνικές δράσεις του, παρουσιάζοντας νέους κυρίως καλλιτέχνες, που έχουν να προτείνουν μια αξιόλογη εικαστική πρόταση που αφορά τη ζωγραφική, τη γλυπτική, την καλλιτεχνική φωτογραφία, το ψηφιδωτό, το εικαστικό κόσμημα, το κολάζ και τις εικαστικές εγκαταστάσεις, με Guest Star - Artist την Ρίκα Διαλυνά. 

 Η πανοραμική αίθουσα τέχνης του Υπουργείου Εξωτερικών το 2008 και του Πολιτισμικού Οργανισμού του Δήμου Αθηναίων "ΜΕΛΙΝΑ" το 2010 καθώς και του Μουσείου Γουναρόπουλου, είναι ορισμένες από τις εντυπωσιακές αίθουσες τέχνης όπου έλαβαν χώρα οι καλλιτεχνικές δράσεις του Φεστιβάλ, για να δώσουν φέτος τη σκυτάλη σε εξίσου θαυμάσιες αίθουσες που συμμετέχουν στo πρωτότυπο αυτό καλλιτεχνικό project, που αποτελεί μια ιδέα του εικαστικού - επιμελητή.  
Τα εικαστικά "Δρώμενα Τέχνης" λαμβάνουν χώρα σε επιλεγμένες γκαλερί και αίθουσες τέχνης των Αθηνών ενώ οι διαδοχικές εκθέσεις που αποτελούν τον κορμό της μεγάλης σπονδυλωτής έκθεσης, χαράσσουν μια ενδιαφέρουσα εικαστική διαδρομή στο φιλότεχνο κοινό ενώ φέτος μια μεγάλη έκπληξη που θα υπάρξει στο δεύτερο μέρος των εκθέσεων θα συζητηθεί.
 Εντυπωσιακό κτένισμα των σπουδαστών της σχολής "Νίκος Αμάραντος"

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ.

Αύριο Σάββατο 04/06ου γίνεται στο Θέατρο << Κέφαλος>> του Αργοστολίου, ημερίδα με θέμα:  << Σάμη ένα ανοικτό Μουσείο >>.  Η Σάμη με τους διάσπαρτους Αρχαιολογικούς χώρους είναι ένα ανοικτό μουσείο! Το Ρακόσπιτο, το Αρχαίο λιμάνι, τα Ρωμαϊκά Λουτρά, ο Ναός του Απόλλωνα, η Αρχαία Ακρόπολις, και άλλα πολλά αξιόλογα Αρχαιολογικά ευρήματα δικαιολογούν... κατά το ήμισυ τον τίτλο αυτής  της Ημερίδας. Και λέω κατά το ήμισυ, διότι  θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος << Σάμη ένα ανοικτό και ένα κλειστό μουσείο >>. Και εξηγούμαι... Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 προς 2000 ο Δήμος Σάμης, ζήτησε από την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ ) το κτήριο που στεγαζόταν η πρώην κοινότητα Σάμης ( φωτογραφία ), για τη δημιουργία   Αρχαιολογικής Συλλογής επισκέψιμης στο κοινό. Πράγματι η (ΚΕΔ), ανταποκρινόμενη στο αίτημα του Δήμου παραχωρεί το κτήριο και ο Δήμος με τη σειρά του, το παραχωρεί στην Εφορία Αρχαιοτήτων Πατρών, με σκοπό την ολοκλήρωση αυτού του εγχειρήματος.  Αρχίζουν λοιπόν οι επισκευές και οι προσθήκες στο κτήριο. Θα πρέπει να πούμε ότι εκτός από την κύρια αίθουσα με τις προθήκες, κατασκευάστηκαν και οι βοηθητικοί χώροι (ξενώνας για τον αρχαιοφύλακα, τουαλέτες για το κοινό κ.λ.π.). Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες, οι κάτοικοι περίμεναν το επόμενο βήμα! Να μπουν τα εκθέματα και να αρχίσει η λειτουργία της Συλλογής για το κοινό. Κάτι το οποίο για ανεξήγητους λόγους  δεν έγινε και από τότε το κτήριο παραμένει κλειστό!!! Είναι περιττό δε να πούμε πόσο θα ανέβαζαν πολιτιστικά αλλά και οικονομικά την Σάμη, η λειτουργία της Συλλογής μαζί με τα υπόλοιπα ανοικτά Αρχαιολογικά ευρήματα της πόλης.
Είναι ευκαιρία λοιπόν, τώρα με την ημερίδα που γίνεται, να απαιτήσουμε την άμεση  λειτουργία της Συλλογής. Είναι καθήκον και υποχρέωση του Τοπικού Συμβουλίου Σάμης και του Δήμου Κεφαλονιάς να εργασθούν προς αυτήν την κατέυθυνση. Και επειδή ίσως ακουσθεί... δεν υπάρχουν λεφτά, επιτρέψτε μου να πώ ότι... λεφτά υπάρχουν!!! Από τα έσοδα των σπηλαίων να βγαίνει ένα ποσό που μαζί με το αντίτιμο της επίσκεψης, θα καθιστούν βιώσιμη τη λειτουργία της Συλλογής, κάτι που έχει τόση ανάγκη η Σάμη αλλά και η ευρύτερη περιοχή. Δεν μπορεί να περνούν τα τουριστικά πούλμαν από τη Σάμη, να λεν οι ξεναγοί στους τουρίστες... εδώ γυρίστηκε ο Κορέλης, να αφήνουν το καυσαέριό τους και να φεύγουν!!! Γιατί μέχρι τώρα αυτό γίνεται! Η Σάμη δεν είναι ο Κορέλης, 'η μόνο ο Κορέλης! Η Σάμη είναι ένα ανοικτό Αρχαιολογικό Πάρκο και ζητά αυτό που  δικαιείται. Να βγούν τα Αρχαιολογικά ευρήματα από τις αποθήκες που στιβάζονται τώρα και να μπουν στον χώρο που έτοιμος από το 2000 παραμένει... ερμητικά κλειστός!!!
Τάσος Καβαλλιεράτος.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Το Αίλος Κεντέρης στη Σάμη τον Αύγουστο..wmv

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΓΜΕΝΩΝ ΝΟΜΙΣΜΑΤΩΝ


 
 
       Συνελήφθη από αστυνομικούς της  Υπηρεσίας μας, την 31-5-2011  
στην περιοχή Σκάλας 27χρονος αλλοδαπός κατηγορούμενος για  κυκλοφορία  
παραχαραγμένων νομισμάτων.
     Ειδικότερα απογευματινές ώρες της ίδιας ημέρας ανωτέρω αλλοδαπός  
πηγαίνοντας σε μπαρ της περιοχής αγόρασε προϊόν δίνοντας ως αντίτιμο  
πλαστό χαρτονόμισμα των 50 Ευρώ, η πλαστότητα του οποίου έγινε  
αντιληπτή από τον υπάλληλο του καταστήματος, ο οποίος  ειδοποίησε το  
Αστυνομικό Τμήμα περιοχής και παρέδωσε το πλαστό χαρτονόμισμα το οποίο  
και κατασχέθηκε.
     Ακολούθησαν αναζητήσεις του ανωτέρω στην περιοχή όπου και  
εντοπίσθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ελειού- Πρόνων σε συνεργασία  
με αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου και σε έρευνα που  
του έγινε βρέθηκαν στην κατοχή του  και άλλα πλαστά χαρτονομίσματα των  
50 Ευρώ τα οποία και κατασχέθηκαν
    Συλληφθείς ομολόγησε την πράξη του και με την σε βάρος του  
σχηματισθείσα δικογραφία οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών
 
Κεφαλληνίας .-
 

Οι Βουλευτές την έκαναν με καίκι στη Κέρκυρα

Αντιγραφή από το http://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/06/blog-post_1346.html
 «Σας έπεσε βαριά η μακαρονάδα, τώρα θα χωνέψετε κάνοντας βαρκάδα!»
Με συνθήματα και φωνές αποδοκίμασαν εκατοντάδες Κερκυραίοι υπουργούς της κυβέρνησης και βουλευτές οι οποίοι δειπνούσαν στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο στο Παλαιό Φρούριο, με αποτέλεσμα εν τέλει εκείνοι να φυγαδευτούν με καΐκι καθώς ήταν αδύνατο να φύγουν από το δρόμο.

Με τη διοργάνωση της Βουλής, παρετίθετο επίσημο δείπνο σε Ευρωπαίους βουλευτές που συμμετέχουν στις εργασίες της Επιτροπής Μετανάστευσης και Προσφύγων του Συμβουλίου της Ευρώπης. Παρόντες στο δείπνο η υφυπουργός Εργασίας Άννα Νταλάρα, η αντιπρόεδρος της Βουλής Ροδούλα Ζήση, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Βρεττός, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Άντζελα Γκερέκου αλλά και ο βουλευτής και ............
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ., Νίκος Δένδιας, ο οποίος είναι και αντιπρόεδρος της Επιτροπής Μετανάστευσης.

Παρόντες, περισσότεροι από 60 βουλευτές, αξιωματούχοι και συνοδοί των συμμετεχόντων στις εργασίες της Επιτροπής.


Πολίτες που συμμετέχουν στο κίνημα των «αγανακτισμένων Κερκυραίων», που εκείνη την ώρα βρίσκονταν στο καθημερινό τους ραντεβού στην Πλατεία Δημαρχείου, πληροφορήθηκαν την παρουσία των βουλευτών στον ΠΟΙΑΘ και αποφάσισαν να μεταφέρουν τη διαμαρτυρία τους έξω από το χώρο του δείπνου.



Εκατοντάδες άτομα (σύμφωνα με μέλη της συντονιστικής ομάδας των αγανακτισμένων υπολογίζεται ότι συνολικά τις 4 ώρες που κράτησε η διαμαρτυρία πέρασαν περισσότεροι από 500 πολίτες) ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και πήγαν στο Παλαιό Φρούριο.



Αρχικά, επιχείρησαν να κατέβουν στο χώρο του εστιατορίου του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου (στον ΠΟΙΑΘ) αλλά βρήκαν κλειστή τη σιδερένια πόρτα στην πύλη που οδηγεί στην παραλία έξω από τον Όμιλο.



Έτσι, επέστρεψαν στο χώρο του Φρουρίου έξω από το κτίριο του τμήματος Μουσικών Σπουδών, ανέβηκαν στο τείχος το οποίο βρίσκεται πάνω ακριβώς από το εστιατόριο του ΠΟΙΑΘ και φώναζαν συνθήματα για ώρες.

Μάλιστα, σκαρφαλωμένοι στον τοίχο  επιχειρούσαν να διακρίνουν κάποιον από τους επίσημους, ωστόσο, δεν υπήρχε ορατότητα λόγω της τέντας που καλύπτει το χώρο της υπαίθριας σάλας.




Αυτό δεν πτόησε τους συγκεντρωμένους οι οποίοι, όχι μόνο παρέμεναν στο σημείο, αλλά κάποια στιγμή έκαναν και συνέλευση προκειμένου να αποφασίσουν αν θα αφήσουν τους επίσημους να περάσουν και να φύγουν μετά το τέλος του δείπνου τους ή αν θα αποκλείσουν το πέρασμα με καθιστική διαμαρτυρία. Αποφασίστηκε να πράξουν το δεύτερο και, ως αποτέλεσμα, οι υπεύθυνοι ασφαλείας των επισήμων αποφάσισαν να τους φυγαδέψουν μέσω θάλασσας! Για το λόγο αυτό, ζητήθηκε και ήρθε εσπευσμένα το καΐκι (!) που εκτελεί το δρομολόγιο Βίδο – Λιμάνι, το οποίο προσέγγισε τις εγκαταστάσεις του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου με σβηστά ακόμα και τα φώτα πορείας!



Οι Έλληνες αλλά και οι Ευρωπαίοι βουλευτές υπό βροχή σφοδρών και καυστικών συνθημάτων από το πλήθος, («σας έπεσε βαριά η μακαρονάδα, τώρα θα χωνέψετε, κάνοντας βαρκάδα!», «τέτοιο ρεζιλίκι! Σας παίρνει το καΐκι...») και υπό τα βλέμματα των διαμαρτυρόμενων έστω και από ψηλά, περπάτησαν μέχρι το σημείο που είχε δέσει το καΐκι, ανέβηκαν στη ράμπα και αποχώρησαν με το σκάφος και πάλι με σβηστά τα φώτα! Μοναδικές λάμψεις ήταν τα φλας των φωτογραφικών μηχανών των Ευρωπαίων βουλευτών και αξιωματούχων που, προφανώς, βρήκαν ενδιαφέρον το θέαμα των διαμαρτυριών των Κερκυραίων.



Χαρακτηριστικό της διάθεσης του πλήθους ήταν οι έντονες αποδοκιμασίες του βουλευτή της Ν.Δ. Νίκου Δένδια όταν κάποια στιγμή βγήκε έξω από την υπαίθρια σάλα και περπάτησε στον παρακείμενο μόλο για να δει την πορεία της προσέγγισης του καϊκιού.



Εντονότατες ήταν και οι αποδοκιμασίες για τους υπόλοιπους βουλευτές όταν βγήκαν από την τέντα της σάλας για να οδηγηθούν στο σκάφος.



Στο χώρο του Π. Φρουρίου υπήρχε η διακριτική παρουσία ανδρών της ΕΛΑΣ και της Ασφάλειας Κέρκυρας, οι οποίοι πάντως παρέμειναν μακριά από το πλήθος και δεν είχαν οποιαδήποτε επαφή με διαμαρτυρόμενους ή μέλη της Συντονιστικής.



Κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας, ο Ν. Δένδιας επιχείρησε να έρθει σε διάλογο με μερίδα των διαμαρτυρόμενων πολιτών όταν πήγε στην στοά της εισόδου προς τον ΠΟΙΑΘ (της οποίας η πόρτα παρέμεινε κλειστή) επιχειρώντας να συνομιλήσει με τους συγκεντρωμένους, ωστόσο, αποδοκιμάστηκε.




Στους εκατοντάδες συγκεντρωμένους συμπεριλαμβάνονταν άνθρωποι κάθε ηλικίας και προσωπικότητας: από νέα παιδιά, φοιτητές, μέχρι ηλικιωμένους, από στελέχη κομμάτων μέχρι πρόσωπα που δήλωναν ότι ουδέποτε έχουν ασχοληθεί ποτέ με τα κοινά, από μαμάδες με μικρά παιδιά και καροτσάκια μέχρι... έναν βιολιστή ο οποίος κατά τη διάρκεια της αποχώρησης του καϊκιού έπαιζε... καλαματιανό!