Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

«Να πάνε στο διάολο οι ηγήτορες της γενιάς μου, στο Σύνταγμα οι άνθρωποι ψάχνουν τα όνειρα τους»

Ο Χρόνης Μίσσιος για τα κεραμίδια της βουλής που στάζουν .Ο συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος με φυλακές και εξορίες πίσω του, τα τελευτάια χρόνια ζει ως «κοσμοκαλόγερος» στο Καπανδρίτι. Μιλά στο www.tvxs.gr για τους αγανακτισμένους και στην Κρυσταλία Πατούλη για το κίνημα των αγανακτισμένων. Το χαρακτηρίζει ως το σημαντικότερο γεγονός της Μεταπολίτευσης  και φωνάζει «να πάνε στο διάολο οι ηγήτορες και οι καθοδηγητές».

«Τι έχετε να πείτε για το κίνημα που ξέσπασε , της άμεσης δημοκρατίας των αγανακτισμένων ανά την Ελλάδα;
Είναι κάτι πρωτόγνωρο, το σημαντικότερο πολιτικό γεγονός της μεταπολίτευσης! Βγήκαν οι άνθρωποι στους δρόμους! Και πρέπει, όλοι εμείς που οδηγήσαμε την κατάσταση εδώ που την οδηγήσαμε, να μείνουμε έξω απ’ αυτή την ιστορία! Έξω οι καθοδηγητές! Έξω οι ηγήτορες! Έξω τα γκρουπούσκουλα (οι αιρετικές δηλαδή ομαδούλες)! Γιατί εκεί στο Σύνταγμα ψάχνουν τα όνειρά τους!
Τα πράγματα είναι τραγικά και πολλές φορές δεν μπορούμε να καταλάβουμε την τραγικότητά τους!
Κλέβουν τη ζωή των ανθρώπων! Με τα τα δάνεια και το χρέος, σήμερα, τους κλέβουν τη ζωή τους! Πώς θα ζήσει ένας άνθρωπος μες στη μιζέρια; Πότε θα ζήσει; Τι θα ζήσει; Αυτό είναι τρομακτικό! Κι αυτή τη ζωή που θα μπορούσαν να έχουν οι άνθρωποι αυτοί, με τις όποιες δυνατότητες να δημιουργήσουν τους την κλέψανε!
Ε, πρέπει κάτι καινούργιο να γεννηθεί! Και πιστεύω ότι αυτό για να γεννηθεί δεν γίνεται διαφορετικά, παρά με την κατάρρευση του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος!
Και αυτό συμβαίνει ίσως αυτή τη στιγμή. Οι άνθρωποι βγήκαν από τις μάντρες των κομμάτων, τις ταμπέλες των ιδεοληπτικών εξουσιών, των κομματικών τοποθετήσεων, και βγήκαν να συναντηθούν στον δρόμο, να ανταλλάξουν τις σκέψεις τους, να επικοινωνήσουν τα όνειρά τους! Κι όσες μορφές πάλης βγουν από αυτή την ιστορία… καλό θα’ ναι.
Αν γίνει αποκλεισμός της Βουλής και κάνουν έκκληση να συμμετέχει όλη η Ελλάδα, θα κατέβετε στο Σύνταγμα;
Εγώ δε μπορώ να περπατήσω θα κατέβω στο Σύνταγμα; Τι δουλειά έχω στο Σύνταγμα; Να παριστάνω ποιον; Όλη η δική μου η γενιά, όλοι οι ηγήτορες, να πάνε στο διάολο! Δεν έχουν καμιά δουλειά εκεί πέρα! Να αφήσουν τον κόσμο ήσυχο! Ότι γίνει! Ότι δημιουργήσει! Το αυθόρμητο είναι η γέννα! Το αυθόρμητο είναι η δημιουργία!»
Από το LIFO

Θέλουμε το μέλλον μας, τώρα

Από το ithacanet.gr
Η πολιτική ως θρησκεία
Ο "πρωθυπουργός, παρέα με τον "υπουργό" του, ζήτησαν χτες, "υπομονή και θυσίες".Ζήτησαν, ξανά, «τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας σε δύσκολες αποφάσεις». Φυσικά, υποσχέθηκαν, όπως πάντα, ένα καλύτερο μέλλον, χάρις στις θυσίες.
 Κοιτώντας , ξανά, και το μνημειώδες κείμενο της Περιεφερειακής επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Ιόνιων Νησιών, άρχισα να αισθάνομαι μια αγαλίαση, για την επερχόμενη "Αναγέννηση". Ξεχάστηκα, λίγο. Αυτό που προσπαθούν, όλοι μαζί, είναι να ξεχάσουμε. Το χτες, το σήμερα και το αύριο.
Να ξεχάσουμε πως είμαστε άνθρωποι - δημιουργοί.
Ζητούν να ξεχάσουμε πως και το σήμερα είναι εκείνο το αύριο του χθες…
Στο "μνημειώδες κείμενο", έγραψαν για το χτες και το αύριο, λησμονώντας το παρόν. Μια φράση, όλη κι όλη, για όσα συμβαίνουν σήμερα: "...Υπ΄ αυτό  το  πρίσμα  αποδεχόμαστε  τα  μέτρα  του  Μνημονίου, ως έκτακτα  μέτρα εθνικής   ανάγκης,..."
"Έκτακτα" και "εθνικής ανάγκης" , τα μέτρα διάσωσης των τραπεζών. Βοά ο πλανήτης κι αυτοί βρίσκονται σε χρόνο άχρονο και σε τόπο άτοπο. Βρίσκονται αλλού για αλλού και προσπαθούν να παρασύρουν κι εμάς μαζί.

Τι μας λέει ο κ. Στέλιος Ράμφος;
"Η ιδεολογία που έφερε αναδρομικά το εμφυλιακό μένος ως περιεχόμενο της πολιτικής σε ειρηνική περίοδο, τροφοδότησε φαντασιώσεις ‘’απελευθερώσεων΄΄ οι οποίες συγκάλυψαν χρόνια νοσήματα...".

Πόσες φορές, πόσα χρόνια, τα ίδια και τα ίδια; Στο ίδιο έργο θεατές.
Και συνεχίζει, ο δάσκαλος:
"Υπάρχει ωστόσο και κάτι πιο κρίσιμο: η μυθική πίστη στο υπέρλογο διαπερνά τη σκέψη μας και απωθεί τα έλλογα κριτήρια με την καθολικότητά τους, περιορίζοντάς τα σε υπολογιστική εξυπηρέτηση των γενικών επιδιώξεων που αρκούνται στην (κουτο)πονηριά... Μια κοινωνία μπορεί να ελπίζει όταν έχει επίγνωση πως τα ελεύθερα στις επιλογές τους άτομα είναι και υπεύθυνα για τις πράξεις τους. Αλλιώς τη θέση του μέλλοντος παίρνει η μεγαλομανία, ένα είδος παιδικής αυταρέσκειας. Τυχαία, άραγε, φτάσαμε από τις κωμωδίες των αγαθών ψυχών που επέμεναν να είναι κάτι άλλο από τον εαυτό τους, στη σουρρεαλιστική διάλυση των πάντων με τον Βέγγο; Στο πρόσωπο του τελευταίου ο Ρωμιός δεν τρέχει απλώς να βολέψει καταστάσεις με τις φαντασιώσεις του. Τρέχει και δεν φτάνει, ακριβώς γιατί δίνει στο βόλεμα εσχατολογικές διαστάσεις. Πληρώνει έτσι την ασυνειδησία  του χρόνου  και την αδυναμία του να ανοίξει στην πίστη χώρο για τη λογική και για την προσπάθεια που αυτή ζητάει."

Ε, ναι. Ο μόνος τρόπος για να προσεγγίσεις και να "ερμηνεύσεις" τα πολιτικά δρώμενα είναι η πίστη. Να πιστέψεις σε κάποιον χαρισματικό Μεσσία, σε κάποια χαρισματική θρησκευτικού τύπου ιδεολογία, στην αναμονή της "Αναγέννησης", των "καλύτερων ημερών" , με ένα μόνο τρόπο: Να πιστέψεις, να δείξεις εμπιστοσύνη, να υπακούσεις , για να σώσεις , αν όχι την ψυχή σου, τουλάχιστον να σώσεις το μέλλον σου.
Να κληρονομήσεις τη Βασιλεία του Μέλλοντος σου, αφήνοντας στο κομματικό - ιδεολογικό Ιερατείο την εξουσία του, πάνω στο παρόν μας .

Κι όπως το λέει ο άλλος δάσκαλος,κ.  Γερ. Λυκιαρδόπουλος:
"Η μαρμαρωμένη βασιλεία—ή δημοκρατία—δεν υπάρχει. Μονάχα ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς υπάρχει (για να ξυπνήσει, μια μέρα, και να λαλήσει τη φλογέρα του)..."
Και συνεχίζει:  "Το μέλλον αυτό, άλλωστε, το ερχόμενο και μη παρερχόμενο, η ουτοπική—ου τόπος—προσημείωση που γράφομε απλόχερα, δίχως να ζητάμε συμπάθιο, απάνω σε μια τόσο στενεμένη επί γης ειρήνη αποτελεί, απέναντι στις καταδυναστευόμενες ανθρώπινες γενιές, το πελώριο άλλοθι των τυράννων ή δημαγωγών ή των ονειροπαρμένων που σφετερίζονται με το αζημίωτο, και πάντα με την τεχνική της δύναμης και της βίας, το αχαμνό ξενηστικωμένο παρόν μας... Για ένα μέτριο ή ελεεινό παρόν, για ένα παρόν πετσί και κόκαλο, μας προβάλλουν ολοένα το τετράπαχο αναμενόμενο μέλλον. Αυτό αποτελεί το άλλοθί τους: είτε στο όνομα ενός αρχηγού είτε στο όνομα μιας ομάδας. Ένας δανεικός και αγύριστος βερεσές απάνω στη χαμοζωή μας. Και οι διαδοχικές γενιές ή το πληθυντικό σφάγιο— το μπικάδι, στη γλώσσα των αναστενάρηδων της Θράκης—θυσιάζονται πότε με το ένα πότε με το άλλο πρόσχημα σε διαδοχικούς βωμούς (τα τελευταία εκατό χρόνια θυσιάζομε στο βωμό των απόστολων της κοινωνικής δικαιοσύνης, και ένα από αυτούς φιλοδόξησε , για ένα φεγγάρι—πληρώνοντας ακριβά—να γίνει και ο Πάουντ.) Και οι ανθρώπινες γενιές χαραμίζονται μονότροπα στους αχόρταγους βωμούς ή πηγαίνουν αράδα κατά δαιμόνου. Μία μία. Όλες μαζί. Σωρός. Η μία για την άλλη, την καλύτερη από τις προηγούμενες τη γενιά της πανανθρώπινης αδελφοσύνης, την παντοτινή αναμενόμενη. Καθεμιά θυσιάζει το παρόν (το μοναδικό της) για το παρόν της άλλης (και αυτηνής το μοναδικό της). Ετσι θερίζονται όλα τα παρόντα. — «Για τα παιδιά μας !» ξανακούγεται απόμακρος ο αντίλαλος από το χορό της αρχαίας τραγωδίας. Δε ζει κανένας (στο παρόν) για να ζήσουν όλοι(στο μέλλον)."

Μόνο με την επιστήμη της θρησκειολογίας  μπορείς να προσεγγίσεις, πια, τον πολιτικό λόγο και πράξη.
Έδιωξαν το Θεό, για να μπουν στη θέσηΤου, τα Λόγια τους. ( Έτσι κι αλλιώς, οι πράξεις τους δεν πείθουν, μήτε αντέχουν σε κάποια πολιτική κριτική ή επιστημονική προσέγγιση).
Αναζητούν την άλογη εμπιστοσύνη στο Λόγο τους. Την Πίστη στη νέα Θρησκεία, που είναι ένας ιδιαίτερα παλιός τρόπος υποταγής. Τα κόμματα και οι άνθρωποι τους είναι τα νέα Ιερατεία του Μαμμωνά, στη θέση των Ιερατείων των Φαραώ και κάθε είδους διαχρονικών δυναστών και τυράννων.  Οι "ιδεολογίες" τους είναι οι νέες θρησκείες. Δεν ζητούν τη λογική. Ζητούν την Πίστη μας.

Και κλείνουμε την ασήμαντη παρέμβαση μας, με το λόγο του δάσκαλου κ. Στέλιου Ράμφου:
"Το υποκείμενο δεν υπάρχει μόνο του, για λογαριασμό του: είναι στον εαυτό του παρόν, με συνείδηση των δυνατοτήτων του, έξω από την ψευδαίσθηση της αυτάρκειας. Δεν υφίσταται εσωτερικότητα χωρίς εξωτερικότητα. Υπάρχουμε πραγματικά μέσα από κάθε τι που μας βγάζει από την κλεισούρα. Αυτοσυνείδηση δεν είναι να κάνουμε να στρεφόμαστε μέσα μας. Είναι να μάθουμε να νιώθουμε υπεύθυνοι όχι μόνο για το δικό μας αλλά και για τον άγνωστο άλλο, όχι μόνο για την ιδιοκτησία μας αλλά και για την πολιτεία. Σε αυτή την περίπτωση δεν αρκεί απλώς να πράττουμε  αλλά κυρίως να καταλάβουμε πως για να δώσει καρπό η πράξη μας χρειάζεται την αλήθεια".

Η αλήθεια είναι επαναστατική και αντικειμενική. Αν δεν είναι αντικειμενική δεν μπορεί να είναι επαναστατική.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ!



Αυτό που συμβαίνει στο νησί της Ιθάκης επί Δημαρχίας Γιάννη Κασσιανού δεν είχε προηγούμενο μεταπολεμικά. Σίγουρα θα τρίζουν τα κόκαλα του αξέχαστου Δημάρχου Νικολάου Κολυβά. Ο γιατρός Κολυβάς εάν διαπίστωνε  οποιαδήποτε σπατάλη εις βάρος του ιδρώτα του Θιακού λαού θα καταψήφιζε τα αδικαιολόγητα  ταξίδια του σημερινού Δημάρχου και τις παρασιτικές έμμισθες θέσεις που έχει δημιουργήσει. Και ανέφερα τον Δήμαρχο Κολυβά γιατί είναι το πρότυπο του σημερινού Δημάρχου, έργα πνοής και με την βοήθεια όλων μας, που θα πρέπει δηλαδή να βάλουμε το χέρι βαθιά στην άδεια τσέπη. . Τώρα φαντάζομαι ότι καταλαβαίνετε, γιατί τα παπαγαλάκια του Δημάρχου, κάποια πολιτικά η α-πολίτικα χαϊβάνια, αλλά και σύγχρονοι εραστές του χρήματος, διακωμωδούν τους προηγούμενους Δημάρχους, στους παραλιακούς καφενέδες και τα ταβερνεία, αλλά και κάποιοι νεόκοποι - νεόφερτοι δημοσιογράφοι εκ «Ασίας» καταγόμενοι.
Ο Δήμαρχος πρόκειται να εισηγηθεί  στο Δημοτικό Συμβούλιο της ερχόμενης Τετάρτης, να του καταβάλλει ο Δήμος 80.000€ για τα ταξίδια που έχει κάνει τους πέντε μήνες της θητείας του! Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι όταν ρωτηθεί για τις ημερομηνίες που ταξίδεψε, σε ποια μέρη ταξίδεψε, από που πήρε την άδεια, ποιο ΔΣ τον εξουσιοδότησε και ποιος ήταν ο λόγος των ταξιδιών του. Το αστείο είναι αν καταβληθούν που θα βρεθούν, όχι μόνο αυτά, αλλά και τα άλλα που θα χρειαστεί μέχρι το τέλος της θητείας του. Πάντως  στον προϋπολογισμό του Δήμου για «Έξοδα κίνησης Δημάρχου και Δημοτικών Συμβούλων και με Κωδικό 00.6421υπάρχουν μόλις 4.824,00 €.
Καλά θα μου πείτε ότι θα γίνουν τέτοιες ερωτήσεις σε ένα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟ Δήμαρχο που μετά από 36 χρόνια περιπλάνησης «αποφάσισε να περάσει το υπόλοιπο της ζωής στο Θιάκι και γι αυτό θέλει να ζήσει σ ένα Θιάκι… Καθαρό-αντάξιο του ονόματός του στο κόσμο-χωρίς τη μικροκομματική μιζέρια.  Εξάλλου οι μέχρι σήμερα οι δωρεές του σε τρείς Δήμους, ανέρχονται σε περίπου 20.000.000 €». Ειλικρινά αναρωτιέμαι 20 εκ. ευρώ, σε Δήμους χωρίς ταυτότητα, ώστε να δούμε και εμείς σε τι έχει προτίμηση ο κ. Κασσιανός στις δωρεές του στη ΤΑ. Εξάλλου θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε τη διάρκεια των δωρεών για να δούμε τη χρόνος χρειάζεται για την ολοκλήρωση των έργων που θα προχωρήσει άμεσα και στη διάρκεια της τόσο σύντομης θητείας του στο Δήμο Ιθάκης).
Όμως άκουσα…  ότι του είπαν το φλιτζάνι και ότι ο σημερινός Δήμαρχος «μεγάλη πόρτα» θα διαβεί και στα χαρτιά «λεφτά τον περιμένουν». Οτιδήποτε βγει αληθινό σε φλιτζάνι και χαρτιά το τέλος της θητείας του Δημάρχου Ιθάκης θα είναι ΥΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΟ εξ αιτίας της κακής διοίκησης, της κακοδιαχείρισης και της αλόγιστης σπατάλης των χρημάτων από τον ίδιον. Αυτή η «προίκα» που έδωσαν στον κ. Κασσιανό οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές και τα Δημοτικά Συμβούλια, τον κάνει να είναι ο μόνος Δήμος του νομού που δεν άφησε χρέη. Η προίκα που του άφησαν ήταν περίπου 2,5 εκ € σε αντίθεση με διπλανούς Δήμους που άφησαν χρέη σε τράπεζες, σε εργολάβους και προμηθευτές  αρκετά εκατομμύρια ευρώ και τα ταμεία άδεια. Προεκλογικά κατηγορούσε τους πρώην Δημάρχους –πλην Βασιλόπουλου- ότι πήγαν το νησί πίσω πολλά χρόνια και μετεκλογικά ότι θα πρέπει «να το βουλώσουν και να εξαφανιστούν». Μάλιστα με τη προτροπή φίλου σας, αποτυχημένου πολιτευτή, θα φέρνατε ορκωτούς λογιστές (πόσους τον αριθμό) να κάνουν φύλλο και φτερό τα οικονομικά του Δήμου Ιθάκης τα τελευταία 20 χρόνια. Φυσικά ένας ήρθε και τον έφερε ο Καλλικράτης και όχι εσείς. Να σας θυμίσω ότι παλιότερα ήρθαν κι άλλοι μετά από ανώνυμες καταγγελίες και τι βρήκαν, μάλλον σας ενημέρωσαν αλλά δεν συμφέρει ούτε εσάς αλλά ούτε τα μασκαρεμένα παπαγαλάκια και τους άλλους τους γρυλιάκηδες-καμία σχέση με τον γνωστό κ. Γρυλάκη μιας άλλης εποχής.
Από τη πρώτη μέρα της θητείας σας αρχίσατε την κακοδιαχείριση , τις παρατυπίες, τις υποσχέσεις τις παράνομες προσλήψεις επονομάζοντας τους εθελοντές των 400, 600, 1000€ …..και την ανοργανωσιά σας. Αυτό είναι το «νοικοκύρεμα του Δήμου», αυτή είναι η «σωστή διαχείριση» που θα κάνατε κ. Δήμαρχε. Καταγγελθήκατε στον  Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου κ. Τάσο Αποστολόπουλο, ο οποίος σας έστειλε επιστολές που σας ζητούσε για μεν τις δύο καταγγελίες να απαντήσει το ΔΣ και στη Τρίτη κατευθείαν δική σας απάντηση στον κ. Αποστολόπουλο. Πέρασαν σχεδόν δύο μήνες και οι επιστολές ούτε ήρθαν προς εξέταση –πρόεδρε του ΔΣ παρανομείς- αλλά μόνο αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιθάκης και μάλιστα με απαράδεκτο τρόπο, αφού βάλατε επικεφαλίδα «ΝΑ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ» λες και η ιστοσελίδα του Δήμου είναι για να λειτουργεί μόνο αντιπολιτευτικά από εσάς.  Και εδώ ήθελα να σας ρωτήσω κ. Αποστολόπουλε οι υπηρεσίες σας δεν έχουν την ευαισθησία να εξετάσουν αν πήραν απάντηση στα ερωτήματα των καταγγελλόμενων.      
Στη συνέχεια ο Δήμαρχος Ιθάκης σας επισκέφθηκε στις 3/5 στο γραφείο σας κ. Αποστολόπουλε, η συνάντηση είχε κατ’ αρχάς εθιμοτυπικό χαρακτήρα γνωριμίας, όπως αναφέρετε στο Δελτίο Τύπου, όμως η συζήτηση επεκτάθηκε σε ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος και τέθηκαν οι βάσεις περαιτέρω συνεργασίας.
Στην συνάντηση ο κ. Κασσιανός σας περιέγραψε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δημότες και ανέφερε ότι βρίσκεται σε προκαταρκτικό στάδιο ο σχεδιασμός μιας σειράς έργων, όπως η υλοποίηση βιολογικού καθαρισμού, η δημιουργία πεδίου προσγειώσεως ελαφρών αεροσκαφών, η κατασκευή υδατοδεξαμενής (βρήκατε μια μελέτη 25 χρόνων, ανεφάρμοστη τότε-άχρηστη τώρα), η χωροθέτηση μιας μικρής Βιομηχανικής Περιοχής, η κατασκευή δημοτικού χώρου στάθμευσης οχημάτων κ.ά.
Και εσείς τον ενθαρρύνεται να προχωρήσει  στη σύνταξη ώριμων μελετών, ώστε, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, να δρομολογηθεί η υλοποίηση έργων που θα θέσουν την Ιθάκη σε αναπτυξιακή τροχιά.!!!!!! Καλές και οι αναμνηστικές φωτογραφίες αλλά για το πάπλωμα κουβέντα….
Σε καιρούς χαλεπούς, που είναι άγνωστο αν ο Δήμος θα έχει χρήματα για να πληρώσει ακόμη και τους υπαλλήλους του, αλλά και τα υπόλοιπα έξοδα της λειτουργίας του εσείς προχωράτε σε έργα βιτρίνας που τα περισσότερα δεν θα υλοποιηθούν. Ψηφίσατε Δήμαρχος και πλειοψηφία, ένα προϋπολογισμό και τεχνικό πρόγραμμα που απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα (κτηματολόγιο, χωροταξικό, αεροδρόμιο, ΒΙΠΕ, προβλήτα κρουαζιερόπλοιων, μαρίνα κα. Ακόμη και επισκευή του Δημαρχείου που θα στεγάσετε μέσα μόνο το γραφείο σας και χώρο υποδοχής ξένων…. Καλά λένε κάποιοι ότι τη καλοκαιρινή περίοδο θα έχουμε επισκέψεις επενδυτών κατά πλειοψηφία Άραβες, Εμίρηδες, Αμερικανούς και Ρώσους.
Δεν ξέρω αν θα προλάβουμε μερικά, ούτε και την ανάπλαση του αρχαιολογικού χώρου του Αγίου Αθανασίου… και θα γίνουμε διεθνώς ρεζίλι-πάλι θα μας φταίνε οι Κεφαλλονίτες !!! Εξάλλου στις αρχές του χρόνου διατυμπανίζεται ότι αύριο ξεκινάει το Κτηματολόγιο, στις 15/1 θα γκρεμίζατε τη πλατεία και θα την ξαναφτιάχνατε με μάρμαρο, Θα απαγορεύατε την κυκλοφορία και την στάθμευση στο παραλιακό δρόμο, εσείς είστε ο πρώτος σταθμεύεται εκεί που θα απαγορεύσετε. Με σπασμωδικές κινήσεις και σκέψεις έχετε χρεώσει το Δήμο με αρκετές χιλιάδες ευρώ, χωρίς καμιά νόμιμη διαδικασία και τώρα πιέζεται τους υπαλλήλους να παρανομήσουν μιας και για όλα αυτά θα πρέπει να ακολουθηθεί η πάγια και νόμιμη διαδικασία που ισχύει στα έργα και στις προμήθειες. Δεν έχω ακόμη καταλάβει γιατί όταν ακούτε για νομιμότητα και διαδικασίες σας πιάνει κάτι, ιδιαίτερα στα ΔΣ, σηκώνεστε από την καρέκλα και πάτε μια βολτίτσα μέχρι να σας περάσει. Επίσης έχετε το ευγενές προτέρημα να βρίζεται δημοσίως, να λέτε ψέματα, να αμφισβητείται γεγονότα, να παραποιείτε καταστάσεις, να υπόσχεστε και μετά να τα παίρνετε πίσω και άλλα πολλά. Αχρείαστα νάνε…
Και επειδή δεν θέλω να σας κουράσω άλλο, αν και ξέρω ότι θα με γράψετε στα παλαιότερα των υποδημάτων σας. Δεν είσθε και ο πρώτος και μοναδικός, γιατί γραμμένο με έχει και ο πρόεδρος του ΔΣ που δεν μου δίνει το λόγο στα Δημοτικά Συμβούλια μιας και δεν θέλει έναν επιπλέον Σύμβουλο.
Και θα κλείσω με μισθούς και συμβάσεις αλλά και ταξίδια χωρίς άδεια και με έξοδα απαράδεκτα!!  Στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο φέρνει ο Δήμαρχος θέμα για ψήφιση οδοιπορικών εξόδων του και όχι παραστατικών, όπως έχει γραφτεί στη πρόσκληση του ΔΣ, για το πρώτο πεντάμηνο του 2011, ποσό 80.000€. Αν συνεχίσει να ταξιδεύει και να διαμένει σε ακριβά ξενοδοχεία τότε στις 80.000 προσθέσετε άλλες 100.000€ -χωρίς να είναι μέσα τα πετρέλαια του σκάφους- τότε θα περάσουμε καλά. Μάλιστα σε κάτι συναντήσεις άνευ ουσίας στη Κεφαλονιά πήγαινε στη Σάμη με το σκάφος του, οπότε μεταξύ σοβαρού και αστείου σε κάποιο τελευταίο ΔΣ είπε, απευθυνόμενος σε όλους που ήσαν στην αίθουσα του ΜΚΙ, ότι μας κάνει και «χάρη» που δεν χρεώνει στο Δήμο τα πετρέλαια. Τότε όλοι οι Σύμβουλοι πάγωσαν και ευτυχώς δεν δόθηκε συνέχεια. Η συνέχεια πάντως θα δοθεί στο ΔΣ την ερχόμενη Τετάρτη. Πάντως από το απόγευμα ήδη άρχισε το πράγμα να γίνεται κρίσιμο.
Διερωτώμαι τόσα ταξίδια και συναντήσεις δεν άκουσα τι καλό μας φέρνει. Προεκλογικά και μετεκλογικά 2-3 μήνες ισχυριζόταν μάλιστα με στόμφο ότι τα παραστατικά των δικών  και των δύο Αντιδημάρχων, δεν θα τα παίρνουν, θα διατίθενται για τη σύνταξη μελετών και αργότερα δηλώνει σε εφημερίδα της Κεφαλονιάς 6/1 ότι θα ιδρύσει «Ταμείο Δωρεών» η αντιμισθία Δήμαρχου (42.170€) και οι αντιμισθίες πρόεδρου ΔΣ (16.866) και των δυο αντιδημάρχων 59.030€, θα κατατίθενται εκεί.!!!
Μόνο που εσύ Δήμαρχε και η υπόλοιποι τα πήρατε κανονικότατα και καλά κάνατε. Και μην μου πείτε κ. Κασσιανέ ότι τα πήρατε για να πληρώσετε «μαύρα» όπως είπατε σε προηγούμενο ΔΣ. Επίσης οι δυο Ειδικοί Σύμβουλοι (η μία είναι η αδελφή του) παίρνουν και οι δύο 55.000€, (φωτογραφικές οι προκηρύξεις,  άφαντες οι δημοσιεύσεις τους και άγνωστα τα καθήκοντα τους). Εδώ να συμπληρώσω, αξίζει το κόπο, ότι σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο αναγκασμένος να βρείτε λύση και να δικαιολογήσετε την παραμονή της «εθελόντριας» αδελφής σας από την 1η του Γενάρη, μιας και ήταν το μάτι και το αυτί σας σε ότι αφορούσε την παρακολούθηση των υπαλλήλων σε περίπτωση που δεν δουλεύουν, αλλά και την εξυπηρέτηση του Δημότη. Όταν το θέμα αυτό συζητιόταν έντονα αναγκάστηκε να βρει λύση, απευθυνόμενος λοιπόν στους συμβούλους της Αντιπολίτευσης, ρώτησε… «τι έχετε με την αδελφή μου», σαν να είχε η αντιπολίτευση κάτι μαζί της, αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι την γνώριζαν, «πως θέλετε να την πάρω στο Δήμο, σαν εθελόντρια η με μισθό». Όταν οι σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης είπαν με νόμιμο τρόπο-ήδη είχε αρχίσει να εκνευρίζεται, απαντάει λοιπόν προς χάριν της  ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ… «θα την πάρω σαν Ειδικό Σύμβουλο». Και φυσικά σαν σύμβουλο, Παιδείας παρακαλώ, λες και οι ανάγκες το Δήμου Ιθάκης, χρειάζονταν Σύμβουλο Παιδείας, ήταν βλέπεις εκπαιδευτικός και πέρα για πέρα απαραίτητη αφού κάποιοι την λένε Αντιδήμαρχο.!!! Τουλάχιστον δεν την πριμοδοτούσε να είναι σε εκλόγιμη θέση. Πως π.χ πως έκανε ο φίλος και κολλητός κ. Σαμαράς, Δήμαρχος Ξηρομέρου, έκανε την γυναίκα του Αντιδήμαρχο. Και επειδή εδώ το έχω, δεν μπορώ να μην το πω η συνεργασία τους είναι άψογη, πάει ο ένας και βλέπει τον άλλον και αντιστρόφως, αφού και οι δύο διαθέτουν σκάφος, πίνουν το ουισκάκι τους στο κατάστρωμα και συζητάνε πως θα έρθει το «λάστιχο» που θα φέρει νερό στην Ιθάκη από τον Αστακό.!!!
Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό θα έχουμε και Νομικό Σύμβουλο (30.000€), και δυο μελέτες αναπτυξιακές (?) γύρω στις 50.000€ (από εκεί μάλλον θα πληρωθούν κάποιοι που δεν θα μπορούν με άλλο τρόπο να πληρωθούν και γύρω στις 60.000 οι τέσσερεις εθελοντές κάνετε σούμα και τα ξαναλέμε!!!!!  Δεν υπολόγισα το μισθό του Συμβούλου του με χαρτοφυλάκιο τον κ. Ταμπακίδη, πρώην Δήμαρχο Αγ. Αναργύρων Αττικής αλλά και κάποιους που δεν το παίζουν «Εθελοντές» κατά συνείδηση και έχουν να πληρωθούν κάποιους μήνες.
Εντάξει, είπαμε να βολέψουμε τους κολλητούς μας αλλά όχι και έτσι. Πάντως υπάρχει ακόμη χρόνος για να διορθωθούν οι προκλητικές επιλογές και παρατυπίες του Δημάρχου Ιθάκης. Μια κομψή παραίτηση θα ήταν το ιδανικότερο. Μην ανησυχείτε, θα βρεθούν αρκετοί μνηστήρες. Αν δε γίνει, οι πολίτες του Δήμου θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να δούνε και τα χειρότερα.
Φυσικά αν δεν προλάβει να χρεοκοπήσει ο Δήμος Ιθάκης όπως χρεοκόπησαν άλλοι…
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ
ΥΓ.1.  Ήμουν Δήμαρχος Ιθάκης τη περίοδο1994-2006, τίτλος που αποφεύγω να τον χρησιμοποιώ, εδώ όμως είναι αναγκαίος για να «δικαιολογήσω» τις παραπάνω σκέψεις και παρατηρήσεις, ότι δεν είναι για καθαρά για αντιπολιτευτικούς λόγους.
ΥΓ.2.  Συνειδητά το 2006 δεν ήμουν υποψήφιος και κατηγορηματικά δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος.
ΥΓ.3. Αλλοίμονο σε όποιον εκλεγεί Δήμαρχος την επόμενη θητεία, μιας και ο σημερινός Δήμαρχος θα είναι σύμφωνα με δηλώσεις του μόνο για τα επόμενα 3 χρόνια. Εκτός είναι τόσο δραστήριος και ο κυρίαρχος λαός θελήσει να το επανεκλέξει!!!
ΥΓ.4. Καλά τι σας έπιασε και θεωρείται ο Δήμαρχος Ιθάκης σπάταλος!!! Εμείς τον έχουμε δει μετά από  συνάντηση κορυφής στη πλατεία του Αργοστολίου να ξεγελάει τη πείνα του με ένα πιάτο λουκουμάδες.
Αναρτήθηκε στο www.ithacanews.gr


Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Αργοστόλι-Ληξούρι-Σάμη: Μέτρα για την ομαλή διεξαγωγή της λαμπαδηδρομίας «Φλόγα της Ελπίδας»

Αντιγραφή από το kefallinia.com
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Έχοντας υπόψη :
α) Τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 2 του Ν. 2696/99(Α-57) «Περί Κώδικα Οδικής
Κυκλοφορίας » όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 3542 / 2007 ( ΦΕΚ 50/Α΄).
β) Την υπ’ αριθμ’ 71377/11/484879 από 20-5-2011 Διαταγή Α.Ε.Α. σχετικά με την
Ασφάλεια Λαμπαδηδρομίας
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
την λήψη των κατωτέρω μέτρων, για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της λαμπαδηδρομίας , στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας μας και η οποία θα πραγματοποιηθεί την 17-6-2011 στην Σάμη, στο Ληξούρι και στο Αργοστόλι:


Α΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ:

1ον.- Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων και από τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας του οδοστρώματος της οδού Ιωάννη Μεταξά από πλατεία Κύπρου έως την διασταύρωση της με την Ε.Ο. Σάμης-Αγίας Ευφημίας κατά τις ώρες 08:00 έως 17:00 της 17-6-2011.
2ον.- Κατά την διάρκεια διεξαγωγής της λαμπαδηδρομίας απαγορεύεται στην ίδια οδό και από τις δύο κατευθύνσεις η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων κατά τις ώρες 15:00 έως 17:00.

Β΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ:

1ον.- Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων και από τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας του οδοστρώματος της οδού Ριζοσπαστών από την διασταύρωση της με την οδό Β. Χαριτάτου έως την διασταύρωση της με την οδό Λαυράγκα, κατά τις ώρες 08:00 έως 21:00 της 17-6-2011.
2ον.- Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων και από τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας του οδοστρώματος της οδού Α. Λασκαράτου από Λιμεναρχείο Ληξουρίου έως την διασταύρωση της με την οδό Λαυράγκα, κατά τις ώρες 08:00 έως 21:00 της 17-6-2011.
3ον.- Κατά την διάρκεια διεξαγωγής της λαμπαδηδρομίας απαγορεύεται στις ίδιες οδούς και από τις δύο κατευθύνσεις η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων κατά τις ώρες 17:30 έως 20:30.

Γ΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ:

1ον.- Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων και από τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας του οδοστρώματος της οδού Ρ. Βεργωτή από την διασταύρωση της με την οδό Α. Τρίτση έως την διασταύρωση της με την οδό Π. Βαλλιάνου, κατά τις ώρες 08:00 έως 22:30 της 17-6-2011.
2ον.-Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων και από τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας του οδοστρώματος της οδού Π. Βαλλιάνου από την διασταύρωση της με την οδό Ρ. Βεργωτή έως της Κεντρική Πλατεία Αργοστολίου, κατά τις ώρες 08:00 έως 22:30 της 17-6-2011.
3ον.-Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων και από τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας του οδοστρώματος της οδού 21ης Μαΐου από την διασταύρωση της με οδό Α. Τρίτση έως την Κεντρική Πλατεία Αργοστολίου κατά τις ώρες 08:00 έως 22:30 της 17-6-2011.
4ον.-Κατά την διάρκεια διεξαγωγής της λαμπαδηδρομίας απαγορεύεται στις ίδιες οδούς και από τις δύο κατευθύνσεις η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων κατά τις ώρες 19:30 έως 22:00.

-Οι παραβάτες της παρούσης τιμωρούνται για μεν την στάθμευση κατά τις διατάξεις των άρθρων 3,4 ,5 και 34 του Ν. 2696/99 για δε τα μέτρα περιορισμού ή απαγόρευση της κυκλοφορίας κατά τις διατάξεις του άρθρου 52 του Ν. 2696/99 .-

Εκδήλωση με θέμα : « Οι Αδελφοί Λειχούδη στη Ρωσία »

Πρόσκληση
Σας προσκαλούμε όπως παρευρεθείτε στην Εκδήλωση
με θέμα : « Οι Αδελφοί Λειχούδη στη Ρωσία »
η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Ιουνίου 2011 στις 20.00
στο Δημοτικό θέατρο Ληξουρίου
προς Τιμή του Αν. Πρέσβυ της Ρώσικης Ομοσπονδίας κ. Μιχαήλ Σάβα
Πρόγραμμα
Πρόεδρος Ημερίδας : Καθ. Γιώργος Μοσχόπουλος
20.00 Χαιρετισμοί Επισήμων
- Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κεφαλληνίας, κ.Σπυρίδων
- Βουλευτής Κεφαλλονιάς και Ιθάκης, κ. Σπ. Μοσχόπουλος
- Δήμαρχος Κεφαλλονιάς, κ. Αλεξ. Παρίσης
- Αντιπεριφερειάρχης, κ. Σωτ. Κουρής
- Αντιδήμαρχος Παλικής, κ. Ευάγγ. Θεοφιλάτος
-Πρόεδρος Κεφαλληνιακής Ετ. Ελληνορωσικής Φιλίας, κ. Δ. Ζαφειράτος

20.30 «Αδελφοί Λειχούδη», κ. Γερ. Σταματάτος
20.45 «Κεφαλλήνες που διέπρεψαν στην Ρωσία»,κ. Π. Πετράτος
21.00 «Μνημείο Αδελφών Λειχούδη, στην Μόσχα»,κ. Β. Λυκούδης
21.15 Συζήτηση - Πέρας Εκδήλωσης
21.30 Δεξίωση
Υπεύθυνοι Συντονισμού : κ. Ε. Κεκάτος
Υπεύθυνος Οργάνωσης : κ. Γ. Κατσιβέλης

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Στην Κεφαλονιά αύριο ο αναπληρωτής πρέσβης της Ρωσίας στην Ελλάδα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Κέρκυρα 9 Ιουνίου 2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Αλυκές Ποταμού
49100, Κέρκυρα
Τηλ: 26610 - 26523



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ





Με ιδιαίτερη τιμή η Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας και ο Δήμος Κεφαλονιάς υποδέχονται αύριο τον Αναπληρωτή Πρέσβη της Ρωσίας στην Ελλάδα, Μιχαήλ Σάββα, για διήμερη εθιμοτυπική επίσκεψη στο νησί, έπειτα από πρόσκληση του Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς και Ιθάκης, Σωτήρη Κουρή και του Δημάρχου Κεφαλονιάς, Αλέξανδρου Παρίση.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του αναπληρωτή πρέσβη, θα γίνει συνάντηση εργασίας με θεσμικούς παράγοντες από το χώρο του τουρισμού και των επιχειρήσεων.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο Αναπληρωτής Πρέσβης θα συναντηθεί με το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Κεφαλληνίας, κ.κ. Σπυρίδωνα και θα ξεναγηθεί σε χώρους αρχαιολογικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος.
Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί ειδική τιμητική εκδήλωση στη Μνήμη των αδελφών Λειχούδη, στο Δημοτικό Θέατρο Ληξουρίου, το Σάββατο 11 Ιουνίου, στις 20.00.
Την εκδήλωση θα τιμήσουν, με την ενεργό συμμετοχή τους, ο καθηγητής Πανεπιστημίου και Ιστορικός, Γιώργος Μοσχόπουλος, ο γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου της Κοργιαλλενίου Βιβλιοθήκης, Γεράσιμος Σταματάτος και ο καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης, Πέτρος Πετράτος.

Το συντονισμό της επίσκεψης του πρέσβη έχει ο Αντιδήμαρχος Κεφαλονιάς, Β. Κεκκάτος.


Ευχαριστούμε για την προβολή του θέματος

ΑΝΤΙΠΕΡΕΙΦΕΡΕΙΑΕΧΕΙΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΩΝ ΚΥΛΛΗΝΗΣ.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ

Ταχ.Δ/νση : Διοικητήριο
Τ.Κ. :28100
Τηλ :2671360530
Fax :2671028462
Πληροφορίες : Α. Παγουλάτου







Αργοστόλι, 09-06-2011
Α.Π: Οικ. 24599/7462

ΠΡΟΣ : - Περιφερειάρχη
Δυτικής Ελλάδας
κ. Κατσιφάρα Απόστολο
- Αντιπεριφερειάρχη
Π. Ε. Ηλείας
κ. Καφύρα Χαράλαμπο
- Δήμο Ανδραβίδας-Κυλλήνης
Γραφείο Δημάρχου

ΚΟΙΝ: - Γενικό Γραμματέα
Αποκεντρωμένης Διοικ/σης
Πελοποννήσου-Δυτικής
Ελλάδας-Ιονίου
κ. Αποστολόπουλο
- Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων
κ. Σπύρου Σπυρίδων
- Αντιπεριφερειάρχη Ζακύνθου
κ. Μυλωνά Διονύσιο
- Δήμαρχο Κεφαλλονιάς
- Μ.Μ.Ε.



Αναφορικά με τις εργασίες οι οποίες επίκειται να λάβουν χώρα για την κατασκευή της συνδετήριας οδού από την υπό-κατασκευή Ολύμπια Οδό προς την Κυλλήνη Ηλείας στον οδικό άξονα Πάτρας -Κυλλήνης, οφείλουμε να επισημάνουμε τα εξής :

  • Διανύουμε τουριστική περίοδο και επιβάλλεται να λειτουργούμε με γνώμονα την αρτιότερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και της εμπορευματικής κίνησης των νησιών μας, και δη σε θέματα που άπτονται της προσπελασιμότητας, της ταχύτητας και της ασφάλειας στην διακίνησή τους.
  • Η οικονομική κρίση που πλήττει την χώρα μας, είναι καταφανής σε όλους μας και είναι χρέος μας να αξιοποιούμε όλους τους τομείς που συντείνουν στην ενίσχυση του εισοδήματός μας-όπως ο τουρισμός- με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και όχι να δημιουργούμε προσκόμματα και δυστοκίες.
  • Οι επιλεχθέντες «εναλλακτικές» δίοδοι διακίνησης των οχημάτων των λεωφορείων και των βαρέων οχημάτων από και προς το λιμένα της Κυλλήνης, είναι ατυχείς, καθώς είναι στενοί, επικίνδυνοι και πολύπλοκοι και αναμένεται να δημιουργήσουν κυκλοφοριακό αδιέξοδο. Αυτό οφείλεται στο ότι το εν λόγω λιμάνι εξυπηρετεί την ακτοπλοϊκή διασύνδεση τόσο της Κεφαλληνίας όσο και της Ζακύνθου. Άρα η χρήση στενών δρόμων εντός οικισμών για την μετάβαση από και προς αυτό, αφορά σε μεγάλο όγκο επιβατών και οχημάτων και συνεπώς είναι δυσλειτουργικοί και το κυριότερο πολύ επικίνδυνοι !
  • Η έναρξη των εργασιών στην εν λόγω περιοχή θα συντελέσει έστω και προσωρινά στην αισθητική υποβάθμιση του χώρου αλλά και στην περιβαλλοντική επιβάρυνσή του, σε μία περίοδο λίαν ακατάλληλη για την διαχείριση των προκυπτόντων προβλημάτων, αυτής της φύσεως.
Με βάση τα παραπάνω και με δεδομένο ότι πέραν όλης της βέβαιης, επικείμενης ταλαιπωρίας του κοινού, ενδέχεται να υπάρξουν ατυχήματα που θα αμαυρώσουν την εικόνα μας διεθνώς, σας καλούμε να προβείτε στην αναβολή των εν λόγω οδικών έργων τουλάχιστον για το διάστημα, έως το πέρας της τουριστικής περιόδου.
Άλλωστε η αντίδραση της κοινής γνώμης και το αναπόφευκτο μένος όλων των φορέων των νησιών μας, και των πολιτών τους στην περίπτωση που παραβλέψετε το παρόν αίτημα, θα είναι σαφώς ένας παράγοντας που δεν θα μπορέσει σίγουρα να αγνοηθεί ειδικά τώρα που η πίεση σε όλα τα επίπεδα είναι πλέον δυσβάστακτη.




Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ


ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ

ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΥΟ ΗΜΕΔΑΠΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ




Συνελήφθησαν νυχτερινές ώρες της 8-6-2011 στην περιοχή Παλλικής από αστυνομικούς της Υπηρεσίας μας δύο ημεδαποί ηλικίας 39 και 28 χρονών κατηγορούμενοι για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα αστυνομικοί της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου, σε συνεργασία με αστυνομικούς του Τμήματος Παλλικής στα πλαίσια της προσπάθειας που καταβάλλουν για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών, διενήργησαν έρευνα σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που επέβαιναν οι ανωτέρω, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μία νάιλον συσκευασία περιέχουσα μικροποσότητα ηρωίνης, καθώς και μικρή ποσότητα δισκίων φαρμακευτικού σκευάσματος που εμπίπτουν στις διατάξεις του Νόμου περί Ναρκωτικών.
Συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-


100 μέτρα από τη Μελισσάνη...

Αντιγραφή από το kefaloniapress.gr 
xomateri_sami_300.jpg
 ΦΩΤΟ
 
xomateri_sami0.jpg
 Η περιοχή λέγεται Φρύδι και είναι εκαττό μέτρα από το Σπήλαιο της Μελισσάνης και το σπηλαιοβάραθρο Αγία Ελεούσα.  Δυστυχώς δεν είναι μια παράνομη χωματέρη αλλά η επίσημη χωματερή του Δήμου γιατί εκεί καθημερινά τα δημοτικά οχήματα ρίχνουν τα σκουπίδια. 
Ας φροντίσει για τo πρόβλημα ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας. Οι φωτογραφίες είναι χθεσινές (8/6).  (δεξί κλικ πάνω στις φωτο δείχνει την ώρα και τις τροποιήσεις που  μπορεί να έχουν γίνει) . 
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
 xomateri_sami1.jpg
 
 xomateri_sami2.jpg
 
 xomateri_sami3.jpg
 
 xomateri_sami4.jpg
 Σε περισινό δημοσίευμα μας για το Φρύδι και το σκουπιδότοπο που είχε δημιουργηθεί εκεί, με ευθύνη της προηγούμενης  Δημοτικής Αρχής, είχαμα πάρει την υπόσχεση, ότι ο χώρος θα καθαριστεί και θα πάψει να έχει την εικόνα που είχαμε προβάλει τότε. Ένα χρόνο αργότερα και με την καινούργια Δημοτική Αρχή, η εικόνα είναι η ίδια και χειρότερη. Επισημαίνουμε δε ότι, ο χώρος είναι στην Βόρεια είσοδο του Καραβομύλου, λίγα μέτρα πριν την στροφή της Μελισσάνης! Για δε τον σκουπιδότοπο στο σπηλαιοβάραθρο της Αγίας Ελεούσας... να παρακαλάμε να μην πάρει καμιά φωτιά! Επειδή πιστεύουμε ότι ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος καθαριότητας, δεν έχει γνώση της κατάστασης που επικρατεί στα δύο σημεία που επισημαίνει ο αναγνώστης του kefaloniapress, νομίζουμε ότι θα δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα εξασφαλίζοντας έτσι  την καλή εικόνα και την πυροπροστασία των δύο αυτών περιοχών. 


 Τάσος Καβαλλιεράτος.
 
 

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΣΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ . ΣΥΛΛΗΨΗ ΗΜΕΔΑΠΗΣ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ

Αργοστόλι, 8 Ιουνίου 2011
Συνελήφθη απογευματινές ώρες της 6-6-2011 στην περιοχή Αργοστολίου  
από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Κλοπών-Διαρρήξεων του  Τμήματος  
Ασφαλείας Αργοστολίου 41χρονη ημεδαπή κατηγορούμενη για κλοπή.
   Ειδικότερα  περί την 16:30 ώρα της ιδίας κατελήφθη η ανωτέρω  
ημεδαπή να έχει αφαιρέσει από κατάστημα της περιοχής Αργοστολίου  
διάφορα προϊόντα οικιακής χρήσης και τρόφιμα, τα οποία είχε  
τοποθετήσει στην προσωπική της τσάντα, χωρίς να έχει καταβάλλει το  
αντίστοιχο αντίτιμο στο ταμείο του καταστήματος.
   Συλληφθείσα   οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-
 
 
 
         Συνελήφθη βραδινές ώρες της 7 Ιουνίου 2011 στον Κρατικό  
Αερολιμένα Κεφαλληνίας ένας αλλοδαπός κατηγορούμενος για χρήση πλαστού  
ταξιδιωτικού εγγράφου.
     Ειδικότερα περί ώρα 21:00 ο ανωτέρω αλλοδαπός εμφανίστηκε στο  
σημείο αναχωρήσεων του Κρατικού Αερολιμένα Κεφαλληνίας ως υπήκοος  
Σομαλίας επιδεικνύοντας διαβατήριο Ολλανδικών Αρχών, προκειμένου  
αναχωρήσει με πτήση CHARTER για Άμστερνταμ Ολλανδίας.
    Μετά από προσεχτικό έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί διαπιστώθηκε  
ότι το διαβατήριο ήταν πλαστό και κατασχέθηκε.
     Συλληφθείς θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-

Ένα από τα γραφτά των αγανακτισμένων‏...

Αντιγραφή από το PRESS-GR.blogspot.com
Στη χώρα των αρουραίων

Ποιοι ξεβράκωσαν τη χώρα 
Υπουργοί και αξιωματούχοι  που έλαβαν μίζες για άχρηστα υποβρύχια και πολεμικό υλικό. Αυτή είναι η βιτρίνα, υπάρχουν κι΄ άλλοι πίσω από το  καμουφλάζ  της αρπαγής.
Στελέχη κομμάτων που τοποθετήθηκαν  σε ΔΕΚΟ, νοσοκομεία και γενικά  κρατικά πόστα και τα λήστεψαν με τεράστιες απολαυές και αναθέσεις αγορών σε ημετέρους.
Γενικά, νταβατζήδες δημοσίων έργων, κρατικών προμηθειών, θαλασσοδανείων εκδοτών, καναλαρχών και λοιπών συναλλασσομένων και διαπλεκομένων με τη δημόσια αρπαγή.
Αρμόδιοι  λαδωμένοι με αυτοκίνητα, ηλεκτρικά σκεύη, οικοσκευές, ακόμη και πιάνα, από φοροφυγάδες.
Αγρότες και γεωπόνοι που συμμετείχαν σε ψευδείς δηλώσεις καλλιεργειών για... να παίρνουν υπέρογκες επιδοτήσεις.
Κρατικά όργανα που διευκόλυναν  ανεγέρσεις αυθαιρέτων κτισμάτων.
Κρατικά όργανα που συνεργαζόντουσαν με εμπόρους λαθρομεταναστών. 
΄Εμποροι που από την αγορά του προιόντος από τον παραγωγό  ως τον τελικό πωλητή, πολλαπλασίαζαν τη τιμή του. 
 Μη ξεχνάμε και τα λαλίστατα ΜΜΕ, τους υποκριτές  συνδικαλιστές, τους  αδιάφορους  πολιτικούς, αλλά και τον καθένα μας  που είναι  συμμέτοχος ή συνένοχος στην αρπαγή ακόμη και των εσωρούχων της χώρας μας που έμεινε ξεβράκωτη σε παγκόσμια θέα...

Γ. Αντζουλάτος: Ημερίδα "Σάμη, Ένα Ανοιχτό Μουσείο"

Αντιγραφή από το blog ΡΟΥΠΑΚΙ
Παρακολούθησα την συζήτηση και θα ήθελα να κάνω τα παρακάτω, αρχικά, σχόλια:

Καλή η πρωτοβουλία και συγχαρητήρια σε όσες και όσους δούλεψαν για αυτή


Πότε επιτέλους θα εκσυγχρονίσουμε τις εκδηλώσεις μας και θα γλυτώσουμε από τους χαιρετισμούς των διαφόρων επωνύμων, που τις περισσότερες φορές είναι άνοστοι, χωρίς ιδιαίτερο περιεχόμενο, μερικοί δε από αυτούς ασύντακτοι; Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε από τα τελευταία μέρη που διατηρούμε ακόμη αυτό το άχρηστο και βαρετό τυπικό.


Σημαντικά αρκετά από αυτά που ειπώθηκαν αλλά στο τέλος χάθηκε η ευκαιρία του διαλόγου. Γιατί; γιατί δεν δόθηκε η δυνατότητα για μια γόνιμη ανταλλαγή απόψεων; γιατί αυτός ο κουραστικός μονόλογος; πότε θα αλλάξουμε;


Φοβάμαι ότι τα πολλά λόγια καλύπτουν την απραξία ή τα απαράδεκτα έργα των υπευθύνων.


Οι αρχαιολογικοί χώροι στη Σάμη είναι σε οικτρή κατάσταση. Συμπεριφερόμαστε με περισσή αδιαφορία και απαξίωση σε αυτούς και τους αρμέγουμε με τον πιο πρόστυχο τρόπο όταν υπάρχουν φράγκα από πίσω.


Δέστε τα σπήλαια και το αίσχος της διαχείρισής τους: συναλλαγή, γκρίζες ζώνες, εργασιακές παραδοξότητες και τόσα χρόνια ένας δήμαρχος ή κάποιος άλλος δεν φρόντισε να προσλάβει έναν γεωλόγο ή σπηλαιολόγο. Δεν μπήκε καν στον κόπο να δει τί κάνουν άλλοι ΟΤΑ.


Να θέσουμε ένα χρονικό όριο για την δημιουργία του μουσείου. Ναι το θέλουμε, αλλά πέρασαν 10 χρόνια, ένα κτήριο στερήθηκε η περιοχή χωρίς κανένα αποτέλεσμα μέχρι σήμερα. Η αρχαιολογική υπηρεσία θα πρέπει να καταλάβει ότι δεν λειτουργεί εν λευκώ. Υπάρχει και πίστωση χρόνου. Γιαυτό, αν δεν μπορεί να γίνει κάτι άμεσα, τότε το κτήριο να δοθεί στην τοπική κοινωνία για να αναπτύξει αυτή δραστηριόρητες που θεωρεί ουσιαστικές.


Συμφωνώ ότι λεφτά υπάρχουν. Αλλά ποιός δήμαρχος θα αντέξει στον πειρασμό να μην τα ανακατέψει στην άπατη κατσαρόλα του χρέους; Αν κρίνω από την αποστροφή του Δημάρχου περί αποτίμησης της οικονομικής συνεισφοράς στο τέλος της σαιζόν, τα πράγματα είναι σκούρα. Γι αυτό χρειάζεται και η δική μας κινητοποίηση. Η Σάμη μετατρέπεται όχι σε ανοικτό μουσείο αλλά σε ανοικτό νεκροταφείο...


Δεν κατάλαβα το περιεχόμενο της παρέμβασης του καθηγητή κου Φιοραβάντε. Κατέθεσε την στεναχώρια του που δεν πήρε κάποιο πρότζεκτ; Θέλει να πάρει τώρα κάτι με το εργαστήριο του οποίου προίσταται; Να κάνει τι; Ήταν θέμα για εισήγηση στην συγκεκριμένη εκδήλωση;


Τώρα το πως σκέπτεται/οραματίζεται τη Σάμη, την Μεσόγειο, τον κόσμο και το σύμπαν, οι περιορισμένες μου διανοητικές ικανότητες δεν μπόρεσαν να αποκρυπτογραφήσουν. Αν κάποιος άλλος ακροατής κατάλαβε κάτι, ας μας το πει...


Πάντως, στο τέλος της εκδήλωσης θυμήθηκα την φράση του μακαρίτη και πολύ γνωστού αρχιτέκτονα Κωνσταντινίδη (και σε αυτό με βοήθησε άθελά του ο καθηγητής κος Φιορανβάντες όταν μίλησε δια τον Ζερβό): Λόγια, λόγια και έργα τέρατα...


Επιφυλασσόμενος

Γεράσιμος Αντζουλάτος

Ποιός έκοψε τους ευκάλυπτους στον Καραβόμυλο;

Αντιγραφή από το kefaloniapress.gr 
efkaliptoi_300.jpg
 
 
efkaliptoi_1.jpg
 
 p6070006-1.jpg
 
Αγαπητό kefaloniapress ,
 
απευθυνόμαστε σε σένα για να διαμαρτυρηθούμε και να φωνάξουμε...φτάνει πια ο ετσιθελισμός και η προκλητική αγνόηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των κατοίκων του Καραβομύλου.
 
Φτάνει πια με την ανεξέλεκτη καταστροφή του  δημόσιου πράσινου της περιοχής. Προχτές κόψανε τις τσίμες των σκίνων γύρω από την λίμνη και με τι σκοπό;
 
Τις προάλλες τις καλαμιές της λίμνης, πριν μιας εβδομάδας ξεριζώθηκαν μικρά δέντρα και ανασκάφηκε η παραλία στην περιοχή "Αννούλας",αν και η περιοχή είναι βιότοπος με παρουσία θαλάσσιων χελώνων.
 
Έκρυθμη και με απρόβλεπτες συνέπειες είναι η νέα αυθαίρετη και βάρβαρη κοπή αιωνόβιου ευκαλύπτου ,που του άφησαν μόνο το κεντρικό κορμό σαν θλιβερό κουφάρι, στην παραλία του Καραβομύλου συνεχίζοντας έτσι την αποψίλωση του πράσινου που είναι ανησυχητικά χαμηλό σε δημόσιους χώρους.
 
Ειδικότερα, το δέντρο αυτό βρίσκεται στην παραλία του Καραβόμυλου και όλο το καλοκαίρι ντόπιοι και ξένοι τουρίστες δροσίζονταν στην σκιά του και κάνουν μπάνιο στη παραλία μπροστά απ' αυτό. Κάποιον όμως φαίνεται ότι ενοχλούσαι και το έκαναν όπως βλέπετε στην φωτογραφία! Να πούμε δε πως οι ευκάλυπτοι, τα κυπαρίσσια και η λίμνη στην παραλιακή ζώνη του Καραβομύλου, αποτελούν το σήμα κατατεθέν του χωριού! .Ρωτάμε και περιμένουμε απάντηση για τα παρακάτω:
 
1.Το δέντρο βρίσκεται στη ζώνη ευθύνης του Λιμενικού ταμείου και εφόσον έδωσε άδεια κοπής, θα πρέπει να υπάρχει έγγραφη άδεια που θα πρέπει να μας γνωστοποιηθεί. Εάν δεν υπάρχει  έγγραφη άδεια θα πρέπει αμέσως να ενεργήσει όπως ορίζει ο νόμος μια και είναι περιοχή ευθύνης του.
2.Το δασαρχείο είχε ενημερωθεί για την κοπή αυτή; Εάν ναι -μάλλον απίθανο-θα θέλαμε να γνωρίζουμε την αιτιολογία, αν όχι, τι προτίθεται να κάνει τώρα;
3.Λέμε ,αν, δόθηκε άδεια από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία θέλουμε να ξέραμε το σκεπτικό.
4. Το Λιμεναρχείο Σάμης γνωρίζει τι αφθαιρεσίες διαπράττονται στην παραλιακή ζώνη του Καραβομύλου; και αν γνωρίζει τι κάνει;
 
 Να πούμε επίσης, ότι ο ευκάλυπτος αυτός ,όπως και οι διπλανοί του δεν ενοχλούν κατά κανένα τρόπο πεζούς ή οχήματα κατά την διέλευσή τους από τον παραλιακό δρόμο.
Περιμένουμε απάντηση και παραδειγματική τιμωρία των ενόχων.
 Οργισμένοι κάτοικοι Καραβομύλου.
 

Δήλωση Μίκη Θεοδωράκη


Με κάλεσαν να μιλήσω σε συγκέντρωση στην Πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης, την Πέμπτη 9 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα. Η απάντησή μου υπήρξε θετική. Επικοινώνησα με τον Πρύτανι του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του πρότεινα να πάρει μέρος και αυτός στη συγκέντρωση, πράγμα που δέχθηκε και μάλιστα με συγκίνηση και ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Όλα πήγαιναν ομαλά, έως σήμερα το πρωί που δημοσιοποιήθηκαν τα σχετικά με την συγκέντρωση. Ευθύς αμέσως, πρώτος ο Δήμαρχος δήλωσε ότι δεν παραχωρεί την Πλατεία. Χωρίς αιτιολογία. Δεύτερος ο Πρύτανις με ... δελτίο τύπου και όχι με απ' ευθείας επικοινωνία μαζί μου ή με τους διοργανωτές όπως θα ήταν φυσικό αν πράγματι υπήρχε κάποιο αντικειμενικό πρόβλημα, δηλώνει ότι τον ... ξεγέλασαν «ως προς τη μορφή και το περιεχόμενο της εκδήλωσης» και κατόπιν τούτου αρνείται να συμμετάσχει. Τρίτος υποψήφιος ομιλητής μου δήλωσε ότι αδυνατεί να πάρει μέρος, γιατί επιστρέφοντας στο σπίτι του βρήκε δεκάδες υβριστικά και απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα.

Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι σε λίγο θα υπάρξουν διαδοχικά νέα εμπόδια με στόχο τη ματαίωση της παρουσίας μου στην Θεσσαλονίκη. Παλαιότερα, επί εποχής βασιλευομένης Δημοκρατίας, που είχα το ίδιο πρόβλημα κάθε φορά που σκόπευα να πάω στην Θεσσαλονίκη, γνώριζα το Κέντρο από το οποίο εκπορεύονταν οι απειλητικές προειδοποιήσεις. Σήμερα όμως, σε συνθήκες Δημοκρατίας, αδυνατώ να καταλάβω με ποιο τρόπο συντονίστηκαν ο Δήμαρχος με τον Πρύτανι και γιατί στρέφονται εναντίον μου, μιας και μόλις χτες ήμουν βέβαιος για τα φιλικά τους αισθήματα απέναντί μου.

Εν πάση περιπτώσει δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω σε κείνες τις εποχές, που η Εξουσία με αντιμετώπιζε σαν πολίτη β΄ κατηγορίας.

Η πλατεία Αριστοτέλους υπήρξε πάντοτε έως τώρα χώρος πολιτικών και άλλων εκδηλώσεων και δεν πρόκειται να επιτρέψω σε κανένα να μου στερήσει το δικαίωμα  που απολαμβάνουν όλοι οι άλλοι.

Έτσι στην περίπτωση που επιμείνουν στις απαγορεύσεις και στους αποκλεισμούς, δηλώνω ότι από το απόγευμα της Τετάρτης θα «καταλάβω» μόνος μου τον δημόσιο αυτόν χώρο, που μου ανήκει όπως ανήκει σε όλους και αν τολμούν, ας έλθουν να με διώξουν δια της βίας.
  
Αθήνα,  7.6.2011

Μίκης Θεοδωράκης

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΣΥΛΛΗΨΗ ΗΜΕΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ -ΕΜΠΟΡΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ


                             
 
 
   Συνελήφθη απογευματινές ώρες της 6-6-2011 στην περιοχή Παλλικής από  
αστυνομικούς της Υπηρεσίας μας 27χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για  
κατοχή-εμπορία ναρκωτικών ουσιών.
   Ειδικότερα αστυνομικοί της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος  
Ασφαλείας Αργοστολίου στα πλαίσια της προσπάθειας που καταβάλλουν για  
την αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών, περί ώρα 18:00  
διενέργησαν  έρευνα στην οικία που διέμενε ο ανωτέρω,  όπου βρέθηκαν  
και κατασχέθηκαν τα παρακάτω:
α) Νάιλον συσκευασία περιέχουσα κάνναβη βάρους 126 γραμμαρίων.
β) Νάιλον συσκευασία περιέχουσα κάνναβη βάρους 15,3 γραμμαρίων.
γ)Μεταλλικό κουτί που περιείχε κάνναβη βάρους 38,2 γραμμαρίων.
δ)Μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας .
ε)Σπαστήρα με υπολείμματα κάνναβης κατάλληλο για τεμαχισμό ογκώδη  
ποσοτήτων ναρκωτικών.
στ)Το χρηματικό ποσό των (300) Ευρώ.
ζ)Ένα πλαστό χαρτονόμισμα των (50) Ευρώ.
η)Έξι (6) κινητά τηλέφωνα διαφόρων τύπων.
   Συλληφθείς θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.-