Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Βρισκόμαστε σε διαδικασία "αξιο-ποίησης"

Από το http://ithacanet.gr

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αργοστόλι, 18 Ιουλίου 2011
 
 
                                  
 
 
                           ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΡΙΩΝ (3) ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
                                εκ των οποίων:
                    α) ΔΥΟ (2) ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ
                        ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ &
                     β) ΕΝΑΣ (1) ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ
                          ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
 
       Στα πλαίσια της προσπάθειας της υπηρεσίας μας για την  
αντιμετώπιση του προβλήματος της διακίνησης λαθρομεταναστών από την  
Χώρα μας σε άλλες Ευρωπαϊκές Χώρες, αστυνομικοί του Τμήματος Σάμης,  
απογευματινές ώρες της 15 Ιουλίου 2011, συνέλαβαν στην Σάμη τρεις (3)  
αλλοδαπούς υπηκόους Πακιστάν, εκ των οποίων οι δυο (2) για παράνομη  
είσοδο και παραμονή στη χώρα μας και ο άλλος ένας (1) για διευκόλυνση  
της παράνομης διαμονής των προαναφερόμενων στην χώρα μας.
      Σε βάρος των ανωτέρω σχηματίσθηκε δικογραφία και θα οδηγηθούν  
στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
                                              /////////////////////////////
 
 
                                  ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ
                            ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΣΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
 
       Συνελήφθη μεσημβρινές ώρες της 15 Ιουλίου 2011 στον Κρατικό  
Αερολιμένα Κεφαλληνίας ένας αλλοδαπός κατηγορούμενος για χρήση πλαστού  
ταξιδιωτικού εγγράφου.
       Ειδικότερα περί ώρα 12.30΄ ο ανωτέρω αλλοδαπός εμφανίσθηκε στο  
σημείο αναχωρήσεων του Κρατικού Αερολιμένα Κεφαλληνίας ως υπήκοος  
Βουλγαρίας επιδεικνύοντας διαβατήριο Βουλγαρικών Αρχών, προκειμένου  
αναχωρήσει με πτήση CHARTER για Άμστερνταμ Ολλανδίας.
      Μετά από προσεκτικό έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί  
διαπιστώθηκε ότι το διαβατήριο ήταν πλαστό και κατασχέθηκε.
      Συλληφθείς θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
                                              /////////////////////////////
 

ΠΑΣΕΓΕΣ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.




Για την αποφυγή της απώλειας των επιδοτήσεων των Αγροτών για το έτος 2011, καλούνται οι Αγρότες (παραγωγοί, κτηνοτρόφοι) της Κεφαλονιάς να προσέλθουν ΑΜΜΕΣΑ στο χώρο της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ (πρώην Νομαρχία), στο Αργοστόλι, για:

*    Συμπλήρωση και έλεγχος αίτησης επιδότηση ΟΣΔΕ 2011
*    Συμπλήρωση και έλεγχος Καλλιέργειας / Εκτροφής ΕΛ.Γ.Α. Έτους 2011
*    Συμπλήρωση και έλεγχος Μητρώου Αγροτών.
*    Έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με τις επιδοτήσεις
*    Διευκρινήσεις και  ενστάσεις για τυχόν εκκρεμότητες σε πληρωμές
*    Αντίγραφα πρωτοκολλημένων  αιτήσεων ενιαίας ενίσχυσης.

Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν.
Τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες αλλά και για καθορισμό ραντεβού: 2671360500, 2671360605

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΟΝΙΟΥ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ.

Διαπολιτισμικό
Κ έ ν τ ρ ο
Ι ο ν ί ο υ


Οι θερινές εκδηλώσεις του 2011 , στο χώρο εκθέσεων του Δ.Κ.Ι στο άλσος Καραβομύλου, είναι οι παρακάτω :

Ιούλιος

1)Από 01/07 - 08/07/2011, έκθεση χειροτεχνημάτων των Αθηνάς Μιχαλάτου και Λαμπρινής Πνευματικάτου, ώρες επισκέψεων 19.00-22.00 μ.μ.

2)Από 09/07-14/07/2011, έκθεση μικρογλυπτικής του Νίκου Πνευματικάτου,ώρες επισκέψεων 20.00-22.00μ.μ.

3)Από 15/07-31/07/2011, έκθεση χειροτεχνημάτων της Σπυριδούλας Καβαλιεράτου-Δόριζα, ώρες επισκέψεων 18.00-21.00μ.μ.


Αύγουστος

1)Από 01/08-15/08/2011, έκθεση ζωγραφικής του Δημήτρη Βαλλάτου, ώρες επισκέψεων 19.00-22.00μ.μ.

2)Από 16/08/2011-31/08/2011, έκθεση παραδοσιακού πλεξίματος με κροσέ (βελονάκι), με επιμέλεια Φρειδερίκης Βαλλάτου, ώρες επισκέψεων 19.00-22.00 μ.μ.


Σεπτέμβριος

1)Από 01/09-11/09/2011,έκθεση χειροτεχνημάτων με την τεχνική decoupage της Βιργινίας Κωστοπούλου, ώρες επίσκεψης 18.00-20.00 μ.μ

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

«Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ» ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΙΣΩ ΑΕΤΟΥ


ΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΙΜΑΝΙ 
Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΔΥΟ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ!!!
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΙΑΚΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑΧΘΕΙ ΤΑ ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ;;;;
«Ο θεός να βάλλει το χέρι του», είναι η μόνη ευχή που μπορούμε να κάνουμε μετά την εξέλιξη που έχει πάρει το πολύπαθο έργο του λιμανιού του Πισαετού επειδή έτσι αποφάσισαν οι Κερκυραίοι φίλοι μας. Ας τα πάρουμε με μια σειρά τα πράγματα.
Ο εργολάβος που έδωσε τη μεγαλύτερη έκπτωση στην δημοπρασία ήταν η εταιρεία ΑΤΟΜΟΝ Α.Ε. Όμως οι εγγυητικές επιστολές που όφειλε να καταθέσει ο πιο πάνω ανάδοχος εντός της 40ήμερης προθεσμίας κατατέθηκαν εκπρόθεσμα! Και επί πλέον κατατέθηκαν …. σε φωτοτυπίες! Και τα δύο γεγονότα αποτελούν παράβαση του νόμου για τα δημόσια έργα. Η αρμόδια υπηρεσία των Τεχνικών Υπηρεσιών της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης έστειλε έγγραφο στο αρμόδιο υπουργείο και η απάντηση ήταν σαφής, να αναδειχθεί δηλαδή έκπτωτος ο εργολάβος, όπως και έγινε, οπότε και το έργο θα δινόταν στον δεύτερο μειοδότη.

Η εταιρεία όπως είχε δικαίωμα, έκανε ένσταση η οποία και εκδικάστηκε στην αρμόδια οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας την περασμένη Τρίτη 12 Ιουλίου. Εκεί λοιπόν παίχτηκε ένα περίεργο παιγνίδι που κανένας δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ποια θα είναι πλέον η τύχη του Πισαετού. Η εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας ήταν με βάση και την απάντηση του υπουργείου, να απορριφθεί η ένσταση της εταιρείας ΑΤΟΜΟΝ Α.Ε.
Πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής είναι ο περιφερειάρχης κ. Σπύρου, ο οποίος παραδόξως και παρά την αρνητική εισήγηση των υπηρεσιών πρότεινε…. να γίνει δεκτή η ένσταση, οπότε και το έργο θα δοθεί στην εταιρεία ΑΤΟΜΟΝ Α.Ε.
Με την ψήφο λοιπόν των Κερκυραίων (και ενός Ζακυνθινού) η οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας αποφάσισε και παρά την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας και του υπουργείου να κάνει δεκτή την ένσταση της εταιρείας ΑΤΟΜΟΝ Α.Ε. και να της δοθεί κατουσίαν το έργο !
Αξίζει εδώ να επισημανθεί η διαφορετική άποψη των παριστάμενων Αντιπεριφερειαρχών Κεφαλονιάς και Ιθάκης κ. Κουρή Σωτήρη ο οποίος ήταν υπέρ της εισήγησης της υπηρεσίας (δηλαδή να μην γίνει δεκτή η ένσταση, οπότε το έργο θα πήγαινε στον δεύτερο μειοδότη) και της Θιακιάς κ. Σαρδέλη Σμαράγδας που ήταν με την άποψη …. του περιφερειάρχη, δηλαδή να γίνει δεκτή η ένσταση.
Επίσης πρέπει να αναφερθεί πως οι περιφερειακοί σύμβουλοι από το νομό μας κ. Τζόγια Γρουζή και κ. Μάκης Φόρτες υποστήριξαν την εισήγηση της υπηρεσίας, ότι δηλαδή και ο κ. Κουρής.
Ψάχνοντας την υπόθεση βρήκαμε ότι είναι αρκετά σπάνιο ο πολιτικός προϊστάμενος των υπηρεσιών, όπως ο περιφερειάρχης στην προκειμένη περίπτωση, να πηγαίνει αντίθετα προς τις εισηγήσεις των υπηρεσιών του και πολύ περισσότερο προς τις απόψεις του υπουργείου και εύλογα δημιουργεί πλήθος ερωτηματικών.
Το έργο είναι βέβαιο πλέον πως δεν θα έχει καλή συνέχεια.
Και αυτό γιατί ακόμη και αν δεν γίνουν ενστάσεις στα δικαστήρια από τις επόμενες εταιρείες που φυσικά έχουν συμφέρον, η εταιρεία ΑΤΟΜΟΝ Α.Ε. που τελικά θα φτιάξει το έργο επειδή έτσι το θέλουν οι Κερκυραίοι είναι η ίδια που εκτελεί στην Κέρκυρα δύο λιμενικά έργα που …. «τα λιβανίζει» πέντε και έξι χρόνια από το 2005 και το 2006 !
Είναι τυχαίο λοιπόν ότι Κερκυραίοι αποφασίζουν να γίνει το έργο του Πισαετού από ένα εργολάβο που εκτελεί «με το πάσο του» δύο λιμενικά έργα στην Κέρκυρα;
Και πόσο μπορεί να έχει βάση η φήμη που κυκλοφορεί πως τα χωματουργικά του έργου (και όχι μόνο) αξίας κάποιων εκατομμυρίων  έχουν ταχθεί σε εν ενεργεία πολιτικό πρόσωπο του νησιού;
Αλήθεια τι θα πουν όλοι αυτοί Κερκυραίοι και μη που παρά τις υποδείξεις του υπουργείου και παρά τις εισηγήσεις των υπηρεσιών έδωσαν το έργο σε μια εταιρεία που έξι χρόνια μετά το 2017 (!), κατά τα πρότυπα των έργων που εκτελεί στην Κέρκυρα, το λιμάνι του Πισαετού …. θα συνεχίζει να το εκτελεί.
Τι θα πουν όταν τον Οκτώβρη, που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πρέπει να ξεκινήσει το έργο και με την προϋπόθεση ότι δεν θα μπλέξει σε δικαστικές περιπέτειες, αρχίσει ο εργολάβος που επέλεξαν να ζητάει παρατάσεις της εργολαβίας «λόγω κακών καιρικών συνθηκών», λες και δεν ήξεραν τι καιροί πνέουν στην περιοχή το χειμώνα; Και αυτό για να μην ανοίξει προφανώς και τρίτο εργολαβικό μέτωπο !
Ή μην μας πει ο κ. Περιφερειάρχης και Κερκυραίοι σύμβουλοί του ότι προτιμούν να τελειώσει πρώτα ο Πισαετός και ας καθυστερήσουν άλλα έξι χρόνια τα δύο λιμάνια της Κέρκυρας που γίνονται από την ίδια εταιρεία;
ΥΓ. 1. Όσο για το Δήμαρχο Ιθάκης και τα παπαγαλάκια του οικογενειακά και μη που έχουν ξαμοληθεί από χθες το βράδυ μετά το πέρας του ΔΣ και διαδίδουν ότι ο Δημοτικός Σύμβουλος της Aξιωματικής αντιπολίτευσης Θανάσης Λιβιτσάνης που αντετάχθη στην «πανηγυρική» εξαγγελία του Δημάρχου, ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο (λάθος από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας…. μήπως ξέρει όταν θέλει να πει κάτι πώς να το πει-ποιητική αδεία), έκανε δεκτή η ένσταση της εταιρείας ΑΤΟΜΟΝ Α.Ε και ο εργολάβος ξεκινάει το έργο το Σεπτέμβρη. Ο Λιβιτσάνης ενημερωμένος καλύτερα φαίνεται είχε πληροφορηθεί που τη πάνε τη δουλειά και απλά έκρουσε το κώδωνα του κινδύνου και όχι ότι «πολεμάει» το έργο του Πίσω Αετού, τη στιγμή που ο ίδιος το είχε κάνει σημαία στη προεκλογική περίοδο.
ΥΓ. 2. Δικαιολογώ τα παπαγαλάκια του Δημάρχου και της Ειδικής του Συμβούλου σε θέματα Έργων αντί Παιδείας όπως θέλουνε να τη λένε -μέχρι παρεμβάσεις σε αναθέσεις έργων έχει επιδοθεί τελευταίως- ως αντίδραση στην απόρριψη «Έγκρισης» μελέτης(???) και όχι «Αποδοχής» όπως είναι το σωστό από το ΔΣ. Μελέτης μαϊμούς κατασκευής Αεροδιαδρόμου (1000mx23m) στη περιοχή της Ανωγής ύψους 2,3 εκατ. €. Μας θυμίζει κάτι αεροδιαδρόμους ευκαιρίας χωμάτινους (περίεργο έχουμε και εδώ χωματουργικά) σε δάση Κολομβιανά η Βραζιλιάνικα για τη μεταφορά ζαρζαβατικών της περιοχής!!! Ειδικότερα θα αναφερθούμε σε άλλο μας σημείωμα για να δούμε ποιοι δεν αφήνουν τη πλειοψηφία του ΔΣ, μειοψηφία χθες (8-6 οι ψήφοι), να κάνει έργα υποδομής στο νησί και μάλιστα δεν την αφήνουν όσοι δεν συμφωνούν με το Σωτήρα-Κατασκευαστή Δήμαρχο που πάει να κάνει ότι δεν έκανα όλοι οι Δήμαρχοι των σαράντα τελευταίων χρόνων –σαρανταήμερο μνημόσυνο μου θυμίζει όταν το ακούω τελευταία-μέχρι σήμερα!!!  Κυανή Ακτή… Νίκαια η Νησιά Τangos, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ,… ΑΧΡΗΣΤΟΙ !!!
ΥΓ. 3. Ο Τζον Ντράιντεν στα τέλη του 17ου αιώνα όρισε την ποιητική αδεία (poetic license) ως την ελευθερία που παραχωρούν στον εαυτό τους οι ποιητές κάθε εποχής για να λένε σε έμμετρη μορφή πράγματα που ξεπερνούν την αυστηρότητα της πρόζας. Στην πιο κοινή χρήση του ο όρος περιορίζεται στο λεκτικό, προκειμένου να δικαιολογεί την απόκλιση του ποιητή από τους κανόνες του τυποποιημένου προφορικού και γραπτού λόγου, σε θέματα όπως η σύνταξη, η σειρά των λέξεων κλπ.
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ


ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΘΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΟΙ»‏

ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΟΙ»
Στο Δήμο Ιθάκης όλα αυτά τα χρόνια δουλεύουν κυρίως θιακά παιδιά. Παιδιά που είναι φίλοι μας, δικοί  μας άνθρωποι που επέλεξαν να μείνουν στο νησί  τους με σκοπό να προσφέρουν και να δημιουργήσουν. Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί  ότι όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι η δεν αποδίδουν το ίδιο, αλλά για να πεις κάποιον άχρηστο πρέπει να έχεις κάνει πρώτα  την αυτοκριτική σου. Δήμαρχε την έχεις κάνει; Είναι άχρηστοι υπάλληλοι απόφοιτοι Πανεπιστημίων οι όποιοι έχουν κάνει μελέτες για αφαλατώσεις, δρόμους, γήπεδα, κτίρια, αναπλάσεις, προμήθειες και πληθώρα άλλων; Είναι άχρηστοι αυτοί που μόνοι τους οδηγούν τον Δήμο λόγο πολιτικής ανυπαρξίας της Δημοτικής Αρχής και ακολουθούν αυτά που προβλέπει ο νομοθέτης; Το λιγότερο που έχεις να κάνεις κύριε Δήμαρχε είναι να ζητήσεις συγγνώμη από τους ίδιους και τις οικογένειες τους. Εμπιστέψου επιτέλους τους υπαλλήλους σου και άσε τις απειλές προς αυτούς.
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΓΕΡ. ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΟΛΟΙΩΝ‏


Σας αποστέλλουμε λίστα με τους Επιχειρηματίες που είναι οι μέχρι σήμερα Δωροθέτες για τους
τυχερούς επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων που μετά από κλήρωση κερδίζουν από Μία Εβδομάδα Δωρεάν Διακοπών σε Διαμερίσματα ή Βίλες










ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ
4/4/2011
Λίτσα Παυλάτου
VISTAMAR
27/4/2011
Λίτσα Παυλάτου
ARMONIA
4/5/2011
Μαρίνα Γαλιατσάτου
ARMONIA
11/5/2011
Έλενα Ερμίλοβα
ARMONIA
18/5/2011
Ανδρονίκη Καλιβωκά
ARMONIA
25/5/2011
Πατρόνικος Πετρούτσος
ARMONIA
1/6/2011
Διονύσης Δημητράτος
ARMONIA
2/6/2011
Διονύσης Δημητράτος
VENTURA
7/6/2011
Μαρίνος Γαλιατσάτος
NEW AMSTERDAM
8/6/2011
Παναγής Δημητράτος
ARMONIA
12/6/2011
Γιώργος Ντελιάνης
GOLDEN IRIS
15/6/2011
Χριστίνα, Γεράσιμος Μαγουλάς
ARMONIA
21/6/2011
Ελπίδα Αλεξανδράτου
QUEEN ELIZABETH
22/6/2011
Διονύσης Μινέτος
ARMONIA
1/7/2011
Θεωδόρα Καλυβωκή
AMSTERDAM
6/7/2011
Γεώργιος Στρατιώτης
ARMONIA

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ:
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ευάγγελος Κεκάτος εκφράζει τις εγκάρδιες ευχαριστίες του , για την γενναιόδωρη προσφορά των ανωτέρω Επιχειρηματιών που συμβάλλουν τα μέγιστα στην ποιοτική ενίσχυση του Προγράμματος Υποδοχής των Επιβατών των κρουαζιερόπλοιων στο Νησί μας στα πλαίσια της νέας πολιτικής που εφαρμόζει η Δημοτική Αρχή.


-Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Πλοίαρχο κ. Άγγελο Μπενετάτο ο οποίος συντονίζει ευγενώς το ανωτέρω Πρόγραμμα Υποδοχής.
-Στον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου κ. Εμμανουήλ Βαλέτα.
-Στον Πλοίαρχο κ. Ανδριανό Δρακάτο.
-Στον Λιμενάρχη κ. Γεώργιο Καλιτσουνάκη και στα Μέλη του Λιμενικού Σώματος.
-Στον Υπάλληλο της Περιφέρειας κ. Πάνο Σταθάτο.
-Στους Επιχειρηματίες κ.Διονύση και. κ. Μαρίνα Καππάτου.
-Στους Σαμαρείτες του Ε.Ε.Σ. με Επικεφαλή τον κ. Χαράλαμπο Μοσχόπουλο.
-Στους Πολιτιστικούς φορείς που συμμετέχουν χορευτικά
-Στους Ταξιδιωτικούς Πράκτορες που πρακτορεύουν τα κρουαζιερόπλοια.
-Στο σύνολο των Οδηγών Ταξί και Λεωφορείων.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ




Από την ανοικτή συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ στο Αργοστολι, την Τετάρτη 13/07/2011 επελέγησαν τρείς ως αντιπρόσωποι για να συμμετέχουν στην Πανελλαδική Συνάντηση που γίνεται στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στις 16 και 17 Ιουλίου. Συγκεκριμένα ,επελέγησαν οι :Γαλιατσάτος Θεόδωρος, Ματαράγγας Γιώργος και Ποταμιάνος-Παγώνης Σπύρος.

Αργοστολι,14/07/2011 το προεδρείο της συνέλευσης

Τα ‘μιαρά τέρατα’ της υποκρισίας.



Ήταν περισσότερο από χρόνο, μήνες πριν την ‘περίεργη φυγή’ του Καραμανλή από το πολιτικό σκηνικό της χώρας και προπαντός πάνω από δύο χρόνια της υπογραφής του Μνημονίου και την είσοδο της Ελλάδας στο παγκόσμιο δίκτυο του ΔΝΤ και των αρπακτικών του, που σκόρπιοι πολίτες αυτής της χώρας, αντιλαμβανόμενοι πολύ πριν ότι κάτι δεν πάει καλά με την οικονομία και την ‘δημοκρατία των ολιγαρχών’, άρχισαν δειλά δειλά να οργανώνονται σε αυτόνομα κινήματα ανεξάρτητων πολιτών ανά την Ελλάδα, ψάχνοντας κυρίως μέσω του Internet ταυτοποίηση απόψεων, θέσεων, αντιθέσεων, γόνιμου διαλόγου με σκοπό μελλοντικές συνεργασίες για ένα ενιαίο παλλαϊκό μέτωπο αντίστασης που να εκφράζει την δίψα για Δημοκρατία και διαφάνεια στο πολιτικό σκηνικό. Κάτι νέο και συνάμα μεγαλειώδες άρχισε να κυοφορείται στα σπλάχνα της διεφθαρμένης και σάπιας από θεσμούς διακυβέρνησης της χώρας από την μεταπολίτευση και μετά.

Ο ‘καρπός’ δεν άργησε να φανεί. Ήταν Δεκέμβρης του 2010 όταν ο Μίκης Θεοδωράκης άγγιξε τις πιο ευαίσθητες χορδές του απλού Ελληνα πολίτη, όταν μέσα από μία ‘διακήρυξη’ του ζήτησε την ‘Σπίθα’ που αυτός ανάβει, οι Έλληνες να την μετατρέψουν σε Φωτιά που θα κάψει το σάπιο κατεστημένο και μέσα από της στάχτες του να αναγεννηθεί ένα κράτος Δικαίου, ένα κράτος που οι πολίτες του θα έχουν τον Πρώτο Λόγο στην διαμόρφωση ΤΩΝ ΑΠΟΦΆΣΕΩΝ που θα προδίκαζε της τύχες τόσο του Λαού όσον και την πορεία της χώρας στο Μέλλον.

Αυτό το ‘Θείο Δώρο’ το άρπαξαν κυριολεκτικά από τα μαλλιά, το πλείστον σχεδόν των κινημάτων που προείπαμε, το έκαναν σημαία τους, το έκαμαν το μέσο που θα κουβαλούσε όλους τους κρυφούς και ευσεβείς πόθους ενός ολόκληρου Λαού. Το αγκάλιασαν με περίσσια αγαλλίαση σχεδόν όλοι. Όπου και αν ανήκαν. Αριστεροί, κεντρώοι, Πασόκοι, Νεοδημοκράτες, Καρατζαφερικοί, ακόμη και τα άκρα, από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά. Άλλοι επώνυμα και έμπραχτα, άλλοι ενδόμυχα και με σκεπτικισμό.

Αυτό το Μεγαλειώδες το ασύγκριτα Ωραίο, το Αληθινό, που ζήσαμε όλοι μας τις πρώτες μέρες, βδομάδες, όπως ήταν μοιραίο και αναμενόμενο πολεμήθηκε από το καθεστώς της Ολιγαρχίας, που είδε πολύ έγκαιρα, του τι θα συνέβαινε.

Μέχρι εδώ, κατανοητό και προσδοκώμενο. Αλλά.

Η επόμενη μέρα της 23/2/11, βρήκε την αδυσώπητη αντίδραση του κατεστημένου, όχι από τον αντίπαλο, αλλά μέσα από της τάξεις του. Οι δοσίλογοι, έχοντας προσχωρήσει στο κίνημα από τις πρώτες μέρες, φορώντας το προσωπείο του αγανακτισμένου Έλληνα, έπρεπε να δράσουν άμεσα και εν τη γενέσει του ‘Νέου’ που αναμόχλευε ιδανικά και αξίες που πρώτοι στον κόσμο σπούδασαν μελέτησαν και δίδαξαν οι Έλληνες.

Έτσι, έριξαν την πρώτη ‘λάσπη’.
Όπως: στο κίνημα συμμετέχουν χρυσαυγείτες, ή ακροδεξιοί, ή αναρχοκουμουνιστές ή κλπ, κλπ. και άρχισε το κυνήγι των μαγισσών.
Δεν έφθανε όμως αυτό, έριξαν λάσπη, στο πρόσωπο του Μίκη. Μίλησαν για σταλινικές μεθόδους καθυπόταξης του κινήματος. Μάταια, ο Μίκης έβγαινε και επαναλάμβανε ότι δεν προσδοκά τίποτε περισσότερο από το να δεί το κίνημα να εξελίσσεται μέσα από ΑμεσοΔημοκρατικές διαδικασίες και να μετουσιώνεται σε ένα παλλαϊκό μέτωπο αντίστασης με σκοπό όταν αυτό ανδρωθεί και συσπειρώσει το μεγαλύτερο κομμάτι του Ελληνικού Λαού να αναλάβει την ευθύνη του για να οδηγήσει μέσα από τις πρώτες εκλογές την τύχη της χώρας.

Η λάσπη ήταν η μόνη επωδός που ακολουθούσε από τους υποτιθέμενους πρωτεργάτες των ανεξάρτητων κινημάτων και δή της Σπίθας.

Το αποτέλεσμα το γνωρίζουμε όλοι. Ο κόσμος το πήρε είδηση πολύ νωρίτερα από κάτι ρομαντικούς, και εγκατέλειπε το κίνημα σωρηδόν.

Και φτάσαμε στο κίνημα της Πλατείας.
Στους ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ.

Αλλά φευ, πάλι τα ίδια.

Οι δοσίλογοι, οι χαφιέδες και το παρακράτος ήταν και εδώ παρών, στην ώρα του, στο ραντεβού του με τον ΕΦΙΑΛΤΗ.

Οι πλατείες άδειες τώρα. Ο πολίτης τρομαγμένος διπλοτρυπώνει στο καβούκι του, χολωμένος, προδομένος , αδύναμος, τόσο φοβισμένος, τόσο μικρός, ανθρωπάκος…

‘Κύριοι’ δήθεν αντιστασιακοί, δήθεν δημοκράτες δήθεν πρωτεργάτες, ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ, αν οι κυβερνώντες τα τελευταία τριανταπέντε χρόνια έφεραν την Ελλάδα, στο χείλος της καταστροφής, έχουν της ευθύνες τους και κάποια μέρα θα πληρώσουν για τα εγκλήματά τους. Εσείς όμως έχετε, διαπράξει, το μεγαλύτερο έγκλημα που ισοδυναμεί με την προδοσία ενός ολόκληρου Λαού. Όχι μόνο, των μελλοντικών γενεών, όχι μόνο των παρόντων γενεών αλλά βεβηλώσατε, μιάσατε και ασελγήσατε και σε όλους τους τεθνεόντες και πεσόντες για την πατρίδα Έλληνες, από υπάρξεως του ανθρώπου σε τούτη ‘δώ την ΙΕΡΗ ΓΗ.

Είστε και θα είστε τα ΜΙΑΡΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ.

Γεράσιμος Π. Βαλσαμής
Ασμχος ε.α.

Κεφαλονιά, 15 Ιουλίου 2011

ΑΓΩΝΑΣ «OPTIMIST ΙΘΑΚΗ 2011»‏


ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΙΘΑΚΗΣ
Η <<ΠΡΟΟΔΟΣ>> 1950
ΕΠΟ 2142
ΑΦΜ 090088235
ΠΛΗΡ.ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Ε
EMAIL:epski.proodos@gmail.com

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενδιαφέρον αγώνας οργανώθηκε στην Ιθάκη, 8-10 Ιουλίου με σκάφη OPTIMIST από τον τοπικό όμιλο, Α. Ο. Ιθάκης “ΠΡΟΟΔΟΣ” σε συνεργασία με τον Δήμο Ιθάκης. Για τον νεοσύστατο σχετικά τμήμα του ομίλου και την Ιθάκη, ήταν ο πρώτος αγώνας που διοργανώθηκε σε αυτή την κατηγορία. Χορηγός του αγώνα η εταιρεία ΛΑΛΙΖΑΣ και MARINA STORES, η οποία προσέφερε τα υλικά που χρειάζονται για το στήσιμο του στίβου. Παρ΄ όλο τις δυσκολίες των καιρών, οι συμμετοχές έφθασαν τις 45 από 9 ομίλους. Ο αγώνας διεξήχθη μέσα στο φυσικό λιμάνι στο Βαθύ, προσφέροντας εξαιρετικό θέαμα στους επισκέπτες και όχι μόνο. Οι συμμετέχοντες αφίχθησαν την Παρασκευή και φιλοξενήθηκαν μαζί με τους προπονητές σε ωραιότατο ξενώνα που διαθέτει ο Δήμος για ανάλογες περιπτώσεις. Έτσι το Σάββατο και η Κυριακή αφιερώθηκαν εξ ολοκλήρου στις ιστιοδρομίες. Αν και οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην ευρύτερη περιοχή ήταν καύσωνας με άπνοια, το τοπικό φαινόμενο, έδωσε ΒΔ ανέμους έντασης 5-8 knots από τις 13:30 και μετά και τις 2 μέρες, δίνοντας την δυνατότητα να ολοκληρωθούν οι ιστιοδρομίες κανονικά.
Οι συμμετέχοντες εγκλιματίστηκαν γρήγορα, και χάρηκαν τις κούρσες οι οποίες διεξήχθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα με σύμμαχο τον αέρα. Για μερικά παιδιά ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχαν σε αγώνες.
Τα σκάφη φιλοξενήθηκαν στην Μαρίνα της Ιθάκης, διευκολύνοντας την πρόσβαση των σκαφών στην θάλασσα.
Την πρώτη μέρα, ο αγώνας ξεκίνησε στις 13:45 και ολοκληρώθηκε στις 16:30, λίγο πριν το ferry κάνει την είσοδό του στο λιμάνι. Ο άνεμος ήταν σταθερά αυξανόμενος από 5 – 10 knots και ολοκληρώθηκαν 3 ιστιοδρομίες.
Την επόμενη μέρα, παρόλα την αρχική παντελή άπνοια, ο άνεμος ήταν σταθερός στο ραντεβού και άρχισε ελαφρά να φυσάει την 1μμ. αλλά σταθερά αυξανόμενος. Οι ιστιοδρομίες ξεκίνησαν την 13:45, έγιναν 3 ιστιοδρομίες και ολοκληρώθηκαν στις 17:00 με τον ίδιο άνεμο όπως την προηγούμενη μέρα.
Ωραιότατο το φινάλε όπου στο τελευταίο καβατζάρισμα με 6 σκάφη πάνω στην σημαδούρα, ο Κανακάρης Θεοφάνη του Ον Αιγίου, ερχόμενος από την εσωτερική, πέρασε όλα τα προπορευόμενα σκάφη και τερμάτισε 1ος την κούρσα.
Σημαντική η συμβολή του Λιμεναρχείου να απομακρύνει διερχόμενα σκάφη από το χώρο του στίβου και να κρατήσει το λιμάνι ελεύθερο για τους αγώνες.
Ακολούθησε η απονομή παρουσία του Δημάρχου και εκπροσώπων του Λιμενικού Ταμείου, της Αστυνομίας και του Λιμεναρχείου, στο θαυμάσιο χώρο του εντευκτηρίου του ιστιοπλοϊκού τμήματος του ομίλου “ΘΑΛΑΣΣΕΣ”, με θέα όλο το Βαθύ. Οι γονείς των παιδιών του ομίλου της Ιθάκης επιμελήθηκαν πλούσιου μπουφέ και ακολούθησε γλέντι μέχρι αργά, δίνοντας ραντεβού για του χρόνου.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Κατηγορία ΑΓΟΡΙΑ
1ος Τσατσάκης Κων/νος ΝΟΕ
2ος Κανακάρης Θεοφάνης ΝΟ ΑΙΓΙΟΥ
3ος Βαλαούρας παναγιώτης ΝΟ ΑΙΓΙΟΥ
Κατηγορία ΚΟΡΙΤΣΙΑ
1η Δανιά Κων/να ΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
2η Μπρέχα Αναστασία ΝΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
3η Βλάχου Μυρσίνη ΑΟ ΡΙΟΥ “ΙΑΣΩΝ”
Κατηγορία ΑΓΟΡΙΑ 11ΧΡ
1ος Δρόσος Γεώργιος ΝΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ (1ος στην Γενική)
2ος Διγενής Νικόλαος ΝΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
3ος Αραβανής Τηλέμαχος ΝΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Κατηγορία ΚΟΡΙΤΣΙΑ 11ΧΡ
1η Κανέλλου Αλίκη ΝΟ ΚΙΑΤΟΥ
2η Καλογερή Νικολίνα ΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
3η Πέτα Διονυσία ΝΟ ΚΙΑΤΟΥ
Μικρότερος Αθλητής
Λοράνδος Ανδρέας ΑΟ ΙΘΑΚΗΣ “ΠΡΟΟΔΟΣ”
Επιτροπή Αγώνων
Γιαννίρης Χριστόνικος (Πρόεδρος), Φραγκόπουλος Παναγιώτης, Λιβάνης Μιχάλης
Επιτροπή Ενστάσεων
Βεργινάδης Ηλίας (Πρόεδρος), Καλογερόπουλος Κων/νος, Δευτεραίος Γεράσιμος
Γραμματεία
Βασιλόπουλος Γεώργιος, Σκλαβενίτης Λευτέρης, Ρίζου Χριστίνα-Νίκη.
-Ο- ΠΡΟΕΔΡΟΣ Γ.Γ
Δ.Γ.ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ Ε Γ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Απάντηση Κομισιόν σε Νίκο Χουντή: Πολύ χαμηλές οι απορροφήσεις του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων


Παρόμοια εικόνα με τα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) της υπόλοιπης Ελλάδας παρουσιάζει το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων. Ιδιαίτερα χαμηλές απορροφήσεις με εξαίρεση τα προγράμματα «Ψηφιακής Σύγκλισης». Αυτά προκύπτουν από απάντηση του Επιτρόπου Περιφερειακής Ανάπτυξης κ.Hahn, σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ,  Νίκου Χουντή.
Πιο συγκεκριμένα, ο Επίτροπος Hahn στην απάντησή του αναφέρει ότι «το συνολικό ποσοστό απορροφητικότητας του προγράμματος «Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι» 2007-2013 είναι 27 %», δύο μόλις χρόνια πριν τη λήξη του ΕΣΠΑ 2007-2013, ενώ επισημαίνει ότι «Οι προτεραιότητες ‘Υποδομές και υπηρεσίες προσπελασιμότητας’ και ‘Αειφόρος ανάπτυξη και ποιότητα ζωής’ στην περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας παρουσιάζουν σημαντική καθυστέρηση».
Στη συνέχεια της απάντησής του ο Επίτροπος, σημειώνει ότι οι βασικότερες αιτίες των καθυστερήσεων του ΠΕΠ Δυτ. Ελλάδας, Πελ/σου και Ιονίων, αφορούν την «ανεπάρκεια ώριμων έργων και, γενικότερα, σε στενώσεις και δύσκαμπτες διαδικασίες στα συστήματα διαχείρισης και ελέγχου» και προτρέπει τις ελληνικές αρχές να δώσουν «μεγαλύτερη έμφαση σε παρεμβάσεις στην προτεραιότητα ‘Αειφόρος ανάπτυξη και ποιότητα ζωής’, ειδικότερα για ζητήματα σχετικά με την περιβαλλοντική προστασία, την πρόληψη των κινδύνων και τις επενδύσεις σε κοινωνική υποδομή (εκπαίδευση-υγεία)», καθώς επίσης να εντείνουν τις προσπάθειές τους όσον αφορά «τα έργα στο πλαίσιο των ‘Περιφερειακών/Τοπικών Οδών’ και Λιμένων» και τις «παρεμβάσεις στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης».
Καταλήγοντας στην απάντησή του ο κ.Hahn, παραθέτει αναλυτικό πίνακα με τα ποσοστά απορρόφησης των δέκα αξόνων του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας-Πελοποννήσου-Ιονίων, στον οποίο εμφανίζεται ότι ο Άξονας Προτεραιότητας «Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας» παρουσιάζει απορροφήσεις μόλις 10.11% για τη Δυτική Ελλάδα, 21.28% για την Πελοπόννησο και 24.86% για τα Ιόνια Νησιά, ενώ ο Άξονας Προτεραιότητας «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής» παρουσιάζει απορροφήσεις 9.54% για τη Δυτική Ελλάδα, 14.11% για την Πελοπόννησο και 23.08% για τα Ιόνια Νησιά.
Επισυνάπτεται αναλυτικός πίνακας με τις απορροφήσεις όλου του προγράμματος του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΝΑ ΑΞΟΝΑ  ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ 2007-2013
Κωδικός Άξονα
Άξονας Προτεραιότητας
Συνολική Δημόσια Αποφασισμένη Δαπάνη (€)
Αποφασισμένη Κοινοτική Συμμετοχή (€)
Σύνολο Πληρωμών – Κοινοτική Συμμετοχή (€)
Προκαταβολές Πληρωμών Κοινοτική Συμμετοχή
Δηλωθείσα Δημόσια Δαπάνη/Σύνολο Αποφασισμένης Δαπάνης %
1
Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
102.470.588,00
10.360.430,72
8.806.366,13

10,11%
2
Υποδομές και Υπηρεσίεςς Προσπελασιμότητας Περιφέρειας Πελοποννήσου
111.000.000,00
23.618.550,90
19.788.515,62

21,28%
3
Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
57.562.500,00
14.308.964,77
11.447.171,82

24,86%
4
Ψηφιακή Σύγκλιση και Επιχειρηματικότητα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
65.069.000,00
29.702.729,46
21.386.111,28

45,65%
5
Ψηφιακή Σύγκλιση και Επιχειρηματικότητα Περιφέρειας Πελοποννήσου
32.600.000,00
22.667.599,19
18.078.453,34

69,53%
6
Ψηφιακή Σύγκλιση και Επιχειρηματικότητα Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
34.352.747,00
11.481.446,79
9.759.284,93

33,42%
7
Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
273.013.353,00
26.036.405,05
20.777.560,90

9,54%
8
Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
242.400.000,00
34.201.233,31
26.807.897,40

14,11%
9
Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
207.202.500,00
47.813.358,98
37.717.177,76

23,08%


10
Τεχνική Βοήθεια
17.329.312,00
532.872,41
445.256,71

3,07%

ΣΥΝΟΛΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
440.552.941,00
66.099.565,23
50.970.038,31

15,00%

ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
386.000.000,00
80.487.383,40
64.674.866,36

20,85%

ΣΥΝΟΛΟ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
299.117.747,00
73.603.770,54
58.923.634,51

24,61%

ΣΥΝΟΛΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

17.329.312,00
532.872,41
445.256,71



ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1.143.000.000,00
220.723.591,58
175.013.795,89
68.550.000,00
26,65%
To Γραφείο Τύπου

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

27/7: Κεφαλληνία: Δημοτικό θέατρο Αργοστολίου "ο Κέφαλος" Ημερίδα για την ασφάλεια στο Διαδύχτιο, από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.


Με το παρόν θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μια νέα πρωτοβουλία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στα πλαίσια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο.

Ειδικότερα, η Υπηρεσία μας στα πλαίσια κοινωνικής πολιτικής και λόγω της εμπειρίας και τεχνογνωσίας της σε θέματα διαδικτύου, έχει προβεί στην οργάνωση Ενημερωτικών Ημερίδων σε διάφορα μέρη της χώρας ώστε οι Έλληνες πολίτες και ειδικότερα οι γονείς και τα παιδιά, ναμπορέσουν μέσα από τη διαδραστική συμμετοχή τους στις εν λόγω Ημερίδες, να ενημερωθούν τόσο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, όσο και για τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά τη πλοήγηση τους σε αυτό.

Στόχος των Ημερίδων είναι η ασφαλής διείσδυση του κοινού στις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα στο internet, που είναι μονόδρομος για όλες τις κοινωνίες.

Στα πλαίσια αυτής της πρωτοβουλίας, η Υπηρεσία μας προέβη στην παραγωγή σχετικού διαφημιστικού υλικού, με περιεχόμενο που αποσκοπεί στην αφύπνιση και πληροφόρηση ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και την προστασία τους από τις παγίδες του Διαδικτύου.
Λόγω του μεγάλου όγκου των δεδομένων, σας στέλνω το link για να κατεβάσετε όλα τα αρχεία που αποτελούν το διαφημιστικό μας υλικό.
Στον Internet Explorer, αντιγράψτε το παρακάτω link:
https://rapidshare.com/files/1167942483/cybercrime_campaign.zip
και πατήστε free download.
Σας αναφέρω το πρόγραμμα διεξαγωγής των Ημερίδων, οι οποίες θα διεξαχθούν στα παρακάτω μέρη και ώρα 19:30 :
13/7: Κως: Αίθουσα "Κολοσσός " στο ξενοδοχείο "Πανόραμα"
15/7: Μυτιλήνη: Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης
22/7: Ρέθυμνο: "Σπίτι του Πολιτισμού"
25/7: Ιωάννινα: Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας,
η οποία παραχωρείται από την Ιερά Μητρόπολη Ιωαννίνων
27/7: Κεφαλληνία: Δημοτικό θέατρο Αργοστολίου "ο Κέφαλος"
Παρακαλώ προωθήστε το παραπάνω email στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, προκειμένου να προσέλθουν οι ενδιαφερόμενοι.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
--
Με εκτίμηση,
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

τηλ. επικοινωνίας: 2106429893




--
Με εκτίμηση,
Μαρία Κόλλια
Υπαστυνόμος Α'
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Aνοικτή Συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ

syriza_logo.jpg
 
 
                     ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
 
Την Τετάρτη 13/07/2011 θα γίνει στα γραφεία του ΣΥΝ στο Αργοστόλι (δίπλα στην Αγροτική Τράπεζα) ανοικτή συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ Κεφαλονιάς με θέμα την επιλογή συντονιστικής επιτροπής και αντιπροσώπων για την προσεχή Πανελλαδική συνάντηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Καλούνται τα μέλη και οι φίλοι του σχήματος να παρευρεθούν.
Ώρα έναρξης 8+30 μμ.

ΣΑΜΗ: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.














Η πρώτη φωτογραφία ανθρώπου στην ιστορία.

http://www.planitikos.com/2011/07/blog-post_320.html

Αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία ανθρώπου στην ιστορία. Είναι μια φωτογραφία Daguerreotype, τραβηγμένη από τον εφευρέτη της, Louis Daguerre, το 1838.






Είναι μια άποψη της Boulevard du Temple στο Παρίσι. Για να επιτύχει αυτή την λήψη (μια από τις πιό πρώτες προσπάθειές του), εξέθεσε ένα χημικά επεξεργασμένο μεταλλικό φύλλο για δέκα λεπτά. Όσοι περπατούσαν ή μετακινούνταν με κάρα στον δρόμο εκείνη την μέρα, δεν φαίνονται επειδή κινούνταν.

Μόνο αυτός ο τύπος που στάθηκε σε ένα σημείο για αρκετό χρόνο. Τον βλέπετε;

Ο συγκεκριμένος άνδρας στεκόταν ακίνητος για αρκετή ώρα επειδή κάποιος του γυάλιζε τις μπότες.



Πηγή: periergaa.blogspot.com