Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝ.Α.Σ.Α στις ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΣ στις 23 ΚΑΙ 24/07/2011 στην ΚΕΡΚΥΡΑ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος


  • ΕΣΠΑ: για μια φορά ακόμη η διοίκηση Σπύρου έδειξε ότι αδυνατεί να σχεδιάσει οτιδήποτε σχετικά με την προοπτική της αναδιάρθρωσης του ΕΣΠΑ στα Ιόνια νησιά. Είναι χαρακτηριστικό της κατάστασης αυτής το γεγονός ότι σαν εισήγηση του στην συνεδρίαση της 23/7 μας παρουσίασε την …εγκύκλιο του υπουργείου! Η παράταξη μας ζήτησε με επιμονή την άμεση έναρξη της αναδιάρθρωσης του προγράμματος ώστε να γίνει δυνατή η κάλυψη μέρους της τεράστιας απώλειας εισοδήματος που βιώνουν τα δυο τελευταία χρόνια οι εργαζόμενοι ,οι αγρότες , οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και παράλληλα να κλείσει η ψαλίδα της ιδιαίτερα μεγάλης ανεργίας.
  • Διαχείριση απορριμμάτων (ΠΕΣΔΑ): Όπως διαφάνηκε από την συζήτηση, τρία είναι τα μεγάλα προβλήματα που θα κληθεί να επιλύσει η ΠΙΝ. Το πρώτο είναι οι χωροθετήσεις των εγκαταστάσεων στην Ζάκυνθο και την Κέρκυρα, το δεύτερο είναι οι ακολουθητέες μέθοδοι επεξεργασίας των απορριμμάτων πριν την τελική διάθεση και το τρίτο είναι η εξεύρεση των απαιτούμενων πόρων για την υλοποίηση του σχεδιασμού. Η διοίκηση Σπύρου δεν «ανοίγει τα χαρτιά της» για κανένα από αυτά. Η ΑΝ.Α.Σ.Α παρακολουθεί την πρόοδο της σχετικής μελέτης για την επικαιροποίηση του ΠΕΣΔΑ και θα ενημερώσει στον κατάλληλο χρόνο τους συμπολίτες μας και ιδιαίτερα αυτούς που θίγονται. Οδηγός της παράταξης μας είναι η αρχή της «ολοκληρωμένης διαχείρισης με έλεγχο στην πηγή» ενώ παράλληλα δεν πρόκειται να αποδεχθεί παρωχημένες τεχνολογίες και δαπανηρές κατασκευές.
  • Αιολικό πάρκο στον Παντοκράτορα: Ούτε και τώρα έθεσε το θέμα στην ημερήσια διάταξη ο πρόεδρος του ΠΣ, εφαρμόζοντας προφανώς τακτικές διολίσθησης προκειμένου να δημιουργηθούν εν τω μεταξύ τετελεσμένα και να αρχίσουν οι εργασίες εγκατάστασης. Τελικά το θέμα ,μετά από επιμονή και της ΑΝ.Α.Σ.Α ,θα συζητηθεί στο αμέσως προσεχές συμβούλιο του Αυγούστου.
  • Περιφερειακή υπηρεσία Τουρισμού( ΕΟΤ): η παράταξη μας έθεσε ως πρώτη και καθοριστική προϋπόθεση για την δημιουργία ενιαίας υπηρεσίας στην ΠΙΝ την αναβάθμιση των γραφείων υποστήριξης του ΕΟΤ σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά-Ιθάκη με προσωπικό και αρμοδιότητες ,ώστε να εξυπηρετούνται οι επαγγελματίες στον τόπο τους και να εξαλειφθούν οι αιτίες που έχουν οδηγήσει στον σημερινό τεμαχισμό της υπηρεσίας αυτής.
  • Βράβευση και στήριξη του Ναυτικού Ομίλου Αργοστολίου (ΝΟΑ): Η ΑΝ.Α.Σ.Α έθεσε το θέμα της βράβευσης του ΝΟΑ για την άνοδο του στην Α1 κατηγορία του polo καθώς και την ανάγκη στήριξης της προσπάθειας του από την ΠΙΝ. Ελήφθη η απόφαση βράβευσης σε ειδική τελετή. Η ΑΝ.Α.Σ.Α θα φέρει το θέμα και στην αρμόδια επιτροπή Τουρισμού-Πολιτισμού-Αθλητισμού του ΠΣ για να σχεδιασθεί από κοινού το πρόγραμμα στήριξης της ομάδας.
  • Απλή αναλογική: με κατά πλειοψηφία απόφαση του το ΠΣ ενέκρινε το κοινό ψήφισμα που είχε καταθέσει η ΑΝ.Α.Σ.Α μαζί με την Επτανησιακή Αναγέννηση για την καθιέρωση της απλής αναλογικής ως πάγιου εκλογικού συστήματος τόσο στις βουλευτικές όσο και στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Η απόφαση αυτή έχει ένα εξαιρετικά συμβολικό χαρακτήρα και καταδεικνύει την διάθεση για μετάβαση από το σημερινό φθαρμένο δικομματισμό σε ένα περισσότερο αντιπροσωπευτικό και δημοκρατικό σύστημα εκλογής και διοίκησης.
  • ΤΑΞΙ: η παράταξη μας τάχθηκε με το μέρος των κινητοποιημένων επαγγελματιών ΤΑΞΙ και εξήγησε ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μετατραπεί το επάγγελμα σε χώρο προνομιακής κερδοσκοπίας για μεγάλες εταιρείες που είναι έτοιμες να «εισβάλουν» στον χώρο μέσω της περίφημης «απελευθέρωσης».
  • Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλονιάς-Ιθάκης –ΠΑΣΕΓΕΣ- ΕΑΣ Κ-Ι: Η ΑΝ.Α.Σ.Α στηλίτευσε την πρακτική του αντιπεριφερειάρχη ο οποίος χωρίς οποιαδήποτε εξουσιοδότηση από το ΠΣ, χωρίς ακόμη οποιαδήποτε δημοσιευμένη απόφαση η σύμβαση παραχώρησε δημόσιο χώρο (γραφεία και τηλέφωνα της ΠΕ Κεφαλονιάς) στους ιδιώτες της ΠΑΣΕΓΕΣ και της Ένωσης Αγρινίου στρεφόμενος εναντίον της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Κεφαλονιάς-Ιθάκης. Πρόσχημα για την στάση του αυτή «στημένες» καταγγελίες δήθεν δυσαρεστημένων αγροτών και πραγματικός λόγος η ικανοποίηση εσωπαραταξιακών επιδιώξεων και ισορροπιών του αντιπεριφερειάρχη. Σύσσωμο σχεδόν το ΠΣ καταδίκασε τις ενέργειες του αντιπεριφερειάρχη, οι οποίες μάλιστα παραβιάζουν ευθέως πρόσφατη ομόφωνη απόφαση του ΠΣ για ανάλογη δράση της Ένωσης Αγρινίου στην Κέρκυρα. Στο θέμα αυτό και προκειμένου ο πρόεδρος του ΠΣ να εκμαιεύσει μια απόφαση στήριξης και κάλυψης του αντιπεριφερειάρχη δεν δίστασε να κάνει ένα μικρό πραξικόπημα υποκλέπτοντας το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και καταστρατηγώντας τον Κανονισμό του ΠΣ . Η επιμονή του, παρά την επισήμανση μας ότι παρατυπεί εν ψυχρώ, οδήγησε τελικά σε αποχώρηση από το συμβούλιο ολόκληρη την αντιπολίτευση! Αποτελεί εκτίμηση μας ότι η διοίκηση Σπύρου προκειμένου να καλύψει την πολιτική της ένδεια και την εντυπωσιακή αναποτελεσματικότητα της θα καταφεύγει συχνά –πυκνά σε αντιδημοκρατικές εκτροπές. Η ΑΝ.Α.Σ.Α θα σταθεί απέναντι σε κάθε τέτοια μεθόδευση.
Αργοστόλι,26/07/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η...ΗΡΩΪΔΑ‏

230.000 ευρώ ο βασικός
                 μισθός της επιτρόπου
                 Δαμανάκη
                 και 50.000 ευρώ τα έξοδα
                 κίνησης χωρίς τα έσοδα από
                 ακίνητα κτλπ..Παρόλα αυτά
                 παίρνει και βουλευτική σύνταξη κανονικά

                ΚΑΙ ΝΑΙ !! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ  Η...ΗΡΩΪΔΑ
                ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.....
                ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 230.000  ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ
                ΣΥΝ 50.ΟΟΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ
                ΣΥΝ  ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ  ΣΥΝΤΑΞΗ 3.ΟΟΟ ΕΥΡΩ!!
                ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ 500 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ!!
                ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ!!
                ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΗΝ!!
                ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ, "ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ- ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΤΕΣ"..
                Ο βασικός μισθός ενός Επιτρόπου στην ΕΕ για το 2009 ήταν 230.000 ετησίως (προ φόρων), ενώ οι περισσότεροι κερδίζουν αρκετά περισσότερα από το ποσό αυτό αναλόγως του τομέα που εποπτεύουν. Ενδεικτικά, οι περισσότεροι λαμβάνουν περί τα 7.000 ετησίως για «έξοδα περιποίησης πελατείας» και
                35.000 για "έξοδα στέγασης" - δεύτερο σπίτι στην έδρα της ΕΕ. Η (αριστερή) κα Δαμανάκη όμως, δεν αρκείται στα ανωτέρω. Λαμβάνει επίσης 3.391 (καθαρά) μηνιαίως ως.βουλευτική της σύνταξη, και ακόμη 5.166 (καθαρά) κάθε 3 μήνες από.τον ΟΤΕ!!!!
                Σύνολο, δηλαδή, πάνω από 280.000 (ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ ΟΓΔΟΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ) καθαρά ετησίως!!! Και βέβαια δεν υπολογίζουμε τυχόν..έσοδα από τη.θητεία της στην Ηλέκτωρ (Όμιλος Ελληνικής Τεχνοδομικής - Άκτωρα), τα ακίνητα σε Κρήτη, Διόνυσο Αττικής κλπ.
                Και ερωτώ:
               1. Στους καιρούς που ζούμε, δε θα 'πρεπε η «αριστερή» κα Δαμανάκη, να παραιτηθεί τουλάχιστον της βουλευτικής της σύνταξης; Τα λεφτά από τον ΟΤΕ, της τα χαρίζουμε, αφού τώρα θα την πληρώνουν. οι Γερμανοί (αλήθεια, αυτοί το ξέρουν ότι έχουν επίτροπο της ΕΕ στη μισθοδοσία τους;;;)
                
                2. Πότε λήγει, κα Δαμανάκη, το χρέος του Έλληνα που μοχθεί για να πληρώνονται τα μισθά σας, για τις υπηρεσίες που «προσφέρατε» ως «επαναστάτρια του Πολυτεχνείου»? Στεγαστικό να 'χαμε πάρει για να σας τα χρωστάγαμε από το '73, θα το 'χαμε ξοφλήσει σήμερα, εσάς όμως και το γνωστό παρεάκι από λοιπά πολιτικά παράσιτα, συνεχίζουμε να σας πληρώνουμε!!
                Προκαλώ την Κα Δαμανάκη να διαψεύσει τα ανωτέρω, και θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.
                Έλλην (βαναύσως) φορολογούμενος - ούτε ψηφοφόρος, ούτε κατευθυνόμενος, ούτε βλαξ
  Το email το έστειλε ο Γεράσιμος Βαλσαμής.

Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΡΟΥΣΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΗΞΟΥΡΙ..

Αντιγραφή από το http://www.ithacanet.gr/article/
 
Ο ΤΕΝΟΡΜΑΝ στο Αργοστολι και στο Ληξουρι
 
πότε: 29 Ιούλ 2011, 21:00
Είσοδος: 10 euro

 
--------------------------
 
 
 
 
Ο Όμιλος UNESCO Κεφαλονιάς και Ιθάκης υπό την αιγίδα του  Αντ - Περιφερειάρχη   Κεφαλληνίας και Ιθάκης  κ. Σ. Κουρή και του Δημάρχου κ. Αλέξανδρου Παρίση, παρουσιάζει την όπερα
 
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΡΟΥΣΟΥ
 
Προμηθέας: Ηλίας Τηλιακός, βαρύτονος
Ιο: Αλεξάνδρα Ματθαιουδάκη, υψίφωνος
Ερμής: Γιώργος Τζιουβάρας, τενόρος
Βία, Θεά Αθηνά: Victoria Mayfatova, μεσόφωνος
Ωκεανός, Δίας: Ζαφείρης Κουτελιέρης, βαρύτονος
 
Ανδρέας Χανιώτης, βιολί
Σταύρος Παργινός, βιολοντσέλο
Σπύρος Σουλαδάκης, πιάνο
 
Σκηνογραφία και σκηνικά: Σπύρος Χουρμούζης
Ενδυματολόγος: Βούλα Κωστούλα (Desir)
Μουσική επιμέλεια και σκηνοθεσία: Παναγιώτης Καρούσος
 
 
Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου
Παρασκευή,  29  Ιουλίου  2011, 9μ.μ.
 
Τιμή Εισιτηρίου:  10.00 Ευρώ
Ο διεθνούς φήμης Κεφαλλονίτης Ελληνοκαναδός μουσικοσυνθέτης Παναγιώτης Καρούσος θα έρθει στην Κεφαλονιά για την παρουσίαση του μελοδράματος του Προμηθέας.
Ο Παναγιώτης Καρούσος είναι ο μοναδικός Έλληνας στην ιστορία του Καναδά και των ΗΠΑ που κατάφερε να ανεβάσει μελοδράματα στην Βόρειο Αμερική με μεγάλη επιτυχία. Το μελόδραμα «Προμηθεύς» παρουσιάστηκε στο Μόντρεαλ, στο Λος Άντζελες, την Νέα Υόρκη και την Ουάσινγκτον.

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

ΣΑΜΗ: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. 4. (ΣΗΜΕΡΑ)


ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ART SIGNALS ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ





Στη Σύγχρονη Πινακοθήκη villa ΡΟΔΟΠΗ, Μεσολωρά 7 και Βύρωνος στο Αργοστόλι,έγινε με μεγάλη επιτυχία η έναρξη της έκθεσης ART SIGNALS του Κώστα Ευαγγελάτου.Η ιστορικός τέχνης, μουσειολόγος και επιμελήτρια εκθέσεων Στέλλα Λιάτου έκανε αισθητική εισήγηση πάνω στα έργα του καλλιτέχνη, αναφέροντας στο εκλεκτό ακροατήριο που παραυρέθηκε στο άνοιγμα της ετήσιας εικαστικής παρουσίας του Ευαγγελάτου στο γενέθλιο τόπο και χώρο του τα εξής:
Ανακάλυψα πίσω από τις λέξεις του , και κυρίως πίσω από τα έργα του- γιατί αυτή είναι η γλώσσα επικοινωνίας ενός καλλιτέχνη- ότι κατά καιρούς στη ζωή μας συναντάμε άτομα που μοιάζουν να κινούνται σε κάποιους παράλληλους διαφορετικούς μικρόκοσμους με εμάς. Έτσι κι εδώ. Αυτός ο χώρος είναι η είσοδος σε ένας από αυτούς μέσω των έργων του καλλιτέχνη.
Ειδικά με τα νέα του έργα. Μορφές στο φόντο συνδέουν πραγματικότητα και φαντασία. Ο Άμος Οζ είχε πει ότι κάποιοι συνδέουν τη φαντασία με την ντροπή και την αναξιοπρέπεια. Φοβούνται το τέρας που κρύβουν μέσα τους και που με τη βοήθεια της φαντασίας θα αποκαλυφθεί. Κάποιοι όμως, όπως ο κος Κ.Ευαγγελάτος κοινωνούν τη φαντασία τους σε όλους μας, γιατί μέσα από αυτή ο θεατής έρχεται σε επαφή με τη ζωή , ίσως με τη χαρά ίσως με την αγωνία αλλά σίγουρα με την αγάπη.

Οι γυναικείες μορφές του μοιάζουν να ζουν μέσα σε ένα άχρονο τοπίο, αιώνια αθώες και έφηβες. Μοιάζουν να αναδύονται μέσα από σύννεφα μνήμης κι όχι λήθης,
να σχηματίζονται από τα σταλαγματιές χαράς και λύπης,
να χαμογελούν αδιόρατα όχι σαν ψυχρές Καρυάτιδες ,
αλλά μυστικιστικά, σαν Μονα Λίζες,
σαν να κρύβεται στις άκρες των χειλιών τους όχι η σιωπή, αλλά η γνώση.
Η χρωματική παλέτα του είναι κυρίως φωτεινή και αισιόδοξη, υποδηλώνει μέρα καλοκαιριού κρυμμένη κάτω από τις σκιές δέντρων ή τη σκιά ενός κίονα που ξεπροβάλλει θυμίζοντας το παρελθόν μας. Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που το χρώμα σκουραίνει , όμως κι εκεί σπάζει από εκρήξεις χρωμάτων, σαν να χάραξε κάποιος τη νύχτα με γυαλί κι έσταξε αίμα και ζωή.

Όπως όμως και να μεταφράσει κάποιος τα νέα έργα του καλλιτέχνη- και όσα είπα ήταν η προσωπική μου ανάγνωση- σίγουρα θα νιώσει τη σιγουριά που εκπέμπουν.
Θεωρώ- ή καλύτερα να πω, αισθάνομαι – ότι αποτελούν το πιο ώριμο βήμα του καλλιτέχνη, την Ιθάκη που αναζητούσε. Μετά από αυτά σίγουρα έχει πολλά ακόμα βήματα να περπατήσει στο δρόμο της συνεχούς καλλιτεχνικής αναζήτησης, παρά ταύτα η αίσθησή μου παραμένει ότι τα έργα αυτά θα αποτελέσουν ένα από τα κομβικότερα σημεία της καλλιτεχνικής του διαδρομής.
Κι ίσως ίσως , οι τελευταίες του δημιουργίες να εκφράζουν τους στίχους από προηγούμενη ποιητική του συλλογή, ΡΟΠΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ, με τους οποίους τον έχω συνδέσει στο μυαλό μου άρρηκτα:
“Ανάγλυφα τυπώνω παραστάσεις
συνεύρεσης εφήβου
με την Τέχνη ”



Η Θαυμάσια και ατμοσφαιρική εικαστική βραδυά ολοκληρώθηκε με δροσερό κοκτέιλ στον κατάφυτο και ανθισμένο κήπο κάτω από το φως της θερμής πανσελήνου του Ιουλίου.

Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι 5 Σεπτεμβρίου 2011.

πληροφορίες: 26710 28501,6944621286

Θεόδωρος Γαλιατσάτος: Η Διοίκηση Σπύρου προσπαθεί να αναπληρώσει το πολιτικό της έλλειμμα και την αναποτελεσματικότητά της με αντιδημοκρατικά μέτρα και πρακτικές.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλής: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος




Έχουμε σαν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ (ΑΝΑΣΑ) επισημάνει και άλλες φορές την απαράδεκτη πρακτική και συμπεριφορά του Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων, πράγμα που οδηγεί σε ατέρμονες και αναποτελεσματικές συζητήσεις.
Αυτό όμως που μας αναγκάζει να καταγγείλουμε με ιδιαίτερο τρόπο την κατάσταση αυτή, είναι δυο περιστατικά που συνόδευσαν το διήμερο των συνεδριάσεων 23 και 24 Ιουλίου του Περιφερειακού Συμβουλίου, εδώ στην Κέρκυρα.
το 1ο: Με τη μέθοδο της μετάθεσης και συνεχούς διολίσθησης, δεν έφερε ως θέμα συζήτησης ούτε και αυτή τη φορά το θέμα του Αιολικού Πάρκου, ενώ έχει από τέλος Μαρτίου στα χέρια του κοινή αίτηση 12 Συμβούλων που το απαιτούν. Στόχος και αποτέλεσμα, όπως φαίνεται από την τελευταία πράξη Αποστολόπουλου, η δημιουργία τετελεσμένων σε βάρος του λαού της Κέρκυρας.
το 2ο: Ο Πρόεδρος έφθασε στο σημείο να προσπαθήσει να υποκλέψει απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, καταστρατηγώντας εν ψυχρώ τα σχετικά άρθρα του κανονισμού που καθορίζουν την απαιτούμενη πλειοψηφία για τη λήψη απόφασης. Η πράξη αυτή αποτελεί προσβολή για το Περιφερειακό Συμβούλιο, τη δημοκρατία και τους πολίτες των Ιονίων , και οδήγησε σε αποχώρηση από το Συμβούλιο ολόκληρη την αντιπολίτευση, γεγονός με ιδιαίτερη πολιτική σημασία.
Επιθυμώντας να σχολιάσουμε αυτές τις εξελίξεις, και σε συνδυασμό με την υπόθεση της σύγκλησης της Γενικής Συνέλευσης της Εταιρείας Τουρισμού Ιονίων Νήσων (ΕΤΙΝ) και της εκλογής του νέου της Διοικητικού Συμβουλίου, όπου καταπατήθηκαν όλες οι προβλέψεις και περιορισμοί του νόμου και της δημοκρατίας,
καταλήγουμε
ότι η Διοίκηση Σπύρου στην Περιφέρεια προσπαθεί να αναπληρώσει το πολιτικό της έλλειμμα και την αναποτελεσματικότητά της, με αντιδημοκρατικά μέτρα και πρακτικές.
Ασφαλώς (και να είναι σίγουροι γι' αυτό) μια τέτοια συμπεριφορά δεν θα περάσει.

ΚΕΡΚΥΡΑ 25/07/2011

Θόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός Σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α.

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦ/ΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ

 
 
                                   ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
 
    Σας προσκαλούμε την 27-7-2011 ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:30 στο  
Δημοτικό θέατρο Αργοστολίου <<Ο ΚΕΦΑΛΟΣ> όπου θα πραγματοποιηθεί  
ημερίδα με θέμα <<Την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο>>.
    Η ημερίδα αυτή πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του Υπουργείου  
Προστασίας του Πολίτη και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού  
Εγκλήματος με σκοπό την ενημέρωση των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων για  
τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά την πλοήγηση στο Διαδίκτυο καθώς  
αυτό αποτελεί μονόδρομο για όλες τις κοινωνίες και η ασφαλή διείσδυση  
του κοινού σε αυτό αποτελεί επιτακτική ανάγκη.-

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΣΑΜΗ: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. 3



































ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ;

Αντιγραφή από το http://e-epiloges-dionysos.blogspot.com/2011/07/blog-post_21.html

Μας χρεοκόπησαν τότε που θέλαν ΕΚΕΙΝΟΙ !


Μιλώντας 19-7-2011 στο ρ/σ «REAL FM» (Κ. Μακρή-Α. Κωνσταντάτος),για τις πολιτικές εξελίξεις, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης, δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής:


Για την κατάθεση επίκαιρης ερώτησης σχετικά με την φορολόγηση των ελληνικών καταθέσεων στην Ελβετία

Επανέρχομαι στο θέμα μετά από την δημόσια δήλωση-απάντηση της Υπ. Οικονομικών της Ελβετίας σε ερώτηση, αριστερού βουλευτή της Ελβετίας και μάλιστα ελληνικής καταγωγής του Ιωσήφ Ζησιάδη. Η ελβετίδα υπουργός Οικονομικών αποκάλυψε πως ενώ από το 2005 υπάρχει η δυνατότητα και η διαθεσιμότητα των ελβετικών αρχών να συνεργαστούν με τις ελληνικές αρχές έτσι ώστε να δοθούν τα ονόματα των ελλήνων μεγαλοκαταθετών στην Ελβετία και έτσι να εξασφαλισθούν και φορολογικά έσοδα από τις καταθέσεις και κυρίως να ελεγχθεί η νομιμότητα αυτών των χρημάτων, αυτή η δυνατότητα δεν έχει αξιοποιηθεί.

Ακόμα και μετά από έξι χρόνια. Το σκάνδαλο γίνεται μεγαλύτερο καθώς το Νοέμβριο του 2010 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έφερε χωρίς καμία αλλαγή ένα πρωτόκολλο συνεργασίας Ελλάδας-Ελβετίας σε οικονομικό επίπεδο που είχε ετοιμάσει η προηγούμενη κυβέρνηση αλλά δεν αξιοποιεί τη δυνατότητα που προσφέρουν οι ελβετικές αρχές.

Άλλες χώρες όπως η Γερμανία ή οι ΗΠΑ το έκαναν πράξη. Η Γερμανία χρησιμοποιώντας και μεθόδους μη συμβατικές, αγόρασε και μια δισκέτα με ονόματα μεγαλοκαταθετών, έστειλε ένα μήνυμα στους πολίτες της ότι και «εκεί να τα βάλετε, θα σας βρω». Μ’αυτό τον αυξήθηκαν οι καταθέσεις στις Γερμανικές τράπεζες. Ο κ. Βενιζέλος πραγματοποιεί τηλεδιασκέψεις με την ελβετίδα ομόλογό του αλλά παραμένουν τα ερωτήματα που αφορούν το ύψος των καταθέσεων, τη νομιμότητά τους και αν έχουν φορολογηθεί για να αυξηθούν τα έσοδα της χώρας. Έξι ολόκληρα χρόνια, οι ελληνικές αρχές τα άφησαν να περάσουν άπρακτα. Ούτε καν μπήκαν στον κόπο να διαπιστώσουν αν όντως οι ελβετικές αρχές είναι πρόθυμες να συνεργαστούν.

Μέχρι σήμερα καμία ελληνική κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει έμπρακτα να πείσει τους έλληνες πολίτες ότι υπάρχει η πολιτική βούληση να προσδιοριστούν τα «παρκαρισμένα» χρήματα στο εξωτερικό που έχουν βγει με μη νόμιμο τρόπο. Αν οι ελληνικές αρχές κάνουν σωστά τη δουλειά τους, όχι μόνο δεν κινδυνεύει η ρευστότητα των ελληνικών τραπεζών αλλά θα αυξηθεί.

ΙΘΑΚΗ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ: Σας καταγγέλλουμε στο λαό της Ιθάκης για ανικανότητα, αδιαφορία και οπισθοδρόμηση.

Αυτοί που καταγγέλλετε από την 1η Γενάρη 2011 ότι δεν έκαναν τίποτα όλα αυτά τα χρόνια Καραβίας, Αρσένης, Λιβιτσάνης, κ.λπ. εξασφάλισαν μαζί με την βοήθεια κάποιων άλλων, την εφαρμογή ενός προγράμματος φορολογικών και άλλων κινήτρων για τους ντόπιους κατοίκους των μικρών νησιών με πληθυσμό 3.000 κατοίκων, και εμείς οι “ανίκανοι” σε συνεργασία με την πολιτεία καταφέραμε με τροπολογία να το κάνουμε 3.100 για να πιάσει την Ιθάκη, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την απογραφή του 1991.
Από εμάς ξεκίνησε λοιπόν αυτό το νομοσχέδιο, από ετούτο εδώ το νησί, όταν προσωπικά με ενημέρωσε υπουργός της τότε κυβέρνησης και το φέραμε θέμα με τον συνεργάτη μου εκείνη την περίοδο Δημοτικό Σύμβουλο κ.Διονύση Σέρβο στο Δημοτικό Συμβούλιο, με πρόεδρο τον κ.Βαγγέλη Λιβάνη κι ενώ βρισκόμαστε στην αντιπολίτευση κατά την πρώτη θητεία του κ.Τηλέμαχου Καραβία, επιτυγχάνοντας μάλιστα ομόφωνη απόφαση. Επίσης κινητοποιήσαμε όλα τα άλλα μικρά νησιά σε Ιόνιο και Αιγαίο σε ένα Σύνδεσμο με οντότητα που κατάφερε πολλά μικρά και μεγάλα πράγματα μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα πολύ αργότερα (κατά την τελευταία 4ετία 2007-2010), πετύχαμε και την παράτασή του, όταν όλα τα αφορολόγητα καταργούνται και ξεθεμελιώνονται. Και σε αυτό βοήθησαν και ο κ.Παρίσης, η κα Κατσέλη, ο κ.Μοσχόπουλος, ο κ.Γεωργάτος κατά την διάρκεια των δυο τελευταίων κυβερνήσεων και οφείλω για όλους αυτούς να το αναφέρω και να τους ευχαριστήσω για την συμπαράστασή τους. Όλα αυτά εσείς λοιπόν τα λέτε ένα τίποτα για αυτόν τον τόπο και σήμερα ασχολείστε με τα καλλιστεία, με το τζιπ και το σκάφος λες και αυτά να είναι τα μεγάλα προβλήματα της Ιθάκης.
Αν καταλάβατε κ. Δήμαρχε μας επιδοτούν επειδή μένουμε σε μικρές, απομονωμένες, νησιωτικές και δυσπρόσιτες περιοχές. Και θα συνεχίσουν να το κάνουν παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία για όλα τα νησιά με πληθυσμό έως 3.100 κατοίκους. Όχι όμως πια για εμάς.
Με αδιαφορία λοιπόν αντιμετωπίσατε την απογραφή, ενώ οφείλατε να παίξετε έναν ηγετικό ρόλο, όπως κάναμε στην Απογραφή του 2001 ο Τηλέμαχος Καραβίας ως Δήμαρχος και εγώ ως Έπαρχος Ιθάκης.
Και μην μας πείτε για παράτυπες παρεμβάσεις, παρανομίες κ.λ.π. Ούτε εμείς τότε παρανομήσαμε, απλά απαιτήσαμε και πετύχαμε αυστηρή απογραφή μόνο των ντόπιων κατοίκων, επιβλέψαμε για πολλές ημέρες τις εργασίες των ομάδων απογραφής, ζητήσαμε από τους συμπατριώτες μας που κατοικούν αλλού να μην έρθουν να απογραφούν στην Ιθάκη, σε αντίθεση με τους Κεφαλονίτες που η καμπάνια τους τότε ζήταγε την έλευση όλων των Κεφαλονιτών για να απογραφούν στην Κεφαλονιά και αποδώσαμε στα τελικά νούμερα τον πραγματικό και μόνο πληθυσμό του νησιού μας. 3084… σήμερα κάποιοι συνεργάτες σας πανηγυρίζουν που ο πληθυσμός μας έφτασε στους 3180, αλήθεια για ποιο λόγο; Μήπως μπορούν να το εξηγήσουν στο λαό της Ιθάκης; ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΦΕΙΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΝΑ ΕΠΙΜΕΛΗΘΕΙΤΕ ΩΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ.
Σήμερα λοιπόν 10 χρόνια μετά, το έτος 2011 που είστε εσείς Δήμαρχος, καταφέρατε να καταργήσετε στην πράξη κάτι πραγματικά μεγάλο και σημαντικό για αυτούς τους ανθρώπους, για όλους μας, κάτι που ξεκίνησε από την Ιθάκη και μαζί με εμάς έδωσε τα προνόμια και σε άλλες μικρές νησιωτικές περιοχές, κάτι που θα φανεί γρήγορα στις τσέπες όλων μας πόσο μεγάλο επίτευγμα ήταν και πόσο πολύ θα μας πονέσει όλους.
Σας καταγγέλλω λοιπόν κ. Δήμαρχε για ανυπαρξία και ανεπάρκεια, για άγνοια κυρίως στο να εντοπίσετε και να αναδείξετε τα πραγματικά μεγάλα θέματα και ζητήματα του νησιού μας. Κάνατε το Δήμο Ιθάκης παιδική χαρά, παίζετε ένα παιχνίδι και κάνετε τραγικά λάθη.
Αν ήμουν στην θέση σας κ. Δήμαρχε αυτή η αστοχία θα ήταν αιτία παραίτησης και αυτό ισχύει και για εσάς και για τους στενούς συνεργάτες σας. Είστε επικίνδυνοι, λυπάμαι που τόσο γρήγορα αποδείχτηκε αυτό, αλλά έτσι είναι. Θα φύγετε κακήν κακώς, αλλά πιο πολύ λυπάμαι για το νησί μας και τους ανθρώπους του που πληρώνουν ήδη βαρύ τον φόρο της αδιαλλαξίας, της ανεπάρκειας και της ασχετοσύνης σας. Ήδη με ότι καταπιάνεστε αφήνετε συντρίμμια. Το αστείο είναι ότι δίπλα στο Δήμαρχο κινούνται εξωθεσμικά συγγενικά του πρόσωπα που μάταια προσπαθούν να μπαλώσουν τα μεγάλα λάθη και τις παραλείψεις του, φτάνοντας στο άλλο άκρο παρουσιάζοντας ένα νησί να φοροδιαφεύγει και εμένα προσωπικά ως έναν άνθρωπο που εξωθεί όλους τους Θιακούς σε φοροδιαφυγή.
Συνεχίζεται λοιπόν η μεγάλη περιπέτεια για το νησί μας και ο Θεός να βάλει το χέρι του, αφού από τις μικρές θεωρητικά γκάφες (απώλεια των γαλάζιων σημαιών των παραλιών μας, κατασπατάληση κονδυλίων σε αμφιβόλου αξίας προγραμματισμό κ.λπ.), τώρα περάσαμε στα μεγάλα και ολέθρια λάθη που θα πληρώσει ακριβά ο λαός της Ιθάκης, κυριολεκτικά και μεταφορικά, με έναν Δήμαρχο μονίμως απόντα ο οποίος ασχολείται με τα προσωπικά του ζητήματα και τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις στο εξωτερικό και στην Ιθάκη έχει εγκαταστήσει αντ’ αυτού, Οικογενειακή Δημοτική Αρχή, από άσχετα πρόσωπα που βαράνε στου κασσίδη το κεφάλι, μετατρέποντας το πολίτευμα σε Οικογενειακή Δημοκρατία!!!!
Και κλείνοντας θα πω και κάτι για όλα αυτά τα νομοσχέδια κινήτρων, αποδείχτηκε ότι μόνο με τέτοιους θεσμούς μπορούμε να έχουμε χειροπιαστά αποτέλεσμα, όπως με το ζήτημα του Παιδιάτρου, αν δεν έφτιαχνε το νομοσχέδιο η κα Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου όπως δεσμεύθηκε τότε σε εμένα και τον Βουλευτή με τα βαθμολογικά και άλλα κίνητρα, Παιδίατρο δεν θα βλέπαμε.
Τι θα κάνετε λοιπόν τώρα κ. Δήμαρχε; Με ποιο τρόπο θα διορθώσετε τις παραλείψεις σας;
Θανάσης Λιβιτσάνης
Σπύρος Κανδηλιώτης
Διονύσης Στανίτσας
Γιάννης Μαρμάρης

Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Η πολιτική διακήρυξη του Δ' Ράιχ

Aντιγραφή από το ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΡAίγος προκαλεί η απλή ανάγνωση στο περιοδικό DerSpiegel του βαρυσήμαντου –με όλη τη σημασία της λέξης– άρθρου υπό τον εύγλωττο τίτλο «Όλη η εξουσία στο κέντρο» (σ.σ. εννοεί το Βερολίνο και αναφέρεται στην εξουσία της ΕΕ) και τον εξίσου αποκαλυπτικό υπότιτλο «Γιατί ένας εκδημοκρατισμός δεν μπορεί να σώσει την Ευρώπη». Συγγραφέας, ο Χέρφριντ Μίνκλερ, καθηγητής Πολιτικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Χούμπολτ του Βερολίνου.
Χωρίς υπερβολή, μπορούμε να ομολογήσουμε ότι πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη, την πιο άριστα δομημένη πολιτική διακήρυξη υπέρ της προώθησης του Δ’ Ράιχ της Γερμανίας σε όλη την έκταση της Ευρώπης!

Οι θέσεις αυτού του άρθρου-πολιτικής διακήρυξης διακρίνονται από τη σαφήνεια και την ακριβολογία που ανέκαθεν χαρακτήριζε τους Γερμανούς.

Ο συγγραφέας απορρίπτει αναφανδόν κάθε ιδέα όχι μόνο περαιτέρω προώθησης της πολιτικής ενοποίησης της ΕΕ, αλλά και εκδημοκρατισμού των θεσμών της.

«Όποιος προωθεί τώρα τον εκδημοκρατισμό της Ευρώπης παρακινεί σε ένα ριψοκίνδυνο παιχνίδι, το οποίο μπορεί να καταλήξει σύντομα στην κατάρρευση της Ευρώπης», υποστηρίζει.

Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις

«Μια δημοκρατία χρειάζεται προϋποθέσεις, οι οποίες τώρα δεν υπάρχουν στην Ευρώπη... Ο ευρωπαϊκός πληθυσμός ούτε ήταν ούτε είναι ευρωπαϊκός λαός... Η ανυπαρξία κοινωνικο-οικονομικών και πολιτικο-πολιτιστικών προϋποθέσεων φαίνεται πολύ καθαρά με τη διευρυνόμενη αμοιβαία δυσπιστία μεταξύ των Ευρωπαίων που προκάλεσε η κρίση του ευρώ. Όποιος βασίζεται τώρα στον εκδημοκρατισμό ενισχύει τις φυγόκεντρες δυνάμεις στην Ευρώπη», υποστηρίζει ο Γερμανός καθηγητής.

Επικρίνει τις ευρωπαϊκές ελίτ για τα μέχρι τώρα λάθη τους. «Οι πολιτικές ελίτ της Ευρώπης παρουσιάζουν σήμερα μια εικόνα της συμφοράς», υπογραμμίζει αρχίζοντας το άρθρο του. «Η κακή εικόνα που δίνει αυτή τη στιγμή η Ευρώπη οφείλεται ουσιωδώς στην ανικανότητα των ελίτ της», προσθέτει μεταξύ πολλών άλλων επικριτικών σχολίων.

Δεν έχει, όμως, καμιά πρόθεση να στραφεί προς τους λαούς της Ευρώπης. «Παρ’ όλα τα λάθη και τις αδεξιότητές τους, οι ελίτ είναι αυτές που κρατούν την Ευρώπη ενωμένη. Μήπως, λοιπόν, θα έπρεπε να σκέφτεται κανείς τώρα όχι για εκδημοκρατισμό, αλλά για μια βελτιωμένη ικανότητα χειρισμών των ελίτ;» αναρωτιέται ρητορικά ο Χέρφριντ Μίνκλερ, και δίνει αμέσως ο ίδιος την απάντηση: «Η παρούσα κρίση πρέπει, λοιπόν, να θεωρηθεί ως κάλεσμα για να αναδομήσουμε την Ευρώπη, έτσι ώστε να παράγει καλύτερες ελίτ και να προσφέρει σε αυτές τις ελίτ καλύτερες δυνατότητες χειρισμών», τονίζει.

«Όλη η εξουσία στη Γερμανία!»

Το πνεύμα που διαπνέει αυτές τις θέσεις είναι διάχυτο: «όχι» στον εκδημοκρατισμό των ευρωπαϊκών θεσμών, «ναι» στη συγκέντρωση εξουσίας στα χέρια των ελίτ. Οι Γερμανοί, όμως, δεν συνηθίζουν να αφήνουν ιδέες να αιωρούνται. Προτιμούν να τις προσδιορίζουν με σαφήνεια.

«Είναι αποφασιστικής σημασίας το γεγονός ότι τα σφάλματα των ελίτ μπορούν να διορθωθούν μόνο από τις ίδιες τις ελίτ και ότι η προσπάθεια να διορ θωθούν τα σφάλματα των ελίτ μέσω καταναγκαστικού εκδημοκρατισμού θα κατέληγαν σε άτακτη κατάρρευση της συντεταγμένης Ευρώπης», αναφέρει ο αρθρογράφος, και συνεχίζει: «Η κατευθυντήρια ιδέα για την αναδόμηση της Ευρώπης συνίσταται, λοιπόν, στο ότι οι φυγόκεντρες δυνάμεις, οι οποίες μεγαλώνουν από τις απαιτήσεις εθνικής κυριαρχίας των κρατών-μελών που συνεχίζουν να υπάρχουν και από τις κοινωνικο-οικονομικές και πολιτικές διαφορές των επιμέρους περιοχών, πρέπει όχι μόνο να τιθασευτούν, αλλά και να μεταβληθούν σε κεντρομόλες δυνάμεις».

Έπειτα από αυτά, έρχεται η πρόταση που εμπεριέχει την ουσία της υπόθεσης: «Με άλλα λόγια, η Ευρώπη χρειά ζεται ένα δυνατό μέσο, ένα κέντρο πλήρες εξουσιών – αλλιώς θα αποτύχει», τονίζει!

Όλη η εξουσία στο ισχυρό πολιτικό κέντρο της ηπείρου λοιπόν, με άλλα λόγια... στη Γερμανία!

Ανακατανομή της εξουσίας

Ο Γερμανός καθηγητής έχει πλήρεις προτάσεις για την ανακατανομή της εξουσίας που, κατά την άποψή του, επιβάλλεται να λάβει χώρα στην ευρωπαϊκή ήπειρο, ώστε να εναρμονιστεί με τη σημερινή ηγεμονική θέση της Γερμανίας στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση της ΕΕ. Αρχίζοντας από τα ουσιώδη, θεωρεί με κομψό τρόπο «τελειωμένο» τον περιβόητο γαλλογερμανικό άξονα!

«Στο παρελθόν γινόταν συχνά λόγος για τον άξονα Παρισιού - Βόννης (σ.σ. όσο η Βόννη ήταν πρωτεύουσα της Δυτικής Γερμανίας, πριν από την ενσωμάτωση της Ανατολικής) και αντίστοιχα Παρισιού - Βερολίνου, ο οποίος θα έπρεπε να είναι άθικτος για να μπορεί η Ευρώπη να συνεχίζει την πορεία της. Στο μεταξύ, το φορτίο που βρίσκεται πάνω σε αυτό τον άξονα έγινε πολύ βαρύ», αναλύει ο αρθρογράφος του DerSpiegel και έρχεται «στο ψητό»:

«Ζητείται από τους Γερμανούς η άσκηση περισσότερης ηγεσίας, αλλά αμέσως μόλις επιδειχτεί έστω και λίγη, την αρνούνται, αν δεν την καταπολεμούν».

Τέρμα, λοιπόν, ο γαλλογερμανικός άξονας ως κινητήρια δύναμη της Ευρώπης. Το ζητούμενο, πλέον, είναι η άσκηση της γερμανικής ηγεμονίας, η οποία δήθεν προβάλλεται ως... «απαίτηση» των Ευρωπαίων (!), με παράλληλη αντιμετώπιση των αντιστάσεων που εμφανίζονται στην πανευρωπαϊκή γερμανική επικυριαρχία.

Εδώ ο Χέρφριντ Μίνκλερ αρχίζει να αναπτύσσει θεωρίες που δεν ευσταθούν, είναι όμως αποκαλυπτικές της νέας γερμανικής θεώρησης της κατάστασης που επικρατεί στην ΕΕ και υποδηλώνουν το πώς βλέπουν οι Γερμανοί την εξέλιξη της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.

«Στην Ευρώπη η περιφέρεια έχει υπερβολικά μεγάλη εξουσία και το κέντρο πολύ μικρή. Όσο δεν αλλάζει αυτή η κατάσταση, δεν θα βγουν από την κρίση η ΕΕ και το ευρώ. Μια ανακατανομή του πολιτικού βάρους (σ.σ. των κρατών-μελών της ΕΕ και της Ευρωζώνης) στην Ευρώπη μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά αυτό δεν αλλάζει καθόλου το γεγονός ότι είναι αναγκαία», υπογραμμίζει με ιδιαίτερη έμφαση, μη παραλείποντας να εκφράσει τη λύπη του για το φανταστικό «γεγονός» ότι δήθεν «στο μεταξύ κυριαρχεί η περιφέρεια επί του κέντρου και επιβάλλει αυτή τόσο την πολιτική ατζέντα όσο και τους ρυθμούς της διαδικασίας λήψης αποφάσεων»!

Λατρεία της δύναμης

Η γερμανική λατρεία της ισχύος αποτυπώνεται ανάγλυφα στο βαρυσήμαντο αυτό άρθρο, όπου ανακηρύσσεται σε μέγιστο σφάλμα των ηγετικών κύκλων της Ευρώπης το ότι δεν ήταν επαρκώς επιθετικοί τόσο στη διεθνή σκηνή όσο και στο εσωτερικό των χωρών τους.

«Τα λάθη του παρελθόντος μπορούν ίσως να εξηγηθούν μόνο μέσω του γεγονότος ότι οι (σ.σ. ευρωπαϊκές) ελίτ φρόντιζαν μόνο για τη διαχείριση της ευημερίας και όχι περισσότερο για το στρατηγικό αγώνα για εξουσία και επιρροή», γράφει ο αρθρογράφος και συνεχίζει: «Ίσως οι ευρωπαϊκές ελίτ είναι θύμα των διακηρύξεών τους, οι οποίες αποσκοπούν στη νομιμοποίη ση του σχεδίου (της ευρωπαϊκής ενοποίησης) στα μάτια των πληθυσμών τους. Είδαν τον εαυτό τους ως ένα είδος ήρεμων γιγάντων και όχι ως ισχυρούς πολιτικούς παράγοντες, που προς τα έξω αγωνίζονται για τα συμφέροντά τους και προς τα μέσα επιβάλλονται. Το να εναλλάσσει κανείς τη νομιμοποίηση με τη στρατηγική αποτελεί ολέθριο σφάλμα στην πολιτική, το οποίο δεν μπορεί να συγχωρηθεί».

Ο Χέρφριντ Μίνκλερ είναι σταθερά προσηλωμένος στο στόχο: «Μια περισσότερο ή λιγότερο συντεταγμένη κρατική χρεοκοπία της Ελλάδας θα ήταν μόνο ένα βηματάκι για τη σωτηρία του ευρώ. Το αποφασιστικό βήμα είναι ένα πολιτικό Σύνταγμα της Ευρώπης», τονίζει στο άρθρο του.

Μίσος κατά των λαών

Δεν ανησυχεί καθόλου ως προς το αν οι ηγέτες χωρών της ΕΕ θα εμποδίσουν την υλοποίηση αυτών των σχεδίων. Δεν θέλει, όμως, απολύτως καμία ανάμειξη των λαών της Ευρώπης. Πάση θυσία πρέπει να μην τεθεί το σχέδιο υπό την έγκρισή τους.

«Πάνω απ’ όλα το όργανο του δημοψηφίσματος έχει αποδειχτεί στο παρελθόν ως σκληρό ρόπαλο, το οποίο οι λαϊκιστές παράγοντες έχουν χώσει στις ακτίνες του τροχού της Ευρώπης», γράφει έντρομος και βέβαιος ότι οι Ευρωπαίοι πολίτες σίγουρα θα ψήφιζαν εναντίον κάθε σχεδίου επιβολής της γερμανικής κυριαρχίας του Δ’ Ράιχ στη Γηραιά Ήπειρο.

«Στη σημερινή κατάσταση, ο εκδημοκρατισμός της ΕΕ θα δυνάμωνε τη δυνατότητα χειρισμών των αντιευρωπαϊκών παραγόντων και θα μεγάλωνε τον αριθμό αυτών που παίζουν με το βέτο στις Βρυξέλλες», ομολογεί με προφανή εχθρότητα και μίσος κατά των λαών των χωρών της Ευρώπης...

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Επίκαιρα" στις 14/7/11

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Οι δωσίλογοι Έλληνες «νταβάδες» και τα μίσθαρνα όργανά τους

Αντιγραφή από το http://resaltomag.blogspot.com

Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάνε πλέον οι επαγγελματίες της απάτης: Τα ΜΜΕ και οι δημοσιογραφικές τους πόρνες…

Ξεπερνούν σε πωρωμένο κυνισμό και τα κυβερνητικά ανδρείκελα. Δεν νοιάζονται καν για την καθημερινή αυτό-γελοιοποίησή τους και από τις συχνές, δικές τους, αυτό-αναιρέσεις. Μάλλον λόγω καθεστωτικής παράκρουσης δεν τις αντιλαμβάνονται…
Σε κάθε, λοιπόν, «μεγάλη απόφαση» των διεθνών «νταβάδων» οι Έλληνες «νταβάδες» και τα έμμισθα όργανά τους βγάζουν από το «οπλοστάσιό» τους τα ίδια ΠΑΝΤΑ κλισέ θριαμβολογίας για τις «μεγάλες αποφάσεις»: Ούτε στο ελάχιστο δεν τα ανανεώνουν, έτσι για τις στοιχειώδεις ανάγκες της ΑΠΑΤΗΣ…

Ενδεικτικά επισημαίνουμε κάποια πρωτοσέλιδα, χθεσινά, των δωσίλογων Ελλήνων «νταβάδων»:

«Έθνος»: «Συμφωνία σωσίβιο για Ελλάδα και ευρώ»!!!

«Καθημερινή»: «Μεγάλη ανάσα για Ελλάδα και ευρώ»!!!

«Τα Νέα»: «Το νέο σχέδιο Μάρσαλ - 109 δισ. το πακέτο σωτηρίας»!!!

«Ημερησία»: «Σύμφωνο σωτηρίας»!!!

Φαίνεται ότι το ίδιο χέρι γράφει τους τίτλους. Τέτοια «νταβατζίδικη» (ταξική) αλληλεγγύη…

Με ένα στόμα, λοιπόν, οι προπαγανδιστικοί μηχανισμοί του καθεστώτος θριαμβολογούν για τις «αποφάσεις» της Συνόδου Κορυφής, δίχως να κρύβουν την αγωνία τους για τη «σωτηρία του ευρώ» (τη σωτηρία των τραπεζών) και ταυτίζοντας ταυτόχρονα, ξετσίπωτα, το ευρώ με την Ελλάδα…

Θριαμβολογούν για την «ελεγχόμενη» χρεοκοπία, δηλαδή για τη ΜΟΝΙΜΗ χρεοκοπία του λαού.

Θριαμβολογούν γιατί οι τραπεζίτες μεθόδευσαν μια ακόμα «ανάσα» για να γδάρουν ολοκληρωτικά τον ελληνικό λαό και να ολοκληρώσουν το έργο της προτεκτορατοποίησης της χώρας…

Φυσικά το αντίθετο θα ήταν περίεργο και θα συνιστούσε «είδηση»: Να γράψουν και να πουν την αλήθεια οι «νταβάδες» και οι πόρνες τους…

Τα γράφουμε όλα αυτά,
απλώς για να δείξουμε ότι έχουν χάσει, λόγω του πανικού τους, εντελώς και το μέτρο, ψελλίζοντας πάντα τα ίδια υμνολογικά κλισέ.

Τους ίδιους ΑΚΡΙΒΩΣ θριαμβολογικούς όρους είχαν χρησιμοποιήσει και στο πρώτο μνημόνιο και το δάνειο των 110 δισ. από την τρόικα (ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ): Σωτηρία, σωσίβιο, ανάσα και άλλα παρόμοια.

Στην πράξη, βεβαίως, επαληθεύτηκε, εκ νέου, το γενικό ιστορικό αξίωμα: Όταν θριαμβολογούν οι καθεστωτικές δυνάμεις (πολιτικές, δημοσιογραφικές, ακαδημαϊκές), έρχονται πιο μεγάλες συμφορές…

Η πράξη απόδειξε ότι το μνημόνιο ήταν ένα επιπλέον «όπλο» των μαφιών του χρήματος για το ξεζούμισμα του ελληνικού λαού…
Αντιγραφή από το http://resaltomag.blogspot.com

Οι ίδιοι οι Έλληνες «νταβάδες» παραδέχτηκαν ότι το «σωτήριο» αυτό «σωσίβιο» ΑΠΕΤΥΧΕ!!!!!

ΤΩΡΑ θριαμβολογούν για το νέο «σωσίβιο»: Αυτό που θα δώσει, εν ψυχρώ, τη χαριστική βολή στον ελληνικό λαό και την Ελλάδα…

Αύριο θα μιλούν για άλλα «σωσίβια»: Να μπει η κοινωνία και ο λαός στο «γύψο» για να «σωθεί» η Ελλάδα, δηλαδή οι «νταβάδες» του χρήματος και της ΑΠΑΤΗΣ…

Κάθε θριαμβολογία των «νταβάδων» είναι και μια καινούργια, ακόμα πιο εφιαλτική, συμφορά για το λαό και την ελληνική κοινωνία…