Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Τό Αίολος Κεντέρης στη Σάμη 01/08/2011 part 1

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΟΝΙΟΥ: ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΛΛΑΤΟΥ.


Δημήτρης Βαλλάτος

«Ζωγραφική αφήγηση»

Ο Δημήτρης Βαλλάτος γεννήθηκε το 1978 και γεύτηκε τις πρώτες εικόνες και βιώματα στο πατρογονικό του σπίτι στον Καραβόμυλο Κεφαλονιάς.
Η καλλιτεχνική, αλλά συγχρόνως και ορθολογιστική αντίληψή του, τον ώθησε να σπουδάσει συντήρηση αρχαιοτήτων και έργων τέχνης.
Μαθήτευσε από το 1987 έως το1996 στο Πατρινό ζωγράφο Ανδρέα Αγγελόπουλο και από το 2006 έως το 2007 στην ζωγράφο Ματώ Ιωαννίδου.
Τα έργα του είναι δουλεμένα σε χαρτόνι με τέμπερα, μολύβι και σπανιότερα με λάδι. Ωστόσο, τα μικρών –συνήθως- διαστάσεων έργα του Δημήτρη Βαλλάτου, περικλείουν ένα μικρόκοσμο που ζει στη δική του διάσταση και που ενίοτε σε προσκαλεί να την αποκρυπτογραφήσεις.
Ο χρωστήρας του Δ.Β έχει επιδεξιότητα και άνεση στην μικρογραφία, οι λεπτότατες ψιμυθιές του, προβάλουν και τονίζουν το ζητούμενο, ενώ η επιτήδεια χρήση των χρωματικών εναλλαγών δείχνει την άνεση του. Άνεση που μπορείς να την δεις ακόμη και στις εναλλαγές του κιάρο-σκούρο ή και μόνο του σκούρο. Οι ανθρώπινες μορφές -σχεδόν μικρογραφίες- αποδίδουν τον ψυχισμό των εικονιζομένων. Ο εσωτερικός του κόσμος πλούσιος, φιλοσοφημένος, καλλιεργημένος, με απόηχους διαφόρων προβληματισμών σε προσκαλεί να μετέχεις σε αυτή την μυστική συνομιλία.
Η έκθεση «Ζωγραφική αφήγηση» του Δ.Β –η πρώτη του ως ενήλικας- γίνεται στον εκθεσιακό χώρο του Διαπολιτισμικού Κέντρου Ιονίου , στο άλσος Καραβομύλου Κεφαλονιάς από 01 έως και 15 Αυγούστου 2011 και ώρες 19.00-22.00 μμ.


Για το Διαπολιτισμικό Κέντρο Ιονίου


Τάκης Τόκκας












Οι φωτογραφίες είναι από τα χθεσινά εγκαίνια της έκθεσης στον Καραβόμυλο.

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

ΝΙΚΗΣΑΜΕ: Έρχεται η "άμεση" και "συμμετοχική" δημοκρατία

Προετοιμάζεται η επίσημη πτώχευση της Ελλάδας

Αντιγραφή από το http://dimitriskazakis.blogspot.com/2011/07/blog-post_31.html
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΜ



Το περιλάλητο νέο «πακέτο στήριξης» αποδεικνύεται μια ακόμη απάτη σε βάρος του ελληνικού λαού και της Ελλάδας. Η υπόσχεση από την Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ για νέα χρηματοδοτική στήριξη αγνώστων λοιπών στοιχείων, έγινε μόνο και μόνο για να στηριχθεί η συμφωνία με το διεθνές λόμπι των τραπεζών για μετακύλιση χρέους αξίας 50 δις ευρώ σε 15 έως 30 χρόνια.
Η κυβέρνηση πίσω από κλειστές πόρτες διαπραγματεύεται με το τραπεζικό λόμπι προκειμένου να δοκιμαστεί η συμφωνία στις αγορές το ταχύτερο δυνατό. Σχεδιάζουν την πρώτη ανταλλαγή ομολόγων μέσα στον Αύγουστο, το αργότερο αρχές Σεπτεμβρίου. Γιατί αυτή η βιασύνη;
Με ποιο δικαίωμα η κυβέρνηση προωθεί μια συμφωνία, η οποία δεσμεύει το ελληνικό δημόσιο για τα επόμενα 30 χρόνια; Ποιες εγγυήσεις, ποια εχέγγυα και ποιους όρους αποπληρωμής έχει αναλάβει η κυβέρνηση προκειμένου να διευκολύνει το λόμπι των τραπεζών στην μετακύλιση του χρέους;
Η αλήθεια είναι η εξής:
Πρώτο: Κανενός είδους νέα χρηματοδοτική στήριξη δεν προβλέπεται από την ευρωζώνη, αν πρώτα η Ελλάδα δεν προχωρήσει άμεσα στη συμφωνία με τις τράπεζες ώστε να τις απαλλάξει από τα ληξιπρόθεσμα ομόλογα που έχουν στην κατοχή τους. Κύριος στόχος τους είναι να προστατευτούν οι μεγάλες τράπεζες από μια άμεση επίσημη πτώχευση της χώρας.
Δεύτερο: Η Ελλάδα σπρώχνεται να δοκιμάσει μέσα στον Αύγουστο την αντοχή και την ανοχή των αγορών, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι οι πιθανότητες ενός «πιστωτικού γεγονότος» αυξάνονται δραματικά. Ένας επιπλέον λόγος που η κυβέρνηση θέλει τον Αύγουστο, είναι ότι ένα τυχόν «πιστωτικό γεγονός», θα αιφνιδιάσει τον λαό και θα δώσει την ευκαιρία στην ίδια να πάρει μέτρα δέσμευσης καταθέσεων και καταστολής πριν καν καταλάβει ο καταθέτης, ο εργαζόμενος και ο μικρομεσαίος τι ακριβώς συνέβη.
Τρίτο: Η κυβέρνηση την ίδια ώρα που εξαπατά τους καταθέτες ότι οι αποταμιεύσεις τους είναι εγγυημένες, επιτρέπει στις πολυεθνικές και στους ντόπιους επιχειρηματικούς ομίλους, μαζί και στις εγχώριες τράπεζες, να διοχετεύουν μαζικά στο εξωτερικό τα ρευστά διαθέσιμα που διαθέτουν, ώστε σε περίπτωση «πιστωτικού γεγονότος» να μην δεχτούν σοβαρό πλήγμα.
Τέταρτο: Οι εγγυήσεις και οι όροι της συμφωνίας με το λόμπι των τραπεζών είναι τόσο ειδεχθείς και επαχθείς, ώστε η κυβέρνηση προσανατολίζεται να προχωρήσει στην άμεση εφαρμογή της χωρίς να την δημοσιοποιήσει, ούτε να την φέρει στην Βουλή για κύρωση. Βιάζεται να εξασφαλίσει τις τράπεζες γιατί ακόμη και χωρίς «πιστωτικό γεγονός», το ελληνικό δημόσιο πολύ σύντομα δεν θα είναι σε θέση να πληρώνει ούτε καν μισθούς και συντάξεις.
Κι ενώ τα παιδία παίζει με προτάσεις αλλαγής του Συντάγματος, οργανώνεται η επίσημη πτώχευση της Ελλάδας με τρόπο που δεν θα επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στο ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα, στο ευρώ και στις αγορές. Ο ελληνικός λαός θα διαπιστώσει στο αμέσως επόμενο διάστημα το τι σημαίνει «τριτοκοσμική» εξαθλίωση και πτώχευση της κοινωνίας, εν μέσω της ανεπτυγμένης ευρωζώνης. Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος γιατί έπρεπε τάχιστα να εκκαθαριστούν οι πλατείες.

 31/7/2011

Ένα σημαντικό εικαστικό γεγονός στα Επτάνησα.



Ντιάνας Αντωνακάτου 22η ετήσια έκθεση ζωγραφικής.

Βιλλατώρια Παλικής 01-31 Αυγούστου 2011.


Η μεγάλη καλλιτέχνις πραγματοποιεί και εφέτος την καθιερωμένη και ιδιαίτερα αναμενόμενη ετήσια έκθεση της, με θέμα Τόπος και Χρόνος.
Το αγκρέμιστο πατρογονικό σπίτι στα Βιλλατώρια για μια ακόμα φορά, θα γίνει σημείο αναφοράς για τους ανθρώπους των τεχνών. Εφέτος μάλιστα, η έκθεση θα έχει αναδρομικό χαρακτήρα με σημαντικά και αξιόλογα έργα να εκτίθενται.
Η ίδια η κυρία Αντωνακάτου, μια από τις μεγάλες σιόρες της Επτανήσου, θα μυεί τους φίλους επισκέπτες στη μαγεία των ζωγραφικών, μυστικών- παράλληλων κόσμων των πινάκων της και συνάμα, θα τέρπει προφορικά με την χαρακτηριστική της ενάργεια και φιλοξενία.

Τάκης Τόκκας

ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΟΥ ΕΚΘΕΤΕΙ Ο ΜΙΧΑΗΛ ΡΩΜΑΝΟΣ !!!

Ο γνωστός εικαστικός και επιμελητής εκθέσεων Μιχαήλ Ρωμανός, εκθέτει έργα του στην Παγκόσμια έκθεση Σχεδίου στην Lima στο Περού, στην Εθνική Σχολή Καλών Τεχνών, με τίτλο "Project DΙΝ Α4" η οποία θα διαρκέσει έως τις 12 Αυγούστου 2011.
Συγκεκριμένα ο καλλιτέχνης αποδέχτηκε με μεγάλη χαρά την πρόταση του διάσημου Ισπανού επιμελητή και εμπνευστή του project Ernst Kraft, να συμμετέχει με έργα του σχεδιασμένα σε χαρτί διαστάσεων Α4, στην διεθνή έκθεση Σχεδίου, η οποία είχε πραγματοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία και πέρυσι στην Αργεντινή, διοργανωμένη από την πόλη Μalaga της Ισπανίας με τη συμμετοχή 250 καλλιτεχνών από όλον τον κόσμο.
Ο Μιχαήλ Ρωμανός παρουσιάζει δύο σκιαγραφιμένες αφαιρετικές ανθρώπινες φιγούρες με μελάνι και ασημί χρώμα, από την ενότητα έργων του, με τίτλο "Είδωλα".

Τα έργα των καλλιτεχνών παρουσιάζονται με έναν εντυπωσιακό τρόπο στις αίθουσες του εντυπωσιακού Πολιτιστικού Κέντρου της Εθνικής Σχολής Καλών Τεχνών της Lima, ενώ είδη υπάρχουν στο διαδίκτυο στο ειδικά διαμορφωμένο site του project, όπου γίνεται η παρουσίαση όλων των καλλιτεχνών και του μοναδικού Έλληνα συμμετέχοντα καλλιτέχνη Μιχαήλ Ρωμανού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μιχαήλ Ρωμανός, δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει με έργα του σε διοργανώσεις του εξωτερικού αφού τον περασμένο Ιούνιο συμμετείχε στην μεγάλη ομαδική έκθεση του παγκοσμίως γνωστού Ιδρύματος "John F. Kennedy Center of the Performing Arts" στην Ουάσινγκτον, επιμελώντας την ελληνική συμμετοχή τριάντα νέων καλλιτεχνών καθώς και στην Καλιφόρνια στη διεθνή έκθεση που διοργάνωσε το Μουσείο Kαλών Τεχνών της πόλης του Modesto, στην Santa Rosa στην Αργεντινή και αλλού.
ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ !!!
Και στη Μύκονο όμως, θα παρουσιάσει ένα καλοκαιρινό art event τέλη Αυγούστου, που θα ενταχθεί στο πλαίσιο των περίφημων "ΔΡΩΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΗΣ 2011" που διοργανώνει το Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας.
Συγκεκριμένα, μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση της πολυσυζητημένης εικαστικής έκθεσης που επιμελήθηκε στο Μουσείο Γουναρόπουλου στην Αθήνα, ο Μιχαήλ Ρωμανός ταξίδεψε μέχρι το νησί των ανέμων, για την προετοιμασία ενός εντυπωσιακού art event που θα συνδυάσει εικαστική έκθεση με fashion performance από τους καλλιτέχνες της πρωτοποριακής ομάδας που επιμελείται "ROMANOS & FRIENDS" καθώς και από επιλεγμένους αποφοίτους της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.
Στο party που θα ακολουθήσει, η πρόσκληση έχει τον τίτλο "ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ" και προστάζει απαραίτητο ενδυματολογικό αξεσουάρ το καπέλο, ενώ η "fashion police" δεν θα επιτρέπει την είσοδο σε όσους δεν θα υπακούσουν στον ενδυματολογικό κώδικα που προστάζει το πρωτότυπο αυτό event, ακόμη κι αν έχουν ονομαστική πρόσκληση!!!  
Και στην Κεφαλονιά όμως, θα έρθει για να παραστεί στα κοσμικά εγκαίνια μιας ομαδικής έκθεσης και με την αφορμή αυτή να απολαύσει λίγες ημέρες ξεκούρασης και ανεμελιάς κοντά στα αγαπημένα του πρόσωπα.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ / ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣTΟΝ ΚΗΠΟ / ART SIGNALS / ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ‏






Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Σύλληψη ημεδαπού για κατοχή ναρκωτικών ουσιών και καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης

Αργοστόλι, 30  
Ιουλίου 2011
 
 
                               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
                           
 
       Συνελήφθη, μεσημβρινές ώρες της 26-07-2011, στην περιοχή  
Ληξουρίου από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος  
Ασφαλείας Αργοστολίου, ημεδαπός, ηλικίας 69 ετών, για κατοχή  
ναρκωτικών ουσιών και καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης.
       Ειδικότερα κατά την διάρκεια αστυνομικού ελέγχου, ανευρέθηκε  
στην κατοχή του και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης ενώ στον  
περιβάλλοντα χώρο της οικίας του εντοπίσθηκαν και εκριζώθηκαν  
δενδρύλλια κάνναβης ύψους δύο (2) περίπου μέτρων.
      Συλληφθείς οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας.
                        /////////////////////////////
 

Ενέργεια: Πέρασε η ρύθμιση υπέρ του ομίλου Μυτιληναίου

 Από την http://www.avgi.gr/


Άλλη μία ρύθμιση υπέρ των μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων του χώρου της ενέργειας και εις βάρος των καταναλωτών πέρασε χθες η κυβέρνηση από τη Βουλή. οι αποκαλύψεις για την εύνοια προς τον όμιλο Μυτιληναίου δεν πτόησαν το ΠΑΣΟΚ, που βρήκε σύμμαχο (για άλλη μία φορά) τον ΛΑΟΣ - μάλιστα ο Γιώργος Καρατζαφέρης ήρθε στη Βουλή μόνο και μόνο για να στηρίξει την ρύθμιση…

Π
Πρόκειται για "εθνικά εγκληματική παράδοση της ενέργειας στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα και ιδιαίτερα στα πολυεθνικά συμφέροντα", τόνισε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης. Τον τίτλο του βιβλίου "Ω, τι ωραίο πλιάτσικο!", υπενθύμισε η εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη.

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΤΡΙΤΗ 02 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 21:15. ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΑΝΑΛΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΟΥ ΛΙΜΝΟΣΠΗΛΑΙΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΗΣ.

Ο Στρατός και οι Πολίτες.‏

Επειδή, πολλά ακούγονται τελευταία, όπως ‘πού είναι ο στρατός’ , ‘γιατί δεν επεμβαίνει ο στρατός’ κλπ, κλπ…
Κύριοι και κυρίες συμπολίτες, συμπολίτισσες, ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ?
Τολμάτε και βάζετε στο στόμα σας ότι πιο ΠΟΛΥΤΙΜΟ αγαθό έχει απομείνει σε αυτό τον τόπο?
Σε πιο απύθμενο πηγάδι ψάχνετε απεγνωσμένα πάτο, για να κρύψετε την ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΙΑ σας, την ΛΑΜΟΓΙΑ σας, το ΒΟΛΕΜΑ του καναπέ σας, τον ΕΦΙΑΛΤΗ που κρύβετε πίσω από το προσωπείο σας?
Εάν ήσασταν αγράμματοι, θα είχατε μια κάποια δικαιολογία, αλλά στην χώρα μας δεν υπάρχουν πλέον αγράμματοι. Ως εκ τούτου, επειδή κάποια από εσάς, τα πτυχία σας τα έχετε σε κάδρο για καλλωπιστικούς λόγους, 
και επειδή, για όσους από εσάς που γνωρίζουν, αναπαράγουν ίδια ερωτήματα έντεχνα και δολίως, ξεχνώντας ταυτόχρονα την απλή υποχρέωση του ΠΟΛΙΤΗ αυτής της χώρας, να υπερασπίσει με όποιο τρόπο μπορεί το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και τους ΝΟΜΟΥΣ αυτού του Κράτους, όπως πηγάζει από το ακροτελεύτιο άρθρο120 του Συντάγματος,

Είστε ΑΧΡΕΙΟΙ.

ΒΑΛΤΕ  ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ  ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ αυτό, που το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας ΟΡΙΖΕΙ για το πότε μπορεί να επέμβει ο στρατός.

Ο Στρατός, είναι και θα παραμείνει, πιστός στον ΟΡΚΟ που έδωσε έναντι του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, της ΣΗΜΑΙΑΣ, και της ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ από εχθρική επιθετική ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ επιβουλή.

Ο Έλληνας Αξιωματικός και Υπαξιωματικός, είναι ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ.

Δεν είναι ένστολος πολίτης.
(Ένστολοι πολίτες είναι οι Αστυνομικοί, οι Λιμενικοί, οι Πυροσβέστες, Δασοφύλακες κλπ

Δεν είναι μισθωτός. Η Πατρίδα του καταβάλει Ημερήσια Αποζημίωση, για να μπορεί να εκπληρώνει στο ακέραιο την αποστολή του.
(Αν ήταν μισθωτός θα ήταν μισθοφόρος)

Ως ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ, δεν έχει το δικαίωμα του συνδικαλίζεστε. 
Ακριβώς, γιατί δεν είναι ένστολος πολίτης. 

Ακόμη και σε αποστρατεία,  μέχρι να κλείσει ο βιολογικός του κύκλος, είναι ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ.

Όπλο θα σηκώσει ΜΟΝΟ για να αμυνθεί υπερασπιζόμενος με την ζωή του τον ΟΡΚΟ που έδωσε, όταν απειληθεί με όπλο από Στρατιώτη άλλης χώρας που θα επιβουλευτεί την Πατρίδα, την Σημαία και την Δημοκρατία μας.

Όλα τα άλλα είναι υποχρεώσεις των ΠΟΛΙΤΩΝ που απορρέουν από το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και την Δημοκρατία μας.

Τέρμα τα αστεία Κύριοι και Κυρίες.
Δεν έχετε άλλες δικαιολογίες για να κρύβεστε πίσω από την λέξη άγνοια..

Βγείτε και δικαιολογείστε τον τίτλο του ΠΟΛΙΤΗ αυτής της ΧΩΡΑΣ.

Ειδάλλως είστε και θα παραμείνετε τουλάχιστον ΑΧΡΕΙΟΙ.

Γεράσιμος Π. Βαλσαμής
Ασμχος ε.α

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣΙΩΝ “ΟΔΥΣΣΕΥΣ”


Σάββατο 30 Ιουλίου 2011 – Ώρα έναρξης 10:00
               Πνευματικό κέντρο Κουρκουμελάτων
Επίτιμος Πρόεδρος Ομοσπονδίας, Δρ.Μαρίνος Χιόνης
Επίτιμος Πρόεδρος Συνεδρίου, κ.Διον.Βλάχος
Προεδρείο Συνεδρίου, Ν.Πανάς, Μέλος Συμβουλίου Ομοσπονδίας
                                     Μ.Φουρνιώτη, Μέλος Συμβουλίου Ομοσπονδίας
                                     Ε.Κεκάτος, Αντιδήμαρχος Κεφαλλονιάς
Χαιρετισμοί Επισήμων – 10:00 – 10:30
-Μητροπολίτης Κεφαλλονιάς κ.κ.Σπυρίδων
-Βουλευτής Κεφαλλονιάς κ.Σπ.Μοσχόπουλος
-Δήμαρχος Κεαφαλλονιάς κ.Αλεξ.Παρίσης
-Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλλονιάς κ.Σωτ.Κουρής
-Πρόεδρος Συνεδρίου κ.Ιωάν.Χιόνης, Πρόεδρος Ομοσπονδίας

Ομιλίες 10:30 – 12:00
Θέματα 10΄ Διαλέξεων
-10:30 – 10:40 <Ιστορία Ομοσπονδίας>,κ.Αγγ.Χιόνη, English Secretary Ομοσπονδίας
-10:40 – 10:50 <Μουσείο Απόδημου Κεφαλλονίτη>, κ.Σάββας Σαβαόγλου, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού
-10:50 – 11:00 <Περιοδικό Ομοσπονδίας>
                        κ.Μ.Ροσσάκη-Χιόνη, Καθηγήτρια-Δημοσιογράφος-Συγγραφέας
-11:00 – 11:10 <Διατήρηση Ελληνικής Γλώσσας στο Εξωτερικό>, Διονυσία Κουμαριώτου, τ. Προεδρος Φιλολόγων
-11:10 – 11:20 <Επενδύσεις-Νέοι Ορίζοντες> κ.Π.Σιμωτάς. Οικονομολόγος- Διεθνών Εμπορικών Συναλλαγών, Σ.Σταυρίδης,Επιχειρηματίας, Π.Μεταξάτος, Επιχειρηματίας
-11:20 – 11:30 <Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Αποδήμων στην Κεφαλλονιά>, Π.Βαρδάκος, Διευθ.Δημοτικού Θεάτρου Αργοστολίου
-11:30 – 11:40 <Campus Διακοπών στην Κεφαλλονιά>, κ.ΣΤ.Μπασιαρδής, Καθ.Φυσικής Αγωγής
-11:40 – 11:50 <Ανταλλαγές Φοιτητών της 3βάθμιας Εκπαίδευσης>, Άγης Κονυδάρης, Διευθυντής Τ.Ε.Ι Κεφαλλονιάς
-11:50 – 12:00 <Η σημασία του Εθελοντισμού> Αρης Γεράκης, Εθελ.Σαμαρειτών Ε.Ε.Σ
-12:00 – 12:15 Κεντρική Διάλεξη
<Ρόκος Αλιπράτης, η προσωπικότητα και το έργο του>
          Πάνος Γεωργόπουλος, Καθ.Πανεπιστημίου
-12:15 – 12:30 Συζήτηση
12.30 : Δεξίωση


Κυριακή , 31 Ιουλίου, 2011-07-27
-          09.00 – 10.30  Δοξολογία στον Ιερό Ναό Παναγίας Μεσών, Λακύθρα, Χοροστατούντος του Μητροπολίτη Κεφαλληνίας κ.κ.Σπυρίδωνα
-          10.30  Αποκαλυπτηρια Προτομής του αείμνηστου Καθηγητή Ρόκου Αλιπράντη, στην πλατεία Καλιθέας.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ‏


Πανοσιολογιότατε, Εκπρόσωπε του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου Κεφ/νίας
 
Κύριε Γενικέ Γραμματέα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
 
Κύριε Γενικέ Αστυνομικέ Διευθυντή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
 
Κύριε Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας &Ιθάκης
 
Κύριε Δήμαρχε
 
Κύριε Πρόεδρε της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κεφαλλονιτών και Ιθακησίων
 
Κύριε Διευθυντά Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
 
Κύριοι εκπρόσωποι Στρατιωτικών Αρχών
 
Κύριοι Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι
 
Κύριοι εκπρόσωποι Συλλόγων και Φορέων του Νομού μας
 
Κυρίες και Κύριοι
 
     Η ημερίδα μας με θέμα: Την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο αποτελεί  
μία νέα πρωτοβουλία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη  η οποία  
εντάσσεται στα πλαίσια της ευρύτερης κοινωνικής πολιτικής του  και  
στοχεύει με τον πλέον υπεύθυνο και επιστημονικό τρόπο, μέσω της  
Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στην ενημέρωση  όλων των  
κοινωνικών ομάδων για την ασφαλή διείσδυση τους στο διαδίκτυο, καθόσον  
  οι κίνδυνοι που παραμονεύουν κατά την πλοήγηση σʼ αυτό είναι πολλοί.
    Είναι κοινή πλέον η διαπίστωση ότι η πληροφορική, οι υπολογιστές,  
το διαδίκτυο και γενικότερα η σύγχρονη τεχνολογία, έχουν εισέλθει σε  
όλους τους τομείς των ανθρώπινων δραστηριοτήτων.
    Σε καθημερινή βάση χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο είτε για την  
εργασία μας είτε για την διασκέδαση μας είτε και για τα δύο.
    Όμως  οι νέες τεχνολογίες, δημιούργησαν τις κατάλληλες συνθήκες  
για την ανάπτυξη και διάδοση νέων μορφών εγκλημάτων.
     Το ηλεκτρονικό έγκλημα, ως μια νέα μορφή εγκλήματος που  
χρησιμοποιεί κυρίως τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο,  
έκανε εντονότερη την εμφάνιση του την τελευταία δεκαετία η δε ανάπτυξή  
του είναι ραγδαία.
    Σήμερα τα περισσότερα από τα παραδοσιακά εγκλήματα μπορούν να  
τελεστούν και ηλεκτρονικά αν όχι αμιγώς, τουλάχιστον με την βοήθεια  
των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου. Παράλληλα τα θύματα  
των ηλεκτρονικών εγκλημάτων συνεχώς πολλαπλασιάζονται.
    Σύμφωνα με στοιχεία του F.B.I., σε παγκόσμιο επίπεδο, τα 2/3 των  
χρηστών του διαδικτύου πέφτουν θύματα ηλεκτρονικών εγκλημάτων.  
Επισημαίνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των θυμάτων είτε δεν  
αντιλαμβάνεται ότι έχει πέσει θύμα ηλεκτρονικού εγκλήματος ή το  
αντιλαμβάνεται όταν πλέον είναι πολύ αργά.
    Το διαδίκτυο αποτελεί τη σημαντικότερη δεξαμενή ηλεκτρονικών  
εγκλημάτων γιατί προσφέρει το εντός εισαγωγικών <<προνόμιο>>  της  
ανωνυμίας. Αν και πολλοί πιστεύουν ότι η διάπραξη ενός ηλεκτρονικού  
εγκλήματος απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, η πραγματικότητα είναι  
τελείως διαφορετική. Ο καθένας που κατέχει βασικές γνώσεις σχετικά με  
τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και διαδικτύου μπορεί με τη χρήση  
έτοιμων <<εργαλείων>> που βρίσκονται σε αφθονία στο διαδίκτυο να  
διαπράξει για παράδειγμα μια ηλεκτρονική απάτη καθιστώντας ιδιαίτερα  
δύσκολο τον εντοπισμό και την σύλληψη του. Η εκτίμηση του F.B.I. είναι  
ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, για κάθε 30.000 ηλεκτρονικά εγκλήματα  
γίνεται μόνο μία σύλληψη.
    Απαιτείται λοιπόν αφʼ ενός μεν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη χρήση του  
διαδικτύου, προκειμένου να μπορούμε άφοβα και με ασφάλεια να  
απολαμβάνουμε τα πλεονεκτήματα που μας προσφέρει αυτή η μορφή  
επικοινωνίας, αφʼ ετέρου δε απαιτείται, η θέσπιση συγκεκριμένων  
διατάξεων που να ρυθμίζουν συνολικά τις προσφερόμενες μέσω του  
διαδικτύου υπηρεσίες καθόσον πλέον είναι αδήριτη ανάγκη ο καθορισμός  
των ορίων μεταξύ της ελευθερίας του λόγου και διαφύλαξης των ατομικών  
δικαιωμάτων.
     Αναμφίβολα σκοπός της ημερίδας, δεν είναι να αποτρέψει τη χρήση  
του διαδικτύου. Αντιθέτως, στοχεύει να ευαισθητοποιήσει, να  
προβληματίσει και κυρίως να προστατεύσει τους χρήστες από τους  
κινδύνους που προκύπτουν καθημερινά στο διαδίκτυο.
    Άλλωστε, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται και στο φυλλάδιο που έχει  
εκδοθεί για την ημερίδα μας από την Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού  
Εγκλήματος  το κεντρικό μήνυμα είναι: ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, αρκεί να  
ακολουθούμε βασικούς κανόνες προστασίας κατά την περιήγηση σʼ αυτό   
και κυρίως να είμαστε <<υποψιασμένοι>> για τους κινδύνους που  
παραμονεύουν.
     Ιδιαίτερα θα ήθελα να σταθώ στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης  
όπως το Facebook (Φέισμ-πουκ), το Twitter (Τουίτερ), το hi-5  
(Χάι-φάιβ) κ.α. που καθιστούν όσους τις χρησιμοποιούν αλόγιστα, εν  
δυνάμει θύματα καθώς πολλές φορές, χωρίς να αντιλαμβάνονται τις  
συνέπειες, θέτουν τα προσωπικά τους δεδομένα σε <<κοινή θέα>>,  
διευκολύνοντας τους απανταχού κακόβουλους στην διάπραξη των εγκλημάτων  
τους.
   Με τις σκέψεις αυτές θα ήθελα να συγχαρώ τόσο τον Διευθυντή της  
Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κ. Μανώλη Σφακιανάκη όσο και  
το προσωπικό της υπηρεσίας αυτής για την μεγάλη κοινωνική υπηρεσία  
τους, για το πολύ σημαντικό έργο τους στη δίωξη του ηλεκτρονικού  
εγκλήματος.
    Να ευχηθώ καλή επιτυχία, καλές εργασίες, να αναπτυχθεί στο τέλος  
γόνιμος διάλογος και να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα.
     Ευχαριστώ πολύ τις αρχές τους πολίτες και τους συναδέλφους που  
παρευρίσκονται, ιδιαίτερα δε θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γενικό  
Γραμματέα του Υπουργείου μας κ. Γρηγόρη ΤΑΣΟΥΛΑ  αφʼ ενός μεν για το  
γεγονός ότι στις πέντε πανελλαδικά πόλεις που επελέγησαν για την  
πραγματοποίηση της Ημερίδας αυτής συμπεριέλαβε και το Αργοστόλι, αφʼ  
ετέρου δε  για την παρουσία του σήμερα εδώ, ανάμεσά μας.
Σας ευχαριστώ πολύ.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

Αργοστόλι, 28 Ιουλίου 2011
 
 
                                 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
                                  
 
       Την Αστυνομική Διεύθυνση Κεφαλληνίας επισκέφθηκε σήμερα  ο  
Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη κος  Γρηγόρης  
ΤΑΣΟΥΛΑΣ.
      Παρουσία του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφερείας Ιονίων  
Νήσων Υποστράτηγου  Δημητρίου ΤΣΙΟΤΣΙΟΥ ενημερώθηκε για τα τρέχοντα  
υπηρεσιακά θέματα και συζήτησε με όλους τους Αξιωματικούς  της  
Διεύθυνσης για θέματα που απασχολούν την αστυνομία και την κοινωνία  
γενικότερα.
    Ειδικότερα αναφέρθηκε στην ανάγκη προσέγγισης του Πολίτη από την  
Αστυνομία με έργα και πράξεις όσον αφορά την επίλυση των προβλημάτων  
και την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση μας όχι μόνο στα σοβαρά  
αλλά και στα πιο απλά προβλήματα του πολίτη.
    Ζήτησε την ετοιμότητα και την επαγρύπνηση των αστυνομικών δυνάμεων  
για την αντιμετώπιση των  πυρκαγιών, για την μείωση των τροχαίων  
ατυχημάτων και την εδραίωση του αισθήματος ασφαλείας των πολιτών με  
την λειτουργία των ομάδων ΔΙ.ΑΣ, Ο.Π.Κ.Ε.. Πεζών Περιπολιών κ.α.
    Διαβεβαίωσε ότι το Υπουργείο θα είναι αρωγός στα προβλήματα της  
Διεύθυνσης μας και κατέληξε με την ευχάριστη είδηση-υπόσχεση ότι  
σύντομα η Αστυνομική Διεύθυνση Κεφαλληνίας θα έχει δικό της αστυνομικό  
κτίριο, καθόσον ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες μέσω ΣΔΙΤ και το νέο  
κτίριο είναι έτοιμο προς δημοπράτηση μαζί με άλλα δώδεκα κτίρια  
Αστυνομικών Διευθύνσεων σε όλη τη Χώρα.
    Τέλος συνεχάρη τους παριστάμενους Αξιωματικούς και όλο το  
προσωπικό για τις μεγάλες επιτυχίες της Αστυνομικής Διεύθυνσης  
Κεφαλληνίας.-

ΣΑΜΗ: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. 5. (ΣΗΜΕΡΑ)