Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανοκομμουνιστών

Αντιγραφή από το /www.bookpress.gr
lenin-jesusΤης Σώτης Τριανταφύλλου
Η ευκολία με την οποία ενωνόμαστε με το πλήθος συμμετέχοντας σε άσκεπτες ή και φανατικές εκδηλώσεις αποδίδεται, νομίζω, στο χριστιανικό πνεύμα που, στην πορεία του 20ού αιώνα, μετασχηματίστηκε στο “κουμμουνιστικό”. Οι δυο κοσμοθεωρίες έχουν κοινή βάση: την αγάπη για τον πλησίον, την αναζήτηση του Επέκεινα, την απαξίωση του παρόντος για χάρη του μέλλοντος. Επίσης, έχουν κοινό ήθος: από την πεποίθηση ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια απορρέει η προθυμία τους για επίκριση και τιμωρία του “αντιφρονούντος”. 
Το πνεύμα του χριστιανισμού δεν περιοριζόταν στο ότι πρόσφερε, όπως όλες οι θρησκείες, νόημα στη ζωή, αλλά έλεγε στον κάθε άνθρωπο: δεν είσαι μόνος, ο θεός είναι μαζί σου, σε κοιτάζει και σε προστατεύει. Όπως, αργότερα, το πνεύμα του κομμουνισμού: “το Κόμμα είναι μαζί σου, σε κοιτάζει και σε προστατεύει”… Kι αν παρεκκλίνεις σε περιφρονεί (χαρακτηριστική η στάση του ΚΚΕ στην είδηση του θανάτου του Λεωνίδα Κύρκου), κι αν μπορεί σε τιμωρεί. Η χριστιανική εκκλησία, μήνυμα της οποίας υποτίθεται ότι είναι η αγάπη, ενεπλάκη –όπως όλοι ξέρουμε- σε πολυαίμακτες σταυροφορίες, μαζικές δολοφονίες, Ιερά Εξέταση. Συχνά εξηγούμε αυτ∙ύς τους εκτροχιασμούς μέσω της ιστορίας: η ρωμαϊκή εκκλησία συνδέθηκε με την πολιτική εξουσία προδίδοντας τις διδασκαλίες του ευαγγελίου και μη αναγνωρίζοντας –παρά μόνον καθυστερημένα- τα λάθη της (στο Συμβούλιο του Βατικανού ΙΙ (1962-1965)). Αλλά μπορούμε να κάνουμε μιαν άλλη υπόθεση που μου φαίνεται πιο αξιόπιστη: η εκκλησία δεν πρόδωσε τα ευαγγέλια∙ τα έκανε πράξη. Ομοίως, τα κομμουνιστικά κόμματα έκαναν πράξη τις δικές τους άγιες γραφές. Όπως συμβαίνει πάντα, σε «άγιες» αναδεικνύονται οι απλούστερες, οι πιο εύληπτες από τις «γραφές» - οι υπόλοιπες αγνοούνται ή εξοστρακίζονται.
CrusadersConstantinopleΝα πώς έχουν τα γεγονότα: μόλις ο χριστιανισμός έπαψε να διώκεται χάρη στον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο ο οποίος τον έκανε επίσημη θρησκεία της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, η εκκλησία, εμπλουτισμένη με μάρτυρες, βάλθηκε με τη σειρά της να διώκει τους ειδωλολάτρες (στην αρχή) και τους Εβραίους (στη συνέχεια) –αυτούς τους «ψευδοαδελφούς» όπως έγραφε ο Αυγουστίνος. Έπειτα, τα έβαλε με όσους τής πήγαιναν κόντρα, όπως, για παράδειγμα, τους χριστιανούς που δημιουργούσαν παράλληλα δόγματα. Aυτές οι εκστρατείες πήραν διαστάσεις πολέμου και τα πογκρόμ δεν σταμάτησαν παρά μόνον μετά τη γαλλική επανάσταση, όταν δηλαδή η Ρώμη και οι άλλες εκκλησίες έχασαν τα περισσότερα από τα προνόμιά τους. Όταν το 380, με το διάταγμα του Θεοδοσίου, ο χριστιανισμός έγινε κρατική θρησκεία, την εξουσία αναλαμβάνει η “αγάπη” – και τότε αρχίζει μια μακρά περίοδος σκοταδισμού. Τα θύματα έγιναν δήμιοι: η κλασική ιστορία που επαναλαμβάνεται σε όλες τις επαναστάσεις από καταβολής κόσμου. Πολεμήστε την καταπίεση αλλά αλίμονό σας αν πέσετε στα χέρια των καταπιεσμένων!
Γίνεται συχνά λόγος για την πρωτόγονη εκκλησία των κατακομβών η ύπαρξη της οποίας έρχεται σε αντίθεση με την ευημερούσα και κυριαρχική εκκλησία μετά τον Κωνσταντίνο. Όμως η πρώτη περιέχει το σπέρμα της δεύτερης: στην αδελφότητα απαντώνται τα στοιχεία του δεσποτισμού – όπου ακούμε περί “ένωσης” με τους άλλους κάτι δεν πηγαίνει καθόλου καλά. Από τότε που ο απόστολος Παύλος δήλωσε ότι στον χριστιανικό κόσμο “δεν θα υπάρχουν πια ούτε Έλληνες, ούτε βάρβαροι, ούτε Εβραίοι, ούτε Εθνικοί, άνδρες ή γυναίκες”, επεκτείνει την αγάπη σε όλους: κανείς δεν θα ξεφύγει από την ποιμενική ράβδο της εκκλησίας – η αγάπη γίνεται θερμό όπλο. Η Ρώμη δημιούργησε ένα συλλογικό συναίσθημα πρόσφορο στον φανατισμό. Το να σκοτώνεις “από αγάπη” έγινε το συνηθισμένο έγκλημα του χριστιανισμού: έτσι εξηγείται η ατμόσφαιρα του ηθικού πόνου στην οποία εκτυλίχθηκαν τα αιματηρά επεισόδια με δράστες δημίους που, όπως οι πολιτικοί κομισάριοι του υπαρκτού σοσιαλισμού στον 20ό αιώνα, δεν ήθελαν να τιμωρήσουν μόνο αλλά να διαπαιδαγωγήσουν και να αναμορφώσουν τους αντιφρονούντες. Αν όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί μου εν θεώ, πρέπει να τους ενσωματώσω σ’ αυτή την οικογένεια στην οποίαν αδίκως γυρίζουν την πλάτη∙ πρέπει να τους πιέσω για το καλό τους. Είναι το περίφημο “Υποχρεώστε τους να εισέλθουν” του Λουκά –μεταφράζω πρόχειρα: οι περί της βίβλου γνώσεις μου είναι περιορισμένες- ο οποίος συγκρίνει το βασίλειο του θεού με ένα γαμήλιο συμπόσιο για το οποίο μερικοί συνδαιτυμόνες αρνούνται την πρόσκληση. Αλλά όχι: πρέπει, σώνει και καλά, να παρευρεθούν: αυτή είναι η ουσία του προσηλυτισμού την οποία ο χριστιανισμός μοιράζεται με τον κομμουνισμό.
jesus-marxistΟ χριστιανισμός – όπως ο κομμουνισμός- μοιάζει λοιπόν μ’ έναν εκβιασμό. Από τη μια ο Κύριος, από την άλλη το Κόμμα, θέλουν να μας σώσουν – και μάλιστα με σκληρές και αιματηρές θυσίες. Η θυσία του Χριστού καθιστά απαράδεκτη την αδιαφορία όσων δεν πιστεύουν, όπως και το «λάθος» των αλλοθρήσκων: εφόσον η αποκάλυψη έγινε, πώς οι άνθρωποι επιμένουν να μη θέλουν να σωθούν; Η βία του θείου δώρου φαίνεται συντριπτική. Ο χριστιανισμός, που θέλησε να διαδώσει την καλή είδηση –το ευαγγέλιο- σε ολόκληρο τον κόσμο, ευδοκίμησε στο αίμα των μαρτύρων και στη συνέχεια στο αίμα των άλλων. Στους «άλλους» συμπεριλαμβάνονταν οι σχισματικοί, οι ορθόδοξοι, τα μέλη της σέκτας των «Καθαρών», οι προτεστάντες: έτσι, ο δυτικός πολιτισμός απέκτησε την επιθετικότητα που τον χαρακτηρίζει. Έδρα της«αληθινής» πίστης ήταν η Ρώμη, R∙ma, αναγραμματισμός του am∙r... Πρέπει να αναγκάσουμε τους ειδωλολάτρες να πιστέψουν, έλεγε ο Αυγουστίνος: με το να παριστάνουν ότι πιστεύουν θα πιστέψουν στο τέλος! Στο «Εναντίον του Φάουστ», ενέκρινε αναίσχυντα τη χρήση της βίας εναντίον των αιρετικών -στην εποχή των μαθητών του Μανιχαίου- εξηγώντας ότι πρέπει να γίνουν ευτυχείς παρά τη θέλησή τους και να οδηγηθούν στους δρόμους του θεού. Η τιμωρία των ασεβών δεν πρέπει να προκαλεί τη συμπόνοια. Το 417, σε μια επιστολή στον στρατιωτικό διοικητή Βονιφάτιο, που είχε αναλάβει την καταστολή των Δονατιστών, γράφει το εξής που θα αναχθεί σε εκκλησιαστικό δόγμα: «Υπάρχει μια άδικη δίωξη, εκείνη που κάνουν οι ασεβείς εναντίον των εκκλησιών του Χριστού [...] η εκκλησία διώκει από αγάπη ενώ οι ασεβείς διώκουν από σκληρότητα [...] Η εκκλησία διώκει τους εχθρούς της μέχρι να ηττηθούν και να απαλλαγούν από τον εγωισμό και τη ματαιοδοξία τους προς όφελος της αλήθειας [...] Η εκκλησία, με τη φιλευσπλαχνία της, εργάζεται για τους σώσει από την απώλεια και τον θάνατο.»
Η «λογική» διαμορφώνεται ως εξής: εφόσον όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στη σωτηρία, το να τους αφήσουμε απέξω θα ήταν σφάλμα: η ανθρώπινη ψυχή πρέπει να ενοποιηθεί σε μια μοναδική οικογένεια. Καλύτερα να σκοτώσεις τον πλησίον σου παρά να τον αφήσεις σε κατάσταση θανάσιμης αμαρτίας. «Έξω από την εκκλησία δεν υπάρχει σωτηρία», απεφάνθη χίλια χρόνια αργότερα –τον καιρό της Αντιμεταρρύθμισης- το Συμβούλιο του Τρέντο. Με βάση τα γραπτά του Αυγουστίνου γινόταν λόγος για «ευσυνείδητο μίσος» που μου φαίνεται η χριστιανική εκδοχή του «ταξικού μίσους», του «δικαιολογημένου» μίσους που σε οδηγεί σε μεγαλειώδεις πράξεις: η διατύπωση, ίσως παρά τις προθέσεις του Αυγουστίνου, καλεί σε εξόντωση όλων όσοι δεν ασπάζονται την «αληθινή πίστη». Να μην επαναληφθεί το παρελθόν, να μεταμορφωθεί το σύνολο των ανθρωπίνων σχέσεων, να ποιο είναι, από την εποχή του Παύλου, το χριστιανικό μήνυμα το οποίο εξηγεί την αγριότητα της χριστιανικής θρησκείας. Ακριβώς αυτό είναι και το μήνυμα του σοσιαλισμού: να μην επαναληφθεί το παρελθόν, να μεταμορφωθεί το σύνολο των ανθρωπίνων σχέσεων, να «κτιστεί» ο «νέος άνθρωπος».
Οι ιεροεξεταστές του μεσαίωνα, εμφορούμενοι από «αίσθημα ελεημοσύνης» προς τον κατηγορούμενο είχαν την πεποίθηση ότι, με τον ανακρίνουν, εργάζονταν για τη σωτηρία του. Οι ίδιοι λόγοι που έκαναν τόσο δημοφιλή τον χριστιανισμό –η ευσέβεια, το συλλογικό πάθος, η προσδοκία ενός υπερφυσικού προορισμού- τον έκαναν παράγοντα σκοταδισμού. Η μελίρρυτη ρητορική των ιεραρχών που εμπιστεύονταν τις τιμωρίες στις πολιτικές εξουσίες υπηρετούσε μια επιθυμία ισχύος που δεν είχε καμιά σχέση με την ευσπλαχνία. Ο χριστιανισμός επινόησε το έγκλημα μέσω του αλτρουισμού που εκτυλίσσεται σε κλίμα πνευματικής εξύψωσης. Το Ισλάμ είναι πιο ειλικρινές στη βεβαιότητά του ότι κατέχει τη μοναδική αυθεντική πίστη: δεν παριστάνει ότι «αγαπάει» τους απίστους. Έτσι προκύπτει η παράλογη προτροπή του ευυαγγελίου: «Αγαπάτε τους εχθρούς σας, κάντε το καλό σε όσους σας μισούν και προσευχηθείτε για τους διώκτες σας», γράφει το κατά Ματθαίον... Εδώ ταιριάζει αυτό που λένε για τον Ρομάνο Πρόντι: «αποπνέει καλοσύνη απ’ όλα τα του τα νύχια.»
stalinΤο ότι είμαστε όλοι αδελφοί εν θεώ είναι μια σημαντική κατάκτηση του μονοθεϊσμού που υποστήριξε την ισότητα των ανθρώπων. Το ότι αυτή η αδελφοσύνη πρέπει να εκφραστεί κάτω από το ίδιο λάβαρο σηματοδοτεί τα όρια αυτού του οικουμενισμού. Η κοινότητα γίνεται υποταγή. Υπάρχουν άπειρες περιστάσεις όπου ο χωρισμός των ανθρώπων είναι προτιμότερος από τη προσκόλληση του ενός στον άλλο, όπου η θεμελιώδης ομοιότητα δεν πρέπει να κρύβει την επιθυμία τους να ζουν διαφορετικά και σε απόσταση. Και σ’ αυτή την έμμονη ιδέα της αδελφοσύνης, ο χριστιανισμός προσεγγίζει τον κομμουνισμό, μια ιδεολογία του 19oy αιώνα που βοηθάει να δούμε, μεγεθυμένα, τα κενά της λογικής που συγκροτούν τη χριστιανική θρησκεία. Οι μαρξιστικές εξουσίες καταδίωξαν, με πρωτοφανή αγριότητα, τους χριστιανούς όλων των δογμάτων αλλά δανείστηκαν απ’ αυτούς τις βασικές αρχές: έκαναν το προλεταριάτο «Χριστό», τάξη-λυτρωτή που από το τίποτα πρέπει να γίνει τα πάντα. Φαντάστηκαν μια μελλοντική κοινωνία σαν την επίγεια πραγμάτωση των υποσχέσεων του ευαγγελίου. Η Ρόζα Λούξεμπουργκ παρέπεμπε στους πατέρες της εκκλησίας και έβλεπε στον κομμουνισμό την κοσμική θρησκεία των δυστυχισμένων. Και βέβαια, όπως προανέφερα κι όπως είναι γνωστό, ο χριστιανισμός και ο κομμουνισμός στηρίζονται στον προσηλυτισμό και στην ολοκληρωτική αφοσίωση που δεν αφήνει χώρο στο κριτικό πνεύμα∙ αμφότερα τα συστήματα αναφέρονται σε θεμελιώδη γραπτά, σε αείμνηστους προγόνους και προκατόχους και επιβάλλουν τη δυσπιστία έναντι οποιασδήποτε «ανορθοδοξίας». Η σύγκρουση ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη είναι επίσης φανερή και στα δύο συστήματα. Εξάλλου, και στα δύο συστήματα κρίνεται αυτός ο κόσμος στο όνομα ενός επόμενου: στο όνομα της αιώνιας ζωής στην πρώτη περίπτωση, στο όνομα της αταξικής κοινωνίας στη δεύτερη. Έτσι προκύπτει η «ανάγκη» να φυλακίζονται και να εκτελούνται οι διαφωνούντες στο όνομα μιας μελλοντικής ευτυχίας που αγνοούν αλλά για την οποία πρέπει να τους πείσουμε. Η αρμονία μέσω της βίας: να τι μας τσαμπουνάνε χριστιανοί και κομμουνιστές.
marx-jesusΜόλις αφήσαμε πίσω μας αιματηρά καθεστώτα που προσπαθώντας να δημιουργήσουν αδελφοσύνη ανάμεσα στους λαούς εξαπέλυσαν μαζική τρομοκρατία. Για να ενώσεις τους ανθρώπους, πρέπει να αποκλείσεις μερικούς: τους δύσπιστους, τους σχισματικούς, τους εκμεταλλευτές... Και στις δύο περιπτώσεις συναντάμε την εγκληματική καλοσύνη του ιεροεξεταστή, του σταυροφόρου, του πολιτικού κομισάριου, του γνώστη της μοναδικής, «αντικειμενικής» αλήθειας. Αδελφότητα ή θάνατος: το σύνθημα είχε μεγάλη απήχηση κατά τη γαλλική επανάσταση με τα γνωστά αποτελέσματα – την τρομοκρατία του Ροβεσπιέρου. Αρχίζουμε με την επίκληση του ευαγγελίου: «Οι πρώτοι μαθητές του Σωτήρος ήταν αδελφοί, ίσοι και ελεύθεροι», έλεγε το 1791 ο αββάς Λαμουρέτ, αλλά, το 1793-4 οι μεν έστειλαν τους δε στην αγχόνη με την κατηγορία της προδοσίας. Ο κομμουνισμός στη σοβιετική, μαοϊκή, καστρική και πολποτική μορφή, εξολόθρευε τους συντρόφους και τους συνοδοιπόρους όταν παρέκκλιναν –αλλά κι όταν δεν παρέκκλιναν- από την απόλυτη πίστη στην Επανάσταση και στον Σοσιαλισμό. Το υπέροχο ιδεώδες της πίστης στον θεό ή στον Λένιν απαιτούσε την απομάκρυνση των φθοροποιών στοιχείων που εμπόδιζαν την πραγματοποίηση του παραδείσου. «Ω, εσείς που είστε αδελφοί μου μπροστά στον κοινό εχθρό,» έλεγε ο μεγάλος σταλινικός ποιητής Πολ Ελυάρ – το ότι μπορεί κανείς να είναι «μεγάλος» και «ποιητής» και «σταλινικός» αποτελεί ένα από τα παράδοξα του 20ού αιώνα... Αν αναλύσει κανείς τους λόγους των απολογητών της αδελφοσύνης, θα δει ότι είναι γεμάτοι χολή και μίσος – δεν αγαπούν κανέναν∙ αντιθέτως, ξερνούν πάνω σε ανθρώπους και θεσμούς. Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν τα εγκλήματα που εμπνέει η «αγάπη» για την ανθρωπότητα «γενικά», όταν αυτή δεν απευθύνεται στον κάθε άνθρωπο χωριστά. Οι τελευταίοι κομμουνιστές διανοούμενοι στην Ευρώπη, ο Αλαίν Μπαντιού και ο Σλάβοζ Ζίζεκ μεταξύ άλλων, παραπέμπουν στον απόστολο Παύλο, στον χριστιανισμό και στη δύναμη της αγάπης να μεταμορφώνει. Ι rest my case...
katyn-massacre-communist-war-crimeΜολονότι η ρητορική των καλών προθέσεων μοιάζει κατακουρελιασμένη, επαναλαμβάνεται διαρκώς: η δυστυχία κάποιων δεν έχει σημασία αν διευκολύνει τη βασιλεία των ουρανών ή την επανάσταση. Η εχθρότητα είναι ευκολότερη από τη συνεννόηση: ο «λαός» γίνεται εύκολα μια φανατισμένη στρατιά κατ’ εικόνα του θεού των χριστιανών, ο οποίος, παρότι «αγαπά τους πράους και τους επιεικείς», προκάλεσε τις τρομακτικές σφαγές που προκάλεσε∙ κατ’ εικόνα των «επαναστατών» ηγετών του που καταφέρονται εναντίον των «εχθρών του λαού».
Στην εποχή της νεοτερικότητας υπήρξαν δυο συστήματα τυραννίας που ξεπατίκωσαν το χριστιανικό πρότυπο: ο εθνικοσοσιαλισμός που βασίστηκε στο μίσος και ο κομμουνισμός που βασίστηκε στην αγάπη. Ο δεύτερος απορρίπτεται δυσκολότερα εξαιτίας τόσο της ευγένειας των ιδανικών του όσο και εξαιτίας των πολλαπλών του εκδοχών μερικές από τις οποίες απομακρύνονται από τον ολοκληρωτισμό. Το ναζιστικό πρόγραμμα βασιζόταν στο μίσος εναντίον των Εβραίων (και των «κατωτέρων φυλών») τους οποίους υποσχόταν να εξοντώσει∙ το κομμουνιστικό πρόγραμμα υποσχόταν τη χειραφέτηση της ανθρωπότητας μέσω του προλεταριάτου. Οι ναζί μιλούσαν τη γλώσσα του δημίου, της «ανώτερης φυλής», οι κομμουνιστές τη γλώσσα του θύματος, των ταπεινών της γης. Αλλά, για να επέλθει δικαιοσύνη στον κόσμο, ήταν απαραίτητη η εξαφάνιση πολλών κοινωνικών ομάδων που αντιτίθεντο στην κυριαρχία του προλεταριάτου και του κόμματος: αστοί, κουλάκοι, προδότες του λαού, ιμπεριαλιστές, χάρτινοι διανοούμενοι, λούμπεν... Το μεγαλείο της επιχείρησης η οποία εκτυλισσόταν στο όνομα της πάσχουσας ανθρωπότητας, νομιμοποιούσε την κτηνωδία των μεθόδων. Ο κομμουνισμός ήταν η αναπαράσταση του χριστιανισμού στην εποχή της βιομηχανικής επανάστασης. Τρεις αιώνες αργότερα παραμένει απαράλλακτος.

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

αυγοβολές: Εγώ ήμουν η αυγοβόλος

αυγοβολές: Εγώ ήμουν η αυγοβόλος: Προβληματίστηκα αν θα έπρεπε να συνεχίσω αυτή την ιστορία αυγοβολής που έλαβε χώρα ένα κυριακάτικο πρωινό (25/9/2011) στη μαρίνα Ρεθύμνου...

Το σχέδιο είναι η επιβολή αστυνομικής χούντας

Αντιγραφή από το www.magazinehellas.com

Η Χούντα του ΠΑΣΟΚ θέλει να επισημοποιηθεί


Πιέζουν για εξέγερση, για να επιβάλουν αυστηρότατα αστυνομικά μέτρα, ισοδύναμα με την στρατιωτική χούντα. Αυτό είναι το γενικό σχέδιο και γι αυτό τον λόγο επιβάλλουν συνεχή, αποτρόπαια, απάνθρωπα και εξοντωτικά μέτρα.

Η κυβέρνηση Παπανδρέου, η μνημονιακή – κατοχική τραγική κυβέρνηση που
αποτελείται από μισέλληνες, στοχεύει στην απόλυτη εξουσία. Εξουσία, που βέβαια, έχει παραδώσει σε τουλάχιστον δύο «αφεντικά», αλλά εξουσία που θα διατηρήσει τους σύγχρονους Τσολάκογλου στις θέσεις τους, προσφέροντάς τους την μέγιστη ασφάλεια πίσω από φράχτες και χιλιάδες αστυνομικούς.

Η Άγκελα Μέρκελ μπορεί να ισχυρίσθηκε πως «δεν τα φάγατε όλοι», αλλά συνεργάζεται αγαστά με τιποτένιους πολιτικούς στην Ελλάδα, προκειμένου να πληρώσουν όλοι, αλλά όχι εκείνοι που «τα έφαγαν». Επίσης, η κυρία Μέρκελ δήλωσε πως «ακολουθείται η σωστή μέθοδος», αλλά δεν διευκρίνησε πως αυτή η μέθοδος οδηγεί στην εξαθλίωση, στην κινεζοποίηση των Ελλήνων και στο ξεπούλημα (σχεδόν χάρισμα) των πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας. Παραφράζοντας την έκφραση της κυρίας Μέρκελ, θα συμφωνήσουμε μαζί της, αφού όντως ακολουθείται η σωστή μέθοδος για την πλήρη εξόντωση ενός ολόκληρου λαού.

Στον αντίποδα, οι ολίγιστοι πολιτικοί της χώρας, ψηφίζουν το ένα μετά το άλλο τα παράνομα νομοσχέδια (παραβιάζουν κατά σύστημα τόσο το Σύνταγμα της Ελλάδας, όσο και το Διεθνές Δίκαιο), προκαλώντας μία κοινωνική έκρηξη. Μέσα από αυτή την έκρηξη είτε θα καταφέρουν να επιβληθούν μέσα από την τρομακτική ισχύ που διαθέτει το κράτος (όποτε και όπου θέλουν οι κυβερνώντες), είτε θα δημιουργηθεί ένα «άλλοθι» καταστροφής του έργου τους… Τουλάχιστον, έτσι ελπίζουν. Την περίπτωση, όμως, να συλληφθούν και να καταδικαστούν για τα όσα κακά έχουν προξενήσει στην χώρα, προφανώς δεν θέλουν καν να την σκέφτονται τα κυβερνητικά ανθρωποειδή δίποδα.

Τα κλασσικά επικοινωνιακά πυροτεχνήματα που χρησιμοποιούνται συνεχώς (η περίπτωση Πάγκαλου που αρνείται να πληρώσει επειδή δεν έχει και καλεί τον πολλά βαρύ φασίζοντα έτερο αντιπρόεδρο της κατοχικής κυβέρνησης Βενιζέλο) δυστυχώς δεν μπορεί πλέον να αποδώσει όπως παλαιότερα. Τα «όπλα» δεν είναι πια τόσο αποδοτικά όσο κατά το παρελθόν. Και αυτό αποτελεί ένα από τα πρώτα βήματα της επερχόμενης ηχηρής σύνθλιψης των σύγχρονων νενέκων.

Η νοοτροπία του Βενιζέλου, δείχνει πως όχι μόνο δεν υπάρχουν ούτε καν ψήγματα δημοκρατικής διάθεσης στην κυβέρνηση Παπανδρέου, αλλά πως σφοδρή επιθυμία της παρεούλας των πολιτικών (και όχι μόνο της κυβέρνησης) είναι η παραμονή στην εξουσία και η συνέχιση των προσφερόμενων αγαθών (προς τους πολιτικούς) με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο.

Όμως, λογαριάζουν χωρίς τον νοικοκύρη, λογαριάζουν χωρίς να υπολογίζουν τον άγνωστο παράγοντα που ανά πάσα στιγμή μπορεί να εμφανισθεί. Και τότε δεν θα υπάρξει έλεος για κανέναν τους… Θα τιμωρηθούν όπως τους αξίζει.

ΑΝ.Α.Σ.Α : ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ,

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΣ κ. ΑΝΘΗ
Κύριε Πρόεδρε,
Έχοντας υπ όψη την βάσιμη αναστάτωση που προέκυψε στους κατοίκους των περιοχών της Σάμης του Πόρου και της Ιθάκης σχετικά με την γνωμοδότηση του ΠΣ για την χωροθέτηση των ιχθυοκαλλιεργειών, παρακαλούμε όπως στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση επανεισαχθεί το θέμα αυτό προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις.
Είναι ορθή πρακτική κατά την διαδικασία της χωροθέτησης να αποφεύγονται επιλογές που οδηγούν σε συγκρούσεις με χρήσεις που ήδη ασκούνται και είναι ενταγμένες στην τοπική οικονομία.
Επίσης κε πρόεδρε, πιστεύουμε ότι είναι σκόπιμο μέχρι την ημερομηνία της επαναληπτικής συζήτησης να σταλεί επιστολή στο αρμόδιο υπουργείο ώστε να μη θεωρηθεί ως τελεσίδικη η ήδη ληφθείσα γνωμοδότηση.
Αργοστόλι,27/09/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ: ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΟΥ ΚΛΟΥΞ ΚΛΑΝ!

Πως να υπαρξει Αστυνομια να προστατευση τον
 
απλο πολιτη απο την εξαρση της εγκληματικοτητας...οταν πανστρατια αστυνομικων του Λεκανοπεδιου φυλανε τη
 
κυβερνηση και τους βουλευτες και οι αλλοι μισοι κανουν επιδειξη ισχυως χτυπωντας απλους διαμαρτυρομενους
 
αγανακτισμενους συμπολιτες μας.

Αυτη δεν ειναι Αστυνομια....Ειναι ντροπη να ανηκουν στο Αστυνομικο Σωμα...αμαυριζουν την εικονα των εντιμων 
 
αστυνομικων....Αυτοι επρεπε να φορανε περιβραχυονια...αναγραφοντας ΚΚΚ....ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ 

Στη διεθνη ορολογια των Αγγλοσαξωνων...ΚΚΚ ειναι οι δικοι μας ΚΟΥΞ ΚΟΥΞ ΚΛΑΝ....που σταυρωνουν το ειρηνικο 
 
κινημα των αγανακτισμενων και τη Δημοκρατια μας...ΝΤΡΟΠΗ ΑΔΕΡΦΙΑ....ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ!!!

Γιωργος Τζανετατος/ Chicago
Tzanetatos Capital

Παραπότζι από τους Παντελή και Νίκο Φιλιππάτο.

Σχέδιο εξόντωσης για όλη την κοινωνία συμφώνησε Τρόικα-ΠΑΣΟΚ.Ώρα για γενικευμένη κοινωνική αντίσταση!

Από το Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα  Δεν τούς έφτανε ο ληστρικός φόρος στα ακίνητα που στραγγαλίζει το λαϊκό εισόδημα…
Η χούντα της τρόικας μαζί με τους πράκτορες της, την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, προχωρά τώρα σε ένα νέο άτυπο τρίτο μνημόνιο που δεν  αφήνει τίποτα όρθιο.
Η σκληρότητα του είναι τόσο μεγάλη ώστε υποχρεώνει ακόμη και το φερέφωνο των εφοπλιστών την ναυτεμπορική να το περιγράφει σαν εξοντωτικό πακέτο μέτρων.
Σε αυτό το νέο άτυπο μνημόνιο προβλέπονται τα εξής:
1)Την εξίσωση της φορολογίας στο πετρέλαιο θέρμανσης που κατ’ απαίτηση της τρόικας, θα εφαρμοστεί από φέτος και όχι σταδιακά.
Αυτό σημαίνει ότι από τις 15 Οκτωβρίου και για ολόκληρη τη χειμερινή περίοδο η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εκτοξευτεί στο 1,35 – 1,40 ευρώ το λίτρο, από 0,80 – 0,85 ευρώ το λίτρο, που ήταν την περυσινή χειμερινή περίοδο και θα αυξήσει την επιβάρυνση των νοικοκυριών κατά 500-600 ευρώ, ανά τόνο πετρελαίου.(προβλέπεται  πολλοί να παγώσουν αυτόν τον χειμώνα…)
2)
Νέες περικοπές στις συντάξεις
Εφιαλτικά σενάρια για άμεσες μειώσεις την 1η Νοεμβρίου με μειώσεις συντάξεων, κύριων και επικουρικών, συζητήθηκαν μεταξύ κυβέρνησης και τρόικας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι οι ξένοι ελεγκτές πιέζουν για οριζόντιες περικοπές στις συντάξεις, που φτάνουν έως 30% και για «ψαλίδι» στις επικουρικές έως 50%.
3)
Μείωση προσωπικού και μισθών στο Δημόσιο
Η δραστική μείωση του προσωπικού στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα ήταν για άλλη μια φορά στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης μεταξύ του κ. Βενιζέλου και των μελών της τρόικας. Συγκεκριμένα τα μέλη της τρόικας ζήτησαν η υπόσχεση για αποχωρήσεις από τις 150 .000 που έχουν συμφωνηθεί ως το 2015 να αυξηθούν στις 200.000 για το ίδιο διάστημα ώστε να επιταχυνθεί η δημοσιονομική προσαρμογή.
4)Επιτάχυνση των αποκρατικοποιήσεων κι ας πουληθεί η δημόσια περιουσία στις χαμηλότερες τιμές.
Όπως αναφέρεται:
“Διάχυτος είναι ο φόβος στην κυβέρνηση για ισχυρές αντιδράσεις για τα νέα μέτρα και ιδιαίτερα για τις απολύσεις στο δημόσιο, για την έκτακτη εισφορά στα ακίνητα και για την εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης.”
Ας κάνουμε αυτό τον φόβο τους πραγματικότητα!
Μετά από την νέα κύρηξη πολέμου σε όλη την κοινωνία, ας παραμερίσουμε μικροδιχόνοιες και μικροδιχασμούς και ας ενωθούμε για την μάχη που πρέπει να δώσουμε!
Ας γεμίσουν οι πλατείες και οι δρόμοι τις επόμενες μέρες από την δικαιολογημένη λαϊκή οργή!

update: Tα μέτρα ήταν τόσο σκληρά ώστε ο υπεύθυνος για να τα ανακοινώσει Βενιζέλος κρύφτηκε και άφησε το τσιράκι του καθεστώτος Μόσιαλο για να το κάνει.Επιπλέον ούτε αυτός ανακοίνωσε όλο το εύρος τους και άφησε ένα τμήμα τους να ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον! Έστω κι έτσι μάθαμε ότι ο φόρος στα ακίνητα θα είναι μόνιμος και θα πληρώνεται κάθε χρόνο και ότι το αφορολόγητο θα μειωθεί στα 5 χιλιάδες ευρώ από τα 12 χιλιάδες ευρώ που το είχε παραλάβει η κυβέρνηση. Η εξίσωση της φορολογίας στο πετρέλαιο θέρμανσης αφέθηκε για του χρόνου και έτσι φέτος θα υποστούμε μόνο(!) 10% άυξηση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης.
Η κοινωνία βρίσκεται σε καθεστώς Σοκ αλλά τούτη την φορά υπάρχουν όλες οι προοπτικές για να ανατρέψει άμεσα αυτό το καθεστώς.Πολύ απλά, δεν πάει άλλο η κατάσταση και αυτό το έχουν καταλάβει και νιώσει περισσότεροι από ποτέ…
http://wp.me/pPn6Y-auY

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ: ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.






ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ
Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη
Ταχ.Δ/νση : Διοικητήριο
Τ.Κ. :28100
Τηλ :2671360530
Fax :2671028462


Αργοστόλι,27-09-2011
Αρ. Πρωτ Οικ.45026/13423


ΠΡΟΣ:- Υπουργείο Πολιτισμού &
Τουρισμού
Ε.Ο.Τ. Δ/νση Συντονισμού
Περιφερειακών Υπηρεσιών
-Ε.Ο.Τ. Πάτρας

ΚΟΙΝ:- Ο.Ε.Ε.Δ.Δ.Κ.Ι.
Υπόψη: κ. Ατσάρου Κατερίνα
-Μ.Μ.Ε.

Όπως σας έχει ήδη κοινοποιηθεί, με αίτημα της ομοσπονδίας Καταλυμάτων Κεφαλονιάς και Ιθάκης, παρακαλούμε ιδιαιτέρως όπως πράξετε τα δέοντα για την λειτουργία του γραφείου υποστήριξης τουρισμού Κεφαλληνίας με το σύνολο των αρμοδιοτήτων που είχαν ανατεθεί από ιδρύσεώς του.
Το εν λόγω γραφείο, παρείχε ουσιαστικές υπηρεσίες στους επιχειρηματίες του Νομού μας, συμβάλλοντας στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση πολλών εκ των βασικών υποθέσεων που τους απασχολούσαν και αποφορτίζοντάς τους από την καθυστέρηση και τις δυστοκίες που συνεπαγόταν η συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στην Πάτρα για τον ίδιο σκοπό και δει την τουριστική περίοδο που οι υποχρεώσεις των εν λόγω επαγγελματιών ήταν αυξημένες.
Ειδικά τώρα, που η οικονομική κρίση έχει πλήξει σοβαρά τους περισσότερους κλάδους –μεταξύ των οποίων και τα ενοικιαζόμενα- η διατήρηση και η αποτελεσματική λειτουργία του εν λόγω γραφείου είναι περισσότερο βαρύνουσα.
Παρακαλούμε ιδιαιτέρως για την θετική εξέταση του εν λόγω αιτήματος και για την κατά το δυνατό άμεση διαχείρισή του.


Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΥΡΗΣ

ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ 1974 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

Από φίλη του blog λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω e-mail.

ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ 1974 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

Σας παραθέτουμε ένα απόρρητο έγγραφο/ντοκουμέντο του 1974 το οποίο αποδεικνύει την χρηματοδότηση του Ανδρέα Παπανδρέου από τους γνωστούς Rockefeller  για την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ, το οποίο είχαν προαποφασίσει ότι...

θα «κυβερνήσει» την Ελλάδα κάτω από τις διαταγές τους, με σκοπό βέβαια την πλήρη υποταγή της χώρας μας στους παγκόσμιους τραπεζικούς ηγεμόνες και με αποτέλεσμα αυτά που ζούμε σήμερα όλοι μας. Τα συμπεράσματα δικά σας… Κατι που πρέπει να το διαβάσουν όλοι οι Ελληνες. Όποιος επιθυμεί ας το ψάξει να δει αν αληθεύει. Σύμφωνα με τις δικές μας πηγές, ότι θα διαβάσετε αληθεύειΈχουμε ακούσει από πολλούς να λένε ότι με τον Ανδρέα φάγαμε ψωμί, ότι έδωσε και……έφαγε ο λαός κτλ. είναι όμως έτσι; για να δούμε.
Κατ’ αρχήν για να ξέρουμε τι λέμε πρέπει να ασχοληθούμε με το γενεαλογικό του δένδρο: Ζιγκμουντ Μινέικο, ΠολωνοΕβραίος μηχανικός που κατασκευάζει οπλικά συστήματα και τα δίνει στους Τούρκους για να
  πολεμήσουν τους Έλληνες που ζητάνε απελευθέρωση…
Ο Ζίγκμουντ κάνει μια κόρη, την Σοφία. Η Σοφία
 παντρεύεται τον Γεώργιο Παπανδρέου εξ Αχαΐας και κάνουν τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ο Ανδρέας το 1941 φεύγει Αμερική για σπουδές και νυμφεύεται το 1951 την ΑμερικανοΕβραία Margaret Chant. Πατέρας της Margaret Chant ήταν ο Douglas Chant ο οποίος διετέλεσε πρόεδρος Ιεχωβάδων Αμερικής. Ο Ανδρέας και η Margaret έκαναν μεταξύ άλλων τον Γιώργο Παπανδρέου σημερινό εκλεγμένο από τον λαό πρωθυπουργό.
Ο Ανδρέας λοιπόν με απόδειξη το παρακάτω έγγραφο χρηματοδοτήθηκε από την τράπεζα των
Rockefeller, Chase Manhattan Bank με 100.000.000 Δολάρια το 1974 για την κατασκευή του ΠΑΣΟΚ.
Η Κοινή λογική λέει ότι όταν ένας τραπεζίτης δίνει ένα δολάριο αποσκοπεί σε κέρδος 1000 δολαρίων, έτσι λοιπόν ο Ανδρέας βγήκε πρωθυπουργός, έβαλε λουκέτο στις μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα (
izola, pitsos, elinda, κτλ κτλ) μέσο των διπλασιασμών μισθών και εισφορών χωρίς να ελαφρύνει όμως φορολογικά τις εταιρείες για να υπάρξει ισορροπία. Αυτό είχε σαν λογικό αποτέλεσμα η Ελλάδα πλέον να μην παράγει οπότε και να μην εξάγει τίποτα κλείνοντας την κάνουλα των κρατικών εσόδων (η οποία έκτοτε δεν ξανάνοιξε ποτέ). Εκτός αυτών, αύξησε κατά 1000% τους δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι δεν παράγουν έσοδα για το κράτος όπως οι βιομηχανίες που είχε κλείσει, αύξησε κατ επέκταση την γραφειοκρατία καταστώντας απίθανο να κάνει κάποιος δουλειές στην Ελλάδα.
Αποτέλεσμα λόγω μη εσόδων και πολλών εξόδων να πάει σε ΔΑΝΕΙΣΜΟ. Επόμενο λοιπόν ήταν να δανειστεί από Τράπεζες «οικείες» για να ξεπληρώσει και την υποχρέωση… Η Ελλάδα μετά το 1981 για πρώτη φορά φτάνει στο σημείο να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει.
Το χρέος από 8 ΔΙΣ που παρέλαβε από τον άλλον εθνοπατέρα Καραμανλή εκτοξέυεται στα 100+ ΔΙΣ. Αυτό έθεσε την Ελλάδα δέσμια των Τραπεζών (δεν χρειάζεται να αναφέρουμε το σε ποιους ανήκουν, όποιος διαθέτει έστω και 5 δράμια μυαλό ξέρει).
Ο Μηχανισμός «ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ» δεν σημαίνει τίποτε άλλο από πρόσκαιρη και εικονική ευμάρεια αλλά σε βάθος χρόνου μάζεμα αυτών των «δωρισμένων» χρημάτων με τον μηχανισμό που λέγεται «ΦΟΡΟΣ» για να ξεπληρωθούν τα δάνεια. Επειδή όμως οι τόκοι των δανείων είναι όπως είναι φυσικό τεράστιοι και η Ελλάδα πια δεν έχει υγιή έσοδα για να ξεπληρώσει τα δάνεια, η μόνη «λύση» πληρωμής προηγούμενων δανείων είναι επαναΔανεισμός, το ΧΡΕΟΣ μεγαλώνει με γεωμετρική πρόοδο με λογική συνέπεια το όλο και αυξανόμενο χρέος να μην ξεπληρώνεται ποτέ, αυτό μας παρασέρνει αναπόφευκτα στην συνεχή αύξηση των φόρων. Έτσι φτάσαμε σήμερα να έχουμε εξωτερικό χρέος 320 ΔΙΣ προ ΔΝΤ, και 320 ΔΙΣ + 120ΔΙΣ + τόκους μετα ΔΝΤ (αν υπάρξει μετά…)
Ο όρος «ΦΟΡΟΣ» στην οικονομολογία δεν σημαίνει τίποτε άλλο από αφαίμαξη ρευστού από την αγορά με ότι αυτό το ντόμινο συνεπάγεται. Επίσης ο όρος «ΦΟΡΟΣ» σημαίνει μεγάλα λειτουργικά έξοδα με ότι αυτό το ντόμινο συνεπάγεται (ακρίβεια κτλ).
Εν ολίγοις ο Ανδρέας ως άριστος ψυχολόγος των μαζών δίνει όχι υγιή αλλά δανεικά χρήματα στον λαό, γίνεται ήρωας (δηλαδή ψήφους για μια ζωή), ο λαός αρχίζει να συνηθίζει στα πολλά έξοδα (υπερκαταναλωτική μανία) μετά από ένα χρονικό διάστημα τα χρήματα αυτά μέσω των φόρων επιστρέφονται στην βάση από όπου ξεκίνησαν με την διαφορά ότι έχει μείνει ως κληρονομιά όλης αυτής της ιστορίας το ΧΡΕΟΣ(=το μέσον χειραγώγησης ενούς κράτους από τον δανειστή της).
Ως χώρα δηλαδή, κάναμε έναν κύκλο και φτάσαμε πάλι από εκεί που είχαμε ξεκινήσει με την διαφορά ότι τώρα είμαστε δέσμιοι.
Ελπίζω να κατανοήσαμε ότι όταν ο Ανδρέας μοίραζε χρήματα στον λαό δεν μοίραζε υγιή χρήματα από εξωτερικά κρατικά έσοδα, αλλά από εξωτερικό δανεισμό για να ξεπληρώσει υποχρεώσεις και συμφωνίες που είχε κάνει, βάζοντας στον θαμπωμένο λαό μια θηλιά που ονομαζόταν ΧΡΕΟΣ.
Δείτε το παρακάτω έγγραφο με το οποίο πιστοποιείται ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου το 1974 υπέγραψε σύμφωνο με τις ΗΠΑ και τον
Rockefeller και τις λεπτομέρειες τη συμφωνίας.
«Απόρρητο 7271/NSA/1158-AR/29″


Τι λέει το κείμενο:
1. Απομάκρυνση από τις επιλεγμένες θέσεις θα αποφασίζονται μόνο από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. από την Πλευρά του Ανδρέα Παπανδρέου επιτρέπονται μόνο φραστικές παρεκκλίσεις.
2. Προς ικανοποίηση των Ριζοσπαστών (αριστερών) ψηφοφόρων θα επιτραπεί η αναθεώρηση της αμυντικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος και ΗΠΑ
3. Ελαχιστοποίηση της δύναμης του κομμουνιστικού κόμματος Ελλάδος. Η μείωση αυτή δεν θα πρέπει να υπερβεί το όριο που συμφωνήθηκε με τους συναδέλφους της
KGB.
4. Επιτρέπονται φραστικές «συγκρούσεις» με το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ, όχι όμως ανοικτός πόλεμος.
5. Ο σύνδεσμος μεταξύ ΗΠΑ και Ελληνικής κυβέρνησης θα αναλάβει να καθησυχάζει τους αξιωματούχους του ΝΑΤΟ.
6. (Έχει διαγραφεί με μαρκαδόρο)
7. Αν και όταν το επιθυμεί η ομάδα(?) τα πυρηνικά όπλα που βρίσκονται εναποθηκευμένα στην Ελλάδα θα αντικατασταθούν ή ανταλλαχθούν με νέα.
8. Όταν η
CIA και DIA χρειάζονται όπλα για συγκαλυμμένες επιχειρήσεις τους στο εξωτερικό, η κυβέρνηση του Παπανδρέου θα προβαίνει σε πωλήσεις και μεταφορές όπλων με τις τιμές που θα ισχύουν τότε. Θα ειδοποιείται σχετικά από την υπηρεσία Διοικητικής Μέριμνας (των ενόπλων δυνάμεων) των ΗΠΑ
9. Η Κυβέρνηση Παπανδρέου δεν θα ανακινήσει το θέμα Κύπρου με αντίδωρο την μη ύπαρξη προβλημάτων με την Τουρκία.
10. Η ανοχή απέναντι στην τρομοκρατία (το υπόλοιπο σβησμένο με μαρκαδόρο)
11. Το οικονομικό θέμα θα ρυθμιστεί από τον
Brian Crosier. Οι εταιρείες που υποστηρίζουν το κίνημα Παπανδρέου στην Ελλάδα, θα καταθέσουν 100.000.000 δολλάρια για την δημιουργία του νέου κόμματος. (έχουν διαγράψει 3 λέξεις) ARAMKO (επίσης διαγραφή 2 λέξεων με μαρκαδόρο) της Wall Street είναι (διαγραφή 1 λέξης). Οι τράπεζες: Chase Manhattan Bank (διαγραφή 4 λέξεων)
Υπογραφή
Ανδρέας Γ. Παπανδρέου
Andreas Papandreou
Το έγγραφο αυτό υπέγραψε τον Αύγουστον του 1974 ο Ανδρέας Παπανδρέου, και εφόσον απεδέχθη τις «οδηγίες», προεβλέπετο καταβολή από την Τσέϊς Μανχάταν Μπανκ ( των Ροκφέλερ ) ποσού 100.000.000 δολλαρίων για την ίδρυση νέου κόμματος!
Οι Αμερικανοί χρηματοδότες του… «σοσιαλιστικού» κινήματος στην Ελλάδα, καθόριζαν σαφώς στον αρχηγό του, τι κινήσεις μπορούσε να κάνει, τι στάση θα τηρούσε επί συγκεκριμένων θεμάτων, και τι περιθώριο ελιγμών διέθετε. Από τους «κανόνες» που υπέγραφε ο Ανδρέας, επιτρέποντο μόνον «φραστικές παρεκκλίσεις».
Υ.Γ. Παρατηρήστε ότι στο έγγραφο αναφέρεται πολλές φορές η έκφραση «η κυβέρνηση του Παπανδρέου», επίσης ότι το έγγραφο είναι του 1974 , δηλαδή 7 χρόνια πριν γίνει ο Παπανδρέου πρωθυπουργός.
Aναρωτιέμαι λοιπόν αν τους το είπε κάποιο Μέντιουμ ότι σίγουρα θα γίνει κυβέρνηση ο Παπανδρέου προβλέποντας το «7 χρόνια μετά» ή συμβαίνει κάτι άλλο…
πηγή εγγράφου:
 »Απόρρητο 7271/NSA/1158-AR/29″

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΑΝ.Α.Σ.Α. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος


Σχετικά με την αναστάτωση που προκλήθηκε σε συμπολίτες μας της περιοχής του Πόρου και της Σάμης αλλά και της Ιθάκης μετά την λήψη γνωμοδοτικής απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου (ΠΣ) για την χωροθέτηση των υδατοκαλλιεργειών στα Ιόνια Νησιά, η παράταξη μας η ΑΝ.Α.Σ.Α τοποθετείται ως εξής:
  • Είναι γεγονός ότι το θέμα εισήχθη στην ημερήσια διάταξη και συζητήθηκε χωρίς να παρατεθεί το σύνολο των απαραίτητων για την διαμόρφωση της ορθής γνώμης πληροφοριών . Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η παράλειψη ενημέρωσης από τους εισηγητές και το προεδρείο του ΠΣ για τις ομόφωνα αρνητικές αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων των τέως δήμων Σάμης και Ελειού-Πρόννων.
  • Η παράταξη μας θεωρεί την ψήφο της ως προϊόν ελλιπούς ενημέρωσης . Η χωροθέτηση των ιχθυοκαλλιεργειών δεν πρέπει ασφαλώς να συγκρούεται με άλλες δραστηριότητες, πολύ περισσότερο όταν, όπως στην προκείμενη περίπτωση, η αξιοποίηση των περιοχών της ανατολικής Κεφαλονιάς εξελίσσεται ήδη από χρόνια στα πλαίσια ήπιων μορφών τουρισμού (θαλάσσιου, περιπατητικού,ορειβατικού). Η λεπτομερής ενημέρωση μας επ αυτών μας οδηγεί στην θέση ότι η επίμαχη γνωμοδότηση του ΠΣ πρέπει να αναθεωρηθεί στο αμέσως επόμενο συμβούλιο με κατάργηση των χωροθετήσεων που αντιβαίνουν στις διαμορφωμένες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες της Σάμης του Πόρου και της Ιθάκης.
  • Για τον σκοπό αυτό η ΑΝ.Α.Σ.Α προτίθεται να στείλει άμεσα σχετικό αίτημα στον πρόεδρο του ΠΣ.
  • Παράλληλα η ΑΝ.Α.Σ.Α θα αναλάβει πρωτοβουλίες για την περαιτέρω προστασία της περιοχής αυτής της Ανατολικής Κεφαλονιάς ,περιοχή ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους, από κάθε είδους καταστροφικές δραστηριότητες που με τον μανδύα της ανάπτυξης φαίνεται να απειλούν το τοπίο και τους φυσικούς πόρους. Είμαστε κάθετα αντίθετοι στην προώθηση στην περιοχή «φαραωνικού» τύπου τουριστικών εγκαταστάσεων που με την μορφή της λεγόμενης «σύνθετης εξοχικής κατοικίας» είναι σε θέση να καταστρέψουν το τοπίο γεμίζοντας το με χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα μπετόν και τούβλου, χωρίς μάλιστα να κερδίζει τίποτα η τοπική κοινωνία! Ένα μικρό παράδειγμα αυτού του είδους της «ανάπτυξης» βλέπουμε σήμερα όλοι στην νότια Παλλική! Ας μην επιτρέψουμε να το ξαναπάθουμε κι εδώ. Είναι άποψη μας ότι η περαιτέρω αξιοποίηση της περιοχής πρέπει να εδράζεται στην ανάδειξη και προώθηση του φυσικού τοπίου και της ήπιας τουριστικής δραστηριότητας που συνάδει απόλυτα με αυτό.
  • Η ΑΝ.Α.Σ.Α ευχαριστεί για την ευκαιρία να καταθέσει τις απόψεις της, συγχαίρει τα συμβούλια σας και του πολίτες της περιοχής για την κινητοποίηση τους για την διεκδίκηση των κεκτημένων. Η αγωνιστικότητα αυτή και η ετοιμότητα σας για διεκδικήσεις θα είναι ασφαλώς πολύ χρήσιμη σε μια εποχή που κανένα δικαίωμα μας και κανένα κεκτημένο δεν είναι πλέον σίγουρο.

Αργοστόλι,25/09/2011 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α

Ερωτήσεις που δεν απαντώνται:


   
Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρώ. 
Ο πρώτος σας χρωστάει το 100% του μισθού του ενώ ο δεύτερος σας χρωστάει το 50% του μισθού του. 
Βάσει ποιάς λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος του και θα αφήνατε τον δεύτερο που ΜΠΟΡΕΙ να πληρώσει; Γιατί προσπαθείτε να πάρετε τα 100 και όχι τα 500; 
  
Αυτό ακριβώς είναι που συμβαίνει με το ΔΝΤ.
Είδα στο διαδίκτυο τον κατάλογο με τα χρέη όλων των χωρών της γης. 
Ενδεικτικά... 
-Η Γερμανία με 5 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 155% του ΑΕΠ της. 
-Η Γαλλία πάλι με 5 τρις έχει χρέος στο 188% του ΑΕΠ της. 
-Οι ΗΠΑ με 13 τρις έλλειμμα έχουν χρέος στο 94% του ΑΕΠ τους. 
Οπότε είναι προφανές ότι δεν έχει τόση σημασία το μέγεθος του χρέους όσο το ποσοστό του επί του ακαθαρίστου εθνικού προϊόντος. 
Μετά από μερικές ματιές στον πίνακα προκύπτουν κάποιες απορίες: 
  
Ερώτηση 1. 
Πως γίνεται και ενώ το Λουξεμβούργο, η Αγγλία, η Ελβετία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Δανία και η Αυστρία έχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό χρέους από εμάς, αυτοί να ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ σώσιμο, αλλά αντίθετα έρχονται να σώσουν εμάς; 
  
Ερώτηση 2. 
Πως γίνεται το Αφγανιστάν με περίπου μισόν αιώνα συνεχείς πολέμους να έχει μόνο 23% του ΑΕΠ του χρέος, την στιγμή που ξέρουμε ότι ένας πόλεμος μερικών ημερών μπορεί να " ξετινάξει" μία χώρα; 
  
Ερώτηση 3. 
Πως γίνεται να χρωστάνε 29% το Κουβέιτ, 54% το Μπαχρέιν και τα Αραβικά εμιράτα 56% την στιγμή που είναι παγκόσμιοι προμηθευτές πετρελαίου; 
  
Ερώτηση 4. 
Πως γίνεται στην Ελβετία με 271% χρέος, μία απλή καθαρίστρια σε νοσοκομείο (περίπου το 2000) να πληρώνεται με 2000 ευρώ μισθό όσα έπαιρνε την ίδια στιγμή (στα βρώμικα καρβουνο-εργοστάσια της ΔΕΗ) ένας «υψηλόμισθος» τεχνικός, ανώτερης στάθμης εκπαίδευσης, ενταγμένος στα υπερ-βαρέα/ανθυγιεινά με 25 χρόνια προϋπηρεσία; 
  
Ερώτηση 5. 
Πως γίνεται η Νορβηγία με 143% χρέος να μην έχει πρόβλημα και να μην χρειάζεται σώσιμο ή περικοπές; 
Ένα πραγματικό παράδειγμα από εκεί: Γνωστός μου μετακόμισε στην Νορβηγία πριν δύο χρόνια. Προσέξτε τώρα τι «έπαθε» εκεί: 
α) Έπιασε δουλειά σε κουζίνα εστιατορίου σαν ανειδίκευτος και έπαιρνε 2.500 ευρώ τον μήνα μισθό! 
β) Μετά τρεις μήνες στην δουλειά δήλωσε ότι ήταν «ψυχικά κουρασμένος» και του έδωσαν αμέσως άδεια 15 ημερών! 
γ) Με τις επιστροφές φόρων (κάτι σαν το δικό μας δώρο) πήγε μαζί με την γυναίκα του στο Θιβέτ διακοπές. 
δ) Τώρα είναι άνεργος (με την δικαιολογία ότι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ εκεί που δούλευε!) και για δύο χρόνια παίρνει 1700 ευρώ τον μήνα! 
  
Ερώτηση 6. 
Γιατί οι παγκόσμιοι δανειστές δεν ανησυχούν μήπως χάσουν τα 13, 5 τρις που χρωστάνε οι ΗΠΑ, τα 2 τρις που χρωστάει το Λουξεμβούργο, τα 9 τρις που χρωστάει η Αγγλία (κλπ, κλπ) αλλά ανησυχούν για τα 500 δις που χρωστάμε εμείς; 
  
Ερώτηση 7. 
Πως γίνεται και ολόκληρος ο πληθυσμός της γης χρωστάει το 98% των χρημάτων του; 
  
Ερώτηση 8. 
Ποιοι έχουν τόσα πολλά ώστε να «αντέχουν» να δανείσουν τόσο πολύ χρήμα; 
  
Ερώτηση 9. 
Πού τα βρήκαν τόσα χρήματα; 
  
Ερώτηση 10. 
Γιατί τα χρήματά τους δεν συμμετέχουν στο ΑΕΠ της χώρας τους; 
  
Τελικά μήπως τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η παγκόσμια οικονομία δεν είναι παρά μία τεράστια φούσκα,ενώ το χρήμα είναι ψεύτικο, τυπωμένο στα άδυτα των πολυεθνικών τραπεζών μόνο και μόνο για να επιτευχθεί ένας παγκόσμιος έλεγχος; 
  
Prof. Konstantinos Tokmakidis 
Aristotle University of Thessaloniki 
Greece 

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ - ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ 0-2


ΧΘΕΣ ΟΙ ΤΕΝΤΕΣ ΣΤΗ ΣΑΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ
«Η Δημοτική Αρχή  δηλώνει ότι θα υπερασπιστεί με σθένος την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Κεφαλονιάς περί ουδεμίας επέκτασης των ιχθυοκαλλιεργειών στην περιοχή μας. Η απόφαση αυτή εκφράζει την τοπική κοινωνία και περιφρουρεί τα συμφέροντα του τόπου και δεν συμφωνούμε με οποιαδήποτε άλλη πολιτική επιλογή ή γνωμοδότηση που θα οδηγήσει στην «κύκλωση» του νησιού μας από επιχειρήσεις ιχθυοκαλλιεργειών. Στο θέμα αυτό παραμένουμε αταλάντευτοι και δηλώνουμε επίσης ότι ουδείς μπορεί να αποφασίζει για τον τόπο ερήμην του κορυφαίου θεσμικού οργάνου».
Η Δημοτική Αρχή (δηλαδή ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς, για όσους κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν) χθες βρήκε το καλύτερο τρόπο να λύση το θέμα με τις τέντες των καταστημάτων στη Σάμη, απλά τους είπε να βρούνε από κοινού λύση προς όφελος τους, σήμερα έκανε την πιο πάνω ανακοίνωση για το πρόβλημα που έχει προκύψει με τις ιχθυοκαλλιέργειες.
Ο δικός μας ο Δήμαρχος Ιθάκης Γιάννης Κασσιανός, στο πρώτο θέμα το έκανε γαργάρα και στο δεύτερο, οι Ειδικοί του Σύμβουλοι, οι άλλοι Σύμβουλοι, το δημοσιογραφικό του επιτελείο που προσδοκάει να κάνει τα Καμίνια Πόρτι Κατσίκι…. απολαμβάνουν τον ύπνο του καταστροφικού δικαίου του νησιού μας…!!! Να τους χαιρόσαστε!!! (Τα ο θέμα δεν αφορά, όσους δεν έχουν περιουσία στις επίμαχες περιοχές αλλά και σ αυτούς που την περιουσία τους τη έπαιξαν στα χαρτιά».
Αναρτήθηκε http://www.ithacanews.gr

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Θυμηθείτε τι λέγατε κ. Παπανδρέου για την οικονομία το Φεβρουάριο του 2009



 


Θυμηθείτε τι λέγατε κ. Παπανδρέου για την οικονομία το Φεβρουάριο του 2009
Αυτά που κάνουμε αλλά και αυτά που λέμε πάντα μας ακολουθούν. Χαρακτηριστική περίπτωση τα όσα έλεγε ο κ. Παπανδρέου στην Βουλή των Ελλήνων στην συζήτηση για την οικονομία απευθυνόμενος στον τότε Πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή.

Αλλά τα πράγματα άλλαξαν και ο κ. Παπανδρέου έγινε Πρωθυπουργός. Είναι λοιπόν καλό κατά την γνώμη μας να του θυμίσουμε τα όσα έλεγε τα οποία εν πολλοίς καταδεικνύουν τον τρόπο με τον οποία αντιμετώπιζε τα σοβαρά προβλήματα της χώρας. Είναι η η περίοδος που δεν επιτρέπει στην Κυβέρνηση να λάβει κανένα απολύτως μέτρο. Δεν επιτρέπει καμία πρωτοβουλία εξυγίανσης της ελληνικής οικονομίας διαλαλώντας οτι λεφτά υπάρχουν. Ας θυμηθούμε λοιπόν...Όλα τα αποσπάσματα είναι από ομιλία του Γ.Παπανδρέου στην Βουλή για την οικονομία (12/2/2009)

Για τις πρόωρες εκλογές
Δεν έχει κόστος η χώρα από τις εκλογές. Μόνον εσείς έχετε κόστος, της απώλειας της κυβερνητικής εξουσίας.

Για την συναίνεση
Και τώρα, στα δύσκολά σας, μας ζητάτε να ακολουθήσουμε τυφλά την κυβέρνησή σας. Να γίνουμε συνένοχοι σε μια πολιτική, που καταστρέφει το παρόν και το μέλλον της χώρας. Ξέρω ότι ζητάτε συναινέσεις. Πρώτα από όλα, μάλλον, ζητάτε συναίνεση από τους ίδιους τους βουλευτές σας. Αλλά τελικά, συναινέσεις διαμορφώνονται στον ίδιο τον Ελληνικό λαό.

Για τα spreads
Και τώρα; Τώρα, αναγκαζόμαστε να δανειζόμαστε, πληρώνοντας ως και 300 μονάδες βάσης πάνω από το 10ετές γερμανικό ομόλογο.

Για την πώληση δημόσια περιουσίας
Πόση δημόσια περιουσία θα ξεπουλήσετε ακόμα; Τίνος είναι η σειρά, της ΔΕΗ, του Ταμιευτηρίου;

Για την παρέκκλιση του προϋπολογισμού
Και φτάσατε, αυτός ο προϋπολογισμός, για τον οποίο κάνατε εκλογές, να ξεφύγει κατά 4 δις ευρώ. Αυτή είναι η υπευθυνότητα της κυβέρνησής σας, κ. Καραμανλή. Αυτή είναι η υπευθυνότητά σας.

Για την αύξηση της φορολογίας
Όπως ξέρει πια ο Ελληνικός λαός, ποιους πραγματικά υπηρετείτε με την αύξηση της φορολογίας στα ποτά και τα φθηνά τσιγάρα.

Για τις ανείσπρακτες οφειλές (41 δις τον Ιούλιο του 2011)
Υπάρχουν και ανείσπρακτες οφειλές, 13 δις το 2003, 35 δις το 2007. Ρωτάτε πού θα βρούμε τα λεφτά. Σας καταθέτω αυτό τον πίνακα, για να γνωρίζετε ακριβώς πόσο καλά και νοικοκυρεμένα εσείς διαχειρίζεστε την οικονομία. Είναι πίνακας του Γενικού Λογιστηρίου, που τον χρησιμοποιεί και το Ελεγκτικό.

Προετοιμάζοντας χιλιάδες εργαζόμενους για χειρότερο εργασιακό μεσαίωνα.

Πηγή: Newpost.gr/ kolotoubes.blogspot.com

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Πως αναγνωρίζονται τα ελληνικά προϊόντα…

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ - ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
thumb
Κάθε ευρώ πλέον πρέπει να μένει Ελλάδα, αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ, εκτός από την ημερομηνία λήξεως του προϊόντος, να κοιτάμε προσεκτικά και το barcode. Όλοι γνω­ρίζουν ότι το σήμα με τις κάθετες γραμμές και τα πολλά ψηφία πρέπει να ανα­γράφεται σε κάθε συσκευασία προϊόντος, αλλά πολλοί αγνοούν ότι τα 3 πρώτα ψηφία του barcode υποδηλώνουν και τη χώρα προέλευσης του προϊόντος.
Πολλά προϊόντα που θεωρούσαμε ελληνικά, δεν είναι. Διότι απλά δεν ξεκι­νούν από 520. Το 520 στην αρχή του barcode δηλώνει ότι ένα προϊόν είναι ελλη­νικό και πως αγοράζοντάς το, ένα ποσοστό κέρδους μένει στη χώρα μας ενισχύ­οντας την οικονομία μας.
Νόμιμο δικαίωμα
Ένα απλό παράδειγμα είναι τα ζυμαρικά. Υπάρχει μία συγκεκριμέ­νη μάρκα ζυμαρικών (δεν μπορεί να γραφτεί εδώ για ευνόητους λόγους), που η εταιρεία παραγωγής είναι σε γειτονική χώρα και η οποία κάνει τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα. Αντί της συγκε­κριμένης μάρκας, λοιπόν, μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο ελληνικές (είναι πολύ γνωστές)!!! Κάνοντας αυτήν την κίνηση κατευθείαν πολλά ευρώ μένουν… Ελλάδα.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι με γνωστή εταιρεία αναψυ­κτικών. Μπορεί άνετα να αντικατασταθεί από τις δύο, πλέον, υπάρχουσες ελληνικές, αρκεί να επιλεγεί το ελληνικό προϊόν με το 520. Κάθε χώρα έχει τον τριψήφιο κωδικό της. Οι γείτονες χώ­ρες μας έχουν τους εξής κωδικούς: 380 - Βουλγαρία, 530 - Αλβανία, 531 - Σκόπια, 868 - 869 - Τουρκία. Το 529 ανήκει στην αδελφή μας χώρα την Κύπρο, ενώ ο κωδικός που συναντιέται συχνά, εφόσον έχουμε πολλά γερμανικά προϊόντα στη χώρα μας, είναι ο 57, που ανήκει στη Γερμανία. Η Κίνα κατέχει τους 690 - 695. Είναι νόμιμο δικαίωμά μας ως καταναλωτές να γνωρίζουμε τη χώρα προέλευσης και εφόσον οι εταιρείες και η κυβέρνηση δεν μας ενημερώνουν, καλό είναι να προσπαθούμε να ενημερωνόμαστε από μόνοι μας.
Την προτίμηση εγχώριων προϊόντων προωθεί το κίνημα πολιτών «Καταναλώ­νουμε ό,τι παράγουμε», που δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες με τις υπο­γραφές πολιτικών, ακαδημαϊκών, συνδικαλιστών και επιχειρηματιών.
Ειδικότερα το κίνημα πολιτών (www.protimoellinika.gr) προσέγγισε μεγάλες αθηναϊκές αλλά και περιφερειακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και άλλες εταιρεί­ες, με στόχο να τοποθετήσουν αφίσες και να τυπώσουν στις πλαστικές σακούλες τους το σύνθημα της καμπάνιας «ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό ελληνικά».
Και φαίνεται πως ήδη έχουν καταφέρει πολλά. «Ως τώρα η ανταπόκριση του κόσμου φαίνεται κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική. Ούτε κι εμείς περιμέναμε την επιτυχία του εγχειρήματος», λέει ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων Δημήτρης Μπέης, πρόεδρος της καταναλωτικής οργάνωσης, που εμπνεύστηκε και εισή­γαγε το σύνθημα.
Επιπτώσεις στη χώρα όταν αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών:

1. Αποδυναμώνετε και εξαφανίζετε τις ελληνικές παραγωγές… Μην πείτε δεν με νοιάζει, διότι εμάς αφορά το θέμα.

2. Αποδυναμώνοντας ελληνικές παραγωγές, βοηθάτε στην επιδεί­νωση της ανεργίας και την εξάρτηση από ξένα κεφάλαια. Βλέπετε πού φτάσαμε...

3. Όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα, ουσιαστικά δίνε­τε 70% των χρημάτων σας σε εργοστάσια άλλων χωρών που, εκτός του ότι απασχολούν αποκλειστικά αλλοδαπούς, ενισχύε­τε τις οικονομίες των χωρών αυτών.

Πώς ενισχύονται οι ελληνικές παραγωγές ψωνίζοντας ελληνικά προϊόντα και είδη:

1. Βοηθάτε τη διατήρηση και αύξηση θέσεων εργασίας!

2. Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε ελληνική οικογένεια στρέψει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε 1.000 οικογένειες θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ.

3. Θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με πε­ρίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά! Ή, πιο απλά, αλλάζοντας την κατανάλωση από προϊόντα πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα, οι 1.000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100 - 150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον!

4. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τό­τε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000 - 150.000 συμπατριωτών μας!