Αναρτήθηκε χτες στην "Διαύγεια", η αποδοχή των παραιτήσεων των Αντιδημάρχων Σάμης, Νίκου Ρασσιά ( Πολιτική Προστασία, Καθαριότητας ) και Εριγώνης Βαλσάμου ( Πρόνοιας ), από τον Δήμαρχο Μάκη Μονιά.
Τις παραιτήσεις των δύο Αντιδημάρχων, είχε ζητήσει ο Δήμαρχος, ύστερα από την αποχώρησή τους, από το έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο ( Δ.Σ. ) της 21ης/10/2020, με θέμα την ενημέρωση από τους εκπροσώπους των Εταιρειών, κατασκευής και ιδιοκτησίας του Αιολικού Πάρκου στη όρος "Ξερακιάς", του Δήμου Αργοστολίου - Τ. Κ. Διλινάτων.
Να σημειώσουμε πως την σύγκλιση του προαναφερόμενου Δ. Σ., είχαν ζητήσει οι εκπρόσωποι των Εταιρειών, ύστερα από την αρνητική απόφαση προηγούμενου Δ.Σ., ως προς την εκφόρτωση από το πλοίο "BREB STAR", που βρίσκονταν στο λιμάνι της Σάμης, από τις 4/10/ 2020 τεσσάρων ανεμογεννητριών, που προορίζονταν για το Αιολικό Πάρκο στον "Ξερακιά". Της απόφασης αυτής, προϋπήρχαν ψηφίσματα και καλέσματα της Δημοτικής Αρχής Σάμης, για προσέλευση κατοίκων της Σάμης και της Κεφαλονιάς στο λιμάνι, για τη περιφρούρηση της μη εκφόρτωσης των ανεμογεννητριών από το πλοίο και ε επιπλέον αίτημα, τη μη κατασκευή άλλου Αιολικού Πάρκου στο νησί μας.
Ύστερα από τα ψηφίσματα, τα καλέσματα και την απόφαση του Δ. Σ. Σάμης με κατεύθυνση, "όχι στην εκφόρτωση των Ανεμογεννητριών, όχι άλλα Αιολικά Πάρκα στη Κεφαλονιά", είναι πραγματικά απορίας άξιο, γιατί έγινε, αποδεκτό το αίτημα των εκπροσώπων των Εταιριών κατασκευής και ιδιοκτησίας του Αιολικού πάρκο στον Ξερακιά" , για σύγκλιση έκτακτου Δημοτικού Συμβουλίου, με μοναδικό θέμα την "Ενημέρωση" του Σώματος από αυτούς.
Το Δ.Σ. Σάμης, η Δημοτική Αρχή, όταν έπαιρναν τις αποφάσεις, όταν έβγαζαν τα καλέσματα και τα ψηφίσματα που προαναφέραμε, προς τους πολίτες της Σάμης και της Κεφαλονιάς, δεν είχαν τεκμηριωμένη άποψη γι' αυτό που υπερασπίζονταν και καλούσαν και τον κόσμο να κάνει το ίδιο; δεν είχαν την εμπειρία από την Αγ. Ευφημία, τα Δρακοπουλάτα, τις κατεστραμμένες επιχειρήσεις, τα κατεστραμμένα σπίτια, τις κατεστραμμένες κτηνοτροφικές μονάδες, της Πυλάρου, των Πουλάτων, τις καταστροφές στον Καραβόμυλο;
Δεν γνώριζαν τις τεκμηριωμένες επιστημονικές μελέτες, για την επίδραση των Αιολικών Πάρκων, στην ορνιθοπανίδα και στα μικροκλίματα των περιοχών που εγκαθίσταστε τέτοια;
Δεν γνώριζαν πως το αίτημα για ένταξη της Κεφαλονιάς στα γεωπάρκα της Ounesco, δεν συνάδει με "ξεκοιλιασμένα και κουτσοκέφαλα" βουνά και μάλιστα σε περιοχές Natoura όπως είναι η Ευμορφία, ο Ξερακιάς, η Αγ. Δυνατή, η Φάλαρη και το Καλόν Όρος;
Δεν γνωρίζουν ότι στη πατρίδα μας, οι εργολάβοι και ο ΣΕΒ, συντάσσουν και στέλνουν τα νομοσχέδια που τους αφορούν, στις κυβερνήσεις και αυτές, απλά τα κάνουν νόμους του κράτους, με τη ψήφισή τους από τη Βουλή;
Οι ίδιοι δεν έλεγαν στα Δ.Σ. από πέρυσι, πως μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τα πλημμυρικά φαινόμενα στον Δήμο μας, φέρουν τα ελλιπή έργα των Αιολικών Πάρκων; το έλεγαν χωρίς να έχουν λάβει την απαιτούμενη επιστημονική τεκμηρίωση; και αν δεν την είχαν λάβει, γιατί δεν φρόντισαν να την έχουν, πριν πάρουν την οποιαδήποτε απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα;
Γιατί δεν φρόντισαν μέσω λαϊκών συνελεύσεων, να ακούσουν την άποψη των κατοίκων που πλήττονται χρόνια τώρα από πλημμυρικά φαινόμενα; από τους κτηνοτρόφους και τους αγρότες που γνωρίζουν σπιθαμή προς σπιθαμή τα μέρη και τη πρότερη των Αιολικών Πάρκων συμπεριφορά των ρεμάτων του Δήμου μας;
Μόλις χτες στο Δημοτικό Συμβούλιο, σε μια εξαιρετική παρουσία, ο κ. Γιάννης Κουγιανός, ( γέννημα θρέμμα της Πυλάρου ), μελετητής του έργου ( αγωγός Αγ. Ευφημίας ), είπε πως το 70% των πλημμυρικών φαινομένων στην Αγ. Ευφημία, οφείλονται στις χωρίς προδιαγραφές κατασκευή των δρόμων που οδηγούν στο Αιολικό Πάρκο της Αγ. Δυνατής και το 30% στη κλιματική αλλαγή (!!! ) Στο ίδιο μήκος κύμματος, τοποθετήθηκε και ο Προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών της Αντιπεριφέρειας, κ. Νίκος Ανδρεάτος.
Το ίδιο όπως είπε ισχύει και για τον δρόμο της Φάλαρης.
Σε τι θα χρησίμευε λοιπόν η "Ενημέρωση" από τους εκπροσώπους των Εταιρειών;
Την απάντηση την πήραμε χτες από τις επιστολές που έστειλαν προς τον Δήμαρχο και το Δ.Σ. και διάβασε ο ίδιος ο Δήμαρχος προς το Σώμα.
"Έχουμε όλες τις άδειες, είμαστε νόμιμοι σε όλα, δεν αφορά στον Δήμο Σάμης το Αιολικό Πάρκο στον Ξερακιά...αλλά θα κάνουμε αντιπλημμυρικά έργα και ό,τι μας υποδείξει ο Δήμος. Θα δώσουμε 1.000.000. Ευρώ στη ΔΕΥΑΚ...." και φυσικά "απειλές για διαφυγόντα κέρδη κλπ."
Τώρα που ενημερώθηκε το Δ.Σ. Σάμης, τι θα πράξει;
Θα αποδεχτεί τα λεγόμενα "αντισταθμιστικά";
Θα ανατρέψει την απόφαση , θα αποσύρει τα καλέσματα και τα ψηφίσματα, για "όχι στην εκφόρτωση των ανεμογεννητριών, όχι άλλα Αιολικά Πάρκα στη Κεφαλονιά";
Θα πάει κόντρα στην πλειοψηφία του λαού του Δήμου και της Κεφαλονιάς, για όχι άλλο περιβαλλοντικό έγκλημα στο νησί;
Αν αυτό γίνει, τότε δεν θα μιλάμε για τον Δήμο Σάμης, σαν Δήμο που πρώτιστο μέλημά του θα πρέπει να είναι η κοινωνική και οικονομική ευημερία των κατοίκων του.
Θα μιλάμε για κάτι άλλο, που δεν θα θέλαμε αυτή τη στιγμή να αναφέρουμε, επιφυλασσόμενοι για την απόφαση που θα πάρει το επόμενο Δ.Σ., που προγραμματίστηκε χτες το βράδυ, για Τετάρτη 11 ή Πέμπτη 12/11, με μοναδικό θέμα την "Ενημέρωση" του Δ.Σ. μέσω επιστολών των εκπροσώπων του Αιολικού Πάρκου στον Ξερακιά.
Τάσος Καβαλλιεράτος.
Υ.Γ. Όσο για τις απειλές τις Εταιρείας προς τον Δήμο, για διαφυγόντα κέρδη, αυτοί που τις επικαλούνται θα πρέπει να γνωρίζουν, όπου αυτές ασκήθηκαν, ( Λακωνία, Σκύρο κλπ ), οι Δήμοι και οι Συλλογικότητες αθωώθηκαν πανηγυρικά από τα Δικαστήρια, γιατί είχαν έννομο συμφέρον για την υπεράσπιση του περιβάλλοντος και του τόπου τους.
Επίσης αν αντί των πράξεων για το κοινό συμφέρον, επικρατούσε ο φόβος, τότε τίποτα θετικό δεν θα είχε γίνει για το καλό της ανθρωπότητας....και ίσως εδώ στην Ελλάδα, φορούσαμε ακόμα φέσι!!
Οι Δημοσιεύσεις στη Διαύγεια για την αποδοχή των παραιτήσεων των δύο Αντιδημάρχων Σάμης.
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σάμη, 05 Νοεμβρίου 2020
ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ Αριθμ. Πρωτ.: -7982-
ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΗΣ Αρ. Αποφ.: -272-
Γραφείο Δημάρχου
Δ/νση: I. Μεταξά
τκ.28080, Σάμη
Πληρ: Ι. Δόριζα
Τηλ.: 2674360517
Fax: 2674023063
Ηλ.Δ/νση: mayor@sami.gov.gr
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΑΜΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α'
87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του
Δημάρχου.
2. Το άρθρο 1 παρ. 25 εδαφ. 1 περί σύστασης Δήμων του Ν. 3852/2010.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση
ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης
της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.
4. Τις διατάξεις του Ν. 4555/2018 ¨Μεταρρύθμιση θεσμικού πλαισίου της
τοπικής αυτοδιοίκησης (πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ I»).
5. Τις διατάξεις των άρθρων 154 επ. του Ν. 4600/2019.
6. Την ΓΠ-192/18.03.2014 (ΦΕΚ 699/20.03.2014 τεύχος Β’) τροποποίηση της
Απόφασης με αριθμό 2891/15.03.2013 (ΦΕΚ 630/Β'/20.03.2013) και θέμα
«Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2011 που αφορούν στον
De facto Πληθυσμό της Χώρας της Ελληνική Στατιστικής Αρχής
7. Την υπ’ αριθμ. 1382/Γ5−132/7.2.2014 απόφαση του Προέδρου της
Ελληνικής Στατιστικής Αρχής «Κύρωση των αποτελεσμάτων Μόνιμου και De
Facto πληθυσμού της Απογραφής Πληθυσμού − Κατοικιών 2011 ανά Δημοτική
Κοινότητα, των οικισμών με πληθυσμό 100.000 κατοίκων και άνω» (Β΄ 255).
8. Την υπ’ αριθμ. ΓΠ−213/21−3−2014 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής
Στατιστικής Αρχής «Αναλογική κατανομή του λοιπού πληθυσμού στις δημοτικές
κοινότητες του άρθρου 2, παρ. 4 του Ν. 3852/2010, λόγω ελλιπών στοιχείων» (Β΄
731).
9. Τις διατάξεις της παρ.2 άρθρο 59 Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/2010) όπως
τροποποιήθηκε με τον Ν. 4555/2018 και τον Ν. 4623/2019 και τα
διαλαμβανόμενα στην ΥΠ.ΕΣ. εγκ. 82/59633/20.08.2019
10. Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του Ν.3852/10 (παρ.7
άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως προστέθηκε με το άρθρο 47 του Ν.4647/19) (ΥΠ.ΕΣ.
εγκ.48/22119/07.04.2020) όπου οι άμισθοι αντιδήμαρχοι ορίζονται σε αριθμό
που δεν υπερβαίνει το ένα τρίτο του ανώτατου αριθμού των έμμισθων
αντιδημάρχων που μπορεί να οριστούν σε κάθε δήμο.
11. Την υπ’ αρ. 48/07.04.2020 εγκύκλιο ΥΠΕΣ
12. Τις διατάξεις των άρθρων 75 και 76 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΔΚ) Ν.
3463/2006 (ΦΕΚ Α΄114 /8-6-2006), όπως ισχύουν.
13. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 22 και άρθρου 46 του ν. 4354/2015
και του άρθρου 32 του ν. 4257/2014 περί ύψους αντιμισθίας αιρετών.
14.Τις διατάξεις του άρθρου 92 παρ. 5 του Ν. 3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε
από την παρ. 1 του άρθρου 10 του Ν. 4018/11, αντικαταστάθηκε εκ νέου με το
άρθρο 3 της ΠΝΠ - ΦΕΚ 256/31.12.2012 τεύχος Α’.
15.Τα διαλαμβανόμενα στην Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. οικ. 532/07.01.2013, όπου
διαχωρίζεται η δυνατότητα αντιμισθίας και αποδοχών θέσης για τους αιρετούς
δημόσιους υπαλλήλους
16. Τη δυνατότητα του Δημάρχου μεταβίβασης της αρμοδιότητας συνυπογραφής
χρηματικών ενταλμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 58 παρ. 1 περίπτ.
ε΄ Ν 3852/2010, του άρθρου 23 ΒΔ 17/5-15/06/1959, του άρθρου 59 του Ν
3852/2010 και και του άρθρου 87 του Ν. 3463/2006.
17. Το γεγονός ότι ο Δήμος Σάμης έχει (3) Δημοτικές Ενότητες (Ερίσου, Πυλάρου,
Σάμης).
18. Το γεγονός ότι στον Δήμο Σάμης μπορούν να ορισθούν (4) τέσσερις
Αντιδήμαρχοι με αντιμισθία και (1) ένας Αντιδήμαρχος χωρίς αντιμισθία
(άμισθος).
19. Τον Προσωρινό Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Σάμης.
20. Την υπ’ αρ. 1/04/02.09.2019 Απόφαση ορισμού Αντιδημάρχων
21. Την αριθ. πρωτ. 7794/30.10.2020 παραίτηση του Αντιδημάρχου Νικολάου
Ρασσιά για τους λόγους που σε αυτή αναφέρονται.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Αποδέχεται την με αριθ. Πρωτ. 7794/30.10.2020 αίτηση παραίτησης του κ.
Νικολάου Ρασσιά από το αξίωμα του Έμμισθου Αντιδημάρχου σύμφωνα με όσα
προβλέπονται από το άρθ. 54 του Ν. 3852/2010.
Η παρούσα να αναρτηθεί, με αποδεικτικό στον Πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου
καθώς και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο Δήμαρχος
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΟΝΙΑΣ - ΝΕΤΗΣ
.............................................................................
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σάμη, 05 Νοεμβρίου 2020
ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ Αριθμ. Πρωτ.: -7983-
ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΗΣ Αρ. Αποφ.: -273-
Γραφείο Δημάρχου
Δ/νση: I. Μεταξά
τκ.28080, Σάμη
Πληρ: Ι. Δόριζα
Τηλ.: 2674360517
Fax: 2674023063
Ηλ.Δ/νση: mayor@sami.gov.gr
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΑΜΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α'
87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του
Δημάρχου.
2. Το άρθρο 1 παρ. 25 εδαφ. 1 περί σύστασης Δήμων του Ν. 3852/2010.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση
ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης
της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.
4. Τις διατάξεις του Ν. 4555/2018 ¨Μεταρρύθμιση θεσμικού πλαισίου της
τοπικής αυτοδιοίκησης (πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ I»).
5. Τις διατάξεις των άρθρων 154 επ. του Ν. 4600/2019.
6. Την ΓΠ-192/18.03.2014 (ΦΕΚ 699/20.03.2014 τεύχος Β’) τροποποίηση της
Απόφασης με αριθμό 2891/15.03.2013 (ΦΕΚ 630/Β'/20.03.2013) και θέμα
«Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2011 που αφορούν στον
De facto Πληθυσμό της Χώρας της Ελληνική Στατιστικής Αρχής
7. Την υπ’ αριθμ. 1382/Γ5−132/7.2.2014 απόφαση του Προέδρου της
Ελληνικής Στατιστικής Αρχής «Κύρωση των αποτελεσμάτων Μόνιμου και De
Facto πληθυσμού της Απογραφής Πληθυσμού − Κατοικιών 2011 ανά Δημοτική
Κοινότητα, των οικισμών με πληθυσμό 100.000 κατοίκων και άνω» (Β΄ 255).
8. Την υπ’ αριθμ. ΓΠ−213/21−3−2014 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής
Στατιστικής Αρχής «Αναλογική κατανομή του λοιπού πληθυσμού στις δημοτικές
κοινότητες του άρθρου 2, παρ. 4 του Ν. 3852/2010, λόγω ελλιπών στοιχείων» (Β΄
731).
9. Τις διατάξεις της παρ.2 άρθρο 59 Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/2010) όπως
τροποποιήθηκε με τον Ν. 4555/2018 και τον Ν. 4623/2019 και τα
διαλαμβανόμενα στην ΥΠ.ΕΣ. εγκ. 82/59633/20.08.2019
10. Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του Ν.3852/10 (παρ.7
άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως προστέθηκε με το άρθρο 47 του Ν.4647/19) (ΥΠ.ΕΣ.
εγκ.48/22119/07.04.2020) όπου οι άμισθοι αντιδήμαρχοι ορίζονται σε αριθμό
που δεν υπερβαίνει το ένα τρίτο του ανώτατου αριθμού των έμμισθων
αντιδημάρχων που μπορεί να οριστούν σε κάθε δήμο.
11. Την υπ’ αρ. 48/07.04.2020 εγκύκλιο ΥΠΕΣ
12. Τις διατάξεις των άρθρων 75 και 76 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΔΚ) Ν.
3463/2006 (ΦΕΚ Α΄114 /8-6-2006), όπως ισχύουν.
13. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 22 και άρθρου 46 του ν. 4354/2015
και του άρθρου 32 του ν. 4257/2014 περί ύψους αντιμισθίας αιρετών.
14. Τις διατάξεις του άρθρου 92 παρ. 5 του Ν. 3852/2010 όπως
αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 10 του Ν. 4018/11,
αντικαταστάθηκε εκ νέου με το άρθρο 3 της ΠΝΠ - ΦΕΚ 256/31.12.2012 τεύχος
Α’.
15. Τα διαλαμβανόμενα στην Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. οικ. 532/07.01.2013, όπου
διαχωρίζεται η δυνατότητα αντιμισθίας και αποδοχών θέσης για τους αιρετούς
δημόσιους υπαλλήλους
16. Τη δυνατότητα του Δημάρχου μεταβίβασης της αρμοδιότητας συνυπογραφής
χρηματικών ενταλμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 58 παρ. 1 περίπτ.
ε΄ Ν 3852/2010, του άρθρου 23 ΒΔ 17/5-15/06/1959, του άρθρου 59 του Ν
3852/2010 και και του άρθρου 87 του Ν. 3463/2006.
17. Το γεγονός ότι ο Δήμος Σάμης έχει (3) Δημοτικές Ενότητες (Ερίσου, Πυλάρου,
Σάμης).
18. Το γεγονός ότι στον Δήμο Σάμης μπορούν να ορισθούν (4) τέσσερις
Αντιδήμαρχοι με αντιμισθία και (1) ένας Αντιδήμαρχος χωρίς αντιμισθία
(άμισθος).
19. Τον Προσωρινό Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Σάμης.
20. Την υπ’ αρ. 47/2277/22.04.2020 Απόφαση ορισμού Αντιδημάρχου
21. Την αριθ. πρωτ. 7794/30.10.2020 παραίτηση της Αντιδημάρχου Εριγώνης
Βαλσάμου για τους λόγους που σε αυτή αναφέρονται.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Αποδέχεται την με αριθ. πρωτ. 7794/30.10.2020 αίτηση παραίτησης της κ.
Εριγώνης Βαλσάμου από το αξίωμα της Έμμισθης Αντιδημάρχου σύμφωνα με
όσα προβλέπονται από το άρθ. 54 του Ν. 3852/2010.
Η παρούσα να αναρτηθεί, με αποδεικτικό στον Πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου
καθώς και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο Δήμαρχος
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΟΝΙΑΣ - ΝΕΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου