Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ Ν. ΧΟΥΝΤΗ : Παράνομη σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία η φορολόγηση των ακινήτων μέσω λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος


ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
• Νίκος Χουντής προς Κομισιόν: Παράνομη σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία η φορολόγηση των 
ακινήτων μέσω λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος 
Απαγορεύεται με βάση την κοινοτική νομοθεσία, η ΔΕΗ ή κάθε άλλος πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος 
να διακόψει την παροχή σε περίπτωση που οι καταναλωτές δεν θα πληρώσουν τον φόρο ακινήτων που
προωθεί η κυβέρνηση, μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.  Αυτό τονίζει ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
Ν. Χουντής, σε ερώτηση που κατέθεσε σήμερα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Πιο συγκεκριμένα ο έλληνας ευρωβουλευτής σημειώνει τα ακόλουθα:
Πρώτο) Στην οδηγία 2009/72/ ΕΚ και πιο συγκεκριμένα με το άρθρο 3 παράγραφος 7 ορίζει πως «Τα 
κράτη μέλη λαμβάνουν κατάλληλα μέτρα για την προστασία των τελικών πελατών και ειδικότερα, 
μεριμνούν ώστε να υπάρχουν επαρκείς διασφαλίσεις για την προστασία των ευάλωτων καταναλωτών. 
Στο πλαίσιο αυτό, κάθε κράτος μέλος ορίζει την έννοια των «ευάλωτων καταναλωτών», όπου μπορεί 
να γίνεται μνεία στην ενεργειακή φτώχεια, καθώς και, μεταξύ άλλων, την απαγόρευση διακοπής 
σύνδεσης τέτοιων καταναλωτών σε κρίσιμες περιόδους. Τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι τα 
δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που συνδέονται με τους ευάλωτους καταναλωτές τηρούνται και 
ειδικότερα λαμβάνουν μέτρα προστασίας των τελικών πελατών σε απομακρυσμένες περιοχές. 
Διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα προστασίας των καταναλωτών, ιδίως όσον αφορά τη διαφάνεια σχετικά 
με τους συμβατικούς όρους και προϋποθέσεις, τη γενική πληροφόρηση και τους μηχανισμούς 
επίλυσης διαφορών»
Δεύτερο) Η κυβέρνηση δεν μπορεί να επιβάλλει  στους παρόχους  υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας  
να εισπράττουν κρατικούς φόρους, πολύ περισσότερο που κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από τη 
σύμβαση αδειοδότησης των παρόχων. Όμως, κι αν ακόμα υπάρχει τέτοια σύμβαση, οι πάροχοι δεν 
έχουν δικαίωμα να διακόπτουν τη σύνδεση με το ηλεκτρικό ρεύμα εφόσον εξοφληθεί ο λογαριασμός
που αφορά τη συγκεκριμένη κατανάλωση ρεύματος.
Τρίτο) Το κράτος δεν μπορεί να επιβάλλει σε παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και 
καταναλωτές, ουσιαστικά να αλλάξουν τους όρους της μεταξύ τους σύμβασης και να παρέμβει σε 
αυτήν θέτοντας ως όρο για τη συνέχιση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, την καταβολή φόρου υπέρ

του κράτους για το ακίνητο που ηλεκτροδοτείται. Οι ενώσεις καταναλωτών έχουν δικαίωμα να 

προσφύγουν κατά μιας τέτοιας παρέμβασης βάσει της οδηγίας 93/13/ ΕΟΚ σχετικά με τις
καταχρηστικές ρήτρες των συμβάσεων που συνάπτονται με καταναλωτές αφού καταχρηστική ρήτρα 
είναι «ρήτρα σύμβασης που δεν απετέλεσε αντικείμενο ατομικής διαπραγμάτευσης»
Ολοκληρώνοντας την ερώτηση του, ο Ν. Χουντής ζήτησε από την Κομισιόν να απαντήσει για το αν 
είναι σύννομη η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης με βάσει το κοινοτικό δίκαιο.

To Γραφείο Τύπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνελήφθησαν δύο (2) ημεδαποί για κατοχή ναρκωτικών ουσιών
Κατασχέθηκαν (13,3) γραμμάρια κοκαΐνης, (265,3) γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και το χρηματικό ποσό των (8.860) ευρώ
Συνελήφθησαν, χθες (23-9-2011) το απόγευμα, στο Μέγα Λάκκο Παλικής Κεφαλονιάς, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου Κεφαλληνίας, δύο (2) ημεδαποί, ηλικίας 44 και 46 ετών, για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια αστυνομικού ελέγχου, με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που ανήκει στον 46χρονο συλληφθέντα και στο οποίο ο 44χρονος εργάζεται ως σερβιτόρος, βρέθηκαν ναρκωτικές ουσίες κατάλληλα συσκευασμένες σε αυτοσχέδιες συσκευασίες. Επίσης βρέθηκε μία (1) ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, ένα (1) μαχαίρι, μεγάλο χρηματικό ποσό, καθώς και ένα (1) κινητό τηλέφωνο.
Σε έρευνες που επακολούθησαν στις οικίες τους, παρουσία εισαγγελικού λειτουργού βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, στο σπίτι του 44χρονου και άλλες ποσότητες ναρκωτικών ουσιών, μία (1) ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, κινητά τηλέφωνα και χρηματικό ποσό, ενώ στην οικία που διαμένει ο 47χρονος χρηματικό ποσό.
Συνολικά, από τις έρευνες, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
  • (265,3) γραμμάρια ακατέργαστη κάνναβη κατάλληλα συσκευασμένα σε νάιλον αυτοσχέδιες συσκευασίες.
  • (13,3) γραμμάρια κοκαΐνη κατάλληλα συσκευασμένα
  • Το χρηματικό ποσό των (8.860) ευρώ
  • (1) κυνηγετικό μαχαίρι με ξύλινη λαβή, συνολικού μήκους (22) εκατοστών και μήκος λάμας (11)
  • (5) κινητά τηλέφωνα
  • (2) κάρτες SIM
  • (2) ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κεφαλληνίας.

16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1479 ΑΠΟΦΡΑΣ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ


από τον Eptanisos Politeia Repubblica Settinsulare,facebook. Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011 στις 1:12 μ.μ.
Η ελλαδίτικη ιστορία ή μάλλον η ιστορία που γράφει το αθηνοκεντρικό κράτος αγνοεί πλήρως
αυτή την ημερομηνία.
Εμείς όμως πρέπει να την γνωρίζουμε και να την τιμάμε με δεήσεις επιμνημόσυνες σε ολόκληρο το νησί της Κεφαλονιάς.Ετσι μόνο δείχνουμε ό.τι δεν είμαστε επιλήσμονες και τιμάμε τους αντενάτους μας,όπως επανειλημμένα έχω σημειώσει.
Ο Μωάμεθ στέλνει στις κτήσεις του Λεονάρδου Τόκου,τον Αχαμέτ Πασά με δύο γαλέρες και σαράντα
φούστες(πειρατικά ιστιοφόρα).Την εποχή εκείνη ο Λεονάρδος κατείχε την Αρτα,την Ζάκυνθο,την
Βόνιτσα,την Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
Ο ίδιος λοιπόν ο Λεονάρδος μαθαίνοντας για την κατάληψη της Βόνιτσας,διαφεύγει στην Νάπολη στην αυλή του βασιλιά
Φερδινάνδου,του οποίου είχε παντρευτεί την ανηψιά,Φραγκίσκα Margano.
Μετά από τρείς μέρες πολιορκίας του κάστρου του Αγίου Γεωργίου,οι Τούρκοι το κατέλαβαν
υπογράφοντας συνθήκη.
Τότε στις 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ''κατέστρεψαν πάντας τους τόπους και πάσας τας κατοικίας''
Απήγαγαν από την Κεφαλονιά 10.000 ψυχές ως αιχμαλώτους και άφησαν το νησί τελείως έρημο!
Παρακαλώ τους κρατούντες σήμερα είτε πολιτικούς άρχοντες,είτε θρησκευτικούς να καθιερώσουν την αποφράδα αυτή μέρα,ως ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ!




κ. βουλευτές του Ιονίου, ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΜΩ, με αυτά που θα ψηφίσετε

www.ithacanet.gr
Άκουσα τον εκπρόσωπο, εσάςτων 4 βουλευτών του Ιονίου, να λέει "τα μέτρα είναι αναγκαία". Κάτι τέτοιο θα δηλώσουν και οι επόμενοι, μετά την έξοδο από το γραφείο του τοποτηρητή των τοκογλύφων στην Ελλάδα. 
Δεν ξέρω τι να κάμω πια. 
Πριν μερικές μέρες, πήγα την εκκαθάριση της "ειδικής εισφοράς" στον τοπικό βουλευτή, γιατί δεν έχω να την πληρώσω, όντας ζητιάνος.   Τούδωσα τη φωτοτυπία, γιατί το πρωτότυπο, θα το πάω στο Εργατικό Κέντρο.  Αποφάσισα να καταθέσω τις πινακίδες ενός αυτοκινήτου, που πρόσφατα μου χάρισαν, για να αποφύγω το "τεκμήριο" και να μη γίνω στα 60 μου, για πρώτη φορά χρεώστης στο ελλ. δημόσιο. Έτσι κι αλλιώς, έπαθε βλάβη και δεν έχω για την επισκευή. Ζοριζόμουν και για τη βενζίνη. 
Κατεβαίνω στην πόλη από το χωριό, μ' ένα ποδήλατο, αλλά το ανεβάζω με τα πόδια (5χλμ), για να μη χρωστώ στην πατρίδα. 
----------
Τα τυπωμένα χαρτιά που μοιράζω, αντί για χαρτομάντηλα, όταν ζητιανεύω, όλο και λιγότεροι τα παίρνουν. Ο καθένας έχει το δικό του δίκιο, που δεν τα θέλουν ή δεν μπορούν να δώσουν κάτι για αυτά.
Στο φτωχικό σπίτι "της αρωγής" του συνταξιούχου, δίπλα μου, έκαμαν απόπειρα διάρρηξης, μια βραδιά που έλειπε.  Ποτέ δε λείπει, αλλά κάποιος ήξερε πως εκείνο το βράδυ θα έλειπε. Κάποιος φίλος του τον διέρρηξε.
Τότε, ήταν που σκέφτηκα, πως η ζητιανιά είναι "αξιοπρέπεια". Η άλλη λύση θα ήταν να κλέψω κάποιο φίλο.
Πάει καιρός, που δεν έχω "προσόντα" για εύρεση εργασίας. Ούτε για εθελοντή ελεγκτή, στις "μαύρες τρύπες" του δήμου δε με θέλουν. Ούτε τώρα, που έχουν γίνει της μόδας οι "εργαζόμενοι εθελοντικώς" στα τοπικά δημοτικά πράγματα. 
----------
Η ζητιανιά ήταν μια κάποια λύση, αλλά χάνεται κι αυτή. Τον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ, τον πλήρωσα με μια μικρή βοήθεια. Θεώρησα πως είναι κάτι πρόσκαιρο, μια και μέσα στην αθλιότητα μου, σκέφτηκα να βοηθήσω κάποιους άλλους. Και μη τα πηγαίνοντας καλά με τους αριθμούς, βρέθηκα  "εκτός προϋπολογισμού". Οι άνθρωποι δεν είναι αριθμοί. Ή είναι και δεν το ξέρω, γιατί έχω χάσει επεισόδια; 
Με τα "μέτρα" σας, η αδυναμία πληρωμών δε θα είναι γεγονός τυχαίο και πρόσκαιρο. Δε θα μπορώ να πληρώσω το λογαριασμό της ΔΕΗ,  δε θα έχω ρεύμα, τηλέφωνο, internet, ψυγείο, λίγη ζέστη και τα λοιπά στοιχειώδη (για τη "δουλειά" τόχω το internet). Και δε θα μπορούν χιλιάδες άλλοι. Σε λίγο θα πάω να ρωτήσω τους συνδικαλιστές και τους εργαζόμενους της ΔΕΗ, τι σκοπεύουν να κάμουν, για να μη πλημμυρίσει η σκοτεινιά τις νύχτες και τις μέρες μας. 
Πιο κει, ήδη, μια οικογένεια με παιδιά του σχολείου, δεν έχει ρεύμα. Δεν έχουν, ούτε "υποστηρικτική διδασκαλία",  ούτε φως για να διαβάσουν. Η βενζίνη της γεννήτριας είναι ακριβή. Σε λίγο, δε θα έχουν να φάνε. Πάλι, κάποιοι φτωχοί θα συντρέξουν. 
----------
Κάποιος ταβερνιάρης, που κάποτε είχαμε μαλώσει άγρια, μου δίνει να τρώω. Ως πότε, τώρα που σχεδιάζει μείωση προσωπικού και περικοπές μισθών, γιατί δε μπορεί να τα βγάλει πέρα; Τον ακούω να μου λέει "εσύ θα φύγεις τελευταίος από δω μέσα" και δεν ξέρω τι να πω. Δεν ξέρω πια, τι είναι και τι δεν είναι αξιοπρέπεια
----------
Ούτε στις τράπεζες χρωστούσα. Ένα μικρό ποσό στεγαστικού δανείου (600 ευρώ το χρόνο), το αποπληρώνω με κάποια δυσκολία και μικρές καθυστερήσεις. Τώρα, βλέπω να μη μπορώ να το πληρώσω. Στα 60 μου, θα γίνω οφειλέτης και στις τράπεζες.  Το χειρότερο δεν είναι αυτό. Το δάνειο το πήρε άλλος στο όνομα του, για να με βοηθήσει να τελειώσω το ερείπιο του παππού, που, τελικά, ποτέ δεν κατάφερα να τελειώσω, αλλά μένω μέσα. Ήταν πάντα η πρώτη έγνοια μου. Να μη βρεθεί χρεωμένος, κάποιος που κάποια στιγμή θέλησε να βοηθήσει. Τι να του πω; 
Χρωστάω και κάτι λίγα σε κάτι λίγους. 
Δε ξέρω τι να κάμω. 
Κερνάω καφέ, για να δείτε το ρημάδι, που το καταντήσατε "φορολογητέα ύλη". Εμείς οι από κάτω, κερνάμε κι όταν δεν έχουμε. Μη νομίσετε πως είμαι "καλός άνθρωπος". Ένας μαλάκας είμαι. 
Αυτό το σπίτι, με τα "μέτρα" που θα ψηφίσετε σε λίγο, πριν από τα επόμενα, τα μεθεπόμενα και τα ακόμα πιο επόμενα, "παράγει", πια, τεκμαρτό φορολογητέο εισόδημα άγνωστου ακόμα ύψους. Ούτε αυτό θα μπορώ να το πληρώσω. Θα γίνω οφειλέτης προς το δημόσιο και κάποια στιγμή θα μπορείτε να το κατασχέσετε. Μαζί το φτιάξαμε;
Νόμιζα πως  θα μου το πάρει η τράπεζα, επειδή κάποτε έβαλα υπογραφή "εγγυητή" στο δάνειο ενός βιοτέχνη, που πλήρωνε κανονικά, ως ότου έσκασε η φούσκα των τραπεζών σας. Πού να φανταστώ, πως θα το πάρει το κράτος, που στο βάθος έχει κάτι από σοσιαλισμό!!!  Στο πολύ βάθος. 
Άκουσα κάποιον να μου λέει πως του έβγαλαν ένταλμα σύλληψης και φυλάκισης για 1.600 ευρώ και σκέφτηκα: Μήπως, πρέπει να δηλώσω εθελοντής φυλακισμένος; Θα με ταϊζει το κράτος "νομίμως" και θα ανακτήσω ένα κάποιο μέρος της χαμένης αξιοπρέπειας μου. Άραγε, ξέρετε τι είναι "αξιοπρέπεια"; Κάτι που δεν τρώγεται, αλλά από αυτή ζω, εγώ και χιλιάδες άλλοι. 
----------
Με βρίζουν γιατί κάποτε σας ψήφιζα. Είναι σα να μου λένε "μαζί τα φάγατε". Και θυμώνω και βρίζω, μετανοιώνοντας την άλλη στιγμή. 
Σπύρο Μοσχόπουλε, βουλευτή, έχω φάει κάτι και δεν το ξέρω; Μπορείς να απαντήσεις δημόσια, σε παρακαλώ; 
--------
Γιατί είναι "αναγκαίο μέτρο" η σύνταξη του ΟΓΑ της γιαγιάς να γίνει 230 ευρώ από 350; Τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ μιλούν για τις περικοπές των υψηλόμισθων και των "νεαρών" συνταξιούχων, αλλά για τη σύνταξη της γιαγιάς που έγινε 230 ευρώ δε λένε τίποτα. "Αναγκαίο μέτρο" κι αυτό. Για να σωθούν οι τραπεζίτες. 108 δις, όσα τα λεφτά του μνημονίου, τους έχετε δώσει, για να σωθούν. Και σχεδόν άλλα τόσα πήραν από την ΕΚΤ. Λεφτά υπάρχουν για τις τράπεζες και στις τράπεζες. Μόνο για αυτούς είναι αναγκαία τα μέτρα που θα ψηφίσετε. 
Γιατί σώζονται οι τράπεζες και πληρώνουν όλοι οι άλλοι; 
Ο φίλος μου, ο απόστρατος, που ξεκίνησε ένα σπίτι με δάνειο, το οποίο ποτέ δεν θα τελειώσει, με τι θα πληρώνει το δάνειο; Χάρις στα "αναγκαία μέτρα" που θα ψηφίσετε, θα γίνει κι αυτός οφειλέτης στις τράπεζες και θα του το πάρουν. Κάποιος συνάδελφος του έγραψε επωνύμως πως "σας φτύνει". Εγώ δεν έχω ούτε σάλιο. Στέγνωσα.   
Γιατί είναι "αναγκαίο μέτρο", κ.κ. βουλευτές, να φορολογηθεί η ανεργία, τα 350 ευρώ μιας σύνταξης κι ένα ερείπιο που δεν παράγει τίποτα και να "σώζονται" οι τράπεζες, που δε σώζονται με τίποτα; 
Μήπως, γιατί αυτές είναι οι ιδιοκτήτες του χρήματος και του χρυσού, που έχουν λεηλατήσει, με τη βοήθεια σας κι εσείς απλοί εντολοδόχοι τους; 
Μήπως μιλάτε, σαν εκπρόσωποι των τοκογλύφων κι όχι δικοί μας; Με τη δική μας ψήφο τα κάνετε, ως ότου έρθουν οι επόμενοι να τα συνεχίσουν. 
Εσείς είστε περαστικοί και κοινοβούλιο δε θα ξαναδείτε στη ζωή σας. Και τελειώνοντας, κάπου θα έχετε να πάτε. Εμείς πού να πάμε; Εδώ είναι η πατρίδα, η γειτονιά, το χωριό και οι φίλοι, που βοηθούν ο ένας τον άλλο. 
----------
Σε ποια πλατεία ή σε ποια τηλεόραση μπορείτε νάρθετε να δώσετε  εξηγήσεις, ενώπιος ενωπίω, μήπως και πεισθώ για αυτές τις "αναγκαιότητες"; 
Μήπως και καταλάβω τι πρέπει να κάμω. Γιατί, ως τώρα, δε ξέρω τι να κάμω. Δεν ξέρω πού βρίσκομαι, τι μου συμβαίνει, πώς να βαφτίσω τις λέξεις, πού να κρυφτώ. Έχασα το νόημα. Μπορείτε να μου εξηγήσετε, δημοσίως και ενώπιος ενωπίω; Δε χρειάζεται να με κοιτάτε στα μάτια. Ούτε εγώ είμαι σίγουρος, αν πρέπει να κοιτώ στα μάτια τα παιδιά. 
Αλλά, έχω πολλές απορίες και από απόσταση ή εσείς κρυμένοι πίσω από ένα γυαλί κι εγώ με μια αδύναμη φωνή δε θα ακουγόμαστε. Δεν ακούστηκε καλά αυτό που είπατε. Υπάρχουν κι άλλοι, που έχουν απορίες. 
---------
Δεν είμαι αφελής. Δεν τα γράφω, για να με ακούσετε. Τα γράφω, μήπως, τα διαβάσουν κάποιοι άλλοι και συναντηθούμε σε κάποιο από τα νησιά του αρχιπελάγους μας. 
Δεν υπάρχει πια το "τι θα κάμω". Υπάρχει, μόνο, το "τι θα κάνουμε". Ο καθένας, από μόνος του, θα περιφέρει τη μιζέρια του, όπως μπορεί και δίχως να μπορεί. Το "τι θέλουμε", το "τι μπορούμε" και το "τι κάνουμε",  έχουν απομείνει. 
Μαζί μπορούμε. Άστε αυτούς που φτιάχνουν κόμματα, αλλά στην πραγματικότητα ψάχνουν τον καλύτερο τρόπο να βολευτούν σ’ αυτόν τον κόσμο. Τη ζωή μας να φτιάξουμε και να ψάξουμε να βρούμε τον τρόπο.
----------
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία, κ.κ. βουλευτές και βουλευτίνα, πως ουδέν διαφορετικό θα πράξετε, διαβάζοντας αυτή την έξοδο απελπισίας. Ούτε θα θελήσετε, ούτε μπορείτε να εξηγήσετε την "αναγκαιότητα" όλων αυτών που ψηφίζετε. 
Δεν πρόκειται για μέτρα. Πρόκειται για πείραμα αντοχής ενός λαού, με πειραματόζωο τον ίδιο. Κι εσείς βοηθοί ενός πειραματικού εργαστηρίου, που μετρά αντοχές και αντιδράσεις. Καλά το πάτε.  
Απευθύνομαι σε σας, για να πράξουν άλλοι. Εσείς είστε φτηνοί υπηρέτες μιας απάνθρωπης ολιγαρχίας. Θα κυφτείτε πίσω από τα παπαγαλάκια της τραπεζικής ολιγαρχίας. 
Να κάνουμε κάτι έξυπνο, με φαντασία και επινόηση, μήπως και χαλάσουμε το πείραμα σας. 
----------
 
Η διαδικασία της χειρωνακτικής αυτοϊκανοποίησης και εκτόνωσης, γράφοντας, τελειώνει εδώ.
Είναι η ώρα να αγαπηθούμε. Η ώρα του έρωτα, της αλληλεγγύης και της πράξης. 
Σε ποιο νησί θα βρεθούμε; Κι ας καλέσουμε και τους γείτονες.  Ας τελειώνουμε με τον αυνανισμό. 
 
(δε χρειάζεται υπογραφή) 
 
 
ΥΓ:
Κάποιος από αυτούς που αγάπησα, διαβάζοντας, έγραψε:
 
Η ηθική χρειάζεται έναν άλλο τόπο για να ριζώσει και να ανθίσει
"...Αυτή η άλλη πολιτική, γεννιέται στο υπέδαφος για να παραμείνει εκεί, είναι η πολιτική που δεν ψάχνει σκάλες για να φτάσει επάνω αλλά γέφυρες και βάρκες για να φτάσει στους άλλους από κάτω και ανάμεσα στους από κάτω να χτίσει έναν άλλο κόσμο. Αυτή η πολιτική είναι ηθική και μόνο αυτή μπορεί να το κάνει".
"Για εμάς η κριτική σκέψη πάντα ήταν και θα είναι αυτοκριτική. Είναι ο τρόπος να επιδιορθώσουμε αυτό που είμαστε, να βελτιωθούμε, να γίνουμε καλύτεροι, πιο αληθινοί ...Η ηθική δεν μπορεί να συμβιβαστεί με τον κομφορμισμό... Ηθική είναι η πρόταξη του σώματος... Το να σκέφτεσαι κριτικά δεν είναι τίποτε άλλο από το να σκέφτεσαι ενάντια σε σένα τον ίδιο, ενάντια σε αυτό που είμαστε ή κάνουμε, όχι για να σταματήσουμε να είμαστε ή να κάνουμε αλλά για να αναπτυχθούμε και να προχωρήσουμε.  "
 
Αυτό προσπάθησα να κάμω. Να εκθέσω και να εκτεθώ. Να προτάξω ψυχή τε και σώμα. 
 
(στην εικόνα: Ο Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)

Π Ρ Ο Κ Η Ρ Υ Ξ Η ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ


ΕΝΙΑΙΟ ΚΕΚ ΤΑΚ-Ι Α.Ε. ΛΑΣΣΗ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ

ΤΗΛ: 26710-29151 ΦΑΞ:26710-29152

e-mail:ekek-kef@otenet.gr web:www.kefalonia.eu

Π Ρ Ο Κ Η Ρ Υ Ξ Η

ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ


Το Ενιαίο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Τοπικής Αυτοδιοίκησης Κεφαλονιάς και Ιθάκης Α.Ε. πρόκειται να υλοποιήσει πρόγραμμα κατάρτισης ενηλίκων διάρκειας 800 ωρών, για 25 άνεργους εκπαιδευτικού επιπέδου : ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΛΥΚΕΙΟΥ - Ι.Ε.Κ με τίτλο :
  • ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΤΩΝ
Το εγκριθέν πρόγραμμα εντάσσεται στην πράξη 1: «Κατάρτιση ανέργων σε πιστοποιημένα ΚΕΚ με υποχρεωτική απασχόληση σε θέσεις συναφείς με θέματα τουρισμού στις 8 περιφέρειες σύγκλισης» και στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού». Αντικείμενο της πράξης αποτελεί η υλοποίηση προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης ανέργων με υποχρεωτική – εγγυημένη απασχόληση από πιστοποιημένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, σε αντικείμενα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας και στις ανάγκες κάθε ανέργου, παρέχοντας μεταβιβάσιμα προσόντα και βελτιώνοντας σημαντικά τις δυνατότητες απασχόλησης του κάθε καταρτιζόμενου.
Το πρόγραμμα είναι συγχρηματοδοτούμενο από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Συγχρηματοδοτούμενων Ενεργειών Ε.Κ.Τ. του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η υλοποίηση του προγράμματος θα γίνει στις δομές του ΚΕΚ στη Λάσση Αργοστολίου, τις εργάσιμες μέρες ενώ η έναρξή του θα πραγματοποιηθεί στις 30 Οκτωβρίου 2011.
Στους καταρτιζόμενους θα δοθεί επίδομα 4,40 € μικτά ανά ώρα κατάρτισης.
Οι ενδιαφερόμενοι/ ες μπορούν να απευθυνθούν για συμπλήρωση και κατάθεση της αίτησης συμμετοχής στο Περιφερειακό ΚΕΚ στη Λάσση Αργοστολίου (δίπλα στο ΤΕΕ) 26710-29151 & 29152) έως και την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011 τις εργάσιμες ημέρες από 7.30 π.μ έως 12 μ.μ.
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν είναι τα ακόλουθα:
1. Κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ.
2. Έντυπο εξατομικευμένης προσέγγισης και Ατομικού Σχεδίου Δράσης του ΟΑΕΔ.
3. Επικυρωμένο αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας (διπλή όψη).
4. Επικυρωμένο αντίγραφο τίτλου σπουδών (Δημοτικού ή Γυμνασίου ή Λυκείου ή ΙΕΚ)
5. Βιογραφικό σημείωμα.
6. Πιστοποιητικό ξένης γλώσσας (αν υπάρχει).
7. Πρόσφατη φωτογραφία.
8. Αποδεικτικό στοιχείο αν ανήκει σε κατηγορία Ε.Κ.Ο.

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Σ’ ευχαριστώ, ω παιδονομία

/www.kathimerini.gr/
Tου Παντελη Mπουκαλα
Παρά τα όσα λένε δημοσίως, κυρίως προεκλογικά, οι πολιτικοί ηγέτες και ηγετίσκοι δεν έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τον λαό που θέλουν να κυβερνήσουν, κάνοντάς του τη μέγιστη χάρη να τον «σώσουν», παρότι ο ίδιος ούτε το αξίζει, ούτε νοιάζεται ή προσπαθεί στα σοβαρά. Κολακεύουν βέβαια τους πολίτες, ακολουθώντας τη μακρά παράδοση της δημοκοπίας και επαινούν την «κρίση, την ευαισθησία και τη μνήμη» του λαού. Τα λεγόμενά τους αυτά ωστόσο είναι ισοβαρή με τις εξαγγελίες τους για «επανιδρύσεις», «μεταρρυθμίσεις», «αναγεννήσεις» κ.τ.λ. Λίγο να απομακρυνθούν από την κάμερα και τα μαγνητόφωνα, να βρεθούν μεταξύ τους, μέσα στο εξουσιαστικό κέλυφός τους, κι αρχίζουν τις ειρωνείες και τα αναθέματα για τους «ανώριμους», τους «αμνήμονες», τους «απείθαρχους», τους «βολεψάκηδες», τους «τεμπελχανάδες», που χρειάζονται βούρδουλα και παιδονόμους.
Πού και πού πάντως βρίσκεται κάποιος και «τα λέει έξω από τα δόντια». Και δεν μιλάω για απόμαχους τύπου Κ. Μητσοτάκη, μετρ της γλωσσικής ωμότητας έτσι κι αλλιώς, αλλά για μάχιμους, και δη αντιπροέδρους κυβερνήσεων. Στον δρόμο που χάραξε ο κ. Πάγκαλος, λοιπόν, και που θα μπορούσαμε να τον ονομάσουμε «τρίτο δρόμο προς τον κυνισμό», εις μνήμην του «τρίτου δρόμου προς τον σοσιαλισμό», βρέθηκε ασθμαίνων, για να μη χάσει τα πρωτεία, και ο κ. Βενιζέλος. Κι αν ο παλαιός αντιπρόεδρος απευθύνθηκε προς τους «κοπρίτες» για να μας καταγγείλει ότι «μαζί τα φάγαμε», ο νεότερος, ομολογουμένως με μεγαλύτερη δικανική ευελιξία, μας κατσάδιασε για την ανωριμότητά μας, η οποία τον αναγκάζει να ευχαριστήσει τους υπερελεγκτές της τρόικας που είχαν την καλοσύνη να αναλάβουν ακερδώς το έργο του σωφρονισμού ημών των ασυμμορφώτων. «Ευτυχώς που υπάρχει ο διεθνής έλεγχος», αναφώνησε στη Βουλή των Ελλήνων ο κ. Βενιζέλος, εισάγοντας το δόγμα της εθελουσίας υποταγής, της υποτέλειας και της ταυτόχρονης βάναυσης υποτίμησης του κοινωνικού σώματος, που κρίνεται ανάξιο των περιστάσεων, αλλά και ανάξιο να δώσει θεσμική λύση, αφού, κατά τον κ. αντιπρόεδρο, οι εκλογές είναι θεμέλιο της δημοκρατίας, παράγουν όμως αδιέξοδα, οπότε, υποθέτουμε, κάτι περιττεύει, είτε οι εκλογές είτε η δημοκρατία. Κι αν σκεφτούμε πως αυτοί που τώρα κυβερνούν αφενός έχουν ισχνότατη πολιτική νομιμοποίηση και αφετέρου διοικούν κατά πώς ορίζουν οι τροϊκανοί με το τηλεχειριστήριό τους, κατανοούμε τι ακριβώς έχει κριθεί περιττό.
Ολοκληρώνοντας την εκβιαστική και εκφοβιστική δημηγορία του, ο κ. Βενιζέλος μάς κάλεσε να τηρήσουμε αυτοκριτικώς ενός λεπτού σιγή. Τηρώ την εντολή του. Και, σιωπών, διαβάζω από μέσα μου μια φράση του Θουκυδίδη, μεταφρασμένη από άλλον Βενιζέλο, τον Ελευθέριο: «Ο χρηστός τωόντι πολίτης οφείλει να δεικνύη τον εαυτόν του καλλίτερον ρήτορα, όχι δι’ εκφοβισμού των αντιφρονούντων, αλλά δι’ επιχειρημάτων καλής πίστεως».

ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ: ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ


Στο περιθώριο της χτεσινής συνάντησης του Δημάρχου κ. Α. Παρίση με καταστηματάρχες της Σάμης, ο Αντιδήμαρχος  κ. Σπύρος Κουνάδης έκανε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση, σχετικά με το μουσείο  της πόλης. Συγκεκριμένα είπε ότι η τελική μελέτη για την εσωτερική διαμόρφωση του κτηρίου, έχει κατατεθεί στην αρχιτεκτονική επιτροπή της πολεοδομίας και αναμένεται εντός του μηνός να έχει εγκριθεί. Αμέσως μετά  θα αρχίσουν οι εργασίες με στόχο το καλοκαίρι του 2012 να είναι έτοιμο για το κοινό.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΝΤΕΣ.

 Την Σάμη επισκεύθηκε χτες ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς Α. Παρίσης, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του Δ.Σ.Κ. κ. Νίκο Ανουσάκη και τον Αντιδήμαρχο Σάμης κ. Σπύρο Κουνάδη.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν το θέμα που έχει προκύψει με τις τέντες στην παραλία της πόλης.
Συναντήθηκε με τους καταστηματάρχες που αφορά το θέμα και από κοινού αποφάσισαν.
1) Να απευθυνθούν στις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου για μελέτη και προτάσεις  νέας διαμόρφωσης της παραλιακής ζώνης της Σάμης και 2) να συσταθεί επιτροπή από τον Δήμο, τους  πολίτες, φορείς και καταστηματάρχες της πόλης που θα μελετήσουν τις προτάσεις αυτές και θα αποφασίσουν για την τελική πρόταση που θα εφαρμοστεί.
Παρόντες στην συνάντηση εκτός από τους επαγγελματίες ήταν και οι: Δημοτικοί Σύμβουλοι Θεοτόκης Καβαλλιεράτος, Δημήτρης Φιοραβάντες, οι Τοπικοί Σύμβουλοι Βασίλης Κάραλης, Όλγα Αντωνάτου Βαλσάμου, Ελένη Κοντογιώργη, καθώς και κάτοικοι της περιοχής.

Σ. ΚΟΥΡΗΣ. ΣΟΒΑΡΟ ΚΤΗΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΣΤΡΑΣ.






ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ
Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη
Ταχ.Δ/νση : Διοικητήριο
Τ.Κ. :28100
Τηλ :2671360509
Fax :2671028462


Αργοστόλι,21-09-2011
Αρ. Πρωτ : οικ.46811/13994


ΠΡΟΣ:- Δήμο Κεφαλλονιάς


ΚΟΙΝ:- ΕΛΜΕΚΙ
Υπόψη: Προέδρου
κ. Γεωργόπουλου Διον.
- Σύλλογο Διδασκόντων
Γεν. Λυκείου Πάστρας
-Μ.Μ.Ε.



Μετά από ανακοίνωση του ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ και του Συλλόγου Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Πάστρας, επισημαίνεται το οξυμένο κτιριακό πρόβλημα του εν λόγω σχολείου και ζητείται η άμεση δρομολόγηση-υλοποίηση της δημιουργίας νέου σχολικού συγκροτήματος αλλά και επείγουσας αντικατάστασης των ελαφρού τύπου με βαρέως τύπου διώροφες κατασκευές.
Ένα επιπλέον τμήμα του εν λόγω σχολείου λειτουργεί σε απαράδεκτες συνθήκες γεγονός ανεπίτρεπτο για έναν τόσο ευαίσθητο τομέα όπως αυτόν της παιδείας στο νησί μας.
Διαφαίνεται έντονα, η ανάγκη εγκατάστασης τουλάχιστον μίας αίθουσας βαρέως τύπου στο σχολείο, για την ασφαλή, ομαλή και απρόσκοπτη διεξαγωγή των μαθημάτων στο εν λόγω τμήμα.
Δεδομένου ότι το εν λόγω θέμα άπτεται των αρμοδιοτήτων παρέμβασης του Δήμου, παρακαλούμε ιδιαιτέρως για την κατά το δυνατό άμεση διαχείρισή του. Επειδή ωστόσο είμεθα γνώστες του ζητήματος και διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία που αφορά στα διαδικαστικά της υλοποίηση των εν λόγω κατασκευών, είμεθα στην διάθεσή σας , για οποιαδήποτε πληροφορία ή συνδρομή απαιτηθεί.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΥΡΗΣ

Συνελήφθησαν δύο (2) ημεδαποί για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ






Συνελήφθησαν, χθες (21-9-2011) το απόγευμα στο Αργοστόλι Κεφαλλήνιας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφαλείας Αργοστολίου, δύο (2) ημεδαποί ηλικίας 28 και 31 ετών αντίστοιχα για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Ειδικότερα, ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών εντοπίστηκε κτηνοτροφική μονάδα, με διαμορφωμένο σύστημα ποτίσματος, την οποία χρησιμοποιούσαν οι συλληφθέντες για την καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης σε ειδικά διαμορφωμένη δύσβατη περιοχή.

Από την αστυνομική έρευνα, βρέθηκαν:

  • Τρία (3) δενδρύλλια κάνναβης ύψους δύο (2) μέτρων σε πλήρη ανάπτυξη
  • Τρεις (3) ρίζες από δενδρύλλια κάνναβης που είχαν εκριζωθεί πρόσφατα
  • Μία (1) νάιλον σακούλα περιέχουσα κάνναβη βάρους (470) γραμμαρίων
  • Ποσότητα κάνναβης προς αποξήρανση βάρους (51,8) γραμμαρίων
  • Ποσότητα κάνναβης βάρους (6,6) γραμμαρίων
  • Ένα (1) πακέτο τσιγάρων που περιείχε τρεις (3) νάιλον συσκευασίες με κάνναβη βάρους (0,9), (1,6) και (2,9) γραμμαρίων αντίστοιχα

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κεφαλληνίας.


ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΗ ,ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ!!!!!!

POROSNEWS

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΥΡΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ!!

 Αγαπητέ κ. Γκιάφη

Καταρχήν σας ευχαριστώ για τις συνεχείς επισημάνσεις σας σε ζητήματα που  απασχολούν τους κατοίκους των νησιών μας. Επίσης σας ευχαριστώ για την άμεση κοινοποίηση των θεμάτων που αφορούν τις Περιφερειακές Ενότητες Κεφαλληνίας και Ιθάκης στο διαδίκτυο.
Όσον αφορά τον τουριστικό οδηγό σας γνωρίζω ότι είναι έκδοσης της τέως Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.   Σε περίπτωση νέου εντύπου ή επανέκδοσης του ιδίου πρέπει να συμπεριληφθεί και η περιοχή του Πόρου.
Όσον αφορά το βίντεο που προβάλλεται στο διαδίκτυο και το ALTER, σας γνωρίζω ότι  δεν είναι ευθύνης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων ή της τέως Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Για πληροφορία σας αναφέρω ότι το συγκεκριμένο βίντεο δεν είχε παραληφθεί από την τέως Νομ/κή Αυτ/ση, μετά σχετικής προκήρυξης που είχε διενεργηθεί. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει και η σχετική έγκριση από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Σας ευχαριστώ για την δημοσίευση.
Με εκτίμηση
Ο Αντιπεριφερειάρχης
Σωτήρης Κουρής
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ  ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΠΟΡΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!,, ΦΑΝΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ,  ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ  , ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΗ, ΕΙΧΑ  ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΓΙΑ  ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ,  ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ   ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΥΡΗΞΟΥΝ ΑΛΛΟΙ, ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΑ ΚΑΙ ΕΣΑΣ!!!!  ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΜΟΝΙΑΣΕΤΕ,   ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ   ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ  ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ  ΩΡΕΣ,,,  ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ,,   
ΚΥΡΙΑΚΗ   ΣΤΙΣ  19:00   ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ,,   ΠΟΡΙΟΤΕΣ -ΣΑΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ  ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΟΡΟΥ,  Ο ΠΟΛΕΜΟΣ  ΠΟΥ  ΚΥΡΗΞΑΤΕ   ΑΡΧΙΣΕ,, ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ  ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ  ΔΕΝ ΣΑΣ   ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!!!!

Δήλωση αδυναμίας πληρωμής



ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΔΗΛΩΣΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Το www.eforiakoi.org έχει αναρτήσει κείμενο που επεξεργάστηκαν Δικηγόροι, Εφοριακοί και συνδικαλιστικές οργανώσεις και αφορά τη δήλωση αντίθεσης και αδυναμίας πληρωμής προς την αρμόδια ΔΟΥ. Το www.eforiakoi.org θα φιλοξενήσει καθε αντίστοιχο κείμενο ή σχετική με το θέμα άποψη και πρωτοβουλία. Το ίδιο θα κάνει και το greecegetup.com
ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΗΛΩΣΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΠΡΟΣ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ………………………………………………………………………………………………. (1)
Με το εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τέλους επιτηδεύματος Ν 3986/2011 (αρ. δήλωσης …………..) (2) που παρέλαβα, ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ υπάρχει απαίτηση ……………………………….. (3) ευρώ του Υπουργείου Οικονομικών, από εμένα.
ΕΠΕΙΔΗ η εισφορά του άρθρου 29 του νόμου 3986/2011 αφορά μόνο φυσικά πρόσωπα, τα οποία έχουν ήδη υπερφορολογηθεί είτε με μεγάλους φορολογικούς συντελεστές στο εισόδημα, είτε με την πληρωμή απαράδεκτα υψηλών συντελεστών ΦΠΑ και άλλων έμμεσων φόρων, σε αντίθεση με τα νομικά πρόσωπα που έχουν χαμηλούς αντίστοιχους συντελεστές φόρου εισοδήματος και σχεδόν μηδενική επιβάρυνση από το ΦΠΑ (λόγω του συμψηφισμού ΦΠΑ πωλήσεων-αγορών ) κατά παράβαση της αρχής της αναλογικότητας που προβλέπει το άρθρο 4 παρ.5, σε συνδυασμό με το άρθρο 25 παρ.1 του Συντάγματος και της αρχής της ίσης μεταχείρισης που προβλέπει το αρθ. 4 παρ. 1 & 2, του Συντάγματος.
ΕΠΕΙΔΗ η παρ. γ της παρ.4 του άρθρου 29 του Ν 3986/2011, στην ουσία μου αποστερεί το δικαίωμα της παροχής έννομης προστασίας, κατά παράβαση του αρθ. 20 παρ 1 του Συντάγματος.
ΕΠΕΙΔΗ η απουσία διαχρονικής πολιτικής βούλησης για πάταξη της φοροδιαφυγής και δίκαιη κατανομή των φόρων, έχει αποστερήσει τεράστια ποσά από το Δημόσιο, με αποτέλεσμα να επιβαρύνομαι άδικα και δυσανάλογα με φόρο εισοδήματος, φόρο προστιθέμενης αξίας, φόρο μεταβίβασης ακίνητων κλπ.
ΕΠΕΙΔΗ το εισόδημά μου έχει μειωθεί δραματικά, εξαιτίας του μνημονίου και της οικονομικής κρίσης και αδυνατώ να ανταποκριθώ σε βασικές ανάγκες ,το όποιο νέο εισπρακτικό μέτρο εις βάρος μου αντίκειται στην Συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου που αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας (άρθρο 2 παρ.1 του Συντάγματος).
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ
Σας ενημερώνω ότι επειδή, όπως προανέφερα οι διατάξεις του Ν 3986/2011 είναι παράνομες και αντισυνταγματικές, αρνούμαι να πληρώσω το εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τέλους επιτηδεύματος και δεν συναινώ σε οποιοδήποτε διοικητικό μέτρο που σχετίζεται με το προαναφερόμενο εκκαθαριστικό και σε συμψηφισμό με απαιτήσεις που έχω από το Δημόσιο. Με την ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου, δηλώνω ότι θα προβώ σε οποιαδήποτε αναγκαία ενέργεια (εξώδικη ή δικαστική) κατά παντός υπευθύνου, προκειμένου να διαφυλάξω και προασπίσω τα Συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματά μου.
………………………………..….……….…………………………………………………………………………………………………………………….……….
Ημερομηνία Τόπος Υπογραφή
………………………………..….……….…………………………………………………………………………………………………………………….……….
ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΑΦΜ
………………………………..….……….…………………………………………………………………………………………………………………….……….
ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ e-mail
ΟΔΗΓΙΕΣ
1. Συμπληρώνουμε τη ΔΟΥ που αναγράφει το εκκαθαριστικό ( πάνω δεξιά).
2. Ο αριθμός δήλωσης είναι δεξιά του ΑΦΜ και αριστερά του επωνύμου.
3. Το ποσό της οφειλής του εκκαθαριστικού.
4. Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας στο τέλος του κειμένου με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
5. Το παραδίδουμε στην αρμόδια ΔΟΥ στην γραμματεία, όπου ζητάμε αριθμό πρωτοκόλλου, τον οποίο κρατάμε με αντίγραφο της δήλωσης.
6. Αν αρνηθούν την παραλαβή, το ταχυδρομούμε με συστημένη επιστολή (από τα ΕΛΤΑ φυσικά) και κρατάμε το αποδεικτικό της κατάθεσης, με αντίγραφο της δήλωσης.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
‘Αρθρο 2: Πρωταρχικές υποχρεώσεις της πολιτείας
1. O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
Αρθρο 4: Ισότητα των Ελλήνων
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Οι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
5. Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
Αρθρο 20: Έννομη προστασία, δικαίωμα προηγούμενης ακρόασης
1. Kαθένας έχει δικαίωμα στην παροχή έννομης προστασίας από τα δικαστήρια και μπορεί να αναπτύξει σ’ αυτά τις απόψεις του για τα δικαιώματα ή συμφέροντά του, όπως νόμος ορίζει.
2. Tο δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης του ενδιαφερομένου ισχύει και για κάθε διοικητική ενέργεια ή μέτρο που λαμβάνεται σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων του.
‘Αρθρο 25: Αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου, προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων
1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Oι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας.
Tο κείμενο σε ηλεκτρονική μορφή στο www.eforiakoi.org

MAX KAISER Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ,Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ...

Αν όντως αληθεύουν αυτά.... τότε τρεχάτε ποδαράκια τους!!!
Το έστειλε ο κ. Γεράσιμος Βαλσαμής.

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΑΖΙ : ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

/www.ithacanet.gr
(Η πιο κάτω ανακοίνωση φτιάχτηκε από πρωτοβουλία πολιτών και διανέμεται στην Κεφαλλονιά)
Βρισκόμαστε μπροστά σε ανθρωπιστική καταστροφή.
            Χιλιάδες άνθρωποι χρωστούν, απειλούνται οι περιουσίες τους, μένουν χωρίς δουλειά, περιέρχονται σε κατάθλιψη, σιτίζονται στους δήμους, δεν μπορούν να πληρώσουν και όλοι μαζί καλούνται να πληρώσουν νέους φόρους.
            Χιλιάδες διαταγές πληρωμής, αποφάσεις για πλειστηριασμούς και εντάλματα σύλληψης για χρέη στο δημόσιο παραμένουν ανεκτέλεστα, γιατί, απλούστατα, είναι πολλά.
         Οι έχοντες ας σκεφτούν τους μη έχοντες κι ας γίνουμε όλοι μαζί πολλοί. Η κατάσταση θα χειροτερεύει και θα γίνει ανεξέλεγκτη.
           Τα εντάλματα πληρωμών των εκπροσώπων της «παγκόσμιας διακυβέρνησης των τοκογλύφων», που ζητούν από τον πτωχευμένο λαό να πληρώσει τα δικά τους σπασμένα δεν έχουν τελειωμό. Και ούτε θα έχουν.
Το βαρέλι τους δεν έχει πάτο. Πριν καλά - καλά πληρωθούν αυτά, προαναγγέλονται νέα μέτρα, φόροι, περικοπές και απολύσεις.

            Ο φόρος ακινήτων στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, πού θα σταλεί σε λίγο, θα κάνει τον καλούμενο φόρο ψευδοαλληλεγγύης  πού μάς έχουν ήδη αποστείλει, να μοιάζει με απλή ελεημοσύνη και θα βυθίσει στο σκοτάδι χιλιάδες συμπατριώτες και νοικοκυριά, που έχουν φτάσει στα όρια τους.
Δεν θα σταματήσουν, όσο εμείς πληρώνουμε.
            Κάθε μέρα στα ΜΜΕ, το καθεστώς καταγγέλλει, σαν φταίχτες, αυτούς που δεν μπορούν να πληρώσουν και καλεί τους έχοντες να στραφούν κατά των μη εχόντων και ανήμπορων να πληρώσουν. Θέλουν διαίρεση και εμφύλιο και μεθοδεύουν πολέμους, δικτατορία «προσωπικοτήτων» και αναστολή βασικών ελευθεριών.              
Οι προτιθέμενοι νά πληρώσουν από το υστέρημά τους, αλλά και εκείνοι οι ελάχιστοι, δυνάμενοι αγόγγυστα να πληρώσουν, πρέπει, επιτέλους να πουν:
 ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ στη σχεδιασμένη χρεοκοπία των ζωών μας.
Ας απαντήσουμε: ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ

            ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΣΩΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΑΝ ΠΡΑΞΗ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ  ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΙΤΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ. ΕΙΔΑΛΛΩΣ, ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ ΤΩΝ  ΑΥΤΟΠΥΡΠΟΛΗΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ,  ΘΑ ΒΑΡΥΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Εάν κάποιοι πιστεύουν ακόμη και σήμερα  ότι θα πέσουν τελευταίοι, παρακολουθώντας τον οικονομικό και ψυχικό θάνατο των συνανθρώπων τους, πλανώνται πλάνην οικτράν. Οι μη έχοντες θα αυξάνονται κάθε μέρα, χάρις στο σχέδιο εξαθλίωσης του 80% του πληθυσμού, για να ζήσουν πλούσια οι ιδιοκτήτες που τυπώνουν το χρήμα.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,  ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΕΛΩΝ ΖΩΩΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΣΣΕΤΑΙ  ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ,  ΜΕΧΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΕΙΡΑ.
Δεν είναι θέμα οικονομικό. Είναι θέμα αξιοπρέπειας.
            Όταν πολλοί δείξουν έμπρακτα τη διαφωνία τους, δεν μπορούν να πειράξουν κανέναν. Οι αδύναμοι προστατεύονται από εμάς τους ίδιους. Αυτοί είναι προσωρινοί. Εμείς εδώ θα ζήσουμε. Για μας είναι η πατρίδα μας και οι γείτονες μας και δεν μπορούμε να παρακολουθούμε απαθείς, για την υπόλοιπη ζωή μας, μια τραγωδία να εξελίσσεται δίπλα μας.

Λεφτά  υπάρχουν και τα έχουν οι αργόσχολοι τοκογλύφοι-τραπεζίτες, με τους λίγους συμμάχους τους.

Θέλουμε πάγωμα χρεών ιδιωτών και επιχειρήσεων, ως ότου έρθει η δημοκρατία, στην Ελλάδα.
Θέλουμε στάση πληρωμών για το χρέος του δημοσίου, που δεν μπορεί ποτέ να πληρωθεί και είναι προϊόν απάτης και συμπαιγνίας τραπεζιτών και πολιτικών.
Θέλουμε το χρήμα να γίνει δημόσιο αγαθό και να πάψει να είναι ιδιοκτησία των τραπεζών.
Θέλουμε δημοκρατία. Θέλουμε να αποφασίζουμε εμείς για τη ζωή μας. Θέλουμε αλλαγή Συντάγματος.

Όσοι αποφασίσουν, όσοι θεωρούν άδικη και βάναυση την κατάσταση, μπορούν να παραδώσουν τα σημειώματα που έλαβαν από την εφορία, στο Εργατικό Κέντρο, το οποίο θα τα στείλει πίσω, μαζικά.

Πρωτοβουλία Πολιτών

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Απόψεις γύρω από τη νομιμότητα επιβολής του νέου ειδικού "τέλους ακινήτων"

image
Μετά από αίτημα της Διοίκησης του Συλλόγου ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ για την εξέταση της συνταγματικότητας του “Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών”  (Τέλος Ακινήτων), ο δικηγόρος Αθηνών και νομικός σύμβουλος του Συλλόγου, κ. Παναγιώτης Χασιώτης, κατέθεσε τις παρακάτω απόψεις:



Σκέψεις σχετικά με τη νομιμότητα επιβολής του νέου ειδικού "τέλους ακινήτων"

α) Η επιβολή του νέου τέλους  ακίνητης περιουσίας συναρτάται με τις τιμές ζώνης, και την παλαιότητα των κτισμάτων, αλλά δεν βρίσκεται σε συνάρτηση με το πραγματικό εισόδημα του φορολογούμενου ιδιοκτήτη.   Ο φόρος για να είναι αναλογικός και συμβατός με το Σύνταγμά μαςπρέπει να είναι ανάλογος με τη φοροδοτική ικανότητα του καθενός, κατά το άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος.   Το γεγονός ότι δύο φορολογούμενοι ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν ένα ακίνητο της ίδιας αντικειμενικής αξίας δεν σημαίνει, άνευ ετέρου, ότι έχουν και την ίδια οικονομική δυνατότητα να καταβάλλουν και τον ίδιο ετήσιο φόρο (!), λαμβανομένου υπόψιν ότι το ακίνητο δεν τους αποφέρει εισόδημα.
Το σχέδιο νόμου παραβιάζει τα άρθρα 17 (παρ. 1) και 4 (παρ. 5) του Συντάγματος, καθώς, η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας, κατά τις ως άνω διατάξεις του Συντάγματος, είναι νοητή εφόσον η περιουσία αυτή φέρει κάποια πρόσοδο. Όταν δηλαδή παράγει, αμέσως ή εμμέσως, κάποιο εισόδημα. Έτσι π.χ. είναι συνταγματικώς επιτρεπτή η φορολόγηση του τιμήματος πώλησης ή του εισοδήματος από ενοικίαση, μακροχρόνια μίσθωση ή άλλη επενδυτική δραστηριότητα σχετική με το ακίνητοΠρόκειται για μια μορφή δρομολογημένης δήμευσης της ατομικής ιδιοκτησίας, η οποία προσβάλλει ευθέως το Σύνταγμα.


β) 
Επίσης παραβιάζεται και η αρχή της απαγορεύσεως της διπλής φορολογίας, δηλαδή της φορολογήσεως της ίδιας φορολογητέας ύλης για την ίδια αιτία.  Η επιβολή του νέου ειδικού τέλους ακινήτων αποτελεί δεύτερη φορολόγηση των ιδιοκτητών ακινήτων για την ίδια αιτία (επί της ουσίας δεύτερος φόρος ακίνητης περιουσίας), δεδομένου ότι ήδη οι κάτοχοι ακίνητης περιουσίας, με αξία άνω των 200.000 Ευρώ, έχουν καταβάλει και τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας και μάλιστα για το ίδιο οικονομικό έτος (2011).   Η διπλή φορολόγηση αντίκειται και στο άρθρο 17 του Συντάγματός μας,  αλλά και στο Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ που προστατεύουν την ιδιοκτησία και τα εν γένει περιουσιακά δικαιώματα του ατόμου.


γ) 
Προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας κατά το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος:
Με το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος ορίζεται ότι: "ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας". Η διάταξη αυτή, η οποία βρίσκεται στο Τμήμα Α΄ του πρώτου μέρους του Συντάγματος, που φέρει τον τίτλο "Μορφή του Πολιτεύματος", δεν θεσπίζει "ατομικό δικαίωμα", αλλά χαρακτηρίζει το δημοκρατικό μας πολίτευμα ως ανθρωποκεντρικό, με θεμέλιο την αξία του ανθρώπου. Ο σεβασμός της αναγορεύεται σε ύπατο κριτήριο της έκφρασης και δράσης των οργάνων της πολιτείας. Στην αξία του ανθρώπου περιλαμβάνεται πρωτίστως η ανθρώπινη προσωπικότητα ως εσωτερικό συναίσθημα τιμής και ως κοινωνική αναγνώριση υπόληψης. Με βάση τη διάταξη αυτή του άρθρου 2,  που δεν αποτελεί απλή διακήρυξη, αλλά κανόνα δικαίου συνταγματικού επιπέδου, η πολιτεία, δηλαδή όλα τα πολιτειακά όργανα, οφείλουν όχι μόνο να "σέβονται" αλλά και να "προστατεύουν" την αξία αυτή (Ολ ΑΠ 40/1998).
Πρόκειται για μία θεμελιώδη συνταγματική διάταξη που εξαιρείται από τις υποκείμενες σε αναθεώρηση ή αναστολή διατάξεις (άρθρο 110 παρ. 1 και άρθρο 48 παρ. 1 του Συντάγματος).

Το τέλος ακινήτων αντίκειται στην αρχή του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου:
1)  Διότι υποβαθμίζει τον φορολογούμενο ιδιοκτήτη, ακόμη και τον άνεργο και τον οικονομικά ασθενέστερο, σε αντικείμενο επίτευξης «εκτάκτων» δημοσιονομικών στόχων για τη μείωση ελλειμμάτων.
2) Η διακοπή της ηλεκτροδότησης σε άτομα που αδυνατούν να καταβάλλουν τον φόρο  τους οδηγεί σε έσχατη εξαθλίωση και θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την επιβίωσή τους.
3) Ασκεί ένα είδος ψυχολογικής βίας και απειλής σε οικονομικά ασθενέστερα άτομα, τέτοια που δεν συνάδει με τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα του Συντάγματός μας και τις δημοκρατικές παραδόσεις της χώρας μας.


 
δ) Προσβολή της ελευθερίας των συναλλαγών και της οικονομικής ελευθερίας κατά το άρθρο 5  παρ. 1  και 106 του Συντάγματος.

Η επιβολή του φόρου ακινήτων μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ παραβιάζει τόσο το σύνταγμα όσο και τους όρους της σύμβασης ιδιωτικού δικαίου που υπέγραψε η ανώνυμη εταιρεία (είτε η Δ.Ε.Η. είτε άλλες εταιρείες) με τον κάθε καταναλωτή.  Οι συμβάσεις που υπογράφηκαν καθορίζουν ρητώς τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων. Δεν προκύπτει  λοιπόν καμία άλλη υποχρέωση για τους καταναλωτές πέραν της πληρωμής του κόστους του ρεύματος που κατανάλωσαν. Η ρύθμιση που θα επιβάλλει να πληρώσουν οι καταναλωτές έναν φόρο σε τρίτο φορέα παραβιάζει αφενός τους όρους της σύμβασης και αφετέρου τη συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ελευθερίας των συναλλαγών και την οικονομική ελευθερία.  Η Πολιτεία  δεν έχει δικαίωμα μονομερώς να ακυρώσει τις συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου  που έχουν υπογραφεί για την παροχή ηλεκτροδότησης.
Ακυρώνει συμβόλαια παροχής ηλεκτροδότησης του έχουν υπογράψει ιδιώτες καταναλωτές ακόμη και με 100% ιδιωτικές εταιρείες παροχής ηλεκτροδότησης.  Συνιστά ανεπίτρεπτο περιορισμό στην οικονομική ελευθερία  κατά παράβαση και της αρχής της αναλογικότητας.


 
ε) Παράβαση του άρθρου 20 παρ. 1 του Συντάγματος και του άρθρου 6 παρ. 1 της ΕΣΔΑ για το δικαίωμα δικαστικής προστασίας:

Η επιβολή του εν λόγω φόρου (τέλους) σε όλες τις ιδιωτικές ηλεκτροδοτούμενες επιφάνειες χωρίς τη δυνατότητα πρόβλεψης διαδικασίας ανταπόδειξης σχετικά με την πραγματική φοροδοτική ικανότητα του υπόχρεου ιδιοκτήτη του ακινήτου θεσπίζει ουσιαστικά αμάχητο τεκμήριο οικονομικής και φοροδοτικής ικανότητας των επιβαρυνόμενων με το τέλος ιδιοκτητών ακινήτων.   Η ουσιαστική καθιέρωση όμως τέτοιων αμάχητων τεκμηρίων δύναται να οδηγήσει στη φορολόγηση πλασματικής φορολογητέας αξίας, εφόσον θα αντιστοιχεί σε πλασματική φοροδοτική ικανότητα του επιβαρυνόμενου ιδιοκτήτη, χωρίς ο τελευταίος να έχει δικαίωμα ανταπόδειξης.  Με τον τρόπο αυτό, πέραν του ότι παραβιάζεται η αρχή της φορολογικής ισότητας, περιορίζεται ανεπίτρεπτα και το δικαίωμα στην παροχή έννομης προστασίας, όπως αυτό κατοχυρώνεται από το άρθρο 20 παρ. 1 του Συντάγματος και το άρθρο 6 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (Ε.Σ.Δ.Α.).


Παναγιώτης Εμ. Χασιώτης
Δικηγόρος Αθηνών